Orange Polska
2 63 5 1

Opinie o Orange Polska

Filtruj opinie po kryteriach:

Ola
 Opinia

Witam czytam opinie i śmieszy mnie tyle negatywnych ocen. Osoba zatrudniona na początku na minimalną średnią krajową, później może mieć więcej. A co do premi za sprzedaż tysiąc miesięcznie można uzbierać liczą się chęci więc 2300 nie jest zła podstawą

Pomocna?
Tak1Nie1
Bleble
 Opinia
@Ola 02.05.2016 23:34

Ulubienica kierowniczki... to sobie pracuj sama mam nadzieje ze będziesz tam do emerytury

Pomocna?
Tak1Nie
Małgosia
 Opinia
@Ola 02.05.2016 23:34

Podstawa to wynagrodzenie bez premii więc najniższa krajowa jest złą podstawą. Premia za sprzedaż w tej firmie jest trudna do zdobycia szczególnie dla osób, które zaczynają pracować. Jeśli nawet ktoś zrobi nowe aktywacje i przedłużenia oraz skompletuje orange love, ale zawali wskaźniki (aht,nps itp) to grosza nie zobaczy. Firma wprowadza takie wymagania, by specjalnie nie zapłacić nawet jak się zrobi sprzedaż. Podsumowując: Praca mocno stresująca, w różne dni tygodnia i święta, po 6-8-10 godzin, w systemie zmianowym od 6 rano do 24 za najniższą krajową jest na pewno złą pracą

Pomocna?
Tak8Nie
Kuku
 Opinia
@Ola 02.05.2016 23:34

Albo minimalna krajowa albo średnia krajowa. Nie może być coś minimalnie średnie ????

Pomocna?
TakNie
Bok
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia
@Ola 02.05.2016 23:34

Średnia krajowa????To chyba na stanowisku kierownika i to w stolicy... Po 20 latach pracy 2200 zł netto

Pomocna?
TakNie
Martyna
 Opinia

Czy jest powód, że tak długo nikt nie pisał?

Pomocna?
TakNie
MM
 Opinia
@Martyna 12.01.2018 15:39

Może już wszyscy odeszli z tej firmy ....

Pomocna?
Tak4Nie
desporados
 Opinia
@MM 21.01.2018 17:00

Prawie, jeszcze zostało kilka osób....

Pomocna?
Tak1Nie
Marcin
 Opinia
@desporados 24.01.2018 01:01

Sądząc po braku co miesięcznej rekrutacji z ich strony, to raczej wiele osób tam jeszcze pracuje.

Pomocna?
Tak1Nie
desporados
 Opinia
@Marcin 09.02.2018 09:19

Brak rekrutacji spowodowany jest innymi czynnikami, zdecydowanie innymi niż to że wiele osób tam pracuje

Pomocna?
TakNie
Marcin
 Opinia
@desporados 09.02.2018 10:30

To może powiesz nam coś więcej na ten temat?

Pomocna?
TakNie
Bok
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia
@Marcin 09.02.2018 09:19

Teraz obsługą zajmują się boty - sztuczna inteligencja, więc mniej klientów dzwoni jak już sobie pogada z takim Maxem :)

Pomocna?
TakNie
Karolina
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia

Przyznam, że z przerażeniem przeczytałam ostatnie wpisy z tego i zeszłego roku. Zwolniłam się stamtąd w 2011 roku i widzę, że firma stosuje te słabe żałosne zagrania. Skracanie grafików, albo przymusowy urlop, szkolenia typu 10 minut gdzieś na boku z którymś liderem, notoryczne przedlużanie zmian. Nie liczę ile razy siedziałam tam po 12 h mimo, że miałam być 8 lub 9 "bo jest zwiększony ruch". Maile dwie minuty przed wyjściem, że masz zostać. Ludzie z Service Level (nie wiem czy nadal to się tak nazywa) aroganccy, zero empatii i chęci pomocy. Za moich czasów tam trzeba było jeszcze szukać sobie miejsca i krążyć po budynku, a potem mail od SL dlaczego jesteś spóźniona/y. To jest kraina absurdu za 1000 zł z hakiem. Szukajcie nowej pracy!!!!

Pomocna?
Tak7Nie
Niewiem
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia

Wszystko to co napisane nizej sie zgadza. Ja na szczescie pozegnalam sie niedawno(usunięte przez administratora) Te niektore panie kierowniczki to sobie humor poprawiaja jak głębią pracowników nadawaly by sie raczej jako straznik więzienny. Jak sie czegos od nich wymaga czy chce to jest tekst ze ona o niczym nie decyduje i nic nie moze to raz sie zapytalam w takim razie od czego jest bo wzkazniki to ja sobie moge sprawdzic sama nie potrzebuje maili od niej. Niestety nie potrafila udzielic mi odpowiedzi na to pytanie. Niekompetecja kierownikow oraz brak umiejetnosci zarzadzania ludzmi powala. Masz wykonywac rozkazy bez pytan bo i tak nikt nie udzieli ci odpowiedzi bo sami nie widza co robia. Nie bede sie powtarzac o samej obsludze bo inni juz napisali na ten temat sporo. Naprawde duzo moglo by sie zmienic gdyby ludzi traktowali tam jak ludzi (usunięte przez administratora)Ale to trzebaby bylo wymienic wieksza czesc kadry kierownikow sekcji i wydzialowych. Na palcach jedej reki moze policzyc w Lublinie kierownikow ktorzy sa ok.

Pomocna?
Tak8Nie
Natal
 Opinia

Jeśli jest tak źle to zawsze można zmienić firmę. Szkoda, że nie potraficie docenić pracy w stabilnej firmie!

Pomocna?
TakNie11
Agniecha
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia
@Natal 10.04.2019 17:17

Stabilnej? no chyba nie pracujemy w tym samym miejscu, inaczej nie pitoliłbys (iłabys) takich głupot -ewentualnie ktos tu utracił kontakt z baza . Stabilna to była ta firma kiedys- teraz uz nie bede w dawac sie w szegoły ale raczej wszysyc bylismy na szkoleniu w zimie prawda? Co do zmiany pracodawcy- a i owszem, wiele osob na to wpadło i dobrze na tym wyszło, temu tez Oragne na potege rektrutuje nowych pracowikow bo nie ma kto odbierac połączen- czyz nie?

Pomocna?
Tak10Nie
mobajlowaKasia
 Opinia

no Kochaneczki , to co- mało Wam wrazen- bierzemy sie za FIXA ;) niedługo bedziemy mieli w zakresie obslugi dojazd do klienta i wprowadzanie mu recznych ustawien w telefonie . Orange, wstydz , wstydz sie.

Pomocna?
Tak15Nie
NaPoczciePłacę
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia

Cześć, kłania się call centre Katowice. Jakby ktoś nie widział, to Katowice to dokładnie ta sama infolinia co Lbl tylko inna miejscowość. Grafiki są w tej pracy najgorsze, przedmówca ani trochę nie skłamał. Nie raz zdarzają się sytuacje, że masz wolny piątek, potem sobota 10-18, niedziela 12-20, pon-śr 15-23. Dwa dni wolnego, dwa dni na 6, potem 3 na 10:00, potem jest wszystkich świętych czy inna wielkanoc więc przychodzisz oczywiscie na milutką zmianę 11-19. Ciśnienie na sprzedaż w zasadzie zrujnowało tę pracę - zawsze wyrabiałem dobre wskaźniki, ale dlatego, że chciałem zarobić i oceniałem potencjał danego klienta. Teraz, obojętnie z czym klient dzwoni, musisz ofertować i to nie to co Ty chcesz, tylko wg kolejności - światłowód, jak nie weźmie to pakiet love, jak nie weźmie to nową usługe, a dopiero na koniec przedłużenie. Dochodzi do absurdów w rodzaju - "oblałeś monitoring, zaproponowałeś kl przedłużenie a nie love. - No, ale do tego bysmy doszli potem, jakby już się kl rozochocił dobrą ofertą przedłużeniową... - NIE! STANDARD MÓWI WYRAŹNIE, NIE ZDAŁEŚ, POPRAWKA, PLAN NAPRAWCZY!!!11 POTEM JA SIĘ ZA WAS MUSZE TŁUMACZYĆ DYREKTORO, PAPIEŻOM BIZKUPOM!!1! Taka mała dawka rozmowy z przełożonym.

Pomocna?
Tak10Nie
wisnia
Nazwa działu: Obsługa Klienta
 Opinia
@NaPoczciePłacę 27.02.2019 11:22

Zgadzam sie, chore parcie na sprzedaz niszczy wszystko. Nic juz sie nie liczy, standardy poszły w pisdu ;) Nawet az tak bardzo sie nie liczy sama obsługa ( BOK głownie temu powinien słuzyc) jak wciskanie, zmuszanie klientow do pakietow- niekoniecznie takich znowu korzystnych. Czesto, własciwie codziennie odbieram mase połączen od klientow ktorym ktos naobiecywał cudow wiankow w ofercie np w postaci dodatkowego sprzetu, nielimitowanego internetu, pakietu tv itd.Mnie zastanawia czy ktos pokusił sie o przemyslenie sprawy i nie zrzucanie takiego stanu rzeczy na ''barana ktory nie znał oferty'' tylko na to chore cisnienie na pakiecik albo swiatełko. Ludzie sciemniaja byleby cos było, byle była jakis ruch na HRBA i kierownik nie wyslał wciaz tabelek swiecach na czerowo. Byleby nie słuchac wyrzutow, nie czuc tego dzikiego parcia - sprzedawaj, sprzedawaj, Nie wazne ze klient odesle, złozy reklamacje, wazne ze cos masz- bo przeciez jak nie masz zamownien znaczy ze jestes nieefektywny, nie pracujesz ;) a to ze 8 h dziennie rozmawiasz z ludzmi az do zagotowania mozgu to dla rozrywki, nie liczy sie.Poza tym godziny pracy rujnuja zycie, nic sie nie da sensownie zaplanowac.Praca jednego dnia 5 h - cozywiscie wtedy juz nie przysługuje przerwa grafikowa a drugiego 10- bardzo meczaca psychicznie bo ludzie dzwonia przewaznie niemozliwi.Zgadzam sie ze moznaby ksiazke napisac o klientach BOKU- wiekoszc wogole nie rozumie co ma, nie wie co ma a kiedy probuje sie cos wyjasnic krzycza, odgrazaja sie, klna i obrazaja. Merytorycznych rozmow jest niewiele- prawda jest taka ze wiekszosc tych spraw Ci ludzie mogliby ogarac sami - zwyczajnie korzystajac z GOOGLE( np w przypadku kody na wykup pakietu minut, internetu, sprawdzenie stanu konta, znalezienie numeru do serwisu) i zajełoby im to duzo mniej czasu niz czekanie az odezwie sie konsultant.Wie ze to tylko niewielki procent wszyskich klientow korzysta z opcji BOK ale mimo wszystko przekonałam sie jak ludzie potrafia byc nieporadni i załosnie głupi.Praca dla ludzi majacych zdolnosci do olewania wszyskiego albo z twarda (usunięte przez administratora) bo ryje banie zdrowo.Po powrocie do domu nie ma juz siły na nic innego jak tyko siedzenie na kanapie i bezmyslne gapienie sie w tv. To nie jest biuro obsługi klienta tylko info sprzedazowe i nie ma sie co oszukiwac, choc nalezy tez miec na wzgledzie ze poza beznadziejnymi rozmowami handlowymi bedziecie tez wysłuchiwac gorzkich zali frustratow i ludzi o IQ oscylujacym w garnicach temperatury pokojowej, za to w wielkim ego.

Pomocna?
Tak11Nie
JASNACHOLERA
 Opinia

NIE POLECAM I JA,PO TYM JAK OSTATNIO NA SIŁE POSKRACALI LUDZIOM GRAFIKI DO 3/4 BEZ DOPEŁNIENIA I POWYSYLALI NA SIŁE NA URLOPY TO JUZ CAŁKIEM STRACIŁAM JAKAKOLWIEK CHEC DO PRACY W TYM MIEJSCU. POZA TYM STRASZA ZWOLNIENIAMI JAK SIE NIE BEDZIE W KAZDEJ ROZMOWIE PROPONOWAC TYCH CHOLERNYCH LOVE-OW, OFERTA NIE JEST ZBYT ATRAKCYJNA CHETNYCH NA OGOŁ BRAK.SZKOLENIA ZE SPRZEDAZY SA PO ŁEPKACH, TECHNIKI NA ZDOBYCIE KLIENTA SA TAK ABSURDALNE ZE AZ WSTYD JE STOSOWAC. CISNIE SIE PO STARYCH, DOSWIADCZONYCH PRACOWNIKACH, NOWYCH SIE NIE DOSZKALA, LUDZIE PRZYCHODZA NA CHWILE I ODCHODZA.ATMOSFERA W PRACY TAKA SOBIE. JUZ NIE WSPOMNE O LUDZIACH KTORZY DZWONIA, BO TO JEST TEMAT NA NAPISANIE DOBREJ KSIAZKI NIE JEDEN PSYCHOLOG MOGLBY SIE SPOKOJNIE DOKTORYZOWAC NA NIEKTORYCH PRZYPADKACH. DZWONIA OKRUTNE CHAMY,NIEOGARY, STARSI LUDZIE ALBO TROLLE.MAŁO JEST RZECZOWYCH ROZMOW W CIAGU DNIA.OMIJAJCIE TO MOEJCE SZEROKIM ŁUKIEM, JA JUZ SZUKAM NOWEJ PRACY, NIE WARO.BEDZIECIE CAŁYMI DNIAMI TAM SIEDZIEC-BO OCZYWOSCIE NIKT NIE POSZANUJE WASZEGO CZASU, SŁUCHAC WYPOCIN FRUSTRATOW I JESZCZE DOSTANIECIE TAKIE CELE KTORYCH SIE NIE DA WYROBIC, BYLEBY NIE WYPŁĄCIC PREMII.JESLI SPODZIEWACIE SIE ZE BEDZIECIE TYLKO OBSLUGIWAC-Z RESZTA ZGODNIE Z TYM CO MACIE W UMOWIE TO SIE GRUBO MYLICIE, PRZEDE WSZYSKIM NASTAWCIE SIE NA NATARCZYWA SPRZEDAZ MAŁO ATRAKCYJNEGO PAKIETU.TRZEBA SIE LICZYC JAK SIE OKAZALO OSTATNIO ROWNIEZ Z TYM ZE W CIAGU MIESIACA BEDZIECIE MUSIELI ISC NA BEZPŁĄTNY URLOP BO NIKT WAM NIE EBDZIE PŁĄCICŁ ZA SIEDZENIE, SKORO KLIENCI MNIEJ DZWONIA.NICZEGO SIE TAM NIE DA ZAPLANOWAC, ANI CZASOWO ANI FINANSOWO.WYPŁĄTY W LISTOPADZIE MIAŁAM WZIAC PONAD 1800 A NAGLE ZROBIŁO MI SIE 1300 BO CHCE CZY NIE CHCE, MAM NIE PRZYCHODZIC DO PRACY A DO TEGO MAM SPRZEDAWAC BO JAK NIE TO WYPAD.

Pomocna?
Tak17Nie
Piotr
 Opinia
@JASNACHOLERA 19.10.2018 17:22

Rozumiem Twoje rozżalenie, jednak na przyszłość nie pisz wszystkich słów z dużych liter. Wiesz może, dlaczego firma Orange Polska zmieniła pracownikom grafiki? Czy mają na to wpływ jakieś konkretne powody? Jeżeli możesz to przedstaw czytelnikom, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie
JASNACHOLERA
 Opinia
@Piotr 22.10.2018 08:11

jasne, na siłe powysyłali ludzi na urlopy i na urlopy bezpłatne poniewaz nie ma duzego ruchu na połaczeniach przychodzacych. Nikt Ci tego nie powie wprost, ale skoro mało odbierasz - to lepiej wogole nie przychodz. Nikogo nie obchodzi ze masz zobowiazania, doatejsz skrocenie grafiku do konca miesiaca albo przymusowy urlop. Nie wazne ze masz zagrafikwoane na 176 godzin- nagle grafiki pozmieniane na 134 i nie masz opcji albo to albo wcale. Kilka osob przyszło jak codzien do pracy i na dzien dobry, w srodku miesiaca otrzymały info ze albo ida na dobrowolny urlop płatny do konca miesiaca albo na siłe bezpłątny dostaja, tudziez zwolnienie. Nie wazne ze trzymałes sobie urlop na jakis wyznaczony teramin bo np masz wyjazd, zblizaja sie swieta czy masz zaplanowane wczasy -wykupiona wycieczke na inny termin, albo teraz albo wogole nie dostajesz kasy i nie ma dyskusji. To ze dostaniesz kilkaset zł mniejsza wypłate- no coz, nikt nie mowił ze bedzie lekko...Oczywiscie Twoj przydział Lovow do zrobienia nie zmniejsza sie wprost proporcjonalenie do godzin ktore wypracowywujesz, wciaz pozostaje na takim samym poziomie, po prostu musisz wciskac szit bardziej skutecznie .

Pomocna?
Tak11Nie
Nick
 Opinia
@JASNACHOLERA 24.10.2018 14:43

To ma miejsce w Lublinie rozumiem? Na Jakim Dziale?

Pomocna?
TakNie
Piotr
 Opinia
@JASNACHOLERA 24.10.2018 14:43

Czy w związku z tym, że firma Orange Polska skróciła grafiki zatrudnionym pracownikom, to automatycznie również zmniejszyło się wynagrodzenie miesięczne? Czy w przeszłości również zdarzały się takie sytuacje, że firma wysyłała pracowników na przymusowe urlopy?

Pomocna?
TakNie
Maja
 Opinia

@Janusz, czy w rzeczywistości te "groźby" zostały spełnione? Co dokładnie miałeś zrobić? Było to coś, co nie było określone w Twoich codziennych obowiązkach pracy w firmie Orange Polska? @Janus1257, czym była spowodowana rzekoma nieterminowość wypłaty wynagrodzenia w firmie Orange Polska? Często zdarzało się, że nie otrzymałeś pensji na czas? @Małgosia, każdy z pracowników był "zmuszony" do tego, aby wypełnić pozytywnie te ankiety? Były osoby, które sprzeciwiły się tej praktyce i wypełniły ankietę zgodnie ze swoimi przekonaniami na temat pracy w firmie Orange Polska? Przedstaw, proszę, jak to wyglądało.

Pomocna?
TakNie
Maja
 Opinia

@Janusz1257, widzę, że zarzucasz firmie Orange Polska poważne przestępstwo, jakim jest niewątpliwie mobbing, dlatego chciałabym, żebyś uzasadnił, czy aby na pewno w firmie występują zdarzenia, które można sklasyfikować pod to pojęcie? Jest to przestępstwo dlatego taki zarzut wobec firmy, należy odpowiednio uargumentować i opisać. Zachęcam do sprecyzowania swojej wypowiedzi.

Pomocna?
TakNie
Janusz
 Opinia
@Maja 26.09.2018 13:42

Drogi przyjacielu zagrożono mi ze jeśli nie zrobię pewnych rzeczy będę mógł pożegnać się z posadą więc uważam to za mobbing i zastraszanie

Pomocna?
Tak10Nie
Janus1257
 Opinia
@Maja 26.09.2018 13:42

Niestety nic nie było na czas ani pensja ani premia byłem terroryzowany

Pomocna?
Tak3Nie
Małgosia
 Opinia
@Maja 26.09.2018 13:42

Ja pamiętam, jak przyszła ankieta do wypełnienia, w której miałam ocenić pracę w Orange. Pytania dotyczyły warunków pracy, materiałów wspomagających, szkoleń oraz przełożonego. Ankieta miała być dobrowolna i anonimowa. Nie chciałam jej wypełnić, moja przełożona powiedziała że muszę i to jeszcze w jej obecności. Skończyło się tym, że faktycznie musiałam dać najwyższe oceny (w obecności przełożonej)bo inaczej zasugerowano mi, że jeśli nie to długo tu nie popracuję.

Pomocna?
Tak7Nie
EustachySJ
 Opinia

Moi drodzy, Ja również nie zawaham się użycia określenia jakim jest Mobbing. Nie mają żadnych argumentów, więc stosują ostateczne formy tzw. motywacji pracownika. Widać że Kierownikom Wydziału palą się stołki i nie wiedzą co robić. Wolą zwolnić pracownika albo motywują by samemu odejść. Jeżeli masz dużą wiedzę, to się nie liczy. Mają być wskaźniki wyrobione i najważniejszy punkt programu: Sprzedaż, jeżeli jej nie ma to grożą notatkami służbowymi. Premii i tak nie wypłacą bo wyniki nie wyrobione. Podobno to infolinia obsługowa, a jednak musisz się nie raz bardziej tłumaczyć z tego dlaczego nie stosujemy technik sprzedażowych i samej sprzedaży niż z pozostałych parametrów. Przy ocenach rozmowy przez Kierownika same techniki sprzedażowe są najbardziej ocenianie niż jakość obsługi. Sprzedaż jest ważna, to nie karitas, ale bez przesady. Orange samo się niszczy od środka i już nic nie odbuduje tego co budowali przez lata pracownicy tej firmy. Chciałbym podziękować wszystkim osobom z którymi dane mi było pracować w Lublinie. Rodzinna ciepła atmosfera nie raz lepiej czułem się tam niż u siebie w domu :) Ludzie zawsze pomocni, wyrozumiali. Dużo dobrego humoru i fajnych rozmów sprawiało, że taki zły klient nie był w stanie wyprowadzić z równowagi. Trzymajcie się :)

Pomocna?
Tak15Nie
Janusz1257
 Opinia

Nie polecam brak poszanowania człowieka przełożeni stosują jawny mobbing wobec pracowników to jest (usunięte przez administratora) a nie miejsce pracy

Pomocna?
Tak9Nie
Maja
 Opinia

@Piotr, jak uważasz, czy taki grafik pracy w firmie Orange Polska, który przedstawiłeś w swoim komentarzu, będzie dobry dla studentów zaocznych, którzy chcieliby podzielić pracę ze studiami? Czy firma Orange Polska często zatrudnia studentów, czy raczej preferuje osoby dyspozycyjne przez cały dzień?

Pomocna?
TakNie
Piotr
 Opinia

Jeżeli ktoś jeszcze szuka pracy na infolinii Orange niech przygotuje się na to, że nikt nie będzie szanował jego czasu. Praca od godziny 8:00, 9:00, 14:00, dzień wolnego, 12:30, 13:30 w dodatku po 6, 7, 8 czy 9 godzin dziennie nie pozwala na jakiekolwiek zaplanowanie dodatkowych zajęć a niestety z wypłaty minimalnie wyższej od minimalnej krajowej ciężko utrzymać rodzinę.

Pomocna?
Tak10Nie
Maja
 Opinia

@Szukam Pracy, jesteś zainteresowana pracą w firmie Orange Polska na stanowisku call center? Przeglądałaś jakieś oferty pracy, które wskazywałyby na to, iż firma poszukuje pracowników na to stanowisko?

Pomocna?
TakNie
Olga
 Opinia

Czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakieś wskazówki dla kandydata przed rozmową?

Pomocna?
TakNie
Proszę
 Opinia
@Olga 06.08.2018 19:01

A odpowiesz może gdzie znajdują się call center Orange w Lublinie? Nieoge nigdzie znaleźć

Pomocna?
TakNie
Szukam Pracy
 Opinia

Poda mi ktoś adres takiego call centre w Lublinie? Są chyba dwa prawda? Proszę o oba albo jeśli jest ich więcej proszę o więcej pozdrawiam.

Pomocna?
TakNie
Maja
 Opinia

@Prawda boli Nie obrażaj proszę innych użytkowników, gdyż jest to wbrew regulaminowi. Zamiast tego, chciałabym Cię prosić, abyś napisał swoją opinię na temat firmy Orange. Na pewno będzie ona wnosić więcej wartości merytorycznej w tym wątku, niż krytykowanie innych użytkowników.

Pomocna?
TakNie
Gregor
 Opinia

Nie ma ludzi niezastąpionych!! Firma z perspektywami daje bezpieczeństwo.

Pomocna?
TakNie3
Prawda boli
 Opinia
@Gregor 09.05.2018 11:26

Takie teksty juz 10 lat temu zaczely niszczyc firme poniewaz nie dba sie o doswiadczonych ludzi tylko masowo co miesiac rekrutuje swiezakow za murzynska stawke. Efekt: niekompetencja, kiepska obsluga, slaba opinia, straty firmy. Takich jak ty nalezy bezzwlicznie usuwac z firmy bo tworzycie zly pijar.

Pomocna?
Tak15Nie
Maja
 Opinia

@Marcin Jeśli dobrze Cię zrozumiałam to chciałbyś aplikować do firmy Orange i dlatego pytasz. Czy finalnie złożyłeś CV do firmy? Jeżeli tak to napisz czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną oraz co na niej zostało Ci zaproponowane. @Były pracownik Jedyne co mnie zastanawia po Twojej wypowiedzi to kwestie grafikowe, o których napisałeś. Skoro pracownik może wybrać te cztery dni, które gwarantują mu wolne w tych dniach, to na jakiej konkretnie podstawie pracodawca jednak każe wtedy pracować?

Pomocna?
TakNie
Marcin
 Opinia

A jak tam wygląda praca przy odbieraniu połączeń na dziale technika? Czy ktoś z minimalna widzą po przejściu przez szkolenie będzie wstanie samodzielnie udzielać klientowi informacji?

Pomocna?
TakNie
Były pracownik
 Opinia

Rok wstrzymywalem sie od napisania swoich przemyśleń dotyczących pracy w na infolinii w Orange, komentarz dotyczy pracy w Rzeszowie. Pracowałem ponad cztery lata na infolini jako techniczny konsultant, a w późniejszym czasie pełniłem obowiązki w zakresie zadań dodatkowych- tzw. ichniejszy Back Office(byli pracownicy z pewnością wiedza o czym mowa). Jako bardzo młody człowiek, cieszyłem sie wówczas ze mam prace, ale patrząc na to wszystko z dłuższego horyzontu czasowego, to pracowałem tam o conajmniej 3 lata za dużo. Może zacznę od plusów: - agencja pracy wpolpracujaca z Orange daje umowę o prace i właściwie na tym moge zakończyć. Przejdźmy teraz do minusów: - generalnie praca odbywa sie w nieregularnych godzinach, chodzi o to ze jednego dnia możesz pracować od 7, a następnego od 12 - zapomnij o wolnych weekendach, Orange układa grafiki dla konsultantów wg. prognozowanego ruchu na infolinii, wiec trzeba sie dostosować. Oczywiście fikcyjnie pracownik może wybrać 4 dni w miesiącu, które bedą mu gwarantowały przyjście do pracy w dogodnych dla niego godzinach, jednak praktyka pokazała ze to nie działa. - rozwój pracownika... Cóż każdy rozwój zawodowy definiuje w inny sposób, w kontekście pracy na infolinii Orange to nauka nowych urządzeń no i ew. promocji, które wymyśla, jednak w tym drugim przypadku nawet jeżeli sprzedasz usługę klientowi podczas rozmowy, to nie wprowadzisz zamówienia w czasie rozmowy, bo klient na takiej rozmowie straciłby fortunę, dlaczego? Każda nowa promocja to proces biznesowy, którego czasami autor nie jest w stanie zrozumieć, dodatkowo management będzie Cie ścigał za to ze nie odbierasz połączeń przychodzących gdy chcesz wprowadzić zamówienie. Co prawda są osoby dedykowane do wprowadzenia zamówień tak aby konsultant był w ruchu, ale i dochodzi do często do sytuacji, w której ta osoba tez musi odbierać połączenia połączenia(chyba klienci Orange zaczęli wiedzieć dlaczego maja problem ze swoimi zaowienieami z infolinii) - kierownictwo - w kontekście swojego bezpośredniego przełożonego nie moge powiedziec złego słowa na gruncie kompetencyjnym i prywatnym, ale odnosząc sie do innych, to osoby z gruntu nastawione na zyski, wiec „cisną” swoich ludzi do sprzedaży usług, zeby mieć premie, generalnie jeżeli ktoś liczy na awans kierowniczy z konsultanta to trzeba sie przygotować na wazeliniarstwo u innych kierowników, wtedy jesteś „swój” i na pewno Cie poprą, mało jest kierowników sekcji (w tym mój były przełożony) kompetentnych, a przede wszystkim bardzo obiektywnych w stosunku do swojego całego zespołu. -zarobki i premie - temat naprawdę przykry.. z tego co pamietam dostałem 13zl brutto i to była stawka po podwyżce, wcześniej miałem 11,50 brutto???? Oczywiście Orange premiuje swoich pracowników kwartalnie bonami sodexo,ale jeżeli nie wyrobisz określonej normy to o premii zapomnij, np. gdy Klient wkurzony zadzwoni, bo Orange nie naprawiło działania usługi od 2 tygodni i wypełni negatywna ankietę to konsultant Cierpi.. Może ktoś zaraz napisać „dlaczego szybciej nie odszedłeś i narzekasz i psujesz wizerunek” otóż od razu odpowiem: Sam sie sobie dziwie dlaczego tak długo tam pracowałem, większość tego czasu poświęcałem na studia, wiec powiedzmy ze byle grosz sie liczył, teraz mam świetna prace i możliwości, ale trzeba pamiętać ze tam nie tylko studenci pracują(osobiście szkoda mi takich ludzi. Także drogi potencjalnie przyszyły kandydacie, który szukasz pracy dluzsza metę i nie jesteś studentem, zastanów sie czy warto jest tracić czas na cos co nie oferuje perspektyw, daje mało benefitów, a czasami psuje nerwy.

Pomocna?
Tak28Nie
Maja
 Opinia

@Cezary, co Ty możesz napisać odnośnie pracy w Orange Polska? Masz jakieś doświadczenia, jeśli chodzi o pracę w tej firmie? Jeśli tak to napisz swoje zdanie odnośnie pracy oraz warunków pracy. @Małgosia, dlaczego tak myślisz? Jakie sytuacje albo sytuacja wpłynęła na Twoje zdanie? Napisz bardziej merytorycznie, dlaczego tak uważasz. Wszystkie szczegółowe informacje będą bardzo ważne oraz pomogą potencjalnym kandydatom do pracy.

Pomocna?
TakNie
Małgosia
 Opinia
@Maja 09.04.2018 15:18

Dlaczego tak myślę opisałam 12.05.2017 roku. Mam nadzieję, że moja opinia pomogła potencjalnym kandydatom do tej pracy. Dodam tylko, że odchodząc z tej pracy za ostatni miesiąc miałam 148% realizacji budżetu i miałam plan naprawczy sprzedażowy (bo na odsłuchu w jednej rozmowie nie wyszłam z inicjatywą sprzedażową) i nie dostałam złotówki premii za sprzedaż. Uważam, że takie sytuacje bardzo demotywują pracownika i mogą zniechęcić do pracy w Orange. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak6Nie
Cezary
 Opinia

Jak się komuś nie udało utrzymać pracy w firmie to teraz tak bardzo narzeka?

Pomocna?
TakNie2
Małgosia
 Opinia
@Cezary 21.03.2018 11:44

Problem w Orange polega na tym, że to nie pracownik pracy nie można utrzymać tylko praca w tej firmie nie może utrzymać pracownika.

Pomocna?
Tak20Nie
Marla
 Opinia

Witam.Czy ktoś z Was byłby chętny mi pomóc?tylko osoby które obecnie pracują w Orange.

Pomocna?
TakNie
KonsultantBok111
 Opinia

Nie rozumiem pozytywnych opinii, praca ciężka większość ludzi ze wsi co wyrwała sie z domu i studiuje zarobki bardzo niskie i jeszcze ci klienci- rozumiem że charakter pracy oznacza że będzie sie rozmawiac z klientem ale mając na linii tępe głowy co dzwonią bo nie mają zasięgu albo poprzestawiają sobie coś w telefonie lub nie rozumieją tego co podpisali nasuwa się od razu że trzeba byc bardzo odpornym psychicznie na takich desperatów co dzwonią bo im się w życiu nie ułożyło i trują głowę młodym mądrym ludziom wmawiając im że są niekompetentni. Zarobki tam nie zmieniły się od kilku lat, wymagania nie wiadomo jakie, kierownicy do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie można wyjść do toalety kiedy chcesz bo przerwa jest grafitowa a od monitora jak byłeś to przez najbliższą godzinę musisz trzymać siku, przewalają z premiami za sprzedaż robią wszystko żeby nie płacić a jak ktoś pisze jako plus że wypłata w terminie to nie wiem na jakim świecie żyje. To raczej wynika z kodeksu i już nie może zależeć od firmy- za to często wypłaty sie nie zgadzają trzeba pilnować szczególnie nadgodzin, premie za kwiecień przy dobrych wiatrach wypłacają pod koniec sierpnia ( tak przykładowo) jeśli ktoś jeszcze pracuje bo premie sa tylko dla pracowników a przez pół roku to mało kto tam wytrzymuje. Ogólnie odradzam bo jeśli już wejdzie sie w to g... to ciezko wydostać i zmobilizować sie do szukania innej pracy- pochłania ona wszystko cały dzien wolne dni że jak już wracasz to domu to czujesz sie jak brudna [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie mająca ochoty patrzeć na monitor. A pracować trzeba z różnych powodów... wyzysk, chamstwo, brak perspektyw, rotacja na okrągło, kontakt z psychicznymi klientami, sieć nr 1 ja bym określił jako ostatnia względem pracowników i nawet nie poleciłbym najgorszemu wrogowi- niszczy życie prywatne, zmieniają grafiki, oczekują realizacji wskaźników a jak nie jakies plany naprawcze i groźby zwolnienia przy braku ludzi do pracy cieszyliby sie że ktoś tam jeszcze chce przyjść. Nie polecam, wręcz odradzam- to katastrofa. Niech mój komentarz wezmą pod uwagę ludzie młodzi których przychodzi dużo- naprawdę szkoda czasu na taką firmę więcej niż minimalna nie zarobicie, na rozmowie to wszystko ściema. Nie przychódzcie do Orange.

Pomocna?
Tak26Nie
jasio
 Opinia
@KonsultantBok111 10.09.2017 08:54

100 proc racji :)

Pomocna?
Tak5Nie
hdhdfgh
 Opinia

Pracowałem w Orange w call center w Lublinie prawie 6 lat do połowy 2017r. Zaznaczę, że w dziale klientów biznesowych, bo to istotne. Tak to wygląda z mojej perspektywy. Początkowo byłem zatrudniony przez agencje zewnętrzną na ¾ etatu z dopełnienienem do pełnego, jeśli firma ma taką potrzebę. To były jeszcze czasy tzw., umów śmieciowych. Obecnie z tego co się orientuje agencja podpisuje od razu umowę na rok, ale nadaj jest to ¾ etatu z opcją dopełnienia. Po prawie 3 latach dostałem etat już stricte od Orange. Kiedyś o to było ciężko, ale jak odchodziłem to takie etaty niektórzy dostawiali już nawet po roku. Zarabia się z 3 źródeł: podstawa + prowizja od sprzedaży + premia za wyniki jakościowe. Podstawa to minimalna krajowa liczona jako stawka za godzinę. Na etacie Orange było 1800 netto. Prowizja od sprzedaży wypłacana była co miesiąc ( na etacie kwartalnie ), oczywiście jeżeli zrealizowałeś postawione cele sprzedażowe. Premia z wyniki jakościowe jest wypłacana kwartalnie wynosi jakieś 400-600zł netto i uzależniona jest od twojego poziomu obsługi klienta. Liczy się głównie to jak szybko załatwisz sprawę ( czas rozmowy ) jak oceniają cię klienci w ankietach ( również jak oceniają firmę ), czy klient zadzwoni ponownie z tą samą sprawą w ciągu kilku najbliższych dni, czy większość spraw reklamacyjnych jesteś w stanie załatwić od ręki itp. ( można też nie dostać nic, jeśli za dany kwartał nie wyrobiłeś tych parametrów na odpowiednim poziomie). W najlepszym okresie wyciągałem na etacie jakieś 2500 netto licząc już razem z prowizjami i premiami i uśredniając miesięcznie. Czasem trochę więcej, czasem trochę mniej. Ale jeszcze raz zaznaczę, to było w najlepszym okresie, kiedy byłem już doświadczonym konsultantem. Atmosfera zawsze była dobra. Nie mogę powiedzieć złego słowa. Kierowników, a kliku ich w tym czasie miałem, wspominam bardzo dobrze. Nigdy z nikim nie miałem problemu. Byli wymagający ( bo też sami mają ciśnienie z góry ), ale żadnego mobbingu na pewno tam nie odczułem. Jak coś było nie tak, to się siadało i wyjaśniało. Sama praca no to już jest niestety harówa. Trzeba mieć dystans do wszystkiego i panować nad emocjami, bo klienci bywają różni. Nie jest na pewno tak, że każdy klient po kolej jest chamski. Większość rozmów jest w miarę normalna, niektóre nawet sympatyczne, ale na 10-15 powiedzmy 1-2 s…synów się znajdzie. Jest też sporo rozmów reklamacyjnych ale też nie zawsze oznacza to, że będzie niemiło. Początki są ciężkie bo jest cała masa rzeczy do ogarnięcia. Promocje, pakiety, usługi. Na obsłudze technicznej również, obsługa telefonów, instalacje modemów itd.. Sporo różnych programów, każdy do czego innego, do umów , do obsługi do zasięgu itd. Oceniam, że trzeba jakieś pół roku żeby samodzielnie radzić sobie z większością spraw lub w razie czego wiedzieć gdzie szukać pomocy i jak się zachować. ( nie jest też tak, że zostajesz na dzień dobry zostawiony sam sobie – jest opiekun sali który pomaga w razie co). Czas pracy. Pracuje się między 6 a 22, po 6 do 10h w różne godziny i w różne dni, również w weekendy (oczywiście przy 5 dniowym tygodniu pracy i średnio 168h miesiącu przy pełnym etacie). Niestety pracuje się też w dni świąteczne, choć nie jest to regułą. Na kolejny miesiąc zawsze zgłasza się preferencje co do grafika jeżeli chodzi o dni które chcemy mieć wolne. W miarę możliwości są one uwzględniane, ale z tym już różnie bywa. Są natomiast możliwości zamianek dni wolnych z innymi pracownikami. Denerwująca może być praca na tzw. środkowe zmiany 10 do 18, czy 12 do 20, bo rozwalają ci cały dzień, mam nadzieje, że tego w końcu zaniechali. No i na koniec legendarne przerwy. Przysługuje ci 5 minut przerwy za każdą przepracowaną godzinę plus 30 min przerwy grafikowej na 8h pracy i bodajże 15 na 6h. Bzdurą jest, że jak ci się chce do kibla to musisz czekać ileś tam, bo przed chwilą zacząłeś pracę albo minęło dopiero 30 min od ostatniej przerwy od monitora. Przecież się nie zesrasz w gacie. Jak trzeba było iść, to się szło. Ważne żeby to było w granicach rozsądku. Nigdy nie miałem z tym problemu i nie musiałem się jakoś szczególnie tłumaczyć. Podsumowując na pewno nie jest to praca marzeń, ale jest to cenne doświadczenie, zwłaszcza jeśli to twoja pierwsza praca. Sporo można się tam nauczyć jeśli chodzi o sprzedaż, umiejętności interpersonalne panowanie nad stresem i emocjami. Polecam iść na technikę, bo to jednak bardziej rozwija niż płatności, reklamacje czy sama sprzedaż i przydaje się na co dzień.

Pomocna?
Tak6Nie1
anonymous
 Opinia

Ile realnie można teraz tam zarobić na rękę? Może ktoś podać jakieś widełki. Byłbym bardzo wdzięczny.

Pomocna?
Tak2Nie
Ewaaaas
 Opinia
@anonymous 18.02.2018 20:30

Ewa

Pomocna?
TakNie
Ewaaaas
 Opinia
@anonymous 18.02.2018 20:30

Uciekajcie gdzie się da, ściema z premiami i tyle. Wynagrodzenie to płaca minimalna

Pomocna?
Tak5Nie
Czy
 Opinia

Czy wiadomo coś na temat rekeutacji? CV wyslane kilkukrotnie w miesiącu grudniu. I od tamtej pory cisza.

Pomocna?
TakNie
juz nie konsultant
 Opinia

Niestety już nie pracuje jako konsultant w Orange przez Work Service... :D Jedyne co dobrze wspominam to moja koordynatorke z work Service ( anioł nie kobieta) ze wszystkim szło sie dogadać , poradzić, zawsze byla udzielona pomoc, osoba profesjonalna i nadajaca sie do tej pracy oraz pozdrawiam mojego kierownika (nazwisk nie bede podawac). Lezka w oku sie kreci jak sie pomysli ze w zyciu zawodowym nie spotka sie juz takich ludzi. ( f e n o m e n) I niektorych wsplpracownikow milo wspominam ale po paru miesiacach bylo juz duzo osob nieznajomych, poniewaz rotacja w tej firmie jest przeogromna. To jest praca tymczasowa, ponieważ towarzyszy jej szybkie wypalenie zawodowe. Niestety z kazdej grupy szkoleniowej zostaje mało kto... Nie ma co za szybko sie przywiazywac, bo kazdego tygodnia ktos odchodzi. I jesli chodzi o szkolenia to sa fajne, fajni trenerzy, fajnie organizowane gry na rozluznienie i poznanie sie z grupa. Nie ma co się łudzić ze zarobi sie kokosy w tej firmie. Jeśli wyrobisz nps to otrzymujesz premie raz na 4 miesiace. Sprzedaz musi byc na 85% zeby wyplacili i jednoczesnie wyrobiony nps. Brak nps oznacz brak wyplaconej prowizji za sprzedaz chociazby nie wiem jak byla wysoka. Nps zalezy od klientow, mozna probowac na nich wplywac ale z roznym skutkiem. nawet jesli sie wydawalo ze rozmowa byla super to klient moze wystawic 1 co bardzo obzniza wskaznik Nps. We wskazniku liczy sie tylko ostatnie 5 pytanie jak oceniasz firme . Mimo ze w pytaniu jak oceniasz pracownika klient wystawia maksymalna ocene 5 to i tak male ma to znaczenie jesli chodzi o NPS do premii. Dlatego jest nakaz z gory w kazdej rozmowie blagac i sklomlec o ankiety nps, jest naprawde trudno sie przelamac i nie kazdy robi z siebie blazna Mozna przyplacic powaznymi problemami psychicznymi po zmianach po 10 h gdzie dochodzi do ok 150 polaczen. Kierownicy naciskaja na odbior jesli jestes na 1 linii, mozna otrzymac nieprzyjemne wiadomosci na czacie jesli przekroczy sie przerwe, jesli danego dnia zle sie czujes zi latasz do kibla no to moga byc nieprzyjemnosci bo twoim zadaniem jest odbior. Pracujac w tej firmie mialo sie wrazenie ze zyje sie po to by odbierac telefony, przez dziwny grafik gdzie byly przedziwne godziny rozpoczecia pracy praktycznie o kazdej porze, zmiany po 6-8-10h. Gdzie przy 6 godzinach jest to tylko 15 min i wez w tym czasie zjedz spokojnie wyjdz do kibelka, a juz biada tym co palą. Kazdego dnia przychodzą dziesiątki emaili z rożnymi informacjami/zmianami. Niestety nie ma czasu czytać zmian, poniewaz trzeba odbierac polaczenia. Nie ma organizowanych pozniejszych szkolen czy spotkan z kierownikiem tak jak wczesniej obiecywano, bo caly rok jest ogromny ruch. Dzwonia czesto starsze osoby, z ktorymi ciężko sie dogadac, niektore starsze osoby maja demencje i schizofrenie, osobiscie zdarzyło mi sie rozmawiac z osobami chorymi psychicznie i nie mozna bylo sie rozlaczyc. Ludzie na infoinie dzwonia rozwscieczeni, potrafia wyzywac i upokarzac, czesty text do konsultantow to zarzucanie niekompetencji. Nerwy trzeba miec ze stali. Wyczerpujaca psychicznie praca. Ludzie albo sie zwalniaja albo przechodza szkolenia na BO ( tam tez trzeba odbierac jak odwoluja harmonogram) lub na czat. Na kazdym stanowisku jest NPS i szereg innych wskaznikow. Nikt nie ma łatwo, nawet kierownicy. Wtedy byla to stawka 13 brutto a teraz o dziwo zwiekszyli do 15. Zazwyczaj harmonogram jest ustawione na popoludnia. Przez pare mieisecy praca na popoludnia doprowadzila mnie do szewskiej pasji. W konkursach na ustawianie grafiku wygyrwaja osoby ktore i tak maja prace 8-16. NIe dajcie sie oszukac obietnicami trenerow o wysokich prowizjach sprzedazowych, o zlotych gorach i niebu na ziemi, poniewaz tak zarabia tylko malutki % konsultantow na sprzedazowce. Jesli chcesz byc sprzedawca to nie mozesz miec sumienia oraz musisz byc dobrym sciemniaczem, a wszystko tak by w odsluchanej rozmowie sprzedazowej nie mozna bylo sie do czego przyczepic. Od prowizji sprzedazowej jest dodatkowo odliczany podatek!!! Na iles tam tysiecy konsultantow tylko 650 ma etat. Reszta 3/4 z dopelnieniem. Ciagle trzeba szukac miejsca do pracy, komptery czesto ulegaja awariom i potrafia wlaczac sie po pol godziny, a w grafiku automat wstawia spoznienie i to nic ze bylo sie w pracy wczesniej. Pozniej trzeba prosic o BZL i sie tlumaczyc. Te stare gowniane komputery-.- Nie ma po co za darmo przychodzic godzine wczesniej dla takich gratow. Jesli ktos ma noz na gardle i brak jest perspektyw na inna prace mozna isc na wlasna odpowiedzialnosc i po 3 miesiacach uciec na inne stanowisko to moze lżej odrobine bedzie chociaz nie sadze... Powodzenia przyszlym konsultantom ktorzy przychodza, z super motywacja nakręcona przez trenerow, ze swiezoscia, a pozniej uderza ich zimna tafla lodu, zderzaja sie ze smutna rzeczywistoscia wypalaja się i obojętnieja na wszystko.

Pomocna?
Tak29Nie

Zostaw opinię o Orange Polska - Lublin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Orange Polska