MMP Neupack Polska

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 365 ocen.

Opinie o MMP Neupack Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MMP Neupack Polska

anonymous

Treść tych opinii dotyczy zakładu na ul.Równej czy tej nowej lokalizacji którą przejęli na ul. Toruńskiej?

wiocha pl.
@anonymous 08.12.2017 15:06
Treść tych opinii dotyczy zakładu na ul.Równej czy tej nowej lokalizacji którą przejęli na ul. Toruńskiej?...

W tej nowej lokalizacji dzisiaj pocisnęli 67 osób przed świętami puścili na bruk.

anonymous
@wiocha pl. 15.12.2017 21:20
W tej nowej lokalizacji dzisiaj pocisnęli 67 osób przed świętami puścili na bruk.

A taki prezent na święta ???? hoł hoł hoł

Neupack psychiatryk

Ten zakład to jakiś cyrk

wiocha.pl
@Neupack psychiatryk 14.12.2017 21:04
Ten zakład to jakiś cyrk

Nie cyrk tylko (usunięte przez administratora), niestety polskie prawo pozwala obcemu kapitałowi na takie traktowanie. U siebie tak nie mogą więc się wyżywają na polaczkach.

Neupack psychiatryk

Zdecydowanie odradzam tego chorego zakładu gdzie za marne pieniądze wymagają od Ciebie wyrobienie chorych norm kosztem niszczenia stawów.Pozdrawiam Lukasza operatorka z Alpiny co zgania wszystko na pomocników a sam się nie przyzna do pracy bo mu wstyd przyznąć się do błedów które popełnia po 10 latach nieogarniety czlowiek

t\

Był AUDIT zewnętrzny,teraz i wcześniej.Ciągle ktoś przychodzi na planowaną kontrolę i co?Nadal zimą zimno,latem gorąco[ponad normy].Dzwiganie każdego działu ponad normy.A wyłączenie windy[bo audyt]i znoszenie po schodach ciężkich przyrządów to już było przegięcie.Kto to wymyślił?A gdyby coś się stało?Ten Audit by odpowiadał?

Neupack psychiatryk

Dotyczy to dwóch zakładów i normy są z kosmosu a stawy to idzie szybko sobie zniszczyć i napawde przestzegam przed tym zakładem w łeb idzie dostać i codzienne męczarnie są w tym zakładzie.Praca tylko dla zdesperowanych ludzi.

On30-UR

Czy ktos z was wie może jak wygląda dział utrzymania ruchu, system pracy kierownik itp.??

już nie w mmp
@On30-UR 05.12.2017 17:00
Czy ktos z was wie może jak wygląda dział utrzymania ruchu, system pracy kierownik itp.??

Szczerze odradzam, niedawno odszedł kierownik, poprzednika wywalili, a jego poprzednik też sam odszedł ... przypadek? 12 godzinna zmiana, już po 6 godzinach masz dosyć, a tu jeszcze trzeba do rana przetrwać, po takich 3,4 dniach przez następne 2-3 dni dochodzisz do siebie i znów musisz wrócić do roboty...

moni

Powinna sprawdzić inspekcja pracy normy dzwigania!!!

Espaniol
@moni 26.11.2017 01:34
Powinna sprawdzić inspekcja pracy normy dzwigania!!!

A po co ? powie ci kierowniczka ba prawdę ci powie XDDDD

Natalia

@Espaniol czy powiesz coś więcej o warunkach pracy? Czy jest możliwość rozwoju osobistego w firmie MMP Neupack Polska? Aktualnie firma poszukuje do pracy jako Specjalista w Dziale Zarządzania Łańcuchem Dostaw. W ofercie napisali, że oferują interesującą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym środowisku, konkurencyjne i motywujące warunki zatrudnienia, szkolenia wstępne, podnoszące kwalifikacje oraz kursy językowe. Czy ktoś zastanawia się nad aplikowaniem?

Espaniol
@Natalia 03.10.2017 15:23
@Espaniol czy powiesz coś więcej o warunkach pracy? Czy jest możliwość rozwoju osobistego w firmie MMP Neupack Polska? Aktualni...

Co tu mówić , zarobki w miarę przy normalnych godzinach szału nie ma ani nie krzywdzi , w zależności gdzie trafisz sortowanie lub praca monotonna 12 h na linii maszyny klejącej Omega lub Domino.Jeśli chodzi o konkretniej no cóż namachasz się jak kobiety z klejarek chyba że stać cię na więcej i czegoś porządnego oczekujesz , wypłata na czas nie zdarzyło się nigdy żeby nie wypłacili , dodatki są jak i wczasy pod gruszą , ale czy psychikę masz silną wszystko kwestią tego czy chcesz pracować czy nie jeśli czytasz to forum to przede wszystkim jeden dział narzeka same Klejarki , że za ciężko , ile można itp itd . więcej informacji otrzymasz w dziale personalnym jeśli złożysz aplikacje , reszta to kwestia czasu kiedy się dostaniesz.Oferta no cóż , okres próbny 3 miesiące a dalej to to trudno powiedzieć ? czy dostaniesz umowę może tak lub nie ale nie dłuższy niz maks 2 lata.

Espaniol
@Natalia 03.10.2017 15:23
@Espaniol czy powiesz coś więcej o warunkach pracy? Czy jest możliwość rozwoju osobistego w firmie MMP Neupack Polska? Aktualni...

Wybacz żle spojrzałem , tak jest możliwość rozwoju osobistego oraz zdobywania , większych kwalifikacji kwestia ustalenia i dogadania się jakbyś miała to powiązać , kiedyś się zastanawiałem ale jak to mówią bez tak zwanych pleców nic się nie zdziała .

moni

Nie polecam

Ojejku

"WIELCY BRYGADZIŚCI" HAHAHA CO ZA PARODIA

Zniesmaczony

Tak samo jak brygadziści niby mają napis na koszulce "BRYGADZISTA" a są tak naprawdę zwykłymi operatorami i tacy z nich brygadziści ze tylko zapie******* na tych sklejarkach jak na akord by robili a Dariusz Budnik podkręca normy jak poje**** mimo to że są normy z kosmosu. Tak chorego zakładu to jeszcze nie widziałem

Były pracownik

Wstyd że operatorzy muszą tak ciężko je**ć hahh to sa beduiny a nie operatorzy i normy są z kosmosu. Nie ważne jak męczy sie pracownik z ta chorą normą ważne że jest zapi***ol nie z tej ziemi i robota idzie a reszta (usunięte przez administratora)

Były pracownik

Jeżeli ktoś ma zamiar tam się zatrudnić to odradzam i absolutnie nie polecam tego chorego zakładu. (usunięte przez administratora) dla frajerów i te chore normy które narzucają operatorom i sami (usunięte przez administratora) jak beduiny a operatorzy zamiast pilnować maszyny to układają karton za kartonem jak nienormalni i przeżucają wiele ton dzień po dniu a kręgosłup niszczy się w szybkim tempie

Nick

Żalicie się tutaj narzekacie a w grudniu i tak pójdziecie im klaskać jak stado baranów a na samej imprezie będziecie się wszyscy lubić strzelać razem wesołe fotki a na drugi dzień wszystko wróci do normy i będziecie jeden drugiego obgadywac i życzyć żeby się noga komuś powinela. Cała prawda o sytuacji w zakładzie udanej zabawy!

ooo
@Nick 10.11.2017 16:58
Żalicie się tutaj narzekacie a w grudniu i tak pójdziecie im klaskać jak stado baranów a na samej imprezie będziecie się wszysc...

Za święta w pracy 150 zł."Wywalczono"300.Góra w śmiech mogli i 500.Ale i to dobre dla "dołu'.

Nela

Praca w Neupacku? Chyba (usunięte przez administratora)... Codzienne wykorzystywanie pracownika,normy z kosmosu (czujesz sie jak bys robil na akord), Ukraińcy którzy padna a zrobia NORME. Istne szalenstwo. Gorąco niepolecam tej firmy. Na Sortowaniu musisz (usunięte przez administratora) i nosic za cieżkie kartony. Podziwiam kobiety tam pracujące przecież noszenie ciągłe takich ciężarów jest niezgodne z przepisami. Szkoda ze bhp nie zwracają na to uwagi. Stawka 13zl - sortownia 14.47zl klejenie Ps jest taka rotacja ludzi ze nie zdarzysz sie przyzwyczaić do imion a tu juz nastepny.....

mik
@Nela 24.10.2017 20:51
Praca w Neupacku? Chyba (usunięte przez administratora)... Codzienne wykorzystywanie pracownika,normy z kosmosu (czujesz sie ja...

Każdy ponad normy tam dzwiga.Na każdym dziale.Niestety bhp 'nie działa".Dlatego pracownicy uciekają.Lub co gorsze są przed lub po operacjach przepuklin brzusznych,kręgosłupa,barków,nadgarstków,problemów kobiecych.Czas aby to się zmieniło.Aby zmieniono normy.Aby ludzie tam pracujący chcieli tam dalej pracować.Jak kiedyś było.Dokładnie,bez bicza!

Puma

Hej chciałabym się dowiedzieć, czy dają w tej firmie dodatki na święta, I wczasy pod gruszą?

Espaniol
@Puma 20.09.2017 11:34
Hej chciałabym się dowiedzieć, czy dają w tej firmie dodatki na święta, I wczasy pod gruszą?

Witaj , tak są dodatki na święta i wczasy pod gruszą wypłacają , maks 2 dni po tym jak wrócisz z urlopu

Karol
@Puma 20.09.2017 11:34
Hej chciałabym się dowiedzieć, czy dają w tej firmie dodatki na święta, I wczasy pod gruszą?

dodatki na święta są , maks kilka stów, grusza maks kilka stów, szału nie ma

Natalia

@Noname atmosfera w pracy też jest bardzo ważna, w końcu codziennie przebywamy w pracy z ludźmi. Czy powiesz jakie są wymagania, aby dostać się do pracy w firmie MMP Neupack Polska? Czy powiesz jak długo już jesteś zatrudniony w tej firmie?

Noname

Lekko nie jest, ale ludzie i atmosfera w dziale jest ok. Wymagania sa duże i łatwo nie jest się dostać, ale spróbować warto.

Natalia

@Renatka dziękujemy za pozostawienie opinii na temat pracy w firmie MMP Neupack Polska. Czy ktoś jest może w stanie odpowiedzieć na pytania użytkownika forum ''Puma''? Jeśli ktoś jest zainteresowany pracą w tej firmie to właśnie poszukują Grafika komputerowego.

anonim

(usunięte przez administratora)

Renatka

Napewno jest praca ponad! normy dzwigania.Na każdym dziale.Wielu pracowników nie daje rady.Erka-szpital.Ale wypłaty na czas.Praca 7 dni w tygodniu.System.Ale w zależności od produkcji.Jest praca-bardzo szybko ,pracujesz po 12 godz.kilka dni.Nie ma,zabierają ci nadgodziny,dają wolne na telefon.Premia którą oferują jest zależna od 'kosmosu".Więc nie ma co liczyć na to.Ale jak ktoś chce niech się sam przekona.Może da radę.Ocena pracodawcy? teraz-zła.Kiedys była lepsza.

Rob...

Kierownicy magazynu zmieniają się jak rękawiczki Stara gwardia byla naj lepsza Krzysztof K i Andrzej L ale stare lata. Wszystko się zmieniło teraz to wyścig o stanowiska i kasę.

Jajko

Kierownicy patrzą tylko na wskaźniki. Obsługa gów... ich interesuje i więcej od nas oczekują a w zamian co dają? ... Co to za kierownik który nie zna języka obcego? Obóz pracy i kalafior który wielcy kierownik a nawet dzien dobry nie potrafi pierwszy powiedziec. Świadczy to o kulturze którzy kierownicy nie posiada! Najlepiej zdeptać i rozgnieść człowieka jak katalucha. GDYBY NIE PRACOWNICY TO FIRMA BY NIE FUNKCJONOWAŁA

kolega z mcdonalda

Pracowałem pol roku w tym obozie. I powiem tak pani Hanna krolowa produkcji nie szanoje nikogo, ważne tylko wykresy. Darek z nadrukiem " Brygadzista" nastepny cwaniak i oczywiście Robercik z mcDonalda co mysli ze jest kims bo od lizania dupy jezor mu puchnie nastepny damianek co mu mama zalatwila operatora i kolanko pajac po podstawówce to przez te osoby odszedłem bo jeżeli nie jesteś chłopcem na posylki lub konfidentem to nie popracojesz tam dlugo

xxxx

Co znów zwolnili kierownika magazynu?

xxxx

witam a ile moze zarobic operator wozka widlowego??? pozdrawiam

fdd
@xxxx 07.11.2016 11:25
witam a ile moze zarobic operator wozka widlowego??? pozdrawiam

zarobisz dwa koła...ale wyspisz się na nockach i w weekendy do bólu. .nowy kieras przemyka oko.więc wbijaj smialo..

Rybkos

Witam, orientuje sie z jakiej platformy korzysta MMP NEUPACK ? Czesto wozimy towar dla nich lecz nie mamy ich z platformy tlyko od sepow z transa.

Pracownik

Już od jakiegoś czasu przyglądam się ....Ludzie wpisujecie tu bzdury,obgadujecie się a to nie pomaga osobą szukającym podjąć decyzji podjęcia pracy w tym obozie! Dla poszukujących pracy. Jeśli szukasz pracy,nie chcesz się rozwijać i brak Ci ambicji lub jesteś zdesperowaną osobą to możesz się zdecydować na pracę. Jest kilka działów ,klejarki -praca monotonna 12 godzin na nogach a i przerwy w biegu bo linia nie może stać bo w kadrach wykresy spadną.Tak jest na wszystkich działach z tymi wykresami. Kierowniczka....O losie !Zatrudniają przez agencję więc wyzysk na maksa a płaca ....Hmm...Możesz zarobić jeśli przekroczysz 200h miesięcznie.Sztanca -dostaniesz się za pomocnika i będziesz biegać w pocie czoła.Kaszerowanie- tam też nie masz szans na szybki awans bo stanowiska obstawione.Jako pomocnik to masz szanse ,będziesz kulać rolki jak żuk gnojarz !No i masz magazyn jeszcze. Tam to się dopiero dzieje.Bałagan straszny! Brak organizacji, brak obsługi, ludzie z dnia na dzień dowiadują się na jaką idą zmianę. Pracują bez wolnych weekendów po 12h w niewiadomym systemie . Mają jakiegoś nowego nad sobą....Tragedia! Jeśli chodzi o zarobki to ok 12 na h.później trochę więcej jeśli dostaniesz umowę. Umowa to rzadkość. Będziesz się dopominał to zamienią Ciebie na innego pracownika.Nie wszyscy zgodzą się ze moją opinią ale to jest moje zdanie. Ci którzy nie mają innych innych widoków na przyszłość nie będą publicznie wytykać niczego ale po kątach gadają. nadmienię jeszcze,że jeśli jest wolny wakat to znaczy,że ktoś poleciał. Z rozmów dowiaduję się ,że kilka osób chce odejść w tym ja też bo ile można tolerować takiego traktowania....Jeśli będziesz z kimś rozmawiał to dowiesz się,że zarobił XXXX.....Niech tylko powie ile miał godzin w miesiącu. Płaca nie jest adekwatna do czasu pracy a i premię stracisz nawet za kogoś. Walczą o zabranie Ci 50 zł,a i urlop na żądanie musisz zgłaszać 12h wcześniej. ha ha ha :) Ktoś kto to wymyślił nie zna przepisów :) Stanowczo odradzam !!!

anonim

(usunięte przez administratora)

pracownik

na układy nie ma rady...czasem oferta to tylko fikcja, tak żeby było, żeby ktoś nie doczepił się...

mija

@bb jestem tego samego zdania,bo nie widzą,albo jest im wygodnie.Papierki,słupki itp.Ale jak na produkcji ktoś nie daje rady,zwalniają go,lub ucieka-a reszta ma robić tak jakby był."wyżej"jak nie daje rady zatrudniają następną osobę,i następną...i narobiło się.Kierowników,zastępców itp.

sat

a czy to prawda ze miss stolca kujawskiego zmienila krysia ze sztanc na starszy model????

zryty
@sat 08.05.2016 09:41
a czy to prawda ze miss stolca kujawskiego zmienila krysia ze sztanc na starszy model????

hejka mloda olej tych emerytow i wbijaj do AWANGARDY tam gdzie zwykle

mija

Może teraz na produkcji zatrudniają szybko na umowę o pracę.Wcześniej było inaczej.Rok-2 lata na umowę zlecenie.Każdy chciał tam pracować.Ale teraz niestety uciekają pracownicy.Powód? zła organizacja pracy.Za dużo biurowych,nikt nad tym nie panuje.Wczesniej kazdy wiedział od dołu do góry co ma robić.I produkcja była.Teraz na"dole'chcą robić,ale "góra'maile sobie śle i nic z tego nie wynika.Bo nikt za nic tam nie jest odpowiedzialny.Załosne.

obiektywny
@mija 28.04.2016 00:06
Może teraz na produkcji zatrudniają szybko na umowę o pracę.Wcześniej było inaczej.Rok-2 lata na umowę zlecenie.Każdy chciał ta...

przepisy zmieniły się, srają się , że pip dowali się, muszą dać umowę o pracę

Obserwator

Pewnie też ją synek podesłał to umowa szybko i sciemnia jak tych dwóch kolesi co niedawno przyszli.

zzz

Ty FAJNA, głó.... wiesz ,ludzie tam pracuja po kilkanascie lat i długo musieli zapierd....żeby dostać umowę,a ty 3 miesiące robisz i niby wiele wiesz a tak naprawdę nic nie wiesz dziewczyno.Z Choinki się urwałaś ???

fajna

Hey pracuje w tej firmie od trzech miesięcy dostałam już umowę o pracę firma godna polecenie ;) zarobki bardzo dobre więc nie wiem dlaczego tyle negatywów znając życie wypowiadają się osoby które nie pracowały zbyt długo albo wogóle. Pozdrawiam

xxx

Dokładnie pracujemy razem a każdy sobie podkłada nogę,na imprezie zakładowej to każdy wchodzi każdemu w tyłek a w pracy tylko patrzy kiedy podp... do kierasa .Sami robicie syf a potem jest jak jest.

była

pracowałam w tym syfie i żałuje, teraz jestem za granicą i wiem ze zyje,mam wypłate która starcza i żyje jak człowiek że mi nie brakuje i życie jest tu droższe niż w Polsce to i tak jest lepiej,W Neupacku,ja osobiscie uważam że za dłuże wymagania a mała kasa ,tutaj polakom pomagają i nie dziwi mnie to że jest tutaj u mnie coraz więcej Polaków,bo tutaj kierownik jest jak kumpel ,przede wszystkim pomaga i się pyta czy coś się stało czy mogę jakoś pomóc ,nie to co w neupacku ,wielcy kierownicy ,którzy nie mieli pojęcia o niczym no i nie oszukujmy się ludzie robili sobie sami syf,jeden drugiego obgadywał a za chwilkę się uśmiechał na palarni jak najlepyszy kumpel...kumpela .A ja mam podejscie do życia inne ,jak w firmie kierownictwo miało nas za nic tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to chociaż my pracownicy moglismy trzymać się razem a nie że przyjdzie nowy pracoenik i się stara a robicie mu pod górkę i własnie tutaj tego nie ma POLACY sobie pomagaą,wspieraą za granicą a u was każdy jeden drugiemu chce zaszkodzić ...jak by nie można żyć bez stresu i nerwów bez robienia pod górkę nowym ... i żyło by wam się lepiej iNAPRAWDĘ TRZYMAJCIE SZTAMĘ NA ZŁOŚC GÓRZE

AOL

@omam: zwolniony nie zna niestety powodu. @ziom: dziękuję za dobre słowo i trafną ocenę sytuacji, @murat: nie firma, ale człowiek chce najlepiej dla siebie, bardzo dobrze mi się z Wami współpracowało, mam wrażenie, że zmiany przeze mnie wprowadzane komuś musiały przeszkadzać. jak to mawiają, jak nie wiadomo o co chodzi... pozdrawiam Adam

nowy
@AOL 12.02.2016 10:46
@omam: zwolniony nie zna niestety powodu. @ziom: dziękuję za dobre słowo i trafną ocenę sytuacji, @murat: nie firma, ale czło...

AOL czy wiesz coś więcej na temat zwolnienia Kierownika UR podobno z potencjalnym nowym następcą też się nie dogadali ciekawe co tym razem było nie tak?

ziom

Hej "nowy" pytasz jakie były powody zwolnienia kierownika UR... Ja odpowiem tak: wreszcie coś się ruszyło w kwestii planowania napraw, konserwacji i ogólnie reformy UR. Cały temat zaczął iść w dobrym kierunku. Na pewne zmiany trzeba czasu i niezbędnych narzędzi, aby je wprowadzić w życie. Podsumowując... Temat UR zaczął działać lepiej i kierownika zwolnili. Pozdro.

Lesiu

Fajnie że dyro z solca zna się na robocie i wie jak nam premie zredukować aby nam dać kopa do pracy motywacja i atmosfera to podstawa na psychologii się gość zna sobie dołożyć a nam zabrać -bo to taki Janosik jest.pozdro dla sztanc

mth

podobno dojazd mu nie pasował

nowy

Czy ktoś Wie jakie były powody zwolnienia Kierownika utrzymania ruchu?

pracownik

Proszę co to za firma. W piątek pozbyli się kierownika utrzymania ruchu. Dwa miesiące temu kierownika magazynu. Ciekawe kto następny... Pozdro dla ludzi z produkcji.

krzyż

Szkoda że borlas nie dostał nagrody bo tak chodził i się żalił na imprezie że go oszukali a przecież jest taki dobry w lizaniu d. i nie było jego laski co by go pocieszyła .szkoda.

zonkil

a jak tam Pałla?biega jeszcze za tym swoim chlopcem z bobsa ?pukaja sie po kiblach?czy juz tylko w lesie?na impresie bedzie sie dzialo pewnie,.,.

Zryty łeb

W oparciu o umowę o pracę? Chyba po trzech latach.Widocznie chyba coś się zmieniło :D Ale skoro tak, to życzę wszystkim zdrowia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ola

Przez... agencję zatrudnienia.Oferują,obiecują.

MBWS POLSKA

Moze troche nie na temat. W mojej firmie zaczela prace pani (usunięte przez administratora) dyrektor HR? Cos na temat tej pani? Pracowala u Was.

wczorajszy
@MBWS POLSKA 11.11.2015 21:43
Moze troche nie na temat. W mojej firmie zaczela prace pani (usunięte przez administratora) dyrektor HR? Cos na temat tej pani?...

Zapytaj na forum zakładu w Józefowie, bo ona głównie tam siedziała. Tu prawie nikt jej nie zna. A jak się nazywa Twoja firma?

bonzo

Odpowiedzi na 2 pytania odnośnie pracy. 1-nowy sądząc po twojej pisowni to już wiemy że się nie nadajesz, więc daj sobie spokój analfabeto. 2 ur-jeżeli znasz zagadnienia napraw maszyn i umiesz to robić to warto się starać ,a jeśli nie bardzo to odpuść bo pseudo mechaników już posiadamy.Pozdro dla sztanc.

utrzymanie ruchu

witam. widziałem ogłoszenie dotyczące działu utrzymania ruchu. czy warto się starać o robotę w tym dziale. jaka atmosfera panuje w UR i jak układa się z mechanikami współpraca? dzięki za info. pozdrawiam.

nowy

możecie opisać pracę płacę na magazynie? Chcę tam założyć aplikację i oczekuję jakiś info, jaka atmosfera jaki kierownik i czy tam ciężko? za szybką odpowiedz będę wdzięczny

Zostaw opinię o MMP Neupack Polska - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MMP Neupack Polska