Opinie o AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.
![AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Pracuję w AAA już ponad 9 miesięcy i jak na początku mogłem narzekać na niskie zarobki tak teraz oscylują one w granicach 2900 netto więc całkiem nieźle przy większości czasu w miesiącu spędzonym na odpoczynku. Atmosfera w pracy jak najbardziej na plus, czy to menadżer czy handlowiec czy osoba z działu operacyjnego albo stocku zawsze można normalnie pogadać i się pośmiać, a jeśli potrzebuje ktoś pomocy każdy mający chwilę czasu chętnie jej udzieli. Przychodząc na plac nie czuje się jak w pracy, bardziej jak w małej pracowniczej rodzinie .
Sprzedawałam auto z pełnią zaufania ale się okazało, że AAA Auto nie jest firmą, którą tym zaufaniem można obdarzyć. Środków za samochód nie otrzymałam zgodnie z umową. Nie dotrzymano również słowa, że zostanie mi przesłany dowód wpłaty. Osoby na infolinii są bardzo uprzejme ale co z tego, nie mogą mnie przełączyć do osoby kompetentnej. Podsumowując nie mam auta, nie mam pieniędzy za to mam mnóstwo zapewnień i obietnic. Przestrzegam wszystkich.
Szkoda waszych opinii szanowni pracownicy AAA. Nikt już się na to nie nabierze
A ja pracowałem i najniższa krajowa, wulgarne odzywki ze strony managerów w stosunku do niektórych pracowników, łamanie czasu pracy. Zamiast 14 dni po 12h kazali tyrać 17 dni no i kasa kiepska. Dodatkowo wstyd z racji, że pracuje się w tej pseudo korporacji. Wiadome, że 95% komentarzy tutaj jest pisana przez pracowników firmy, ale wątpię by ktoś już sie na to nabrał
Stosują nie legalne praktyki sprzedaży. Sprzedają auta z wadami a poźniej nie chcą zwórcić kasy i uznać reklamacji. Umiejętnie podsuwają stos dokumentów do podpisu na tablecie gdzie nie ma możliwości przeczytania dokładnie a jak zapytasz co to za dokumenty to sprzedawca odpowiada, że wszystko będzie przesłane na e-mail, niestety takie dokumenty nie dotarły. NIE POLECAM.
Kwota 2 tys., wpłacona przeze mnie jako zaliczka na Hyundaia Atosa, została sprytnie potraktowana jako "gwarancja możliwości zwrotu auta", w sytuacji gdy Atosa jeszcze nie kupiłem, lecz zamieniłem na droższą Megankę (Atos okazał się być autem typowo miejskim). Namówiono mnie przy tym na polisę KEY SECURE (400PLN), z której chciałem zrezygnować po upewnieniu się o jej nieprzydatności. Miły pan polecił mi kontakt z agencją w Katowicach, a przecież to w Piasecznie sprzedano mi tę polisę. Zarzut: Sprzedaż usług dodatkowych odbywa się na zasadach przedstawionych klientowi niejasno, bez przejrzystego (dla klienta) regulaminu. Gdzie jest napisane, że zamiana auta wybranego (którego jeszcze nie kupiłem, a tylko zadatkowałem) na auto droższe, przebiega w sposób niweczący wpłacony zadatek? O tym mnie nie informowano, przedstawiono za to fakturę-korektę, zapewniając że transakcja przebiega pomyślnie. To mnie utwierdziło w przekonaniu, że moje przypomnienie o wcześniej wpłaconych 2-ch tysiącach zostało uwzględnione. Tak się nie stało, czyli owe 2 tysiące zostały "dołożone" do faktury sprzedaży. W miłej atmosferze, klient mniej zauważa, że jest oskubywany z pieniędzy.
zupelny brak szacunku do klijenta. umowilem sie na spotkanie wybralem samochod zaplacilem za sciagniecie bo jest w innym miescie. do tego dodam ze na zalatwieniu formalnosci spedzilem w salonie 4 godziny. samochod mial byc sciagniety w przeciagu tygodnia. po dziesieciu dniach dostalem informacje ze samochod sprzedali komus innemu jak go sciagneli bo akurat trafil sie kupiec i nie widza w tym problemu. niby duza firma a traktuje klijenta jak (usunięte przez administratora) wiec jak zarezerwujesz samochod nie mozesz byc pewien ze sie doczekasz bo maja ciebie w (usunięte przez administratora)
Rzeczowo , uczciwie , profesjonalnie.
Bo korzystał z tych niestety usług ????zostałam (usunięte przez administratora) na cenie i nikomu nie polecam .Trzymać się z daleka.
Bardzo uczciwe jest doliczenie 1300 zl za jakies przedziwne rzeczy w stylu "dodatkowy serwis dla klientow". Kupowalem auta uzywane w roznych komisach.nigdzie nie bylo takich (usunięte przez administratora) jak w aaa auto
Bzdura. Chociaż ..... mogę się zgodzić że firma "rzeczowo, uczciwie i profesjonalnie" (usunięte przez administratora) klientów. Tak jak wielu już pisało, najpierw zachwalają a na samym końcu dają do podpisu protokół z którego wynika że auto to złom
(usunięte przez administratora)I obłuda nie kupować. (usunięte przez administratora)
świetna praca, świetna atmosfera i super ludzie
Pracownik pisze że super praca, dla pracownika może i tak ,bo to on (usunięte przez administratora) a nie klient
dokładnie 3 miesiące u nich pracuję w biurze. bardzo fajna praca, super ludzie i dobre zarobki
Dobre zarobki to takie powyżej 4000zł na rękę. Jest szansa uzyskać tu taką kwotę ?
Spokojnie się da. Zależy na jakie stanowisko aplikujesz. Jeśli będziesz chciała spędzać czas na recepcji to nie zarobisz 4000 tysięcy netto ale na każdym innym stanowisku tak. W kwestii wpisu hadbas powiem tak... Za darmo się pieniędzy nie dostaje. Jeśli zarabiałeś u nas poniżej 3 tysięcy złotych to byłeś jednym z najgorszych pracowników skupu lub sprzedaży :)
Bardzo uczciwe jest doliczenie 1300 zl za jakies przedziwne rzeczy w stylu "dodatkowy serwis dla klientow". Kupowalem auta uzywane w roznych komisach.nigdzie nie bylo takich (usunięte przez administratora) jak w aaa auto
Pracuje tutaj od 2019 roku . Miałam, kiedyś krótka przerwę , chciałam coś zmienić . Nie wyszło najlepiej, wróciłam na stare i nie żałuję ;). Wypłata na czas, super ekipa i nowe doświadczenia. Posiadamy Luxmed i Multisport ! A pracę, chociaż jest wymagająca lubię !
Brak informacji i wyposażenia podstawowego samochodu Zakup samochodu za 86500 zł -skoda kamiq -obsługa jak w hipermarkecie ,raz jeden raz drugi sprzedawca ,jazda próbna oględziny -okazało się że w samochodzie brakuje - zestawu naprawczego do kół ,trójkata odblaskowego ,gasnicy ,haka holowania samochodu itd. Po interwencji dostałem lewarek i klucz i resztę ( nie od tego auta lewarek i klucz jak się potem okazało ) pojechałem by sprawę wyjasnić , oczywiscie zostałem zbyty, zapłaciłes sprawa zamknięta a że samochód byl bez wyposażenia ,OCZYM MNIE NIE POINFORMOWANO przy zakupie ,teraz muszę wydać dodatkowe 350 zł by kupić oryginalny zestaw .Z takim podejsciem pierwszy i ostatni raz zakupiłem samochód w tej firmie i NIKOMU NIE POLECAM Krzysztof z Sosnowca
tak duzo samochodów w jednym miejscu! Byłam pod wrazeniem!
Niekompetentni i chciwi pracownicy, mocno zawyżający cenę, bez jakiejkolwiek wiedzy o sprzedawanych pojazdach oraz żałośnie żebrający o opinie.. To powinno być motto tego miejsca. Sprzedawca (3 pracowników do jednego pojazdu!) i żaden nie wie co sprzedaje, jaki sprzedawany pojazd ma silnik, przebieg, rocznik... Cokolwiek.. Marżę na niekorzyść klienta oscylują w okolicach 15-20% Z czystym sumieniem, nie polecam.
a ja polecam i z auta jestem bardzo zadowolony
A ja NIE polecam. Fajnie że jesteś zadowolony z auta. Szkoda że bardzo duża rzesza klientów nie może powiedzieć tego samego o swoich samochodach, bo z premedytacją sprzedano im uszkodzone samochody. Na dodatek firma unika wszelkiej odpowiedzialności za wadliwy towar - zgodnie z zasadą: kupiłeś (usunięte przez administratora) u nas auto to teraz radź sobie sam
Poziom firmy bliski dna. Dziwne pytania zarówno z HRu przez telefon jak i już na rozmowie z managerem. Nastawianie na rozmowie, że klientowi trzeba będzie wciskać kit i nieprawdę odnośnie stanu technicznego, mechaniki czy wyposażenia, aby tylko doszło do transakcji. Zapewnianie, że zarobki będą rzędu 7-10 tys. zł. Jak się później okazało takie kwoty zarabiali handlowcy którzy przychodzili w czasie wolnym i robili nadgodziny oraz na wszystkie weekendy przez co wyrabiali miesięcznie 260-300 godzin. W rzeczywistości będąc uczciwym i informując klientów o rzeczywistym stanie samochodów i pracując 40h tygodniowo można było zarobić w porywach 4tys. Przepracowane kilka miesięcy i trzeba było się zmywać z tego cyrku.
Pytania głownie o samochody i ich znajomość pod względem technicznym. Co i tak później podczas pracy okazuje się w ogóle nieprzydatne. Przynajmniej na stanowisku handlowca
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zdecydowanie bardzo dobry dealer samochodowy, pełen profesjonalizm i naprawde duzo samochodów
Zdecydowanie BARDZO ZŁY dealer. Profesjonalnie to oni potrafią tylko (usunięte przez administratora) (oszuk..i..wać) klientów - sprzedając niesprawne samochody; dodatkowe, bardzo drogie ale niczego nie gwarantujące ubezpieczenie; wciskając klientom kredyt o kosmicznie wysokim oprocentowaniu. TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
W dniu 20.06.2024 r zakupiłem auto w Piasecznie. Do 24.07.2024 r nie zwrócono mi kaucji 5000 zł, mimo kilkukrotnie pisanych maili na skrzynkę pracownika, który sprzedaż przeprowadził i z nim uzgadniałem zwrot kaucji. Nie pomógł mail na adres reklamacji ani osobisty pobyt w Piasecznie, gdzie pani powiedział iz musże sprawe załatwić elektronicznie. Kompletny brak reakcji na maile.
Sprzedany samochód ( w Krakowie) z uszkodzonym silnikiem, żadnej reklamacji - (usunięte przez administratora) (ubezpieczenie też nie działa). Każdy kto zamierza kupić w tej firmie auto niech nawet nie zawraca sobie głowy.
Samochody fajne, widać, że naprawde zadbane mechanicznie no i przede wszystkim sprawdzone
Bzdury piszesz, kłamliwe bzdury. Niejednokrotnie pisano że samochody psuły się już po kilku dniach, ba , bywały przypadki że i w tym samym dniu w którym dokonano zakupu
jak najbardziej miejsce godne polecenia w kwestii zakupu samochodu
NIEPRAWDA, NIEPRAWDA i jeszcze raz NIEPRAWDA. Firma nie szanuje klientów, sprzedaje zepsute samochody, nie uwzględnia żadnych reklamacji, po prostu jedna wielka żenada. Pisało już o tym bardzo wielu klientów.
Szczerze odradzam. Minęło już trochę czasu od zakupu ale piszę to ku przestrodze kupujących. W zeszłym roku w miesiącu sierpniu w/w firmie zakupiłem polecany, sprawdzony samochód. I cóż drodzy państwo? Kłopoty zaczęły się niemal natychmiast. Okazało się, iż po wymianie oleju następuje branie oleju przez silnik na skutek pęknięcia gumy od turbosprężarki, która tu UWAGA: była klejona, zamaskowana i ukryta - serwis potwierdził. Firma odmówiła zwrotu kosztów naprawy powołując się na absurdalne argumenty, że taki zabieg jest jak gdyby normalny. Nadmieniam, iż wada którą opisuję jest ewidentnie wadą ukrytą, za którą sprzedawca winien odpowiadać. Niestety firma nie sprawdza samochodów i upłynnia je ze szkodą dla klienta.
pracuję w biurze, jestem bardzo zadowolona
Witam, ubezpieczenie gwarancyjne przez rok od zakupu to fikcja. Firma ubezpieczeniowa jest zewnętrzna i ma wyłączenie na wszystko co jest spowodowane zużyciem eksploatacjyjnym. Przy zakupie oczywiście mnie okłamali. Po zakupie wszyscy już mnie mieli gdzieś.
Kupujesz tam auto? Przed złożeniem podpisu, proszę DOKŁADNIE przeczytaj co podpisujesz. Może się okazać, że za swoje pieniądze kupujesz (w/g opisu) wrak. Silnik bierze olej, turbina na wykończeniu, skrzynia dwusprzęgłowa dogorywa. Przy czym auto śmiga aż miło. Rozumiem, że te zapisy są po to aby przypadkiem nie mieć roszczeń z praw rękojmi.
(usunięte przez administratora) Sprzedają samochody z wadami ukrytymi zaniżają wartość samochodu wciskając gwarancję która nic nieobejmuje. Omijać szeroki łukiem.
totalny dramat w skrócie.120 km po auto niby serwisowane suzuki.35000 przebiegu bezwypadkowe. Na miejscu się okazuje wymieniane dwa błotniki rozbierany zderzak maska i brak książki serwisowej. przez telefon mimo pytań zero wzmianki. Naciągactwo pełną gębą
Totalne wrabianie potencjalnego kupującego w zakup uszkodzonego pojazdu. Po złożeniu reklamacji odpowiedź, że z ich strony wszytsko ok,tylko kupujący zgodził się na zakup auta z usterką. Klient nie dostaje całkowitego opisu zakupionego pojazdu na etapie zakupu,tylko po zakupie dostaje dokumenty,które co kilka zdań wskazują, że względu na wiek i przebieg auta mogą być ukryte uszkodzenia. Diagnozują Mercedesa komputerem ogólnym, który nie widzi błędu silnika.
Porażka. Piszą: 1 własciciel, serwisowany w ASO. Po sprawdzeniu: trzech właścicieli, serwisowany w ASO do 40000 km, na następne 40000 km przebiegu nic nie wiadomo. Fatygowałem się do Łodzi 80 km, żeby mi odczytano dwa zdania opinii niby rzeczoznawcy: silnik ok, klima sprawna, wnętrze czyste, rysy tu i tam. Jakby na infolinii nie mogli tego zrobić. Są zdjęcia uszkodzeń ale sprzedawca nie może otworzyć pliku. I sprzedawca zdziwiony, ze nie zamawiam auta. Strata czasu.
AAA Auto...STOSOWANIE NIEUCZCIWEJ PRAKTYKI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI!!! OKŁAMYWANIE KLIENTA W PRZEKAZYWANYCH INFORMACJACH O STANIE POJAZDU! DOKUMENTY SPRZEDAŻY ZAWIERAJĄCE NIEUSTALONE POZYCJE, ZAPISY, FORMY I OPISY! ZANIŻANIE WARTOŚCI POJAZDU NA RACHUNKACH NA RZECZ NIEUSTALONEJ GWARANCJI! CZYTAĆ WSZYSTKIE DOKUMENTY I KONTROLOWAĆ OPISY, ZAPISY, CENY!!! SZCZEGÓLNIE RAPORT SPRZEDAŻY POJAZDU!!! PRZED ZAPŁATĄ!!! ZWROT CZY WYMIANA POJAZDU W KATEGORII BAJKI! NIE POLECAM!!! ZALECANA WZMOŻONA CZUJNOŚĆ!!!
(usunięte przez administratora) i NACIĄGACZE . Najważniejsze dla AAA AUTO to naciągnąć i oszukać klienta i wcisnąć auto . Namawiają na wykup gwarancji a jak przychodzi co do czego to się wypinają na klienta . Po dwóch dniach eksploatacji akumulator padł a oni uważają że to element ekspluatacyjny ( sory ale nie po dwóch dniach ) SZCZERZE NIE POLECAM .
Nie polecam. Zakupiłem u nich auto miało być wszystko sprawne. A okazało się przy nabijaniu klimatyzacji że jest nieszczelnosc. Koszt naprawy 1700zl Miałem wykupioną gwarancję. Wartość 2300zl Miałem auto naprawidz i jak będzie naprawione to mam do nich zadzwonić. I powiedzą gdzie mam dostarczyć fakturę za naprawę. Dzwonie. Na ich numer i nikt nie odbiera. Sprawę odaje do rzecznika praw konsumenta. I nie polecam (usunięte przez administratora)
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. - Piaseczno
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 187.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 159, z czego 135 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.
-
Okulickiego 3
05-500 Piaseczno - https://kariera.aaaauto.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Leśnictwo i sadownictwo - pozostała działalność - Piaseczno i okolice
- Bronisław Garboś Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BGM . Skrót Nazwy Phu BGM
- Atlantic Sp. z o.o.
- Disoni Trade House Sp. z o.o.
- Cieślak Krzysztof Usługi Sprzętowe Wycinka Drzew Rekultywacja Terenu
- Sławomir Ostrowski Usługi Leśne
- P. U. P H Gedeon Włodzimierz Szymczak
- Dom Urody i Inwestycji Sp. z o.o.
- S E K w O J A Stanisław Szymaniak
- Wiza-Trans Sp. z o.o.
- MK Tomasz Łyszcz
![Cover](http://www.gowork.pl/media/cache/company_background/uploads/company_profile_background/8/3/5/835ee726bd6f5cdca879cd98b888c8b3.jpg)