Za kilka miesięcy minie rok, jak odeszłam z Extradomu, a pracowałam w dziale COK. Jak wspomniam tam pracę? Sam kontakt z klientem był ok. Wymagania pracodawcy już nie ok. Co miesięczne monity odbywały się w atmosferze stresu i strachu. Nie wspomniałaś o jednej rzeczy w rozmowie - cyk, gorsza ocena. A na początku zapewniali, że będzie brak skryptu... Limity połączeń? To zależało od dnia. Jak trafiały się akurat krótkie rozmowy, to dało się go wyrobić. Jak było kilka po 15-20 minut (a te nie były rzadkością), to było znacznie gorzej. Najgorzej było w Sylwestra, gdzie również był narzucony limit. Ciekawe, czy "góra" chciałaby, żeby w ten dzień dzwonił do nich telemarketer... Wątpię. Cele? Totalnie nie fair dla nowych osób, które często pracowały na starych, nieaktualnych bazach. Obsługa czatu, w dni gdy nie było dziewczyn do tego zatrudnionych, to kpina. Skoro jest to OSOBNYM STANOWISKIEM, to powinno być to dodatkowo wynagrodzone. Podsumowując, jeśli macie wybór, to nie idźcie tu do pracy. Absolutnie nie polecam.
Podczas procesu rekrutacji informujemy Kandydatów, że w rozmowach z naszymi Inwestorami kierujemy się modelem UserFirst. Wspominamy również o kwestiach, które powinny pojawić się na ścieżce zakupowej Klienta. Jest to szeroko pojęte doradztwo, dlatego standardowy skrypt jaki działa w typowych Call Center na rynku, nie mógłby mieć zastosowania. Jako Pracodawcy zależy nam na regularnym feedbacku, który pozwala podnosić jakość obsługi Klienta przy jednoczesnym rozwoju kompetencji naszych Pracowników. Takie spotkania odbywają się w bardzo partnerskim tonie, co potwierdzają wyniki naszego cokwartalnego badania zaangażowania. Dostosowujemy również metodę pracy tak, aby nasi Pracownicy czuli się komfortowo. Liczba oczekiwanych połączeń i zadań jest poparta możliwościami i jak słusznie Pani zauważyła, czasochłonność kontaktu w każdym dniu może być inna. Dla komfortu naszych Pracowników limit połączeń rozliczamy na przestrzeni całego miesiąca, o czym również informujemy podczas spotkań rekrutacyjnych. Chat jest jednym z kanałów obsługiwanych przez Konsultanta ds. Sprzedaży i w mocno sporadycznych sytuacjach przekazujemy go naszym Pracownikom w Centrum Obsługi Klienta. Dziękujemy za czas poświęcony na napisanie komentarza. Każda opinia jest dla bardzo cenna i pozwala nam się rozwijać. Życzymy miłego dnia i powodzenia na dalszej ścieżce zawodowej.
To dziwne, ze tak o wszystkim ponoć informujecie na etapie rekrutacji - mnie przełożony zapomniał nawet poinformować o pracujących niedzielach. O tym dowiedziałam się dopiero po podpisaniu umowy. Nie pozdrawiam.
Dzień dobry, Dokładne informowanie, o tym jak wygląda praca u nas (zmiany i praca weekendowa) jest dla nas kluczowe w procesie rekrutacji. Jeśli poczuła Pani, że w rozmowach z nią tego zabrakło, bardzo nam przykro. Dzięki tej opinii będziemy baczniej zwracać uwagę czy kandydaci do pracy na pewno mają komplet informacji. Pozdrawiamy.
Czy występuje tutaj duża rotacja pracowników? Jaką pensję otrzymuje na stracie konsultant?
Czy warto pracować w CC w Extradomie?
Ile osób w przeciągu ostatnich kilku miesięcy już odeszło z cudownego działu CC?
Spółka nigdy nie komentowała i nie zamierza komentować decyzji personalnych publicznie. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/b/1/6/b16695863e6c9a5c9604c79f94d5f9cf.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/0/e/5/0e5ab7add33a86598ae736fd1467838c.png)
Zostałam kilkukrotnie wywołana do tablicy, ponieważ niektórzy chcieliby, abym była odpowiedzialna za całe zło tego świata - tak zapewne byłoby zdecydowanie prościej. Chciałam tylko powiedzieć że nie ja jestem autorem tych niepochlebnych opinii i że serdecznie pozdrawiam osoby, które ucieszyły się na wieść o moim zakończeniu współpracy, ja również jestem niezwykle rada z tego powodu. Jeśli mam coś do powiedzenia nie muszę się zakrywać, w przeciwieństwie do niektórych mam godność, odwagę i honor, aby podpisywać się pod własnymi wypowiedziami, a swoją opinię na temat tego miejsca zachowam dla siebie. Pozdrawiam
Ta pseudo firma zajmuje się przesprzedawaniem projektów z innych pracowni, na które nakładają swoje wysokie marże. Typowy pośrednik(usunięte przez administratora) Zatrudnieni tam ludzie pracują za najniższą krajową i są pod stałą presją wyrabiania "celów sprzedażowych". W ogłoszeniach o pracę ukrywają ten element i mącą o obsłudze klienta, która de facto jest nagabywaniem na kolejne zakupy. (usunięte przez administratora)
Dziękujemy za pozostawioną opinię. Extradom to platforma e-commerce, która zajmuje się sprzedażą gotowych projektów domów. Dzięki współpracy z większością polskich pracowni projektowych, posiadamy w swoich zasobach kilkanaście tysięcy projektów, z których każdy nasz Klient może wybrać odpowiedni dla siebie. Pozdrawiamy
Mg- przecież nie pracujemy za najniższa krajowa, Ty tez za najniższa zdaje się nie pracowałaś. Jak to w sprzedaży są cele sprzedażowe, ale jakoś nie czuje się pod ogromna presja. Nagabywaniem na kolejne zakupy? Hahah to ile tych projektów jeden klient ma kupować? Czym Ty się zajmowałas w tej pracy... ????
brakiem profesjonalizmu. Firma to typowi pośrednicy. Nie są samodzielną pracownią. Stawki płacowe jakie oferują pracownikom są skrajnie niskie. Ogłoszenie o pracę nie zawiera uściślenia, że obsługa klienta sprowadza się de facto do nagabywania na kolejne zakupy. Presja wyrabiania „celów sprzedażowych” również nie zachęca. Nie dziwią mnie słabe opinie o extradom.
Dziękujemy za pozostawioną opinię. Extradom to platforma e-commerce, która zajmuje się sprzedażą gotowych projektów domów. Dzięki współpracy z większością polskich pracowni projektowych, posiadamy w swoich zasobach kilkanaście tysięcy projektów, z których każdy nasz Klient może wybrać odpowiedni dla siebie. Pozdrawiamy
Usuwanie prawdziwych opinii jest w porządku wg Was?
Nie kasowaliśmy i nie kasujemy żadnych opinii na Gowork. Jest to niezgodne z naszymi poglądami nt. wyrażania opinii w internecie oraz zasadami obowiązującymi na tym portalu. Moderacji mogą podlegać wyłącznie treści niezgodne z regulaminem. Pozdrawiamy
Że ta "firma" jeszcze istnieje? I rekrutuje kolejnych wyrobników? Hmm... Powinna już stać nad przepaścią finansową lub przed bankructwem. A tu proszę... Znaczy - biznes się kręci. Wirtualna Polszcza napędza ten smutny kołowrotek.
czy jest jakieś forum dla klientów, gdzie mogę wystawić negatywną opinię, by przestrzec innych przed zakupem w tej firmie? Do wyboru i zakupu projektu wszystko było ok, potem gdy zgłaszaliśmy niezgodność, to zaczęto nas ignorować, przeciągać sprawę. Najgorsze doświadczenie!
Dwa razy w roku obchodzimy swoje święto – User First Day. Skąd taka nazwa?
Misją naszych trzech połączonych serwisów (Totalmoney.pl, Extradom.pl, Homebook.pl) jest User First. To użytkownik jest w centrum naszego zainteresowania i na biznes patrzymy z jego perspektywy. Ale nie zapominamy, że użytkownikami są także pracownicy :)
W miniony piątek (12.03.2021), już po raz piąty, odbyło się spotkanie wszystkich pracowników, na którym Zespół Zarządzający oraz Liderzy zespołów, opowiadali nam co wydarzyło się od ostatniego UFD oraz pokazali plany na przyszłość.
Po części oficjalnej integrowaliśmy się w wirtualnych eskape roomach, a także mogliśmy przegryźć coś pysznego.
Trzymamy kciuki za to, żeby następne spotkanie odbyło się już offline!
Korpo po którym miałam stres życia. Przez okres próbny sama podstawa bo premia była nie do zrealizowania, ponadto przełożeni którzy traktowali wszystkich z COKu z góry, z wyższością... jeżeli ktoś chce się nabawić nerwicy i biedy to na własne życzenie właśnie z Extradomikiem. Jedyne co dobrze wspominam to dobra kawa w biurze. :) nie pozdrawiam
Dziękujemy za podzielenie się z nami tą cenną opinią. Każdą dokładnie analizujemy i wyciągamy wnioski, które pomogą nam w planowaniu kolejnych działań. Jeśli chcesz podzielić się bardziej szczegółowymi informacjami, zapraszamy do kontaktu: katarzyna.nowak@totalmoney.pl
Jeśli na tyle osób, które realizują cele Ty przez cały okres próbny ich nie realizowałaś to chyba po prostu nie nadawałaś się do tej pracy tym bardziej , ze nowe osoby maja na początku niższe cele od nas. Przełożonych mamy super, zawsze pomocni, zresztą cały zespól taki jest, także rozumiem, że Ci tutaj nie wyszło, ale to nie powód żeby obwiniać wszystko i wszystkich poza KAWĄ!
Ciesze sie, ze tak świetnie Ci sie pracuje - ja mam prawo do swojej opinii wiec nie omieszkam sie z nią nie podzielić :)
Ten twój komentarz tylko potwierdza to, jakie podejście macie do nowych pracowników. Smutne. Taki jednak niezbyt wspierający ten team.
Od 1 marca w Extradom.pl ruszyła Grywalizacja, w której walczymy nie tylko o tytuł Extra Doradcy COK, ale również o niesamowite nagrody m.in. zagraniczną wycieczkę, pobyt w spa i mnóstwo voucherów.
Wraz z firmą Youngmedia przygotowaliśmy profesjonalną platformę, na której na bieżąco możemy śledzić punktację i motywować się do działania.
Może macie ochotę dołączyć do naszego zespołu i wygrać jedną z dziesięciu extra nagród? Zapraszamy do aplikowania: Konsultant ds. sprzedaży
Praca tutaj w dziale COK była dla mnie nieustanną frustracją i zmęczeniem. Widzę, że po takim czasie od cudownego przejęcia firmie dalej przybywają same negatywne opinie. Nie dziwi mnie to wcale. Kiedyś miało to potencjał i było całkiem fajnie. Z tego co słyszę to teraz z roku na rok jest tylko coraz gorzej. Nie polecam. Chyba że nie chcecie mieć własnego życia i być (usunięte przez administratora)na każdym kroku. Wasz wybór.
Dziękujemy za informację. Cenimy sobie otwartą i szczerą komunikację, opartą o kulturalną wymianę opinii. Dokładamy wszelkich starań aby praca w Extradom.pl była satysfakcjonująca dla wszystkich naszych Pracowników. Jeśli chcesz podzielić się bardziej szczegółowymi informacjami, nad czym Twoim zdaniem, musimy mocniej popracować zapraszamy do kontaktu: katarzyna.nowak@totalmoney.pl
Hej, czym różni się konsultant ds. obsługi klienta od konsultanta ds. sprzedaży? Czy to takie typowe call center na pięćdziesiąt osób w open space? W jakim wieku są mniej więcej pracownicy, bardziej młodzież policealna itp. czy to nie tego typu praca?
Ten pierwszy to pracuje w telemarketingu, obsługuje klientów po sprzedaży projektów, a ten drugi w COKu i obsługuje klientów przed sprzedażą. 50 osób to chyba nie ma, ale open space jest, a wiek różny, jest naprawdę dużo osób po 30
A ile osób jest na szkoleniu wstępnym? Jak często takie szkolenia dla nowych pracowników organizuje firma?
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie kilka osób, jej wielkość i cykliczność jest uzależniona od potrzeb biznesowych.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Extradom?
W zależności na jakie stanowisko aplikujesz. Jeśli chodzi o zespoł CC to zapytamy o Twoje dotychczasowe doświadczenie, motywację pracy w ED i porozmawiamy o planach na przyszłość:) Często też organizujemy II etap (część praktyczna), który pozwoli nam upewnić się czy chcemy ze sobą współpracować. :)
Czy dyżury międzyświąteczne w Extradom obstawiają najmłodszymi stażem?
Kierujemy się preferencjami grafikowymi naszych pracowników. Bardzo często pracujący okres między świąteczny w danym roku oznacza wolny analogiczny czas w kolejnym roku, tak więc wymieniamy się i partnersko ze sobą współpracujemy.
Czy Extradom organizuje staże dla studentów?
Nie rozumiem tych niepochlebnych komentarzy na temat pracy w Extradomie. Sama od lat pracuję w dziale COK, w jednym z lepszych teamów i bardzo sobie to cenię. Zawsze mogę liczyć na moją przełożoną, która nas wspiera i rozumie nasze oczekiwania. A premia? Zdobyć ją jest łatwo, nie trzeba się przy tym bardzo wysilić. Wystarczy robić tylko swoją pracę i już ma się ładną wypłatę. Nie rozumiem tych narzekań, szczególnie ze strony osób, które tu już nie pracują.
Nie pracują z jakiegoś powodu. Jak dużą macie rotację w firmie, hmm? Tu naprawdę jest źle, trzeba uważać w każdej rozmowie, co się mówi, bo zaraz zwrócą tobie uwagę na jakieś duperele. Klienci też są bardzo niezadowoleni. Takie są fakty.
Dziękujemy za informację. Cenimy sobie otwartą i szczerą komunikację, opartą o kulturalną wymianę opinii. Dokładamy wszelkich starań aby praca w Extradom.pl była satysfakcjonująca dla wszystkich naszych Pracowników. Jeśli chcesz podzielić się bardziej szczegółowymi informacjami, nad czym Twoim zdaniem, musimy mocniej popracować zapraszamy do kontaktu: katarzyna.nowak@totalmoney.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Extradom?
Zobacz opinie na temat firmy Extradom tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Extradom?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!