Jak wygląda sprawa grafiku w Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Pracowników Orbis S.A. Hotelu Silesia w Katowicach. Czy pracodawca idzie na rękę?
mobbing mobbing i jeszcze raz mobbing :) pani Karolina (kierownik recepcji) ma wyrobiona opinie pomiedzy hotelarzami ktorzy mieli watpliwa przyjemnosc z nia pracowac
niby fajnie, ale hotelem zarzadza banda glabow nie majacych pojecia o stanowiskach ktorymi zarzadzaja. flegmatyczny manager restauracji, ktory boga za nogi zlapal, bo go tam trzymaja, a gdyby mial zrobic zamowieniena towar to by umarl z przepracowania i wysilku umyslowego, dyrekcja myslaca, ze praca w restauracji konczy sie na kawie dla biura, kierowniczka recepcji draca sie na wszystko i wszystkich, zastraszajaca wspolpracownikow i gosci... szkoda gadac, zaklad pracy chronionej. nie polecam.
Nocowałem w tym hotelu nie raz, korzystałem także z restauracji i basenu -bardzo dobrze oceniam cały obiekt w tym pracowników. Przy tych okazjach miałem możliwość porozmawiania z różnymi pracownikami i praktycznie we wszystkich przypadkach sprawiali profesjonalne i pozytywne wrażenie (widać i było, że się starają i wyglądali ogólnie na zadowolonych). To, ze z raz czy dwa musiałem trochę dłużej poczekać na obsługę w restauracji, bo było dużo gości nie traktuję jako duży minus.
Jeżeli ktoś chce zmarnować cenne miesiące swojego życia to polecam tę firmę. Zero szacunku do drugiego człowieka. Kultura pracy jest właścicielowi firmy i jego najbliższym współpracownikom nieznana, nie mówiąc tu o dostosowaniu się i znajomości przepisów i norm prawnych. Rotacja w firmie ogromna. Nie ma miesiąca (tygodnia czasem) żeby kogoś nie zwolnili lub żeby ktoś się sam nie zwolnił. A jeżeli ktoś nie wierzy to zapraszam przejść się wiosennym popołudniem do restauracji hotelowej i podpatrzeć sobie relacje pracowników. Szkoda zdrowia na tę firmę.