Opinie o LS AIRPORT SERVICES S.A w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy LS AIRPORT SERVICES S.A. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LS AIRPORT SERVICES S.A w Kraków

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie LS AIRPORT SERVICES S.A? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?

Pracownik
@Pytanie

Przed pandemią każda nadgodzina była płatna, ale odkąd pojawił się Wirus nadgodziny były odbierane tzn pracownik dostawał dzień wolnego gdy miał 8h nadliczbowych

Nelka
 Pytanie

Dzień dobry mam pytanie do osób które zajmowały się sprzątniem samolotów? Warto zaczynać? Bo z tego co widzę z wpisów to całkiem co innego mówią a całkiem inaczej wygląda. Bardzo proszę o jakąkolwiek informacje

Pracownik
@Nelka

Heej. Pracuje na Lotnisku w tym dziale już ponad 2 lata. Praca jest ciężka zwłaszcza w sezonie ale gdzie jest lekko? Jeśli ktoś chce pracować to odnajdzie się w każdej pracy. Są gorsze i lepsze dni. Ale to człowiek sam musi przyjść i zobaczyć czy taka praca mu się podoba. Mimo że często jest ciężko zwłaszcza w upały to praca jak dla mnie jest wporzadku

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo, Drodzy Pracownicy,
rekomendowanym kanałem komunikacji wewnętrznej w LSAS jest LS WORLD Mail. Nurtujące Was pytania możecie zadawać za pośrednictwem skrzynki: lsworldmail@lsas.aero

Zachęcamy także o zapisywania się do newslettera firmowego za pośrednictwem strony http://www.lsas.aero/komunikaty/

Bądźmy w kontakcie!
Loadmaster

Cieszmy się że firma nie pozostawiła nas bez niczego.

logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy E-learning Content Creator
Kraków
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Kraków
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Telaviv

Podczas rozmowy rekrutacyjnej można się zorientować że firma moloch a lejce do sterowania nią długie i mało precyzyjne. Jakby ołówek ostrzyć siekierą. Rozmowa według sztywnego szkoleniowego formatu bez inwencji własnej mega sztuczna. Informują że przestrzegają prawa pracy. Gratulacje. Brakło mi jeszcze informacji że nie zalegają z wypłatami dla zatrudnionych. Spytajcie o parking i jego koszty jeśli chcecie dojeżdżać autem. Moje wrażenia po rozmowie oczekujemy dyspozycyjności 24h przez 365dni za marna pensję miesięczna a jak zachorujesz to obetną marne dodatki do niej.

Ryszard
Inne
@Telaviv

Wspomniałeś o niezbyt wysokiej pensji oraz o tym, że firma ta oferuje dodatki do wynagrodzenia. Mógłbyś napisać, jak te dodatki dokładnie wyglądają? Przyznam szczerze, że mnie to zaciekawiło.

Telaviv
@Ryszard

Promują jak w każdej firmie brak uciekania w chorobowe bo bycie chorym w tym kraju przy takich warunkach pracy to stan umysłu, a o kwotach PLN nie będę pisał i nie będę tłumaczył czym się różni brutto od netto.

Ole
@Ryszard

Począwszy od marca brak wszystkich dotychczasowych dodatkow i premii do odwolania. Wszystkie benefity obciete. Gola pensja i wybieranie przymusowych urlopow ze wzgledu na sytuacje z koronawirusem. Czyli jak masz 3000 brutto to policz ile to netto na reke. Pozdrawiam

Lotniskova
@Ole

Bzdura, do tej pory dodatki były wyższe niż wynika z KP teraz są normalne, ale jak najbardziej zostają, żadna gola pensja...

Ole
@Lotniskova

Kogo ty chcesz w błąd wprowadzić? Nie dotarło do ciebie, że już za marzec otrzymamy gołą pensję, bez dotychczasowych dodatków tj. premii (miesięcznej j kwartalnej), stażowych i wszystkich benefitów oraz zapłaty za nadgodziny. Dodatek za godz.nocne +20% zostaje bo to jest gwarantowane ustawą ale to chyba nikogo nie satysfakcjonuje. Tym samym już za marzec wielu ludzi weźmie wypłatę mniejszą o ok. 1000zł. A od kwietnia połowa tego.

Nelka
 Pytanie

Witam, czy może ktoś się wypowiedzieć na temat pracy przy sprzątniu samolotów? Przez telefon wszystko pięknie ładnie ale z wpisów nie wiem czy to tak będzie wyglądać, bardzo proszę o jakąkolwiek informacje pozdrawiam

Czarek
Inne

@Aj9 Dziwna jest ta Twoja opinia. Firma jest oceniana jako dobry pracodawca!!!

3
Aj9

Oddział pax ls Kraków to porażka, obrabianie tyłka ludziom za plecami na porządku dziennym (w sumie z tego powodu niektórzy stracili pracę w tym ja). Niektórzy przełożeni twierdzą, że w tej pracy nie chodzi o nie robienie błędów, no nie.. w handlingu w ogóle o to nie chodzi. Nie obchodzi ich, że dobrze wykonujesz swoje obowiązki, jak się leaderom nie spodobasz to nie ma co liczyć na pracę. Byłam dobrym pracownikiem, to na mnie i innych pracownikach spoczywała "opieka" i odpowiedzialność nad nowym naborem bo pracowali na naszych loginach, pracę wręcz uwielbiałam bo lotnictwo to moja pasja, do pracy codziennie dojeżdżałam ok. 2 godzin.. ale nie liczy się dobre wykonywanie swoich obowiązków, liczy się tylko aprobata leaderów. Nie wspominając o tym, że tak naprawdę to nikt nie kontroluje pracy pracowników na bieżąco, bo wtedy mogłoby się wydać, że lubiani przez leaderównowi pracownicy, którzy robią straszne błędy są mega niekumaci i trzeba byłoby im podziękować za współpracę, a zostawić tych, którzy nie podpasowali- bo tak.. Dodam też, że zostają tam pracownicy, którzy jawnie mówią, że NIENAWIDZĄ tej roboty, a ludzie, którzy z chęcią tam przychodzili zostali źle potraktowani, bo inaczej nie można nazwać zachowania przełożonych przy informowaniu, że umowa nie zostanie przedłużona. Codziennie uśmiechu, pogaduszki na papierosie, ale nagle wszystko się zmienia- na rozmowie patrzą sie na Ciebie jakbyś popełnił przestępstwo, ton rozmowy wręcz opryskiliwy. "Nie powiemy Ci czemu nie chcemy już z Tobą pracować bo możemy, możesz już wyjść"-pełen "profesjonalizm" tych wyżej.. Nie polecam, jakby było tam dobrze to doświadczeni pracownicy by nie odchodzili, ale jest jak jest więc nie chcą tam zostawać. Ja planowałam zostać na dłużej, ale wyszło tak, a nie inaczej.. może i lepiej. Zastanówcie się 3 razy zanim podejmiecie tam pracę, są inne firmy handlingowe gdzie traktują ludzi lepiej i lepiej płacą.

7
Mnmn
@Aj9

Widzę, ze po tylu latach jak tam nie pracuje nic się nie zmieniło...

Karola
Inne

Wystarczy zająć się swoją pracą i nie będzie niepotrzebnego stresu bo ogólnie to dobra firma!

4
Coo
@Karola

Jeśli nie jesteś najnowsza, tylko pracujesz już kilka miesięcy to wydaje mi sie, że wiem kim jesteś.. I jeśli się nie mylę to firma jeszcze nie dawno nie była taka dobra w Twoim mniemaniu... m.in. mała pensja bardzo nie pasowała...

gość

Mnie potraktowano podobnie jak AJ9. Liderzy uważają się za nie wiadomo kogo, a co poniektórzy są jeszcze bardziej niekompetentni niż pracownicy na niższych stanowiskach, brak kultury w stosunku do pracowników (tych nie lubianych jeszcze bardziej) jak i pasażerów (przodują 2 liderki, które wyżej sr*ją niż d***y mają). Ale widać szefostwu to nie przeszkadza, a szkoda bo póżniej opinia o firmie idzie w świat. Wystarczy poczytać na innych forach, o niektórych pracownikach można by książki pisać (w atmosferze negatywnej). Praca fajna, zarobki nie za wysokie, ale wszystkiego się odechciewa przez liderów. Poza tym jak się czymś wyróżniasz, masz swój styl, to oczywiście jesteś obmawiany za plecamy i wyzywany od gejów. To mają byc profesjonaliści?

3
PAX

Witam, Czy jest tu może osoba która przeszła z LS do Ryanair Sun? Potrzebuję kilka informacji, szczególnie chodzi o dział PAX. Maila do kontaktu podam później.

Szumilas
@PAX

są tu, są :)

Baśka
Inne

Dla mnie ważne jest to, że firma jest dobrym pracodawcą!!

Nowy

Witam mam pytanie czy są jakieś przyjęcia do pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Praktykantka

Właśnie kończę odbywać drugie praktyki w branży turystycznej. Pierwsze były w LS w Krakowie i pozwoliłam sobie napisać kilka zdań bo mam już jakieś porównanie. Na praktykach w LS nie robiliśmy zupełnie nic, siedzieliśmy całe 6 czy 7 godzin nie robiąc nic, czasami proszono nas o porozrywanie przywieszek i tyle, zero jakiejkolwiek chęci wprowadzenia nas w świat lotnictwa, ale czego się spodziewać skoro już rano jak odbierano nas abyśmy odebrali przepustki, to taka (usunięte przez administratora) już od samego początku dawała nam do zrozumienia,że jesteśmy tam nie proszeni, niemiła, niesympatyczna, wręcz odnosiła się do nas bezczelnie, zero kultury osobistej. Pozostali pracownicy też nie traktowali nas jakoś bardzo miło, czuliśmy się tam nie chciani, ale czego się spodziewać skoro "góra" daje taki przykład? Szkoda, bo na prawdę można było nas zachęcić do pracy na lotnisku, nie mówię że w LS ale ogólnie. Mnie osobiście odechciało się pracy na lotnisku, ale na szczęście w branży turystycznej są jeszcze inne firmy, np. w tej w której teraz odbywam praktyki przynajmniej traktuje się ludzi z szacunkiem i kulturą.

Agentka
@Praktykantka

Droga praktykantko, dużo było u nas takich jak Ty. W większości młodzi którzy przychodzili w żaden sposób nie pokazali, że chcieliby robić coś więcej, niż tylko rwać przywieszki. Żadnego zaangażowania z waszej strony. Nikt Was nie będzie prosił, żebyście szli pracować, to jest Wasz interes czego się nauczycie i jakie doświadczenie zdobędziecie. A to w jaki sposób traktowali Was liderzy, również zależy tylko od Was ;) dodam , że w większośc z Was nie potrafiła dostosować się pod względem ubioru do wykonywanej pracy. Powodzenia ciągu na kolejnych praktykach.

Pracownik
@Praktykantka

Może zanim zaczniesz kogoś obrażać, opisz jak wy zachowywaliście się w stosunku do pracowników? Jak przychodziliście ubrani do "pracy"? Po wielokrotnym zwracaniu wam uwagi odnośnie ubioru, dalej niektórzy z was przychodzili ubrani w podkoszulki czy kolorowe bluzki.... Krytykując innych może warto zacząć od siebie? Podczas odbywania waszych praktyk wielokrotnie, proszono żebyście poszli z nami do gate pomóc, nikt z was się nie ruszył tylko siedzieliście wpatrzeni w telefony....Gdy zapytałam waszego kolegę czy pomoże, uzyskałam odpowiedź: "mi za to nie płacą, muszę to tylko skończyć i dostać ocenę".... My do was wychodziliśmy z pomocą, ale to wy stworzyliście taką a nie inna atmosferę. Co do Pani (usunięte przez administratora)opisanej przez Ciebie wyżej, jest to jedna z najlepszych liderek w LS, zawsze uśmiechnięta i służąca pomocą. Według twojej opinii jest zła? Bo co, bo kazała wam chodzić do gatu żebyście się czegoś nauczyli, a nie siedzieli cały czas w pokoju socjalnym? Jeżeli chodzi o temat przywieszek, to właśnie jest cześć naszej pracy, którą normalnie każdy z nas wykonuje, nie wiem czego więcej oczekiwaliście od nas- jeżeli np. na checkinie nie mogliście siedzieć bo nie macie specjalnych przeszkoleń. W moim przekonaniu pokazaliśmy wam wszystko jak najlepiej mogliśmy, zawsze jak zadawaliście pytania to każdy starał się wam odpowiedzieć mimo waszego, niezbyt sympatycznego nastawienia do nas.

bezrobotny
@Praktykantka

Nie przejmuj się dziewczyno tak już w tej firmie jest że nikt nikomu nie pomaga. Nawet nie masz pojęcia ile osób przewinęło się w tej firmie i zostało zwolnionych bo towarzysze pracy z LS byli obojętni.

Gerwazy

W momencie kiedy FR SUN daje na start 4 tys, brutto plus premie dla pracowników bez doświadczenia, a dla doświadczonych ponad 5 tys, to rozmowa o zarobkach w którymkolwiek innym handlingu przestaje mieć sens.

Kola
@Gerwazy

Ls airport to firma z rodem prl.

lotnik

dzień dobry chciałem się spytać odnośnie atmosfery i warunków , zwłaszcza przy obsłudze pasażera i załogi pokładowej czy standardem są umowy czasowe? - obecnie wszystkie oferty na pracuj.pl są umowami tymczasowymi jest bardzo dużo negatywnych opinii odnośnie płac, atmosfery z przełożonymi a mimo wszystko ocena jest 4/6 gwiazdek, wyższa niż w wielu firmach i korporacjach np. Krakowa... jak obecnie widziana jest atmosfera zespołach załogi pokładowej? czy długo można tam pracować (czy zawsze przedłużenia umów tymczasowych...) pozdrawiam

Irek
Inne

Jeszcze nie zdarzyło się żeby wszyscy byli zadowoleni. Może trzeba wykazać się większą cierpliwością?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ

Po kilku miesiącach pracy w krakowskim oddziale LS, w dziale pasażerskim mogę śmiało stwierdzić, iż praca jest bardzo fajna, każdy dzień przynosi co innego, możliwość spotkania przeróżnych ludzi z całego świata. Często praca pod presja czasu, co nie każdy znosi. Atmosfera wśród agentów fajna, jak wszędzie początki mogą być trudne aby wbić się w zespół, ale ogólnie jest ok.(usunięte przez administratora) Na początek szkolą z systemu ryanaira (płaca się obecnie poprawiła i jak się nie mylę to dają ok 2700 brutto), jak ktoś się wybije to szkoła na inne systemy też i dają podwyżkę 200 zł.

Ex
@XYZ

(usunięte przez administratora) i wiadomo o co chodzi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej

A ja złożyłem CV tydzień temu Rampa Kraków ale chyba się nie doczekam telefonu ponieważ jestem już po piędziesiątce.

Andrzej
@Andrzej

Przepraszam pięćdziesiątce

f

ff

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o LS AIRPORT SERVICES S.A - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LS AIRPORT SERVICES S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy LS AIRPORT SERVICES S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy LS AIRPORT SERVICES S.A?

    Kandydaci do pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
LS AIRPORT SERVICES S.A
Przejdź do nowych opinii