Opinie o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Telbridge sp. z o.o. sp.k.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Telbridge sp. z o.o. sp.k. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Częstochowa

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

@Pracodawca Czy to prawda i dalej jest to praktykowane że szkolenia, rozmowy z leaderem są po wylogowaniu czyli nie płacicie za ten czas ? Proszę o szybką odpowiedź

Ewelina Nowy wpis
Pracownik
@Kandydat

Tak to prawda :)

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy, szczególnie na infolinii, J każe o sobie pisać pozytywne opinie na tej stronie, co wzbudza zażenowanie i śmiech za jej plecami.... Lepiej iść na kasę do jakiegoś marketu niż ciągle być wylogowanym i siedzieć za darmo...Komu zależy na wyniku najbardziej ? oczywiście SZ, która ma z tego dużą premie, a konsultanci dostają jakieś ochłapy. Każdy z przyjemnością posiedziałby sobie chwile gdy nikt nie dzwoni :) ale lepiej siedzieć za darmo będąc wylogowanym :) tak, zdecydowanie! poza tym nie każdy nadaje się do pracy z ludźmi.... to jak są traktowani pracownicy w tej firmie chyba trzeba zgłosić gdzieś wyżej bo niestety kierowniczka oddziału zamiecie sprawę pod dywan

Konsultant Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Skoro praca ci nie odpowiada, to może pora ją zmienić, jeśli siedzenie na kasie w sklepie jest o wiele lepsze, to zapraszam do innej pracy, jeśli chodzi o pozytywne opinie na temat Julki, to są one w 100% prawdą, są osoby, które świetnie się z nią dogadują, bo wiedzą, że przychodzą do pracy I muszą pracować, życzę ci trochę więcej pokory i spokoju, bo brednie, które wypisujesz na jej temat mogą być krzywdzące dla innych.

Panm Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Ale jak każe, myślisz, że gdyby była taka zła, to ktoś byłby w stanie napisać dobrą opinię na temat firmy i szefowej zespołu? Już nie wspominając o wielu pracownikach, którzy pracują tam naprawdę kilka dobrych lat, to samo mówi o sobie.

Konsultant
Pracownik

Nigdy nie pracowałam w lepszej firmie, pracuje na projekcie nie sprzedażowym, atmosfera w pracy jest naprawdę miła, szef zespołu Julia, zawsze służy pomocą, jest uśmiechnięta, nigdy nie usłyszałam od niej złego słowa, tak samo jak od Kingi, dzięki nim atmosfera w pracy jest pozytywna, a nie sztywna, zawsze można się pośmiać, bez uczucia, że przychodzisz do pracy, bo musisz, tutaj aż się chce przychodzić, jeśli chodzi o premię, są one naprawdę wysokie, oprócz tego można zgarnąć przydatne rzeczy, które wygrywa się w ramach konkursów, jeśli ktoś naprawdę chce pracować, to na pewno zostanie doceniony, czytając ostatnią opinię na temat tej firmy byłam w szoku, totalnie się z nią nie zgadzam, nie rozumiem, jak można odebrać bycie miłym i pomocnym za podrywanie agentów, bo tak to właśnie wygląda, w tej pracy nigdy nie zostałam oszukana czy potraktowana w nieodpowiedni sposób, wiele osób, które pracuje podziela moje zdanie, po prostu trzeba się przyzwyczaić, że praca wciąż pozostaje pracą. Wylogowania w pracy może i są obecne, ale jest to infolinia, jeśli klienci nie dzwonią, to trzeba dbać o swoje wyniki żeby dostać premię, która będzie i tak wyższa, niż godziny utracone za wylogowanie, uważam, że jeśli ktoś przyszedł do pracy po to żeby pracować i przy okazji móc spędzić miło czas, to będzie zadowolony.

niewiadomokto
Pracownik
 Pytanie
@Konsultant

każdy wie kto napisał poprzednią, negatywna opinie. Agent który ma problem o wszystko! Serio, jak można napisać ze torby z wittchen, smartbandy, jbl-e to są śmieszne nagrody?! pozdrawiam sale czerwoną ;)

AAA
Pracownik

Pracuję tutaj już dłuższy czas, dziwią mnie niektóre opinie które się tutaj pojawiają. Nigdy nie miałem problemu z szefami zespołu, zawsze po pytaniu o pomoc się ją dostaje. Szef zespołu Julia zawsze z miłą chęcią pomaga w trudnych sytuacjach, zawsze można z nią porozmawiać. Wylogowania oczywiście że się zdarzają ale nie są nagminne. Atmosfera która tutaj panuje sprawia że chce się tutaj przychodzić. Plusem tej pracy są premie i nagrody rzeczowe. Podsumowując do tej pracy chcę się przychodzić i mam nadzieję że nie zmieni się to przez długi długi czas.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Telbridge sp. z o.o. sp.k.? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Częstochowa
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Częstochowa
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Częstochowa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Monter Konstrukcji Stalowych
Częstochowa
COMMERCECON
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
agent
Inne
 Pytanie

To nie jest firma, oni się bawią w firmę, dział rekrutacji, recepcja to bardzo miłe dziewczyny, zabawne, pomocne, fajnie zawsze wszystko wytłumaczą tak więc bez żadnych minusów. Natomiast to co się dzieje na sali telemarketingowej to nawet nie jest śmieszne tylko żenujące. Szef zespołu z aspirującym na team leadera, starszym agentem grający ostentacyjnie w karty, dobrze się przy tym bawiąc, a agenci odbierają połączenia na infolinii, kiedy pisałem do SZ na czacie żeby o coś zapytać to szef zespołu potrafił odczytać, ale trzeba było się go prosić o odpowiedź, zupełnie tak jakby był jakimś pepkiem świata. Manipulowanie ludźmi, nowo otwarty projekt na górze, infolinia przychodząca bardzo znanej sieci komórkowej to jest po prostu żart. Nie da się tam zarobić, konsultanci sa wylogowywani kilka razy dziennie żeby podnieść odbieralność. Dla przykładu; przychodzisz do pracy od 9 do 16, to nawet nie marz o tym, że przepracujesz te 7 godzin, jesteś na minimum godzine dziennie wylogowywany bo nie ma ruchu. TL potrafi powiedziec o godzinie 12 do konsultantki "wyloguj się na godzinie". Dziewczyna wychodzi z pracy, nagle zrobiła się kolejka na infolinii to TL, dzwoni do agentki i mówi, żeby przyszła. Agentka loguje się znów na infolinie nastepnie podchodzi do niej TL i mówi "masz za słaby refleks, wyloguj sie i wróć za godzine". Agentka wychodzi i wraca później. To jest coś na zasadzie, bądź dostępny kiedy po Ciebie zadzwonimy.... Przecież to śmiech na sali, jeśli myślisz potencjalny kandydacie, że nie można tam używać telefonów albo jeść na sali to się grubo mylisz, tam jest wolna amerykanka, na sali podczas rozmowy z klientem możesz trzymać nogi na biurku i przeglądać instagram. Okej, jest dużo konkursów, można wygrac różne gadżety i to jest spoko, ale dla przykładu konkursy pieniężne to szkoda gadać... Jedna Agentka wygrała konkurs i dostała nagrode 50 zł brutto.... Czym jest taka kwota w dzisiejszych czasach? Odpowiem: Niczym. To jest obraza dla człowieka. Kiedy jeden agent pyta czy będą premie i jakie to SZ odpowiada "BĘDZIESZ ZADOWOLNY" a wiecie jakie są te premie ? +/- 200 zł brutto. W skali miesiąca, a dodam, że godzinówki tam nie zrobicie. Znaczy zrobicie wiecie kiedy? Jak przyjdziecie do pracy na 9 i będziecie do 20... z tym, że w ciągu dnia się wylogujecie na dwie godziny, a dodam, że WYLOGOWANIE JEST BEZPŁATNE, czyli tak na prawdę jesteście cały dzień w pracy, 11 godzin, a zarabiając za 8. Każde, dosłownie każdy spotkanie przed pracą, jakieś ogłoszenia, możliwość podejścia do TL, SZ, awarie jest równoznaczne z wylogowaniem za które nie dostaniecie ANI GROSZA. Szef zespołu u nas mówił, cytuje "Te wylogowania są po to, aby przekazać wam informacje i gwarantuje, że to odbije wam się w premiach". No Dodam, że NA PEWNO SIĘ NIE ODBIJE. to jest (usunięte przez administratora). Gdy wygrasz konkurs na jakiś gadżet, typu portfel, kubek, bidon, plecak itp. i wybierzesz sobie np. zamiast kubka, który jest tańszy, Plecak to przełożony kręci nosem i z bólem serca da Ci droższy gadżet, bo przecież jest droższy. Sytuacja która mnie rozbawiła wręcz do łez: SZ mówi:"wylogujcie się wszyscy" Wszyscy się wylogowali, a szef zespołu mówi to teraz wymyślamy nazwę naszej grupy na konkurs.... No nie mogłem w to uwierzyć, każą się ludziom wylogować, w czasie pracy i za to nie zapłacą, tylko po to, żeby wymyślic jakąś mało znaczącą nazwę? No ale oczywiście SZ i TL mają płacone za to wszystko, ale agenci już nie... więc przełożeni mają to gdzieś. Oczywiście przy sali telemarketingowej jest kuchnia, pójdziesz sobie na przerwę, oczywiście.... ale licz się z tym, że siedząc w kuchni przyjdzie np. TL z agentem na coaching i powie "czy mogę Cię przeprosić bo mam rozmowę z agentem?" I takim sposobem podczas Twojej przerwy kuchnia zamienia się w sale do coachingu, a Ty nie masz gdzie jeść. Czy to jest okej? No moim zdaniem nie jest okej... Bo uważam, że jesli Przełożony chce porozmawiać z agentem to powinien zorganizować sobie sale, a nie wyrzucać osoby z kuchni podczas ich przerwy. Nie ładne, po prostu nie ładne. Na górze na sali... mniej więcej pracuje ponad 30 osób... trudno powiedzieć ilu jest facetów a ile kobiet... Na sali jest łazienka dla kobiet i mężczyzn... z czego z dwóch toalet u facetów, czynna jest tylko jedna bo na drzwiach drugiej OD PONAD MIESIĄCA, pisze "AWARIA SPŁUCZKI, TOALETA NIECZYNNA" Idziesz za potrzebą i za każdym razem jest kolejka bo jest jedna toaleta i nikt nie jest w stanie naprawić spłuczki od ponad miesiąca?! Dodam, że jest tam Pan "złota rączka" od takich rzeczy. Tak wielka, prężnie rozwijająca się firma nie jest w stanie zapewnić dwóch toalet dla facetów?! Wstydzilibyście się. Profesjonalna firma i kadra? Noo powiedzmy, bezczelne (usunięte przez administratora)SZ z Agentem, bajerowanie, brak granic, Szef zespołu który wmawia, że masz dyspozycyjność pełną, a wypełniałem na 37,5 h. A z tego co wiem 37,5 h w tygodniu to NIE JEST PEŁNY ETAT. BO PEŁNY TO 40. Podsumowując, chociaż mógłbym tu napisać książkę o tym. Kompromitacja, wstyd, brak słów.

Zoi
Pracownik

Omijać szerokim łukiem patolgia i dno totalne tylko wymagania a pomocy żadnej krzyki groźby że do domu pójdziesz jak zaraz nie sprzedaż nikt tam nie szanuje ludzi ani nowych ani pracujących kilka lat trafiłam akurat na projekt sprzedażowy play i to była najgorsza praca. Rozumiem wszystko wymagania wyniki cele ale szef zespołu totalne beztalencie które nie ma o niczym pojęcia wiecznie przeklina i wiecznie nie zadowolony a jak jest potrzebny to go nie ma. Nie polecam!!!

Michał
Były pracownik

Trzeba mieć cierpliwość i nerwy. Ale czasami sami dopiszą ci kilka godzin za free taka polityka. Kilka razy przyszedłem do pracy i mnie odesłano do domu bo nie było pracy. Niestety nie mogę sobie pozwolić na wywracanie moich planów do góry nogami, bo mi to komplikuje życie. Dlatego postanowiłem dociągnąć do końca września i ciao.... mam nadzieję że wytrzymam.

Julia
Inne
@Michał

I za te dni, w które odesłano Cię do domu nie dostałeś pieniędzy? I dojeżdżałeś na darmo?

Jadwiga
Inne

Zapłaciłam 200 zł Panu B a i tak mnie nie przyjęli. O co chodzi. Czy takie mają praktyki. Ze tylko pieniądze biorą.

Jjvjm
Były pracownik
 Pytanie
@Jadwiga

Za co pani zapłaciła?

admin

Wiesz co aktualnie dzieje się w firmie Telbridge Sp. Zoo? W takim razie wiele osób czeka na twój komentarz na forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pl
@admin

Pracuje już 2 lata. ZAWSZE kasa na czas. Premie i konkursy super. Obecnie można wygrać laptopa i aparat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Y
@Pl

No to rzeczywiście bomba xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian
Inne
@Pl

Na czym polegają konkursy dla pracowników organizowane w Telbridge?

Kasia
Były pracownik
@Damian

Nie wiem jak to wygląda teraz. Dawniej, jak pracowałam ponad rok w tej firmie to były konkursy za sprzedaż, w których uwaga mogło się wygrać świetne i wartościowe nagrody, jak uśmiech team lidera, pojedynczy cukierek, ołówek z logo firmy, długopis czy inne głupoty jak zakładki z logo firmy, które kiedyś leżały za darmo na recepcji, tandetne plastikowe lusterko z logo. Wszystko dałoby radę kupić do 5 zł. Czasami były konkursy, że dało się wygrać dodatkowa godzinę czyli premie w wysokości kwoty za 1h to już odrobinę lepsze. Ale czego się spodziewać po nagrodach jak premIa dawniej wynosiła 3 zł i to w dodatku brutto. Za moich czasu jedynie krążyły "legendy" o konkursach które były organizowane x lat temu, gdzie były do wygrania jakieś świetne wartościowe rzeczy, o które na prawdę warto było walczyć, ale to podobno było w czasach gdy działo się lepiej w tej firmie. Ale za moich czasów 2018/2020 tego nie doświadczyłam

Anna
Inne

@ola28 nawet za szkolenia tutaj płacą??

Kasia
Były pracownik
@Anna

Tylko za to szkolenie na początku, które rwało kilka dni, jeżeli przepracujesz ileś godzin (Nie pamiętam czy to było 100h czy cały miesiąc). Później jak już jesteś pracownikiem to każde szkolenie, wylogowanie czy awaria były bezpłatne, nawet jeżeli są w godzinach Twojej pracy.

djwertykam
Były pracownik

Praca sama w sobie jest bardzo specyficzna, kontakt z klientem nigdy nie jest łatwy, jednak podejście ,,teamleaderów'' do pracowników wzbudza dużo do życzenia. Pracowałem na kampanii ubezpieczeniowej po szkoleniu przeszedłem rozmowę symulacyjną, później miliony odsłuchów u teamleadera, wiele wysiłku trzeba w to włożyć. Zaczynając pracę trzeba mieć na uwadze, że pierwszy miesiąc to same odsłuchy, za które nikt ci nie płaci, choć jesteś w pracy, jeśli nie masz wyniku to automatycznie po 3-4h wychodzisz do domu i tak wygląda pierwszy czy drugi miesiąc, później jest coraz lepiej. Chciałbym tylko wyrazić swoją opinię na temat teamleadera p.K. który był moim podwładnym. Nie podobał mi się jego stosunek do dziewczyn, można było zauważyć, że faworyzuje niektóre osoby, tylko dlatego, że płakały mu przy biurku. Moim zdaniem, takich sytuacji nie powinno być. Praca idealna dla studentów, którzy chcą mieć luźny grafik. Nie mówię, że nie polecam tego miejsca, ale warto mieć na uwadze, fakt, że trzeba mieć cierpliwość i gadane w tej pracy.

Shejdns
Kandydat
 Pytanie
@djwertykam

Jak to nie płacą, nawet gdy jest się obecnym w pracy, ale na odsłuchu? Jest to bezpłatny okres próbny? Nie jest to chyba zgodne z kodeksem pracy.

Sara
Były pracownik
 Pytanie

Najmniej przyjazne call center w tym mieście. Większość team liderów ma braki kulturowe, co można wywnioskować z krzyków czy wyzwisk. Ludzie non stop przychodzą i w ciągu tygodnia odchodzą, jak zobaczą jaka atmosfera panuje na projekcie. "Motywacja" pracowników do zwiększa i sprzedaży polega na wyrzucaniu ich wcześniej do domu bądź na skracaniu przerwy do pięciu minut, chodź na rozmowie rekrutacyjnej jasno było powiedziane, że przysługuje po 10 minut przerwy na każdą godzinę pracy. Jeżeli ta firma chce stanowić jakąkolwiek konkurencję dla kogoś powinna pomyśleć o porządnych zmianach. Co powinno być zmienione według mnie? - Wymiana wszystkich team liderów bądź szczególne zwrócenie uwagi na ich kulturę osobistą, by było widać szacunek do pracownika - Zakazać skracania przerwy, bo w pięć mi u nic nie zrobisz. Gdy jest kolejka do toalety to nawet nie zdążysz skorzystać, nie mówiąc już o zjedzeniu czegokolwiek. Często wyrzucali do domu, a następnego dnia zmuszali do nadgodzin, bo brakowało osób, - Nie wyrzucanie pracowników przed ustalonym czasem. Po co tworzyć grafiki i podawać godziny pracy, jeżeli nikt się tego nie trzyma? - Atrakcyjne benefity. Może umowa o pracę, która dawniej nie była możliwa, chyba wszyscy za moich czasów pracowali na zleceń niu przedłużanym co jakiś czas. Tak samo premia dawniej wynosiła zaledwie 3 zł i to BRUTTO, co w zestawieniu z krzykami i wyzwiskami nie jest w ogóle motywujące - Pani kierowniczka powinna nie wydzierać się od samego wejścia na salę. Ludzie próbują pracować i rozmawiać, a Pani kierownik nic sobie z tego nie robi.

Karol
Inne

Mógłby ktoś podać adres internetowy firmy?

Kinga
Pracownik

Praca w telbridge czestochowa to jedno z lepszych doświadczeń w moim życiu, na co składa się głównie zasługa team leaderów na których miałam przyjemność trafić, a w szczególności Bartłomieja G. - istny człowiek orkiestra o wielkim sercu. Wszechstronnie uzdolniony, skromny i zawsze służy pomocą, a nawet potrafi umilać czas sztuczkami magicznymi i zagadkami. Praca z nim nigdy nie jest nudna, on sam tworzy taka cudowna atmosferę, ze przykro mi na sama myśl ze będę musiała wrócić z pracy do domu.

ola28

Super ludzie, wsparcie i wysokie premie. Dużo dodatków tj. bonusów, kasa za szkolenie, nigdy nie ma problemów z ustalaniem grafiku.

Agent

Mi się wszytko zgadza. Atmosfera ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona.

Pracowałam bardzo długo w firmie Telbridge, praca nie była zła, w umowie była wpisana stawka godzinowa 10,- brutto +/- 8,50 na ręke + premie za sprzedaże na 'gębę' nigdzie nie było napisane w umowie że jest cos takiego jak premia w zwiazku z tym nigdy tez jej nie widziałam przy wypłacie - za godziny wypłata sie zgadzała a za sprzedaze ? - szkoda gadac. Mówią ze mozna zarobić nawet do 15,- na godzine - znajome po 4/6latach wspolpracy miały dopiero 11,- liderzy są młodzi - podchodzą do pracownika jak do totalnego zera. Podsumowujac zarobić z godzin sie da, premi nie widac za sprzedaze, atmosfera średnia .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Telbridge sp. z o.o. sp.k. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telbridge sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii