Opinie o Call Center Pro w Częstochowa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Call Center Pro. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Call Center Pro o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Pro w Częstochowa

Łukasz
Inne

Kurcze czytając te opinie waham się, czy aplikować. Z jednej strony bardzo dobra atmosfera w miejscu pracy, a z drugiej wrzucenie na "głęboką wodę", gdy osoba, która ma wprowadzić nie ma akurat czasu. Czy to zostało już poprawione, by na początku mimo wszystko nie zostawać całkiem samym? Proszę też powiedzieć coś o warunkach zatrudnienia, czy dostępna jest umowa o pracę?

Niepoważni
Kandydat

Ciężko mi opisać wrażenia, ale firma zraziła na samym starcie. Odpowiedziano na moje CV, obiecano sms z terminem spotkania którego nie dostałam, a później gdy oddzwoniłam osoba nie odbierała telefonu. Moim zdaniem słabe podejście do szukania pracownika. Ciężko go znaleźć gdy nie podaje się terminu ani adresu rozmowy rekrutacyjnej

CCpro
Pracownik
@Niepoważni

Proszę o numer telefonu na zapytania małpa ccpro.pl zbadamy sprawę.

CCpro
Pracownik
@Niepoważni

Wydaje mi się że zidentyfikowaliśmy źródło problemu. Nie działają Pani MMS w komórce. Na youtube można wpisać "nie działający mms" tam są instrukcje. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zachęcamy do ponownego kontaktu.

Anonim
Były pracownik

W firmie kadra jest tragiczna. Zaczynając od Pani rekrutującej która chyba nawet nie wie na czym polega projekt i sluchając jej w momencie odechciewa się pracować w tej firmie, przez szkoleniowców którzy wiedzą tylko powierzchowne informacje na temat fotowoltaiki, a na zwykłe codzienne pytanie które zadają klienci nie potrafią odpowiedzieć. O przełożonych aż szkoda wspominać, jest tylko dwóch ogarniętych przełożonych mianowicie Pan T. oraz Pani J. reszta jest chyba jakąś rodzinną właściciela no bo nie ma możliwości, żeby ktoś trzymał takich nie ogarów i nierobów jak oni dłużej niż tydzień. Jeśli poprosisz o pomoc w czyms lub o jakąś przysługe dzięki której będzie się łatwiej pracowało to mówią ze spoko a po chwili o tym zapominaja. Tak naprawdę z minusów to tyle. Atmosfera mimo tego wszystkiego jest bardzo przyjazna, nie spotkałem się w tej firmie z żadną formą (usunięte przez administratora) nigdy nie widziałem żeby ktoś został wyrzucony przedwcześnie z pracy. Jeśli ktoś sobie nie radzi to i tak dostaje bardzo dużo czasu na wdrożenie sie(szkoda tylko ze przełożeni nie potrafią pomóc takiej osobie). Szef jest bardzo sympatyczną i pomocną osobą która zawsze spróbuje ci pomóc i z każda sprawą polecam iść od razy do niego. W dużym skrócie jeśli szef wreszcie zatrudni kompetentną kadre to firma na 5/5(fajna atmosfera, dobra lokalizacja, duzy parking, nowe laptopy), ale aktualnie jedyne co mogę dać to 2/5

CCpro
Pracownik
@Anonim

Dziękuję za opinie. Wprowadziliśmy poprawki do procesu rekrutacji, tak aby osoba bezpośrednio rekrutująca miała większą wiedzę o projekcie. W projektach funkcjonuje baza wiedzy, która w przypadku braków powinna być na bieżąco wyjaśniana. Chętnie dowiem się jaki temat nie został niezaadresowany przez koordynatora proszę o maila na zapytania[małpa]ccpro.pl.

***
Były pracownik

Na rozmowie rekrutacyjnej zostałam poinformowana że projekt jest bardzo prosty i każdy sobie z nim poradzi bo chodzi jedynie o wypełnianie ankiet. Podczas szkolenia okazało się że informacji do przyswojenia jest bardzo dużo. Mimo starań i chęci dziewczyny, która szkoliła tak krótki czas na zrozumienie wszelkich informacji to zdecydowanie za mało. Zapewniła ona, że na drugi dzień jak rozpoczniemy już pracę to koordynatorka się nami zaopiekuje i nie pozostawi nas samych. Było jednak inaczej, Pani, która miała pomagać zajęta była czymś innym więc byłam pozostawiona sama sobie co skłoniło mnie do rezygnacji. Sama atmosfera w firmie wydaje się być bardzo przyjazna, pozytywna, przechodząc przez sale widać młode uśmiechnięte osoby. Dziewczyna szkoląca cały czas uśmiechnięta i miła, aż widać że robi to co lubi. Myślę, że gdyby nie złe wrażenie podczas pierwszego dnia pracy i pozostawienie mnie samej sobie to w pracy bym się odnalazła. Może kiedyś spróbuję aplikować ponownie :)

CCpro
Pracownik
@***

Dziękujemy za merytoryczny komentarz. Wprowadziliśmy pewne modyfikacje do procesu ondoardingowego, tak aby nawet jeśli koordynator akurat jest zajęty nowa osoba miała się do kogo zwrócić.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Call Center Pro rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Winfried 84 lat)
Częstochowa
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kontroler Finansowy
Częstochowa
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Częstochowa
Ipf Medical Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Telusia
Kandydat

Jutro mam rozmowę kwalfikacyjną. To moje drugie podejście.. Pracowalam tam pól roku. I nie mogę o firmie powiedzieć nic zlego

qwertasdfg
Kandydat

poszedlem na rozmowe kwalfikacyjna po czym zostalem zapewniony o szkoleniu w przyszlym tygodniu, ktory zaczal sie juz wczoraj. telefonu czy smsa zadnego nie dostalem, gdy zadzwonilem dowiedziec sie co w zwiazku z praca to pani twierdzila, ze skoro nie dostalem smsa to zapewne koordynator odrzucil moje podanie. czekalem caly tydzien z przekonaniem rozpoczecia pracy czy chociaz samego szkolenia w tym tygodniu. stracilem swoj czas, w tym czasie znalazlbym prawdopodobnie inna prace, ale wstrzymalem sie z powodu wlasnie tego "zapewnionego" szkolenia. niefajne zachowanie.

Bart 66
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sprawa z wynagrodzeniem, czy jest w terminie?

Wika55
Kandydat
 Pytanie

Jaka obecna atmosfera panuje w firmie? Ta pani Kornelia dalej pracuje tam ?

Marcelina
Były pracownik

To jeszcze nic ???? Pracowałam tam 1 dzień (nie pamiętam już w którym roku 2016 lub 2017) i naszą nadzorującą była pani Kornelia. Wykonywałam taką pracę pierwszy raz w życiu, większość sobie siedziała na pauzie, a tylko do mnie wpadały połączenia, z pośpiechu 2 lub 3 razy pomyliłam się i nie zaznaczyłam tego, co powinnam. Pani Kornelia, brała mnie 40-letnią kobietę, 2 razy starszą od niej i 3 razy bardziej wykształconą i musiałam stać przed jej biurkiem, jak jakaś kiepska uczennica, a ona na mnie wrzeszczała. Aż w końcu zwróciła się do mnie słowami "GDZIE TO (usunięte przez administratora) Nie mogłam doczekać się końca dnia, zostawiłam szklankę, talerz, zmienne buty i normalnie stamtąd uciekłam. Nigdy w życiu, w żadnej pracy nikt mnie w ten sposób nie potraktował. (usunięte przez administratora) niesamowite. Ta pani nie grała z wami w jednej drużynie. Proszę zwracać na to uwagę, bo dzisiaj sama mam dużą spółkę z o.o i nie zatrudniam osób u których nie chciałabym pracować. Pozdrawiam

Marcelina
Były pracownik
@Marcelina

Admin usunął wulgaryzm pani Kornelii, może tak przejdzie : "GDZIE TO (usunięte przez administratora)"!!! , ale chyba wiadomo, o co chodzi.

Właściciel
Pracownik
@Marcelina

Dziękujemy za każdą opinie nawet taka wyrażoną na podstawie 1 dnia pracy 4 lata temu. Staramy się aby nowi pracownicy mieli czas na wdrożenie a proces onbordingu przebiegał maksymalnie bezstresowo. Sytuacja którą Pani opisala przeczy moim wartościom i nie powinna mieć miejsca. Praca każdej osoby powinna być szanowana i doceniana. Życzę sukcesów.

Kimi
Były pracownik

Nie polecam, straszne towarzystwo, w szczególności Mateusz O, toksyczny pracownik i menadżerowie!!!!! Tragedia

1
:)
Pracownik
@Kimi

Pan Mateusz już u nas nie pracuje :)

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Call Center Pro?

Andrzej J
Pracownik
@Pytanie

Polecam wysłać CV przez formularz

:)
Pracownik
@Pytanie

Proszę złożyć CV poprzez formularz lub portal olx. Można też przedwonic na numer podany na stronie internetowej. Na pewno się dogadamy :)

Marcelina
Były pracownik

Dodam jeszcze, że nie jestem konkurencją, prowadzę firmę z branży kosmetycznej, podobną do Avon, czy Oriflame. Pozdrawiam

Nowypracownik
Kandydat

Bardzo nieprofesjonalna i niemiła Pani rekrutująca, odechciewa się dalszej współpracy po pierwszym spotkaniu. Zero konkretnych informacji i ton rozmowy jakby Pani była tam za karę a kandydat był kolejnym problemem w ciągu dnia. Nie wiem jak praca bo nie zamierzam brnąć w to dalej czując tak nieprzyjemną atmosferę na wejściu, ale może "ktoś wyżej" w firmie coś z tym zrobi bo taki pracownik to baaaardzo zła reklama.

Andrzej J
Pracownik
 Pytanie
@Nowypracownik

Przykro czytać takie komentarze. Chyba ktoś źle ocenił naszą koleżankę. Może konkurencja?????????

Natan
Kandydat
@Nowypracownik

Zgadzam się z tą opinią w 100 %!

Natan
Kandydat
@Natan

Pani rekrutująca to jest kompletna porażka!

Właściciel
Pracownik

Szanowni Państwo, Dziękujemy za komentarz. Przeanalizowaliśmy procedurę rekrutacji. Wzajemny szacunek dla naszych współpracowników jest dla nas istotną kwestią i będziemy wdzięczni za wszelkie wskazówki w tym temacie. Dla jasności dodaliśmy w ogłoszeniach rekrutacyjnych informację że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Podczas rozmowy postaramy się klarownie informować, że odbycie rozmowy rekrutacyjnej nie oznacza natychmiastowego zatrudnienia. W przypadku dodatkowych sugestii prosimy o kontakt na zapytaniaMAŁPAccpro.pl lub pod numerem 22 sto 12 41.

Natan
Kandydat

Nie polecam! Pani z rekrutacji kompletnie brak profesjonalizmu! Obiecuje szkolenia a potem nie odbiera telefonu, na dodatek ma pretensje, że kandydat chce się dowiedzieć co dalej z potencjalną pracą i szkoleniem. Pierwszy raz się spotkałem z takim traktowaniem kandydata na etapie rekrutacji!

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Pro - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Pro?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Pro tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Pro?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 9 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Pro
Przejdź do nowych opinii