Opinie o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Adidas Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Adidas Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Damian

Przesyłka dotarła do mnie po prawie 2 tygodniach od zamówienia. Zero informacji.

Filip

Polecam, Adidas odpisał mi na dwa emaile po zwrocie po 4 dniach, zwrot pieniędzy dostalem dość późno bo po miesiącu ale zrekompensowano mi to 30% kodem zniżkowym :)

Joanna
 Pytanie

Czy ktoś sklada zażalenie zbiorowe u rzecznika praw konsumenta?

Paula
@Joanna

Też się chętnie dowiem. Mój zwrot doszedł do magazynu 29.05, zero jakichkolwiek informacji.

Ada

Zwróciłam towar w kwietniu 45 dni później nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczywiście na infolinii nic nie mogą obiecać. Żenada!! Tylko oszukują i zabierają czyjąś kasę.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Adidas Poland Sp. z o.o. na stanowisko Assistant Store Manager? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
berabera

Nigdy więcej zakupów na stronie Adidas. Porażka jedna wielka!!! bluzy na kwotę 272 zł zamówione ok. 20 kwietnia. 23.04.2020r. zrobiłam zwrot, 28.04.2020r. paczka doszła do magazynu w Niemczech i od tej pory głucha cisza. Nikt nawet nie poprosił mnie o numer konta bankowego, nic. Telefon na infolinie? hahaha dobre sobie . Od miesiąca o każdej porze dnia jest ZAJĘTY! E-mail ?? następna kpina , tydzień temu dostałam odpowiedź AUTOMATYCZNĄ, że odpowiedzą na moje pytanie do 2-4dni roboczych . Mija 7... i co? CISZA. Nie wiem jak inni ale ja tak tego nie zostawię . Żebym miała być nawet stratna , nie zostawię tak tego . To jest zwykła kradzież . Pieniądze małe nie są , prawie 300 zł. zresztą ile , by nie było .

Mika
@berabera

Nie jest Pani sama, Ja czekam na zwrot pieniędzy od lutego do tej pory żadnego kontaktu. Sprawę skierowałam do Rzecznika Praw Konsumenta.

George

NIGDY WIĘCEJ NIE RÓBCIE ZAKUPÓW NA STRONIE TEJ FIRMY, JEŚLI JEST JAKIŚ PROBLEM, TO NIE ZALATWIA GO NA WASZA KORZYSC!!!! Dostaliśmy przesyłkę płatna za pobraniem na moje nazwisko.W tym samym czasie rzeczywiście czekalam na przesyłkę z tej firmy. Jednak na wyższa kwotę. Zapłaciłam, bo byłam przekonana, że jest to część mojego zamówienia. Okazało się, że nie!!! Przesyłka w środku miała kartę zwrotu dla mieszkańca Włoch, co również potwierdziła Pani z infolinii po nr zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać swoich pieniędzy, proponuję mi się voucher na kolejne zakupy, na równowartość tych pieniędzy, które zapłaciłam za nieswoją PRZESYŁKĘ. Próbuje się naciągnąć tym samym mnie na kolejne zakupy u nich!!!!! Nigdy więcej!!!!! Po kilku tygodniach analizowania przez dział finansowy dostałam wiadomość, że pieniędzy nie odzyskam. KPINA!!!!!!!Dlaczego ja mam zapłacić za nie mój błąd, chce odzyskać swoje pieniądze!!!!! Przesyłajcie tą wiadomość dalej, żeby inni nie mieli takich problemów!!!!!

Mika

Witam , widzę, że nie jestem pierwsza osoba oszukana przez sklep internetowy Adidas. Dnia 2 marca 2020 dostałam informację, że buty zostały dostarczone do magazynu w Niemczech. Dostałam również link do wypełnienia danych bankowych itp...do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki chociaż po wypełnieniu danych otrzymałam informację, że pieniądze są już w drodze .

Leonek2017
@Mika

Mi to samo napisali i do tej pory nie otrzymałam pieniędzy , (usunięte przez administratora) , trzeba pisać i nagłaśniać !! Już nigdy nic u mich nie łupie !!

Maciek

Żenada, złożyłem zamówienie 14 kwietnia które od razu opłaciłem, po prawie trzech tygodniach milczenia sam musiałem napisać i upomnieć się o złożone zamówienie a teraz po miesiącu (12 maj) dostaje wiadomość że produkt to już nie był dostępne w momencie zamówienia (mimo że na stronie widniał jako produkt dostępny), a następnie dostaje maila "Na twoją prośbę anulowaliśmy to zamówienie" i pewnie na zwrot środków poczekam kolejne 14 dni. Nie poważne podejście do stałego klienta i zachowanie poniżej jakiejkolwiek etyki sprzedaży. Kontakt ze sklepem, zerowy. Opisywanie automatycznymi wiadomościami po tygodniu. Nigdy więcej nie zrobię zakupów na adidas.pl

1
Leonek2017
@Maciek

Ja mam to damo , złóżmy pozew zbiorowy ma tych (usunięte przez administratora)

Leonek2017
 Problem

Czekam za zwrotem pieniędzy od marca , masakra , (usunięte przez administratora) kompletne odpowiedzi nie można uzyskać , a dzisiaj 18 maj 2020 . (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) , oddaje sprawę do windykatora !!!! Wstydu nie macie!!! O swoje pieniądze się prosić!!!!

Marek

Polecam pracę????

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w Adidas Poland Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Lola
@Pytanie

Przy zmianie stanowiskowej (awans, przekwalifokowanie). Raz w roku są podwyżki inflacyjne

rax

w sklepie adidas w arkadii jest wszystko ok do momentu sprzedaży a później jak po prawie dwóch miesiącach buty zaczęły się rozklejać to już mieli (usunięte przez administratora)dwie reklamacje nie uznane i stwierdzili ze to moja wina! Nigdy więcej zakupów tam!!! dramat!

Lola
@rax

Sklep adidasa w arkadii to franczyza i nie należy bezpośrednio do adidas Poland. Odpowiedzialność za towar ponosi sprzedawca czyli ta firma, która widnieje na paragonie

Martynax33

Ludzie czy wy wiecie do czego służy ta strona?! Wchodzę tu żeby zaznać opinie innych na temat Adidasa bo mam zacząć tam niebawem pracę,a Wy się zalicie na temat reklamacji MASAKRA !!!

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Adidas Poland Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

klon
@Pytanie

A na jakim stanowisku?

anonim

(usunięte przez administratora)

Marta

Hej czy udało się odzyskać?

Marcin
@Marta

Niestety nie, dzisiaj wysłałem poczta przez sądowe wezwanie do zapłaty. Jak nie zwrócą to zakładam im sprawę i również skieruje sprawę do Rzecznika.

Robert
Inne

Czy adidas daje jakieś fajne zniżki swoim pracownikom?

Łukasz

Witam. Jestem jak widzę kolejną osobą oszukaną przez firmę Adidas. 17.01.2020 zwróciłem cześć produktów które zamawiałem w ich sklepie internetowym i do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy pomimo kilku telefonów i wypełnieniu 3 razy formularza zwrotu. 13.02 dostałem nawet maila że pieniądze są w drodze i w ciągu maksymalnie 14 dni będzie zwrot. Minął miesiąc i nic. Wkrótce zgłaszam sprawę na policję. PRZESTRZEGAM przez zakupami na adidas.pl. To są po prostu (usunięte przez administratora)

1
Anna2607

Masakra nigdy więcej zakupów w tym sklepie na zwrot pieniędzy czekam od 16 grudnia 2019 nigdy więcej!!!, nie polecam nikomu

1
rax
@Anna2607

mi drugi raz nie przyjęli reklamacji a buty rozkleiły się po prawie 2 miesiącach..! sklep dramat!

1
Andrzej

Wszytko jest dobrze do chwili zakupu i zapłacenia pieniędzy a potem o zwrot kasy prosisz długo i nawet bardzo długo a może kasy nigdy nie zwrócą !(usunięte przez administratora)! Nie polecam !

1
Aili

Czekam juz siedem miesięcy na zwrot pieniędzy za zwrócone produkty, nie mam już do nich siły, ale nie odpuszczę. Blisko 300 zł piechota nie chodzi. Dzwonię, pisze, bezskutecznie. Nie odpuszczę!! obiecali telefonicznie ze oddadzą do końca roku 2019 i co ?mamy już zaraz luty 2020. (usunięte przez administratora)

1

Zostaw merytoryczną opinię o Adidas Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Adidas Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Adidas Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Adidas Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii