henter

Malbork

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 7 ocen.

Opinie o henter

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie henter

anonymous

henter Elbląg - nie polecam. nie można się doprosić na reklamację , szef zbywa przez telefon. Pracownicy spoko .

CIERPLIWY

NIE POLECAM firmy HENTER , jakość wykonania jest skandaliczna. Omijać szerokim łukiem (((((((.

iwona

Nie polecam,mam od nich kuchnię drewnianą,bardzo żałuję,to nie było mało pieniędzy,zostawili po sobie brud pod listwami-szafkami,takie trociny po docinaniu pewnie a jak otwieram szafki to na półkach mam nagryzdolone moje nazwisko pisakiem, którego nie mogę zmyć,okap byle jak zamontowany,ma luzy,wykończenie listwami pożal się Boże, bardzo żałuję ,że wybrałam tę firmę,ale pojawili się w moim mieście i tak się dałam namówić,nie ma żadnej gwarancji a na poprawki nie mają czasu.

JCB

Również nie polecam! Braki i błędy, które zostawili po sobie, to wymaga kary. Instalacja elektryczna może spowodować tragedię, a szansy na ich poprawki są żadne. Brak kontaktu lub umawianie się i nie przyjeżdżanie, to chyba ich sposób na "czepiających się" Klientów. Zalecam dużą ostrożność !!!!!!!!!!!!!!!

Monika

Oczywiście że może przekazać , jednak większość sukcesu zależy od sprzedawcy. Ale ja słyszałam od znajomych ze w okresie letnim zwolnili z punktu właśnie w Tczewie bardzo dobrą Panią w bardzo przykrych dla niej okolicznościach. Mówili mi też znajomi ze była niesamowicie oddana pracy i mają przez nią piękną kuchnie na lata.

niedoszła klientka

Jako niedoszła klientka powinnam być w sumie zadowolona, że nie wydałam kupy pieniędzy na meble, które potem okazałyby się bublem. A swoje podziękowania muszę skierować do Pani sprzedającej. Mając urlop wybrałam się do sklepu, żeby na żywo obejrzeć ich produkty, porozmawiać, dowiedzieć się coś więcej.... niestety mój niezbyt elegancki strój wskazywał chyba że pomyliłam drzwi. Pani od progu zmierzyła mnie wzrokiem i tym sposobem oceniła grubość mojego portfela. Wręczyła mi ulotkę i odesłała do strony internetowej żeby sobie pooglądać więcej projektów. No GRATULUJĘ!!!! W internecie to ja już widziałam i chciałam na żywo.... Ale nie dane mi było - i dzięki Bogu. Ja urządzę sobie kuchnie (w sumie dwie kuchnie) u konkurencji, a firma HENTER nie zarobi na mnie grubej kasy. A czasem pozory mylą...

klient

Również nie polecam

źle_potraktowany_klient

źle_potraktowany_klient - 2012-02-13 12:52:37 Dzień dobry Firmie Henter i czytającym ! Moja opinia nie bezie dotyczyć pracodawcy aczkolwiek podejścia sprzedawców firmy Henter do klienta. W ubiegłym roku zakupiłam kuchnię z polecenia,bardzo żałuję, że już w pierwszym momencie nie wyszłam z ich sklepu kiedy pani X(nie pamiętam imienia) zapytawszy mnie ile chcę przeznaczyć za kuchnię odparła, że za taką cenę to... był kiedyś klient co zostawił 20 tyś!! Rozumiem, że firma pęka w szwach od zamówień kuchni od tych,,lepszych'' klientów, ja zapłaciłam za mało, dlatego też i traktowana byłam gorzej. A już piszę co takiego przydarzyło mi się,,współpracujac'' z tymi ludźmi. Mianowicie, po zamontowaniu kuchni otrzymaliśmy dwu letnią gwarancję.Miałam nadzieję, że nie będę miała sytuacji w której będę musiała z niej skorzystać, jednak było inaczej. Zanim rozwinę temat reklamacji, dodam, że projekt został nieskompletowany jak należy, przymknełam(niepotrzebnie) oko na to, że przy montażu montażysta zapytał czy szafka może być otwierana w bok bo do góry jej się otwierać nie da ponieważ będzie uderzać o lodówkę! ok, zgodziłam się, myśląc że to nic takiego w końcu, jakoś damy radę żyć. Pomijam fakt, że lodówka została zamontowana tuż przy piekarniku i od kiedy go używamy, lodówka zamieniła swoje role- zaczeła grzać!!:D wprost niesłychane!! I to kolejny element niedbalstwa. Mało tego, w blacie jest zatopiona mucha! To przecież też nie ważne, przecież wyłożyłam za kuchnię TYLKO 5.700! to za mało by wszystko było zrobione jak należy:] Wzór kuchni to ala lakierowane drewno ze słojami w poprzek..tak tak, wyglądają pięknie, tylko że boczna płyta okrywająca lodówkę wygląda inaczej- słoje idą wzdłuż!!:)) cuda nie widy... nie, nie, to wcale się nie gryzie i estetycznie wygląda naprawdę nieziemsko, tylko zdjęcia robić i podziwiać!:D Wiele innych elementów które przeszkadzają nam w codziennym użytkowaniu kuchni zostały potwierdzone przez innego fachowca z całkiem innej firmy, ocenił nam stan kuchni, pieniądze jakie wydaliśmy na wszystkie tak bardzo DROGIE płyty, że okazało się iż są to zwykłe płyty PILŚNIOWE! gdzie za jedną zapłaciliśmy 600 zl!!!Szafki są stosunkowo za duże by mogły udźwignąć na dłuższy czas cięzar na zawiasach, opadają w dół i uderzają co rusz o sąsiednie szafki powodując uszczerbki! Przypominam, że kuchnia egzystuje u nas o lekko ponad roku, a nawet dół płyty kończącej kuchnię rozkleja się na boki!!!!! Powróciwszy do reklamacji która zgłosiłam miesiąc po montażu kuchni, zjawił się juz nie pracujący tam pan Roman, kazał On nam,,pukać'' w szuflady i będą same wskakiwać na miejsce:D ,,Pukać'' rozumiem że jak,,puknę'' i szafka się połamie, zwrócicie mi koszta?:D hhmm?? kolejnej reklamacji dokonałam,bynajmniej próbowałąm,2 miesiące później, znowu problem dotyczył opadania szafek, ignorowano mnie i przerzucano jak worek kartofli z malborka do elbląga(nikt do tej pory nie onieśmielił sie nawet zwrócić mi kosztów telefonicznych jakie nadaremno wykonałam do Ich firm!!) Dodam też jak potraktowano mnie gdy dodzwoniłam się do pana właściciela(ponoć był to właściciel ale ile w tym prawdy to nie wiem) gdy powiedziałąm o co mi chodzi, natychmiast próbował mnie ironicznie zbyć do malborka, a gdy mówię, że właśnie z tamtąd przekierowali mnie tu, to pan arogancko wydusił z siebie słowa:,, MYŚLI PANI, ŻE JA RZUCĘ CAŁĄ ROBOTĘ TYLKO DLATEGO, ŻE PANI CHCE DOKRĘCIĆ ŚRUBKI?" To powaliło mnie najbardziej! Brak profesjonalismu, c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwo i bezczelność! Wciąż tkwiące przekonanie w głowach o nieomylności, o tym że to klient powinien zabiegać o firmę heheh, Nie te czasy Państwo Henter! To klient płaci, i klient wymaga!! a jeśli nie ma racji to należy mu ją delikatnie, rzeczowo i profesjonalnie uzmysłowić! Oczywiście rację mam ja a wy wciąż próbujecie mnie zbyć! Po telefonie z,,panem właścicielem'' w ciągu dwóch dni zjawił się pan montażysta, dokręcił swoje śrubeczki i tak z tymi śrubeczkami, ponoć tym razem niezniszczalnymi nasza kuchnia,,przeżyła'' kilka miesięcy.Od 3 miesięcy nasza kuchnia wraz z całą ilością innych mankamentów, takich jak np. wtopiona mucha której nie udalo mi sie wczesniej zauwazyc, czekają, czekają i czekają na interwencję i się doczekac nie mogą, pisałam maila do firmy Henter, nieodczytałam wiadomości zwrotnej, więc po kilku dniach dzwoni pan montażysta ze on już do mnie jedzie!! nie zastanowił się nad faktem by zadzwonić dzien wczesniej bym mogla sobie zaplanować dzień na wyczekiwanie pana księcia tylko teraz i koniec!! niestety nie, odparłam, nie ma mnie w domu, po czym umówiliśmy się na poniedziałek ALBO wtorek. Wróciłam do domu, przeczytałam maila, faktycznie byla odpowiedx zwrotna z zapytaniem,,w czym dokladnie zawiedlismy'' wiec odpisalam to samo co tu. Odpisalam zeby przekazano panu montazyscie ktory ma sie u mnie zjawic w poniedzialek ALBO wtorek ze mnie same dokręcanie srubeczek nie interesuje tylko w zasadzie demo

Zostaw opinię o henter - Malbork

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie henter