pracownik w tej firmie to smiec
Kwidzyn Bagietka to żenada! Ekspedientka nie do uczone nie do informowanie A co niektóre to mają problemy z wymowa
Bagietka piekarz w naszej firmie jest dobrze tylko Ci co rządzą połowie widzą co się dzieje wokół siebie konserwatorzy to jest nieporozumienie takie lenie, a kierowniki tylko z nazwy
Bagietka Kwidzyn?! To jakiś żart, kompletna żenada. Pani (która chyba pracuje najdłużej) nie umie udzielić prostej informacji na temat zamówień świątecznych a za swoją niekompetencje nie potrafi nawet przeprosić tylko olewa klienta i jest opryskliwa . Nie polecam tego miejsca
Kliencie proste nie odpowiada Tobie obsługa nie przychodz Masz tysiąc innych miejsc do wyboru Biedne panie z obsługi maja przed tobą padać na kolana i przepraszac cię?
Niestety co do obsługi w Kwidzynie od jakiegoś czasu to są żarty!! Pracownik który nie bardzo sam wie co ma do zaoferowania TRAGEDIA @Jasiek to nie chodzi o biedne Panie tylko personel który nie potrafi odpowiedzieć klientowi na proste pytania połączone z opryskliwosica to po prostu (usunięte przez administratora)
Kliencie Mam na Ciebie dobra propozycje Zadzwoń do Firmy Bagietka Niech wymienia cała załoge sklepu?
Jako klient weszlem tutaj żeby dac opinie o starym chlebie kotry został mi sprzedany dwa razy w ciagu tygodnia ale to co przeczytalem wporqdzilo mnie w ciezki szok podziwiam wszystkich sprzedawcow tej firmy ktorzy mimo takiej sytuacji sa uskiechnieci i serdeczni teraz rozumiem ze porovek ze starym towarem to nie wina sprzedawcy a firmy radze wszystkim szukac nowej pracy bo nie warto rovic na taka firme
Moim zdaniem zwolnić koordynatorki bo i tak nic nie robią, nie które nawet nie wiedzą jak się kasę rozlicza ???? i tym sposobem nie trzeba byłoby ludzi zwalniać A tak musimy na nie robić. Wystarczyłoby na jakiś czas zmniejszyć etaty A nie wszystkich zwalniać. Wystarczyłoby jedna kierowniczka na sklepie,która robiła by zamówienia świąteczne itp. A dziewczyny w bagietce wiedzą co schodzi i w jakich ilościach i nie byłoby aż tyle zwrotów i przecen. A koordynatorka zamawia tyle towaru A później trzeba sprzedawać to przez tydzień i wciskać ludziom że to świeże albo z dnia poprzedniego I wciskać kit dlaczego jest to przecenione.
Cóż mogę powiedzieć , Bagietko Twoje 5 minut już minęło, gdzie by się nie weszło na wasze stoisko a zdarzało mi się ,ciasta wyschnięte nie świeże ta sama cena , chleby czerstwe,o wypieku bułek już nie wspomnę , nie żałujcie i przeszkolcie te biedne dziewczyny ,bo bułki w większości punktach są albo przegarowane,albo źle wypieczone. Małe gnioty których nie da się jeść , obsługa na większości punktach jest opryskliwa i nie miła ,dlaczego ? Bo podejście osób zarządzających jest nijakie , traktujecie pracowników jak złodziei , i śmieci , fakt zdarzają się ewenementy i rozumiem kamery i inne środki zabezpieczające wasza firmę ,ale nie przesadzaj my wymagacie to dajcie coś od siebie , nawet miłego słowa nie potraficie skłonić w stronę swoich pracowników, teraz w tym trudnym okresie przychodzą narażają się kiedy wy siedzicie za biurkami ,odilozowani żeby się nie narazić a oni to co ? Nie zdajecie sobie sprawy z powagi sytuacji , na Szczecińskich Warzymicach 2 tygodnie po ogłoszeniu pandemii Pani ekspedientka podaje mi pieniądze gołą ręką ,brawo dla was
Dziewczyny mam pytanie z jakich miejscowości Was pozwalniali?
Totalny brak poszanowania dla pracownika, Nadużywanie władzy kierowniczki i koordynatorki. Brak wgl obycia w społeczeństwie czy relacjach międzyludzkich, nigdy żadnej pochwały. Sama krytyka często bezpodstawna. Nastawienie tylko na robienie kasy Kierowniczka może wychodzić wcześniej z pracy, pracownik nie, kierowniczka moze przez cały miesiąc chodzić na ranna zmianę jasne czemu nie skoro są pracownicy, którzy będa zapieprzać za nią. Jeszcze ta bezsilność, bo nie możesz zwrócić się nawet, że problem z nadużywaniem władzy występuje,bo kierowniczka i koordynatorka są w komitywie. I te zwolnienia bez żadnego ostrzeżenia i do tego bezczelne kłamstwa prosto w oczy ze zwolnień nie będzie. Nawet nie podziękują za współpracę albo chociaż nie przeproszą, że są naprawdę zmuszeni do tego. Kryzys to Kryzys. A co z honorem? Również będę domagać się odszkodowania. Mam nadzieję, że zamkną ten (usunięte przez administratora) żal mi tylko, ze tyle serca tam zostawiłam, bo klienci i ekipa pracowników była super.
Firma kpina. Organizacja zarządzania sprzedażą woła o pomstę do nieba. Przerzuty między sklepami - sklep A sobie nie radzi, więc zwala swój towar do sklepu B. Sklep A jest czysty, brak zwrotów i premijka. Sklep B ma po przerzucie za dużo towaru i ma zwroty - nie ma premijki. Kierownicy regionalni zarabiają dużo za dużo nic nie robiąc, pojęcia o zarządzaniu sprzedażą i HR też nie mają. Po podwyżkach minimalnej krajowej tak kombinują,żeby płacić mniej, niż rok wcześniej, najlepiej najmniej, jak się da (choć zyski w firmie rok do roku rosły - można sobie zajrzeć do KRS). Pandemia - zero zabezpieczeń (choć nawet w zgniłych Żabkach są pleksy). Szacunek dla pracownika na 1 linii frontu - zerowy. Łamanie prawa pracy - nagminne (nieprawidłowo rozliczane urlopy, nieprawidłowe godziny wypoczynku dobowego czy tygodniowego, brak przerwy w pracy w trybie 11 godzinnym, bo sprzedawca jest sam(!) w sklepie, brak miejsca do odpoczynku chwilowego bez opuszczania stanowiska przy pracy na stojąco (jest taki przepis!). Kierownicy sklepów - niekompetentne czopki kombinujące, jak tu upchać stary towar (nawet kilkudniowy). Kumoterstwo, knucie, hołubienie "swoich", chwalenie wazeliniarskich miernot i dociskanie śruby tym lepszym na porządku dziennym. Kompletny brak obiektywizmu w ocenianiu pracowników. Działania pandemiczne - ograniczenie godzin pracy i obcięcie zarobków (gdy taka Biedronka wypłaca premie specjalne za pracę!). Kompletny brak umiejętności organizowania sprzedaży i zamawiania towarów na skład i lekceważenie porad i wiedzy o charakterze sprzedaży w konkretnych sklepach skutkujący masowymi zwrotami (czyli odpisami powodującymi zmniejszenie zysku realnego). Generalnie typowa firma Januszex sp. z o.o.
Bardzo dobrze napisane.Kordynator ma na reke ponad 6 tysiecy i ciagle placze ze malo zarabia.Pracownikowi obcieli pensje do 80% .Co do kierownikow punktów to trafione w setno.Pozdrawiam
Gdzie jest ochrona pracownika Się pytam? Nawet nie założycie szyby ochronnej pracownikom
Bagietka Wielka firma A nawet nie założą szyby Żeby od izolować pracownika W tych trudnych czasach Żeby nie złapał wirusa Tak dbają o pracownika! Olejcie ich wszyscy pracownicy Idcie na L4 Wtedy coś może zrozumia!
Kwidzyn Bagietka Jest mała załoga sklepu Zauważyłem od jakiegoś czasu Niema dwuch osób Czyż by były na KWARANTANNIE?
Nie wychwalam, tylko staram się zrozumieć. Do obsługi nie mam zarzutów po prostu staram się pomyśleć co bym czuł na tym stanowisku jakby mnie spotykali tacy klienci, jedna z Pań jest nie sympatyczna ale na szczęście rzadko na nią trafiam, raczej mam doczynienia z Paniami które są mile i sympatyczne
Wcale nie dziwię się że nie są mile. Przy tym co tam jest jak w obozie trudno być milym
Administrator znowu moja opinie usunol Ludzie chyba mogą poznać Opinię Negatywne i Pozytywne??????
Pani Kierownik regionalna znowu odwiedziła Kwidzyn Zawsze odwiedza jak jest Jej protegowana Pani ( K) szepta jej do ucha to i owo!
W calej bagietce wyglada to tak samo na umowie najniższa krajowa , na rękę 2500. To co w ogłoszeniu niema nic do rzeczy z rzeczywistością. Na początku dwa mc umowy zlecenia później umowa którą przedłużają wg swojego widzimi się informując o tym w ostatnim dniu umowy.
Może @ktoś pomylił pojęcia netto-brutto. Widzę, że pracujesz w Bagietce, skoro masz dokładne informacje co do wynagrodzenia. Czy kwota, o której piszesz, to już całość wypłaty, na jaką można liczyć w tym miejscu? Jak wyglądają na przykład nadgodziny lub praca nocna (o ile taka jest)?
Umowę w tej firmie dostajesz miesiąc po fakcie. Żeby doprosić się o jakiś dokument to trzeba milion razy wydzwaniać. Sami robią wiele błędów a wytykają wszystkie ekspedientkom. Ekspedientka nie może wyjść do łazienki lub gdzie kolwiek bo co chwila telefon i wieczne nie zadowolenie a jesteśmy tylko ludźmi. Tym co siedzą u góry to palec najlepiej prosto trzymać nie nazwę gdzie żeby było dobrze. Wypłata nawet po podniesieniu najniższej krajowej nie jest jej równa, nawet dodając to że dostajemy prowizję od sprzedaży. Robią wszystko aby wyjść na swoim. To że my jako ekspedientki robimy jakiś błąd /np pomyłka w torcie to przepraszamy ale jesteśmy tylko ludźmi, i nie jesteśmy nie omylne. A człowiek po 8 godz na nogach bez regularnej przerwy na jedzenie l, bo gdy jest kolejka to nie ma że jest ktoś głodny, trzeba obsługiwać, albo jak jest się samemu. Zastanowicie się dlaczego jest tak dużo złych opinii i kto je pisze, bo nie piszą tego przypadkowe osoby tylko w większej części pracownicy.
Prawda jest taka że (usunięte przez administratora)pracowników jak mogą, zwłaszcza sprzedawców. Nie dbają o to że jako człowiek masz swoje prawa. Jesteś ich podwładnym, a jak się nie dostosujesz wypadasz. Obserwują każdy twój ruch. Zdążały się sytuację że pracownik sam na zmianie bal się wyjść do toalety przed obawa ze zaraz "ktoś z góry" zadzwoni z pretensjami że nie ma go na sklepie. Co z tego że państwo podniosło place minimale? Ty i tak nie dostaniesz tam tyle. Masz za przeproszeniem (usunięte przez administratora) i cieszyć się z tego dostajesz. Umowy o pracę są jednym wielkim śmiechem zwłaszcza gdy po 3 latach masz mieć umowę na stałe. ???? Robią wszystko by Ci jej nie dać. Jako były pracownik polecam się grubo zastanowić nad pracą w tej firmie. Jeżeli nie masz stalowych nerwów i nie jesteś robotem. ????
Zamówiłem 15 01 2020 tort z bitą śmietaną plus wiśnie.Sprzedano mi tort z brzoskwiniami i powiedziano że nie dowieźli.Jeżeli nie chcę to mogą zwrócić pieniądze.Czy tak powinno postępować z zamówieniami.Tort był potrzebny w dniu odbioru,więc musiałem go wziąć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PHP Bagietka?
Zobacz opinie na temat firmy PHP Bagietka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PHP Bagietka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!