Pan Daniel z działu farb - pełen profesjonalizm i rzetelność. Otrzymałam fachową pomoc oraz rzeczowe odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Dziękuje.
Ostatnie opinie należą z tego co widzę do zadowolonych klientów. Obsługa oceniona na 5. Czy tak samo pracownicy postrzegają swoją pracę tutaj? Bo coś cicho tu. Może ktoś napisać jak aktualnie się tu pracuje?
Pracuję się na tyle dobrze, że atmosfera panującą wśród nas pracowników przenosi się na naszych Klientów:)
Jako pracownicy jesteśmy zżyci a i przyjaźnie po za marketem się zdarzają. Ogólnie ja oceniam bardzo pozytywnie działania firmy w kontekście integracji ????
Zarobki na poziomie sporo wyższym niż najniższa krajowa,premie miesięczne,kwartalne opieka medyczna i dobry socjal
Bardzo dziękuję za profesjonalna obsługe przez panią Monikę z działu FARB ????????
Jestem bardzo zadowolony i serdecznie dziękuję za pomoc profesjonalizm i wspaniałe podejście do klienta. Mam nadzieje że firma doceni Pani prace i zaangażowanie. Pozdrawiam serdecznie
WSPANIAŁY FACHOWIEC. OD KILKU LAT ZAWSZE TRAFNIE DORADZA. SZUKAM GO W SKLEPIE BO WIEM ŻE JEGO WIEDZA POZWALA MI NA TRAFNE ZAKUPY. OSTATNIO DORADZIŁ MI W ZAKUP[IE PANELI. W MOJEJ OPIMII ZASŁUGUJE NA UZNANIE W FIRMIE. PANIE ZBYSZKU SERDECZNIE POZDRAWIAM
Chciała bym serdecznie podziękować Panu Danielowi z działu farb za bardzo miłą obsługę i trafne doradztwo.
Dziękuję Panu Januszowi z działu budowlanego za miłą, fachową poradę oraz pomoc.
Serdecznie dziękuję Panu Danielowi z działu farb za pomoc, bardzo zaangażowany, umie doradzić właściwy produkt, wykazuje się dużą wiedzą na temat oferowanych artykułów.
Super obsługa. Dzial żaluzje, rolety . Dziękuję Panu Danielowi za pomoc.
Wróciłam do Was po resztę rzeczy i wyszłam jak zwykle zadowolona. W pięć minut kupiłam roletę, karnisz i lampę. Pani Ewelino, nie idzie Panią przechwalić, bardzo dziękuję. Wszystko super! Obi masz przesympatycznych pracowników, babki w urzędach mogą się od Was uczyć ???? jeszcze do Was wrócę, tylko pomyślę co znowu w domu wymienić ????
Super obsługa. Dzial farb. Dziękujemy Panu Danielowi
Robiąc zakupy w Dąbrowie Górniczej Pan Tomek z działu sanitarnego wykazał się wielkim profesjonalizmem i dużą wiedzą. Jest bardzo miły i pomocny i umie dobrze doradzić gdy chodzi o dany sprzęt sanitarny .Ja jako klientka wyszłam zadowolona i przekonana , że dobrze zrobiłam kupując dane artykuły. Dziękuję Panie Tomku i życzę dalszej bardzo dobrej pracy ,trzymać tak dalej. Z chęcią wrócę na dalsze zakupy i obsługi przez Pana Tomka. Z poważaniem klientka Maria z woj. małopolskiego.
Bez Pani Kasi z działu farb nie udałby się mój remont. Świetnie zaznajoniona z tematem doradziła, które najlepiej kupić i co jeszcze potrzebuję do malowania. Profesjonalistka! Zaskoczyła mnie wiedzą, której nie miał nawet malarz. Dziękuję Pani Kasi i Panu Krzysztofowi również. Pozdrawiam serdecznie.
Ale który malarz nie miał tej wiedzy? Chodzi o fachowca, który potem u Ciebie malował? I w ogóle to co doradziła i jak uzasadniała?
Dziękuję Panu Danielowi za pomoc przy doborze farb????Bardzo miła obsługa ????
Dziękuję bardzo za pomoc Panu Danielowi z działu farby. Panie Danielu bez Pana te zakupy trwały by wieczność . Pana siła spokoju i wiedzą zasługują na wyróżnienie
Oj farby to trudny temat więc fajnie, że udało się Pani wybrać! :) Trafiła Pani widocznie na kompetentnego pracownika, aż ciekawi mnie czy mają tam jakieś szkolenia z obsługi klienta? Może ktoś coś wie?
Serdeczne podziękowania dla personelu OBI w Dąbrowie Górniczej. Robię tu zakupy nie od dziś. Ponieważ sama remontuję swoje mieszkanie. Za każdym razem spotykam się z miłą obsługą profesjonalnym podejściem do klienta. Zawsze jestem zadowolona. Choć nie ukrywam bywam upierdliwym i namolnym klientem. Ponieważ sama remontuję swoje mieszkanie. W dniu 3.02.2022 bardzo miła pani na dziale farb , szczegółowo i wyczerpująco instruowała mnie jak poradzić sobie z malowaniem mebli i jakiej farby i narzędzi do tego użyć. Pomogła dobrać odpowiednie produkty i narzędzia. Kolejnym razem też tak było. Znów na dziale farb od kolejnych pracowników OBI otrzymałam miłą i profesjonalną pomoc w zakresie doboru farb i narzędzi do malowania sufitów i ścian. Otrzymałam fachowy instruktarz dotyczący technik malarskich różnymi rodzajami farb i pomoc w zakupie odpowiedniego produktu i narzędzi. Jakiego pytania bym nie zadała i jakiego problemu bym nie poruszyła - otrzymałam wyczerpujące informacje. Remont będę robić sama - więc bardzo doceniam taką otwartość i chęć pomocy doradczej. Tak samo było z doborem rolet do okien jak i innych drobnych technicznych dodatków. Personel zaangażowany i otwarty na pomoc. Spotkałam się z miłą i profesjonalna pomocą. Dziękuję serdecznie personelowi OBI mającemu dyżur szczególnie na stanowisku farb i dodatków (popołudniu w dniu 3 i 4 luty 2022 roku). Pani Kasiu dziękuję. Koledze również. Wszystkim pracownikom OBI dziękuję. Pozdrawiam. Do zobaczenia . Zawsze zadowolona klientka...... Aleksandra.
Wiesz co, serio bardzo miło z Twojej strony, że to tutaj tak piszesz. Założę się, że wszyscy tutaj wymienieni pracownicy będą bardzo mile zaskoczeni dzięki Tobie. ;) Jest tu ktoś może, kto został w tym komentarzu wymieniony? Czujecie satysfakcję z tak pozytywnych opinii?
Bardzo pozytywnie oceniam pracowników Marketu za duże zaangażowanie ,doradztwo ,znajomość artykułów i profesjonalizm w szczególności Pani Olga, Pozdrawiam Kasia
Wysokie standardy obsługi klientów w Obi DG. Do menagera dyżurnego i sklepu: Oczywiście całe opisane zdarzenie przy kasie we wcześniejszej wiadomości miało oczywiście miejsce dziś tj. w sobotę 30 października o 11. Przepraszam za podana blednie date 29 października. To ze zdenerwowania bo jeszcze mnie telepie na samo wspomnienie jak mnie w Obi potraktowano. Pozdrawiam i czekam na merytoryczna odpowiedz osoby odpowiedzialnej za kasy i obsługę klienta. Pozdrawiam i zycze odrobine empatii Pani kasjerce.
Wysokie standardy w Obi DG. Jest około 11. Stoję w kolejce jako drugi fo kasy nr1 ( najbliższa przy POK a tu po kilku minutach Pani kasjerka jak gdyby nigdy nic wyciąga pudło z kasy zamyka je na kluczyk i oznajmia mi ze kasa będzie chwilowo nieczynna! Pytam czy to jakieś żarty? Co się takiego wydarzyło ze musi tak nagle, ni z tego, ni z owego zamknąć kasę bez żadnego uprzedzenia? A ona ze”proszę przejść do POKu tam pana skasują” ??? Ja na to ze to jakieś kpiny z klientów i z procedur sklepu i dlaczego mi tego wcześniej nie powiedziała jak wykładałem towar( byłem bez wózka i miałem kilka dużych zniczy i ciężkie opakowanie Cekolu) a Pani bierze pod pachę kasetkę i sobie wychodzi z kasy! Zostawiła mnie jak(usunięte przez administratora) przy pustej kasie i potraktowała mnie jak powietrze. Nadmieniam ze przed moim wyłożonym na taśmę towarem ani w pobliżu nie było żadnej wywieszki typu:”Kasa zamknięta lub Zamykamy kasę proszę nie wykładać towaru i przejść do innej, czynnej kasy”. Wyszedłem z waszego sklepu czym prędzej i obiecałem sobie ze nieprędko wrócę do takiego przybytku gdzie maja delikatnie mówiąc wywalone na klientów! Jeżeli nie dajecie wiary moirmu opisowi proszę o sprawdzenie monitoringu tej kasy z dnia 29 października! Wzorcowe zamknięcie kasy o 11 i zgodne z najwyższymi śląskimi standardami obsługi klienta! Z poważaniem
Dziekuje slicznie Pani Justynie Fraj za przepiekny projet lazienki ????????????jestesmy zachwyceni tym projektem. Za wspaniala obsluge, bardzo mila I cierpliwa Pani. Na tyle pytan Co mielismy zawsze odpowiedz Pani znalazla I oczywiscie z wielka cierpliwoscia. Naprawde z gory jeszcze raz Pani dziekujemy. Pozdrawiamy z Belgi. I oczywiscie do nastepnego spotkania projektu teraz kuchni. ????????????????Jak rowniez chcialam podziekowac Pania z odzialu faktur na poczatku jak sie wchodzi do Obi naprawde przemila obsluga. ????????????????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Obi?
Zobacz opinie na temat firmy Obi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Obi?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 11 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!