Personnel International BPO Sp. z o.o.
3 1142 6 1

Opinie o Personnel International BPO Sp. z o.o.

Elo

Dhl nauen - czy jest zapewnione 40 h tygodniowo na sortownii? Jak wygląda zakwaterowanie?

Personnel International BPO Sp. z o.o.
pracodawca
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€




Znaleźliśmy dla Ciebie pracę w Niemczech ! Bez znajomości języka Niemieckiego  !

Magazyn sieci sklepów KAUFLAND w mieście Möckmüll
 
od 01.01.2018  umowa o pracę bezpośrednio z Kauflandem


Oferujemy :

> Umowę na niemieckich warunkach.

> Organizujemy zakwaterownie

> Organizujemy dojazdy do pracy

> Pomagamy w zameldowaniu, uzyskaniu IDnr, zalozeniu konta bankowego, zameldowniu w niemieckiej kasie chorych ( Krankenkasse )

> Premie wydajnościowe

> Premie Bożonarodzeniowe ( Wienachtsgeld )

> Premie Urlopowe ( Urlaubsgeld )

> Wypłacamy dodatki za nadgodziny

> Wypłacamy dodatki za nieprzepracowane dni świąteczne

> Opieka polskiego koordynatora

> Premie polecające pracowników  ( PROGRAM 50+ )

> Nie mamy  ZEITKONTA !

> Dla ambitnych możliwość Awansowania

Jeśli podejmiesz u Nas pracę do 30.11.2017  - skorzystasz z naszego PROGRAMU  300 +   i otrzymasz premię w wysokości 300 euro




            Zadzwoń  lub napisz SMS, a oddzwonimy

              00 48 504 800 300      (od Poniedziałku do Piątku w godz. od 09:00 do 17:00 )



Jesteśmy w 70 Magazynach na terenie Niemiec !!! - na pewno znajdziesz coś dla siebie :)






€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
   
Arkadiusz W.

Praca w porządku ! mogę śmiało polecić !

Luidzi

Słyszałem, że Personnel International BPO mają dobrą opinię jako pracodawca?

Personnel International BPO Sp. z o.o.
pracodawca
----------------------------------------------------------

COŚ  DLA  CIEBIE !


Nowy PROGRAM 50+stworzony z myślą o naszych pracownikach którzy polecają kandydatów do pracy na terenie niemiec.


Osoba polecająca otrzymuje 50 EURO za każdą osobe którą poleci nam do pracy na terenie niemiec i przepracuje minium 3 miesiące.


Zachęcam do korzystania z naszych dodatkowych ofert !

----------------------------------------------------------
   
Personnel International BPO Sp. z o.o.
pracodawca
---------------------------------------------------------------

NOWOŚĆ !


StworzyliśmyPROGRAM 300+ , może w nim wziąć udział każdy kandydat który zatrudni się u Nas do 30.11.2017.

Program 300+ gwarantuje wypłacenie premii w wyskości 300 EURO pracownikowi po 3 miesiącach od daty zatrudnienia  na stanowisku komisionera na terenie niemiec.

Przeznaczony jest dla:
* kandydatów z minimum 3 miesięcznym doświadczeniem w kompletacji towaru  na systemie słuchawkowym PBV.
* byłych naszych pracowników na stanowiskach komisionerów towaru, którzy do 30.11.2017  podejmą u Nas pracę na terenie niemiec.

Wszystkich kandydatów zachęcam do skorzystania z PROGRAMU 300+

---------------------------------------------------------------
   
Konrad

Personnel International to długoletnie doświadczenie jako agencja pracy. Bardzo cenią sobie fakt, że kluczowi klienci są zadowoleni ze współpracy i wyobrażają sobie zrezygnować z usług agencji. Myślę, że dla chętnych pracować z nimi to dobry sygnał.

Emkey

Pracuje ktos w Neumunster na magazynie dHL? Moge tam jechac. Ile godzin pracy jest naprawde bo niby tylko 6 a inni mowia, ze wiecej sie pracuje. Jak mieszkanie i jakie wynagrodzenie?

DHL
@Emkey 18.10.2017 21:57

to fakt pracujemy 6 do 7 godzin, zalezy ile trafisz nocek to 1100 do 1300 na reke, juz po odliczeniu 200 euro za mieszkanie, internet mamy , jest OK

DHL
@DHL 19.10.2017 12:23

pamietaj u nas jest stawka 11 euro za godzinę

LIDL
@DHL 19.10.2017 14:09

a na Lidlu maja stawke 12 eur za godzine.

Adi
@LIDL 20.10.2017 19:28

Na jakiej umowie? Niemiecka czy polska?

Emkey
@DHL 19.10.2017 12:23

Rozumiem, a zmiany sa w jakich godzinach? No i czy sie chodzi caly czas na jedna czy to sie zmienia?

Jezy
@DHL 19.10.2017 14:09

11€ brutto czy netto?

DHL
@Jezy 13.11.2017 22:23

11 brutto

Mateusz

Znam tę firmę przez bardzo długi czas, wszyscy moi przyjaciele współpracują z nimi i są bardzo zadowoleni. Teraz myślę, że z nimi współpracować

Grygol

Pracowałem z Personnel International BPO i mile wspominam!!!

ManiakMotocykli

Witam. Planuję wyjechać do Bremy na sortowanie palet na 3 kategorie. Czy ktoś już był zatrudniony na tym stanowisku i może się wypowiedzieć coś na temat kasy i warunków mieszkalnych? Z góry dzięki!

Anneta

Firma jest w porządku, może działać.

Szymek

Najlepsze,że nie ma Zeitkonta

Mihał

Dobra firma. Na dobry początek można pracować z nimi...jestem zadowolony

On
@Mihał 11.10.2017 16:34

Jestem tego samego zdania

Mirek

Polecam

Mentor

Wiem z informacji z ich strony, że Personnel International BPO ma dość długi staż w prowadzeniu takiej działalności. Pewnie dlatego jest sporo wpisów pozytywnie oceniających agencję. Najważniejsze, że można spokojnie wyjechać do pracy i nie martwić się o nic.

anonim

firma godna polecenia. nie roboa problemów z urlopami , Tak jak to bywa w innych agencjach.

dobrze

pracuje u nich na Netto i jest dobrze

anonim

(usunięte przez administratora)

Mariusz B.

Pani Anno, w większości przypadków grzyb na ścianie pojawia się z winy mieszkańców, w niemczech nie ma kominów grawitacyjnych, to oznacza ,ze mieszkanie musi być codziennie bardzo dobrze wietrzone, a suszenie prania powinno odbywać się przy otwartych oknach, w innym przypadku wilgoć zostaje w mieszkaniu co doprowadza do powstania pleśni na ścianie. Internet i brak zasięgu sieci komórkowej w regionie NIE jest winą pracodawcy. Maksymalny czas pracy to 11 godzin z przerwami. 12 godzin pracy w niemczech jest zabronione , a zarządy magazynów na takie działania nie zezwalają. O stawce jaka obowiząuje jest Pani informowana przed podpisaniem umowy - skoro Pani umowę podpisała ,oznacza to ,że wyraziła zgodę na takie wynagrodzenie. (Stawka godzinowa 9 eur). W przyszłości proszę dobrze przemyśleć decyzję o podpisaniu umowy z jakimkolwiek pracodawcą - tak aby nie była Pani pózniej rozczarowana. *Proszę też się zorientować czy zasięg telefonii komórkowej jest wystarczający. Pozdrawiam

Feliks

Czy oferty jakie mają z sierpnia są jeszcze aktualne?

acha
@Feliks 02.10.2017 11:44

najlepiej zadzwonic i pytac, ciagle cos sie pojawia

zadowoleni

Super firma wyjechałam z chłopakiem, i jesteśmy zadowoleni, pokój jeden mamy, jest ok, warunki i atmosfera ok. Praca spoko. ogólnie firma wypłaca pieniądze, i nie przewala jak inne, a mamy doświadczenie w tej kwestii. polecam!

uAuA

pracowałem i wspominam ten czas dobrze ! grund że kasa się zgadza.

Majka
@uAuA 30.09.2017 14:10

Hahaha,ja też kiedyś pracowałam. Kasa była w porządku. Teraz słyszę coraz więcej pozytywów od ludzi,którzy dalej pracują. Że premie spoko,dodatki też są.

Maniek
@Majka 02.10.2017 22:24

Tak Majka teraz jest lepiej. Zaszły małe zmiany i serio można pracować. Do każdego,kto chce wyjechać,ale się waha: JEDŹ,NA POCZĄTEK DOBRE MIEJSCE ZACZEPIENIA.ZAROBISZ COŚ,OGARNIESZ JĘZYK A PÓŹNIEJ MOŻESZ DZIAŁAĆ DALEJ. Pozdrawiam

Sebastian

Super agencja , fajna praca . Możliwości rozwoju i co najważniejsze wynagrodzenie na poziomie :)

Wito

Zgadzam się, zmienili nastawienie i podejście do pracownika. Jest ok!

mmmmmmmmm
@Wito 28.09.2017 14:59

nawet wyplacili urlopgeld , ciekawe czy na święta też coś dadzą?

Wojtek

Agencja spoko. Zawsze wszystkie problemy rozwiązywali od ręki. Koordynatorzy pomagają nawet z prywatnymi sprawami. Pracuję już 4,5 roku i mogę z czystym sumieniem polecić!

sjsurbc

polecam , polepszylo się, zmienili podejście do nas.

miki

dobra firma nie ściemniają i można się dogadac

Zadowolony

Praca jest OK

mnbvcxz

jestem zadowolony. mogę polecić ! 1200 eur mam co miesiąc.

pracownik

Pracuje 6 lat w tej firmie, na kilku ich magazynach, jak widac po moim stazu - nie moge narzekac, widzialem rozne rzeczy jakie sie dzialy, ale smialo moge polecic ta firme ! jak w kazdej firmie raz jest lepiej a raz gorzej , w idziaem juz zwolnienia pracownikow ale tez firma zwalniala kierownikow i brygadzistow i tu moge powiedzeic ze dbaja o pracownikow . Zaleta firmy jest to ,ze alkoholicy , menele, kombinatorzy wymuszacze i cwaniaki na pewno długo nie popracuja , przed takimi firma zawsze byla krok do przodu. i jestem pewien ze wiekszosc tych ktorzy tu pisza to wlasnie takie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Wielu z bylych takich "kolegow" teraz pracuje w innych niemieckich firmach z branzy i tam to dopiero sa ruchani, ale nikt sie nieodzywa , no bo przeciez jak? jesli tylko i to ledwo mowia po polsku.

Zostaw opinię o Personnel International BPO Sp. z o.o. - Gliwice

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Personnel International BPO Sp. z o.o.