DNA firmy
Istotą działania Opolgraf SA jest świadczenie usług drukowania poprzez oferowanie klientom najlepszej kombinacji ceny i jakości - w najkrótszym terminie, przy pełnej i natychmiastowej wymianie niezbędnych informacji, nieustannie podnosząc poziom technologiczny i jakość wyrobów. Nadrzędnym celem firmy jest osiągnięcie najwyższego poziomu profesjonalizmu, dążąc do spełnienia i wyprzedzania rosnących wymagań klientów, a w rezultacie zwiększenia udziału w rynku usług poligraficznych.
Zasady obsługi klientów drukarni Opolgraf SA:
Nasze dążenia i cele potwierdza wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008. Kierownictwo firmy oraz wszyscy pracownicy dokładają wszelkich starań, aby spełniać wymagania normy i ciągle doskonalić skuteczność Systemu Zarządzania Jakością.
- Lubimy naszych klientów.
- Naszym celem jest osiągnięcie przewagi konkurencyjnej poprzez doskonalenie relacji z klientem oraz wzrost jakości usług.
- Każdy klient jest obsługiwany indywidualnie zgodnie z jego wymaganiami.
- Klient musi mieć nieprzerwany kontakt z biurem handlowym. Zawsze i o każdej porze jesteśmy do dyspozycji klienta.
- Każdemu klientowi przydzielany jest jego opiekun.
- Klient ma możliwość bieżącego monitorowania stanu wykonania usługi.
- Czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe nie powinien być dłuższy niż 24 godziny.
- Oferujemy ramowe umowy współpracy dokładnie precyzujące obowiązki drukarni wobec klienta.
- Dbamy o korzyści klientów poprzez profesjonalne doradztwo dające klientowi maksymalne efekty przy minimalnych kosztach.
- Każda uwaga klienta jest dla nas cenna i analizowana z detalami. Pomaga nam to doskonalić nasz poziom usług.
- Klient lojalny jest w drukarni specjalnie hołubiony poprzez indywidualne procesy wykonania zleceń.
- Elastyczność, otwartość, rzetelność, terminowość, szybka informacja to nasze atrybuty.
- Trzymamy kciuki za sprzedaż książek naszych klientów (MOCNO).