Z wielką przyjemnością pragnę wystawić opinię doradcy Panu MACIEJOWI RATAJCZAK jest to osoba na odpowiednim stanowisku profesjonalnie podeszła do naszej obsługi.Fachowo pomógł z doborze maszyny którą zakupiliśmy w tej firmie.Obsługa od początku na najwyższym poziomie. Czas realizacji i dostawa zamówionej maszyny zaskakująco szybki.Wszystko dopięte na tz ostatni guzik.Kontakt w pełni bezproblemowy.Polecam tego doradcę.Z czystym sumieniem wystawiam MEGA POZYTYW.Polecam serdecznie .Napewno powrócę i będę współpracować z tą firmą przy zakupie następnych maszyn.Serdecznie polecam.
Proszę o kontakt telefoniczny osoby te, które uznały moją obsługę za niezadawalającą . "Złą buźkę'' można wstawić wszędzie.
Witam Czy ktoś mógłby napisać coś jak teraz wygląda pracy w tej firmie bo sporo kiepskich opini. Głównie chodzi mi o stanowisko mechanik/serwisant
witam, Opinia o serwisie Bardzo Negatywna !! Kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Serwis wystawił mi fra za pierwszy przegląd maszyny -( w umowie pierwszy przegląd był bezpłatny). Zwróciłem się do firmy o przedstawienie podstawy do wystawienia faktury, specyfikacji wykonanych czynności oraz kosztu jaki składa się na wartość fra. Niestety, firma nie potrafiła tego zrobić. Zostałem wręcz oskarżony o uchylanie się od zapłaty. Temat nie omieszkałem skonsultować z US i Prawnikiem. Po kontakcie z producentem - serwis wystawił fakturę vat korektę do 0. Oczywiście magicznego słowa Przepraszamy za pomyłkę nie było. Więc sugeruję Czytajcie Umowy zanim wykonacie płatność.
Niestety mimo najszczerszych chęci nie mogę wystawić firmie FAGROS Sp. z o.o. sp.k. w Stara Dąbrowa pozytywnej opinii. Zakupiłem ładowacz czołowy i do momentu dotarcia transportu wszystko było ok. Przy rozładunku dostałem informację, że brakuje dwóch siłowników ale dojdą one kurierem do końca tygodnia (dostawa w środę). Niestety, brakujące elementy nie dotarły więc w poniedziałek zacząłem dzwonić do firmy z prośba o wyjaśnienie sytuacji jako, że na montaż ładowacza i pracę nim wziąłem urlop. Dodzwoniłem się do przedstawiciela z którym „dogadywałem temat” zakupu ładowacza. Obiecał, że sprawdzi na magazynie co i jak i to był ostatni raz kiedy go słyszałem. Próby dodzwonienia się po kilku godzinach spełzły na niczym a następnie szanowny pan Jakub wyłączył telefon. Telefony na biuro, zabawa w głuchy telefon… summa summarum okazało się, że siłowników nie ma i nie wiadomo kiedy będą (firma sprzedała towar którego fizycznie nie mieli), dostałem jedynie informację, że jeśli zależy mi na czasie to mam sobie poszukać sam siłowników.(całość kwoty za ładowacz została zapłacona kierowcy- wiem, że nie powinienem tego robić ale niestety zdecydowałem się zaufać firmie). Siłowniki zakupiłem sam i teraz kolejna epopeja związana ze zwrotem gotówki. Została mi zwrócona kwota za którą firma kupuje te siłowniki a nie kwota za jaka ja je zakupiłem. I moja negatywna opinia nie jest wystawiona za brak siłowników bo to się zdarza, wszędzie pracują ludzie, każdemu zdarza się popełnić błąd. Moim największym zarzutem jest brak kontaktu w kryzysowej sytuacji. Najprościej wyłączyć telefon i może „jakoś to będzie”. Jedyna osoba której mogę wystawić pozytywną opinie to kierowca który przyjechał z transportem. Dobry fachowiec w swojej branży. Co do samego ładowacza tez mam mnóstwo zastrzeżeń, począwszy od jakości przewodów hydraulicznych (jeden pękł po 20 minutach pracy), na zabezpieczeniu spawów kończąc. Ogólnie moim zdaniem jest na tyle dużo ofert na rynku, że szkoda sobie psuć nerwy robiąc interesy z tą firmą.
Niestety, Zauroczony obsługą i zakupem kosiarki od firmy Fagros 3 lata temu, jak tylko zebrałem fundusze, natychmiast zamówiłem ładowacz czołowy do ciągnika w tej firmie, Nawet ceny nie negocjowałem, ale mały rabacik dostałem. Dostawa maszyny była bardzo szybka, W trakcie dostawy, zgodnie z umową wykonałem przelew expresowy aby kierowca zobaczył potwierdzenie, i to był mój pierwszy błąd. Otóż po rozładowaniu części składowych okazało się, że brakuje głównych siłowników. Następnego dnia rano zadzwoniłem do firmy, dostałem info, że faktycznie ich nie mają, ale w ciągu tygodnia doślą kurierem. I tu popełniłem drugi błąd, zaufałem i przystąpiłem do montażu ramy, przerobiłem mocowanie ładowacza aby dostosować do kabiny, co spowodowało, że części już nie mogły być traktowane jako fabrycznie nowe. I już równo po pięciu tygodniach, w trakcie których, dzwoniłem, prosiłem, conajmniej 2 razy w tygodniu, i słyszałem o nadchodzącej dostawie za każdym razem, a pod koniec odbierający już nie wiedzieli co mówić bo nic nie wiedzieli. Prosiłem o kontakt kogoś kompetentnego, nie doczekałem się. Z powodu opóźnień w dostawie, musiałem zlecić prace innym, które miałem zrobić sam zakupionym ładowaczem. Kosztowało mnie to około 30% wartości maszyny. Po pięciu tygodniach, dostałem telefon, że siłowniki są i będą do mnie wysłane, został utworzony list przewozowy i tyle minęły dwa dni a paczka ma status „w przygotowaniu”. Ogólnie, cytując klasyka „ nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi?”. A na marginesie, jestem w szoku, że firma kupuje siłowniki od jednego producenta, i nie mają innej opcji, dywersyfikacja dostaw to podstawa w każdej branży. Jest bardzo zbulwersowany.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Znalazłem pracę od zaraz dla kierowcy kat. b+e na krajówkę i chce wysłać cv, warto? Dają umowę o pracę i wszystko wydaje się być okej, tylko co z zarobkami, bo nie podano? No i ciekaw jestem czy umowę dają "na chwilę" czy można tu myśleć o stałym zatrudnieniu...
Z wielką przyjemnością pragnę wystawić opinię doradcy Panu MACIEJOWI RATAJCZAK jest to osoba na odpowiednim stanowisku profesjonalnie podeszła do naszej obsługi.Fachowo pomógł z doborze maszyny którą zakupiliśmy w tej firmie.Obsługa od początku na najwyższym poziomie. Czas realizacji i dostawa zamówionej maszyny zaskakująco szybki.Wszystko dopięte na tz ostatni guzik.Kontakt w pełni bezproblemowy.Polecam tego doradcę.Z czystym sumieniem wystawiam MEGA POZYTYW.Polecam serdecznie .Napewno powrócę i będę współpracować z tą firmą przy zakupie następnych maszyn.Serdecznie polecam.
Proszę o kontakt telefoniczny osoby te, które uznały moją obsługę za niezadawalającą . "Złą buźkę'' można wstawić wszędzie.
Na stronie firmy nie ma aktywnych ogłoszeń o pracę, ale dużo klientów chwali sobie doradztwo. Pomyślałam, więc że spróbuje aplikować na doradcę klienta w ciemno. Może ktoś mi powiedzieć jakiej kasy mogę spodziewać się na start, dodam że posiadam spore doświadczenie? No i czy pracownicy pracują w uniformach czy sami zapewniają sobie strój roboczy?
Witam, chciałbym się zapytać jakie mają podejście do klienta, chciałbym zakupić u nich maszynę bo mają najkorzystniejszą cenę i jak później jest z serwisem tego, czy robią wszystko profesjonalnie? Pozdrawiam
Jak często w Fagros Sp. z o.o. sp.k. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 2 grudnia na Praca.gov.pl, obiecują bogaty rozwój.
Serio nie ma żadnych szkoleń? A jak ktoś nowy przychodzi do pracy to jest jakoś wdrażany czy rzucany na głęboka wodę?
To ja niby taka rozmowa miałaby wyglądać? klienci w ogóle podejmują temat? Już pomijając szkolenie to toś pytał o dostęp do materiałów odnośnie jakiejś specyfikacji tych produktów? chyba musi gdzieś to być żeby samemu się douczyć?
Tak, dostajesz broszury i sobie czytaj. Jak czegos nie wiesz o można kogoś zapytać. Z wielkim bólem ale odpowiedza
Firma nie widzi związku między szkoleniami i wzrostem wiedzy pracowników o maszynach, a udzielaniem bardziej dokładnych informacji klientom i zwiększaniem szansy na ich sprzedaż? Jaki jest tu zatem system wynagradzania? Ile wynosi podstawa, a ile premia od sprzedaży (zakładając, że są premie)?
Uważajcie a tego typu firmę zamwia się u nich maszyny po dojechaniu i zapłaceniu okazuje się że nie dokonać dojeżdża to co ma być. Później tłumacza się, że nastąpiła pomyłka w zamówieniu i dostaje się gorsze maszyny a zapłacone były jak w zamówieniu. Poprostu wichłaczą. Nie polecam!!!!!
Słaba obsługa klienta kupując maszyny trzeba samemu iść na plac obejrzeć brak jakiego kolwiek doradzenia słabo z załadunkiem zakupionych maszyn trzeba się praktycznie prosić o załadunek zakupionych maszyn i czeka się na placu z 2 godziny aż ktoś przyjdzie załadować
Fagros to najgorsza firma z jaką miałem styczność. Sprzedają buble a nie Maszyny Rolnicze. Zakupiłem TUR do C-330M który uszkodził mi układ kierowniczy, przysłali mi już trzy pary wsporników I wszystkie nadają się na złom, a teraz już nie odpowiadają na e-maile i będę musiał bujać się po sądach żeby wymusić od nich naprawę gwarancyjną, ciągnik stoi już od Maja a końca rozwiązania nie widać. Przestrzegam wszystkich chcących zakupić u nich Maszyny jak i szukających pracy. PORAŻKA UNIKAĆ JAK OGNIA.
Kupiłem u nich kosiarkę bijakową. Przyszła bez wieżyczki i wałka WOM. Telefony załatwiają na zasadzie sprawdzimy i oddzwonimy. Po dwóch, trzech dniach dzwoniłem ponownie i tak w kółko. Po trzech miesiącach dzwonienia i dopytywania przysłali na raty wieżyczkę i WOM. Oczywiście sezon był już w pełni. Wieżyczka od mniejszego i tańszego modelu (potwierdzone u lokalnego sprzedawcy). Pracownik Fagrosu stwierdził "Ja wiem, że ma pan rację, ale kierownik nie pozwala nic z tym zrobić". Pracuję więc z niezbyt pasującą wieżyczką od dużo mniejszego modelu. Mam nadzieję że przynajmniej zysk ze sprzedaży tego za co zapłaciłem, a nie dostałem został przekazany pracownikom. Mój pierwszy i ostatni zakup w tej firmie.
Zatrudniając się tam "pan" Tomasz przedstawiał mi firmę w samych superlatywach, brednie o zgranym zespole itp. A co w rzeczywistości? Segregacja na podstawie płci (kolega na tym samym stanowisku zarabiał znacznie więcej). Praca po 9h dziennie plus dojazdy to 10h wyjęte z życiorysu. Zajeżdżanie pracowników to mało powiedziane. Pozostał wielki niesmak i nauczka na przyszłość. Ale wierzę, że karma powróci do "pana" Tomka.
Zarabiał znacznie więcej to znaczy ile? Przyznawano mu więcej od godziny czy dodawano wyższe premię do końcowego wyniku? I czy spostrzeżenie to zostało złożone gdziekolwiek w firmie? Może tego typu działania mogłyby pomóc w walce z faworyzowaniem pracowników ze względu na płeć?
Witam kupiłem chwytak do obornika i po pół godzinie pracy cały się powyginał a firma totalnie olała i stwierdzili że to moja wina i gwarancji nie uznali sprzedają słaby sprzet zastanów się zanim kupisz u nich
Kupiłem kosiarkę, która kosztowała koło siedmiu tysięcy. Po dwóch dniach uległa uszkodzeniu, wycieku oleju i pęknięciu spawu. Oddałem do reklamacji, po dwóch tygodniach przyjechali po kosiarkę. Na naprawę czekałem ponad dwa miesiące a mało tego jak ją dostarczyli z powrotem, niby po naprawie to dostałem ją zerdzewianą i nie pomalowaną po spawie. Najgorszemu wrogowi nie życzę tego zakupu w tej firmie.
Dobra współpraca ,zaangażowanie ,szybkie załatwienie sprawy przez Pana Macieja Ratajczak. Zadowolony klient
Wypłata jakąś kpina. Ciągle umową zlecenie i wyjazd z firmy. To jest jakaś pomyłka. Omijać z daleka !
Cześć Krystian, czy mógłbyś napisać mi ile wynosi pensja w Fagrosie? Chciałabym zorientować się jakie to pieniądze...
jak wygląda praca w biurze? Jak atmosfera i jak zarobki?
Jeśli chodzi o pracę sprzedawcy to ogólnie praca jak każda inna w tym obszarze, ale jeśli chodzi o wymagania od szefostwa w tej sprawie to obłęd. Infremacja o "jasnych warunkach premiowych" to żart, nie wiem czy Ci wszysy którzy są tam od lat wiedzą jak to wygląda. Gdyby nie to, że dużo ludzi było tam świetnych to ta firma raczej za daleko by nie zaszła
Przybliżysz temat wymagań w Fagrosie? I o co chodzi z warunkami premiowymi? Czy trudno jest wyrobić premię w firmie? Komu się to udaje i jaki jest to przeważnie dodatek do pensji?
Ta firma to jakieś nie porozumienie, zamówiłem sprzęt i mówiono że czas realizacji od 4 do 5 tygodni jest już 7 tydzień i cisza, jak byłem się zapytać kiedy mogę się spodziewać sprzętu to pracownik stwierdził " jak będzie to będzie " i takie mają podejście do klienta. Zero poszanowania dla człowieka. Tak że nie polecam tej firmy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fagros Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Fagros Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fagros Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!