Niee polecam zakładu tragiczne podejście do człowieka jak do przedmiotu wiadomo nie wszystkich państwo ronowscy i wiele im podobnych donosicieli mają się dobrze
Jak w Heiztechnik wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Jeśli ktoś z państwa jest zainteresowany piecami tej firmy - stanowczo nie polecam. Po półtora roku użytkowania pieca Q EKO GL 15 kW mogę śmiało stwierdzić, że jest wykonany z tragicznie jakościowo materiałów. Mianowicie, po powyższym czasie użytkowania zniszczeniu uległo: palenisko palnika, 2x zawieszka deflektora, sam deflektor, ekran płaszcza wodnego i przegroda komory paleniskowej - nic z wymienionych rzeczy nie zaliczało się do gwarancji producenta. Spełniamy wszystkie wymagania dot. pomieszczenia, paliwa, którym „karmiony” jest piec, ciągu kominowego czy procesu spalania - producent się na nas po prostu wypiął. Koszty serwisu są bardzo duże - odwrotnie proporcjonalnie do jakości pieca. Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany tym, co napisałem - proszę skontaktować się ze mną, wyślę zdjęcia powyższych szkód.
No kotły są robione ze zwykłej stali nawet nie przystosowanej do wysokich temperatur a serwisant za sam przyjazd kasuje 500 zł (usunięte przez administratora)
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Heiztechnik?
Jeśli ktoś z państwa jest zainteresowany piecami tej firmy - stanowczo nie polecam. Po półtora roku użytkowania pieca Q EKO GL 15 kW mogę śmiało stwierdzić, że jest wykonany z tragicznie jakościowo materiałów. Mianowicie, po powyższym czasie użytkowania zniszczeniu uległo: palenisko palnika, 2x zawieszka deflektora, sam deflektor, ekran płaszcza wodnego i przegroda komory paleniskowej - nic z wymienionych rzeczy nie zaliczało się do gwarancji producenta. Spełniamy wszystkie wymagania dot. pomieszczenia, paliwa, którym „karmiony” jest piec, ciągu kominowego czy procesu spalania - producent się na nas po prostu wypiął. Koszty serwisu są bardzo duże - odwrotnie proporcjonalnie do jakości pieca. Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany tym, co napisałem - proszę skontaktować się ze mną, wyślę zdjęcia powyższych szkód.
No kotły są robione ze zwykłej stali nawet nie przystosowanej do wysokich temperatur a serwisant za sam przyjazd kasuje 500 zł (usunięte przez administratora)
Jeżeli ludzie odpowiedzialni za kwestie techniczne to osoby bez odpowiedniego wykształcenia to nie można spodziewać się dobrej jakości. Myślisz, że ktoś tam ma pojęcie o branży grzewczej? Myślisz, ze ktoś studia robił w tym kierunku? Część projektu i pomysłu powielona z firmy z Pawłowa. Dodatkowo kopiowanie Red Selecty lub Wentora i samowolne okrzyknięcie HT ONE rewolucyjnym kotłem. Ile to on złotych medali zebrał. Konkurencja i tak jest z przodu.
Podobną sytuację mieliśmy. Deflektor odpadł po miesiącu użytkowania części było trzeba zamówić na własny koszt bo gwarancja tego nie obejmowała 2 wytrzymał cały sezon. Ogólnie nie polecam wszystko jest super do momentu zakupu a potem kliencie bujaj się.
Tak samo wygląda z pompą ciepła calla verde. Jestem właścicielem pompy i użytkownikiem. Pseudo mercedes pompa a co chwilę awaria i serwis tragedia
i za jeden serwis poważnie wychodzi 500 zł ta jak ktoś kiedyś napisał? Bo jeśli tak to ja się zaczynam zastanawiać ile oni tak naprawdę zarabiają na tym stanowisku...
Jestem użytkownikiem pieca.Piec co roku jest serwisowany W ciągu 3 lat drugi raz zapalarka jest zepsuta mimo wymiany na nową.Sterownik pieca też się przestawia samoczynnie.Podczas pracy potrafi przejść w tryb rozpalania.Przyjkładowo na piecu temperatura 65 piec ustawiony na 70 a on wyświetla rozpalanie przy histoezai 20 stopni.Ten pięć to porażka Odradzam
Zakład tragedia co za ludzie zamiast więcej zarabiać dostajemy coraz mniej a kredyt i kiełbaski i chleb tostowy dla Slawcia kosztuje dajcie więcej Mirusiowi on ma chory kręgosłup
Minęło kilka miesięcy od Twojej wypowiedzi, przyznali jakąś podwyżkę ze względu na inflację i czy szykuje się coś ze strony firmy dla pracowników na Święta? Daj też proszę znać, ile bym tu na starcie dostał, jako operator maszyn CNC - laser?
Jakie godziny pracy obowiązują w Heiztechnik?
Nie polecam i ostrzegam przed zakupem u tej firmy jakiegokolwiek kotła. Firma nie umie sobie poradzić z kotłem. To kto ma sobie z tym poradzić jak nie producent którego wyprodukował i zna zasady działania tego kotła. Obsługa i dbanie o klienta-tragedia. Notoryczne alarmy, do tego ilość zużywanego paliwa jest bardzo duża a firma nie umie sobie z tym poradzić.
Czy można liczyć w Heiztechnik na prywatną opiekę medyczną?
Nie? :( A w sumie to dlaczego nie? Jest tu jakiś motywacyjny zamiennik czy ludzie i tak z niczego nie korzystali?
Czy w Heiztechnik występują paczki/bony świąteczne?
Witam kupiłem kominek z płaszczem wodnym model styl clean glass 20 ,model którego się już nie produkuje . Kominek jest nowy. Zadzwoniłem do firmy w Skarszewach gdy się czegoś o nim dowiedzieć głównie interesowało mnie z jakiej on jest grubości blachy wykonany i w ogóle jak on się spisywał jednakże nie otrzymałem nigdzie żadnej odpowiedzi .Pracownicy nie wiedzieli kompletnie o czym mówie , czy to w serwisie czy to dziale handlowym , to tak jakby pracowali tam od wczoraj. Dlatego mam prośbę do starszych pracowników by coś mi powiedzieli o tych kominkach bo w instrukcji jest tylko napisane że wysoko jakościowa stal konstrukcyjna ,ale nic nie ma o grubości blachy Dopiero co mi się jeden kominek uszkodził miał blachę tylko 3 mm dlatego chciałbym tego uniknąć Proszę o jakieś informacje na temat kominków
Kolego zwykła blacha nawet nie przystosowana do pieców zmień to lub oddaj jak możesz
Przecież szajstechnik nie produkuje tych kominków one przyjeżdżają z zewnątrz tam tylko dostaje tabliczkę znamionową i odpowiednio na nim zarobią i do widzenia
Jak w Heiztechnik wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów piecy firmy Heiztechnik. Obsługa serwisowa i dbanie o klienta to tragedia - bardzo nieterminowa i strasząca klientów prokuraturą. Żądanie pieniędzy za serwis jeszcze przed przyjazdem serwisanta na miejsce. W międzyczasie jeszcze została zmieniona cena, oczywiście na znacznie wyższą. Nie wspominając już o braku wystawienia jakiegokolwiek dokumentu fiskalnego za zapłatę ich usług. Serwisanta tylko interesowało unieruchomienie pieca i wnajdywanie usterek pozagwarancyjnych. Zmaiast mi pomóc, to stworzyli jeszcze więcej problemów, a firmę montującą z uprawnieniami i ich przedstawicielstwem zmieszali z błotem. Do tego, ilość zużywanego opału jest gigantyczna, a serwisanci nie potrafią tego zmienić i uregulować. Serdecznie NIE POLECAM.
Niee polecam zakładu tragiczne podejście do człowieka jak do przedmiotu wiadomo nie wszystkich państwo ronowscy i wiele im podobnych donosicieli mają się dobrze
Nogdy w zyciu nie spotkalam sie z tak wadliwym produktem. Zainstalowano wielki kociol HT EKO GL, ktory mial zmienic warunki w domu na bardziej komfortowe. Niestety od poczotku awarje, to zle spalanie paliwa, ciagle wygaszanie pieca to ciagle lamiaca sie sruba. Wielokrotne telefony do serwisu i zmienianie parametrow nic nie dalo. W koncu zamowilam i serwisanta. Laskawa firma wyslala go na zachod. Przed swoim pobytem jeszcze obiecywal ze po jego wizycie piec bedzie smigal idealnie. A tu juz w nocy po jego wizycie na nastepny dzien piec wylaczony, wszystkie pomieszczenia zadymionie i w sadzy. Towar na sklepie znajdujacym sie w budynku zasyfiony, parcownica sklepu zaczadzona. Wszelkie telefony i maile do tej wspanialej firmy byly albo ignorowane, albo usprawiedliwanie fachowowsci serwisanta, albo kazano mi reklamacje do seriswu zlozyc by ktos sie ruszyl i zajal sie awarja, co oznaczalo by nastepne dni bec cieplej wody i z zimnymi kaloryferami. Reklamacje otworzylam, na ktora nawet odpowiedzi nie dostalam. Mailowy kontakt i telefoniczny zwalal wine na nas za zainstniala sytuacje. W koncu osoby trzecie zaczely metoda prob i bledow dochodzic wlasnymi silami do przyzcyn awarji posiwecajac na to swoj wlasny czas. Odradzam ta firme!!!!. Polecam firme Berski.
I naprawdę sądzisz, że takie wspomnienie o rzeczniku by mogło faktycznie coś zdziałać? Bo niektórych by to za bardzo mogło nie obchodzić jednak, zależne to pewnie od nastawienia firmy
Masz tez Facebooka. Możesz im tam trochę (usunięte przez administratora) narobić to się w minutę zajmą tematem. Grupy na FB są systematycznie lobbowane przez przedstawicieli i samego prezesa. Warto tam wylać gorzkie żale i z działu serwisu będą musieli się coś wysilić niż klepać wyuczone formułki. Dalej mają swoje świetne podejście, że zgłoszenia serwisowe tylko mailowe lub pisemne. Srutututu. Walczę z nimi od dłuższego czasu. Pompy ciepła produkują za miliony a kotłów na ekogroszek nie potrafią serwisować jak należy. Przećwiczyłem tych ich serwisantów. I mobilnych i tych pod telefonami. Przecież oni podstawowych pojęć nie rozróżniają.
Święta tuż tuż czas pisać do skarbówki jak wręczane są premię do rączek omijając podatki oj oj panie Jacku i Arku zaś będziecie biegać z kopertami za ludźmi po kątach wręczać
Premie często zdarzają się w firmie? Czy tylko są okazjonalnie na święta? Zawsze w formie do ręki czy też na konto?
Premie były. Teraz jest wprowadzony system, który ma je skutecznie obniżyć. Szybko można było zobaczyć jak „motywacyjnie” podziałało to na pracowników, ponieważ zaczęli rozglądać się na rynku pracy i znaleźli ciekawsze, lepiej płatne zajęcia. Pracownicy, którzy coś w firmie potrafili ich już tam dawno nie ma. Tyczy się to zarówno hali produkcyjnej jak i biura.
Najgorszy z możliwych wyborów. Nie gdy więcej HT
Jaki jest wkład kierownictwa Heiztechnik w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Absolutnie żaden. Prezesi dbali do czasu. Niestety, dobre czasy w tej firmie dawno minęły. Wcześniej firma wyróżniającą się na rynku zatrudnienia, obecnie nie ma tam nic wartościowego dla pracownika. Pseudo dyrektor, który trzyma wyżej swoje (usunięte przez administratora) niż s&a. Tak dumny, tak zapatrzony w siebie że nawet nie wie, że błędy popełnia. Ale mając odpowiednie plecy w rodzinie/firmie można po trupach, ale utrzymać się przy korycie. Każdy nowy pracownik zasmakuje poniżającego wzroku i słów od jegomościa. Zastanawiające jest to, że pracownicy którzy są wyżej w jakiejś tam hierarchi mają albo wspólne interesy,albo wspólną rodzinę. Ręka rękę myje. A prezesi nie reagują i ich firma zarządza taki.... chłopek.
(usunięte przez administratora) chronionej nie polecam chyba że lubisz być poniżany, podglądany na kamerach przez kierowników chodź podobno to dla dobra zakładu... A podglądają ludzi w czasie pracy albo jak pan Sławek z panem Mirkiem czy prezes nie wchodzi na halę bo wtedy trzeba szybko improwizować że się pracuje. Radek obudź się i ogarnij tych dwóch kierowników bo opinia o tym zakładzie nigdy się nie zmieni
Jak jest z pakietem medycznym w Heiztechnik? Można dołączyć rodzinę?
Praca jest jak najbardziej w porządku, aczkolwiek pracownicy szczują ludzi jednych na drugich, czasem powstaje wianek kłótni pomiędzy halami (trzeba brać na śmiech przez łzy takie sytuacje). Przychodząc trzeba uważać, na to co się mówi i do kogo (głównie współpracowników). Kierownicy posiadają odpowiedni dystans do pracowników, zwłaszcza nowych, gdyż nie wiedzą czy trafią na nową osobę której nie będzie się podobać cały świat który go otacza, wraz z trzema braćmi, kierownik też człowiek, nie (usunięte przez administratora) i wie co ludzie mówią. Jak widać po wcześniejszych komentarzach na stronie, zazdrość budzi złość u wielu osób zamiast zrozumieć hierarchie. Dla pracownika środowisko pracy jest starannie dopracowane, w stosunku co do innych firm produkcyjnych, Heiztechnik posiada narzędzia dla pracowników, jeśli pracownik potrzebuje inne, są zamawiane. Nie trzeba się przejmować wiele ubraniami roboczymi. Firma prowadzi premie roczne i miesięczne, z czego roczna to jest dosyć fajny zastrzyk gotówki pod koniec roku. Stołówka jest na dość wysokim poziomie, toalety dla pracowników są zadbane. Stawka jest różna, zależy gdzie się trafi. Zazwyczaj jest to stawka + odpowiedni (umowny) % od stawki, warto to wiedzieć podczas rozmowy o pracę. Tępo pracy jest różne, lecz nie jest zbyt wymagające. Wypłaty na czas, firma wypłacalna.
Ciekawe ile kosztowała ta opinia. Trzeba sobie nieco średnią podnieść bo jest strasznie niska.
Posiadam od 2010 roku piec na ekogroszek firmy Heiztechnik. Po 11 latach eksploatacji mam pierwszą awarię. Po sprawdzeniu okazało się, że ślimak podawczy zużył się na tyle, że trzeba go wymienić. Z wymianą nie mam problemów, pomógł mi w tym serwis firmowy udzielając instrukcji telefonicznie co zaoszczędziło mi kosztów i czasu. Czekam na dostawę ślimaka którego koszt spodziewam się (cena internetowa) będzie ok 160,0 -180,0 zł. Jak na 11 lat pierwszy taki koszt związany z piecem - super. Dziękuje serwisowi za pomoc a producentowi za piec. Władysław Jakubowski
Czy Heiztechnik organizuje staże dla studentów?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heiztechnik?
Zobacz opinie na temat firmy Heiztechnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heiztechnik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!