Czym w Jhm Development Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Transakcja przebiega pomyślnie do momentu podpisania przedwstępnej umowy notarialnej. Po jej zawarciu doradcy klienta stają się aroganccy. Zakupiliśmy dwa mieszkania w Aurze. Pani Agnieszka i Iwona nie potrafiły określić kiedy szacunkowo zostaną przekazane klucze. Otrzymaliśmy informację ,że wszystkie informacje zawarte są w akcie notarialnym. Od podanego w umowie terminu deweloper może spóźnić się 6 miesięcy - pierwszy raz spotkaliśmy się z tak chamskim podejściem (nie wiedzieliśmy nawet na jaki termin mamy umówić firmę wykończeniową). Kilka miesięcy później skontaktował się z nami przedstawiciel w celu umówienia odbiorów technicznych. W trakcie oględzin lokali okazało się ,że brakuje w nich parapetów i tynków w toaletach. W odpowiedzi na zgłoszone usterki dowiedzieliśmy się ,że taki jest standard wykończenia i deweloper nic z tym nie zrobi. Dodatkowo Okienka strzelnicze w mieszkaniach przypominają standard budownictwa z lat 70tych ubiegłego wieku. Na podłogach klatek schodowych znajduje się wylewka, którą stosuje się w magazynach. Ściany nie zostały wykończone tynkiem - pozostawili gołe cegły. Parking -2 został zalany przez wyciek z rzeki. Deweloper nie poczuwa się do naprawienia zniszczeń. Dodatkowo zgłosiliśmy uszkodzenia na oknach obu mieszkań. Deweloper twierdząc ,że usunął usterkę umówił nas na podpisanie protokołów odbiorów technicznych. Nie mogliśmy sprawdzić lokali ponieważ nie posiadali kluczy… Przed tym gdy dowiedzieliśmy się jak nieprofesjonalny jest JHM zamówiliśmy dwa kolejne mieszkania w ich inwestycji na Wyżynach. Płatność została podzielona na sześć transzy -taki był wymóg dewelopera.Nie chcieli zgodzić się na płatność 20/80. W dniu podpisania aktu spytaliśmy się o taką możliwość ponownie - Pani Agnieszka stwierdziła, że w przypadku tej inwestycji nie będą stosować takiej formy płatności. Dwa dni po podpisaniu aktów notarialnych wprowadzili płatność 20/80. Przypadek? Rok 2022r. okazał się wybitnie trudny. Wnioskowaliśmy do dewelopera o zmianę harmonogramu płatności na taki , który reklamują. Deweloper nie akceptuje jakichkolwiek opóźnień w płatnościach - szantażuje naliczaniem maksymalnych odsetek. Rozczarowało nas podejście JHM do klienta w tak trudnych dla deweloperów czasach. Obsługa rodem z targowiska w Skierniewicach , standard wykończenia budynku poniżej jakiejkolwiek krytyki , okienka strzelnicze w mieszkaniach na myśl przynoszą „mrówkowce” wybudowane w latach 70tych. Stanowczo odradzany transakcji z tym deweloperem. Mateusz Gleska Janusz Gleska
Czy jest jakiś powód, że od dawna nikt nie pisze na forum? Czy firma funkcjonuje normalne?
Witam jestem zainteresowany stanowiskiem dyrektora ds. inwestycji, którego poszukujecie Państwo przez stronę internetową. Mam wieloletnie doświadczenie ale chętnie poznam opinie pracowników. Liczę na poważne odpowiedzi. Dziękuję

Masz już dość plotek na temat firmy Jhm Development Sp. z o.o.? Wejdź na nasze forum i podziel się z innymi wiedzą.