Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 52 ocen.

Opinie o Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o.

Hanna

@Zenek a masz pomysł co mogłoby pomóc firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o. w rozwoju? Jest przecież szansa, że ktoś z zarządzających firmą zajrzy na forum i przeczyta Wasz propozycje i może nawet wdroży je w życie.

Majtek

Poczytałem wpisy i powiem jedno. Bardzo dużo zależy od waszej pracy. Ktoś napisał pomysł na firmę dobry ale jakość spada. Jak firma dociśnie będzie larum!!!

Zenek
@Majtek 23.07.2017 19:07
Poczytałem wpisy i powiem jedno. Bardzo dużo zależy od waszej pracy. Ktoś napisał pomysł na firmę dobry ale jakość spada. Jak f...

Firma by się rozwijała i robiła kasę tylko ktoś tu źle zarzadza bo jest straszny potencjał

stasiu

Skąd się bierze tak częste ostatnio podstawianie autobusów innych przewoźników na linie PB (nawet na tych zagranicznych zdarzają się stare autobusy)? Po co firma posprzedawała autobusy a teraz nie ma czym jeździć? Czy taniej jest wynająć autobus z kierowcą? A może PB chce oddać swoje linie podwykonawcom? Wiadomo coś czy w ogóle planują zakup jakichś nowych pojazdów?

Leszek G
@stasiu 26.08.2017 21:15
Skąd się bierze tak częste ostatnio podstawianie autobusów innych przewoźników na linie PB (nawet na tych zagranicznych zdarzaj...

Nie ma kto jeździć a kurs musi byc

Stach

Może będą wymieniać autobusy na nowe i dlatego tymczasowo podnajmują ? M że ktoś słyszał to mógłby sie podzielić.

Zenek
@Stach 29.08.2017 19:41
Może będą wymieniać autobusy na nowe i dlatego tymczasowo podnajmują ? M że ktoś słyszał to mógłby sie podzielić....

Nie kupią tylko tak mówią

Hanna

@kris a na kogo aplikowałeś? Na kierowcę autobusu w Souter Holdings Poland? Może pojawi się niedługo nowa oferta pracy i wtedy Twoje CV zostanie wykorzystane. Zawsze jak zależy nam na pracy w danej firmie to warto poczekać, bo firmy przechowują CV w bazach, więc mogą się w końcu odezwać.

Zenek

Prawda jest może brutalna ale odszkodowania należy domaga się od firmy w której został opłacony przejazd.

Hanna

@Iro Twoje pytanie są również interesujące i dobrze byłoby, żeby znalazły się na nie odpowiedzi na wątku Souter Holdings Poland. Pamiętajmy, że odpowiadając możemy komuś pomoc w znalezieniu informacji na forum.

Iro

Jest wiele narzekan ze strony pasazerow. A kto skrupulatnie czyta regulamin na ktory sie zgadzaja podrozujac Souter Holdings? Co ma kierowca do organizacji rozkladow i calej polityki firmy? Chetnie podepene sie pod pytanie Hanny wyzej i dowiem co maja do powiedzenia sami kierowcy? Pozdrawiam

Michał

Polski Bus przywłaszcza pieniądze klientów. Pobiera opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Zdarzyło się, że autobus nie przyjechał (nie to, że się spóźnił ale w ogóle nie przyjechał) a mimo to firma nie chcę zwrócić pieniędzy. Odmówiła powtórnej reklamacji. Co gorsza postępuje nie fair zarzucając, że Polski Bus nie odpowiada za przewozy pośredników i że należy u nich egzekwować reklamację. Mimo iż pośrednik nie jest stroną umowy. To tak jakby z reklamacją butów kazać iść do ich producenta, bo my (sklep) za wadę nie odpowiadamy. To są działania bezprawne. Wady: - przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie) - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy - opóźnienia na porządku dziennym - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać Odradzam firmę BP tour współpracujacą z Polski Bus. Są niepoważni, zakłamani, zaprzeczają faktom, komunikacja z nimi jest fatalna. Zaprzeczają sytuacjom, które de facto miały miejsce (bus nie przyjechał i nie zrealizował kursu), twierdząc, że było zupełnie odwrotnie. Zakłamanie w BP tour nie ma granic.

Hanna

@stasiu może współpracują z innymi firmami, bo widać, że na ich stronie można kupić też przejazdy na inne linie autokarowe. PolskiBus.com ma teraz sporo ofert pracy. Czy są osoby, które pracują w PB i chcą powiedzieć czy warto aplikować?

Zenek

Czy firma ma jakieś potrzeby kadrowe? Co słychać nowego w firmie? Tak mało opinii piszecie, jaki jest powód tego?

Bartłomiej

Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę aktualną listę ofert?

bociann

jesli ktoś z Was kierowców jest ciekaw jak naprawdę jest z pracą w polskibus.com i chce się dowiedzieć tego z pierwszej ręki, zapraszam 08.08.2017(wtorek) w Krakowie przy ulicy Czerwonego Prądnika naprzeciwko hotelu Florian od 10:00

pik
@bociann 03.08.2017 16:12
jesli ktoś z Was kierowców jest ciekaw jak naprawdę jest z pracą w polskibus.com i chce się dowiedzieć tego z pierwszej ręki, z...

wysyła się do Was CV i nic cisza...a za kilka dni ogłoszenie o Krakowie od nowa..czy ktos czyta nadsyłane CV czy od razu usuwa??/

Cezary

Nie ma idealnych firm, zawsze mogą zdarzyć się jakieś niedociągnięcia.

Iro

(usunięte przez administratora) Znam tego kierowce osobiscie i nie slyszalem nigdy zadnego complaina na niego.

Iro
@Iro 21.07.2017 12:59
(usunięte przez administratora) Znam tego kierowce osobiscie i nie slyszalem nigdy zadnego complaina na niego....

Dlaczego zostal usuniety link na moimi poscie? Jezeli naruszylem w jakis sposob regulamin prosze o konkretny przepis.

Maniek

Czy uważacie, że firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Wszędzie mogą zdarzyć się błędy czy kłopoty ale to nie znaczy , że firma jest zła. Takie sytuacje się zdarzają!

ggdfjjj
@Maniek 20.07.2017 10:17
Czy uważacie, że firma nie zasługuje na pozytywne opinie? Wszędzie mogą zdarzyć się błędy czy kłopoty ale to nie znaczy , że fi...

Firma zasługuje na pozytywne opinie, pomysł na jej działalność jest bardzo dobry, ceny konkurencyjne, ale widać, że jakość usług się pogarsza, firma nie robi nic by było lepiej. Zamiast poprawić jakość swoich własnych kursów to strona staje się platformą do sprzedaży biletów na istniejące od dawna kursy innych przewoźników, na które często można kupić bilet u kierowcy w dzień odjazdu w takiej samej cenie.

Iro
@ggdfjjj 20.07.2017 20:26
Firma zasługuje na pozytywne opinie, pomysł na jej działalność jest bardzo dobry, ceny konkurencyjne, ale widać, że jakość usłu...

Ggdfjj Wydaje mi sie ze jakosc uslug spada bo nie ma komu sie tym zajac w firmie. Ale tez pasazerowie wydaja sie bardziej wymagajacy. Megabus w UK nalezy do tego samego wlasciciela ale mimo opoznionych lub tez awaryjnych autobusow firma dzwoni do klintow i odpisuje na maile i nie ma takiej zlewki. Poza tym nie ma takiej sztywnej atmosfery miedzy kierowca a pasazerem. Jak sie uda znalesc to zamieszcze announcement w fajnym wykonaniu kierowcy na Megabusie. Pol zartem pol serio ale wszyscy kumaja o co biega i pasazerowie wiedza co jest co...

NIck

Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji. Pasażer z okolic Gdańska

ghkjhgg
@NIck 18.07.2017 13:01
Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska...

Ostatnio awarie i opóźnienia zdarzają się coraz częściej. Kiedyś jeździłem PB często i opóźnienia zdarzały się bardzo rzadko, a jeśli były to tylko ze względu na korki. Przeważnie przyjazdy do celu były nawet przed czasem. Ostatnio jechałem do Warszawy i we Wrocławiu pojazd miał awarię. Czas oczekiwania na podstawienie pojazdu zastępczego wyniósł 2,5 godz., mimo że firma ma w mieście bazę. Kierowca zatrzymał autobus i nawet nic nie powiedział o awarii, przez 2 godz. nie było wiadomo czy w ogóle coś podstawią czy będą czekać na serwis. Mam jednak nadzieję, że zaczną coś robić w celu poprawy jakości usług, bo gdyby przejął ich Flixbus, to zapewne ceny wzrosłyby znacznie

Iro
@ghkjhgg 18.07.2017 20:08
Ostatnio awarie i opóźnienia zdarzają się coraz częściej. Kiedyś jeździłem PB często i opóźnienia zdarzały się bardzo rzadko, a...

NIck Flexibus przejal I wykopal z Europy Megabus a to nalezy do tego same go wlasciciela wiec..... Who knows ;) Service fanny bo pracowalem chwile jako kierowca I jedynymi rzeczami o jakie sie martwil kierowca to zeby nie bylo imprezy na kolkach z blantami w tle.

Langer

Co nowego słychać w firmie? Pracowałem tu ale zmiany zmusiły do odejścia.

Zenek

Souter Holdings nie ma zupełnie zapotrzebowania na pracowników!

BocianieGniazdo

Żal patrzeć na to co teraz dzieje się w tej firmie. Gdy tam pracowałem zatrudniano naprawdę elitę kierowców. Na podwójnej obsadzie raczej nikt nie martwił się o to z kim jedzie i czy dojedzie. Brak premii za uszkodzenia w ogóle nikt nie brał pod uwagę, bo na takich wozach uszkodzeń się nie robi. Obiecywano zarobki na poziomie 1000 euro i na obietnicach się skończyło. 90% kierowców zwolniła się i pożegnała z firmą, spora część wykorzystała odprawy za zwolnienie. W tej chwili jak widzę co kierowcy Polskiego Busa robią na autostradach to ręce opadają. Zatrudniają teraz byle kogo, bez doświadczenia byle jeździć. Ich polityka płacowa i lojalnościowa która wszem i wobec oznajmiała wilczy bilet dla tych co odejdą spowodowała że tacy jak ja już tam nie wrócą. Kiedyś zależało firmie by mieć kierowcę autokaru a nie byle kogo, gdyby w pewnym momencie o tym nie zapomniano dalej praca w Polskim Busie byłaby czymś wyjątkowym. Obecnie żaden szanujący się kierowca tam nie wróci tym bardziej że każdy z nas zna języki obce, ma również uprawnienia na ciężarówki. W pewnym momencie firma zapomniała że praca w Polskim Busie to nie zatrudnianie białego murzyna,a partnerska współpraca z zespołem wykwalifikowanych ludzi, którzy za codzienne bycie w domu zgodzą się pracować w prestiżowej firmie za mniejsze ale godne pieniądze. Odradzam pracę w tej firmie, zdecydowanie lepiej poszukać innego zajęcia gdzie rozwiniesz swoje umiejętności i doświadczenie. A tego w Polskim Busie już nikt cię nie nauczy , wielka szkoda. Firma obecnie prezentuje taki sam poziom jak firmy komunikacji miejskiej czy inne firmy krzak obsługujące linie dla Sindbada. A dla zainteresowanych pracą zdradzę 3 triki jak przejść jazdę, nie spiesz się 3 ośkami jedzie się wolno i wolno się przyśpiesza. Zakręty zawsze bierze się wypuszczając mocno przód bo sporo zachodzi, łamanie jest na drugiej osi nie na pierwszej i zawsze patrz w lewe lustro bo plecak Astromegi zawsze wychodzi do 1,5 metra, tak samo góra pietra jak wypuszczasz. Jak przypilnujesz tych 3 elementów lider cię puści. Nie nauczysz się ich nigdy, jeśli nie jechałeś pietrem wcześniej czy jesteś po komunikacji miejskiej. Życzę udanej pracy.

arczi
@BocianieGniazdo 02.07.2017 18:00
Żal patrzeć na to co teraz dzieje się w tej firmie. Gdy tam pracowałem zatrudniano naprawdę elitę kierowców. Na podwójnej obsad...

nie no kolego masakra czy ty masz jakiekolwiek doswiadczenie jako kierowca hahahahahhaha masakra ale powiem ci jedno odkryłes ameryke hahahhahahahhahahahahahahahahahahahahhahaah jaki gosc

Iro
@arczi 23.07.2017 11:22
nie no kolego masakra czy ty masz jakiekolwiek doswiadczenie jako kierowca hahahahahhaha masakra ale powiem ci jedno odkryłes...

Arczi Pijesz do??? Nie wiadomo co do czego i do kogo.

kierowcaKraków

jestem kierowcą w grupie Kraków, jeśli ktoś chce się coś więcej dowiedzieć o firmie i pracy chętnie udzielę więcej informacji, dodam że szukają kierowców

Krakusek
@kierowcaKraków 01.07.2017 23:59
jestem kierowcą w grupie Kraków, jeśli ktoś chce się coś więcej dowiedzieć o firmie i pracy chętnie udzielę więcej informacji,...

co tam w krakowie piszczy bo mnie to bardzo ciekawi

kris
@kierowcaKraków 01.07.2017 23:59
jestem kierowcą w grupie Kraków, jeśli ktoś chce się coś więcej dowiedzieć o firmie i pracy chętnie udzielę więcej informacji,...

złożyłem tam cv już dwa razy ale bae odzewu. daj cynk na priv mail 3sy@wp.pl dzięki

Zenek

Jak ktoś będzie chciał to zawsze znajdzie powód, żeby oskarżyć firmę o wszystko o co tylko się da. Uważam, że przesadzacie z tym naprzeklinaniem. Zawsze można zmienić firmę może gdzieś jest to wymarzone miejsce pracy. Ale dziwnym zbiegiem okoliczności narzekają i dalej pracują.

Zenek

PolskiBus jest poważnym pracodawcą, zatrudnia ponad 500 pracowników i w porównaniu z tymi kilkoma wypowiedziami można sobie wyrobić zdanie o firmie.!

Oluś

WItam serdecznie! Mój krótki i skromny post dotyczy trasy Płock>Toruń, otóż autokar Polskiegobusa nigdy nie jest punktualny, baa opoźnienie 10-15 min. jest standardem i trzeba się z tym liczyć. Lepiej wybrać innego przewoźnika. Pozdrawiam, Oluś

drajwer
@Iro 20.06.2017 22:15
Na poczatku chcialem zaznaczyc ze nie staje po zadnej ze stron ale.......wlasnie to ale jest dosc istotne. Oluś czy pracowales...

Iro - przestań pisać bzdury - "opóźnienie spowodowane debilem na drodze" jeśli w taki sposób jeździsz, że zawsze idziesz po maxie - to powinieneś mieć zatrzymane prawo jazdy - własnie takie jazdy po maxie na drogach kończą się niewyhamowaniem i uderzeniem w pojazd poprzedzający lub wjazdem do rowu. to własnie się dzieje jeśli nie potrafisz dopasować prędkości do warunków na drodze. rozkłady jazdy są źle ułożone, bo powinny przewidywać dłuższe przerwy przerwy na przystankach, tak, aby kierowca nawet kilka minut postał - zamiast gnać ile się da...

Iro
@drajwer 17.07.2017 14:03
Iro - przestań pisać bzdury - "opóźnienie spowodowane debilem na drodze" jeśli w taki sposób jeździsz, że zawsze idzi...

Mnostwo pasazerow nie ma pojecia o nie ktorych czynnikach jazdy autokarem takim jak wlasnie Polski Bus. Z tego co czytam to kierowcy tez sierotki Marysie. Duze tutaj ma znaczenie czy kierowca w ogole otrzymalem jakiekolwiek instrukcje co do zaistnialych sytuacji czy tez zostal pozostawiony losowi. Informacja to podstawa w kontaktach z pasazerami ale jak czytam co jedno lepsze "ziolko". Moze zmienmy tok myslenia I napiszmy co pasazerowie by sobie zyczyli I jak chcieli by byc traktowani przez kierowcow I tak same w druga strone. Co kierowcy moga, co chca a czego by sobie zyczyli w customer service z pasazerami. Ciekawe co wyniknie?

Zenek

Zawsze zazdrościłam pracy w Souter Holdings. Nie udało mi się przejść przez rekrutację czego bardzo żałuję. Dziwie się jak ludzie ciągle narzekają, po co to robią? Przecież mogą zmienić firmę i po kłopocie!

Iro
@Zenek 06.06.2017 22:41
Zawsze zazdrościłam pracy w Souter Holdings. Nie udało mi się przejść przez rekrutację czego bardzo żałuję. Dziwie się jak ludz...

Wydaje mi sie ze to nasza wada narodowa....bez narzekania to jak bez powietrza. Kierowca w sumie moglby zarabiac wiecej....jak by nie bylo odpowiada prawnie za osoby, ktore przewozi czyz nie??? Stagecoach Manchester to jedna z lepiej platnych prac w UK i na Megabus tez nie ma co narzekac ;)

Hanna

@iro a Ty jesteś pracownikiem Souter Holdings Poland Sp. z o.o.? Co możesz napisać nam więcej o swoich doświadczeniach? Jakie pozytywy dostrzegasz w pracy, a co według Ciebie wymaga zmiany? Chętnie dowiemy się od Ciebie więcej.

Iro
@Hanna 01.06.2017 09:18
@iro a Ty jesteś pracownikiem Souter Holdings Poland Sp. z o.o.? Co możesz napisać nam więcej o swoich doświadczeniach? Jakie p...

Hanna Nie jestem pracownikiem, nigdy nie bylem i nie wiem czy bede. Aczkolwiek pracowalem dla Megabus Manchester i w dalszym ciagu jestem zatrudniony przez Stagecoach, do ktorego Megabus nalezy. Jezeli chodzi o doswiadczenia w firmie to na zniewazanie pracownika nie ma szans. Jezeli to wystepuje sa zwiazki zawodowe (Unite), ktore zaraz to inwestyguja i prawda wychodzi na wierzch. Jedyne co mnie jak rowniez in ych kierowcow dobija to pasazerowie, ktorzy sa totalnie inni niz w Polsce i nie mam tutaj na mysli innego jezyka urzedowego. Wyplata co tydzien i zgadza sie co do minuty. Jeste system ktory to wszystko monitoruje a sam kierowca ma wglad czy zostalo mu doliczone za opoznienie spowodowane korkiem na drodze np. Mozna by pisac i pisac. Suma sumarum jest "fair".

Hanna

@ankaskakanka, dziękuję za Twoją opinię. Myślę, że prawie w każdej pracy są jakieś plusy i minusy ;)

ankaskakanka

Hanno jesli chcesz odpisywac na 200 maili i odbierac 100 telefonow... Nie zapomnij o tym ze 3/4 tel. to pretensje ..Siedzxiec 20 metrow od kierownictwa i marketingu, ktorzy udają że pracuja. Pogonowski bedzie Ci na rece patrzyl tylko uwazaj bo ma bardziej wyregulowane brwi od Ciebie!! AA wiem dane statystyczne hmm bedziesz siedziec i liczyc pasazerow konkurencji na dworzu przez caaaaaly dzień... P.S Pan bogdan wlazil w dupe wlazil i wydept, a na przerwach dalej kielbase z mikrofali pochlania Bleee

Hanna

@Obecny Aktualnie firma poszukuje kandydatów na stanowiska Konsultanta ds. telefonicznej obsługi Klienta oraz Pracownik do pozyskiwania danych statystycznych. Jakie macie opinie na temat pracy w tej firmie?

Były

Na dzień dzisiejszy kierowca przez pierwsze 3 miesiące 3025 zł brutto plus diety i nadgodziny ( o które trudno ponieważ cała praca dzieli się na pracę i dyżury, pracy na ogół około 140 godzin więc teoretycznie nie robisz nawet nominału plus około 100 godzin dyżurowych które teoretycznie nie są pracą ale spędzasz je w pracy). Po 3 miesiącach dostajesz 250 zł brutto premii która jest zabierana za babola lub zwolnienie lekarskie. Ogólnie firma ok jeśli chodzi o płacenie na czas. Co do pracy to niestety ganiają kierowców jak mogą nie kompetencja lidera warszawskiego aż kole w oczy. Niestety pan Bogdan nie ma zielonego pojęcia o czasie pracy kierowcy czy podstawowych przepisach z prawa pracy. Notorycznie każe wypisywać delegacje niezgodne z prawdą tylko dlatego, że tak każe mu planista a przyklaskuje temu kierownik L.G. Zdarza się że kierowca wcześniej wyjmie kartę bo tak każe Bogdan. Szczególnie często zdarza się łamanie doby pracowniczej. Praca w grupie Warszawa to mordęga szczególnie jeśli wywalą kierowcę na delegacje na 2 lub 3 tygodnie za 30 zł na dzień. Ogólnie nie polecam. Można znaleźć bez problemu prace za podobne pieniądze i z normalnymi ludźmi.

iro
@Były 21.02.2017 11:38
Na dzień dzisiejszy kierowca przez pierwsze 3 miesiące 3025 zł brutto plus diety i nadgodziny ( o które trudno ponieważ cała pr...

"Byly".... skoro tak zle jest w PB to jak twierdzisz ze mozna dobrze zarobic i z normalnymi ludzmi to moje pytanie jest proste..."gdzie?" Zeby nie bylo to jest powazne pytanie a nie pretensja czy kontra na Twoja opinie powyzej. pozdrawiam

Obecny

Czy Souter ma aktualnie oferty pracy dla obsługi pasażera? Ile można zarobić i jakie są grafiki pracy?

Dailmier

Jakie sa obecnie zarobki kierowcow na dzien dobry?

Zenek

Czy są jakieś nowe oferty dla kierowcy autobusu najlepiej w Warszawie? Czy rejon kursów jest odgórnie ustalony, czy to się zmienia? Jakie są stawki ??

e[w

to i tak uwazzam jest naprawdę godziwa kwota jak na polskie warunki, a mam nadzieję że Polski Bus wyszedł już kryzysow i walk z konkurencją bo chcę jako kierowca u was pracę dorwać

grupa warszawska

prawda jest taka że przy 220 godzinach zarobi się 2600 pracowałem tam prawie 2 lata.A teraz zwalniają na potege.nie rozpisuje sie bo nie ma to sensu bezulski to pajac jakich (usunięte przez administratora)

radek

To w końcu jak jest w Polski Busie. Bo można przeczytać ze zwalniają a z drugiej strony na portalach są ogłoszenia o pracę dla kierowcy. Nie chciałbym się zatrudnić a po miesiącu żeby mnie zwolnili. Już sam nie wiem co robić.

luki bis

Edgar, promocyjne przejazdy tj 4 przejazdy na jednego członka rodziny każdy za 2 zł, odzież jest to najtańszy wyrób szyty pod Warszawą, telefon 5 zł do wykorzystania :) szkolenia? Żarty żadnych szkoleń, jeśli kierowca nie wyszkoli się we własnym zakresie to będzie tyle wiedział i miały takie umieścić jakie wyniósł z kursu na kat D. Więc nie kopiuj cie ogłoszeń tylko po pytajcie u źródła co proponuje Polski Bus. We styczniu zwolnili się kilkunastu kierowców z firmy. Daje do myślenia.

luki

Remake, nie wiem skąd masz takie optymistyczne informacje na temat PB.Bo jakbyś choć jeden dzień przepracował w tej firmie to byś wiedział, że w najbliższych dniach zwolnienia obejmą ludzi z Ostródy, Gdańska, Lublina, Rzeszowa, Łodzi, Wrocławia. Co do rozwoju lini to kolejna bzdura. Rzeź lini właśnie się zaczęła i nie jest to nawet połowa czego już niebawem nie będzie.

luki

Chciałbym przestrzec chętnych kierowców którzy myślą o pracy w Polskim Busie. Trwa zwalnianie 70 osób zatrudnionych na umowy o pracę na czas określony. Niektórzy to nie przepracował 3 miesięcy. Tak właśnie traktuje się ludzi w Polskim Busie którzy często rezygnować z dotychczasowej pracy ma rzecz bociana. A tu taka przykra niespodzianka, bez żadnych wyjaśnień rozwiązują umowę. Przykre.

yeti

Jako pracownik danych statystycznych będziesz liczył pasażerów u konkurencji. O umowie o pracę to zapomnij. W PB zwalniają ludzi, wypłatę w tym miesiącu podzielili na dwie części, nagrody rocznej mimo wcześniejszych zapowiedzi nie wypłacił. Więc jako pracodawca polskibus.com jest mało stabilny tym bardziej że liczba pasażerów drastycznie spadła.

były

A na jakie stanowisko kolego?

buk

Tak, zaczeli od zwolnień w Olsztynie. Słowo "rozwijać" w tej firmie nie istnieje.

bury

Praca w Polskim Busie? Większość kierowców jak tylko ogarnie inna pracę wypisuje się z tej zakłamanej dziury. Traktowanie pracowników jest na poziomie niewolnictwa. Bezulski potrafi złote góry obiecać by tylko zyskać parę dni lub tygodni spokoju. Aż do czasu gdy wyjdzie na jaw że to co obiecał jest kłamstwem. Przekupuje ludzi z biedniejszych regionów a oni jak głupcy idą w ciemną za nim i wielbią go niczym świętą figurkę. Dzięki takim ludziom firmie nie ma jedności by walczyć o minimum. Ciekawe jaką będą mieć minę jak dowiedzą się o cofnięciu zgody na wypłacenie premi rocznej. Która była wielokrotnie obiecana. Niestety firma Polski Bus Sp z o.o. jest tak zarządzana że od paru miesięcy pikuje i to ostro. Czekamy jak pensja będzie wypłacana na raty. Dziękujemy Panie Bezulski.

kargul

Firma PB jest nastawiona na zarabianie pieniędzy. Zatrudnia na stanowiska za minimalną stawkę. Personel 1500 zł, obsługa klienta 1800 zł kierowca 2 300 zł to są kwoty netto. I niech Bezulski nie pieprzy o nagrodach dla firmy bo to jest mocno naciągane. Firma cierpi na brak kadry największe braki to kierowcy, skutek wstrzymane urlopy od 6 mce. Tylko patrzećk jak PIP zainteresuje się i po sypia się kary. Zarządzanie firmą jest masakryczne. Najlepiej to widać po ostatnich zmianach systemu sprzedaży. Porażka po całej długości i tak jest w każdym dziale PB.

anonim

(usunięte przez administratora)

liv

Ktoś wczesniej pisał, że personel pokładowy zarabia 1500. Az nie chce mi się wierzyc, że tak słabo w tej firmie. Kolejna sprawa to święta. Więcej przejazdów itd. Zatrudniają jako personel czy do obsługi klienta a co będzie jak fala - swiatecznych/noworocznych przejazdów minie? pozwalniaja...?

pico

Panowie, jezeli liczycie na socjal w polski busie to mam dla was informacje. Souter od nowego roku zlikwidowal wczasy pod gruszą oraz nagrodę co roczną, obniżył dofinasowanie benefitu a osoby posiadajace dzieci dodatkowo 1000 zł mniej. Zostaja bilety za zlotówkę. Dziekujemy panie Souter. Miłego dnia.

12

To znaczy co dają? Czytałem na forum że socjalne jest do kitu a mają też zlikwidować dodatek do urlopu. Więc jeśli to się potwierdzi to jest to żenada. Ogólnie dużo negatywnych opini w sieci jako pracodawca. Widocznie zarząd ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracownika i wyciska ma maksa za podstawę. Chyba poszukam jeszcze innych ogłoszeń. Zobaczę jak zadzwonią to się przejdę i będę miał swój obraz tego co tam się dzieje. Pogadam z kierowcami może będą tak mili.

vaider

To znaczy co oferują? Konkrety. Umowa po 3 mce pracy, dostajesz na 1 rok, szkolenia fikcja, żadnych szkoleń poza bhp, 'darmowe' bilety za za które trzeba zapłacić. Dodatkowo gratis delegacje za 30 zł dziennie na 2 tygodnie, atmosfera pracy z rodem piekła, 250 h miesięcznie za 2700. Grafiki 1 dzien przed rozpoczynajacym sie mce. To wszystko w standardzie od pana Soutera. Jak ktoś chciałby zweryfikować to zapraszamy co czwartek jest na plochocinskiej w warszawie rekrutacja. Jakoś nie widać tłumów chętnych do pracy a i teraźniejsza zaloga się kurczy.

polek

Przestrzegam wszystkich potencjalnych kierowców którzy chcą zatrudnić się w Polski Bus.com. W firmie jest totalny bałagan. Brak grafików, brak możliwości zapoznania się z nowymi trasami. Praca powyżej 200 h za 2,5 tys., bardzo niekorzystne zmiany. Na negatywne opinie Polski Bus.com sobie za pracował ignorując siłę napędową firmy czyli kierowców. Firma ma poważny kłopot z zatrudnieniem kierowców, bilans jest ujemny tzn więcej odchodzi niż przyjmują. A jak już są nowi to totalna porażka, w każdym razie na pewno nie poprawiają wizerunku firmy. Mam nadzieje że czyta to ktoś z biura i zastanowi się nad przyczyną negatywnych opini.

gutek

Szkolenia! Nie żartuj sobie. Szkolenia w PB jeżeli już są to przeprowadzają je sami pracownicy PB. Zero profesjonalizmu, tyle by tylko mieć pretekst do podpisu że odbyło się szkolenie. Np. szkolenie z bezpiecznej jazdy przeprowadza panienka (pewnie jeszcze studiuje) od bhp:) Jeżeli tak mają wyglądać szkolenia w firmie transportowej to życzę powodzenia bo by przekazać wiedzę też trzeba potrafić, a przede wszystkim ją mieć. A tak na marginesie to największą motywacją dla pracownika jest pieniądz. Jeżeli kierowca w PB zarabia 2800 brutto to jest to zdecydowanie za mało. Oczywiście kulturę osobistą i ogarnięcia tematów podbramkowych pracownik dorzuca od siebie gratis. Bo pracodawca podchodzi do tego tematu bardzo przedmiotowo "ciesz się że pracujesz w PB " . Firma się rozwija tylko zapomnieli o tym że nie maja dostatecznej ilości kierowców. Ale przecież można wstrzymać urlopy lub poszukać pracownika by przyszedł z wolnego. Niestety od strony pracowników PB jest mało atrakcyjnym pracodawcą bezwzglęu na stanowisko. Bo i z biura też ludzie rezygnują. A co do bezpieczeństwa to jak kierowcy przestaną dorabiać na wolnym to na pewno się poprawi a i dodatkowo bardziej będzie mu zależało by nie stracić jej. Problem w tym że model biznesowy PB jest taki by jak najmniej dać a jak najwięcej wyciągnąć. To tyle w temacie.

Zostaw opinię o Souter Holdings Poland Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Souter Holdings Poland Sp. z o.o.