Direct Center

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 270 ocen.

Opinie o Direct Center

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Direct Center

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@matrixa Ty pracowałeś w Direct Center? Co możesz powiedzieć o swoich doświadczeniach? Jak oceniłbyś firmę jako pracodawcę? Szczegółowe, merytoryczne wpisy, które pokazują mocne i słabe strony pracy w danej firmie będą bardzo pomocne dla osób, które myślą o zmianie miejsca pracy.

matrix

Tylko jest tak dużo naiwnych ludzi co będą za pół darmo robić i call center nie upadnie

Niezadowolony

No troche prawdy jest w tym co gościu pisze. I tez znajomi potwierdzają ze na tej stronie o tej firmie to prawde piszą bo to powiazane jest z wfirmą na Życzkowskiego, tam uslugi orange wsiskają non stop bizmesmenom bo byli i tam i tu, wiec i tam i tu jedna i ta sama pilłka jednym slowem piekna tylko wstępna rozmowa, i najlepsze w tym jest to że każdemu co innego mowili. Szkolenie tygodniowe za darmo charytatywnie, potem w ramach szkolenie praktyka z klientami na żywo, robienie umow i kasa dla firmy leci, a ty za szkolenie nie masz nic a z CIebie kase drą, i tak wygląda praktyka. Więc gosciu prawde pisze. No co niektorym wiedze ze robota za ladne oczy za darmo odpowiada, no wolny kraj, czemu nie, jak ma ktoś duzo w kieszeniu moze siedziec 24/h na dobe.

Ja
@Niezadowolony 01.02.2017, 23:03
No troche prawdy jest w tym co gościu pisze. I tez znajomi potwierdzają ze na tej stronie o tej firmie to prawde piszą bo to p...

Ale nikt nie zmusza cię do szkolenia niechcesz to nie przychodz proste jak dla mnie. W każdej pracy jest szkolenie i niestety w większości bezpłatne. Co do praktyki ok dla Ciebie proste dla innych nie. Szczerze tak czytam te komentarze i gdyby faktycznie byłby to taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to call center by już dawno upadł

matrix

Firma całkowicie nie godna zaufania ,. szkolenie miało trwać 6 dni a tu po trzech każą siadać i dzwonić do klientów za darmo w ramach szkolenia . Tak samo jak umowa o pracę po miesiącu, która jest obiecywana na ogłoszeniach z tejże firmy jest po prostu nie prawdą . Te fakty są potwierdzone przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego w firmie .

konsultantka
@matrix 30.01.2017, 22:03
Firma całkowicie nie godna zaufania ,. szkolenie miało trwać 6 dni a tu po trzech każą siadać i dzwonić do klientów za darmo w...

szkolenie w cc polega na praktyce - nic nowego. Może zamiast łazić i wypytywać innych o warunki trzeba się wsiąść za siebie i swoja naukę. I tu Pana zagnę wiem o którym projekcie Pan mówi to nowy projekt i dla sprostowania tam jest umowa o prace po miechu- wiem to z własnej autopsji nie doszłaś do mnie jak robiłeś wywiad

matrix
@konsultantka 01.02.2017, 15:28
szkolenie w cc polega na praktyce - nic nowego. Może zamiast łazić i wypytywać innych o warunki trzeba się wsiąść za siebie i s...

Hehe akurat t nie muszę się brać za siebie i na całe szczęście nie muszę pracować w tak marnych firmach . Rozumiem że jest cześć praktyczna ale 3 dni w projekcie ankietowym, poćwiczyć to sobie można z koleżanką z pracy a nie z klientem, bo on nie będzie czekał aż konsultantka znajdzie w stosie kartek co ma mówić. Jak tobie odpowiada siedzenie w pracy przez 3 dni za darmo to proszę bardzo, przecież mamy wolny kraj

elo
użytkownik zarejestrowany

@śmiać mi się chce - no trochę to brzmi jak sci fi. Minimum 200h?

śmiać mi się chce

do Wódz: Większych idiotyzmów nie czytałem. Albo nigdy nie pracowałeś/aś w DC, albo masz omamy. 1. Szkolenie (oczywiście darmowe około 1tyg.) - w każdym call center jest szkolenie! 2. Praca musisz wypracować 200 godzin i wtedy dostajesz wypłatę ( dopiero po 2 miesiącach). - wypłata jest co miesiąc i nie ma znaczenia ile godzin wypracujesz! 3. Jeśli pękniesz wcześniej nie dostaniesz nic - HAHAHA tyle wystarczy za komentarz! 4. Każda wpadka to wylot - chyba właśnie to ciebie spotkało ofiaro życiowa! pzdr

Darth

To jak znajdziecie łatwą prace za 2500-3000 netto to dajcie proszę znać :)

Wódz

Sam pracowałem w call center! większych idiotyzmów nie czytałem! Call center do nie budowa domu! Tam jak chcesz sobie przez 30 sekund ułożyć w głowie wszystko co się stało przed chwilą to już Ci leci przerwa w systemie. Ciśnienie jest niesamowicie wysokie. Kierownik chodzi i sprawdza czy pracujesz. Już nie mówię o tym jak ciężkie jest rozmawianie z kimś kogo się nie widzi. Sam pracuję w obsłudze klienta z tym, że ja go widzę i jestem w stanie wpłynąć na jego decyzję gestykulacją. Call center to tak jakby dłubać widłami w dziurze z gównem w poszukiwaniu monety 2zł na ostatniego busa do domu. Zapomniałbym dodać. Jeśli chodzi o nieograniczone możliwości zarobkowe to racja bo jedyne ograniczenie to człowiek po drugiej stronie. Nie znaczy to, że zarobisz furę pieniędzy, a wręcz przeciwnie. Call center jest jak plemię kanibali zjadających się nawzajem. Po 8 godzinach wysokiego wysiłku psychicznego nie masz ochoty na życie. Więc ta praca wpływa na Twoje życie osobiste. Jest tak, że gdy przychodzi Niedziela wieczorem to z nerwów nie można spać bo wiesz, że jutro musisz pracować i czeka Cię stres. Umowa zlecenie to standard. Wypłata dopiero po dwóch miesiącach (muszą wyliczyć prowizję). Wygląda to tak: 1. Szkolenie (oczywiście darmowe około 1 tyg.) 2. Praca musisz wypracować 200 godzin i wtedy dostajesz wypłatę ( dopiero po 2 miesiącach). 3. Jeśli pękniesz wcześniej nie dostaniesz nic! 4. Każda wpadka to wylot. Pewnie pomyślicie, że nie mam pojęcia co gadam? Miałem zostać kierownikiem grupy sprzedażowej ale nie wytrzymałem tego. Tak to wygląda.

znikające opinie

firmę oceniono grubo ponad 200 razy, przez 200 różnych ludzi a na stronie raptem dwie strony komentarzy. Zastanawiam się czy cała reszta została usunięta, bo były same negatywne? Chociaż patrząc na to co zostalo, to samych pozytywów tez nie widzę. W takim razie widzę, że poświęcenie czasu dla takiej firmy będzie dla mnie tylko stratą czasu, chyba się cieszę że tu trafilem...

orion
użytkownik zarejestrowany

szczerze mówiąc to nie spodziewałem się żadnych większych liczb... toż to tylko zabawa z ankietami

tetlak

marna firma marny wlasciciel...

robety
użytkownik zarejestrowany

No ale chodzi o to żeby w tym czasie szukać. A nie da się tego z wypłacaniem tej kasy jakoś obejść?

robety
użytkownik zarejestrowany

Kiepsko trochę jest z tą kasą w tej firmie. Ale na chwilę to chyba można się zaczepić na jakiś czas. A umowy jakie?

ala
użytkownik zarejestrowany

Aha no i teraz jest dla mnie jasne dlaczego tak mało. Kiepsko trochę że tak jest. A jak komuś uda się wytrzymać to później może jeszcze jakieś premie dochodzą?

ktooooś

Czy ktoś pracuje na Wadowickiej przy projekcie play? Jakies opinie?

fgrfdg

Może ktos cos wiecej napisac o tym CC????? dzwonili do mnie ostatnio?

ja

Mam tam rozmowę i zastanawiam się czy jest sens w ogóle tam iść....dzwonili do mnie jeszcze z innych call center więc nie wiem czy pójdę...

calineczka

powiem nie skromnie że teraz na moim projekcie też jest całkiem fany koordynator, też pomoże, wiadomo cisna go z góry na wynik, ale facet ogólnie jest mega pro do ludzi, wiec pomimo atmosfery z gory ktora jedzie zawiesina to on jest calkime spoko, mysle ze jakby go nie bylo to dawno juz bym odeszla ...

maczeta

lolo - 2012-01-18 16:12:48 czy naprawde w tej firmei nie ma chociaz jednego dobrego czlowieka ? bo z tego co tutaj wypisuja to wydaje mi się zeby nawet nie wybierac się na rozmowę kwalifikacyjną bo to pachnie straconym czasemidź, bo: na pewno Cię zaproszą (i zatrudnią bo biorą jak leci) nabierzesz wprawy przed kolejnymi rozmowami :)

nie masz za grosz poziomu

lololo - 2012-01-18 16:39:38 Lolo, idź. Sama/sam się przekonasz jak naprawdę wygląda praca tam i atmosfera. Tutaj jest miejsce wylewania jadów byłych pracowników i niedorajd życiowych i nigdy bym się nie sugerował taką gadaniną.Gdybyś go miał to nie posługiwał byś się takim słownictwem.

telemarketer

"Powstrzymywałam się długo od komentarza i brania udziału w tej "wymianie" zdań , ale już nie mogę tego czytać. Dajcie proszę na luz bo ja tam jeszcze pracuję i w tym momencie to nic przyjemnego chodzić do pracy gdzie panuje napięta atmosfera i wszyscy podejrzewają Ciebie o "te" komentarze. Uwierzcie mi, że w takich warunkach na prawdę źle się pracuje." Zgadzam sie z tym , również pracuje w tej firmie i napięta atmosfera kompletnie nie pomaga.... trzeba sie skupić na pozytywach i naprawde porzadnych i fajnych ludziach którzy tam pracuja, bo SĄ tacy :) . Jeżeli ktoś chce wpuszczać jad i narzekać to zawsze znajdzie powód , a obiektywnie patrząc na rynek pracy to naprawde są gorsze prace i płace , wiem z własnego doświadczenia. Praca nie jest przymusowa i naprawde nikt nikogo na siłe tam nie trzyma , dlatego trzeba zakończyć tą niesmaczna dyskusję którą dziś po raz pierwszy przeczytałam z zaskoczeniem że jest tak niedojrzała i opiera sie na wzajemnych zarzutach i obelgach . Nie napisze że praca jest idealna ani że jest pracą marzeń i szczytem ambicji ma wady i zalety jak każda . Na pewno można w niej poznać wiele ciekawych osób z którymi nawet jak nie pracujesz to utrzymujesz kontakt :) .

iska

ja w tej firmie trochę pracuje i różne rzeczy mógłbym powiedzieć sa ludzie do których strach się odezwać bo zjedza cie wzrokiem, ale sa i tacy ktorzy naprawde są spoko

...

Powstrzymywałam się długo od komentarza i brania udziału w tej "wymianie" zdań , ale już nie mogę tego czytać. Dajcie proszę na luz bo ja tam jeszcze pracuję i w tym momencie to nic przyjemnego chodzić do pracy gdzie panuje napięta atmosfera i wszyscy podejrzewają Ciebie o "te" komentarze. Uwierzcie mi, że w takich warunkach na prawdę źle się pracuje.

lolo

czy naprawde w tej firmei nie ma chociaz jednego dobrego czlowieka ? bo z tego co tutaj wypisuja to wydaje mi się zeby nawet nie wybierac się na rozmowę kwalifikacyjną bo to pachnie straconym czasem

Ja i on

Co by nie było kiedyś było fajnie. Pensje były fajne, towarzystwo było fajne i tylko baza bywała kiebska albo bardzo zła. Szkolenia były profesjonalne. Jeden człowiek na właściwym miejscu. Dawał radę, zawsze pomagał, czemu nie chciano go zatrzymać, czemu nikt nie powalczyło o osoby świetnie sprzedające, czemu dali im odejść. Jeśli mottem firmy jest - nie ten to inny. Lub Na twoje miejsce mam 3 inne osoby. T( usunięte przez administratora )

Andrzej

zadowolony - 2012-01-17 10:54:26 Moja ukochana firma Direct Center zajmująca się sprzedażą PLAY ( ul. Królewska nad salonem PLAY)jest super. Świetne towarzystwo, super szkolenia, kapitalne konkursy z drogimi nagrodami, koordynatorzy otaczają ciepłem każdego nowego pracownika. Wysokie wynagrodzenia i mega premie, (oddające poziom szkoleń i kompetencji kadry zarządzającej). Jest super. A że kilku nieudaczników wypisuje nieprawdę na tym forum.... szkoda gadać. Zamiatacze też potrzebni. Niech żyje DIRECT CENTER - najlepsza firma z branży CALL CENTER w Krakowie To dlaczego wszyscy wiedzą, że niebawem odchodzisz z tej Twojej "ukochanej" Firmy?

konsultant

gal anonim - 2012-01-16 13:58:50 czytam i czytam i w końcu nie wytrzymałem....Ludzie jak wam się nie chce pracować to siedźcie dalej u mamusi na garnuszku! problem jest chyba tej natury że pracę można dostać bez żadnego wysiłku ale żeby coś zarobić trzeba już coś z siebie dać. Ja pracuje w DC i sam widzę co się dzieje, przychodzą nowe \"dzieci\" do pracy i myślą że dwa tysiące będą na start a one sobie w tym czasie poczyatja FB czy jakiegos innego Pudelka ;)))) prawda jest taka ze jak ktos chce zarobic to zarobi a do machania lopata tez sa potrzebni ludzie....( usunięte przez administratora )br />

zadowolony

Moja ukochana firma Direct Center zajmująca się sprzedażą PLAY ( ul. Królewska nad salonem PLAY)jest super. Świetne towarzystwo, super szkolenia, kapitalne konkursy z drogimi nagrodami, koordynatorzy otaczają ciepłem każdego nowego pracownika. Wysokie wynagrodzenia i mega premie, (oddające poziom szkoleń i kompetencji kadry zarządzającej). Jest super. A że kilku nieudaczników wypisuje nieprawdę na tym forum.... szkoda gadać. Zamiatacze też potrzebni. Niech żyje DIRECT CENTER - najlepsza firma z branży CALL CENTER w Krakowie

Waldi
@zadowolony 17.01.2012, 10:54
Moja ukochana firma Direct Center zajmująca się sprzedażą PLAY ( ul. Królewska nad salonem PLAY)jest super. Świetne towarzystwo...

Machać łopatą to można w cyrku. Łopatą trzeba umieć pracować a nie każdy potrafi ją trzymać w ręku nawet.

gal anonim

czytam i czytam i w końcu nie wytrzymałem....Ludzie jak wam się nie chce pracować to siedźcie dalej u mamusi na garnuszku! problem jest chyba tej natury że pracę można dostać bez żadnego wysiłku ale żeby coś zarobić trzeba już coś z siebie dać. Ja pracuje w DC i sam widzę co się dzieje, przychodzą nowe "dzieci" do pracy i myślą że dwa tysiące będą na start a one sobie w tym czasie poczyatja FB czy jakiegos innego Pudelka ;)))) prawda jest taka ze jak ktos chce zarobic to zarobi a do machania lopata tez sa potrzebni ludzie....

Były pracownik

anonim - 2011-12-02 11:54:05 Call Centre jak wiele innych w Krakowie, fajna atmosfera, płaca też wporządku, jeśli ktoś się zastanawia to na pewno godne polecenia. Siedzibe mają na królewskiej więc super dojazd (mieszkam na bronowicach małych więc lepiej chyba trafić nie mogłam). Można pracować na dwie zmiany, poranną biznesową lub popołudniową (klient indywidualny). Zespół bardzo młody co ma swoje plusy i minusy ale generalnie jestem bardzo zadowolonyJak już próbujesz rozkręcić dyskusję to zdecyduj się czy jesteś nią czy nim! Myślisz, że jak będziesz zachwalać Direct Center na gowork to zwabisz naiwniaków do firmy...?! Nie będziecie mieć pracowników.( usunięte przez administratora )

anonim

Ja nie narzekam, codziennie sprzedam 1 sztukę czasmi 2 i nie mam, problemów - nikt mi godzin nie ucina a kasę mam zawsze na czas. Jeżeli sprzedajesz 4 umowy w miesiącu to nie zarobisz! Ostatnio zrobili nawet kilka konkursów więc chyba stwierdzili, że warto nam coś ekstra dać. Pracowałam w innych firmach i nie było lepiej wszędzie jak niesprzedajesz to nie masz kasy.

pytanie

Witam chciałam zapytać czy zatrudniają na umowę o pracę?

anik

Pracuję od początku, kasa zawsze jest w terminie.

ex

nie polecam. ( usunięte przez administratora ) presja na ilość umów, atmosfera miła jedynie między telemarketerami, z koordynatorami gorzej

ex pracownik

Co do kasy to podstawa jest tam ( usunięte przez administratora )na godzine, prowizje roznie, jesli dobrze sprzedajes( usunięte przez administratora )za aktywacje, jeśli sprzedajesz bardzo dobrze to nawet drugie tyle, kiepski konsultant robi 20 aktywacji miesięcznie więc kasowo wychodzi całkiem nieźle, atmosfera też fajna, liderzy nie ciśną nierealnych celów, jest bardzo wporządku, niestety z przyczyn osobistych musiałem się zwolnić ale mam nadzieję, że po nwym roku będzie jeszcze miejsce na słuchawkach.

anonim

a możesz napisać coś o zarobkach? jaka jest podstawa jaki system prowizyjny? pisz słownie bo inaczej kasują

anonim

Call Centre jak wiele innych w Krakowie, fajna atmosfera, płaca też wporządku, jeśli ktoś się zastanawia to na pewno godne polecenia. Siedzibe mają na królewskiej więc super dojazd (mieszkam na bronowicach małych więc lepiej chyba trafić nie mogłam). Można pracować na dwie zmiany, poranną biznesową lub popołudniową (klient indywidualny). Zespół bardzo młody co ma swoje plusy i minusy ale generalnie jestem bardzo zadowolony

Zostaw opinię o Direct Center - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Direct Center