MPG Studio Mariusz Pełka

Łódź

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 2 ocen.

Opinie o MPG Studio Mariusz Pełka

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MPG Studio Mariusz Pełka

Zuzanna
użytkownik zarejestrowany

@wojtek aplikowałeś do pracy w MPG Studio? Mógłbyś powiedzieć jak wygląda proces rekrutacji do firmy. Jakie wymagania trzeba spełniać? Chętnie też dowiemy się jak obecnie wygląda praca w firmie. Na co mogą liczyć pracownicy?

Adam
użytkownik zarejestrowany

@wojtek z tego, co widzę (a raczej przez to, czego nie widzę) firma nie prowadzi teraz rekrutacji. Szukałem i na goworku jakiś info i na ich stronie internetowej i wszędzie nic, więc raczej nic mi nie umknęło

wojtek

Mam pytanko czy są w tej kuchni przyjęcia na kierowcę ,a jeśli tak to na jakich warunkach i za jaką stawkę na 1/h ? dzięki za odp .

ledy

Co do opini alicji to sie zgadzam!też tam pracowalam,ale jeśli chodzi o wypłaty....to masakra!nie zawsze były wypłacane na czas i nie zawsze było z czego gotować!A ekipa [usunięte przez moderatora] na kuchni no oczywiscie zamiast żonki i teściowej!papap

xyz

średnio tam było.niby ok,ale...no właśnie,ale sam nie wiem.niby wszyscy mili byli,ale czasem nie.tak sobie wspominam mpg.moge tylko powiedzieć,że to co pisał ktoś wyrzej o tej świerzonce to prawda.a reszta opini to nie wiem,ale ja uważam,że było średnio

Magda

Pracuję tu już sześć lat,więc to chyba najlepszy dowód na to,że z tym pracodawcą wszystko w porządku:-)Nie ma na co narzekać.Ja osobiście jestem zadowolona.Polecam:-)

Beti

Witam! MPG STUDIO....wspominam nawet miło.Fajnie sie tam pracowało.Faktycznie,jego żona....bez komentarza,ale to nie o niej ta opinia kolego Robsonie.To portal o pracodawcach,a to on nim jest.Mimo tego,że mnie tam chyba nie chcieli wystawiam ocenę pozytywną,bo było tam naprawdę nieźle.Od rana trochę zapieprz,ale potem luz.Mało jest takich firm teraz z taką atmosferą na kuchni.Pozdrawiam wszystkich

Robson

[usunięte przez moderatora]).pracowało się tam nieźle.i godziny pracy były fajne.no i szok-wszystko kupowali świeże,bo teraz po paru pracach po mpg,to widze z czego się gotuje.a tam naprawde nigdy byle czego nie dali do jedzenia.oceniam na b.dobry(pomijając niemiłą panią którą pozdrawiam:-) )

Zostaw opinię o MPG Studio Mariusz Pełka - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MPG Studio Mariusz Pełka