Uwaga naciągacze!!! Zdecydowanie nie polecam tej firm. Zgłosiłem się do nich z drukarką Brother, oczywiście z ważną gwarancją i dowodem zakupu (współczuję firmie Brother posiadania takiego "partnera" serwisowego). Wydanie "ekspertyzy" zajęło 2 tygodnie. Serwis stwierdził, że doszło do uszkodzenia głowicy drukującej i odmówił naprawy w ramach gwarancji. W zamian zaproponowali odpłatną wymianę głowicy za niemal 700zł.... Zaznaczę tylko, że cena nowej drukarki to 835zł. Drukarkę zaniosłem do innego niezależnego serwisu, gdzie okazało się że przyczyną było zaschnięcie jednego z barwników, który jest najrzadziej przeze mnie wykorzystywany. Koszt czyszczenia 20zł - drukarka działa bez zarzutu.
Mi po ich obsłudze też przychodzą na usta słowa - firma BLASC TO NACIĄGACZE, i to bezczelni, paskudni, wyzuci z moralności. Zaproponowali mi wymianę USB = konserwację za 479zł. Kiedy odmówiłam, Kierownik Działu Napraw stwierdził, że już wymienili USB i co, mają go teraz przelutować. Wymuszał opłacenie naprawy. Ja powiedziałam, że nie wyraziłam zgody na naprawę i powinniśmy spotkać się w sądzie. Nie zapłaciłam za naprawę. WYMIENILI MI PANEL PRZEDNI KOMPUTERA NA POPSUTY, KTÓRY NIE TRZYMA SIĘ RESZTY OBUDOWY I ODSŁALI W TAKIM STANIE KOMPUTER. TO JEST SKANDAL!
Uwaga naciągacze!!! Zdecydowanie nie polecam tej firm. Zgłosiłem się do nich z drukarką Brother, oczywiście z ważną gwarancją i dowodem zakupu (współczuję firmie Brother posiadania takiego "partnera" serwisowego). Wydanie "ekspertyzy" zajęło 2 tygodnie. Serwis stwierdził, że doszło do uszkodzenia głowicy drukującej i odmówił naprawy w ramach gwarancji. W zamian zaproponowali odpłatną wymianę głowicy za niemal 700zł.... Zaznaczę tylko, że cena nowej drukarki to 835zł. Drukarkę zaniosłem do innego niezależnego serwisu, gdzie okazało się że przyczyną było zaschnięcie jednego z barwników, który jest najrzadziej przeze mnie wykorzystywany. Koszt czyszczenia 20zł - drukarka działa bez zarzutu.
Mi po ich obsłudze też przychodzą na usta słowa - firma BLASC TO NACIĄGACZE, i to bezczelni, paskudni, wyzuci z moralności. Zaproponowali mi wymianę USB = konserwację za 479zł. Kiedy odmówiłam, Kierownik Działu Napraw stwierdził, że już wymienili USB i co, mają go teraz przelutować. Wymuszał opłacenie naprawy. Ja powiedziałam, że nie wyraziłam zgody na naprawę i powinniśmy spotkać się w sądzie. Nie zapłaciłam za naprawę. WYMIENILI MI PANEL PRZEDNI KOMPUTERA NA POPSUTY, KTÓRY NIE TRZYMA SIĘ RESZTY OBUDOWY I ODSŁALI W TAKIM STANIE KOMPUTER. TO JEST SKANDAL!
Na stronie internetowej Blasc nie znalazłam ofert pracy, czy wiecie coś o aktualnym zapotrzebowaniu na pracowników? W wątku wypowiadają się zazwyczaj osoby korzystające z usług firmy, jednak zależy nam przede wszystkim na komentarzach pracowników. Czy to dobry pracodawca? Czy aby zatrudnić się w firmie wymagane jest wykształcenie kierunkowe?
Bylem na rozmowie o pracę ponad miesiąc temu. Rozmowa sie kleiła. Pod koniec rozmowy dostałem informację że w przeciągu tygodnia dostanę informację zwrotną nawet jezeli nie zostanę przyjęty. Do tej pory nikt się nie odezwal. Brak szacunku i strata czasu.
Ta firma poza wyczyszczeniem i odsyłaniem nadal wadliwego sprzętu nic nie robi. Po drugim zgłoszeniu tej samej awarii zaproponowali naprawę za pieniądze, gdzie sprzęt jest nadal na gwarancji. Teraz nie dość, że urządzenie nie łączy się z komputerem to po zwykłej kalibracji za pośrednictwem drukarki wyskakuje ten sam błąd a nie zdążyłam nic wydrukować. Porażka!!!!
@Waldemar może maja nieaktualne numeru telefonów ?
Na stronie firmy podane są numery kontaktowe - Dane kontaktowe: tel. (22) 462 84 40 lub (22) 462 84 50 fax. (22) 462 84 41 Po wybraniu tych numerów - słychać komentarz, że takie numery nie istnieją ... Zatem, chyba tam nie ma za dużo pracy ...
Firma istnieje, naprawia sprzęt, w moim przypadku tablet Lenovo, lecz trwa to długo, za pierwszym razem 3 tygodnie, za drugim od momentu przesłania 25.09 do teraz tj. 22.10 jeszcze nie mam tabletu :-( Moje sugestie dla Blasc Sp. z o.o.: Działać szybciej! Lubię atmosferę w Blasc Sp. z o.o. za: Miła obsługa.
Elegancko, serwis przebiegł bardzo szybko, Drukarka wysłana w piątek, w środę już wróciła z wymienionym bębnem światłoczułym. Bez żadnego problemu - polecam.
Obsługa przyjemna, czas naprawy w zależności od usterki akceptowalny. Ja nie miałem zastrzeżeń
@Byłypracy w jakim dziale firmy dotyczy Twój komentarz? W zależności od działu praca nawet w ramach jednej firmy może się znacznie różnić. Dlatego taka dodatkowa informacja będzie istotna, szczególnie dla osób, które szukają opinii na temat Blasc jako potencjalnego pracodawcy.
Jestem pod wrażeniem, fantastyczna obsługa i serwis, szybko, profesjonalnie pod każdym względem, polecam!
Jak chcesz pracować w Blascu to musisz wiedzieć ze : 1. Nie ma szkolen, twoja wiedza opiera się na Google 2. Pieniazki niskie 3. Każdy jest mily ale jak będziesz mieć problem jesteś z tym sam 4. Obiecuja ci na rozmowie zloto a jesteś w g... Ale do plusow trzeba zaliczyć 1. Dobra atmosfera - jak wszystko jest ok 2. Dogadzasz sie z przelozonymi co do wolnych jak potrzebujesz 3. Sa baaaardzo nieliczni którzy ci pomoga ale po cichu aby kierownictwo sie nie dowiedzialo To jest praca na chwile, wakacje ? nie planuj przyszłości bo i tak awansu nie dostaniesz ( nie ma takich tam ) i sie nie dorobisz, w CV tylko będzie dobrze wygladac ze pracowales w tej firmie ( uwaga! nie ma tram prawie kobiet)
Pracujesz w Blasc? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia w firmie. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?
Serwis drukarek -SUPER- polecam. Fachowa naprawa, serwisant od razu zlokalizował uszkodzenie (w inny serwisie chcieli wymienić pół drukarki).
ja nigdy problemów z firmą nie miałem, obsługa klienta jak i same usługi wykonane był zawsze bezproblemowo
Co do opinii " Niezadowolonego" Też na początku byłem wściekły po otrzymaniu ekspertyzy od serwisu Blasc rok temu, miałem problem bardzo podobny a koszt nowej głowicy mnie tylko dobił, zrezygnowałem z naprawy i oddałem też do innego serwisu z tym że ja zapłaciłem 50 zł tam mi wytłumaczyli uczciwie o co chodzi o czym jestem dobrym przykładem otóż takie zwykłe czyszczenie problemów z głowicą to ruletka jak się uda to super jednak po pewnym czasie problemy mogą wrócić dlatego też serwisy autoryzowane podchodzą do tego "modułowo" czyli wymiana na nową część na którą jest gwarancja ( tak, tak i używanie oryginałów) itd itp Mi drukarka po takim czyszczeniu padła i nawet mój serwis stwierdził że to trup albo wymienię całą część albo śmietnik I tak trochę zmieniłem zdanie o tym wszystkim, Blasc odesłał bez kosztów urządzenie a też nie przeprowadził na siłę naprawy. Może nie stałem się jakimś zwolennikiem tej firmy ale już nie mam myśli obrzucania ich błotem
Sam serwis w porządku, ale Pan który odbiera telefony to totalny cham i prostak. Wydziera się na klienta jakby miał pretensje o to, że w ogóle zadzwoniłem.
Najgorszy serwis komputerowy z jakim miałem kiedykolwiek doczynienia. Kontakt bardzo utrudniony, nie można się dodzwonić, uzyskać informacji o stanie naprawy, status naprawy aktualizowany na "oczekuje na decyzje klienta" gdzie przez 24h nie otrzymuje żadnych zapytań (dopiero po moim kontakcie!). Ogólnie omijajcie szerokim łukiem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Blasc Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Blasc Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Blasc Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!