Ericpol Telecom Sp. z o.o.

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 65 ocen.

Opinie o Ericpol Telecom Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ericpol Telecom Sp. z o.o.

Nick Fury

Widełki są niejawne w Ericssonie teraz. Totalny bezsens, no ale cóż...

S

@Joanna Tak ale istnieją chyba widełki?

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@S jeśli chodzi o zarobki to zależy od Twojego doświadczenia, posiadania wiedzy i umiejętności. Najlepiej dowiedzieć się samemu poprzez aplikowanie i pójście na rozmowę. Czy ktoś z was podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w firmie Ericpol Telecom Sp. z o.o.?

S

Jakie są obecnie stawki dla testera? -junior -regular -senior

tester 3G

~ 6900 brutto za 5 lat doswiadczenia. sami zdecydujcie czy warto.

calaprawda

Beznadziejna firma. W innych firmach IT w Krakowie można zarabiać 2-5 tys PLN miesięcznie więcej

anonim

(usunięte przez administratora)

doświadczony

Zgadzam się. Nie chcą dawać ani awansu finansowego ani stanowiskowego, nawet jak masz doświadczenie i robisz dodatkową robotę. Nie warto tam pracować

3g slave
@doświadczony 20.09.2017, 21:33
Zgadzam się. Nie chcą dawać ani awansu finansowego ani stanowiskowego, nawet jak masz doświadczenie i robisz dodatkową robotę....

ostatnio mamagement robi meetingi zatutulowane "jak was zmotowowac do pracy nie uzywajac kasy" lol xD

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@KRK Ericsson Employee czy był to jedyny projekt? Może będą inne projekty. Czy dopiero zacząłeś pracę w Ericpol Telecom Sp. z o.o.? @no skąd takie przypuszczenia kogo firma zatrudnia? @Hana czy zaprosili Cię na rozmowę? Powiesz coś o procesie rekrutacji? Na jakie stanowisko aplikowałaś?

testMasterka

Znam zespół (piętro niżej) w którym druga najstarsza stażem osoba jest w firmie rok.

KRK Ericsson Employee

Kłamią przy rekrutacji. Miał być fajny projekt, w którym jest dużo kodu do napisania. Przepisywanie na nową platformę. Przychodzę już do pracy, okazuje się, że kod już jest napisany przez szwedzkie zespoły (jakość tego kodu przemilczę) a naszym zespołom zostały testy i naprawa błędów

Hana

Dział hr, przeglądać te Cv i i sie odzywać bo ile mam czekać na telefon. Rok, jak nie wy pojde gdzie indziej!

no
@Hana 03.08.2017, 18:44
Dział hr, przeglądać te Cv i i sie odzywać bo ile mam czekać na telefon. Rok, jak nie wy pojde gdzie indziej!...

nie ekscytuj się tą firmą, polskie odziały to tylko tanie szwalnie oprogramowania, tutaj się zatrudnia nawet humanistów, grunt żeby pracownik był tani.

lelumpolelum

ericsson ma slabą sprzedaż, więc gdzie muszą się znaleźć pieniędze na wysokie pensje dla menagierów ;) Pracownikom szeregowym nie podniosą pensji, nowy mdadzą mniej a dla siebie w szwecji pensyjki podniosą - prosta sprawa, a my polacy będziemy na nic zasówać za psie pieniądze, taka jest ich strategia. W tej chwili przyjmują humanistów, którzy nic nie umieją... na stanowiska developerskie tylko dlatego, że są tani, to najlepiej pokazuje jak ta firma się stacza.

lanek

Najgorsze w tej pracy jest to, że doświadczeni Developerzy odeszli. Firma Ericsson szczyci się tym, że zamierza zatrudnić 300 pracowników. Super - tylko dlaczego samych studentów ? A no dlatego, że Ci którzy mają ogromną wiedzę juz dawno poszli do Motorolli/Sabre/Nokii/Comarchu itd. Ericpol to było coś ! Ericsson ? - SŁABO !

4g_guy

Druga tura podwyżek: 200 - 500 brutto. A roboty i rozwoju kompetencji zaplanowali dla nas tyle, że nie wiadomo od czego zacząć.

wtf?

A tam lepiej, ericsson to jeden wielki chłam, hr nawet nie jest wstanie aby odpisać po rozmowie, czy się dostałem czy nie. Czekam ponad trzy tygodnie na kontakt, a laseczka która łaskawie mnie na tą rozmowę zaprosiła udaje chyba , że nie odebrała meila. Skoro ktoś chce u Was pracować tj, chciał, poświęcił godzinę na dojazd na koniec Krakowa to chyba można łaskawie odpisać "WAL się nie chcemy Cię!" , albo "Zapraszamy do pracy!", a nie robić wielką łaskę na skonstruowanie jednej wiadomości e-mail. Chyba, że problemy z pisaniem, to wystarczy obrazek wysłać...

.........................

junior 3000 brutto ;) nie wierzę w to żeby było aż tak źle, sorry ale tyle bez problemu może zarobić dordca klienta w małej mieścinie w banku spółdzielczym ze średnim wykształceniem, bez znajomości angielskiego i tym bardziej umiejętności programistycznych. 3000 buahahah, rozumiem gdyby to było netto... ale brutto no zaszaleli. ostro pojechali po bandzie.....................

kick

@pytanko brutto

kick

Ludzie nie marnujcie swojego zycia na Ericssona. Ta firma jest 10 lat do tylu za rynkiem technologii. Nowosciami zajmuja sie raczej Szwedzi i zachodnie oddzialy Ericssona a nie Polacy. Pytanie jakie w Ericssonie management sobie zadaje, to kto zrobi czarna robote taniej: Chinczycy, Hindusi, czy Polacy. Jak wypada na nas, to kierownictwo dawnego Epola sie cieszy, bo beda jakies projekty przy ktorych sie wykarmia. Ludzie ktorzy naprawde cos robia dla rozwoju i naprawy tych Ericssonowych produktow dostaja ochlapy. Junior 3000, Regular 5000, Senior 7000. Niektorzy na tej ostatniej pensji siedza latami bo jest szklany sufit na awans na wyzsze stanowiska. No chyba ze jako bardzo zdolny czlowiek chcesz sprzedac te zdolnosci Ericssonowi za 50% kwoty ktora moglbys zarobic gdzie indziej. Jesli takie sa ambicje, to witamy na pokladzie. Taka radosc ze az strach

pytanko
@kick 15.06.2017, 08:26
Ludzie nie marnujcie swojego zycia na Ericssona. Ta firma jest 10 lat do tylu za rynkiem technologii. Nowosciami zajmuja sie...

@kick te podane kwoty to brutto czy netto

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@zBobrzynskiego12jak dawno miały miejsce rozmowy, o których wspominasz? Czy jest możliwe, że obiecane zamiany jeszcze nastąpią?

zBobrzynskiego12
@Joanna 14.06.2017, 11:21
@zBobrzynskiego12jak dawno miały miejsce rozmowy, o których wspominasz? Czy jest możliwe, że obiecane zamiany jeszcze nastąpią?...

Rozmowy były już w zeszłym roku. Wtedy obiecywano żę będzie tylko lepiej. Po skali odejść wnioskuję, że plan zrobienia z Polski taniej siły roboczej pokroju Indii im nie wyszedł :)

zBobrzynskiego12

Nie znam dokładnej liczby, ale w Krakowie lekko ponad 100 osób, z różnych działów. Najczęściej doświadczeni pracownicy. Ilość odchodzących mogliśmy szacować na podstawie na przykład ilości ticketów na helpdesku ( związanych z zamykaniem kont), lub zbiorczych maili, adresowanych do wszystkich zainteresowanych (odchodzących). Czy jest to przejściowa sytuacja, ciężko powiedzieć. Mam nadzieję. Podczas transformacji (przejmowania naz przez Szwedów) kilka razy wspominano o tym, że ma być robione badanie rynku Krakowskiego i nasze pensje mają być wyrównywane do rynku. Nic takiego (wyrównania) nie miało miejsca.

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@zBobrzynskiego12 dziękuje za tak szczegółową odpowiedź. Wspominasz, że po przejęciu firmy nastąpiły w niej liczne zmiany na gorsze. Czy jest to przejściowa sytuacja? Piszesz również o tym, że w firmie występują obecnie masowe odejścia specjalistów. Jaka jest ich skala? Ilu pracowników odeszło z firmy w ciągu ostatnich kilku miesięcy? Czy dotyczy to w szczególności któregoś z działów?

zBobrzynskiego12

Mam nieco ponad 5 letnie doświadczenie w tej firmie. Kiedy rozpoczęło się przejmowanie Ericpola przez Ericsson, słyszeliśmy przy każdym spotkaniu, że "Będzie lepiej niż teraz", "Nie macie się czego obawiać", "Gorzej na pewno nie będzie" etc. Jak jest po przejęciu: - Doświadczeni ludzie masowo odchodzą - teamy wyglądają tak: jeden senior, ze dwóch regularów i reszta juniorzy studenci - kupa dodatkowej roboty dla doświadczonych, kasy brak, Projekty są zagrożone, bo firma traci doświadczenie i wiedzę ( Produkt jest ogromny, wymaga kilku lat doświadczenia, aby móc pracować w pełni samodzielnie ), - Podwyżka 1.34%, - Brak premii rocznej, - Brak awansów, - Obcięcie benefitów, - Koniec imprez firmowych, - Brak kasy na wyjazdy integracyjne, - Ludzie, którzy przechodzą do innych firm takich jak Nokia, Motorola, Sabre, Sii, dostają na starcie 20 - 50% więcej, - Jak już poprzednicy pisali, były listy do CEO. Była reakcja w postaci przyjazdu do Polski ludzi z 'samej góry'. Kierownicy cytowali wypowiedzi, które padły. Można było odnieść wrażenie, że Ericsson podchodzi do tego tak: "Więcej kasy wam w tym roku nie damy. Jak się nie podoba, zmieńcie pracę"

bylyPracownik
@zBobrzynskiego12 10.06.2017, 12:52
Mam nieco ponad 5 letnie doświadczenie w tej firmie. Kiedy rozpoczęło się przejmowanie Ericpola przez Ericsson, słyszeliśmy pr...

Sama prawda. Dzięki za ten wpis. Jest tak jak piszesz.

MAciek

Czy ktoś już dostał odpowiedź odnośnie stażu?

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@ania co masz na myśli mówiąc o zmianach w firmie? Jak obecnie wygląda praca w Ericpol Telecom?

Monika

Czy może ktoś określić ile mniej więcej brutto zarabia: - junior - regular - senior Byłabym bardzo wdzięczna, bo zastanawiam się nad Ericpolem

hype
@Monika 28.04.2017, 18:34
Czy może ktoś określić ile mniej więcej brutto zarabia: - junior - regular - senior Byłabym bardzo wdzięczna, bo zasta...

jesienia ubieglego roku wygladalo to mniej wiecej tak (kwoty brutto): - staz 1500 - junior 4000 - regular 6500 - senior 9000

emma

Co do tego co napisał "pracownik 2017-04-09 14:13" to: Atmosfera przysiada, pensje są poniżej rynkowej, benefity są max 50zł/miesiąc na WSZYSTKO, a szkolenia są tylko jak znajdzie się ktoś kompetentny kto coś opowie.

I'm not a robot

@formerEmployee Uuuuu jakie to smutne, chlip, chlip, chlap....buuuuaaaa. Wypisujesz bzdety i nigdy nie pracowales w Epol, ja tam pracowalem i nie bylo tak zle. Wez sie lepiej do roboty ciamajdo.

ania
@I'm not a robot 09.04.2017, 14:59
@formerEmployee Uuuuu jakie to smutne, chlip, chlip, chlap....buuuuaaaa. Wypisujesz bzdety i nigdy nie pracowales w Epol, ja t...

@I am not a robot Z twojego postu wynika, że już nie pracujesz w firmie, więc możesz nie wiedzieć o zmianach które zaszły W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele się zmieniło na gorsze Kilka lat temu Ericpol był ok, poleciłabym go każdemu Teraz Ericsson to taki drugi Comarch

pracownik

Ericpol to świetna firma z doskonałą atmosferą Pensje podobne do innych firm IT na rynku lub nawet wyższe Liczne benefity - karty do Empiku, multisport, dofinansowanie obiadów Mnóstwo ciekawych, przydatnych szkoleń Myślę, że piszący powyższe negatywne komentarze nie przykładali się do pracy i widać efekty

formerEmployee

W pełni zgadzam się z przedmówcą, odkąd weszli Szwedzi, sytuacja katastrofalna Ericpol to chyba jedyna firma, w której zarobki maleją (na skutek zabrania premii) Z tego co słyszałem po moim odejściu zabrali roczną premię, Firma nie dotrzymała obietnic podwyżek (w każdym razie chyba każdy kierownik je obiecywał) Radzę unikać za wszelką cenę!!

exPracownika

Pracowałem w Ericpolu, a potem w Ericssonie w sumie 5 lat i aż ciężko się czyta poniższe wypowiedzi. Owszem, Ericpol był świetnym miejscem by zacząć swoją przygodę w branży. Szczególnie dla absolwentów innych kierunków niż Informatyka. Oferował przyzwoite pensję, choć najniższe na rynku, ale jednak wyższe niż w Biedornce (nawet po ostatnich podwyżkach). Spółka miała swoje wady, ale w ogólnym rozrachunku wychodziła na plus. Niestety przejęcie przez Ericssona pogłębiło wady, zabierając również zdecydowaną większość zalet. Pensje słabsze, szkoleń brak, zatrudnianie na ilość i naprawdę możnaby wymieniać bez końca. To czego życzę Pracownikom to by utrzymała się atmosfera niestety mocno naruszona przez falę odejść i niesprzyjający klimat. Konkludując, Ericpola poleciłbym każdemu, bez cienia wątpliwości. Ericssona - nikomu!

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@reCAPTCHAchętnie dowiemy się więcej na temat tego co najbardziej lubisz w pracy w Ericpol Telecom.

reCAPTCHA

Bardzo dobra firma! Szwedzka solidnosc wymieszana z polska fantazja.

byly pracownik

Ostatnio zakończyłem moją przygodę z Ericssonem więc napiszę, jak jest W tej firmie to chyba tylko kierownicy mają dobrze Moim zdaniem tylko ludzie bez ambicji, z małych miejscowości są zadowoleni z pracy Moi znajomi po zawodówce zarabiają więcej , mimo że nie musieli się tyle uczyć Ludzie, przypomnijcie sobie, że macie za sobą 5 lat ciężkich studiów, setki godzin nauki i stresów i nie dajcie się tym cwaniakom wyzyskiwać

Nie warto

Myslisz ze napiszesz jakis ciekawy program? Gdzie tam! Serwis, serwis, latanie bugow. Trzy lata nie napisalem nic poza poprawkami Kasa bardzo slaba jak na IT, wstyd przyznac sie znajomym ze studiow ile sie zarabia Strasznie stresujaca praca, nie ma na nic czasu Dziesiatki kumpatych pracownikow ostatnio odeszlo, nowi kompletnie nic nie umieja Szczerze odradzam, lepiej isc do Biedronki czy IKEI - troche gorsza placa, ale nie ma stresu :)

gallanonim

Zdecydowanie lepiej wybrać inną firmę - nawet jeśli zarobki początkowo są porównywalne z innymi, to w Ericpolu rosną bardzo powoli - czasem pensja juniora z innej firmy jest taka sama jak zarobki Seniora w Ericpolu - Jedne z najsłabszych zarobków w Krakowie (jeśli chodzi o duże firmy) - Masa niedoświadczonych pracowników, którzy nie potrafią programować - doświadczeni muszą im nieustannie pomagać - Firma zatrudnia ludzi po budownictwie, geodezji, fizyce itp... - Ostatnio podobno ucięli premię kwartalną oraz zabrali połowę dofinansowania do obiadów (było około 100, teraz jak słyszałem 50) - Wiele zespołów zajmuje się tylko i wyłącznie serwisem (najgorsza praca dla programisty) - Mało rozwojowe, rzadko używane technologie (czyli mniejsza szansa na znalezienie lepszej pracy)

student_na_praktyki

Witam, chciałem się czegoś więcej dowiedzieć o praktykach. Chciałbym odbyć w Ericssonie praktyki studenckie i chciałbym, żeby było to związane z C/C++ , czy ktoś może się na ten temat wypowiedzieć? Jak z projektami, robi się coś rozwijającego, czy raczej to czego nikt inny nie chce i wrzucają to na praktykanta? Ostatnie pytanie, czy można liczyć na jakieś wynagrodzenie z ich strony? (pytanie dodatkowe, najważniejsze to możliwość rozwoju i nauczenia się czegoś)

jeszcze-pracownik

Szwedzi niestety rozłożyli tę firmę... Jeszcze rok, dwa temu to było idealne miejsce do pracy dla normalnych ludzi.

Piotrek

U mnie z drugiej strony rozmowa rekrutacyjna (na starszego programistę) była bardzo w porządku. Konkretna techniczna i przeprowadzona przez ludzi z teamu do którego dołączyłem, Więc po prostu mogłeś, źle trafić, albo po pierwszej części rozmowy stwierdzili, że chyba jednak nie spełniasz wymagań.

qlega

@TrochePrawdy: Kolego, to Ty musisz sie troche dostosowac do pracy, a nie praca do Ciebie. Moze akurat nie potrzebowali nikogo z "genialna" znajomoscia SQL albo z umiejetnoscia robienia stron internetowych. Moze bys sie lepiej odnalazw wlasnie w onecie, o ktorym wspominasz. Albo po prostu byles kiepski...

aaaa
@qlega 31.10.2016, 11:39
@TrochePrawdy: Kolego, to Ty musisz sie troche dostosowac do pracy, a nie praca do Ciebie. Moze akurat nie potrzebowali nikog...

nie tak do końca, każdy pracownik sprzedaje pracodawcy swój czas, bo właśnie to co mamy najcenniejsze w życiu to czas. Pracownik decyduje czy wykonuje usługi na rzecz pracodawcy czy też nie, nikt nie jest niczyim niewolnikiem, aczkolwiek firmy tego typu robią z polaków tanich roboli i niewolników.

TrochePrawdy

Przykro mi pisać negatywną opinię, ale jestem w szoku. Od razu zaznaczę, że nie jestem zdesperowanym człowiekiem, którego CV zostało odrzucone i chce się wyżyć wypisując głupoty. Opiszę wszystko od początku. Po raz drugi starałem się dostać na staż "Praktykant w Pionie Produkcji Oprogramowania". W edycji wakacyjnej - nie odebrałem telefonu, a po oddzwonieniu 3h później - zostałem poinformowany, że nie mogą znaleźć mojego CV i zadzwonią dnia kolejnego, nie zadzwonili. Naturalna sprawa, pewnie mają tysiące CVków i nastąpiła pomyłka, nic nie poradzę. Wysłałem CV ponownie 2 tygodnie temu, na edycję jesienną. Zadzwoniła do mnie Pani z HR i spytała czy dalej jestem zainteresowany, odpowiedziałem że oczywiście. Powiedziała, że będę mieć rozmowę, a konkretne informacje zostaną mi udzielone w ciągu kilku dni - telefonicznie. Niestety nie zadzwonili, więc po 6 dniach - zadzwoniłem i się przypomniałem. Wszystko fajnie, Pani umówiła mnie na rozmowę. Przypomniałem jeszcze, że jestem zainteresowany programowaniem w JAVIE (w CV zaznaczyłem , że posiadam bardzo dobrą znajomość w Java SE, wykonałem też kilka stronek w Springu, posiadam wiedzę na temat JPA, Hibernate. ). Wolałem przypomnieć, bo nie chciałem kolejnego nieporozumienia. Przychodzę na rozmowę, pracownik prowadzi mnie do pokoju, zostawia test na którym są same pytania z C++. W pokoju siedzę sam, przez 25min. Teoretycznie, mółgbym wyciągnąć telefon i spisać wszystko, ale po co.. przecież nie o to chodzi. Zaznaczam więc w 5min to co pamiętam z podstaw C++, które mialem 3 lata temu i czekam. Po 25min przychodzi kilku pracowników i dostaję kartę z dwoma zadaniami. 40min czasu, znów wychodzą. Wtedy już byłem tak zażenowany, że wyciągnąłem telefon i czytałem książkę, żeby nie tracić swojego czasu. Panowie przyszli, sprawdzili co i jak, nie dostałem żadnego pytania o technologiach które mam w CV, nic z Javy, nic ze SQLa, żadnych pytań odnośnie mojego doświadczenia, czym się zajmowałem.. pewnie nawet nie widzieli mojego CV :(. Zadnych informacji o firmie, o tym jak będzie wyglądać staż, jakie jest wynagrodzenie.. to od czego się powinno zacząć. Nie dopytywałem, bo widząc jak pracownicy w sali obok czytają przez tą godzinę onet - zwątpiłem w tą firmę. Nawet jeśli zadzwonią, w co wątpię, nie chcę mieć z takim zachowaniem nic wspólnego. Jeśli czyta to ktoś z pracowników, managerów.. proszę Was, szanujcie innych. To, że dobija się do Was tysiące ludzi, nie usprawiedliwia takich zachowań.

Pani z HRu
@TrochePrawdy 27.10.2016, 17:19
Przykro mi pisać negatywną opinię, ale jestem w szoku. Od razu zaznaczę, że nie jestem zdesperowanym człowiekiem, którego CV zo...

@TrochePrawdy: Jeśli to nie problem, prosiłabym o maila z informacjami z kim odbywał Pan rozmowę. Nie ukrywam że zależy nam na tym aby kandydaci wychodzili z rekrutacji do nas zadowoleni, więc takie uwagi są dla nas cenne. Niestety - jeśli nie wiemy dokładnie której rekrutacji dotyczył problem - nie wiemy komu zwrócić uwagę ;) Mój mail to: olga.blaszczyk@ericsson.com. Pozdrawiam

heh
użytkownik zarejestrowany

No ja to się zastanawiam czy niedługo pokaże sie u nich jakiekolwiek ogłoszenie pracy, wiecie coś na ten temat? Zalezy mi na doświadczeniu zdobytym u nich, bo pewnie się pojawiają normalnie socjale do podstawy.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

former employee

taaaa. hr sie nie leni :p

#lubieDuzoPisac

Socjal super i atmosfera. Zarobki porównywalne do innych firm. Jak słyszę po znajomych pracujących w branży- w odróżnieniu do tej firmy; w innych nie ma telefonów komórkowych, laptopów, Luxmedu, open siłowni i basenu oraz elastycznych godzin pracy, szanowania pracownika i jego czasu prywatnego. A jeśli są, to nie wszystko z wymienionych. Wiele ludzi narzeka na zarobki, a ja się z nimi nie zgadzam. Rozmawiałam z kilkoma osobami z innych firm na tych samych stanowiskach i nie mogę powiedzieć, żeby była duża różnica. Inne firmy - takie korpo, które zatrudniają na dużą skalę programistów typu TomTom, Fujitsu, Rule czy Accenture- nie oferują o wiele więcej- ponadto znam ludzi i często słyszę narzekania na temat nadgodzin (często na ostatnią chwilę wymuszanych na pracownikach). Oczywiście nie ma co generalizować po opiniach pojedynczych znajomych, tak samo jak na opinii mojej jako pracownika tej firmy. Bo w korporacji wszystko zależy od tego, gdzie się trafi, jaka będzie atmosfera i rodzaj pracy. W jednym dziale przełożony spoko, a w innym nie. W każdej firmie musisz negocjować zarobki i jeśli od razu zgadzasz się na taką czy inną podwyżkę to znaczy, że nie wiesz, co to korporacja lub siebie nie doceniasz- ew. wiesz, że kierownik naprawdę chce dla Ciebie dobrze i daję już najwyższą propozycję... A ilość ludzi, która odeszła do innych firm i jest zadowolona, równa się z tą, co wracają niezadowoleni. Dla mnie ważni są też ludzie w zespole, na których możesz polegać. Rodzaj pracy i technologie czy język programowania również się zmienia. Zarzuty, że zatrudniają na jedno, a robi się inne- jest to wszędzie, bo wszystko zależy od projektu, który przecież nie ciągnie się wiecznie. A to chyba na plus, że możesz się rozwijać i poznawać wciąż to nowe rozwiązania i technologie? Wtedy nawet po 10u latach pracy w jednym miejscu, nie dziadziejesz i nie masz w CV tylko programista w danym języku- a programista z 2u letnim dośw z Javy, 3 z pythona, itd.... Ja miałam to szczęście dobrze trafić! :D Życzę wszystkim tego! Czy w tej czy w innej firmie, bo tzw. lojalnościówek nie ma, a nikogo na siłę nie trzymają, a rynek IT charakteryzuje się tym, że pracowników jest zbyt mało :P

#lubieDuzoPisac

Socjal super i atmosfera. Zarobki porównywalne do innych firm. Jak słyszę po znajomych pracujących w branży- w odróżnieniu do tej firmy; w innych nie ma telefonów komórkowych, laptopów, Luxmedu, open siłowni i basenu oraz elastycznych godzin pracy, szanowania pracownika i jego czasu prywatnego. A jeśli są, to nie wszystko z wymienionych. Wiele ludzi narzeka na zarobki, a ja się z nimi nie zgadzam. Rozmawiałam z kilkoma osobami z innych firm na tych samych stanowiskach i nie mogę powiedzieć, żeby była duża różnica. Inne firmy - takie korpo, które zatrudniają na dużą skalę programistów typu TomTom, Fujitsu, Rule czy Accenture- nie oferują o wiele więcej- ponadto znam ludzi i często słyszę narzekania na temat nadgodzin (często na ostatnią chwilę wymuszanych na pracownikach). Oczywiście nie ma co generalizować po opiniach pojedynczych znajomych, tak samo jak na opinii mojej jako pracownika tej firmy. Bo w korporacji wszystko zależy od tego, gdzie się trafi, jaka będzie atmosfera i rodzaj pracy. W jednym dziale przełożony spoko, a w innym nie. W każdej firmie musisz negocjować zarobki i jeśli od razu zgadzasz się na taką czy inną podwyżkę to znaczy, że nie wiesz, co to korporacja lub siebie nie doceniasz- ew. wiesz, że kierownik naprawdę chce dla Ciebie dobrze i daję już najwyższą propozycję... A ilość ludzi, która odeszła do innych firm i jest zadowolona, równa się z tą, co wracają niezadowoleni. Dla mnie ważni są też ludzie w zespole, na których możesz polegać. Rodzaj pracy i technologie czy język programowania również się zmienia. Zarzuty, że zatrudniają na jedno, a robi się inne- jest to wszędzie, bo wszystko zależy od projektu, który przecież nie ciągnie się wiecznie. A to chyba na plus, że możesz się rozwijać i poznawać wciąż to nowe rozwiązania i technologie? Wtedy nawet po 10u latach pracy w jednym miejscu, nie dziadziejesz i nie masz w CV tylko programista w danym języku- a programista z 2u letnim dośw z Javy, 3 z pythona, itd.... Ja miałam to szczęście dobrze trafić! :D Życzę wszystkim tego! Czy w tej czy w innej firmie, bo tzw. lojalnościówek nie ma, a nikogo na siłę nie trzymają, a rynek IT charakteryzuje się tym, że pracowników jest zbyt mało :P

formerEricssonEmployee
@#lubieDuzoPisac 12.09.2016, 22:56
Socjal super i atmosfera. Zarobki porównywalne do innych firm. Jak słyszę po znajomych pracujących w branży- w odróżnieniu do...

"Wiele ludzi narzeka na zarobki, a ja się z nimi nie zgadzam. Rozmawiałam z kilkoma osobami z innych firm na tych samych stanowiskach i nie mogę powiedzieć, żeby była duża różnica." No coż, jest różnica. Często na poziomie 20 - 50%. Tyle więcej dostali koledzy po przejściu do Motoroli, Nokii, Sabre czy Sii. W tym ja.

supcio

super firma :)

dziewczyna

cześć IT powiedzcie proszę czy warto aplikować na kierownika projektu, dużo stresu? Jakie mniej więcej zarobki? dziękuje z gory za komentarze

Kulawiec

Ekhem, przeczytałem wiekszość opinii na tej stronie i mogę dodać coś od Siebie. Ericpol jest partnerem biznesowym Ericssona dlatego znaczna część działalności opiera się o zakres telekomunikacji i powiązanych technologii. Jest bardzo dużo działów do których można się zatrudnić więc warunki pracy są nieco zmienne. Jest całkiem spora grupa szkoleń która rozwija kompetencje więc firma zachęca i wspomaga zdobywanie doświadczenia. A teraz najciekawsze dla was rzeczy... zarobki :) Studencie, jak zaczynasz prace w Ericpol to można spodziewać się około trzech patyków, ale zaznaczam ze musisz dobrze wypaść na rozmowie, w przeciwnym wypadku odejmij Sobie dwie-trzy stówki od wyniku. Socjal jest i jest całkiem dobry. Ludzie są spoko. Oczywiście są tacy którzy odchodzą po 10 latach, ale sądzę że jest to pewnego rodzaju zmęczenie materiału, potrzeba zmian czy coś. Akhem... podsumowując ta firma to dno, nie polecam, trzeba przychodzić co dziennie i... PRACOWAĆ!

tester

Ta firma to pokrótce WOT czyli Waste of Time.. no chyba że na zdobycie doświadczenia dla studentów. potem to dno..

Tomek

Cześć, ja również chciałbym polecić zawód masażysty :)

former employee

Tak, na pewno chce sie ustatkowac za ochlapy jakie dostaje po 10 latach w jednej firmie (w porownaniu do stawek rynkowych). I nie chodzi mi tu tylko o Ericpol ale w ogole o wszystkie firmy

Zostaw opinię o Ericpol Telecom Sp. z o.o. - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ericpol Telecom Sp. z o.o.