Sobieski sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 374 ocen.

Sobieski sp. z o.o.
2 374

Opinie o Sobieski sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sobieski sp. z o.o.

Ph

Cześć. Dostałem propozycję pracy do MBWS na przedstawiciela. Kierownik twierdził że premię są w zasięgu ręki .Czytam opinię i się mocno zastanawiam. Jak to naprawdę jest bo w terenie firma nie ma dobrych opinii .Proszę o komentarz. J.

   
PH
@Ph 22.06.2018 10:54

Jeśli masz robotę to nie zmieniaj.Jesli jej nie masz buesz i szukaj dalej.

   
Red bix

Zielono mi...Tak niebiesko

   
Kissinia

Witam od poniedziałku zaczynam w firmie Mbws pracę,jeśli chodzi o rozmowę rekrutacyjna trafiłam na normalnego kierownika, krótko zwięźle i na temat, a dalej to okaże się w praniu, ale jestem pozytywnie nastawiona :)

   
ASM konkurencyjnej firmy

Jarząbku drogi . Jeśli na tym opioywórczym potralu pojawi sie ktos kto nie zgadza sie ze szkalowaniem dobrego imienia kogokolwiek to juz jest zły . Jeśli nie zgadzam sie z opiniami na temat GK, ST KK,AB,TZ,KASANOWY ,PR,DH to juz zaraz wyleje się fala hejtu . Pracowałem z nimi wszystkimi i nie potwierdzam tym pseudoopini . Szacuenk słowo którego najwidoczniej Ci brakuje w Twoim bogatym słownictwie to jest to co nigdy nie pozwoli Ci byc wybijającym sie ponad wszystko przedstawicielem Najwidoczniej nie podoba Ci sie ta organizacja to ja zmien lub poproś aby cie zmieniono. Placzesz i płaczesz jak niedowartościowany człowieczek . Kompleks goni kompleks . Żałosne

   
anonymous
@WP 07.06.2018 22:19

Oczywiście. Masz rację. Jak to mówią, przysłowia są mądrością narodu. Mamy i takie na tą okoliczność: "Nosił wilk razy klika ponieśli i wilka". Nie tylko polskie ale i uniwersalne.

   
Maja

@anonymous, dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie. Czy ktoś z Was posiada informacje na temat aktualnych ofert pracy do pracy w firmie Sobieski? W internecie brakuje informacji na ten temat dlatego może ktoś z Was słyszał o przyjęciach na jakieś wolne stanowiska? Napiszcie coś na ten temat.

   
Niezatapialny
@zainteresowany 20.06.2018 09:50

Klan jest nie do ruszenia. Taki mamy klimat

   
Siedlisko

Jak to jest że kierownik od tradycji na trójmieście mając sklep w Wejherowie w którym jest monopol wciąż pracuje w tej firmie? Nikt nie wie że sprzedaje u siebie gratisowy alkohol i przesiaduje w nim więcej niż w pracy? To samo robił w poprzedniej firmie, w Sante. Bogata firma skoro na to pozwala...

   
anonymous
@Siedlisko 09.06.2018 19:50

Kula w plot bo kierownik od tradycji na polnocy z Sante faktycznie pracuje w alkoholach ale w innej firmie :)

   
Maja

@anonymous, na oficjalnej stronie pracodawcy dalej widnieje nazwa firmy Sobieski jako nazwa właściwa, nie widzę informacji na temat zmiany o której piszesz. Możesz sprecyzować skąd posiadasz taką informację? @a, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię na temat pracy w firmie Sobieski zarówno pozytywną jak i negatywną. Nikt nikomu nie zabrania pisania negatywnych opinii jeżeli są one zgodne z regulaminem forum gowork.pl https://www.gowork.pl/regulamin Ja osobiście staram się uzyskać jak najświeższe informacje na temat obecnej sytuacji pracy w tej firmie. Każda opinia powinna być odpowiednio uzasadniona i uargumentowana. @Ja, czy możesz w sposób bardziej szczegółowy opisać jak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą? Co konkretnie wpłynęło na to, iż nie zdecydowałeś się na przyjęcie oferty pracy w firmie Sobieski?

   
anonymous
@Maja 12.06.2018 10:46

Maja proszę sprawdź w KRS jak zmieniała się nazwa Firmy w poszczególnych latach (Belvedere Dystrybucja sp. z o.o., Sobieski Dystrybucja sp. z o.o. , Sobieski Sp. z o.o. , MBWS Polska Sp. z o.o. )

   
Ja

Pierwszy raz dostałem pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej czy to problem dla mnie pracować również w sobotę. Kadra kierownicza bardzo słaba. Podczas rozmowy a 1 etapie zrezygnowałem. Nie polecam.

   
TW
@Ja 09.06.2018 20:30

Hahahaha. Trolowanie pełna gębą

   
PR

Pięknie pięknie jest...plaża.zimne piwko i kolejny zaliczony tydzień w MBWS.

   
T

Jeszcze tylko 8 godzin i weekendzik.

   
.......

................ .......

   
Maja

Drodzy użytkownicy bardzo proszę o umieszczanie w wątku komentarzy, które są na temat warunków pracy w firmie Sobieski Wasze ostatnie wpisy w wątku są nie na temat i nie zawierają informacji, które mogłyby być pomocne dla osób poszukujących informacji o tym pracodawcy. Odsyłam Was również do regulaminu gowork.pl w którym jest dokładnie wyszczególnione jakiego rodzaju komentarze powinny znajdywać się w danym wątku https://www.gowork.pl/regulamin

   
GoWork.pl
@C 07.06.2018 12:55

Same trolle.

   
100 lat Grzegorz !!!!!!!!

Szybki jak ważka odfrunął bezpowrotnie z MBWS. Leć (usunięte przez administratora) jak najdalej. Nie jesteś z Gdańska ( nawet nie z bocianowa) tylko z brodnicy, koło Działdowa. Pozdro dla kumatych

   
Maja
@100 lat Grzegorz !!!!!!!! 29.05.2018 23:40

W końcu wywalili kk miszcza północy :) Bye bye szkodniku i ściemniaczu.

   
Andy

Tera pora na Carlsberga z miasta Łodzi

   
Recencja
@Andy 04.06.2018 21:23

Hahahaha:) Żadne pudło !!! Żałosny jesteś ale w sumie zaskoczenia nie ma. Taki jest twój poziom ... :)

   
Auchan

Bogu jest teraz niezatapialny. Dostał od CEO wolną reke i robi wszystko co chce. Na spotkaniu z Nami zaprezentował się w taki sposób że tylko przez kredyt nie położyłem papierów. Jeżeli Pani Ania to czyta to zróbcie też porzadek z kadrą menedżerska w modernie.

   
Szombierki
@Simply 04.06.2018 09:08

Brązowy nosek;)

   
Miki

Dajcie szansę Grzeskowi. On wie co robi.Razem z Nikim wyprowadza Nas z tego marazmu. Gdyby takich jak On było więcej , dziś MBWS byłby...... Grzegorz wierzymy w Ciebie

   
Muszyna

No to czekamy na nowego .ciekawa jestem czy z piwa czy z coli :)

   
Maja

@Auchan, co dokładnie miałeś na myśli? Mógłbyś swój post opisać w sposób bardziej szczegółowy? I czy jest on na temat pracy w firmie Sobieski? Bardzo proszę o to, aby komentarze oraz opinie w tym wątku były na temat pracy w firmie Sobieski. Wszelkie komentarze nie na temat oraz nie mające nic wspólnego z wątkiem głównym mogą zostać usunięte przez administratora. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem gowork.pl https://www.gowork.pl/regulamin

   
Grzes

No to kto poleciał? Kogo kres nadszedł?

   
Śpiewak
@Kuzun Ronina 30.05.2018 17:28

Twój już nadszedł.

   
Grześ

Dziś kolejne ,,zmiany " Bójta się ludzie , bójta dzien sądu nachodzi a L4 nikogo nie uchroni.

   
RST
@Grześ 30.05.2018 08:22

Czy to żniwa ,sianokosy ? hahaha Straszne poruszenie na korytarzach

   
Maja

@Grzes, masz rację jeżeli chodzi o kwestię "wolności słowa", jednak słowa te powinny być kulturalne oraz nie zawierać słów powszechnie uznanych za obelżywe. Masz prawo wyrażać swoją opinię zarówno pozytywną jak i negatywną ale ma być ona wyrażona w sposób kulturalny. @dziki wacek, przypominam, że wypowiadasz się na forum publicznym, każdy wpis oraz opinia powinna mieć potwierdzenie w rzeczywistości. Z Twojej wypowiedzi wynika, iż Twoja współpraca z kierownikiem nie wyglądała najlepiej, masz dużo zastrzeżeń do jego postępowania, czy kiedykolwiek zgłosiłeś swoje uwagi do szefostwa firmy Sobieski sp. z o.o.? Próbowałeś w jakiś sposób rozwiązać tę sytuację? @Grześ, przez ten okres czasu mogło się coś zmienić w firmie Sobieski sp. z o.o. dlatego staram się uzyskać jak najbardziej aktualne informację o pracy w tej firmie. Rok czasu to dużo, aby w firmie pracowało się zupełnie inaczej niż chociażby rok wcześniej. Ma na to wpływ bardzo wiele czynników, od podejścia pracodawcy, aż po nową kadrę pracowniczą, która również ma duży wpływ na postrzeganie miejsca pracy jako atrakcyjnego.

   
Portal S

Z danych Głównego Urzędu Statystycznego i wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl wynika, że w marcu 2018 roku produkcja wódki czystej w przeliczeniu na 100-proc. alkohol spadła o 2,2 proc. wobec marca 2017 roku i wyniosła 8,41 miliona litrów. Z danych GUS i wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl wynika też, że w ujęciu miesięcznym produkcja wódki w marcu 2018 roku wzrosła wobec lutego 2018 roku aż o 27,8 proc. Z wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl na podstawie danych GUS wynika również, że w ciągu całego pierwszego kwartału 2018 roku łączna produkcja wódki w Polsce wzrosła o 1,8 proc. wobec takiego samego okresu 2017 roku i wyniosła 21,4 miliona litrów. Z wcześniejszych wyliczeń serwisu portalspozywczy.pl na podstawie danych GUS wynika, że w ciągu 12 miesięcy 2017 roku łączna produkcja wódki w Polsce spadła o 4,2 proc. wobec takiego samego okresu 2016 roku i wyniosła 93 miliony litrów. W ciągu całego 2016 roku łączna produkcja wódki w Polsce wyniosła 97,1 miliona litrów, podczas gdy w 2015 roku wyprodukowano 95 milionów litrów wódki, czyli o 8,1 proc. więcej niż w 2014 roku. Rok 2015 przedsiębiorcy zaliczali do umiarkowanie udanych. Wyhamowały wcześniejsze ostre spadki produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym, spowodowane podwyżką akcyzy od 2014 roku, ale produkcja nie wróciła wtedy do poziomów sprzed podwyżki tego podatku. W 2014 roku producenci w Polsce wyprodukowali 88 miliona litrów wódki, czyli o prawie 24 proc. mniej niż w 2013 roku, co było m.in. efektem podwyższenia podatku akcyzowego na alkohole spirytusowe o 15 proc. od stycznia 2014 roku i rosnących przez to cen alkoholi oraz spadków konsumpcji.

   
TKP

Szansa na pójście do sklepu po chleb i wyjście tylko z chlebem jest jak trzy miliardy do jednego

   
Maja

@Grześ, bardzo prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi, przypominam, że wulgarne wypowiedzi mogą być kasowane przez administratora jeżeli łamią regulamin forum https://www.gowork.pl/regulamin @M, czy mógłbyś w sposób bardziej rozbudowany wyrazić swoją opinię? Czemu uważasz, że nie warto tracić czasu, aby starać się o pracę w firmie Sobieski sp. z o.o.? Pracujesz tam bądź pracowałeś? Możesz coś więcej na ten temat powiedzieć?

   
Grześ
@Maja 19.05.2018 21:10

Poczytaj komentarze z roku 2017. W nich wszystko już było powiedziane. Szkoda powielać te iście epickie wnioski na temat MBWS.

   
Lady

Mój terapeuta powiedział mi, że drogą do osiągnięcia prawdziwego wewnętrznego spokoju jest kończenie tego, co zaczynam. Do tej pory skończyłem dwie torebki M&M’sów i ciasto czekoladowe. Już czuję się lepiej.

   
Z innej beczki

Wielu początkujących handlowców zadaje mi pytanie – „O czym muszę pamiętać, by zostać dobrym sprzedawcą?” Handlowcem nie trzeba się urodzić. Niektórzy mają do tego zawodu wrodzone predyspozycje, a niektórzy nie. Ponoć trzeba mieć do tego talent. Jestem zdania, że wszystkiego się można nauczyć. Jeśli Twoje zainteresowania pokierowały Cię na taką właśnie drogę zawodową, zrób wszystko co w Twojej mocy, by być najlepszym! Ucz się od najlepszych! Zdobywaj doświadczenie! Ale przede wszystkim: uwierz w siebie! Sprzedaż opanowała dziś niemal każdy zakątek świata. Jak to powiedział niegdyś Brian Tracy, w jednym ze swoich licznych wystąpień: „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Dobry handlowiec zatem to „dobro deficytowe” na arenie rynku sprzedaży. Zarówno w sprzedaży towarów, jak i usług, na rynku detalicznym, jak i hurtowym, działają podobne zasady i techniki. Oczywiście każda branża ma też swoje indywidualne „złote reguły”, które nią kierują. Oto kilka wskazówek dla początkujących handlowców: Bądź sobą. Nigdy nie próbuj być kimś innym – tylko wtedy masz szansę stać się wiarygodnym w oczach klienta. Wzbudź zaufanie klienta. Czy zgodzisz się ze mną, że nie kupisz ode mnie nawet bułki, jeśli wyczujesz, że coś przed Tobą ukrywam? Nie kłam. Oszukany klient z pewnością przekaże swoją negatywną opinię o Tobie innym. Niestety odbije się to na Tobie, Twojej sprzedaży, a nawet na całej firmie, którą reprezentujesz. Dobrze się przygotuj zanim zaczniesz nawiązywać kontakty z klientami. Zdobądź wiedzę ogólną o firmie klienta, o jej pozycji na rynku, o branży, w której funkcjonuje, o jej konkurencji, no i oczywiście o produkcie, czy usłudze, którą sprzedajesz. Niezwykle istotne jest także rozpoznanie Twoich konkurentów – nie daj się zaskoczyć klientowi, który może wiedzieć o nich więcej niż Ty. Dowiedz się jak najwięcej zanim przystąpisz do działania! Buduj dobre relacje z klientami. Sprzedaż relacyjna to według mnie podstawa tego zawodu. Procentuje rekomendacjami, rosnącą siecią klientów, stałą i długotrwałą współpracą z ufającymi nam kontrahentami. Szukaj odpowiedzi na zadawane pytania. Unikaj stwierdzeń typu: „nie wiem”. Klienci lubią otrzymywać rzetelną informację, zatem lepiej powiedzieć: „Trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź na Pańskie pytanie, ale jeśli Pan pozwoli, to za chwilę do Pana zadzwonię ponownie. Skonsultuję w tym czasie poruszoną kwestię ze specjalistą (szefem/producentem/itp.).” Albo: „Ciekawe pytanie. Poproszę Panią o chwilę cierpliwości. W tym czasie spróbuję znaleźć odpowiednie dla Pani rozwiązanie.” Stosując tę zasadę możesz liczyć na wyrozumiałość ze strony klienta. Z pewnością też klient doceni, że starasz się zająć jego sprawą, a nie odsyłasz go z tzw. „kwitkiem”. Buduj swoją sieć kontaktów. Odśwież swoje stare kontakty. Umawiaj się na spotkanie ze znajomymi, czy z dotychczasowymi klientami i zaoferuj współpracę. Twoja sieć kontaktów może się też rozrosnąć, gdy poprosisz o rekomendację swoich klientów. Jeśli to Twoje pierwsze kroki w danej branży – możesz zacząć od znajomych. Szukaj potencjalnych klientów. Niezależnie od branży podstawową kopalnią kontaktów są nasze dotychczasowe znajomości i Internet. Do tego dochodzą różne metody poszukiwania, takie jak między innymi: telefon, obserwacja, social media, mailing, publikowanie artykułów, bazy klientów firmy, w której pracujesz, telemarketing, łańcuch rekomendacji, przejmowanie „osieroconych klientów”, konferencje, spotkania branżowe, ogłoszenia przetargowe. Buduj swoją osobistą markę, pracuj nad swoim wizerunkiem. Każdego dnia, w każdej sytuacji, przy każdej transakcji i w każdej rozmowie handlowej kreuje się Twoja marka osobista. Zacznij od budowania dobrych relacji z klientami, a oni odwdzięczą się wystawieniem Ci rekomendacji. Naucz się słuchać klienta. Nie skupiaj się na produkcie/usłudze, ale przede wszystkim na kliencie. Staraj się zrozumieć, czego potrzebuje Twój rozmówca. To klient jest w tym procesie najważniejszy. Bez niego nie ma sprzedaży! Zadawaj pytania – to najistotniejszy element procesu sprzedaży. Pytania pozwolą Ci ustalić jakie są potrzeby Twojego klienta. Naucz się radzić sobie ze stresem. Stres potrafi zabić najlepszy deal, jeśli przez niego popełnisz błędy, których nie da się naprawić. Ponadto kortyzol, czyli „hormon stresu” wytwarzany w Twoim mózgu skutecznie hamuje kreatywne i trzeźwe myślenie. Przykład I Gdy klient zaskoczy Cię pytaniem, na które nie znasz odpowiedzi lub jest kłopotliwe, pomocna bywa czasami cisza. Daj sobie chwilę na zastanowienie, przemyśl odpowiedź. Przykład II Gdy sytuacja staje się napięta, a klient jest zdenerwowany, warto się zatrzymać i poszukać możliwości ostudzenia emocji. Nie wchodź w otwarty konflikt, bo stracisz klienta. Zajmij się jego problemem, postaraj się mu pomóc (oczywiście, jeśli to tylko możliwe). Wyciągaj wnioski z ewentualnych porażek. Każdemu trafiają się lepsze i gorsze dni. Ważne, by porażka stała się cenną nauką. Nie myli się jedynie ten, kto nic nie rob

   
Zainteresowana

Cześć, Byłam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko PH na terenie nadmorskim. Tak się składa że znam branżę i znam niektórych ludzi. Wiem że kierownik jest nowy i dopiero się wdraża, ale fatalna opinia jest o jego szefie. Pan KK. podobno wprowadza mobbing, potrafi kląć i poniżać podwładnych. Mówi się że sam niewiele potrafi, dlatego nadrabia chamstwem, typowy prostak. Pytałam w hurtowniach branżowych i jest gość widmo, ktoś słyszał ale nikt nie widział :) Czy możecie powiedzieć jakie są warunki pracy na terenie Pomorza: 1. Jak wygląda praca z panem Krzysztofem ? 2. Jak sprawa nadgodzin ? 3. Czy premia jest naprawdę realna ? 4. Podobno z powodu wspomnianego pana k. Jest duża rotacja, czy potwierdzacie ? Proszę o szczere odpowiedzi.

   
dziki wacek
@info 28.03.2018 22:38

ekipa z coli juz tez sie zabiera.

   
Może inaczej

W większości firm sytuacja wygląda podobnie. W dziale sprzedaży nieliczną grupę stanowią „gwiazdy” — osoby notujące wyjątkowo dobre wyniki. Reszta stara się zrealizować plan, z mniejszym bądź większym powodzeniem. Proporcje te można przeważnie sprowadzić do relacji 20 / 80. Liderzy (20% całych zasobów ludzkich w dziale) realizują 80% wolumenu sprzedaży całego działu. Mike Bosworth, ekspert i autor głośniej książki „Solution Selling” (a także twórca oryginalnych metodologii sprzedażowych) uważa wręcz, że proporcje te kształtują się na poziomie 13 / 87. A więc najlepsi handlowcy w firmie (13% zespołu) generują 87% sprzedaży. Kwestią najbardziej interesują staje się więc źródło tego stanu rzeczy. Odpada argument w postaci produktu (cały zespół sprzedaje przecież to samo). Również doświadczenie nie jest kluczowe — niekiedy sprzedawca o niedużym stażu może być liderem. Bosworth wraz ze swym wieloletnim współpracownikiem Benem Zoldanem stawiają na ten temat intrygująca tezę w książce „What Great Salespeople Do” (wydanej w 2016 roku po polsku pod tytułem „Mistrzowie sprzedaży — jak oni to robią”). Autentyczność, czyli siła przyciągania To właśnie autentyczność, którą autorzy wspomnianej książki dokładnie definiują, odgrywa rolę pierwszorzędną. Wiele lat temu Bosworth uczestniczył w spotkaniu sprzedażowym firmy, w której właśnie szkolił pracowników. Jeden ze sprzedawców rozpoczął rozmowę podręcznikowo, zgodnie z podejściem proponowanym tak przez Boswortha, jak wielu innych ekspertów. Trafił jednak na opór ze strony potencjalnych kontrahentów. Im więcej sprzedawca zadawał pytań — o potrzeby, model sprzedaży, otoczenie biznesowe — tym większą irytację i zniecierpliwienie wywoływał u rozmówców. Kiedy los kontraktu wisiał na włosku, głos zabrał prezes firmy, w której Bosworth prowadził szkolenia. Zdołał załagodzić sytuację nawiązując do wspólnych z swoim gościem doświadczeń zawodowych, a nawet prywatnych. W końcu przyznał też otwarcie, że nie jest pewien kompetencji firmy, którą zarządza w kontekście oczekiwań swojego rozmówcy. Innymi słowy, przyznał, że przedsięwzięcia na taką skalę, jakiej oczekuje klient, jego firma jeszcze nie prowadziła. Dodał jednak, że chce podjąć się tego wyzwania. Bo czegóż innego można oczekiwać od firm pragnących wciąż rosnąć. Kontrakt doszedł do skutku. Lider szczery i otwarty Po tym wydarzeniu, Mike Bosworth dokładnie przeanalizował sytuację. Był to punkt wyjścia do kompletnej rewizji dotychczasowej metodologii sprzedaży, której uczył i którą trenował z innymi. Ze spotkania wyniósł spostrzeżenie, że szef firmy, zdobywając niesłychanie trudny kontrakt, przyjął oryginalną jak na relacje biznesowe postawę. Można ją sprowadzić do pięciu cech: — niedoskonały; — troskliwy; — autentyczny; — słuchał; — gawędziarz. Otóż emocje, które są przecież spoiwem większości relacji międzyludzkich, doskonale mogą sprawdzić się w rozmowach sprzedażowych. Niedoskonałość to cecha każdego z nas, a jednak przekonani jesteśmy, że może świadczyć o słabości. Tymczasem buduje ona autentyczność — szczerość. Cóż może być bardziej wartościowe, niż zaufanie ze strony kontrahenta. Troskliwość wyraża zaś postawę zarówno w odniesieniu do życia prywatnego (rodzinnego, ale też w szerszych relacjach społecznych — to prawdopodobne też źródło kariery, jaką robi CSR w świecie biznesu), jak i zawodowym, nie wyłączając troski o interes klienta (wartość, jaką mu się dostarcza). Nietrudno też przekonywać, że umiejętność słuchania drugiej strony to w takich okolicznościach cecha obowiązkowa (skądinąd, powinna wyróżniać każdego lidera). Wreszcie cecha, którą Bosworth określił mianem „gawędziarza” to zdolność budowania narracji. Ta zaś okaże się kluczowa. Historia, którą właściwie zbudujemy i poprowadzimy, przyniesie efekt sprzedażowy (przekona klienta). Metodologia oparta na takim rozumowaniu, wypracowana przez Mike’a Boswortha i Bena Zoldana, ma swoje źródła w biologii. Cechy charakteru i postawa, które wcześniej przytoczyliśmy to wynik specyficznej budowy ludzkiego mózgu. Jego ewolucja, wedle badań antropologa Paula D. McLeana, przebiegała w trzech etapach. Od pierwotnej (mózg gadzi, który jako pierwszy formuje się w ludzim embrionie), przez układ limbiczny, po korę mózgową. Układ limbiczny odpowiada za emocje, kora zaś za myślenie (łączenie faktów i wysnuwanie wniosków, logikę).

   
dziki wacek
@Konkluzja 11.04.2018 12:24

opuscilem ta firme własnie i 100 procent prawdy.Tacy ludzie w tej firmie jak Krzysztof K.i wielu innych powinno jak najszybciej opuscic tą firme.Kierownicy pod nim zwalniaja sie masowo bo z człowiekiem nie da sie w grupie pracować.Mnie tez oszukał i zamist awansu uznał ze lepiej zwolnić.Jak najdlaej z tej firmy.Ona pojdzie do przodu tylko kiedy zajma sie nia w 100 procentach nowi ludzie.

   
Były

Co tam słychać w MBWS?

   
dziki wacek
@Były 17.04.2018 22:43

dziadostwo jakich mało.Nawet juz premii ostatnio nie wyplacili pracownikom czesci przynajmniej a juz nie mowie o umowach dla klientow.Masakra totalna tam jest.

   
Patryk

Podpowiecie jak się pracuje? Warto starać się o pracę?

   
Payne Lyn
@M 18.05.2018 12:52

A czym jest czas? Jaka jest definicja czasu? Niestety w tym przypadku możemy śmiało powiedzieć, że nie ma jednej definicji przyjętej przez ogół . Ludzie po prostu nie potrafią konkretnie i dosłownie określić czym jest czas. Jedni uważają, że czas to niematerialne continuum, które następuje według schematu Przeszłość – Teraźniejszość – Przyszłość, a wydarzenia, które miały miejsce są nieodwracalne, a wręcz także nieuniknione. Nie oznacza to jednak, że nie możemy odtwarzać lub pozyskiwać informacji dotyczących przeszłych zdarzeń które miały już miejsce. Podobnie jest z przyszłością, chociaż już w tym przypadku dokładne określenie co wydarzy się w przyszłości niestety nie jest możliwe i tylko nieliczne wydarzenia są przewidywane w bardzo okrojonej wersji. Nie istnieje żaden naukowy sposób, który potrafiłby skutecznie pomóc nam, ludziom, przewidywać przyszłość dowolnie wybranego odcinka czasowego. Nawet ludzie, którzy otrzymali dar przewidywania przyszłości nie są często w stanie określić co dokładnie i gdzie dokładnie będzie miało miejsce, często jest to tylko zwyczajny zarys, któremu i tak większość ludzi nie daje wiary.

   

Zostaw opinię o Sobieski sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sobieski sp. z o.o.