co masz na myśli pisząc"zadaniowy czas pracy" i dlaczego twoi znajomi nie są z niego zadowolenie? nie rozumiem jak z pracy we takiej firmie ktokolwiek może nie być zadowolony. zupełnie nie rozumiem co masz na myśi i co to ma wspólnego z organami ścigania? a da się u nich zostać od razu jakimś menadżerem?
(usunięte przez administratora)
Nie ludz sie ze po studiach ktos Cie zatrudni za niewiadmo jaka kase. Co do Home.pl nie polecam - rekrutowalam tam zaraz po studiach, przeszlam wszystkie 3 etapy rekrutacji po czym Pani z HR zadzwonila do mnie, ze jednak mnie nie zatrudnia, mimo ze na wszystkich etapach byli pod "duzym wrazeniem mojej wiedzy". Na moje pytanie "co bylo powodem takiej decyzji" nie uzyskalam odpowiedzi. Ich hosting pozostawia wiele do zyczenia, w ostatnich latach bardzoe spadla jakosc ich uslug tak jak pisali przedmowcy.
nie polecam tam pracy nikomu. kierownictwo myśli, że robi łaskę, że zatrudnia. skoro tacy genialni są, niech tak sobie zorganizują firmę, żeby nie musieli nikogo zatrudniać.(usunięte przez administratora) z home mnóstwo ludzi odchodzi do innych firm. nie dziwię się.
zarobki od 1600 zł. do 3.200 oraz w drugiej opcji od 8.000 na ręke do 75.000 tysięcy. 99,8% pracuje w pierwszej opcji. Zauważyliście że na ich stronie wypowiedzi o jakoby cudownej atmosferze w pracy to wypowiedzi ludzi ze stanowisk kierowniczych. Odpowiedzcie sobie sami dlaczego.
Rozmowa nie byla przeprowadzona w przyjaznej atmosferze. Dalo sie wyczuc nerwy moze brak czasu po stronie zatrudniajacego, nie wiem. To jest moja subiektywna ocena, ale czulem sie jak na egzaminie na prawo jazdy. Gdyby to byla jedyna firma w Szczecinie to moze jeszcze kiedys zdecydowlabym sie na aplikowanie.
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
a jak wyglądają zarobki brutto ??
Firma jak każda inna, najczęstsze rekrutacje na stanowiska szeregowe - konsultant wsparcia technicznego/sprzedaż - duże wymagania, kilkutygodniowe szkolenia za małe pieniądze. Każdy orze jak może, i płaci jak najmniej (niewiele więcej niż minimalna krajowa) mimo że IT. Nie polecam na te stanowiska.
(usunięte przez administratora)
Powinni zatrudnić nowych pracowników, bo obecnie obsługa to porażka. Jakość usług w home.pl bardzo się pogorszyła w ostatnim czasie. Co jakiś czas przestaje działać formularz poczty w domenach utrzymywanych na serwerze w home.pl. Kilka dni temu zniknęła cała galeria zdjęć w jednej z domen, którymi administrują a konsultant jedynie potrafił zasugerować ponowny upload i backup danych za 58 zł. Moja firma poniosła straty w wyniku zniknięcia całej galerii kilkudziesięciu zdjęć, poniesione zostały koszty transferu danych i czasu, który mogliśmy przeznaczyć na inne ważne zadania. Czyżby w ten sposób firma naciąga swoich klientów na dodatkową usługę? Żadnej pomocy ze strony konsultantów. Warto naprawdę przemyśleć decyzję o dalszej współpracy z firmą home.pl bo usługi jakie obecnie oferuje są na żenująco niskim poziomie.
nie wiem szczerze o jakiej opinii mówisz bo jak dla mnie to zawsze była dość anonimowa firma . Nie mniej jednak w czasach mniejszej konkurencji łatwiej było wiązać im koniec z końcem co w chwili obecnej już nie należy do takich łatwych spraw. Widzę , że kto może to szuka już sobie czegoś w innych firmach z branży
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Home.Pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Home.Pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Home.Pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Home.Pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Home.Pl S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.