Odbyłam w tej firmie praktyki , prócz siedzenia 5h i jednej godziny pracy czasem na Gate , nic innego firma nas nie nauczyła. Zniechęcił nas do siebie przez szefostwo , które nie poinformowało nas odpowiednio jaki strój powinniśmy nosić a następnie dostaliśmy uwagi i upomnienia nic nie widząc. " strój ma być schludny, w miarę możliwości podobnie do nas " - co nie oznacza ze jak ktos ubierz ciemne dżinsy ma juz dostać upomnienie i litanie na dzień dobry bo nie są czarne. Przychodziliśmy punktualnie gdzie niejendokrotnie czekaliśmy do 1h aż nas ktoś odbierze i wypuści. Zostaliśmy przeszkolenie z Bhp , DGR i częściowo z szkolenia linii lotniczej - 3 dni , wtedy dowiedzieliśmy sie pare rzeczy. Praktyki trwały 4 tyg. Jeśli firma chce zaprezentować sie dobrze , powinna dbać tak o opinię u młodych osób, przyszłych wykwalifikowanych pracowników , którzy beda posiadać wiedzę ponad przeciętną niz reszta osob , które nie ukończyły szkoły specjalistycznych związanych z lotnictwem. Firma musi robić często nabory a mimo tego brakuje pracowników . To o czymś świadczy .
Z taką formą wypowiedzi widać, dlaczego firma nie dbała o tego "wykwalifikowanego" pracownika :D
Serdecznie nie polecam firmy. Szefowie nie dbają o ludzi , o pracowników ani podopiecznych których powinni czegoś nauczyć. Nauczyli tylko zniechecenia młodych przyszłych wykwalifikowanych pracowników do tej firmy ;) Pracownicy są kulturalni ,sympatyczni , ale po za tym nic pozytywnego.
Dodam jeszcze tylko, że z tego co słyszałam finansowo się poprawiło ale co z tego że podwyższą wypłatę jak zabiorą gdzie indziej np z wczasów pod grusza kiedyś 700 dziś podobno już tylko 300...
Ambitna i pełna wyzwań praca w wyjątkowym miejscu. Bardzo dobra ekipa i pomimo presji czasu dobra atmosfera pracy. Wiadomo, nie kazdy wytrzymuje, niektorzy wola prace za biurkiem badz w markecie na kasie, ale ja wolę robote przy samolotach z dobra kasa, dodatkami, dofinansowaniami, i innymi bonusami i wyplata na czas ????
Pani (usunięte przez administratora) tam pracuje ?????????? Co ona robi ?
Może ktoś z parujących przy obsłudze pasażerów w terminalów podzieli się informacją ile czekał na kontakt po wysłaniu CV. Tak przy okazji byłoby bardzo fajnie jakby mógł powiedzieć coś o atmosferze w zespole, obowiązkach, no i o najważniejszym zarobkach. :) Z góry dziękuje.
Praca w L(ow)S(alary) Airport Services - dział rampa - plusy i minusy: + gratka dla miłośników lotnictwa - obsługa samolotów na płycie lotniska, możliwość obejrzenia ich szczegółowo z bliska i rozmowy z pilotami, specjalistami od napraw i obsługi naziemnej + duże możliwości zdobycia nowych uprawnień i umiejętności + duży [pozorny] prestiż, wszyscy laicy zazdroszczą :D, w stroju służbowym przy odrobinie szczęścia i sprytu można załatwić niektóre rzeczy bez kolejki (np. u lekarza) + dużą odpowiedzialność i możliwość wykazania się zdolnościami organizacyjnymi (jak ktoś to lubi) + dobry dojazd komfortowym pociągiem /chyba, że są remonty, to d*** zbita/ + dużo fajnych ludzi, często pasjonatów o sporej wiedzy [niektórym tylko tak się wydaje] + wszyscy się znają i są na ty nawet z szefostwem, stewardesami (tzw. "stefki"), pracownikami MPL, Welcome AS, Straży Granicznej, SOLiterami, celnikami, mechanikami z Techniki + długie przerwy w pracy między "rotacjami" można usiąść, zjeść, siedzieć przy kompie, oglądać TV + TEORETYCZNIE można dostać premię miesięczną i kwartalną + b.dobre i sycące obiady (opłacone) w kantynie pracowniczej +/- dużo obowiązków i słuszna w takiej pracy dyscyplina - praca mega ciężka (3..5 rotacji dziennie, czego nijak nie rekompensują długie przerwy); każdy pracownik na płycie i w sortowni musi mieć w rękach KAŻDY bagaż z samolotu który obsługuje - praca w święta i weekendy, co kilka dni dzień wolny (bardzo ciężko zmienić grafik) - ciągłe szukanie frajerów na nadgodziny, często to przymusowi ochotnicy... - NIE WOLNO CHOROWAĆ; nawet 1 dzień usprawiedliwionej nieobecności to utrata premii kwartalnej i 1 miesięcznej, podobnie za niemal każdy błąd w pracy - pensja to JAWNA KPINA przy tak dużej odpowiedzialności za życie pasażerów: w zeszłym roku 1600zł na rękę (obiegowe powiedzonka: "praca dla ludzi których na to stać", "zarabiam 3 tysiące za 2 miesiące") parking dla pracownika był płatny aż 75zł/mies. - wszechobecne donosicielstwo, tam gdzie nikt by się nie spodziewał... (nie zawsze wynikające z przepisów i obowiązków) - sporo dupków na różnych stanowiskach i kilku pupilków kierownictwa
potwierdzam wpis powyzej, tez tam pracowalem i stanowczo odradzam. Nikt tam nie szanuje ludzi, zarzadzanie w jak w PRL, Jesli ktos chcialby zobaczyc jak sie pracowalo w tamtych czasach to prosze bardzo
Istny dramat! Raz pracowałem 24 dni, w ciągu których miałem 4 (CZTERY! POJEDYNCZE!) dni wolnego! Wracałem do domu tylko, żeby się umyć i przespać. Ale to nie wszystko!! W ciągu tego 24-dniowego odcinka czasu pracy zrobiłem aż 4 dni nadgodzin . Oznacza to, że zostawałem zawsze kilka godzin dłużej w pracy. Do domu wracałem o 3, 4, 5 i 6 nad ranem...! Przespać się i od nowa do roboty... KOSZMAR. Odradzam, serdecznie odradzam.
Ta firma to porażka podczas mojej krótkiej pracy zwolniło się ponad 7 osób ze względu na niską pensje 1400 zł mało wolnego i godziny pracy potrafili data. Szukają następnych jeleni Same popołudniowki do godziny 22 a wtedy często trzeba zostać bo opóźniają się loty nie ma żadnych premii multisportow mydla oczy pracownikom wyjaśnienia trzeba pisać po pracy i nie liczą tego do godzin pracy ponieważ. Nie ma non stop ludzi trzeba robić za trzech mowie o obsłudze pasażerskiej
W LSAS pracowałem 11 miesięcy. Prace skończyłem w tym roku (2018). Jak jest praca to się pracuje, gdy można to odpoczywa. Zasady BHP są faktycznie zachowane, sami pracownicy o nie dbają. Gdy dochodzi do jakichś zdarzeń nieprzewidzianych należy je wyjaśnić często na piśmie, co pozwala uniknąć ich w przyszłości. Pracownicy posiadają odpowiednią odzież roboczą i jest jej w odpowiedniej ilości, może komuś nie podobać się kolor czerwony koszulek polo lub coś w tym rodzaju. Wynagrodzenie netto faktycznie przekracza kwotę wynagrodzenia brutto. Jest kila dodatków do wynagrodzenia miesięcznie , np.: w święta zarabia się inną stawkę godzinową ... Koledzy w pracy są różni jak wszędzie. Są to ludzie twardzi w większości b. przyjaźni, można na nich liczyć w przypadku problemów. Dużo można się nauczyć. Również szkoląc się i awansując. Nie jest to praca dla leni, ludzi nieuczciwych, egoistów. Jest to przygoda którą warto przeżyć. Od 6 miesięcy już tam nie pracuję ale chętnie bym tam wrócił. (Odszedłem z powodów nie związanych z pracą na lotnisku).
Co do stwierdzenia, że nie jest to praca dla leni... Za moich czasów spanie na rozgłośni, oglądanie filmów... Norma ???? Mile to wspominam. Pensja żałosna ale wymagania niskie.
Witam, Jako mega entuzjasta lotnictwa dostałem szanse na uczestniczenie w kursie na koordynatora rejsów (młodszy agent). Każdy kto aplikuje na jakiekolwiek stanowisko na lotnisku, w tym wypadku do handlingu, musi zdawać sobie sprawę, że wchodzi w całkiem nowe środowisko i od początku zdobywa wiedzę z danego obszaru. Dlatego musi zaakceptować na początku niezbyt wysoką wypłatę dopóki nie udowodni swojej wartości. Ale w tej pracy chodzi o pasje do lotnictwa. Praca niesamowicie odpowiedzialna, przeciętne wyposażenie, stała nauka, ale warto.... Do osób, które będą się zastanawiać nad aplikowaniem i będą czytać opinie - Spróbujcie swoich sił. Pozdrawiam cały dział Koordynatorów, FBO a także ciężkopracujący dział płyty i znajdujący się na pierwszej linii "ognia" PAX.
tylkoz ze niestety trzeba zaakceptowac na dluzsza mete niezbyt wysoka wyplate nie tylko na poczatku
A po jakim czasie mozna wiecej,skoro 2500 na poczatek??
Byłam na praktykach i bardzo mi się podobało. Postanowiłem przedłużyć przygodę już na umowę i jestem zadowolony. LSAS to solidny pracodawca, wywiązujący się ze swoich obowiązków. Praca nie jest łatwa, ale daje satysfakcję i firma sporo wspiera i umożliwia rozwój - np poprzez rekrutacje wewnętrzne na stanowiska nie tylko w KRK ale również innych oddziałach.
Czy to prawda że oni przyjmują ludzi do pracy w Krakowie a potem karzą im jeździć pracować do Warszawy?
Tak od zeszłego roku wysyłają pracowników na bagaże w ramach nadgodzin do Warszawy. Jak się zbuntujesz to Ci podziękuja. Taka to polityka.
Nie jest to prawda, nie pisz głupot! Nikomu nie każą. Chcesz to jedziesz i masz ekstra kasę. Nie chcesz, nie jedziesz i tyle. Sam tak miałem i nadal pracuję i nie spotkałem się z żadnymi problemami z tego powodu... powinni zamknąć ten Internet bo przez to ze tu kazdy moze napisac co chce ciezko znalezc prawdziwe informacje...
Co Ty piszesz za bzdury! Wyjazdy są, a i owszem, dla chętnych, jak roboty u nas nie ma a jest w Warszawie. I jak ktoś chce to ma taką możliwość, żeby przy okazji sobie dorobić. I to jest super opcja. Ale jak ktoś nie chce lub nie może to nikt go na siłę nie wysyła, wiec oszczędź sobie gadania glupot!
2500zł brutto na początek, plus premie 300zł miesięcznie (o ile nie chorujesz, nie spóźniasz się, jesteś przykładnym pracownikiem.
Dno i kilometr mułu, Już na odprawie były problemy z bagażem ze względu na elektryke w nim. A na kontroli to jakaś pomyłka, Gdy zapytałem tego pedałka co wyjąć z bagażu a co nie, to z mordą na mnie wyskoczył że nade mną jest ekran na którym jest pokazane co i jak, Tak jakby nie mógł po prostu powiedzieć, tylko stałem i się patrzylem na instrukcję. No lol. 0/10
Rozumiem że Pan analfabeta ze nie umie przed lotem przeczytac co mozna/czego nie mozna miec w bagazu :)? Jesli jest taki przemiał na lotnisku nie dziwie sie ze pracownikowi ochrony nie chcialo sie kolejnemu niedouczonemu tlumaczyc, skoro sa jasne i klarowne intrukcje. Elektronika w bagazu i nagle problem? A to przepraszam pracownik dbajacy o bezpieczenstwo rejsu nie ma prawa zwrocic uwagi na to co znajduje sie w bagazu? Polecam wsiasc w traktor i tak podrozowac, bo jak Pan mowi "pedalkom" bedzie napewno lzej bez takich buraczanych pasazerow ;)
Zastanawiam się nad aplikowaniem na pozycje Młodszy Agent ds. Obsługi Naziemnej (docelowo Koordynator Obsługi Naziemnej)-Kraków. Czy jest ktoś kto mógłby odpowiedzieć mi na parę pytań, raczej w emailu niż na forum publicznym, slabonski.k@gmail.com Dziekuję i pozdrawiam.
Jeśli masz pytania dotycxące pracy najlepiej zajrzyj na praca.lsas.aero i potem ew. dopytuj na rekrutacja@lsas.aero bądź dzwoń na numer telefonu podany na stronie - Panie, które obsługują mejla i teelfon są mega życzliwe i pomocne więc na pewno wszystkiego się dowiesz. Powodzenia!
porażka, bylem dzisiaj na rozmowie na stanowisko tzw. bagażowego. Ciężka praca fizyczna pod presja czasu na mrozie i upale, w święta i niedziele, no i z Krakowa do Balic trzeba dojechać i wrócić, a to wszystko za 2500brutto na okresie próbnym przez 3 miesiące, a potem dochodzi 300brutto premi
Mobing krzyczenie i złe traktowanie liderów i koordynatorów na każdym kroku. Praca w świątek piątek i niedziele za 2000 PLN. Ohydna atmosfera wśród załogi między sobą. Brak zachowania jakichkolwiek zasad BHP-na każdym kroku można stracić zdrowie. Praca na mrozie bez odpowiedniego ubrania.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LS AIRPORT SERVICES S.A?
Zobacz opinie na temat firmy LS AIRPORT SERVICES S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LS AIRPORT SERVICES S.A?
Kandydaci do pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.