Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 50 ocen.

Opinie o Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski

Zuzanna

Fundacja Lexnostra oferuje również pomoc prawną dla kobiet pokrzywdzonych przestępstwem. Więcej o tej działalności i pomocy poszczególnym kobietom możecie przeczytać tutaj: https://fundacja.lexnostra.pl/wsparcie-fundacji-lex-nostra-dla-kobiet-pokrzywdzonych-przestepstwem/ Gdyby ktoś był ciekawy, to Dyrektor Fundacji LEX NOSTRA Maciej Lisowski udzielił wywiadu dla Super Stacji, a tu jest jego zapis: http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2017-10-17/jak-dzialal-uklad-zakopianski-mamy-komentarz-eksperta/

Zuzanna

Pracujesz obecnie w Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia i tego jak wygląda codzienna praca w fundacji.

joke

Haha! Ciekawe kto pisze te pozytywne komentarze. To chyba jakaś kpina!

alicja

Dziwne bo widziałem, że fundacja cały czas prężnie działa, zajmuje się aktualnymi sprawami sądowymi i komentuje je na swojej stronie internetowej. Fajnie byłoby dowiedzieć się co jest powodem tej ciszy na forum

Katarzyna Bieñ

Dziękuję za pomoc ! Duży plus dla Pana Lisowskiego za pomoc dla potrzebujących. A inne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] które pragną opluć ich niech wija się jak węże. Zło zawsze będzie stać na przeszkodzie tym co czynią dobrze. Pozdrowienia dla wszystkich z Fundacji.

Kpina

Jak ktoś chce się przekonać w jakich i na jakich warunkach nie chce pracować to niech się tam zatrudni.

Zainteresowany

Nie zgadzam się z negatywnymi wpisami, są pozytywne wpisy z imienia i nazwiska o fundacji od ludzi którym pomogli to świadczy zupełnie o czymś innym niż tutaj. tutaj wpisują się "szukani, oszukany" - podaj swoje imię i nazwisko skoro już wpisujesz takie rzeczy.

Łukasz

Moi rodzice korzystali z pomocy Fundacji i jesteśmy bardzo zadowoleni bo udało się uzyskać odszkodowanie od skarbu państwa

fifulka

jestem bardzo zadowolony.

obserwator

Proszę zauważyć ile jest kliknięć "pomocna opinia" przy wpisach negatywnych. Świadczy to o tym ,że zarzut pisania wszystkich negatywnych komentarzy przez jedną osobę jest zupełnie błędny, gdyż z jednego komputera można zagłosować tylko raz.

zdziwiony

a ja bylem praktykantem w fundacji i jestem wdzięczny ze moglem nauczyć się wiele i otrzymałem pozytywne referencje, które pomogą mi w przyszłości znaleźć pracę. nie czytajcie tych negatywnych wpisów bo to jest przez jedna osobę ciągle umieszczane.

magda

Byłam na praktykach studenckich w fundacji i mogę powiedzie tyle, że bardzo miło wspominam trzy tygodnie. Polecam współpracę, można wiele się nauczyć i poznać dużo ciekawych osób. Życzę każdemu aby swoją karierę zawodową rozpoczynał w miłej atmosferze. (usunięte przez administratora)

lenka

Polecam współpracę z panem (usunięte przez administratora), to wyjątkowy człowiek. Jeżeli ktoś narzeka to tylko niech siebie obwinia. Ja pamiętam tego kolesia co mówił że będzie robić spam i negatywne wpisy żeby zniszczyć konkurencję.

genialny

Polecam fundacje lex nostra ! mogłem pomóc ludziom, którzy tej pomocy naprawdę oczekiwali.

prawnik

ja tez mam dobre wrażenie ze współpracy z nimi. skończyłem pracę z nimi bo musiałem wyjechać. żałuję bardzo.

fifulka

a mnie sie dobrze pracowało, duzo sie nauczylam i pan dyrektor jest przesymaptyczna osoba.

znawca

Widocznie slabo pracowalas skoro sprawa znalazla sie w sadzie.

karolek

Wszystko OK, byłem na praktykach.

anonim

Wpisy kasuja jak sa wulgarne czy nic nie wnoszace, zastanowcie sie w jaki sposob piszecie.. a jeszcze ktos pracuje dla tej fundaxji?

Zostaw opinię o Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fundacja Lexnostra Maciej Lisowski