Marbet Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 15 ocen.

Opinie o Marbet Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marbet Sp. z o.o.

Mateo

Siemanko chce sie dowiedziec jakie są teraz zarobki w tej firmie i czy praca jest cieżka ?

Tomasry
@Mateo 25.08.2017 19:11
Siemanko chce sie dowiedziec jakie są teraz zarobki w tej firmie i czy praca jest cieżka ?

2000zł to max jakie można tutaj zarobić i to jest razem z premią ok 200zl. Ostatnio były przyjęcia. Praca to operator lub pomocnik z naciskiem na wydajność im więcej tym lepiej(tylko dla kogo). Ubiór roboczy dają tylko nowe koszulki reszta po innych zwolnionych można dostać spodnie damskie lub męskie(kiedyś była firma która dostarczala na wymiar ale oszczędności... i został ekwiwalent 25zł). Atmosfera w pracy raczej ok pracuje się z ludźmi którzy jeszcze pamiętają początki firmy. Plusem jest termin wypłaty miedzy 4-9 dniem miesiąca. Ale żeby mieć tu jako takie warunki pracy trzeba się szybko nauczyć i to na jak największej ilości stanowisk łącznie z drobnymi naprawami ponieważ utrzymanie ruchu i mechanicy to hrabiowie z łaską usuwają usterki a park maszynowy to sprzęt 20-30to letni.

Bart Gap Personnel

Praca dla tapicerów . zbijaczy stelarzy , szwaczek tapicerskich w Wielkiej Brytanii . Zapewniamy wszystko od transportu po stałą umowę o pracę . Praca od początku 2017 r. Język angielski nie wymagany!! Zainteresowanych prosze o kontakt pod numerem +48 510 800 444 . Pozdrawiam !

Aleksandra

Na ten zakład powinno nasłać Państwową Inspekcję Pracy i sprawdzić, czy prawidłowo stosują zasady Kodeksu Pracy, dodatki do pracy nocnej, dodatki do nadgodzin. Jeżeli pracują od godziny 2:00 do 14:00 należą się właściwe dodatki za pracę nocną oraz za nadgodziny.

Bartłomiej Gap Personnel

Praca dla tapicerów . zbijaczy stelarzy , szwaczek tapicerskich w Wielkiej Brytanii . Zapewniamy wszystko od transportu po stałą umowę o pracę . Praca od początku 2017 r. Język angielski nie wymagany!! Zainteresowanych prosze o kontakt pod numerem +48 510 800 444 . Pozdrawiam !

marbik

Szkoda tylko, że właśnie zatrudniają na umowę zlecenie bo tak to spoko jest

happy

" wypłaty są całkiem ok"kajetan ty chyba z Ukrainy przyjechałeś,bo nam te 1,5 tys na konto ,{bo na tyle mazna liczyc w czecho) jakoś nie wystarcza na nic a co do stablizacji zatrudnienia to smieciówka na 1 miesiąc- daruj sobie,

Ja

Ale czego nie rozumiesz po co trzymać zakład który nie przynosi zysku jeśli zakład nie ma pieniędzy na podstawowe świadczenia i płaci ludziom min.krajową to taki biznes się zamyka a ludzie znajdą sobie nową pracę za lepsze pieniądze bo nawet w biedronce na kasie więcej zarabiają i mają podwyżki.

anonim

(usunięte przez administratora)

happy

Co poeta ma na myśli....

Ja

W Czechowicach też prowadzą nabór bo ludzie odchodzą kto teraz będzie pracował na umowę zlecenie za najniższą krajową w ubraniu po ludziach którzy odeszli i bez jakiekolwiek socjalu.zarząd wiecznie powtarza ze niema pieniędzy to skoro zakład nie przynosi zysku to zamknąć i po sprawie

mcm

Taka prawda ta firma jest już przeszłością w Czechowicach już nawet go nie widać no bo poco jak ino jest kierownik trochę ludzi dział kontroli biegający oraz mechanik i utrzymanie ruchu śpi , technolog pani niekumata

Ja

Powinni zamknąć ten syf

lipa totalna

Lipa

Wiadomo

Generalnie nikomu nie polecam kolega ma rację jak można dawać ubrania po kimś i twierdzić ze w każdej innej firmie Tak robią kolega zapomniał dodać ze przez parę miesięcy dają umowę zlecenie

ziomek

A to że nowi pracownicy otrzymują ubrania robocze po niepracujących już ludziach też ten znajomy Ci mówił?A to że dziurawych nie wymieniają bo nie ma kasy też mówił?O braku socjalnego, braku,premi rocznej ,paczek dla dziecka,100 do 200 zł na święta teź wspominał?Obecna firma to cień tej z przed wielu lat.przerośnięta administracja i jeden produkt główny który utrzymuje tę firmę.brak podwyżek i perspektyw i pomysłu na tą firmę.a kierownictwo w cz-dz wiele do życzenia... nikt nawet nie robi ankiet pracowniczych bo panuje strach co ludzie o tym wszystkim myślą.

BBCZDZ

Dobra atmosfera w pracy, przychylność przełożonych. Zarobki na szczeblu pracownika fizycznego nie przekraczające 2000 zł netto ( od kilku lat ) a nawet kilkaset złotych mniej. Zasady płacowe jasne i przejrzyste. Trudność pracy zależna od stanowiska. Raczej brak możliwości rozwoju/awansu pracownika.

Były bardzo dobry pracownik

Zarobki spoko na stanowiskach administracyjnych grubo powyżej średniej. Minus: Zarząd, który zamiast rozwijać firmę to ja prężnie próbuje zwinąć

hehe

hehe niezle brednie atmosfera na najwyzszym poziomie dobre sobie :) uczciwa praca adekwatna do wykonywanej pracy = najnizsza krajowa. (usunięte przez administratora)

natalia

jak sie popatrzy w internecie to chyba mają całkiem sporo kasy myślałam żebytam się zglosic na staż. pokazują sie z nowymi meblami, chwalą się jakąś nagrodą i ostatnio o nich głosniej, wiec chyba upadająca firma nie robiła by takich rzeczy :)

wiadomo

aktualnie firma upada oczywiscie wszystko jest spowodowane kryzysem (usunięte przez administratora) ogolna masakra nie polecam nikomu !!!!

ja

jak złożyć dokumenty przyjmują także kobiety?

vader

Najprościej jak się da: w firmie atmosfera na najwyższym poziomie - wszyscy się traktują kulturalnie i bez wywyższania. Jeśli chodzi o zarobki to płaca jest uczciwa i adekwatna do wykonywanej pracy. A co najważniejsze jako jedna z nielicznych firm nie robi 'ściemy' - ludzie pracują na umowy o pracę i to z takim zarobkiem na papierze ile naprawdę zarabiają. No i oczywiście przelewik na konto zawsze na czas. Polecam bo sam się miło i pozytywnie zdziwiłem.

nowy

Widzę że pracujesz nad opinią tej firmy bo jest ogólnie bardzo kiepska. jeśli chodzi o warunki pracy i zarobki...

Zostaw opinię o Marbet Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marbet Sp. z o.o.