Zakłady Mięsne Unimięs

Chrzanów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 279 ocen.

Opinie o Zakłady Mięsne Unimięs

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mięsne Unimięs

bruce

No co ty nie je w kuchni. U siebie na biurowcu konkretne rzeczy np łososia :d

nowy

witam,czy ktoś może napisać ile płacą przy rozbiorze wołowiny?mam troche praktyki i szukam pracy,może jakieś opinie i troche danych?dziękuje i czekam.

strecz
@nowy tydzień temu
witam,czy ktoś może napisać ile płacą przy rozbiorze wołowiny?mam troche praktyki i szukam pracy,może jakieś opinie i troche da...

masz akord o to stawki : jezeli w ciagu 1 h zrobisz 10kg za h - 14zl jezeli w 1 h mniej niz 10kg za kazde 10dkg mniej stawka spada o 10gr (npzrobisz 8 kg masz 12zl ) w przypadku przyjscia do pracy a wolowina nie dojechala pilnujesz biura na przyjeciu aby np komputerow nikt nie wyniosl stawka 9zl za h mozesz ewent popracowac na przyjeciu za kazde sciagniecie palety 40 groszy otwarcie rampy 10gr przyjmowanie towaru na haki i transport na chlodnie za kazdy wjazd pelnego haka 60gr jest w czym wybierac jak wszystko to zrobisz mozesz wypianowac i umyc nastrzyk tutaj juz 16zl /h ale w razie kontroli kierownik ci powie ze hu....umyte nie masz normy spadaona do 12zl

Lidia
użytkownik zarejestrowany

@Wiola to nie jest pisanie o konkretnych pracownikach firmy. To naruszenie regulaminu obowiązującego na forum: http://www.gowork.pl/regulamin. Jeżeli chce się opowiedzieć coś o firmie to trzeba ten regulamin przestrzegać.

Wiola

I.U. osoba bardzo nieuprzejma wręcz chamska. Wiedzę to może miała, nie zaprzeczam. Ale oprócz tego była straszna. Najbardziej potrafiła wchodzić w d. prezesowi i plotkować w gabinecie głównej księgowej. Chodziła tam też na skargi, jak pracownicy biurowca ją bidulke traktują. Przy tym straszna kłamczuch. Dwa razy ją przyłapałam osobiście na kłamstwie. Za jednym razem poszła z płaczem na skargę do g.k. Katarzyny K. swojej koleżanki. Słowem, straszna kobieta. Dyrektor personalny ;-) phiii

Lidia
użytkownik zarejestrowany

@XXL, @szarlotka, @ave to nie jest miejsce do rozmowy o poszczególnych pracownikach firmy Zakłady Mięsne Unimięs. Mówi o tym regulamin: http://www.gowork.pl/regulamin. Tutaj piszemy ogólnie o firmie, bo po takie informacje wchodzą tu inni użytkownicy.

Marcin

Pracowałem tam miesiąc i jest straszny wyzysk !!! Sami Ukraińcy pracują bo mają prawo a ci co mają pomarańczowe czapki to bardzo tym ludziom ubliżają a szczególności jeden na filetach co wstrzykują solankę. Z tego co zapamiętałem to ma na imię Andrzej nazwiska nie pamiętam ale proponuję leczenie psychiatryczne bo jest koleś nie zrównoważony psychicznie.

tomahawk
@Marcin 06.09.2017, 14:17
Pracowałem tam miesiąc i jest straszny wyzysk !!! Sami Ukraińcy pracują bo mają prawo a ci co mają pomarańczowe czapki to bardz...

Chlopcze jezeli uwazasz ze kolega Andrzej "wrzeszczy" to szkoda ze nie trafiles na moj dzial zapoznalbym cie z prawdziwym "darciem" zasuwal bys az by ci sie guma spalila w tych twoich smiesznych zapewne wyglodajacych gumiaczkach bo swieze "koty" w pumie raczej nie chodza .Wtedy zatesknilbys za Andrzejem i nie mialbys juz do niego powrotu jak chocby ten osiol ktoremu "w zloby dano" on byl tak samo glupi jak ty on zdechl ty zyjesz ,pamietaj gdzie nie pojdziesz do roboty wszedzie bedziesz mial jakis "powod" aby nie pracowac proponuje ci siedz pod kiecka u mamy w domui nie pracuj a jak nadejdzie czas obliczenia emetytury wylicza ci 600zl

romeo
@tomahawk 21.09.2017, 19:43
Chlopcze jezeli uwazasz ze kolega Andrzej "wrzeszczy" to szkoda ze nie trafiles na moj dzial zapoznalbym cie z prawdz...

masz racje wszedzie jest ciezko nawet w parku liscie zgarniajac musisz uwazac na ptaki zeby cie nie osrały :d :d :d

Ewa

Zly zaklad , zle warunki . Ochrona do kitu , bierze udzial w procederach zlodziejskich wraz z porzadkowymi , ktorzy gdyby mogli to prezesowi biurko wyniosa . Tak wladza patrzy na zaufanych pracownikow . Jestem ciekawa kiedy w realny sposob zrobia porzadek ? Czy tylko widza swoj gabinet . A zlodziej zlodziejem pogania .Pozdrawiam sprytnych PORZADKOWYCH . I pytanko kiedy znow zobacze was w akcji ( Kradne bo chce ) . Opcja przepuszczania pijanych tez istnieje na gazie przez ZM. Super Żenada .

Lidia
użytkownik zarejestrowany

@pracownica w jaki sposób są łamane prawa pracownicze? Pracujesz w Zakładach Mięsnych Unimięs nadal? Chciałabyś coś powiedzieć więcej na temat warunków pracy? Ktoś też ma podobne odczucia? Takie informacje przydadzą się osobom zastanawiającym się na pracę w tym zakładzie.

pracownica

Tam pracują sami Ukraińcy , Polacy sporadycznie . A panie w biurze to szkoda gadać. Generalnie syf . Powinien tam wejść sanepid i PIP !!! Prawa pracownicze łamane na każdym kroku !!

Paprotka

dziadostwo i wyzysk nic więcej

ryba

Macie może wypłatę na koncie?

batista
@ryba 12.06.2017, 08:14
Macie może wypłatę na koncie?

trzeba jak najszybciej stad wypier......

Sprzedawca
@batista 13.06.2017, 11:19
trzeba jak najszybciej stad wypier......

Pytanie do osób wszystkich bądź tylko sprzedających na sklepach, dostajecie kwitki z wypłat?

Niunia

Kto chodzi to chodzi. Tylko że czasami jest tak ze jedna osoba nic nie zrobi. Tak nie powinno być nigdzie. Ludzie chcą pracować. To świadczy tylko i wyłącznie o osobach zarządzających. To ich nieudolność sprawia że tak jest.

Niunia

Tak i wypłat na czas nie ma! Najgorsza firma. Kazuja przychodzić w weekendy a kasy brak. Ludzie mają opłaty, które muszą wpłynąć na czas, ale tam nikogo to nie obchodzi!!! Porażka i tyle. Jak dalej będą zadzic ci co żądza to nic dobrego z tego nie będzie i dlatego firma stoi w tym miejscu co jest!

Wagowy
@Niunia 10.06.2017, 08:24
Tak i wypłat na czas nie ma! Najgorsza firma. Kazuja przychodzić w weekendy a kasy brak. Ludzie mają opłaty, które muszą wpły...

Haha, tak narzekacie że kasa nie wpłynęła a i tak do roboty przyjdziecie. Dajecie się tak robić w wała i się dziwicie że za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracowników mają. Nawet ukraina już tam robić nie chce.

ave

Księżniczki z kadr jak zwykle, mało tego że wizyta musi być zapowiedziana aby coś załatwić to jeszcze królewny zamiast dniówkę rozpocząć od wbicia pasków na portal to oczywiście najpierw 30minut pogaduchy przed biurowcem 8.30 kawa i placek 9 .00 pasków brak . Niewyciągają wniosków ze zwolnienia 1 z kadr .

Agnes
@szarlotka 07.09.2017, 15:15
cześć mam pytanie, czy pamiętasz z kadr niejaką panią o inicjałach I.U.; miałabym kilka pytań na jej temat...

Ja pamiętam!!! Jest osobą bardzo profesjonalną, zna się świetnie na tym co robi. Bardzo sympatyczna i miła osoba.

Iza
@szarlotka 07.09.2017, 15:15
cześć mam pytanie, czy pamiętasz z kadr niejaką panią o inicjałach I.U.; miałabym kilka pytań na jej temat...

Wydaje mi się to dziwne, że pyta Pani o kogoś w takim miejscu. Ale w związku z tym, ze współpracowałam z Unimięsem jako dostawca usług chętnie odpowiem na pytanie. To bardzo profesjonalna osoba. Świetna wiedza z zakresu HR. Pełna energii i optymizmu. Uczynna dla innych i zawsze chętna by pomóc. Współpraca z nią to była wielka przyjemność.

Mefisto

Jest tam jakaś co lubi się zabawić? Dajcie namiary

baleron

Bartus kup kuryle kalkulator bo rozbiory ci sie nie beda zgadzaly hahahahaha on nie umie liczyc hahahahaha

Nowy
@fajer 16.03.2017, 14:36
"da sobie rade" ? zalezy jak to rozumiesz? bo to ze potrafi sie "ustawic" to wszyscy wiedza mial noz na...

Jak wygląda praca i sytuacja na rozmrażaniu? Dostałem ofertę pracy tam. Z góry dzięki.

floro
@Nowy 17.03.2017, 23:24
Jak wygląda praca i sytuacja na rozmrażaniu? Dostałem ofertę pracy tam. Z góry dzięki.

a jak ma wyglodac ? placa ci za akord a ty chodzisz jak łajza i prosisz sie aby ci wyciagneli towar czyli twoje narzedzie pracy. mieso twarde ,albo spalisz mikrofale i czajnik im sie grzeje czemu tak sie stało ? paleciakow brak albo skrzypia jak stare szafy z okresu rokoko i mozesz co najwyzej zawiesc sobie puste kosze bo na wiecej ich nie stac. siedzisz w domu masz wolne planowane dzien wczesniej piwkujesz i ci dzwonia o 20 ze jest "nocka" gosciu unikaj tego łajna robilem tam 3lata i jeb......tym scierwem

ciekawy

A co powiecie o Barbarze P.była kierowniczka konfekcji gdzie się podziewa?

frugo
@ciekawy 15.03.2017, 10:48
Ciekawe dlaczego...ona a nie łysy G...

bo to jest "osmiornica" jej macki siegaja dalej niz ci sie wydaje

ciekawy
@frugo 31.03.2017, 16:49
bo to jest "osmiornica" jej macki siegaja dalej niz ci sie wydaje

Dobra ośmiornica nie jest zła

aaa

A może chwała Bogu wreszcie go zwolnili

kasztan
@aaa 13.02.2017, 19:42
A może chwała Bogu wreszcie go zwolnili

kuryle rozwiazali cala watache :d Co do ekipy to jedna na wage,pare na konfekcje i parowki i reszta out . Co do kuryły to najpierw pojechal do niemiec robic "kariere" jednak szybko sprowadzil go kolano (taki co u niego robil) i wrocil z podkulonym ogonem fachman zasrany:d teraz robi w "bartpolu" ale juz jest bardzo "maly"

aaa

Szarota Pikuś a gdzie brygadzista z rozbioru indyka to jest dopiero porażka i nic? na jego temat dziwne

buli
@aaa 13.02.2017, 19:38
Szarota Pikuś a gdzie brygadzista z rozbioru indyka to jest dopiero porażka i nic? na jego temat dziwne...

pikus jest wieczny z magazynu centralnego jak i z unimiesiu odszedl i zajal sie tylko nawozami "mr green" na fabloku (firma Krzyska)

nick
@aaa 13.02.2017, 19:38
Szarota Pikuś a gdzie brygadzista z rozbioru indyka to jest dopiero porażka i nic? na jego temat dziwne...

szarota może w Rybniku lub Kobierzynie to odpowiednie miejsce dla niej

kocur

robi sie coraz grubiej wymyslili alkomaty przy samym wejsciu i wyjsciu .wiec przyjezdzasz autobusem na 1 zm 5 :47 jestes powiedzmy 30 w kolejce o 5:57 wlazisz przez brame no i na hali jestes 6:05 bo trzeba sie przebrac (a tez plakietka jest odbijana) debile!!!!!!!!!!!!!!!! nic wiecej . po 2 zm to samo autobus tuz po 22 i badz tu 50 w kolejce kur.......... wrocisz na chate na hulajnodze ci co z chrzanowa to jeszcze h...... ale co z tymi jak maja po 15-20km do domu . kur....caracas.

bratek

Witam to co mówią ze Ukraina robią więcej to jest nieprawda bo samemu wykroic cwiartke to sa 3 ruchy a maszyna więcej , maszyna miarzdzy lamie nie wykrawa porcji i to wszystko robimy same poprawki dotego dochodzi skora tłuszcze krwawe miesa to trochę czasu zajmuje i ktos powinien zobaczyc i powiedziec prezesowi a nie oceniac .Jak robiliśmy ręcznie to nie bylysmy takie zle a ukrainna niema nic innego do roboty i tez maja najlepsza cwiartke wielka a my siodla i ćwiartkę dostajemy wstretna ktos to powinien zobaczyc majster widzi ale potrafi tylko na nas krzyczeć ze my sa leniwe prosze zapytac sie czy by chcieli maszyna robic to powiedza ze nie bo by niezarobili

deft

Ktoś wie coś o kierowniku z parówek bo chyba się zwolnił dawno go nie widziałem był gościem z którym można było normalnie pogadać

nick
@deft 27.10.2016, 21:13
Ktoś wie coś o kierowniku z parówek bo chyba się zwolnił dawno go nie widziałem był gościem z którym można było normalnie pogad...

fakt był w porządku, ale wyleciał przez jedną wredną małpę ,ciągle na niego nadawała

arletka
użytkownik zarejestrowany

a jak się dostać do was do działu pet food? dmodam że mam doświadczenie przy pracy z miazgą mięsno-kostną i chciałabym się rozwijać bardziej w zawodzie

k

ciezka praca ciezkie warunki zadnych normalnych godzin wychodzisz do pracy i nie mozesz powiedziec rodzinie kiedy wrocisz sa dzialy gdzie grygadzisci maja wieksza wladze niz kierownik , kolesiostwo praca calych rodzin na jednym dziale a nowa wladza nic z tym nie robi

k

ciezka praca ciezkie warunki zadnych normalnych godzin wychodzisz do pracy i nie mozesz powiedziec rodzinie kiedy wrocisz sa dzialy gdzie grygadzisci maja wieksza wladze niz kierownik , kolesiostwo praca calych rodzin na jednym dziale a nowa wladza nic z tym nie robi

scyzo

i dalej żadnych konkretów..

Znajoma:)

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszyscy gupoty ja tam robię już cztery lata jestem młodą osobą i nie narzekam ani na robote ani na kase każdy ma dużo do gadania jak sie komuś robić nie chce to nigdzie robić nie będzie to tyle co mam do powiedzenia

Konnn

Wolny rynek jak komus nie pasuje to gdzie indziej wiadomo można by było lepiej zarabiac i te wczasy pod gruszą jak by dali te 400 zł to juz by bylo ok ale no niestety jakie wykształcenie takie wynagrodzenie

nick

nie zgadzam się że atmosfera w pracy i to jak się pracuje, jest sprawą drugorzędną. Wprost przeciwnie, to bardzo ważne.

styk

Witam chce się tam przyjąć na wózek powiecie mi coś na ten temat .jakieś premię są a na święta dają coś i jaki zarobek

xyz

Źle się pracuje, wyjątkowo nieprzyjemna atmosfera- same wredne, podłe i fałszywe osoby, które chętnie utopiłyby cię w łyżce wody. Na pozór wielkie koleżanki, a za plecami sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] obrabiają, że aż uszy więdną od słuchania.

Falkon

uni to bagno pod każdym względem praca bardzo nie poukładana kadra to smiech na sali Klima sam będzie tam pracował do momentu jak go nie wywalą a to kwestia czasu :) odchodzą dobrzy pracownicy bo juz go maja by dosc Jarek Przemek i tak już dawno powinni odejsc choć nie to Klima powinien odejśc i bylo by dobrze :)

bombastic
@Falkon 17.08.2016, 20:06
uni to bagno pod każdym względem praca bardzo nie poukładana kadra to smiech na sali Klima sam będzie tam pracował do momentu j...

hej napompowany "balonik" ze odejda wszyscy do Dominika : przemek ,jarek ,staszek i ekipa kuryły .jakos nie wygloda to tak aby sie"urzeczywistnilo" tutaj znaja system ,rozne haczyki gdzie mozna "poplynac" Prezes sie posral jak chceli odejsc i zostali (on tylko wie jak ich przekonal i sami zainteresowani) ale wiem ze "wszedzie dobrze tam gdzie nas nie ma " pojda tam i tez po roku czy 2 latach beda zredzic ze im nie pasuje i tyle w temacie

Papuć

Tu są długi nie oferty, trzeba spieprzać z tonącego wraka

Papuć

Tu są długi nie oferty, trzeba spieprzać z tonącego wraka

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Koliber 74

ZŁÓŻ PODANIE W KADRACH WIEM ŻE POTRZEBUJĄ DO PRACY.

leon

Witam, od jakiegoś czasu szukam pracy i zastanawiam się nad Unimięsem, widzę że szukają wagowych, czy mogły ktoś napisać jak ta praca wygląda ??? czemu taka duża rotacja?

Wagowy
@Ninja 06.05.2017, 10:46
Wagowy to odpowiedzialna praca przydałoby mieć uprawnienia na wózek i znać matematykę na poziomie średnim minimum...

Ta... wystarczy spojrzeć na jednego wagowego z rozmrażalni...

lucyfer
@Ninja 06.05.2017, 10:46
Wagowy to odpowiedzialna praca przydałoby mieć uprawnienia na wózek i znać matematykę na poziomie średnim minimum...

Niewiem bo nie jestem ale mysle ze biora za dupe jak sie cos nie zgadza. Robie w innym miejscu ale z tego co wiem to tymi papierami moglbys sobie podetrzec 4 litery co chwila awaria wozka albo bateria zdycha i wola "hylpe!!!! !!! " takze pojedzilbys jedynie na paleciaku z mrozni z gorki na porozbiorowy jako hulajnoga

Iwanow

Kto siedzi, kto został Ukraińcy i ludzie 50 plus wykluczeni z rynku pracy. Ci ludzie sami się nie zwolnią, robią jak robią jak ich oszukają lub nie dadzą wypłaty to sabotują produkcje

Były pracownik

Jak Wam tak źle to po hu.... tam siedzicie. Widocznie nie jest tak źle skoro dalej pracujecie nikt Was na smyczy nie trzyma.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

rycho

Robi te kiełbasy pracownicy bez wypłaty, to akurat można wyczuć, matole

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

BMW
@pedollo 11.07.2016, 12:29
tu nie mozna liczyc na to zeby kasa kur......doszla na czas a ty piszesz o premii jest dzis 11.07 godzina 12:30 wiec nie o hu...

Kasa kasa kasa, poczekaj spokojnie może będzie to może dostaniesz

parówa

będziesz miał premie ketchup i musztardę na stołówce

E237

Certyfikaty, strona internetowa, rozbudowany marketing a na h... to wszystko jeżeli piszą że w kiełbasie i parówkach są śmieci. Pewnie wrzucili je jakiś desperat z produkcji i diabli wzieli cały marketing. Jak jest zastraszanie i wyzysk to trudno o wysoką jakość

ff

szacunek do klijenta...jezeli kupuje nogi z kurczaka gdy pani wcisnie mi jedna dobra a trzy z 15dkg. to jest szacunek mialem ochote tym cisnac schab zciety z kazdej strony to jest szacunek nieinteresuje mnie certyfikat wszystko mozna kupic tylko dobry towar ,,nie oszukany,,znam sie na tym

kk

Nie trzeba miec strony internetowej by handlowac w dzisiejszych czasach. Etap wierzenia w internet minął. Dobry towar sam sie obroni zły kupuje sie tylko raz.,

ooo

to sobie sprawdz nizej gdy wpiszesz w goglach unimies ze jest sprawa w sadzie o przejecie 100 procent udzialow naucz sie szukac

ttt

firma upadla przejmuje ja nowy wlasciciel ludzie nie maja pracy,,,a ty chcesz przyjecia .do czego?

mmm

tak sa zawsze na wagowych rozbior z czego kto przyjdzie albo po badaniah sie wraca do domu albo po kilku dniach nie znam osoby pracujacej tu krocej niz kilka lat a sa to osoby przewaznie kolo 50 tki czyli wyjete z rynku pracy ,,,, wszystko mowi samo za siebie..sa tu dzialy super sciemniarskie ale o tym innym razem trza sie odegrac

kk

poprostu omijaj ten zaklad z daleka

lll

To prawda ze tak tu traktuje sie ludzi niewazne jak dlugo pracujesz ciagle strasza ze cie zwolnia,choc polakow policzysz tu na palcach ale po co my im. Ja rozumiem wymagania ale zaklad tez powiniwn cos dac od siebie a daje np, ty masz byc do dyspozycji 24/h czyli jak ci kaza przyjsc na 10 to na 10 na 20 to na 20 ,,,ale gdy ty nchcesz miec 8godz, to nie do domu i potem zamiast pelnego etatu masz 90 godz,tak ze jestes tu niewolnikiem w nowszym wydaniu.Zyjesz dla tej firmy a firam ma cie gleboko.O wladzy nie wspomne bo wyksztalcenie swidczy o kulturze wiec wiadomo jaka tu jest.

lll

To prawda ze tak tu traktuje sie ludzi niewazne jak dlugo pracujesz ciagle strasza ze cie zwolnia,choc polakow policzysz tu na palcach ale po co my im. Ja rozumiem wymagania ale zaklad tez powiniwn cos dac od siebie a daje np, ty masz byc do dyspozycji 24/h czyli jak ci kaza przyjsc na 10 to na 10 na 20 to na 20 ,,,ale gdy ty nchcesz miec 8godz, to nie do domu i potem zamiast pelnego etatu masz 90 godz,tak ze jestes tu niewolnikiem w nowszym wydaniu.Zyjesz dla tej firmy a firam ma cie gleboko.O wladzy nie wspomne bo wyksztalcenie swidczy o kulturze wiec wiadomo jaka tu jest.

rx99

co to piszesz ? zawsze ludzi tu traktowano jak bydło, z tego ten zakład od dawna słynie

Zostaw opinię o Zakłady Mięsne Unimięs - Chrzanów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mięsne Unimięs