@Ghj mogę Cię zapewnić, że na forum GoWork.pl ważne są wszystkie opinie - zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Muszą być jednak napisane w sposób konstruktywny, poparte przykładami i nie naruszające zasad netykiety oraz naszego regulaminu: https://www.gowork.pl/regulamin . Pracodawca nie ma możliwości usuwania postów, może zrobić to tylko administrator, jeśli stwierdzi ich niezgodność z regulaminem.
@Sylwia - nie masz racji - w opiniach nie było naruszenia regulaminu . Wysłannik pracodawcy pieczołowicie i regularnie przeczesuje strone i zwraca sie o usunięcie wszelkich ludzkich skarg i utyskiwań (!) Jest to manipulacja moim zdaniem. A sama firma jak wiele innych raczkujących ale do najgorszych jednak nie należy, ludzie wkładają wiele wysiłku , jest wielu kompetentnych na właściwych stanowiskach, są też i obijający się jak wszędzie. Pakiety socjalne porównywalne do innych korporacji, jednak brakuje szkoleń wewnętrznych i porządnych językowych.Nadgodzin raczej się nie robi, choć to zależy na co się trafi a wtedy są w pierwszej kolejności do odbioru.
Jaka szkoda że niewygodne opinie są usuwane. Bardzo to kogoś musi w gruncie rzeczy kłuć. Sprawiedliwa oliwa zawsze na wierzch wypływa,zawsze. Prawdy nie unikniecie.
Myślę, że opinie były skasowane, bo naruszały regulamin, który jest dosyć jasny. A jak naruszały? Może wszystkie trzy (identyczne w treści, opisane w różnych słowach) były napisane przez jedną osobę, i np. administrator sprawdził IP...?
(usunięte przez administratora)
Tak dokladnie, byle tylko kilka tysięcy menadżerom wpłynęło na konto za bonus jak "świetnie" zarządzają ludźmi...
Czyżby kolega odpisywał sobie samemu? Bardzo dziwi mnie, że jednym z głównych zarzutów jest poziom i sposób organizacji imprez integracyjnych, które są chyba najjaśniejszym punktem jeśli chodzi o atmosferę w firmie. Mało który pracodawca w tej branży może pochwalić się tak bogatym portfolio w zakresie zarówno imprez, wyjść integracyjnych jak i CSR. Nie wspomnę już, że wszystko organizowane jest w 100% przez pracowników, począwszy od kwestii organizacyjnych i skończywszy na atrakcjach. Gdyby nie ludzie, którzy wkładają w tę pracę sporo wysiłku i poświęcają własny czas... szkoda gadać, ale lepiej napisać wyssany z palca zarzut o tym, że "nikt własnej woli nie udziela się dodatkowo". Polecam poczytać opinie nt. firmy na innych portalach, nawet osoby pod wieloma względami krytyczne wobec pracodawcy wypowiadały się na temat eventów w samych superlatywach. Pozostałych zarzutów nie skomentuję, gdyż trącą zwykłą frustracją i wygląda na to, że trudno o jakąkolwiek argumentację poza kilkoma wycieczkami personalnymi w stronę kadry zarządzającej.
@Nick - Bardzo interesująca opinia, ciekawi mnie niezwykle logika wypowiedzi, a konkretnie jej absolutny brak. Rozumiem, że można mieć różne doświadczenia odnośnie przełożonego czy wykonywanych zadań, ale rzucanie oskarżeń o cyt. "wyżywanie się" managerów na pracownikach to już mocna przesada. Osobiście mam odmienne wrażenia, ok nie jest idealnie, ale proszę, pokaż mi firmę, w której jest. Poza tym, komentarz że firma, znów cyt. "kupuje pracowników" za pomocą benefitów uważam za kompletnie kretyński i świadczący jeszcze bardziej niż komentowanie własnych postów, o poziomie i motywacji nadawcy. A do innej firmy chodzisz pracować z przyczyn jakich? Idealistycznych? Skończ pieprzyć - praca to praca a nie koncert życzeń. Co do eventów to bardzo chciałbym się dowiedzieć, o których drogi / droga Nick'u piszesz - należę do grupy pracowników (nie, nie managerów) którzy zajmują się organizacją eventów i nie życzę sobie tego typu tekstów - że tak powiem w du*^ie byłeś i gó#$%o widziałeś. Ale jak wszyscy wiemy trollować jest dużo łatwiej niż zabrać się za robotę. Szkoda mi trochę tracić czas na odpisywanie na takie bzdury, ale uważam że poświadczasz nieprawdę na temat tego pracodawcy a takie zachowania należy piętnować.
Dobrze wiesz jak jest, jestes hipokryta albo kompletnym ignotantem, kazali Ci bronic tej firmy, chociaż sam bys chetnie z niej odszedl.
Dlaczego kierownictwo krakowskiego oddziału firmy tak bardzo się boi, aby prawdziwe opinie o Lundbecku nie ujrzały światła dziennego? Czas i siły poświęcane usuwaniu postów na tej stronie lepiej zainwestujcie w podniesienie jakości zatrudnienia oraz spoziomu satysfakcji Pracowników. Wiem, że waszą specjalniścią jest tuszowanie problemów oraz zamiatanie ich pod dywan, ale za usuwanie postów bonusów nie dostaniecie...
(usunięte przez administratora)
Co masz na myśli mówiąc dział HR ? zespoły Talent Acquisition czy HR administratorów ?
ojjj jaka szkoda że opinie są usuwane, musiała być naprawde niewygodna (!!!)
A na jakie zarobki można liczyć?
Ogólnie średnio, wprawdzie płaca nieco lepsza niż w co poniektórych centrach serwisowych w Krakowie (IBM, Cap, Lufthansa), ale z tego co słyszałem są i takie firmy, które płacą lepiej. Największą wadą jest bardzo duży chaos organizacyjny - często nie wiadomo co, kto, gdzie i jak ma robić. Nie wiedzą tego pracownicy, nie wiedzą i przełożeni. Niektórzy z przełożonych są trochę, lub nawet bardzo niekompetentni. Ale na szczęście nie mają życia prywatnego, dzięki czemu mogą pracować 10 godzin dziennie, do tego jeszcze trochę z domu i nieco w weekendy. To przecież takie istotne w "polskiej" korporacji... Poza tym standardowe świadczenia - multisport i pakiet medyczny - stuprocentowa norma w tej branży i nic ponadto. Dofinansowania kursów językowych marne - tutaj jest co najmniej kilka innych firm bijących tą na głowę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lundbeck BSC?
Zobacz opinie na temat firmy Lundbeck BSC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lundbeck BSC?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!