Pracuje u Pana Kozłowskiego już drugi rok i absolutnie nie zgadzam się z poprzednikami. Pan Kozłowski prowadzi ten biznes od lat i dba o swoją firmę jak o swój dom. To się czuje. Nie mam złych doświadczeń, wręcz odwrotnie. Docenia ludzi pracowitych i zaangażowanych w pracę. Dużo rozmawia ze swoimi pracownikami i przyjmuje argumenty - jeśli nie - tłumaczy w spokoju. Chce miec poczucie kontroli bo ta firma to jego zycie. Polecam!
To, co piszesz na temat pracy w Toyota Kozłowski brzmi bardzo zachęcająco szczególnie dla osób, które idą do pracy i jednocześnie angażują się w powierzane im obowiązki. Wspomniałeś coś, iż prezes firmy docenia ludzi zaangażowanych i pracowitych. W jaki sposób się to przejawia? Może za zaangażowanie w tej firmie są wyższe premie, lub innego rodzaju bonusy pozapłacowe?
Oczywiście, że za zaangażowaniem idą premie bo system jest uzależniony od wyników. Mnie osobiście motywuje docenienie efektów pracy w postaci pochwały i to sobie cenię szczególnie. Czy awanse są możliwe? Oczywiście! Wystarczy odrobina chęci i pomysłu. Powodzenia! P.S Pracuje w innym punkcie niż Toyota.
@Mark, to że w firmie nie każdy zarabia tyle samo pieniędzy to fakt oczywisty i nie podlega dyskusji? Wnioskując jednak po tym co piszecie wygląda na to, że w firmie Toyota Kozłowski możliwa jest ścieżka awansu. Mam rację? Jak ona wygląda? Przez jakie szczeble kariery można przejść?
@szczery, forum to jest stworzone po to by czerpać wiedzę o danej firmie, w tym przypadku o Toyota Kozłowski z pierwszej ręki. Czyli od pracowników. Użytkownik @Zainteresowany zadał pytanie, gdyż najprawdopodobniej właśnie jest zainteresowany pracą w tej firmie. Twój komentarz nic nie wnosi do wątku jednak bardzo będzie nam miło, jeśli wypowiesz swoje zdanie na temat pracy w Toyota.
Czy jest jakiś powód, że tak sporadycznie piszecie na forum?
Jaka macie atmosferę w pracy? Warto aplikować?
W dniu 28.05.2018 odwiedzilem salon "TOYOTA kOZLOWSKI" na Mieszka,w celu uzyskania informacji,czy przedmiotowa firma odkupi ode mnie roczny samochod Toyota C-HR Hybryd.Po wejsciu przedstawieniu sprawy pani zajmujaca sie przyjmowaniem klienta skierowala mnie bezposrednio do specjalisty do sprzedazy i zakupu aut uzywanych,pana Mateusza Gorskiego, z ktorym uzgodnilem termin oddania auta na przeglad.Po przegladzie pan Gorski poinformowal mnie o stanie auta i o cenie,ktora moze salon za nie zaplacic.Cena byla bardzo przyzwoita i juz 1.06.2018 sprzedaz auta zostala sfinalizowana.W tym miejscu chcialem podziekowac pracownikowi salonu,panu Gorskiemu za szybkie i jak najbardziej zadowalajace zalatwienie mojej sprawy.
Słyszałem, że firma ma opinie dobrego pracodawcy. Nie rozumiem tego narzekania!!
Raz wszedłem z żoną do salonu na Struga .Bylem niewidzialny dla personelu. Wprawdzie z kimś rozmawiali przy stole chyba w sprawie kupna samochodu ale reszta personelu była zajęta sobą i przemieszczała się z prędkością światła powodując silny wiatr, który mnie wypłoszył z tego przybytku władzy nad klientem, którego nie rekompensował ani mój wygląd anni wypchany portfel. Myślałem przez chwilę, że zacznę rozrzucać banknoty lub karty kredytowe na prawo i lewo ale w sytuacji ostrych zawirowań powietrza i pracujących na najwyższych obrotach drzwi przybytku postanowiłem w porę zrejterować...
Pracowałem w tym obozie jakiś czas temu jako mechanik i po kilku latach doświadczenia muszę stwierdzić, że była to najgorsza praca na mojej drodze zawodowej. Płace były i są bardzo słabe w odniesieniu do wymagań. W innych serwisach mechaników traktuje się inaczej, zdają sobie sprawę z tego, że bez mechaników nie ma serwisu. W Toyocie na Struga mechanik traktowany jest jak śmieć przez wrednego kierownika Jarka i jeszcze gorszego dyrektora Jacka. Nikomu nie polecam!!!!!!
Ty to się tu musiałeś napracować i poznać na ludziach gościu. My tu pracujemy kupę lat i mamy inne zdanie . O kierowniku Jarku i dyrektorze Jacku to bym złego słowa nie powiedział, a znamy się kupę lat. Chyba byłeś na próbę i byłeś ppsełdomechanik albo miałeś problemy z chęcią do pracy to teraz narzekasz . A tak naprawdę to o co ci chodzi ? Jak byś był ok to praca by ci odpowiadała i na odpowiedzialnych za naszą pracę byś nie narzekał . Jako mechanik w Toyocie nie czułem nigdy się jak śmieć i nie obrażaj nas więcej! Tobie to musiała ta praca bardzo nie odpowiadać i dałeś się poznać pewnie z tej najgorszej strony a tu nie ma miejsca dla pasożytów bo i klienci są wymagający . A w tym obozie jak nazwałeś naszą firmę jest całkiem ok i jak masz pisać takie głupoty to tylko w swoim omieniu!
A jaka była ta twoja droga zawodowa??? Wszędzie byłeś i g... widziałeś . Trzeba było wstać na 8.00 do pracy i jeszcze dali coś do roboty i musiałeś pracować . No to (usunięte przez administratora) jest na pewno! . I wiesz co ty kolego"były mechaniku", nigdy nie traktował mnie i moich kolegów tu nikt jak śmiecia a na pewno nie dyrektor o którym piszesz . Chyba że chodzi o kogoś innego . Pewnie że czasem trzeba zwrócić uwagę ale i czasem pomóc a z tym było zawsze ok . A ty to musiałeś być wyjątek i pożegnali cie ze łzami w oczach. Poza tym nie jesteś na czasie . Ciekawe gdzie teraz robisz i za ile , no i czy ci tam grubo płacą za nic? o i czy musisz przychodzić do roboty?
zapomniałem o czymś : Ja tam polecam i tylko niech nie przychodzą tu maminsynki co nic nie potrafią bo nie chce mi się ich niańczyć !
@Były mechanik, długo pracowałeś w Toyota Kozłowski? Rozumiem że kilka lat o których piszesz odnosi się do całości doświadczenia, a nie tylko do tej konkretnej pracy? @Daniel, czy Ty masz inne zdanie na temat tego pracodawcy? Możesz się nim podzielić?
Dlaczego nikt nie docenia firmy w której się pracuje?
Widziałem ofertę pracy dla doradcy serwisowego. Czy jest aktualna? Podpowiedzcie coś więcej!
dla mnie bomba
@Tadek dlaczego Pan tak uważa? Jakie ma Pan złe doświadczenia związane z pracą w Toyota Kozłowski? Proszę o pozostawianie merytorycznych opinii na temat pracy w firmie. Będą one pomocne dla nowo zatrudniających się osób.
@E11 G6 na E12-TS czyli jesteś zadowolony z praktyk odbytych w Toyota Kozłowski. Czy powiesz coś o warunkach jakie miałeś? Czy praktyki były płatne? Jak długo trwały? Czy ciężko było dostać się na takie praktyki?Co najbardziej podobało Ci się w takich praktykach? Czy ktoś jeszcze mógłby pozostawić swoją opinię na temat firmy?
Witam, to jest serwis o pracodawcach a nie o serwisie! Takie jest moje zdanie! Miałem praktyki w tym serwisie! Było wszystko OK! Toyota Kozłowski na Struga. Te doświadczenia spowodowały iż moim pierwszym autem była i jest Toyota, i tam serwisuje moje auto! Pierwsze E11, i teraz E12 i będzie następna !
Dno, dno, dno... Z autopsji nie polecam tym którzy szanują swój czas i własne pieniądz. Umówiony byłem telefonicznie na usługę, mój dojazd do serwisu to ponad 100 km. moje części do zamontowania, konkretnie telefonicznie określony koszt usługi tj. od 250-300zł. Moja decyzja Jadę... Odbiór samochodu na serwis pełen komplet zdjęć wszystkie ryski opisane samochód był pedantycznie doczyszczony świeżo po myjni ekologicznej z nałożonym twardym woskiem zero śladów brudu nawet kurzu w wewnątrz i na zewnątrz, pogoda słoneczna...a tu w dokumentach (zleceniu) opis pojazdu zabrudzony itp. Dodam, że ta sama usługa w serwisie BOSCH wyceniona została na 150-200 zł. i ani grosza więcej ale zależało mi na gwarancji i wykonaniu przez serwis TOYOTA więc się pokusiłem, w (usunięte przez administratora) Nie będę pisał o jaką usługę chodziło bo się dowiedzą o jakiego klienta im chodzi choć moja noga tam więcej nie zamierza przekroczy tego progu i basta. Usługa była banalnie prosta chodziło tylko o montaż w mojej Toyocie dodatkowego wyposażenia i nic więcej, cztery kabelki podłączyć... i po bólu. Atu tak czas oczekiwania na usługę to ponad 5 godzin, koszt który mnie zastrzelił bo nie byłem na to przygotowany (musiałem płacić kartą) wyniósł 500 zł. to ponad dwie stówki więcej niż planowany przed wykonaniem tej usługi. Oczywiście koszty dojazdu jeszcze stówka. Odbiór samochodu to totalna kpina z klienta (po prostu płać i tam są drzwi i wypad) pojazd został zaparkowany gdzieś na parkingu, zapłaciłem za usługę i dostałem kluczyki, i miałem sobie znaleźć mój samochód i sam sobie go sprawdzić bez żadnych wyjaśnień np. jak działa zamontowana część, jak ją obsługiwać czy wszystko działa jak należy itd. Jak oni przyjmują pojazd to tak i ja powinienem go odebrać. Sprawdziłem mój pojazd i wszystko działało jak należy zero uwag. Więc wróciłem do serwisu aby podziękować i się pożegnać a tu,że może gwarancji na daną usługę nie będzie bo część była moja i oni nie odpowiadają za jakość. Na koniec dodam, że ta sama usługa na takich, samych identycznych częściach tylko zakupionych u nich czyli w Toyocie miała kosztować 1200zł. To kupiłem części w sklepie internetowym dużo taniej i licząc z maksymalną ceną usługi T O Y O T Y powinno mnie wynieść z częściami i usługą 800 zł. więc na moich częściach oszczędzam 400zł. ale niestety policzyli mi tyle samo co bym kupił części i usługę u nich. Po przyjeździe do domu dokonałem sprawdzenia montażu i kolejny szok, części z zakupionego podzespołu zostały nie zamontowali wszystkiego. nie dokręcone elementy już na trasie mi mrugali, że coś jest nie tak a pod domem okazało się,że źle zamontowali elementy (brak mocowania) prosiłem o wymianę spinki pod osłoną silnika bo mi jednej brakowało oczywiście nie zamontowali. I tak powstała mała książka z mojego opisu ale gwarantyję, że się streszczałem i jeszcze dużo by zostało do opisania na negatyw oczywiście. Po usłudze Toyota zreflektowała się z zaczęli wydzwaniać i prosić o pozytywną opinię dając w zamian usługę myjni lub tańszego przeglądu. To ja mam jechać na myjnie ponad 100 km. i czekać na zemstę. Moja opinia w skali od 1 do 10 to nie więcej niż 2.
@Gość Kodeks pracy definiuje mobbing jako "działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników." Czy właśnie takie sytuacje występują w firmie? Jeśli tak, to pamiętaj, że firma ma obowiązek im przeciwdziałać. Warto zgłaszać to do swojego przełożonego, bądź działu HR.
Fatalne warunki pracy, najgorzej mają Ci dzieki którym Kierownicy, i dyrektorzy mają co jeść czyt. Mechanicy, dilerzy, nie wspominając o serwisach sprzatajacych czy myjni, pieniądze znikome bo przecież więcej musi zarobić osoba która siedzi 9 godzin przed biurkiem niż Ci którzy ciężko fizycznie na nich pracują, ciągły mobbing, brak możliwości wybierania urlopu bo wiecznie terminy nie pasują, ogólnie nie polecam.
Starszy, nie podszywam się pod Ciebie. Nie zauważyłem, że nick był już zajęty, wybacz. @Joanna, co do profitów, to powyżej ktoś miał rację. Żadnych. Podstawa, na początek śmieciowa, no i premia. A ta jest legendarna. Zależy tylko od humoru Szefa. Nigdy się nie doliczysz ile powinnaś dostać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Toyota Kozłowski?
Zobacz opinie na temat firmy Toyota Kozłowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Kozłowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!