Pracowałam w TNP ponad 20 miesięcy. Byłam zatrudniona w Katowicach w dwóch wieżach. To co zaobserwowałam i czego doświadczyłam to wyłącznie kolesiostwo od którego zależy w tej firmie wszystko. Nie ważne były pomysły, chęci do pracy, bo i tak o wszystkim decydowało to jak żyjesz i czy plotkujesz z panią od rozwoju, czy masz wtyki u finansowego, albo czy się źle nie odezwałaś do kiero od marketingu. To był krąg osób od lat skupionych towarzysko wokół prezesa które decydowały w firmie o wszystkim. Pani Rozwój, Pan Karate, Pan Bydgoszcz czy Pan Kiero i Pan Finanse to były osoby wewnątrz siebie podejmujące wszystkie decyzje. Prezes z Gliwic naprawdę był tylko figurantem i marionetką. Nie decydował o niczym. Miałam wrażenie że mało go obchodzi firma. Raz poprosiłam go o rozmowę to musiałam czekać ponad 3 tygodnie a kiedy już ustalono termin okazało się że mam rozmawiać nie z prezesem tylko z panią od rozwoju i panią od PR. Zrezygnowałam. Oczywiście później odczułam bardzo mocno ta próbę samowolki. Jestem relatywnie jeszcze młodą, po 30 osobą więc sobie poradzę a te kilkanaście miesięcy potraktowałam jako społeczne doswiadczenie. Jednak komuś kto zastanawia się nad pracą w Tuv Nord i oczekuje profesjonalizmu, doradzilabym żeby nie tracił czasu. Jest wiele innych, dużo lepiej kierowanych i dających satysfakcję z pracy firm. TUV Nord to strata czasu, co zresztą widać po odejściach ostatnio wielu cenionych fachowców i ekspertów, którzy nie godzili się na takie traktowaniem
Widzę, że atmosfera i relacje pracownik - szef nie są najmocniejszą stroną firmy. Nie dodałaś nic o wynagrodzeniu. Czy byłaś zadowolona z jego wysokości i miałaś możliwość zdobycia premii? Twoja odpowiedź bardzo mi pomoże.
Wow!! Ale poleciałaś!!! Naprawdę było tak do (usunięte przez administratora) Ja tam już też nie pracuję ale nie mogę potwierdzić tego co piszesz.. fakt , że kolesiostwo jakieś tam było. Z tym że wszędzie jest większe lub mniejsze. Uważam, że wielu fajnych choć wymagających ludzi.. zazwyczaj każdy kto firmę opuszczał, pisał podziękowania i że czas na zmiany.. Kilka osób nie pisało za moich czasów ( pewnie wśród nich Ty:)). Co do Prezesa to fakt , był wycofany, ale z tego co mi wiadomo to misł poważną chorobę więc trochę idiotyczny ten argument o nim. Firma robiła wyniki. Ja mam zastrzeżenia bardziej do wpływu korporacji globalnej na to jak zmieniła „stary” TÜV NORD.. reszta całkiem ok. P.S. Słyszzłem też, że w ostatnim roku dwie osoby wróciły do TNP , a wcześniej też wqrwione go opuściły:):) może i Tobie kiedyś dadzą szansę?? Hej! Powodzenia
Na szczęście tych ludzi już nie ma. Zostały odwołane ze stanowisk. Na chwilę obecną jest Zarząd komisaryczny z Czech. I tak ten cały Deep State za długo tam był. Już dawno powinni zostac odwołani. Przynajmniej zostało by uratowanych mnóstwo karier osobowych. Najbardziej mnie dziwi co jeszcze tam robi dyrektor techniczny PK? Człowiek odpowiedzialny za upadek Działu Technicznego. Powinien zostać zwolniony w pierwszej kolejności. (usunięte przez administratora)
Zgadza się. Przez złe wybory nowego (już byłego) prezesa poskładali firmę . Zostały niekompetentne osoby mocno trzymające się swoich stołków . Mówię głównie o handlowcach i managerach technicznych. Pupilki prezesa nawijający makaron na uszy. Certyfikacja tego co wiem trzyma się jeszcze dobrze .
@Modliszka a Ty na jakim stanowisku tam pracowałaś? Zamierzam aplikować, ale komentarze dość negatywne o kadrze zarządzającej. Nie pierwszy raz słyszę ze brak u nich kompetencji.
Największym problemem w tej firmie to są wysokości zarobków. Średnią krajową to chyba maja tylko dyrektorzy. Na konkretną podwyżkę chociaż żeby zrekompensować iflacje z dwóch ostatnich lat nie ma szans. Ludzie dają z siebie dużo dużo więcej niż dostają od firmy
Wczoraj pojawiła się oferta dla inspektora / audytora. Widzę, że ktoś już próbował nieco wcześniej rozeznać się w oferowanych zarobkach na stanowisku. czy są one ściśle zależne od lokalizacji? jak widać kandydaci są poszukiwani do czterech miejscowości
Też jestem ciekaw. Przy okazji zapytam jak wygląda atmosfera w pracy? Ostatnio podobno zmienił się kierownik/dyrektor działu technicznego, czy to wpłynęło na poprawę atmosfery? Jako klient miałem kiedyś z nim kontakt i nie wspominam zbyt dobrze.
Nie warto. Niskie stawki a wymagania ogromne. Za nadgodziny nie płacą, a tych jest sporo. Pracując po za centrala w Katowicach mając biuro w domu musisz się przygotować do dodatkowych kosztów, bo nikt w Katowicach nie pomyśli o tym, żeby doposażyć cię nawet w podstawowy sprzęt biurowy. Nie mówiąc o powazniejszym doposazeniu typu np. fotel czy biurko.
Teraz jak poszukują Specjalisty ds. administracyjnych to w ofercie jest napisane, że wymaga się dużej samodzielności oraz ze oferowana jest praca stacjonarna w biurze na pełen etat. Zastanawiam się czy mimo wszystko pracuje się w jakimś open sapce czy jednak można mieć własny gabinet?
TÜV NORD Polska Sp. z o.o. w mieście Rzeszów poszukiwała pracowników na projektant. Co możecie powiedzieć o (usunięte przez administratora) tam? Jak wyglądał proces rekrutacyjny?
Czy inni też maja takie poczucie, które opisał poprzednik? Ze ludzie dają z siebie dużo więcej firmie niż dostają w zamian? Zaciekawiła mnie kwestia zarobków, czy faktycznie na stanowiskach dyrektorskich zarabia się średnią krajową? To jaka odpowiedzialność z tego wynika? i czy ludzie mimo wszystko nie rotują?
Z tą firmą jest i coś nie tak , i jest też bardzo w porządku. Jak z wieloma firmami. Uogólnianie zawsze sprowadza się do tych, którym źle lub dobrze. Rotacja pracowników nie jest duża a kompetencje potrzebne do wykonywania (usunięte przez administratora) w wielu przypadkach spore. Pracują za katę? :):) Zarządzanie nie jest zamordyzmem. Nie mam poczucia, że nie można rozmawiać z szefami. Prezes jest bardziej ludzka niż cała korporacja. Wielu zmotywowanych ludzi wykonujących dobrze swoją pracę. Daleko mi do twojej opinii, że kompletna porażka. Nikt nikogo nie trzyma tu na siłę a większość jednak pracuje długie lata a znaleźliby miejsce w konkurencji.. Życzę byś znalazł/a firmę marzeń. Ta nie jest z mojej bajki, ale w mojej opinii nie jest też taka jak piszesz.
Na stronie widziałem teraz kilka ofert pracy dla auditorów. W najczęściej zadawanych pytaniach pojawiła się wzmianka o premii aneksowej oraz tym, że jest ona wypłacana na koniec każdego roku rozliczana na podstawie wykonanych celów. Możecie je jakoś rozwinąć? jak bardzo są trudne do wyrobienia i ile wpada tak średnio tej premii?
Pracowałam w TNP ponad 20 miesięcy. Byłam zatrudniona w Katowicach w dwóch wieżach. To co zaobserwowałam i czego doświadczyłam to wyłącznie kolesiostwo od którego zależy w tej firmie wszystko. Nie ważne były pomysły, chęci do pracy, bo i tak o wszystkim decydowało to jak żyjesz i czy plotkujesz z panią od rozwoju, czy masz wtyki u finansowego, albo czy się źle nie odezwałaś do kiero od marketingu. To był krąg osób od lat skupionych towarzysko wokół prezesa które decydowały w firmie o wszystkim. Pani Rozwój, Pan Karate, Pan Bydgoszcz czy Pan Kiero i Pan Finanse to były osoby wewnątrz siebie podejmujące wszystkie decyzje. Prezes z Gliwic naprawdę był tylko figurantem i marionetką. Nie decydował o niczym. Miałam wrażenie że mało go obchodzi firma. Raz poprosiłam go o rozmowę to musiałam czekać ponad 3 tygodnie a kiedy już ustalono termin okazało się że mam rozmawiać nie z prezesem tylko z panią od rozwoju i panią od PR. Zrezygnowałam. Oczywiście później odczułam bardzo mocno ta próbę samowolki. Jestem relatywnie jeszcze młodą, po 30 osobą więc sobie poradzę a te kilkanaście miesięcy potraktowałam jako społeczne doswiadczenie. Jednak komuś kto zastanawia się nad pracą w Tuv Nord i oczekuje profesjonalizmu, doradzilabym żeby nie tracił czasu. Jest wiele innych, dużo lepiej kierowanych i dających satysfakcję z pracy firm. TUV Nord to strata czasu, co zresztą widać po odejściach ostatnio wielu cenionych fachowców i ekspertów, którzy nie godzili się na takie traktowaniem
Widzę, że atmosfera i relacje pracownik - szef nie są najmocniejszą stroną firmy. Nie dodałaś nic o wynagrodzeniu. Czy byłaś zadowolona z jego wysokości i miałaś możliwość zdobycia premii? Twoja odpowiedź bardzo mi pomoże.
Wow!! Ale poleciałaś!!! Naprawdę było tak do (usunięte przez administratora) Ja tam już też nie pracuję ale nie mogę potwierdzić tego co piszesz.. fakt , że kolesiostwo jakieś tam było. Z tym że wszędzie jest większe lub mniejsze. Uważam, że wielu fajnych choć wymagających ludzi.. zazwyczaj każdy kto firmę opuszczał, pisał podziękowania i że czas na zmiany.. Kilka osób nie pisało za moich czasów ( pewnie wśród nich Ty:)). Co do Prezesa to fakt , był wycofany, ale z tego co mi wiadomo to misł poważną chorobę więc trochę idiotyczny ten argument o nim. Firma robiła wyniki. Ja mam zastrzeżenia bardziej do wpływu korporacji globalnej na to jak zmieniła „stary” TÜV NORD.. reszta całkiem ok. P.S. Słyszzłem też, że w ostatnim roku dwie osoby wróciły do TNP , a wcześniej też wqrwione go opuściły:):) może i Tobie kiedyś dadzą szansę?? Hej! Powodzenia
Na szczęście tych ludzi już nie ma. Zostały odwołane ze stanowisk. Na chwilę obecną jest Zarząd komisaryczny z Czech. I tak ten cały Deep State za długo tam był. Już dawno powinni zostac odwołani. Przynajmniej zostało by uratowanych mnóstwo karier osobowych. Najbardziej mnie dziwi co jeszcze tam robi dyrektor techniczny PK? Człowiek odpowiedzialny za upadek Działu Technicznego. Powinien zostać zwolniony w pierwszej kolejności. (usunięte przez administratora)
Zgadza się. Przez złe wybory nowego (już byłego) prezesa poskładali firmę . Zostały niekompetentne osoby mocno trzymające się swoich stołków . Mówię głównie o handlowcach i managerach technicznych. Pupilki prezesa nawijający makaron na uszy. Certyfikacja tego co wiem trzyma się jeszcze dobrze .
@Modliszka a Ty na jakim stanowisku tam pracowałaś? Zamierzam aplikować, ale komentarze dość negatywne o kadrze zarządzającej. Nie pierwszy raz słyszę ze brak u nich kompetencji.
Największym problemem w tej firmie to są wysokości zarobków. Średnią krajową to chyba maja tylko dyrektorzy. Na konkretną podwyżkę chociaż żeby zrekompensować iflacje z dwóch ostatnich lat nie ma szans. Ludzie dają z siebie dużo dużo więcej niż dostają od firmy
Chyba tutaj w jednym wątku doszło do jakiegoś pomylenia firm? Bo jeśli tak to tak już dla pełnej jasności, czy macie może opinie z pracy jako audytor od bezpieczeństwa informacji? Kogoś do zarzadzania tym systemem jakiś czas temu poszukiwali. Są oferty na stronie firmowej ale piszą w nich o minimum 6ścioletnim doświadczeniu. Co z ofertami dla osób poczatkujących? Czy stażyści po zakończonych studiach maja szanse na pracę?
Witam, Proszę o informacje z widełkami na jakie może liczyć Inspektor – projektant - audytor w dziale inspekcji technicznych. Chcę wiedzieć czy jest sens aplikować ... :)
1.5 roku temu aplikowałam na stanowisko Master Data. Kontakt i rozmowa z Panią HR profeska natomiast rozmowa z Panią TL to była porażka. Pogardliwie spojrzała na moje CV i się zapytała czemu mam takie wyksztalcenie (magister) i dlaczego nie jestem Master Data w firmie której pracuję (bo nie ma takiego stanowiska). Jak powód uwaga otrzymałam informacje, że mam za małe doświadczenie - pracując po 5 latach na sap i na stanowisku wykraczającym poza master date. Pani TL na Linkedinie nie miała wyksztalcenia zwiazanego z zarzadzaniem i miała mniejsze doswiadczenie ode mnie jako master data. (usunięte przez administratora)
A co to jest to Master Data?? Pierwsze słyszę w przeciwieństwie do SAPSpecialist, chyba sami to wymyślili?
Wejdź sobie na pracuj.pl jest rekrutacja na stanowisko Master Data Specialist
Na stanowisko Master Data szukał pracownika TUV... ale nie TUV NORD tylko TUV Rheinland - a to 2 zupełnie różne firmy ;-)
(usunięte przez administratora)
Jeśli sprzęt to komputer, tel kom ,a kwestia realizacji pracy „z domu” a raczej w trybie online niezależnie od miejsca była uzgodniona z przełożonymi to może takie coś występować, natomiast zależy od formy, możliwości i nie jest chyba możliwe dla każdego . Tylko to krzesło obrotowe jest zagadką. Można strracić koncentrację na pracy:):)
Nie zgadzam się. Nie wtedy, kiedy pracownik stworzył sobie biuro w obcym mieszkaniu a sprzęt jest wykorzystywany również przez inne, niepowołane osoby. To się nazywa nadużycie!
To oddaj fotel albo donieś swojemu Przełożonemu jeśli to ktoś kogo lubisz:). Tutaj na Go Work pytanie „ czy to normalne” nie ma sensu bo termin „nadużycie”, którego użyłaś/eś samo w sobie nosi znamiona nienormalności. Dobrego dnia
jak macie tkie zawistne osoby, którym przeszkadza to, ktos sobie pracuje w wygodnym krzesle na sprzecie firmowym w domu to nie dziwie sie skad niska ocena o firmie. Zal Ci tego krzesla czy o co chodzi?
Z tego co wiem to w TUV NORD Polska nie ma stanowiska: service desk specialist... Może nie o ten TUV Ci chodzi? - jest ich kilka, a każdy z nich to inna firma
(usunięte przez administratora)
W sensie, że gdzie na profilu i co to znaczy, że przelewają się?
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do TÜV NORD Polska Sp. z o.o.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Product Manager?
(usunięte przez administratora)
Jaki cel ma Twój komentarz? Jeżeli chcesz, by twój komentarz poszedł w ETER to nie wstydź się i przestań używać przenośni, które rozumiesz tylko Ty...
Sprawy między pracownikami dobrze wyjaśniać w cztery oczy, nie anonimowo :) Może napiszesz jakieś konkrety które zaciekawią potencjalnego pracownika? Stawka, umowa? Bo widzę że jeśli chodzi o dobrą atmosferę między współpracownikami to średnio jest na co liczyć :)
Od jakiegoś czasu pracuję w TUV NORD. W ogłoszeniu o pracę i podczas rozmowy kwalifikacyjnej była mowa o pakietach socjalnych, dofinansowaniach itp. Niby opieka medyczna. Niestety jakoś to wszystko mnie omija. Czy to tylko taki zabieg marketingowy czy moze6 trzeba popracować tu kilka lat, a może to jest zarezerwowane dla "swoich ". Czy ktoś mi to wyjaśni?
Hej odezwij się do Majki w HR lub do szefowej Supportu, na bank pomoga Ci wyjasnić sytuacje.. Dofinansowania, opieka medyczna i inne jak najbardziej istnieją i są związane z tym czy masz umowę na okres próbny czy stałą.
@Onufry też bym po prostu dopytała, są obecnie prace nad regulamin pracowniczym, więc mam nadzieję ze potem będzie wszystko bardziej jasne i klarowne dla wszystkich. Myślę, że wizja jest taka żeby nie było żadnych "swoich". A w supporcie, znajdziesz kilka pomocnych osób i Maja też zapyta gdzie trzeba, nawet jak nie będzie wiedzieć, pozdrowienia i powodzenia, zadbaj o swoje:)
Czyli może Onufry ma umowę na okres próbny i dlatego nie dostał benefitów. Bo tak zrozumiałam Twój wpis, skoro zależą one od umowy, to na tej pierwszej ich pewnie nie ma :(
Czy to prawda, że osoby pracujące w firmie na tych samych stanowiskach., praktycznie wykonujący tą samą pracę zarabiają zupełnie inne pieniądze? Nie mówię tu o dodatkowych premiach itp. Jeżeli tak , to nie wydaje się Wam to za bardzo nieuczciwe i nie fair?
W firmie nie występuje otwarte dzielenie się takimi informacjami więc ciężko powiedzieć. Musiałby Ci odpowiedzieć ktoś kto zna paski wynagrodzeń:) Wartościowanie stanowisk pracy to problem wielu firm. Rozwiązanie, że to samo stanowisko i ta sama pensja też nie zawsze jest najlepszym wyjściem. Jak masz długoletniego i lojalnego pracownika i nowego, w którego trzeba „zainwestować” bez pewności czy zostanie to nie zawsze zapłacisz mu na wejściu tyle samo. Różnice się pewnie pojawiają, ale czy są zupełnie inne jak napisałeś/aś to nie sądzę… Nowa Prezes zresztą wzięła to pod lupę. Pytanie czy w kapitalistycznej firmie chcesz mieć socjalizm. Ja nie chcę. Jestem lepsza od kolegi/koleżanki na podobnym stanowisku nie nam nic przeciw by zarabiać więcej:) powodzenia!
Czyli coś jest na rzeczy. Wiadomo, że nie chodzi tu o żaden socjalizm tylko uczciwość i sprawiedliwość wobec wszystkich. Za osiągnięte cele i tak dostajesz premię. Nie rozumiem też Twojego toku rozumowania. Przykład wg tego co piszesz ; ktoś pracuje 10 lat i ma mierne wyniki zarabia fajne pieniądze bo jest lojalny i firma nie ponosi dodatkowych kosztów z jego doszkalania. Pracownik że stażem 1-2 rocznym ma niezłe wyniki, przynosi kasę i ogólnie jest ok - ale nie może więcej zarobić bo jest nowy i firma cały czas w niego inwestuje no i może nie jest lojalny. Coś tu jest nie tak. Mam nadzieję że Pani prezes szybko to zweryfikuje i tego typu wątpliwości nikomu do głowy nie będą przychodziły.
Mój tok rozumowania jest bardzo klarowny. Chodzi o to abyś nie dziwił/ła się, że ktoś z dłuższym stażem, znajomością specyfiki, językami, umiejętnościami zarabia więcej niż nowy pracownik na tym samym stanowisku. Tak samo jak nie ma się czemu dziwić , gdy przychodzi ktoś nowy, bardzo cenny dla firmy i chce więcej niż obecni.. Reasumując w mojej opinii nie chodzi tu o sprawiedliwość. Jak ktoś uważa, ze powinien/powinna zarabiać więcej to należy iść do przełożonego. Da lub nie da i tyle:)
Czy firma TÜV NORD Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Tak! Możesz liczyć na szkolenia ktore firma sama oferuje w sprzedaży, na zewnętrzne ktore są zgodne z Twoimi zadaniami jakie wykonujesz, zdarzaja się nawet studia podyplomowe. Zgodnosć z zadaniami opiniuje twoj przełożony i potem akceptuje Prezes. Dodatkowo dofinansowana jest nauka jezyka angielskiego.
Szkolenia są.... dla wybranych. A gdzie to pracownicy korpo muszą dopłacać do szkoleń? Ciekawe
Masz prawo do swojej opini tak jak ja do swojej. Pracuję w tej firmie i widzę. Ja widzę że szkolenia dla pracowników są.
W temacie szkoleń nie ma, co narzekać więc się wypowiem dla odmiany:) stawia się na rozwój kierunkowy pracownika, także szkolenia branżowe czy udział w konferencjach jest jak najbardziej ok. Pracownicy mogą skorzystać ze szkoleń elearningowych i innych, które firma ma w swojej palecie szkoleniowej.
@fooderka napisz coś więcej. Wiem, ze w TUV Nord dzieją się złe rzeczy i są/byli tam toksyczni ludzie, ale z tego co wiem to się pod tym względem poprawiło???? Czy nie? Nadal zwalczające się obozy? I nic nie załatwisz jak nie jesteś z grupy Niemcy? ????
Ludzie przestańcie trollować...Przestańcie podjudzać. Co to jest grupa Niemcy..? Wszyscy pracujący są z naszego kraju. Wszyscy grają do tej samej bramki. Wszyscy odpowiadają za wyniki, ponieważ pracują w niemieckiej spółce. Nigdy nikogo nie zadowolisz w ŻADNEJ firmie. Nigdy nie będzie zgodności charakterów w biznesie. Popracujemy?
Jeżeli chodzi o mnie i moje zatrudnienie w tej firmie, to wszystko co było przedstawione na mojej rozmowie kwalifikacyjnej zostało spełnione.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w TÜV NORD Polska Sp. z o.o. - Katowice
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![TÜV NORD Polska Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![TÜV NORD Polska Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TÜV NORD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TÜV NORD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TÜV NORD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Mickiewicza 29
40-085 Katowice - NIP: 6341014590 KRS: 0000118633
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Doradcy biznesowi - Katowice i okolice
- Opc Jarosław Opitek
- Total-Poż. Marcin Łukasik
- Centrum Medyczne Sana Marta Pertkiewicz-Zając Janusz Zając Wojciech Zając Tomasz Zając sp.j.
- Unicum.T Sp. z o.o.
- Agnieszka Tokarska
- Sylwia Janas Management Consulting
- JS Janusz Sowa
- New-Age Joanna Mazur
- Tomasz Borowiec Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
- Fim Group Sp. z o.o.
Popularne
- Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
- Apo-Discounter.pl Sp. z o.o.
- "Ciarko" Sp. z o.o.
- DOZ S.A.
- ROBYG S.A.
- Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus
- Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
- Franklin Templeton Investments
- Inwestycja 3 Maja 29 Sp. z o.o.
- Doradztwo A.M. Agata Matczak-Ait-Es-Saih
- PHIN CONSULTING SP. Z O.O.
- Philipiak Polska
- Cech Rzemieślników i Innych Przedsiębiorców
- Helper Odszkodowania Piotr Ziółkowski
- Kancelaria Lew Łukasz Konopka Sp.K.
- WNS Global Services
- Sedlak & Sedlak Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |