Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Generali Finance Sp. z o.o.?
Jesteśmy bardzo dumni z efektów pracy naszego Zespołu Marketingu. Od dziś, startujemy z nową kampanią Generali - Zależy nam na Tobie. W naszych reklamach nie zabraknie koloru czerwonego, bo to właśnie za jego pomocą zamierzamy pokazać światu, że:
- komunikujemy się sercem, duszą i rytmem;
- czerwony, to nie tylko nasz kolor, to nasza pasja i energia jaką obdarzamy naszych Klientów
W reklamach wystąpią też nasi Agenci i Agentki. To właśnie oni, każdego dnia pokazują Klientom siłę lwa Generali. Spot pełen energii i pasji, którą chcemy pokazać już od dziś w telewizji, radiu i internecie :)
O tak, w marketingu jesteście dobrzy gorzej z wypłatami należnych odszkodowań. Obciach tam pracować i się do tego przyznać.
Nie wiem jakim pracodawcą jest Generali. Jest natomiast ubezpieczycielem, który używa wszelkich dostępnych środków żeby nie wypłacać należnych umową wypłat ubezpieczeniowych. Od 2013 r. doprowadził moją firmę do bankructwa, a rodzinę do skrajnego wyczerpania psychicznego. Jak sądzę, nie każdy nadaje się do pracy, w której czarne jest białe a białe jest czarne. Do pracy, w której sprzedajesz ludziom (usunięte przez administratora) owinięte w eleganckie opakowanie. W końcu to jednak lew ... może cię pożreć, w całości ..
dziękujemy Ci za komentarz. Przykro nam, że masz takie doświadczenia. Prześlij proszę na adres opinie@generali.pl informacje na temat swojej sprawy np. nr szkody. Sprawdzimy szczegóły i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną. Pozostajemy w miłym kontakcie!
Ludzie nie dajcie się nabrać Generali na ich odpowiedzi, tak w przypadku OC jak i wypłat będących zadośćuczynieniem za wypadek traktują wszystkich z góry i szablonowo. Jadą wg sztampy, wszystkim odpowiadają to samo tylko dane osobowe zmieniają.
Czy zdarzają się nadgodziny w Generali Finance Sp. z o.o.?
Warszawa – Podczas dzisiejszego (26 czerwca 2020 r.) posiedzenia Rady Nadzorczej Maciej Fedyna z dniem 1 lipca 2020 r. został mianowany nowym Prezesem Zarządu spółek ubezpieczeniowych Generali Polska. Decyzja Rady Nadzorczej podlega zatwierdzeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego. Maciej Fedyna, dotychczasowy Członek Zarządu odpowiedzialny za finanse w Generali Polska, zastąpi Andreę Simoncellego, który został powołany na nowego Przewodniczącego Rady Nadzorczej Generali T.U. S.A., Generali Życie T.U. S.A i Generali Finance Sp. z o.o.
Luciano Cirinà, Dyrektor Regionalny Austrii, Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji oraz dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Generali w Polsce, powiedział:
„Dziękuję Andrei Simoncellemu za jego zaangażowanie w przekształcenie Generali Polska w odnoszącą sukcesy firmę. Przez ostatnie pięć lat umacniał on pozycję rynkową Generali i uczynił z niej zdrową oraz rentowną firmę o bardzo wysokim współczynniku wypłacalności. Generali w Polsce nie tylko rozwijało się organicznie, ale także przejęło spółki Concordia Polska oraz weszło na rynek zarządzania aktywami, przejmując Union Investment, obecnie Generali Investments TFI. Andrea Simoncelli zbudował znakomity zespół profesjonalistów, którzy są gwarancją kontynuacji rozwoju Generali w Polsce. Gratuluję Maciejowi Fedynie objęcia tej ważnej funkcji i życzę mu powodzenia w nowej roli. Gratuluję również wszystkim członkom zarządu doskonałych wyników osiągniętych w ostatnich latach. ”
1 lipca 2020 r. Maciej Fedyna obejmie obowiązki Prezesa Zarządu trzech spółek: Generali T.U. S.A., Generali Życie T.U. S.A. i Generali Finance Sp. z o.o.. W spółce życiowej i majątkowej objęcie stanowiska Prezesa Zarządu wymaga zgody Komisji Nadzoru Finansowego. Maciej Fedyna jest także Prezesem Zarządu Concordii Polska T.U. S.A.
Andrea Simoncelli, nowy Przewodniczący Rady Nadzorczej Generali w Polsce, podkreśla:
„Bardzo się cieszę, że tę funkcję powierzono osobie związanej z Generali Polska od 10 lat. Jestem pewien, że Maciej, wspierany przez innych członków zarządu, poradzi sobie z nową rolą i będzie kontynuował wzrost Generali w Polsce. Korzystając z okazji, chciałbym podziękować akcjonariuszom, szczególnie Luciano Cirinà, członkom EXCO i wszystkim pracownikom Generali Polska za zaufanie w ciągu tych latach, na kontynuację którego liczę w nowej roli”.
Maciej Fedyna, nowy Prezes Zarządu spółek Generali Polska, dodał:
„Bardzo doceniam zaufanie jakim obdarzyła mnie Rada Nadzorcza i akcjonariusze Generali Polska, powierzając mi tę odpowiedzialną funkcję. Liczę na dalsze zaangażowanie wszystkich pracowników Generali Polska w kontynuację wzrostu naszej firmy. ”
Maciej Fedyna jest związany z Generali Polska od marca 2011 r. Zaczynał pracę jako Dyrektor Departamentu Controllingu, a w 2014 r. objął stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za obszar finansów. W listopadzie 2018 r. został jednocześnie Prezesem Zarządu Concordia Capital S.A. i Concordia Polska TUW - obecnie Concordia Polska T.U. S.A. Od tego czasu Concordia Polska stale się rozwija i osiąga bardzo dobre wyniki w swojej działalności, jednocześnie koncentrując się na integracji z Generali Polska. Efektem tego jest pełne prawne połączenie operacyjne Concordia Życie z Generali Życie, które zostało zakończone w ciągu jedenastu miesięcy od przejęcia oraz pierwsza w historii demutualizacja na polskim rynku, czyli przekształcenie Concordia Polska TUW w Concordia Polska T.U. S.A.
W związku z powołaniem Macieja Fedyny na stanowisko Prezesa Zarządu, Rada Nadzorcza postanowiła powołać z dniem 1 lipca 2020 r. Roberta Sagałę, Dyrektora Departamentu Aktuariatu Finansowego i Reasekuracji w Generali, na nowego Członka Zarządu, odpowiedzialnego za finanse w spółkach Generali Polska. Robert Sagała pracuje w Grupie Generali w Polsce od października 2008 roku i od samego początku jego kariera zawodowa rozwijała się w obszarze aktuarialnym. W listopadzie 2014 r. objął funkcję Głównego Aktuariusza w Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A. nadzorującego funkcję aktuarialną. Jego doświadczenie aktuarialne jest ważne dla zapewnienia lepszego zrozumienia rosnącej złożoności działalności ubezpieczeniowej.
Z dniem 1 lipca 2020 r. Rada Nadzorcza powołała Rajmunda Rusieckiego na członka zarządu Generali T.U. S.A. w celu nadzorowania przez niego integracji sieci sprzedaży Concordia Polska T.U. S.A. i Generali T.U. S.A., a także kanału bancassurance. Rajmund Rusiecki jest związany z Grupą Generali w Polsce od września 2011 r., a od kwietnia 2014 r. pełni funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż w Generali Życie T.U. S.A. Od listopada 2018 r. jest również członkiem zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż w Concordii.
Jednocześnie Gregor Pilgram odchodzi z Rady Nadzorczej Generali Polska.
Składy Rad Nadzorczych i Zarządów Generali PTE S.A. i Generali Investments TFI S.A. pozostają bez zmian.
Generali zostało wyróżnione tytułem Odpowiedzialnego Pracodawcy Lidera HR 2020. Przyznane wyróżnienie potwierdza, że firma jest wiarygodnym i solidnym pracodawcą godnym polecenia, a także atrakcyjnym wyborem dla kandydatów.
Kapituła programu szczególną uwagę zwróciła na to jak Generali inwestuje w rozwój swoich pracowników. Doceniono szeroki katalog różnorodnych szkoleń wewnętrznych oraz projektów rozwojowych, w tym programy „Menedżer na start” oraz „Mini-Mobility”, w ramach którego, na okres kilku miesięcy pracownik może wyjechać do innego kraju, w którym Generali prowadzi swoją działalność. W uzasadnieniu zwrócono również uwagę na system rekrutacji wewnętrznych „Rozwiń Skrzydła z Generali”, który umożliwia pracownikom rozwój wewnątrz organizacji. Doceniono także to, że Generali zapewnia swoim pracownikom w czasie pracy bezpłatną naukę języka angielskiego.
Inwestowanie w pracowników i wzmacnianie ich kompetencji jest związane z jedną z wartości Generali – VALUE OUR PEOPLE. Odpowiedzialny Pracodawca, to nie tylko „slogan”, ale przede wszystkim sposób, w jaki na co dzień działamy i traktujemy naszych pracowników. Dlatego też, cieszymy się z wyróżnienia. W Generali chcemy budować partnerską, bazującą na otwartości i zaufaniu kulturę organizacyjną. Oferta szkoleń i programów rozwojowych, którą proponujemy, jest ważną częścią naszego szerszego podejścia do pracowników. Dążymy do tego, aby rozwijać ich mocne strony i wspierać ich na każdym polu. Ma to dla nas ogromne znaczenie gdyż, gdy nasi pracownicy osiągają sukces, osiąga go także nasza firma – powiedziała Krystyna Matysiak, członek zarządu Generali.
Jury konkursu zauważyło również zaangażowanie Generali w działalność na rzecz lokalnej społeczności. Firma od lat regularnie organizuje akcje krwiodawstwa, wspiera dzieci z wybranych domów dziecka i placówek opiekuńczych podczas świątecznych akcji czy bierze udział w programach mentorskich dla młodzieży.
Kapituła zwróciła również uwagę na zaangażowanie Generali w pierwszy w Polsce projekt „Hipotermii leczniczej w transporcie noworodków”. W ramach niego, także dzięki współpracy fundacji Generali The Human Safety Net oraz Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i Dr hab. n. med. Jana Mazeli, prof. UM, Generali wyposażyło w specjalistyczny sprzęt do hipotermii leczniczej trzy karetki neonatologiczne w Polsce. Są to jedyne ambulanse w Polsce, które pomagają dzieciom z niedotlenieniem okołoporodowym już w czasie transportu do szpitala. Dzięki temu, że pomoc może być udzielona już w karetce, minimalizowane są negatywne skutki niedotlenienia, a noworodek otrzymuje szansę na prawidłowy rozwój.
Program „Odpowiedzialny Pracodawca Lider HR” adresowany jest do firm, dla których dbałość o warunki pracy i rozwój pracowników jest ważnym elementem strategii. Głównym kryterium wyboru laureatów programu jest szeroko rozumiana jakość zatrudnienia. Celem jest upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej oraz strategii integracji spraw personalnych z celami biznesowymi. Nagrodę przyznaje Kapituła po ocenie zgłoszeń, zawierających szczegółowe informacje, dotyczące firmy jako pracodawcy.
Jaki dress code obowiązuje w Generali Finance Sp. z o.o.?
To zależy gdzie w sieci wyłącznej najlepiej w garsonce lub pod krawatem. Ale tam wogole pracy nie polecam. Jeden pan(usunięte przez administratora) taki reżim wprowadza że czujesz się jak w wojsku panoszy się strasznie . Dobra atmosfera to tam fikcja. Reszta dyrektorów super normalni ludzie tylko ten chciałby swoją potulną prywatną armię mieć. Liczy się tylko to co on uważa a zdanie innych się nie liczy. Dobrze że siedzi w centrali bo jakby trzeba było go znosić na co dzień to nie wyrobka.
Cześć, dzięki za pytanie. Dress code uzależniony jest od wykonywanej pracy - jeżeli nie masz osobistego kontaktu z Klientami, rekomendujemy casual dress code. Ważne jest dla nas, abyś czuł się lub czuła się dobrze i swobodnie, gdyż sprzyja to kreatywności i dobrej pracy. W pozostałych przypadkach może być to strój bardziej biznesowy. Z racji tego, że obecnie pracujemy zdalnie, wszystko to obecnie się trochę zmieniło :)
Sisertex dziękujemy Ci za odpowiedź. Zaniepokoiło nas to co piszesz, gdyż dobra atmosfera pracy ma dla nas duże znaczenie. Jeżeli praca Menadżera odbiega od przyjętych przez nas standardów, prosimy reaguj. Możesz przesłać nam więcej informacji pisząc na adres opinie@generali.pl lub skontaktować się bezpośrednio z osobą z HR np. ze swoim opiekunem personalnym lub Dyrektorem Personalnym (kontakty znajdziesz w intranecie). W każdym wypadku zapewniamy anonimowość i zapewniamy, że zbadamy temat.
W Generali zrobiła się klika członka zarządu KM. Kadry to jedno wielkie pośmiewisko firmy z ich "jesteśmy dla was". Członek zarządu głosi teorie o docenianiu ludzi, a sama tnie podwyżki z innych pionów, kłamią w oczy, że nie. Nie mówiąc, że na stanowiska ściąga znajomych jak to ma miejsce w HR i call center (swoją drogą osoba, która z nikim nie potrafi zbudować przyjaznych stosunków). Wymyślają własną interpretację przepisów prawa i kodeksu pracy. Pion hr jest faworyzowany chociażby w przyznawania aut służbowych. Nagle dla niektórych auta się znajdują mimo, że w firmie takie stanowiska nie są objęte autami. Pozory budowania zaangażowania pracowników, są tak śmieszne, że żal mówić. Wszelkie ciekawe inicjatywy są zabijanie w zarodku liczy się zdanie tylko mistrza komunikacji PW. HR to państwa w państwie z hegemonem na czele.
A gdzie ty pracowalaś że Ciebie po decyzje zwiazane z pomysłami i ich wdrażaniem do komunikacji wysyłali? U nas w wydziale chodzi sie do szefa. A przydzielanie aut było w administracji a administracja w finansach wiec ci sie chyba piony pomylily albo firma w ktorej pracowalaś . Słabe to co piszesz.
To proponuję zobaczyć kto w HR jeździ autem służbowym, a nie powinien. A co ma pion do tego gdzie są przydzielane auta do tego kto je ma. Napisałam, że pewne osoby je mają mimo, że nie powinny. Co do pomysłów poczytaj wewnętrzne forum i zobaczysz jak bardzo zdanie innych się nie liczy. Ważne jest ich zdanie, a nie pracowników.
Widać w Tobie wiele frustracji, złości i takiego prymitywnego hejtu. Podpisujesz się jako była Pracownica...podziękowali Ci i w złości oczerniasz byłą firmę?
Wszystko co tu napisane jest prawdą. Potwierdzam w każdym szczególe. Starzy pracownicy są wyrzucani z pracy, dział Hr jest faworyzowany, pomimo zakazu pracy z domu tzw. Home office, znajoma Pani członek zarządu Krystyny M jedna z jej dyrektorek Karolina M często pracuje z domu. Druga pani dyrektor Hr pani Magdalena w godzinach pracy prowadzi prywAtny biznes czyli swoje przedszkola. Co do samochodów to przysługują dyrektorom zaś w hr samochód ma pan manager Paweł. Żadnego socjalu, ani bonów na święta, multisport droższy niż kiedykolwiek. Słowem towarzystwo wzajemnej adoracji w hr.
Odnosząc się do faktów: - W Generali zatrudniamy ponad 100 osób, które są z nami już od ponad 15 lat. - Praca z domu przysługuje każdemu Pracownikowi - w uzasadnionej biznesowo potrzebnie oraz po zgłoszeniu wniosku do Przełożonego. - Samochody służbowe w Generali posiadają Dyrektorzy oraz część Menadżerów - nie tylko Ci z obszaru HR. - Bez względu na zajmowane stanowisko, każdy Pracownik rozliczany ze swojego czasu pracy, a także z realizacji osiągniętych przez siebie celów biznesowych. - W ramach poprzedniej oferty Pracownicy pokrywali 100% kosztu karty. Obecnie karty multisport są tańsze z uwagi na dofinansowywanie ich przez Pracodawcę. Dodatkowo jest wybór. Oprócz kart multisport, można skorzystać z jeszcze tańszej propozycji od drugiego dostawcy. - Posiadamy ciekawą ofertę Benefitów - w tym w 100% pokrywamy naszym Pracownikom koszt nauki języka angielskiego. Z lekcji można skorzystać na miejscu. Więcej informacji o benefitach w Generali znajdziesz tutaj(usunięte przez administratora)
Okazuje się, że za rządów dyrektorki call center odeszło z pracy około 15 osób, w tym osoby zarządzające i z wieloletnim stażem. Niezły wynik jak na rok pracy, chyba rekord w rotacji...
Histerio, rzeczywiście, w ostatnim roku zaszło wiele zmian w obszarze Call Center - nie tylko personalnym. To, co ważne, że podjęte działania, wdrożone inicjatywy oraz praca i wysiłek całego Zespołu Call Center zaowocował rekordami. Dumni jesteśmy m.in z uzyskania najwyższego wskaźnika NPS (mierzy on zadowolenie naszych Klientów z poziomu obsługi) czy skróceniu czasu oczekiwania na połączenie z nami, aż do 8 sekund. Histerio - dziękujemy Ci za wyrażenie opinii.
To proponuję spojrzeć dokładniej jak jest wybierany klient do NPS. Skrócenie czasu o 8 sekund... Tu także proponuję spojrzeć jak to wygląda od kuchni, chwalicie się, a nawet nie wiecie czym, bo oba wyniki są sztucznie nabite...
Histerio, nie ma powodów do obaw. Do wskaźnika NPS nie wybieramy w żaden sposób Klientów. Wskaźnik NPS mierzymy ze standardem oraz wytycznymi grupy Generali. Dziękujemy Ci za podzielenie się z nami swoimi wątpliwościami.
Albo żartujecie sobie, albo nie macie pojęcia o tym co się wyprawia w Call Center. Proponuję spojrzeć jaki jest proces doboru klienta, kiedy ankieta trafia do niego, kiedy nie. Wiedzy na CC nie ma za grosz że względu na rotację, więc NPS nie może być dobry, ale ten fakt ignorujecie. Nie zastanawia was czemu ludzie odchodzą w takich ilościach? Nie analizujecie takich rzeczy? Może że względu na to, że dyrektorka to koleżanka członka zarządu?
Histerio, dziękujemy Ci za wyrażenie opinii oraz wskazówki. Analizujemy wszystkie wskaźniki także te związane z rotacją. Tak jak pisaliśmy poprzednio, zapewniamy Ciebie histerio, że nie ma powodów do obaw. Niezależnie od tego, odnosimy wrażenie, że jest w Tobie wiele frustracji, co nas smuci :( Jeżeli możemy jakoś Ci pomóc, robić coś lepiej, prosimy skontaktuj się z nami pisząc na adres opinie@generali.pl Postaramy się znaleźć rozwiązanie :)
Luki centralę mamy w innej lokalizacji niż Triest, niemniej zapewniamy, że nasze wyniki także rekordy zatwierdzane są zarówno na szczeblu lokalnym jak i centralnym.
Przepracowałam na słuchawce w obsłudze klienta ponad dwa lata w tej firmie. Nikomu nie życzę tej pracy. Koordynatorzy po prostu są okropni, niektórzy zadzierają nosa i chcą pokazać jacy są ważni, a niektórzy mamią awansami i podwyżką, po czym nie widać jej i tłumaczą się, że jeszcze chwila jeszcze trochę i się pojawi. Cały czas dodają obowiązków i w końcu budzisz się po jakimś czasie, że na twojej głowie jest wszytko. Ludzie z większym stażem rezygnują i firma nic nie robi, bo przyjdzie kolejna osoba na jej miejsce, która odbierze telefon - ważne że statystyki, które są najważniejsze w tym dziale, są dobre. Dyrektor działu sama powiedziała, że dla niej najważniejsze są statystyki i widzi tylko czarny albo biały kolor. Nie ma nic pomiędzy. Więc jak chcesz pracować jak mrówka i odmierzać czas przerwy oraz czy możesz w ogóle na nią wyjść, bo oczywiście jest też ograniczona ilość osób, która może wyjść, to śmiało idź do tej roboty. Dodam też żebyś nie liczył na godne wynagrodzenie. To co dostawałam co miesiąc na konto za pracę, którą wykonywałam, w ogóle nie było adekwatne do wykonywanych obowiązków. Mało tego wiedz jeszcze, że w związku z tym że będziesz zatrudniony w 3 spółkach, będziesz musiał/a rozliczyć PIT i zwrócić do Urzędu Skarbowego sporą sumkę, której również firma nie zwraca.
Cała prawda, przy rozliczeniu masz tyle do dopłaty, że zastanawiasz się czy Ci starczy na cały miesiąc. Robisz wszystko za śmieszne pieniądze, i pytasz się czy możesz skorzystać z WC bo jak trafisz w zły moment to nie skorzystasz. Cały czas dodają Ci pracy a na koncie żadnych zmian a kadra tylko obiecuje zmiany na lepsze i na tym się kończy,oczywiście nie możesz mówić co myślisz bo masz myśleć jak Ci każą. Na szczęście juz nie pracuje w generali i jestem szczęśliwym człowiekiem i korzystam z pięknego życia.
Oddany Pracowniku, znamy bardzo dobrze naszych koordynatorów i zaskakuje nas Twoja opinia. Tym bardziej, że niejednokrotnie do naszego Zespołu Call Center wracają osoby, które jakiś czas temu odeszły z Generali. To prawda, że praca na Call Center ma swoją specyfikę. Jej istotą jest dostępność dla naszych Klientów i profesjonalna obsługa. Choć praca daje dużo satysfakcji i możliwości rozwijania swoich umiejętności, nie jest ona dla każdego. Żałujemy, że praca w Generali nie spełniła Twoich oczekiwań.
JJJ opisane przez Ciebie sytuacja mijają się z prawdą. Nie pracujemy na naszym Call Center w taki sposób. Jeżeli chodzi o dopłatę do podatku, to kwestie te reguluje ustawa o podatku PIT. Przy wielu Spółkach Pracodawca zobowiązany jest do naliczania kosztów uzyskania przychodów z każdego stosunku pracy. I choć występuje konieczność dopłaty podatku w wyniku rozliczenia rocznego, to Twoje comiesięczne wynagrodzenie netto jest większe z tego tytułu.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Generali Finance Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Czy Generali oferuję pracę zdalną np. raz w tygodniu? Dotyczy pracy w centrali.
W Generali z pracy zdalnej możesz skorzystać zawsze po uzgodnieniu ze swoim Przełożonym.
Kilka razy aplikowalam, moje cv w 80% pokrywa się z ogłoszeniami o pracę, mimo wszystko nigdy nikt się ze mną nie skontaktował. Pomimo iz dla mnie praca w takiej firmie jak Generali jest prestizem. Być może wolą pracowników bez doświadczenia za mniejszą kasę.
Prosimy wyślij na adres opinie@generali.pl swoje dane, sprawdzimy czy informacje zwrotne po zapoznaniu się z Twoim CV zostały do Ciebie przesłane.
Dziękuję, jednak wolę pozostać anonimowa. Niestety nigdy moje cv nie zostało otworzone przez Państwa.
Rozumiemy i szanujemy Twoją decyzję. W pierwszej kolejności rekruter zapoznaje się z tymi CV, które w jak największym stopniu odpowiadają profilowi kandydata lub kandydatki, którego szukamy. Jeżeli jednak na wybrane stanowisko jest bardzo wiele aplikacji, może zdarzyć się tak, że Twoje CV nie zostanie otwarte.
To jaki sens ma wtedy rekrutacja? Jeśli jest wielu chętnych, skoro cv i tak nie zostaje zweryfikowane?:)
Proces rekrutacji jest złożony. Być może Twoje CV nie zostało zakwalifikowane do wstępnej selekcji. Bez szczegółów, nie jesteśmy w stanie sprawdzić z jakiego powodu Twoje CV nie zostało otwarte przez rekrutera.
Szanowne Generali jeśli moje cv w portalu rekrutacyjnym ma status zaznaczony "rozpatrywana" to znaczy, że będziecie się kontaktować czy może taki status zostać bez kontaktu?
Tak, może tak się zdarzyć, że nie skontaktujemy się z Tobą, mimo, że w systemie widoczny jest status, że CV jest rozpatrywane. Rekruter, po zapoznaniu się z CV kontaktuje się tylko z wybranymi osobami, które zaprasza do kolejnego etapu rekrutacji.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na konsultanta?
Aniu, podczas spotkania rozmawiamy o zdobytym przez Ciebie doświadczeniu oraz chcemy poznać Twoje zainteresowania oraz motywację do pracy. Gdybyś chciała dowiedzieć się coś więcej, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Chciałem do tego działu złożyć cv, ale patrząc po tych opiniach to jest dramat. Przeczytałem opinie od początku i od roku pojawia się to samo. Jeżeli faktycznie jest tu przedstawiciel Generali to proponuję byście sami zainteresowali się sprawą bo to nie pierwsza osoba, która wam to pisze. Jedyna wasza reakcja to głupie sztampowe komentarze, że wszystko jest ok. Jeżeli cokolwiek jest z tego prawdą to macie duży problem, a nie reagujexie, a potem będzie za późno jak materiał trafi do mediów. Jaki sens ma ten NPS jeżeli jest sterowany?
Karior dziękujemy Ci za Twój głos w dyskusji. Analizujemy każdy wpis i adekwatnie do sytuacji podejmujemy działania. Jeżeli zmienisz zdanie, zapraszamy do złożenia swojej aplikacji :) Trzymamy kciuki, abyś pomyślnie przeszedł proces rekrutacji i dołączył do naszego Zespołu.
Ludzie, uważajcie na Call center Generali!! Te obsługiwą, infolinia szkodowa jest Ok. W obsłudze rządzi niewidzialna Pani Dyrektor (usunięte przez administratora). Więcej Siedzi w domu niż w pracy. Pisze tylko maile, ludzi swoich się boi lub nie lubi. Odgrodziła się od pracowników, nie rozmawia tylko pisze maile nawet do osób obok siedzących- dziwak. Nawet jak jest w pracy to znika z biura na całe godziny. Najbardziej dba o swój komfort pracy bo jej przeszkadzały otwierające się drzwi korytarzowe, wiec poszła tam gdzie było ciszej a na swoje miejsce posadziła ludzi obsługujących klientów - tak dba o pracownika i jakość obsługi. Obiecywała podwyżki i nie dała i j, wprowadziła fikcyjne stanowiska. Wszyscy uviekaja od miej. Sztucznie zawyża nps bo nakazuje wysyłać nps tylko do zadowolonych klientów - wystarczy ze przy tym nie zadowolonym nie odznaczy się tematu rozmowy i ankieta nie pójdzie fo klienta. Teraz brakuje im 15 osób wszyscy pracownicy z doświadczeniem już uciekli, wyniki buduje na kłamstwie. Rozwaliła wszystko co zbudowała poprzednia dyrektorka.
Zuli, ze smutkiem zapoznaliśmy się z Twoją opinią. Nie znamy powodów, które sprawiły, że jest w Tobie dużo złości i niezadowolenia. Bardzo przykro nam z tego powodu, jednak na tym forum ciężko jest nam je rozstrzygnąć. Jeżeli możemy Ci jakoś pomóc, skontaktuj się z nami pisząc prywatną wiadomość na adres opinie@generali.pl - być może będziemy w stanie rozwiązać ważne dla Ciebie kwestie. Odnosząc się do kwestii biznesowych, wskaźnik NPS bazuje na wysyłaniu ankiet do różnej grupy Klientów - nie tylko tych zadowolonych. Gdyby tak było, wskaźnik NPS wynosiłby w granicach 100 - a jak wiesz, tak nie jest. Co do rekrutacji, szukamy obecnie o wiele mniejszej ilości osób. Kwestie związane z poczynioną przez Ciebie personalną oceną osoby pozostawimy bez komentarza. Niczemu to nie służy.
Jasne bo brak argumentów. Piszecie takie smętne info wogole bez konkretów. Bo w sumie co pisac? Ze dyrektorka pracuje z domu zwłaszcza ze jest nadany przez prezesa S zakaz takiej pracy? Ze wysyła nps do zadowolonych klientów tylko? Wystarczy, ze niezależny audyt sprawdzi do kogo idzie nps do jakiej części klientów a dla jakiej części klientów tematy rozmów w aplikacji są zaznaczane tak aby nie poszła ankieta i nagle się okaże ze nps jest - 60 i czar pryśnie. Może audyt powinien się tym zainteresować? Co możecie napisać jak przy drzwiach posadziła pracowników bo ona musi byc z dała od korytarza aby nie rzucało się w oczy ze jej ciagle nie ma. Co może iw napisać skoro za jej kadencji rotacja jest galopująca i najlepsi pracownicy odeszli a reszta szuka pracy. Co możecie napisać ze najpierw obiecała podwyżki a potem ich nie dała. Pani członek zarządu KM trzyma to w tajemnicy przed wszystkimi ze ma tak słaba osobę a trzyma ja dlatego ze to jej koleżanka. Ps. Nie musi byc wam smutno z mojego powodu jestem szczesliwa bo z dala od kliki pani Krystyny . Ostrzegam tylko innych aby nie wchodzili w to (usunięte przez administratora) oraz do wszystkich moich kolegów pisze: śmiało zmieniajcie prace, gorzej niż na infolinii w Generali nie można trafic
Zuli, w Generali istnieje możliwość pracy z domu - zakazu o którym piszesz nie ma. Wystarczy, że złożysz odpowiedni wniosek w systemie. W kwestii NPS bądź innych nieprawidłowości, które zauważasz prosimy niezwłocznie zgłoś je do compliance. W intranecie znajdziesz procedurę postępowania oraz adres email na który możesz przesłać zgłoszenie.
Pracuje od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Bardzo mili i pomocni ludzie w zespole opiekunka z kadr bardzo profesjonalna i pomocna o wszystko można zapytać i zawsze uzyska się odpowiedź szybko i miło. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję że się to nie zmieni. A to nie pierwsze TU w którym pracuję.
Praca w Generali na cc była czymś najgorszym co mnie spotkało w życiu.
QWERTY przykro nam, że praca na naszym Call Center nie spełniła Twoich oczekiwań :( Jeżeli możemy robić coś lepiej, podziel się z nami swoją opinią pisząc na adres opinie@generali.pl W nowym miejscu życzymy Ci spełnienia oraz satysfakcji z wykonywanej pracy.
Hejka, jakieś opinie nt pracy w Call center atmosfera zarobki kierownictwo? Cały czas wisi ogłoszenie i to trochę dziwne. Tylko Pls opinie pracowników a nie hr Generali
(usunięte przez administratora)
Kuba zgadzamy się z Tobą :)
Niestety szukają za możliwie najniższą stawkę.
Nie tylko, ale i zatrudniają pracowników z za wschodniej granicy bo są tańsi przykład: (usunięte przez administratora) z działu DRBD.
Odradzam pracę w Generali. Kierownicy nie mają szacunku do pracowników, w pracy panuje ciężka atmosfera. Wypłata w tej firmie to jedna wielka loteria, jednego miesiąca zarabiasz więcej innego mniej, mimo, że umowa gwarantuje stawkę stałą. Jeżeli ktoś zdecyduje się na pracę w tej firmie to musi przywyknąć, że raz zarobi więcej od swojego kolegi a raz więcej. Odpowiedzi od Kadr skąd tak nie równe wypłaty nie dostaniesz. To co napisała Agata w pierwszym komentarzu to 100% prawdy. Pozytywne komentarze piszą prawdopodobnie Panie z Kadr, które szukają kolejnych frajerów do pracy za grosze w miejscu gdzie na każdym kroku próbują Cię oszukać a o urlopie nie ma co marzyć chyba, że masz rodzinę lub partnera w Generali, który z góry wszystko CI załatwi, wtedy możesz liczyć na "ludzkie" traktowanie.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Generali Finance Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Generali Finance Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.