AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Zapraszamy do obejrzenia filmu:)
robert
Klient

Rzeczowo , uczciwie , profesjonalnie.

24
Ania
Pracownik

świetna praca, świetna atmosfera i super ludzie

15
Justyna
Pracownik

dokładnie 3 miesiące u nich pracuję w biurze. bardzo fajna praca, super ludzie i dobre zarobki

18
Hej
Pracownik

Pracuje tutaj od 2019 roku . Miałam, kiedyś krótka przerwę , chciałam coś zmienić . Nie wyszło najlepiej, wróciłam na stare i nie żałuję ;). Wypłata na czas, super ekipa i nowe doświadczenia. Posiadamy Luxmed i Multisport ! A pracę, chociaż jest wymagająca lubię !

13
Rysiek
Klient

Opinie opiniami, ale ja na to jakos nie zwracam uwagi, kupilem samochód w aaa auto i nie moge zlego słowa powiedziec, mam dobre doswiadczenia

3
Antek Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Rysiek

A doliczyli ci 1300 na zmyslone uslygi i polroczne niby ubezpieczenie? Bo koszt tego nie jest podawany przy cenie pojazdu.dopiero w chwili placenia klada kolejna fakture.za to ich sciga uokik

TTT
Klient

Omijać szerokim łukiem sprzedają samochody z ukrytymi wadami, nie chcą zwracać pieniędzy, pozostaje tylko sąd. Ci panowie to czarusie jakie to perełki z tych samochodów. Odradzam te śmieszne ubezpieczenie samochodu, nic na tym nie naprawicie a pieniądze stracicie, oczywiście później można zrezygnować z takiego ubezpieczenia lecz pieniądze nie wracają do ciebie tylko do AAAAuto mimo że to ty za to ubezpieczenie płaciłeś. Pamiętajcie też że firma jest Czeska więc polskie prawo ma gdzieś i wszystko co chcecie załatwić to idzie przez Czechy bo to oni podejmują decyzję, więc już na dzień dobry daje do myślenia. W polskich oddziałach będą mili i sympatyczni do bólu lecz gdy już kupicie samochód to będą was mieli gdzieś. W trakcie kupna poproście o dokumenty samochodu bo mają wszystko zanotowane co jest uszkodzone, co do wymiany, co źle chodzi, czy była stłuczka itd, nawet za jaką kwotę go kupili z jakimi usterkami i co było wymieniane. Sami tych dokumentów nie pokażą żeby tylko ukryć jak najwięcej wad, a po zapłacie już będzie za późno. W ostateczności macie prawo na wymianę samochody na inny do 7dni, wtedy też się przekonacie jacy ci ludzie są mili.

Antek Nowy wpis
Klient
@TTT

I tuż przed odbiorem dostaje się protokol, w którym sa zupelnie inne inf o stanie pojazdu niz podawane przez handlowca.

Marek S. Nowy wpis
Klient

wszystko ok, bardzo dobry uczciwy skup

1
W.W. Nowy wpis
Pracownik

bardzo dobra atmosfera w pracy, super ekipa

1
krzysiek
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Kandydat
 Pytanie

Pojawilo sie kilka ogloszen na stanowisko pracownik salonu samochodowego ,myjni jakie sa warunki finansowe na tym stanowisku jak wyglada praca ktos cos ? mozna dostac samochod sluzbowy?

Tysia
Pracownik

praca na bardzo dobrych dla mnie warunkach

Agnieszka

Witam, firma na swojej stronie www jak najbardziej zachęca do aplikowania. Może ktoś opowiedzieć jak wygląda kariera w dziale sprzedaży? Jako początkujący jaką stawkę mogę realnie wynegocjować? Czy podstawa 4,5 tyś to realne oczekiwania. Czy atmosfera jest tak pozytywna jak opisują w ofercie?

marcin
Były pracownik

nie polecam pracy na myjni (usunięte przez administratora) roboty obowiazkow ,bałagan i handlowcy razem z sekretarkami okradaja z premi za sprzedane samochody masakra

Mariusz
Klient

Auto zarezerwowane . Co dzień info z potwierdzeniem rezerwacji . Oczywiście byłem zdecydowany . Opłaciłem już kolegę znajomego który miał wracać tym autem a ja tym drugim którym był planowany dojazd do oddziału AAA Zabrze. W sobotę wieczorem telefon ze samochód który był zarezerwowany dla mnie do oględzin na niedziele tak poprostu sprzedali. Zrobiono mnie w balona . Nigdy więcej AAA ZABRZE. Zyskał tylko zapasowy kierowca któremu już mi głupio było odbierać „dolę” za kurs

PiotruśPan
Klient

Chciałem sprzedać auto. Chcieli kupić. Po dwóch dniach „negocjacji” wyszedłem, po kombinowaniu i próbie przywłaszczenia auta bez zapłaty. Możesz podpisać, ze sprzedajesz auto bez dostania środków! Dramat. Wybitne chamstwo, ale Ci „panowie” to stan umysłu-handlarze autami, nie umiejący się zachować ???? Odradzam tym bardziej, ze nasłali na nas prywaciarzów i podali nasze dane.

1
Piotr
Klient

Absolutnie nikomu nie polecam. AUTO kupione stan idealny niby jak się okazało. Po 2 miesiącach stanął na skrzyżowaniu to raz.Potem telefon do ludzi z AAA zajmującymi się reklamacjami .Kazali naprawić i wysłać na maila fakturę za naprawę i opinie mechanika .Jak dostarczyłem- odrzucone!!! Brak zgłoszenia niby tego co się stało. Moja wina ! Tylko że ja zgłosiłem tam gdzie mi kazano po telefonach. Firma kompletnie nie spojna .Jedna strona mówi jedno druga strona drugie .Nie poddam się. MAM dowody i załatwimy sprawę inaczej skoro najzwyczajniej zostałem (usunięte przez administratora) .Nikomu szczerze .Nie polecam .

anonim
Klient
 Pytanie
@Piotr

standardowa procedura u nich. też przesłałem opinie od mechanika. auto odmówiło współpracy niedługo po zakupie. Oczywiście odmowa. Bo to usterka za którą sprzedawca nie odpowiada. To u nich norma. A naciągnieli cie na tą dodatkową pseudo gwarancję za 2400 ? to ta, z której nic sie nie da wyegzekwować ?

Judi
Klient

Faktycznie bardzo dużo samochodów wiec jest w czym wybierać. Jak ktoś niezdecydowany, to można liczyć na wsparcie ze strony obsługi :)

2
Dominik
Klient

Super sympatyczna i szybka obsluga! Zdecydowanie polecam. Zdecydowanie najlepszy salon samochodów używanych!

2
niezadowolony klient
Klient

Osoby, które chcą (mimo ostrzeżeń)kupić w aaa auto pojazd: - zostaniecie zaskoczeni inf. o konieczności wykupienia ubezpieczenia (niby gwarancji)-gwarnacja owa nic nie daje. Sugeruję te 2 000 poświęcić na pakiet startowy. - na sekunde przed obiorem auta (już po opłaceniu) otrzymacie od sprzedawcy protokół, gdzie auto, które kupiliście będzie opisane jako pełne wad. Radzę zestawić to co przeczytacie z tym co gadał pracownik przy demonstrowaniu auta. ew. mały cheat: VII 1. "silnik" 2. "sprzęgło" 3. "skrzynia biegów" 4. "układ wydechowy" 5. "hamulce" 6. "układ kierowniczy, osie, półosie" VIII. "nadwozie" : wypadek/bezwypadek zadawajcie sprzedawcy pytania zgodnie z tą listą. słuchajcie odpowiedzi. a potem zobaczcie co wpisane jest w protokole wydawanym tuż przed wydaniem auta. Jeśli będą rożnice-od razu zgłaszać. Ponieważ podczas rozmowy możecie być informowani o idealnym stanie tych podzespołów. a w protokole moga być opisane jako zużyte/wadliwe. W ten sposób zabezpieczaja się przez zarzutem o brak inf. o stanie pojazdu. A po zaplacie, szcześliwi łapiecie kluczyki...a w protokole mogą być kompletnie inne inf. niż podawane przez sprzedawcę (przed zakupem)

Mika
Klient
@niezadowolony klient

Tak było w moim przypadku w AAA Auto w Zabrzu 25.10.2021 >chciałam po kilku dniach zwrócić auto no i niestety niema takiej opcji. Reklamacja nie uznana .Ukryta wada to brak kompresji na drugim cylindrze w Fiacie Stilo. Ich rzekome ubezpieczenie roczne na silnik okazuje się wielką podpuchą .Sprawę skierowałam do sądu. Nie chcą zwrócić nawet pobrana kwotę rzekomego ubezpieczenia. Poszukuję osób ,które mają ten sam problem .

Szkodagadac
Klient
@Mika

Podaj e-mail skontaktuje się z tobą w tej samej sprawie

Joanna
Klient
@Szkodagadac

Mam identyczny problem. Proszę Was o kontakt na mail (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry, proszę skontaktować się z naszą infolinią. Nie ma indetycznych problemów i identycznych rozwiązań. Każdy samochód używany jest inny. Postaramy się sytuację załatwić. Miłego dnia, Autocentrum AAA

Janusz
Klient
@niezadowolony klient

Kupiłem auto po godzinie okazało się że jest uszkodzona chłodnica od razu trafiło do serwisu jest już tam trzeci dzień !. Ja mam zapłacić za naprawę i z fakturą udać się do ubezpieczyciela - ciekawe jaki będzie finał -Nie polecam ! a i jeszcze wisienka na torcie tuż przed końcem transakcji TADAM !!! trzeba zapłacić jeszcze 1300 zł ! ruscy to im do pięt nie dorastają w kłamstwie

msms01
Klient
@Mika

Bardzo częsta i powtarzająca się opinia.

Kupujący niedawno
Klient
@niezadowolony klient

Identyczna sytuacja z opisaną. Co innego mówią, co innego dają do podpisania. Trzymają klienta po 5 godzin żeby już nie był w stanie przeczytać tego co dają mu do podpisania.

Lukasz
Klient
@Mika

Mozna prosić o kontakt mam podobny problem

zimnyr
Klient
@Janusz

wciskają 3 ubezpieczenia każą płacić 2000 więcej - po tym jak się zdecydujesz na auto i niby lokalizator gps za 1000 złtych raport dają dopiero na końcu porażka

Harry
Klient
@niezadowolony klient

Ostatnio z żoną kupiliśmy Toyotę Yaris, podjechaliśmy samochód wyglądał elegancko tak jak napisałeś same plusy, potem podczas jazdy próbnej zapaliła się kontrolka silnika. Powiedzieliśmy handlowcowi żeby to sprawdził, podjechał do mechanika, po godzinie wrócił i powiedział że było sprawdzone pod komputerem, mechanik powiedział że to przez to iż samochód długo stał, zresetował komputer i powiedzieli że jest ok. Przejechaliśmy się jeszcze żeby sprawdzić, było w porządku. Dostaliśmy protokół o którym wspomniałeś, że auto wymaga kontroli w sensie wszystkie wałki rozrządu itd. ze względu na używanie auta. Z samego rana jadąc samochodem znów zapaliła się kontrolka silnika, od razu podjechaliśmy do salonu Toyoty, mechanik podłączył pod komputer i wyszedł błąd łańcucha a dokładnie: brak synchronizacji walka rozrządu z wałem korbowym, co wskazuje na uszkodzenie łańcucha rozrządu. Koszt na oryginalnych częściach mechanik z Toyoty obliczył nam na ok 9 tys, za zamiennikach ok 3-4 tys. Ubezpieczeni które dostaliśmy na 3 lata, gwarancjia, akurat tego nie ogarnia. Oczywiście w dziale reklamacji Romuald (usunięte przez administratora) powiedział że przecież w protokole napisane jest że sugerują m.in. KONTROLĘ LUB WYMIANĘ ROZRZĄDU i oni mają czyste kapcie. Jak dla nie to jest jawne (usunięte przez administratora) gość mówi, że wszystko jest ok. FIRMA DRAMAT... nie polecam. Rozmawiałem już z policjantem i prawnikiem, chcę zgłosić (usunięte przez administratora) i iść do sądu, oprócz tego będę dzielił się historią w necie, może kogoś odwiodę od zakupu u tych złodziei. I szkoda że dopiero teraz przeczytałem to co napisałeś bo byłbym mądrzejszy...

@Wściekła
Klient
@Mika

Ja kupiłam auto pod Wrocławiem rok temu a teraz na przeglądzie okazało się że auto nie ma wybitego numeru win i auto nie przejdzie przeglądu firma umywa ręce oddałam sprawę adwokatowi

@wściekła
Klient
@Lukasz

Mam taki sam problem plus wiele innych które przy tym to pikuś

No dokładnie
Klient
@Harry

Pewnie otrzymasz odp., że jest to usterka za która aaa auto nie odpowiada. Ich metoda. Nie wiem czy ktokolwiek coś z tej gwarancji uzyskał....

Jula
Klient
@Kupujący niedawno

Bo tak jestem

Jula
Klient
@Mika

Jak zorientowałam się w domu że mam jakieś ubezpieczenie za( 3000) tys.Zadzwonilam o anulowanie, umowę zerwali pieniądze niby odesłali do AaaAuto mówiąc że te pieniądze przepadły na rzecz AAAAUTO. NIE rozumiem przecież ja za to zapłaciłam.Mija 2 mies ja tych pieniędzy nie dostanę. Kto mi pomoze

Jula
Klient
 Pytanie
@zimnyr

Mam Taką samą sytuację 2,500 zł ubezpieczenie, kamerka samochodowa cena sklepowa 165zl mi opylil Janecki z Bielan za 700 zł mówiąc mi że to za darmo,taki prezent od nich.W sumie wyszłam jak Zabłocki na mydle.Ubezpieczenie anulowałam, pani mi powiedziała że pieniądze przepadają .Wyjaśni mi to ktoś?

Jula
Klient
 Pytanie
@zimnyr

Bo mi wcisnęli polisę za 2,500 i kamerkę, cena sklepowa 165zl Pan Marcin Janecki z AaaAuto Bielany Wrocław dał mi ją w PREZENCIE ZA 700 ZL.co wy na to?

@wściekła
Klient
@niezadowolony klient

Tak ma pan rację tak właśnie to się u nich odbywa (usunięte przez administratora)ludzi i uważają się za dobry komis tak być nie powinno !!!!!!!!!!!!!!

anonim
Były pracownik
@Mika

Nie poddawaj się. Weź dobrego prawnika i sprawę bez problemu wygrasz.

anonim
Były pracownik
@AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.

my już wiemy jak wygląda u was załatwianie sytuacji. wcisnąć trupa i później umyć rączki

@wściekła
Klient
@anonim

Już sprawa poszła do sądu ale okropny stres przez tą całą sytuację ???????????? dziękuję bardzo proszę trzymać kciuki pozdrawiam ????

@wściekła
Klient
@Lukasz

Ja również mam podobny problem oddałam sprawę do sądu jeżeli są pytania chętnie odpowiem askamagda1971onet@onet.pl pozdrawiam

Iwona
@@wściekła

No i co w chwili składania w sądzie mówili na ten temat prawnicy? Jakie nastawienie do tej sprawy było? Daj znać bo jestem bardzo ciekawa co i jak

Ciekawe
Pracownik
 Pytanie
@AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.

Czy to prawda, że Prezes UOKik postawił wam zarzut nieuczciwych praktyk?

Mirek
Klient
@niezadowolony klient

Piaseczno Chciałem dużo napisać ale wiele osób już potwierdziło swoje niezadowolenie zgadzając się z Twoją opinią AAA AUTO (z czym ja także się zgadzam). W moim przypadku było podobnie. Przed i w trakcie zakupu auto wychwalali w samych superlatywach a po wyjechaniu jak się okazało to w przypadku reklamacji odpowiedź brzmiała - salon nie odpowiada za usterkę lub braki zauważone po wyjechaniu bo klient już odebrał auto - proszę jechać do serwisu tam odpłatnie naprawią. Pierwszy i ostatni raz nabyłem auto w tym salonie. Panowie z działu reklamacji to są po prostu chamy ( ZWŁASZCZA TEN STARSZY) ale pewnie mają to we krwi i pewnie za taką postawę im płacą.

Jula
Klient
@niezadowolony klient

Niestety, za późno przeczytałam moja,,polisa vel ubezpieczenie"zostalo mi sprzedane drogą oszustwa.Sprawa jest już u prawnika

Jula
Klient
@Janusz

Bo to prawda ,(usunięte przez administratora)na każdym kroku.

marwie
Klient
 Problem
@niezadowolony klient

Jeśli chodzi o sprzedaż auta , to też ściema. Reklamują się że skupią nawet najtańsze auto a tak naprawdę jest to jedna wielka ściema . Jakiś czas temu chcieliśmy sprzedać swoje auto bezwypadkowy Mercedes klasa A , wycena i mydlenie oczu trwała ponad godzinę , przejażdżka z pracownikiem , zaglądanie pod maskę achy i ochy jaki zadbany samochód itp . itd. a po godzinie niby telefon do szefa , który niby stwierdził że nie odkupią samochodu bo zarysowanie i wgniecenie drzwi , które nastąpiło na jednym z parkingów bo ktoś nie umiał parkować będzie zbyt dużym kosztem naprawy i zostaliśmy odesłani z niczym , straciliśmy tylko godzinę , a na drugi dzień kupił go człowiek z ogłoszenia , który stwierdził że taka rysa to nie rysa.

adam
Klient
 Pytanie
@Jula

Mi też wcisnęli jakieś ubezpieczenie o którym nie było mowy . Jak zakończyła się Twoja sprawa ?

Miroslaw
Klient

Szanują sobie klienta i jego zadowolenie. Transakcja przebiegła bezproblemowo, sprawnie, na wszystkie pytania uzyskałem odpowiedź.

3

Pracodawca

@Miroslaw

Dziękujemy za opinie, Erik Gajdosech, Country Business Manager

Były pracownik
Były pracownik

Na wstępie dodam że byłem pracownikiem tej firmy i ze swojej strony mogę powiedzieć, że firma ma swoje za uszami. Nie jest to praca ani bardzo dobra ani bardzo zła. Na początku wszystko było cud, miód i malina. Miały być koleżeńskie stosunki i super sympatycznie. Im dłużej się tam pracuje tym więcej wad się dostrzega: • Premie do wynagrodzenia są uznaniowe więc raz dostaniesz pełną pensję a raz zostanie ci ona ucięta za brak opinii albo inne widzimisię • Opinie dotyczące salonu będziesz musiał załatwiać wśród znajomych i rodziny ewentualnie wybłagać klienta • Zostawanie po pracy do 1-2 w nocy można uznać za normalne szczególnie w cieplejsze dni kiedy klientów jest więcej • Dużo zależy od kierownika który jest z Tobą na zmianie, jesli jest fajny atmosfera jest dobra jesli nie to będzie za Tobą chodził i męczył, żebyś chodził i dręczył klientów którzy ewidentnie zakupem nie są zainteresowani • Firma ma bardzo agresywny model sprzedaży za który będziesz sie czasami wstydzić - np możesz mieć problemy ze wypuściłeś klienta bez rozmowy z managerem • W firmie panuje pewien strach, że pracownicy mogą być podsłuchiwani przez przełożonych, telefony służbowe oraz klauzule w umówię to umożliwiają - jesli ktoś nie daje wiary to na pewno sie przekona • Brak szacunku do pracowników - firma uważa ich po prostu za sile roboczą, którą po eksploatacji można wyrzucić i wziąć nową • Samochody poniżej 30 tys to takie „cuda” ze strach sie tym przemieszczać • Bardzo duża presja na pracowników wywierana z góry, targety niekorzystne a parametry które są poustawiane jedynie zwiększają ilość ludzi w poczekalni ale nie prowadzą do realnej sprzedaży • Kasa za sprzedaż jest marna i nie ma co się (usunięte przez administratora) po pewnym czasie Cię wypala • Jeśli dużo sprzedajesz i jesteś pracowity firma obetnie Ci pieniądze • Zero odpowiedzialności za pracownika i jego rodzine - zatrudniając kogoś bierze się za niego w jakimś stopniu odpowiedzialność natomiast tutaj tego nie ma - Czasami jest taki wstyd przed klientami, że trzeba się ukrywać gdy wracają Pozytywy: •atmosfera genialna jesli jest fajny oddział • ludzie zazwyczaj naprawdę bardzo kompetentni i pomocni • dni wolne w tygodniu • można się dużo pośmiać bo praca naprawdę pełna emocji wyzwań i śmiechu • jeśli ktoś naprawdę chce się nauczyć handlować to jest to bardzo dobre miejsce •Luxmed i Multisport - umowa o prace pełna wielu zapisów na które można się nie zgodzić warto ją uważnie przeczytać zanim się podpisze czy jest ona plusem to już według uznania każdego z osobna ale na pewno daje jakieś bezpieczeństwo Czy jestem zadowolony - z perspektywy czasu myśle ze tak praca daje stabilny przychód ale po pewnym czasie gdy zauważysz relacje zarobków do zarobionych przez Ciebie pieniędzy zaczynasz dostrzegać, że tak kolorowo nie jest. Napisałem opinie jak najbardziej realną na podstawie spostrzeżeń przez pewien czas pracy w tym przybytku.

Pracodawca

@Były pracownik

Cześć, napisałeś piękną i solidną opinię. Są tematy, z którymi się zgadzam i wiem, że wymagają naprawy. Natomiast nie mogę zgodzić się z częścią Twojej opinii, bo dotyczy spraw odbieranych w sposób subiektywny. W połowie listopada objąłem stanowisko na najwyższym szczeblu zarządzania firmą w Polsce i od tamtej pory staram się zmieniać to, co wymaga zmiany. Wiem jedno, a mianowicie, że bardzo mi zależy mi na zadowoleniu pracowników i bardzo dobrej organizacji ich pracy.  Miłego dnia, Erik Gajdosech, Country Business Manager

P.Wojtek
Klient

P.Wojtek bardzo miła i zetelna obsługa.Polecam.

2
Ender
Klient

Bardzo miła obsługa i profesjonalne podejście do klienta. Polecam naprawdę dla kogoś kto chce kupić bezstresowo wymarzony samochód który nie rozpadnie się za chwilę :D

2
Tomek
Klient

Polecam! wycena aaa auto była satysfakcjonujaca, a sam proces sprzedaży przebiegł bez zarzutu i w sposób przejrzysty.

3
Baltazar
Klient

Ja moge polecic z reka na sercu, samochód kupilem i juz jakis czas jezdze, bez zadnych usterek, wszystko smiga elegancko :)

2

Zostaw merytoryczną opinię o AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. - Piaseczno

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 115.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 79 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AUTOCENTRUM AAA Auto Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii