Opinie o Brainly w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Brainly. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Brainly na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Brainly w Kraków

Jasiek
Kandydat
 Pytanie

Proces rekrutacji zawiera w sobie "Demo Day", czyli za darmo darujesz firmie 1 dzień pracy. Nie miałbym z tym żadnych problemów o ile Brainly byłaby fundacją charytatywną. Ale taką nie jest. Ciekaw jestem czy powiedzmy lekarze robią "demo day" przed zatrudnieniem? Albo mechanik samochodowy w jednym warsztacie weźmie se urlop i pójdzie na 8h do drugiego warsztatu charytatywnie popracować powymieniać opony i oleje?

Nobody
Inne
@Q

Oczywiście że demo day jest za darmo. O ile zatrudnią to niby coś tam zrekompensują jako wolne czy coś w tym stylu. Jak nie zatrudnią to zrobiłeś dniówkę + przygotowanie za darmo. Życzę powodzenia ze znalezieniem kolejnych (usunięte przez administratora) do pracy za możliwość odbioru w razie zatrudnienia. Mój czas w te 2 lata podwoił cenę. Bez 4000 PLN za dzień konsultacji + przygotowania nie mamy o czym nawet rozmawiać.

1
Zola
Pracownik

Niestety ale nie polecam. Brainly może i było kiedyś bardzo fajnym miejscem do pracy z pewnymi wartościami. Firma przy każdej okazji podkreśla swoją misję i jak ważni są dla niej ludzie, aczkolwiek jest jak każda inna korporacja, gdzie najważniejszy jest zysk, a ludzie stanowią tylko numeryczną wartość. W ostatnim czasie zwolniono sporo osób, tłumacząc to nową strategią (zakładam zatem, że wcześniej Brainly nie miało określonej strategii, dwukrotnie w ciągu roku robiąc reorganizację i nieodpowiedzialnie zatrudniając nadmiar pracowników w okresie popandemicznego boomu, którzy w bardzo chłodny i mechaniczny sposób zostali następnie zwolnieni, za co nikt z leaderów nie wziął nawet odpowiedzialności). Dodam jeszcze, że niektórzy pracownicy zostali przerelokowani z drugiego końca świata i po kilku miesiącach w najmniej oczekiwanym momencie zwolnieni, zostając na lodzie z problemem wiz i perspektywą szukania nowej pracy. Ogólnie przykre i bardzo rozczarowujące doświadczenie, bardzo słaba komunikacja, niekompetentna kadra kierownicza wymyślająca nierealne cele i przedmiotowe podejście do pracownika, zwłaszcza w momencie, kiedy na horyzoncie jest mniej sprzyjająca sytuacja ekonomiczna. Wydaje się, ze krótkotrwały zysk ma dla Brainly większe znaczenie, niż lojalność i ciężka praca. Mam nadzieję, że szybko znajdę nowe zatrudnienie, gdzie misja firmy przekłada się na praktykę a nie teorię.

BloodyAndy
Były pracownik
@Zola

Podpisuję się pod tym komentarzem wszystkimi kończynami. HR na początku zatrudnienia robi naprawdę świetną robotę. Obiecują cuda-wianki, mówią jak to liczą się dla nich ludzie, jedna wielka rodzina. Niestety, w praktyce Twoje zdanie liczy się tyle co zeszłoroczny śnieg. Cotygodniowe spotkania na których próbują budować integrację zespołową, wciskanie na siłę, że jesteśmy w tym razem. Coaching. Bardzo, ale to bardzo słaba komunikacja. Responsywnosc na żenującym poziomie i nikt specjalnie się tym nie przejmuje. Ktoś blokuje Ci pracę brakiem odpowiedzi - trudno. Prace trzeba zrobić. Widmo zwolnień z dnia na dzień przez "zmianę strategii firmy". Nie będę się nad tym rozwodził, wystarczy wpisać hasło w Google, info na ten temat mozna znaleźć wszędzie. Jeśli liczysz na stabilne zatrudnienie, docenienie twojej ciężkiej pracy oraz szacunek. Szukaj dalej.

former employee
Były pracownik

Completely mindless management with disregard for employees and for the people they hire and fire without a second thought. First they opened an office in India and hired a 30/40 people, only to fire them three months later because they haven't thought through the strategy and they "didn't get the wanted results". A similar situation happened in Europe as well where they hired a lot of people for the Growth and Content Operations, only to fire them. Most of the people fired during these lay off were hired in the past 1 year and a half. They relocated people from Asia only to fire them 6 months later. Nevertheless, when doing the lay offs they were totally shady. They constantly reassured everyone that there is nothing to worry about, financially Brainly is doing well and nobody should worry about being affected by the recession. They even went ahead and organised a big, super expensive event for which many of the people who were laid off already had flight tickets and hotels booked. This is how shady and non-transparent they were about these lay offs. And then, the first working day of 2023, they gathered around 25 people in a meeting and told them they were fired because they don't need them anymore, since they changed the strategy. Just to be clear, the contracts they offered were indefinite, so the people (such as me) who got hired and then fired totally believed this was a proper job, not a freelance gig. So...dear Brainly management, next time you want only to test some strategy, try to do it with freelancers, not with people who give up full time jobs to start working in this company, and then are left in the blink of an eye without a job. Also, all of these people who were fired provided so much feedback about why some processes don't work properly and the strategy was never improved or adapted. Very inflexible for a company that calls itself a start-up and claims to "strive for better". Nevertheless, they couldn't have chosen a better moment to do these lay offs, but the end of the fiscal year when many companies have their positions frozen and don't hire. Also, thank you for the minimum by law severance package offered, and for not even paying the days off. That sure shows how much Brainly stands by their values. I thought this was a great company and that I was super lucky to get hired here, but now I see it's actually worse than a corporation, because a corporation would at least care about their reputation and treat the employees with more respect, even during lay offs.

uchachany
Kandydat
@former employee

"dear employees, we take full responsibility". I love how all these ceo and c-level fuc.kers lie without any consequences????

former employee
Były pracownik

Completely mindless management with disregard for employees and for the people they hire and fire without a second thought. First they opened an office in India and hired a 30/40 people, only to fire them three months later because they haven't thought through the strategy and they "didn't get the wanted results". A similar situation happened in Europe as well where they hired a lot of people for the Growth and Content Operations, only to fire them. Most of the people fired during these lay off were hired in the past 1 year and a half. They relocated people from Asia only to fire them 6 months later. Nevertheless, when doing the lay offs they were totally shady. They constantly reassured everyone that there is nothing to worry about, financially Brainly is doing well and nobody should worry about being affected by the recession. They even went ahead and organised a big, super expensive event for which many of the people who were laid off already had flight tickets and hotels booked. This is how shady and non-transparent they were about these lay offs. And then, the first working day of 2023, they gathered around 25 people in a meeting and told them they were fired because they don't need them anymore, since they changed the strategy. Just to be clear, the contracts they offered were indefinite, so the people (such as me) who got hired and then fired totally believed this was a proper job, not a freelance gig. So...dear Brainly management, next time you want only to test some strategy, try to do it with freelancers, not with people who give up full time jobs to start working in this company, and then are left in the blink of an eye without a job. Also, all of these people who were fired provided so much feedback about why some processes don't work properly and the strategy was never improved or adapted. Very inflexible for a company that calls itself a start-up and claims to "strive for better". Nevertheless, they couldn't have chosen a better moment to do these lay offs, but the end of the fiscal year when many companies have their positions frozen and don't hire. Also, thank you for the minimum by law severance package offered, and for not even paying the days off. That sure shows how much Brainly stands by their values. I thought this was a great company and that I was super lucky to get hired here, but now I see it's actually worse than a corporation, because a corporation would at least care about their reputation and treat the employees with more respect, even during lay offs.

Były Pracownik
Były pracownik
@former employee

So well written, I couldn't agree more about these fake values, lack of responsibility, and respect toward the people

sarhanulemek
Były pracownik
@former employee

I am a former employee of Brainly laid off unexpectedely at the end of last Year, getting cut from the access to the company’s IT systems 1 minute after being handed the contract termination letter so was not even able to write a farewell e-mail to my colleagues…And the Company was always stressing the importance of its values and ethical principles to be applied by its employees in daily job activities, now I see it has absolutely no values and respect for its people at all :-(

Elenii
Pracownik
@former employee

Fully agree...unfortunately... @Pracodawca Brainly with just culture slogans and extremely weak C-Level is much worst than average corporation. All of laid off people - just remember about borek ensuring stability on the what's up calls...and his propaganda tube from NYC arden... I had a chance to talk to her at the BKO...and OMG....that's the most fake and not honest person I've ever meet in my life.... We have some "fancy" words in Spain for such behaviours....

uchachany Nowy wpis
Kandydat
@former employee

"dear employees, we take full responsibility". I love how all these ceo and c-level fuc.kers lie without any consequences????

User9071710 Nowy wpis
Inne

Brainly jest masakra może i są tam zadania gotowe albo jakieś inne potrzebne rzeczy ale są reklamy przy których Brainly zmusza do kupienia tak zwanego plus’’ inaczej Brainly Plus. Moim zdanie knowunity jest lepszą pomocą ponieważ są notatki z których można się uczyć są różne fiszki i quizy z mojej strony polecam, szczerze polecam naprawdę jest bardziej rozbudowane i co najlepsze można uczyć się samemu, moje oceny zmieniły się w raz z tą apką. Od kąd używam knowunity moje oceni i praca na lekcji polepszyły się. Dziękuję że mogłam się wypowiedzieć.

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Brainly?

front Nowy wpis
Pracownik

Niestety nie moge polecic. Brainly to aktualnie tonacy okret. Brainly zgarnelo bardzo duze finansowanie podczas pandemii, ale prawie cala ta kwota zostala przepalona na projekty, ktore juz poszly, albo pojda do kosza. Na nowe pomyslow za bardzo nie ma. Osobny akapit chcialbym poswiecic okropnemu developer experience i jeszcze wiekszemu dlugowi technicznemu. Jakis czas temu powstaly infra teamy, ktorych zadaniem mialo byc posprzatanie tego bajzlu, ale zrobili jeszcze wiekszy balagan, ktory tylko spowalnia prace zespolom produktowym i narzucaja narzedzia w sposob autorytarny. Kto mial leb na karku, ten juz dawno uciekl z tego okretu.

logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Handlowy
Kraków
Innovation Bulgaria 2020 Eood
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Brainly employee
Były pracownik

Kolejne zwolnienia w Brainly - 30% pozostałej załogi. Pracownicy poinformowani w oficjalnym mailu, dostępnym również online, że MAILA o zwolnieniu dostaną w przeciągu miesiąca. Kolejny stres dla pracowników. A mowa była o stabilizacji po ostatnich zwolnieniach. Pracownik Brainly oficjalnie szuka pracy dla osób, które potencjalnie stracą pracę w najbliższym czasie. Miło z ich strony....

Jasiek
Kandydat
 Pytanie

Proces rekrutacji zawiera w sobie "Demo Day", czyli za darmo darujesz firmie 1 dzień pracy. Nie miałbym z tym żadnych problemów o ile Brainly byłaby fundacją charytatywną. Ale taką nie jest. Ciekaw jestem czy powiedzmy lekarze robią "demo day" przed zatrudnieniem? Albo mechanik samochodowy w jednym warsztacie weźmie se urlop i pójdzie na 8h do drugiego warsztatu charytatywnie popracować powymieniać opony i oleje?

kaka
Kandydat
@Jasiek

Nie pracuje się za darmo - jeżeli przejdziesz dalej, czyli zostaniesz zatrudniony, zyskujesz dzień urlopowy, natomiast jeżeli Twoja rekrutacja skończy się na demo day, koszty są pokrywane.

4
n/a
Kandydat
 Pytanie
@kaka

No proszę, to czemu coś innego mówiliście na rozmowie rekrutacyjnej?

KS
Pracownik
@Jasiek

Mi się akurat Demo Day podobał. Rozmawia się wtedy z ludźmi z innych zespołów, można poczuć atmosferę pracy i zobaczyć jak firma faktycznie działa i czy Ci pasuje. Szkoda, że w poprzedniej mojej firmie tego nie mieli, bo żałowałem wtedy decyzji.

3
People & Culture Team
Pracownik
@KS

Dziękujemy za pozytywny feedback! Demo Day to możliwość dla obu stron do lepszego poznania się i podjęcia bardzo świadomej decyzji, a ta przekłada się na długość współpracy. Dzień spędzony z nami rozliczamy albo dniem wolnym po zatrudnieniu, albo rekompensatą za zainwestowany czas, jeśli Demo Day się nie powiedzie. Pozdrawiamy, Zespół People & Culture.

2
n/a
Kandydat
@KS

Bardziej żałosnej propagandy to szukać i szukać....

Realista
Kandydat
@Jasiek

Znajdą 30 kandydatów i mają miesiąc roboty za free! :) Pradziwi geniusze biznesu w stylu januszexpol :D.

Andrzej
Kandydat
 Pytanie
@People & Culture Team

A rekompensata za zainwestowany czas po stawkach rynkowych? ;) Czy też może firmowy kubek na otarcie łez, albo 100 zł na waciki?

haha
Były pracownik
 Pytanie
@kaka

coś nie otrzymałem nic za ten demo day :D dlaczego kłamać?

tudesky
Kandydat
@Jasiek

Zwróć uwagę, że demo day pokazuje też kandydatowi w jakim środowisku będzie się pracować - jak dla mnie super pomysł i niestety mało firm coś takiego oferuje

2
haha
Pracownik
@tudesky

w 1 dzień nie można zrozumieć czy dobrze pracować w tym miejscu czy nie - tylko jakieś ogólne momenty. Tak że tak sobie pomysł ale potrzebujesz wziąć dzień wolny w potocznej pracy tylko żeby sprobować sprzedać siebie, chociaż mógłbyś spędzić ten dzień na siebie

zebra
Kandydat
@haha

to o jeden dzien WIECEJ niz w kazdej innej firmie, gdzie jest wszystko cacy na froncie, trawa odmalowana, gadasz tylko z hr i managerem, zawsze to jest jednak sweet-talking, to sa wlasnie "momenty" jak to nazywasz, a jak spotkasz sie z ludzmi z zespolu, przegadacie jakis temat, jakis problem, to masz jednak sporo wieksze wnikniecie, w co sie pakujesz. W expertyze tych osob, w produkt, czujesz czy Ci z nimi kulturowo po drodze lub nie, masz kilka godzin, zeby zadawac pytania, poczuc organizacje bez retuszu. zainwestuj w siebie wlasnie tak, zeby miec pewnosc ze zmiana przed toba to dobra decyzja! poza tym placa rynkowa stawke godzinowa (ty sugerujesz ile) za demo day albo oddaja wolny dzien (wlasnie na spa;) jak sie uda, ty decydujesz (pewnie finansowo oplaca sie bardziej to drugie, bo robote zmieniasz na lepsza a nie na gorsza, nie;). nie kumam oburzenia, to super sprawa, szczegolnie dla ludzi z duzym doswiadczeniem, ale przeciez nie tylko, ze zmieniajac prace robia INFORMED DECISION.

1
n/a
Kandydat
 Pytanie
@zebra

Jeszcze raz - czy lekarze robią "demo day"? Pracownicy sklepowi? Może piloci samolotów robią se taki demo day aby poznać firmę? Jak się ma rozum to rozmowy z zespołem i managerem wystarczy. Żaden dzień pracy do którego jeszcze wymagają osobnego przygotowania w domu.

Nobody
Kandydat
@zebra

Praca powinna być opłacona. Koniec kropka. Demo day - to nawet nie 1 dzień pracy, to 1 dzień plus przygotowawcza praca w domu. Jak sobie spróbujesz zatrudnić konsultanta na takie coś to zapłacisz co najmniej 2000 PLN. Tylko jeleń będzie robił to za darmo.

Q
Pracownik
@Jasiek

Demo Day nie jest za darmo. Widocznie do niego nie dotarles skoro o tym nie wiesz;-))

2
Nobody
Inne
@Q

Oczywiście że demo day jest za darmo. O ile zatrudnią to niby coś tam zrekompensują jako wolne czy coś w tym stylu. Jak nie zatrudnią to zrobiłeś dniówkę + przygotowanie za darmo. Życzę powodzenia ze znalezieniem kolejnych (usunięte przez administratora) do pracy za możliwość odbioru w razie zatrudnienia. Mój czas w te 2 lata podwoił cenę. Bez 4000 PLN za dzień konsultacji + przygotowania nie mamy o czym nawet rozmawiać.

1
Zola
Pracownik

Niestety ale nie polecam. Brainly może i było kiedyś bardzo fajnym miejscem do pracy z pewnymi wartościami. Firma przy każdej okazji podkreśla swoją misję i jak ważni są dla niej ludzie, aczkolwiek jest jak każda inna korporacja, gdzie najważniejszy jest zysk, a ludzie stanowią tylko numeryczną wartość. W ostatnim czasie zwolniono sporo osób, tłumacząc to nową strategią (zakładam zatem, że wcześniej Brainly nie miało określonej strategii, dwukrotnie w ciągu roku robiąc reorganizację i nieodpowiedzialnie zatrudniając nadmiar pracowników w okresie popandemicznego boomu, którzy w bardzo chłodny i mechaniczny sposób zostali następnie zwolnieni, za co nikt z leaderów nie wziął nawet odpowiedzialności). Dodam jeszcze, że niektórzy pracownicy zostali przerelokowani z drugiego końca świata i po kilku miesiącach w najmniej oczekiwanym momencie zwolnieni, zostając na lodzie z problemem wiz i perspektywą szukania nowej pracy. Ogólnie przykre i bardzo rozczarowujące doświadczenie, bardzo słaba komunikacja, niekompetentna kadra kierownicza wymyślająca nierealne cele i przedmiotowe podejście do pracownika, zwłaszcza w momencie, kiedy na horyzoncie jest mniej sprzyjająca sytuacja ekonomiczna. Wydaje się, ze krótkotrwały zysk ma dla Brainly większe znaczenie, niż lojalność i ciężka praca. Mam nadzieję, że szybko znajdę nowe zatrudnienie, gdzie misja firmy przekłada się na praktykę a nie teorię.

@user
Pracownik
@Zola

To prawda, że mimo wcześniejszych zapewnień Brainly zwolniło wielu wartościowych pracowników tłumacząc to cięciami kosztów, po czym chwilę później zorganizowalo duży event, pewnie wydając na niego fortunę. Priorytety...

CrazyFrog
Pracownik
@Zola

zgadzam sie - Brainly poszlo po bandzie i zaden C level nie beknal tylko pojechaki do Krakow na impreze

Zespół Brainly
Pracownik
@Zola

Cześć Zola, Likwidacja stanowisk, o których mowa, nie była podyktowana cięciem kosztów. Jak wiesz, na przestrzeni ostatnich miesięcy Brainly przeprowadzało szereg zmian, w tym zwiększenie inwestycji w najbardziej obiecujące projekty i technologie, oraz zmniejszenie nacisku na inicjatywy, które nie znalazły się w naszej długoterminowej strategii. Strategia ta została zakomunikowana do całej firmy na jesieni ubiegłego roku i była wielokrotnie omawiana na forum. Jednym z naszych priorytetów było zadbanie, aby zmiany dotknęły jak najmniej osób spośród naszych pracowników, dlatego część z nich została przeniesiona do nowych zespołów i zadań. Niestety, nie zawsze jest to możliwe i role 23 osób, w tym Twoja, zostały zlikwidowane. Powody odejścia od poszczególnych inicjatyw zostały przejrzyście zakomunikowane, najpierw osobom z danych zespołów, a później też całej firmie. To zawsze trudna sytuacja, gdy nie możemy znaleźć nowych stanowisk dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty, których nie kontynuujemy. Jeśli uważasz, że Twój offboarding nie przebiegał poprawnie, lub chcesz uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z nami bezpośrednio drogą mailową, aby nie wchodzić w szczegóły Twojej sytuacji na forum publicznym.

Zola
Pracownik
@Zespół Brainly

@Zespół Brainly, owszem strategia została zakomunikowana, jak również to, że po masowym zwolnieniu pracowników w Indiach, żaden inny zespół nie powinien się martwić, że pracy będzie dla wszystkich. Odnośnie samej komunikacji, jeśli uważacie, że 10 min spotkanie, na które zaprasza się 23 osoby z różnych zespołów i które ogranicza się do ogólnikowego zakomunikowania, że nasze role zostały wyeliminowane, bo nie wpisują się w trzyletni plan, stanowi przejrzystą komunikację poszczególnych inicjatyw, to faktycznie mamy różne podejście do standardów komunikowania się. Sam offboarding polegał jedynie na drugim 10 minutowym spotkaniu, gdzie zostały przeczytane warunki zwolnienia, więc chyba nie ma się tu rozpisywać nad jego poprawnością, czy też nie. Również huczne mówienie o 'taking care of all affected people' i 'provide all the support possible' brzmi dość śmiesznie w kontekście tego, że firma spełniła minimum, do którego zobowiązuje je prawo, nie tylko w stosunku do mnie ale do wszystkich 'affected people', którzy do teraz zastanawiają, dlaczego akurat oni z danego zespołu (bo przecież nie 100% osób z dotkniętego zespołu zostało zwolnionych) i jakie były dokładne powody i kryteria. Odnośnie kontaktu mailowego, gdyby Brainly, jak każda firma szanująca się firma pofatygowała się o Exit interview, może nie trzeba by było przelewać swoich przemyśleń na forum.

BloodyAndy
Były pracownik
@Zola

Podpisuję się pod tym komentarzem wszystkimi kończynami. HR na początku zatrudnienia robi naprawdę świetną robotę. Obiecują cuda-wianki, mówią jak to liczą się dla nich ludzie, jedna wielka rodzina. Niestety, w praktyce Twoje zdanie liczy się tyle co zeszłoroczny śnieg. Cotygodniowe spotkania na których próbują budować integrację zespołową, wciskanie na siłę, że jesteśmy w tym razem. Coaching. Bardzo, ale to bardzo słaba komunikacja. Responsywnosc na żenującym poziomie i nikt specjalnie się tym nie przejmuje. Ktoś blokuje Ci pracę brakiem odpowiedzi - trudno. Prace trzeba zrobić. Widmo zwolnień z dnia na dzień przez "zmianę strategii firmy". Nie będę się nad tym rozwodził, wystarczy wpisać hasło w Google, info na ten temat mozna znaleźć wszędzie. Jeśli liczysz na stabilne zatrudnienie, docenienie twojej ciężkiej pracy oraz szacunek. Szukaj dalej.

DingDong
Były pracownik
 Pytanie

Defenitely DO NOT recommend working here. Management has no idea what it's doing. Changing strategy all the time, firing people who have just been hired. 3 days off? After getting back you have no idea what's going on in the project. I know it's agile but come on! People in the project, good benefits and salary are the only good things about the company. It's not enough though. Really regret working there.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Brainly? Można dołączyć rodzinę?

People & Culture Team
Pracownik
@Pytanie

Brainly oferuje swoim pracownikom bogaty pakiet opieki medycznej i stomatologicznej w ramach kooperacji z siecią klinik Luxmed. Oferta ta w całości obejmuje również najbliższą rodzinę, czyli partnera lub partnerkę oraz dzieci. Istnieje również możliwość dokupienia pakietu Senior dla rodziców. Dodatkowo każdy w Brainly może korzystać ze wsparcia psychologicznego oferowanego przez Mental Health Helpline. Dokładny opis pozostałych benefitów, takich jak własny budżet rozwojowy czy dodatkowe wolne dni na udział w konferencjach, dostęp do najlepszych platform szkoleniowych takich jak Coursera czy Udemy, Harvard Manage Mentor, karty multisport, ubezpieczenie na życie czy nielimitowana usługa concierge do prywatnych zadań, zawsze znajduje się w naszych ogłoszeniach o pracę. Wiele z nich zwyczajnie pomaga uwolnić umysł, zaoszczędzić trochę czasu no i dbać o siebie i bliskich. Pozdrawiamy, People & Culture Team

CrazyFrog
Pracownik
 Pytanie
@People & Culture Team

Hej HR team A czy to wsparcie menthal health jest dostępne dla tych kilkudziesięciu zwolnionych ? Czy oni w sumie nie są dla Was ważni więc who cares...

brak
Kandydat

Chciałabym podkreślic, że proces rekrutacji przebiegał bardzo sprawnie, wyjątkowo szybko, cały czas w kontakcie z HR! Atmosfera spokojna, miła, rekrutacja merytoryczna, konkretna! Mimo, ze proces ten nie zakonczyl sie dla mnie zatrudnieniem, to moj kontakt z firmą oceniam na 5tkę !

2
Wanda
Inne
@brak

To świetnie, że firma Brainly wykazała się profesjonalizmem, jeżeli chodzi o prowadzenie procesu rekrutacyjnego, to podstawa udanego doświadczenia z pracodawcą. Jednocześnie przykro mi, że nie udało Ci się dostać wymarzonego stanowiska pracy, może uda się w przyszłości? A powiesz, na jakie stanowisko aplikowałeś?

2
Ara
Kandydat
 Pytanie
@brak

A kogo to obchodzi? Mamie trzeba było opowiedzieć albo cioci.

brak2
Kandydat
@Wanda

Pozdrawiam pań z HRu.Następnym razem spróbujcie pisać tak jakoś mniej HRowo. Po ludzku czyli.

People & Culture Team
Pracownik
@brak

doceniamy, że i takie głosy słychać na tym portalu;) Nasz zespół cały czas troszczy się o pozytywny Candidate Experience. Powodzenia! Pozdrawiamy, Zespół People & Culture.

2
Benek
Kandydat
@Ara

Widzisz Ara, bo Ty jesteś zwykłym skisłym marudą, który pewnie by tylko narzekał i narzekał. Nie wszyscy są tacy wyobraź sobie. Niektórzy, jak autor tego wpisu, chcieli się po prostu podzielić swoim pozytywnym doświadczeniem. Fajnie by było, gdyby można było czytać wszystkie opinie a nie tylko wylewane żale skisłych smutasów, takich jak Ty. Nie, nie pracuje dla Brainly. Szukam opinii o różnych pracodawcach, do których chcę zaaplikować, ale patrząc na komentarze odnośnie którejkolwiek firmy wydaje się, że nigdzie nie da się pracować.

M
Kandydat
@brak

Identyczne doświadczenie :)

Louda
Kandydat
 Pytanie

Śmieszna firma :) jak komuś podpadło się w przeszłości to już się jest na przegranej pozycji + otrzymujecie feedback z (usunięte przez administratora) a raczej ze schowka który jest wysyłany każdemu. Gratuluje BRAINLY - co robicie? Uczycie? Czego?

Zespół People & Culture
Pracownik
@Louda

Doceniamy, że poświęcasz czas na zamieszczenie swojej opinii. Na pierwszym etapie procesu rekrutacji, którym jest analiza CV, udzielamy wszystkim kandydatom standardowej odpowiedzi zwrotnej, wysyłanej za pomocą naszego systemu rekrutacyjnego. Na kolejnych etapach, w których dochodzi do bezpośredniego spotkania kandydata z rekruterem, Hiring Managerem lub członkami zespołu, udzielamy szczegółowego i spersonalizowanego feedbacku. Jeśli chciałbyś podzielić się szczegółami sytuacji, którą opisałeś i pomóc nam w ulepszaniu doświadczeń naszych kandydatów — proszę skontaktuj się z nami pod adresem jobs@brainly.com. Pozdrawiamy, Zespół People & Culture

NickJamNick
Kandydat
 Pytanie

Moja krótka przygoda z tą instytucją skończyła się w momencie gdy menedżerko-rekruterce o imieniu Maria nie chciało się przejść z wideokonferencji na wideokonferencję wspomaganą rozmową telefoniczną, gdyż jej zdaniem nie słyszała mnie na platformie do tego służącej, podczas gdy u mnie nie było z tym problemu (na rozmowie wcześniej z panią z firmy pośredniczącej też problemu nie było). Jeśli tak wygląda podejście menedżerów w tej firmie, to bardzo nie polecam pracy w tym miejscu, gdyż ta krótka "rozmowa" sporo wyjaśnia. - brak szacunku do ludzi, - brak umiejętności radzenia sobie z problemami, - brak zdrowego rozsądku, - mentalność przywiązania do stołka Prawdopodobnie przypadek wysokiego poziomu arogancji skorelowanego odwrotnie proporcjonalnie do intelektu. Osoby tego typu powinny otrzymywać wilczy bilet na zarządzanie czymkolwiek. Brainly? More like Brain-dead. Odradzam.

Zespół People & Culture
Pracownik
@NickJamNick

Każdy feedback ze strony kandydatów wnikliwie rozpatrujemy. Sprawdziliśmy okoliczności Pana rozmowy rekrutacyjnej. Proces, w którym Pan uczestniczył, realizowany był przez zewnętrzną agencję pośrednictwa pracy. Niestety już na starcie spotkania wystąpiły niezależne od nas trudności techniczne, uniemożliwiające skuteczne przeprowadzenie rozmowy. Jest nam przykro, że nie udało nam się z Panem efektywnie połączyć. Bezskuteczne okazało się również nasze wsparcie, by te problemy rozwiązać. W przyszłości dołożymy starań, aby nie dochodziło do takich sytuacji w procesach. Jeśli miałby Pan jeszcze jakieś pytania dotyczące procesu rekrutacji prosimy o bezpośredni kontakt na adres jobs@brainly i na pewno postaramy się pomóc.

Dr. Mario
Były pracownik

Tak sobie firma. Praca w grupie może być w porządku, ale kierownik może być zły - zależy gdzie trafisz. Dużo ludzi przychodzą i odchodzą

anonimowy
Inne

odpowiedzi są złe

1
Marek
Inne
@anonimowy

O czym mowa? Z czym się nie zgadzasz?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Brainly?

lola
Pracownik
@Pytanie

to jest firma produktowa - wszyscy wiosluja w 1 strone, kazdy dzial ma cykliczne podsumowania otwarte dla wszystkich pracownikow, kanaly na slacku i cotygodniowe spotkania all-hands-on naprawde powoduja, ze jest pelna transparencja, buduje sie dzieki temu swiadomosc, sprawczosc i kulture organizacji, w ktorej jest 1 nadrzedny kierunek (rozwoj produktu i biznesu wokol niego) i kazdy dzial ma w nim swoj udzial. cele sa jasne, a wartosci takie jak 'lend a hand' powoduja, ze ludzie i departamenty bardzo sie wspieraja.

Aga
Pracownik

Piszą że jest bezpłatne A tu jak sie okazuje pobierane są pieniądze za to

1
PawelRoman73
Kandydat

Żadnych pytań. Opowiem swoją przygodę z Brainly. Mając niepełnosprawne dziecko z autyzmem chciałem też bezinteresownie pomagać innym. Mając rangę prawie expert przyczepił się jeden z moderatorów- usunął moją odpowiedź, bo pytanie było nieczytelne. Po mojej wiadomości do Niego, zmienił kategorię " usunięcia". Napuścił innych moderatorów- kolesi i zaczęło się usuwanie, ostrzeżenia i blokowanie konta. Napisałem reklamację do Firmy, oczywiście- zero odpowiedzi. To nie są fachowcy, to jakieś korposzczury nabijające sobie sobie statystyki kłamstwem. Skoro za darmo nie można normalnie u Nich pomagać innym, to gratuluję pracownikom...

1
Ken Schwabers crum master tip
Były pracownik

Edżajl w brejnly to pałowanie devsów o niedojechane projekty i pucowanie się rpzed kierownikami bo jak wiadomo na małej polsce - kierownik nie ważne jaki ale zawsze to kierownik

Brak konstruktywnego feedbacku
Kandydat

Brak konstruktywnego feedbacku po trzecim etapie rozmowy rekrutacyjnej, tylko sucha informacja ze nie kontynuujemy dalej...i żeby nie było że brakło czasu....od ostatniej rozmowy minęło już kilka tygodni...warto szanować kandydatów.

People & Culture Team
Pracownik
@Brak konstruktywnego feedbacku

Feedback kandydatów jest dla nas ważny, dlatego napisz do nas na jobs@brainly.com o jaki proces rekrutacyjny chodzi, wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem. Postaramy się dotrzeć do sedna sprawy. Pozdrawiamy, Zespół People & Culture.

3
Realista
Kandydat

Odnoszę wrażenie, że firma szuka wyspecializowanych ludzi ... za pensję studenta. Zaaplikowałem spełniając z nawiązką praktycznie wszystkie wymagania (bo pełnię dokładnie analogiczną funkcję w innej firmie) i praktycznie od razu dostałem automatycznego maila, że dziękujemy, ale niestety 'not a fit at this point'. Pewnie dlatego że wpisałem w wymaganiach finansowych rynkową stawkę dla tego typu stanowiska :D

People & Culture Team
Pracownik
@Realista

W większości naszych otwartych pozycji podajemy widełki wynagrodzeń, co jest praktyką sprzyjającą transparentności na rynku i sprawą ważną dla kandydatów. Jeśli chodzi o rolę, o której wspominasz, to napisz proszę więcej szczegółów (imię, nazwisko i pozycja, na jaką aplikowałeś) na adres jobs@brainly.com, sprawdzimy i odpowiemy Ci bezpośrednio.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Brainly - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Brainly?

    Zobacz opinie na temat firmy Brainly tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Brainly?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Brainly?

    Kandydaci do pracy w Brainly napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Brainly
Przejdź do nowych opinii