Wszystko super, daje 5 gwiazdek
Dobre warunki pracy. Kierownicy różni ale to jak wszędzie. Po miesiącu idzie sie przyzwyczaić do trybu pracy. Ewentualne nadgodziny dobrze płatne.
Polecam.
Zdecydowanie mogę polecić. Rzetelność i profesjonalizm stawiają na pierwszym miejscu.
W marcu 2019 roku ubiegałem się o pracę w firmie Market Ubezpieczeń na stanowisku doradcy klienta - multiagenta, przyjmującego interesantów firmy na stoisku - wyspie handlowej, położonej w pasażu Centrum Handlowego Korona, znajdującego na północy Wrocławia. Jestem osobą stosunkowo młodą, studentem ostatnich lat studiów, jednakże w swoim życiu miałem już okazję brać udział w naprawdę wielu rozmowach kwalifikacyjnych, ubiegając się o pracę na przeróżne stanowiska w różnych firmach. Muszę przyznać, że ubiegając się o pracę w Market Ubezpieczeń, pierwszy raz w życiu (a wcześniej miałem już ku temu wiele okazji) spotkałem się z tak niskim poziomem profesjonalizmu, tak wielką ignorancją i tak ogromnym poziomem buractwa ze strony osoby przeprowadzającej rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowę rekrutacyjną zaproszony zostałem do kawiarni mieszczącej się nieopodal rzeczonego stoiska, o pracę to na którym się ubiegałem. Przybyłem o umówionej porze na miejsce, rozpoznałem kobietę, z którą się umówiłem na spotkanie (pijącą kawę i przeglądającą coś w komputerze blondynkę w okularach - mogę się mylić, ale zdaje się, że Panią Andżelikę?) i podszedłem do niej, aby się przedstawić. Kobieta ta, już na wstępie rozmowy potraktowała mnie bardzo lekceważąco, wręcz protekcjonalnie - nie była specjalnie zainteresowana moim przybyciem. Gdy się przestawiłem, odparła (nawet ani razu na mnie nie patrząc), że nie wie, czy byliśmy umówieni na jakąś rozmowę, być może tak, ale musi to najpierw sprawdzić w swoim komputerze. Odniosłem wrażenie, że przychodząc na umówioną rozmowę, przeszkodziłem tej Pani w piciu kawy i przeglądaniu facebooka (nie wiem co tam przeglądała i co ją tak bardzo zajmowało w tym komputerze w takcie całej rozmowy, ponieważ tego nie widziałem). Usiadłem, a kobieta ta, jakby od niechcenia poprosiła mnie abym powiedział coś o sobie. Zaraz po tym wykazała się zupełnym brakiem przygotowania do rozmowy, ponieważ (chyba w końcu wyświetliła sobie na ekranie moje CV), zapytała, dlaczego tak często zmieniałem pracę. Gdyby choć raz, przed rozpoczęciem rozmowy, przeczytała moje CV, wiedziałaby (ponieważ zamieściłem takie informacje w CV bardzo przejrzyście i czytelnie), że te często zmieniane (na przestrzeni kilku lat) prace, o które zapytała, były corocznymi pracami w okresie wakacji studenckich - w czasie, gdy jeszcze studiowałem w trybie dziennym i nie mogłem pracować w ciągu roku. Następne pytanie kobiety dotyczyło tego, jak zapatruję się na SIEDZENIE NA STOISKU po 12 godzin dziennie - od poniedziałku do niedzieli. Odparłem, że nie zapatruję się na taką pracę w ogóle. W ogłoszeniu o pracę, na które odpowiedziałem widniała wyraźna informacja, że oferowana praca jest na pełen etat i odbywać się będzie W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN. Pełny wymiar godzin = równoważny pracy na pełen etat, prawnie, oznacza tylko i wyłącznie pracę po 40 godzin tygodniowo, co sumarycznie daje 160 godzin miesięcznie. Wszelkie nadgodziny (takie jak praca po 12 godzin dziennie - od poniedziałku do niedzieli), stanowią pracę w systemie nadgodzin (a te, zgodnie z Kodeksem Pracy, powinny być odpowiednio więcej płatne niż godziny wymiarowe) i jest to praca W TRYBIE PONADWYMIAROWYM. Powiedziałem tej kobiecie, że nie zamierzam pracować więcej niż 40 godzin tygodniowo, ona natomiast odparła, że możemy w takim razie już przerwać tę rozmowę, bo ONA NIE ZAMIERZA SIEDZIEĆ ZA MNIE NA TYM STOISKU. Następnie wygłosiła elaborat o tym, że obecnie we Wrocławiu brakuje jej kilku pracowników, i to normalne, że jak jeden pracownik wypada z pracy (np. zwalnia się) to drugi zatrudniony obok niego robi jego zmiany i SIEDZI NA TYM STOISKU nawet cały tydzień. Kobieta, wyraźnie potrzebująca podnieść w moich (lub w swoich?) oczach swoją wątpliwą wartość, w trakcie rozmowy, jeszcze dwu lub trzykrotnie zakomunikowała mi, że ONA NIE ZAMIERZA SIEDZIEĆ ZA MNIE NA TYM STOISKU. Podziękowałem grzecznie za rozmowę i odszedłem od stolika. A teraz przestrzegam innych.
Żenujące pytania zadawane jakby bez szczególnego zainteresowania, czy rozmówca w ogóle na nie odpowie (przeglądanie czegoś w komputerze było ważniejsze). Zauważam ciekawy aspekt psychologiczny w zachowaniu rekrutera - jak pracować na stanowisku o znikomym, praktycznie żadnym znaczeniu w strukturze i hierarchii społeczeństwa, a zachowywać się tak, jakbyśmy byli najważniejsi i wszyscy oraz wszystko od nas zależało (syndrom dyrektora mianowanego, bez choćby najmniejszych predyspozycji i umiejętności do zarządzania czym i kimkolwiek - nawet własnym psem lub kotem).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dobrze zorganizowana praca firmy, wszystko da się załatwic za jedna wizytą przy stoisku. Doceniam za prawdziwą pomoc
Punkt partnerski – to doskonała możliwość połączenia Twojego obecnego biznesu, jaki prowadzisz, z możliwością sprzedaży ubezpieczeń. Możesz wykorzystać w 100% swoją bazę dotychczasowych Klientów. Nie ponosisz przy tym żadnych kosztów, a otrzymujesz pełne wsparcie marketingowe i reklamowe. Gwarantowany jest dostęp do wsparcia merytorycznego opiekuna sieci zewnętrznej, infolinii oraz szkoleń stacjonarnych i on-line. Korzystne warunki prowizyjne – to przede wszystkim to, co możesz otrzymać.
Niezależny doradca – nie jest tutaj wymagane posiadanie lokalu, a formą jest prowadzenie agencji mobilnej. Brak tutaj żadnych kosztów, które ponosisz. Otrzymujesz stałe wsparcie opiekuna sieci zewnętrznej oraz infolinii. Jasne zasady prowizji, autorski CRM pozwalający na szybką obsługę Klientów, do tego możliwość tworzenia polis zdalnych, bez wymogu kontaktu osobistego z Klientem.
Placówka franczyzowa – polega na utworzeniu własnego punktu pod naszym logo i obsłudze Klientów stacjonarnie jako agent. Tutaj też nie ponosisz żadnych kosztów, a otrzymujesz pełne wsparcie marketingowe i reklamowe. Standardowo: wsparcie opiekuna sieci zewnętrznej oraz infolinii. Ponownie: autorski CRM obsługujący Klientów, szeroka gama produktów w ofercie, a do tego – wysokie wynagrodzenie prowizyjne i rzetelne zasady jego naliczania.
Wybierz interesującą Cię formę współpracy i poznaj korzyści wynikające z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu przez stronę www.marketubezpieczen.eu
Super warunki umowy, jestem bardzo zadowolony :)
Pracuję dla (usunięte przez administratora) i nie mogłabym być bardziej zadowolona z warunków
Pracowałem w tej firmie kilkanaście dobrych miesięcy i złego słowa nie mogę na nich powiedzieć. Jeżeli miałem jakiś problem to nigdy nie spotkałem się z opryskliwością, brakiem pomocy lub zrozumienia. Miło wspominam tu pracę.
Witam, Pracowałam w market ubezpieczeń. Kraków Bonarka to był mój pierwszy punkt. Jak czytam te opinię to nie chce mi się wierzyć, że aż tak zła jest ta firma. Market ubezpieczeń dba o swoich pracowników. Zapewnia im szkolenia, pomoc kierownika. Jak miałam jakiś problem zawsze mogłam liczyć na pomoc kierownika! Jeżeli ubiegasz się o pracę w firmie ubezpieczeniowej to licz się z tym, że ważne są wyniki twojej pracy. Musisz chcieć sprzedawać. Bez tego, ani ty ani pracodawca daleko nie zajdziecie. Tak więc po co nieefektywny pracownik. To nie sklep odzieżowy, że przyjdzie klient i sobie wybierze bluzkę i pracownik mu skasuje. Tu musisz wykazać się umiejętnością przekazania informacji. Klienci kupujący ubezpieczenia muszą się czuć bezpiecznie, że w razie problemów ty mu w tym pomożesz, wytłumaczysz i doradzisz. Market ubezpieczeń istnieje już trochę na rynku i dalej się ta firma rozwija otwierając nowe punkty. Serio myślicie, że jakby byli tak beznadziejni to by otwierali się w różnych miastach ? - Nie. Pracownik sprzedający ubezpieczenia jest w odpowiedni sposób szkolony. Nigdy pracodawca nie zaryzykowałby puszczając "swieżynkę" na stanowisko pracy. Z mojej strony polecam tą Multiagencje. Jezeli chcesz pracować i cieszyć się ze swoich wyników i się rozwijac to jest praca dla Ciebie, a jeśli chcesz siedzieć i odbebnic czas pracy to nie tędy droga. Na koniec serdecznie chciałam pozdrowić cały zarząd Marketu, a w szczególności (usunięte przez administratora). Zawsze miło wspominam Was i wasze podejście do nas pracowników. :) Pozdrawiam P. :)
Polecam
Polecam.
Zapewnimy, że staramy się doskonalić jako pracodawca, stąd nasza otwartość na wszelkie uwagi. Dlatego włączamy się w prowadzoną tutaj komunikację, prezentując przy okazji naszą organizację, abyśmy mogli ją wspólnie doskonalić.
Aby móc udzielić rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się uwagi i pytania dotyczące naszej firmy, liczymy na zachowanie kultury wypowiedzi i merytoryczne komentarze - tylko do takich możemy się odnieść. Swoboda wypowiedzi nie oznacza, że można publikować informacje nieprawdziwe, pomówienia i oszczerstwa znieważające pracowników.
Komentarze zawierające treści niezgodne z prawem oraz naruszające regulamin serwisu gowork.pl będą archiwizowane przez Administratora portalu.
W celu wyjaśnienia nurtujących Państwa kwestii, podzielenia się pomysłami oraz uwagami zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
.
A ja tam od wielu lat ubezpieczam i jestem zadowolony.
A ja polecam :)
Nie wiem skąd tu tyle negatywów, bo jak na ponad roczny staż nie spotkałem się z niekompetencją lub brakiem poszanowania. Wręcz odwrotnie. Tak więc jestem pełen podziwu co ci ludzie tutaj wygadują, szkoda że oczernianie w internecie jest takie łatwe...
Szkoda, że opinie wystawiają głównie osoby zwolnione. Pracuje tu od kilku lat i nie zgadzam się z większością zarzutów tu opisanych.
nie polecam zaczynania współpracy .Sama rozmowa rekrutacyjna przebiegała na bardzo niskim poziomie (usunięte przez administratora) przeprowadziła ją ze mną online siedząc na stoisku do ,którego podchodzili ludzie ,a w tle leciała muzyka z galerii . Szkolenia zaś przerywane cały czas przez dzwoniący telefon (usunięte przez administratora).Na szkoleniu było przedstawione zagadnienie związane z RODO po czym (usunięte przez administratora) na wizji podała numer do jednej z pracownic podając przy (usunięte przez administratora)Pierwsze skolenie miałam od 19 do 21, a na następny dzień rano miałam już mieć cały "obszerny" (usunięte przez administratora)materiał umieć .Pytanie do was KIEDY MIAŁAM SIE GO NAUCZYĆ ? . Masakryczne podejście do drugiego człowieka potrafili zadzwonić i powiedzieć bez podawania konkretnych przyczyn , że nie mamy co już u nich szukać
Szanowna Pani Żaneto., Dzień dobry, Dziękuję za Pani opinię. Tak jak wspomniałam na początku naszej rozmowy rekrutacyjnej, sytuacja była wyjątkowa, gdyż musiałam zastąpić pracownika, który w dniu naszego zdalnego spotkania, nie mógł pojawić się w pracy. Z racji tego, że szanuję Panią, przejście do kawiarni i rozpoczęcie rozmowy w bardziej intymnym miejscu zajęłoby czas, którego nie chciałam nadwyrężać. W związku z powyższym rozpoczęłam rozmowę na stoisku od przeprosin i wyjaśnień zaistniałej sytuacji. Proszę mi wierzyć, że rozmowa rekrutacyjna na stoisku dla mnie również nie jest komfortowa, lecz tak jak wyżej napisałam, zrobiłam to z troski o Panią i nasze konkretnie umówione spotkanie. Z racji tego, że Market Ubezpieczeń zawsze szanował i szanuje swoich klientów, musiałam przerywać nasze spotkanie, by poinformować oczekujących o chwilowej przerwie. Nie sądziłam i nie widziałam podczas naszej rozmowy, aby budziło to Pani niepokój czy brak poczucia komfortu. Wręcz przeciwnie. Co do powodu nie rozpoczęcia współpracy z Panią, być może wyraziłam się w niezbyt zrozumiały sposób dla Pani, więc wyjaśnię raz jeszcze. Szukaliśmy pracownika, który wykazuje się dyspozycyjnością, czego w Pani przypadku zabrakło, szczególnie w zakresie zdalnych spotkań szkoleniowych. Poinformowała mnie Pani o aktualnym braku zatrudnienia i wolnym czasie do szkoleń, po czym dwukrotnie odmówiła Pani zdalnych spotkań w określonych godzinach, a także wysłała Pani grafik dyspozycyjności, zupełnie rozbieżny z oczekiwaniami. Podany przez Panią argument, iż brak wiedzy był czynnikiem decydującym o Pani niezatrudnieniu, jest nieprawdą, gdyż nigdy nie oszczędzamy na czasie poświęconym na szkolenie naszych przyszłych pracowników. Wręcz przeciwnie, proponujemy zawsze tyle czasu, ile uznajemy, że jest konieczne. Niemniej dziękuję za wszelkie uwagi, na pewno wezmę z nich dużo dla siebie. Życzę Pani sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym. Pozdrawiam NK.
witam , jeśli chodzi o rekrutacje we Wrocławiu , to jest to wielka pomyłka rekrutacja online z panią, która siedzi na stoisku i rozmowę przerywają jacyś potencjalni klienci i w tle muzyka z galerii . A szkolenie ciągle przerywane przez jakieś telefony , nauka o rodo przez Panią M po czym na wizji podaj numer do Pani x(podając jej imię i nazwisko ) z innego stanowiska . Moje szkolenie odbyło się o 19 i trwało do 21 a następnego dnia rano miałam już wszytko mieć przyswojone -pytanie do was KIEDY MIAŁAM PRZYSWOIĆ TĄ WIEDZĘ ???. Potrafią zadzwonić z dnia na dzień i powiedzieć , że nie masz czego tam szukać. Nie polecam współpracy z tą firmą , zero podejścia do drugiego człowieka .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Market Ubezpieczeń?
Zobacz opinie na temat firmy Market Ubezpieczeń tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Market Ubezpieczeń?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 27 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Market Ubezpieczeń?
Kandydaci do pracy w Market Ubezpieczeń napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.