Warta 24 Plus

Katowice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 42 ocen.

Opinie o Warta 24 Plus

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Warta 24 Plus

Konsultantkaaaa

Zanim zaczełam pracę, przeczytałam opinie. Poszłam tam z mieszanymi uczuciami. Minęło już pół roku jak tu pracuje. Atmosfera super. Zarobki dużo wyższe niz najnizsza krajowa. sporo konsultantów awansowała do likwidacji albo innych działów w firmie, także możliwości rozwoju są spore. polecam przyjsc i przekonać sie samemu.

Pp

Niestety, ale jestem zmuszony dać negatywą opinie co do pracy w DCC Katowice. -Pracodawca nie płaci na czas. -Brak płatnych przerw- a jakość rozmów ma być na poziomie 95% - Brak możliwości rozwoju

ex konsultant

Opinia byłego konsultanta jak najbardziej trafna. Na umowie zleceniu brak płatnych przerw. Za nieodpowiednią jakość rozmów obcinają do 20% wynagrodzenia. Przy umowie o pracę oczywiście pensji zasadniczej nie mogą obciąć, ale wszystko ponad wymagane minimum jak najbardziej. "Obcięcie" może dotyczyć wszystkiego: np. za głośne oddychanie do słuchawki, użycie zdrobnienia np. Basia, zamiast Barbara przy literowaniu nr rejestracyjnego auta, używanie mowy potocznej, aby klientowi o niezbyt lotnym umyśle łatwiej było zrozumieć cały proces likwidacji. Jednym słowem klient ma się dostosować do konsultanta, a nie konsultant do poziomu dzwoniącego. Awanse są równie czymś rzadkim, co wygrana w lotto. Przeważnie awans konsultanta polega na tym, że przenosi się do innego działu. Zarząd firmy nie zastanawia co jest powodem, że praktycznie co miesiąc jest rekrutacja do DCC i tyle osób się zwalnia. Firma "próbuje" dbać o pracowników fundując np. raz w miesiącu jabłka, albo organizując wyjazd integracyjny. Notabene za taki dzień, jeśli miałeś pracować na umowie zlecenie nie dostaniesz oczywiście wynagrodzenia! Gdyby nie ustawowa stawka minimalna, to w niektórych godzinach konsultant na umowie zleceniu nie zarobił by ani złotówki, np. na zmianie od 6 rano, albo w okolicach godz. 21. Czas pracy też już nie jest taki elastyczny jak kiedyś. W przypadku umowy o pracę nie masz wpływu na jaką godzinę każą Ci przychodzić, chyba że przy planowaniu grafiku na około 2 tyg. przed kolejnym miesiącem wskażesz, że w danym dniu idziesz do lekarza. Podsumowując praca jest dobra dla studentów, którzy płacą tylko podatek- coś tam jeszcze zarobią. Dla pozostałych, którzy mają rodzinę na utrzymaniu : żeby zarobić ok 1600 zł na rękę, musisz siedzieć przez cały miesiąc co najmniej 7,5 godziny dziennie po odliczeniu niepłatnych przerw oraz przynajmniej 2 soboty też ok. 7,5 godziny. Odpowiedzcie sobie, czy warto.

Asia

Też miałam okazję popracować trochę w Contact Center Katowice. Na moje szczęście zaczynałam pracę w czasach kiedy jeszcze nie było tzw. multiskillowości, czyli takiej logiki, że jesteś od wszystkiego. Czasy, kiedy konsultanci byli podzieleni wg specjalizacji wspominam dobrze, bo były to czasy wiedzy, a nie lawirowania. Jest takie powiedzenie "lepsze jest wrogiem dobrego" - niestety w Warcie pomysł goni pomysł. Nawet jeśli coś jest dobre i działa, trzeba to zmienić. Myślę, że wg takiej logiki działa centrala w Wawie. Więc gdybym miała napisać co pod koniec mojej "kariery" oceniałam najsłabiej, to odejście od specjalizacji na poziomie konsultanta. Moją specjalizacją była obsługa szkód komunikacyjnych i mogę się wypowiedzieć głównie w tym temacie - poziom wiedzy w tej części obsługi szkód stał na wysokim poziomie i w rozmowach z Klientami oni również to podkreślali, nie wspominając już o obsłudze szkód zagranicznych. Pozytywne było też to, że panuje tam naprawdę fajna atmosfera i starają się o nią wszyscy pracownicy, niezależnie czy był to konsultant, czy jego przełożony.

Paulina

A jak przedstawia się atmosfera w pracy? Organizowane są imprezy integracyjne?

Byly konsultant

Przepracowałem kilka miesięcy w Departamencie Contact Center w Katowicach na stanowisku Doradca ds. Obsługi Klienta (Konsultant). Cóż można powiedzieć o tej pracy? Na pewno na plus zasługują elastyczne godziny pracy (to ty wybierasz od której godziny i ile godzin chcesz pracować-Infolinia jest czynna w dni robocze od 6 do 22 oraz w soboty od 8 do 16) oraz przyjazny stosunek Liderów i Trenerów do Konsultantów. Niestety na tym plusy się kończą. Na stanowisku na którym pracowałem, proponują umowę zlecenie docelowo na 2 lata (oczywiście istnieje możliwość wcześniejszego przejścia na umowę o pracę, ale nikt wam nie zagwarantuje wcześniejszego przejścia na umowę o pracę). Oczywiście jak dobrze wiecie taki rodzaj umowy wiąże się z brakiem prawa do płatnego urlopu itp. Można uwzględnić w grafiku 1 lub kilka dni wolnych, ale wtedy nie dostaniecie za to wynagrodzenia. Wynagrodzenie wynosi 13 PLN brutto za godzinę lub akord. Jeżeli za miesiąc więcej wyjdzie Ci za akord to dostajesz kwotę wynikającą z akordu. W przeciwnym razie masz stawkę 13 PLN brutto. Na początku do Twoich zadań należy wyłączne rejestracja szkód w systemie, która zajmuje najczęściej ok.20-25 minut, co w praktyce oznacza, że za wykonaną pracę będą Wam płacili 13 brutto za godzinę. Kolejną wadą jest podpisywanie umowy. Ja i moja Grupa dopiero w środku szkolenia otrzymaliśmy umowy, z której wynika, że po trzymiesięcznym okresie zatrudnienia, Twoje wynagrodzenie może zostać obniżone w przypadku błędnie przyjętych szkód. Gdy popełni się co najmniej 5% błędów Twoje wynagrodzenie jest pomniejszane o tę właśnie kwotę wynagrodzenia. Maksymalnie wynagrodzenie może zostać obniżone o 20% ( przy czym czasami jako błąd może być potraktowany... nieprawidłowy numer VIN pojazdu poszkodowanego!!!). Kolejna, chyba największa chyba wada, to liczenie czasu pracy. Na stanowisku Konsultanta odbywa się to w ten sposób, że czas pracy jest liczony według czasu zalogowania w systemie minus przerwy, co jest kompletną paranoją. Tak więc gdy w ciągu 8 godzin skorzystacie z 30 minut przerwy, to zapłacą Wam za 7,5 godziny. Następna wada to korzystanie z przerw. W przypadku chęci skorzystania z przerwy, musicie zapytać Lidera kierującego zmianą o pozwolenie. Gdy ten wyrazi zgodę, możecie skorzystać z przerwy ( w moim przypadku zawsze zgadzano się na takie przerwy). Ostatnia wada, to brak specjalizacji. Jeszcze kilka lat temu polegało to na tym ,że dany Konsultant zajmował się tylko jednym rodzajem szkód, np. komunikacyjnymi. Obecnie Konsultanci zajmują się komunikacją, majątkiem, szkodami osobowymi i umowami przedłużonej gwarancji. Każdy rodzaj szkód rejestruje się w inny sposób. Dlatego też nie zdziwcie, się, że Trener lub Lider nie będzie pewny jak przyjąć to zgłoszenie, ponieważ w ich przypadku obowiązywała jeszcze specjalizacja. Z rzeczy dotyczących warunków pracy, to tyle. Oczywiście nie zapominajcie, że jest to praca polegająca na kontakcie z Klientem, a ci jak wiecie potrafią być różni. Najczęściej Klienci burzą się, że tyle trwa zgłoszenie szkody ( a musi ono trwać tyle, ponieważ obowiązują Was ścisłe wytyczne). Oczywiście w swym poście nakreśliłem tylko-najważniejsze-moim zdaniem kwestie. Rotacja na tym stanowisku jest bardzo wysoka. Podczas szkolenia moja grupa liczyła 13 osób. Do szkolenia dotrwało 11 osób. Obecnie po moim odejściu z Grupy zostało 5 osób. Dlatego też praktycznie przez cały rok jest prowadzona rekrutacja na powyższe stanowisko. Oczywiście zdarzają się także pracownicy, którzy pracują już tam 5 lat lub więcej. Prawdą jest także , że są i pracownicy, którzy dzięki stawce akordowej zarabiają dużo więcej . Ogólnie gdybym miał ocenić tą pracę w pięciostopniowej skali, to dałbym jej najwyżej 2,5p. Oczywiście nie chcę zniechęcać innych do pracy na danym stanowisku. To od Was zależy, czy zgodzicie się z moją opinią. Mój post nie miał nikogo obrazić. Jeżeli ktoś poczuł się dotknięty moim postem, bardzo przepraszam. Chciałem tylko wyrazić opinię o mojej byłej pracy.

Aga
@Byly konsultant 29.03.2017 12:39
Przepracowałem kilka miesięcy w Departamencie Contact Center w Katowicach na stanowisku Doradca ds. Obsługi Klienta (Konsultant...

Pracuję od niedawna i zgadzam się w 100% z tym co napisałeś. Tak jest, do Was należy wybór czy taka praca Wam odpowiada. Pozdrawiam

Obecny konsultant
@Byly konsultant 29.03.2017 12:39
Przepracowałem kilka miesięcy w Departamencie Contact Center w Katowicach na stanowisku Doradca ds. Obsługi Klienta (Konsultant...

Do EX konsultanta Szkoda, że nie pracujesz dłużej, by nabrać więcej doświadczenia i przyjmować szkody szybciej. Wszystkie szkody przyjmuje się według schematu , którego uczysz się w ciągu 2-tygodniowego szkolenia. Więc jeżeli nie ogarniasz tego po jakimś czasie tego i chodzisz do liderów, by dopytać jak się przyjmuje szkody, no to sorry nie uważałeś na szkoleniu. Praca nie jest łatwa, ale to bardziej jak już otrzymasz uprawnienia, by obsługiwać status szkody, gdzie faktycznie może trafić upierdliwy klient: ale tu każdy może wypracować sobie swój system na takiego klienta. . Na zgłoszeniach bardzo rzadko zdarza się ciężki klient. Co do błędów i kontroli .Błędy : na na etapie zgłoszenia czy statusu to twój obowiązek, by załatwić sprawę tak jak należy. Inni po tobie otrzymują zgłoszenie w celu wykonania już innych działań. To jest tak jakby piekarz do chleba nie dał drożdży. A kontrole- godzisz się na ucząc się na szkoleniu jak obsłużyć klienta według ustalonych sztandarów. Gdyby ich nie było każdy by mówił co chciał- byłby totalny chaos. Więc trochę to wygląda inaczej. Firma daje możliwość rozwoju, awansu, szkoleń. Jeżeli ktoś odchodzi po kilku miesiącach to po prostu robota nie dla niego, bo nie akceptuje warunków i tyle. Jesteś stworzony do innych celów. Są ludzie co pracują po kilka lat. Gdyby ta praca była taka zła, to czy by dalej pracowali? Chyba nie. Sama wiem po sobie. Umowa zlecenie ma swoje minusy. Gdyby płacili za przerwy, większość czasu byście spędzali na tych przerwach niż pracując. Taka jest prawda. ps. jabłka są co tydzień

Mała

Hej. Czy był ktoś ostatnio na rozmowie? Czy jest grupowe spotkanie typu assesment? Jak się pracuje? Pozdrawiam

ja

Czy jest tam sens isc pracowac? Ile na reke wam wychodzi?

Ciekawy

Możesz powiedzieć coś więcej o 5 godzinnej zabawie ? w przyszłym tygodniu będę na rekrutacji

Zdegustownay
@Ciekawy 17.11.2016 15:00
Możesz powiedzieć coś więcej o 5 godzinnej zabawie ? w przyszłym tygodniu będę na rekrutacji

Najpierw robisz wywiad o kimś z grupy, potem coś o sobie jakieś głupie ćwiczenie z dykcji. Potem o wynagrodzeniu, przerwa, kolejne głupie ćwiczenie (kapitan ma tyle lat co ty ;) ) i kto wygrał wybory (tak kolejna bezsensowna zabawa...) 15 min przerwy i mówią kogo biorą. Co dalej... Cóż nie wiem. Wg mnie wypadłem dobrze, nie polecam, straciłem 3,5 godziny czasu...

Idę na rozmowe

Obecnie realizuje to Telekadra jeśli sie nie mylę.

rekrutowana
@Idę na rozmowe 16.11.2016 00:24
Obecnie realizuje to Telekadra jeśli sie nie mylę.

też dziś byłam na rozmowie. usłyszałam,że teraz płacą 12 zł brutto podstawy a od stycznia 13 i za zarejestrowaną szkodę 5 zl brutto 1 rozmowa to grupowe spotkanie 2 rozmowa to 5cio godzinna "zabawa" aby nas sprawdzić i tam zapada decyzja czy chcemy współpracować czy nie (bądż czy oni nas chcą)

gana

moim zdaniem @nerwus nic już nie ogłoszą. Firma jest zlikwidowana

doświadczony

szkolenie trwa 2 tygodnie jest bezpłatne...po szkoleniu w pierwszym miesiącu jest 11 zł brutto na godzinę w drugim 9 a w trzecim 8 ...można wyrobić premie ale w pierwszych miesiącach jest to raczej nie do zrobienia ponieważ trzeba się wdrożyć

alex

Byłem dzisiaj na rozmowie w Katowicach i nic nie sciemniają

Nerona
@alex 07.07.2015 20:07
Byłem dzisiaj na rozmowie w Katowicach i nic nie sciemniają

@alex a możesz coś więcej? stawki i ile rzeczywiście trwa to szkolenie?

cxvc

a te szkolenie w jakich godzinach się odbywa?

wroc

Aktualne stawki: 8 zł brutto w pierwszym miesiącu pracy Zanim rozpoczniesz pracę musisz odbyć 2 tygodniowe szkolenie nie płatne. Szkoda tylko, że dopiero w pierwszym dniu szkolenia dowiadujesz się o czasie jego trwania, bo na początku mówią tylko o tygodniowym szkoleniu... Mnóstwo kar finansowych za rozmowę nie według ich klucza, czasem może zabraknąć jakiegoś słowa i już ucinają ci pensje... Mogą uciąć nawet 20% z miesięcznej wypłaty. Jak chcesz siku musisz zapytać lidera czy możesz wyjść do toalety. ATMOSFERA bardzo dobra, ale zarobki żadne. Możliwość awansu: Po 5 latach

major

Firma krzak. Zdecydowanie nie polecam.

d mr

Pierwszy miesiac to 11 zl brutto za godzine, kolejne dwa miesiace to 8 zl brutto. Od 4 miesiaca nie ma stawki godzinowej jest system akordowy, wiec zarabiasz tyle ile przyjmiesz dziennie zgloszen. Przyjecie zgloszenia trwa do 15, 20 minut zalezy to od wielu czynnikow.

xxxxxxc

Potwierdzam trenerzy niewiele wiedza. I niektorzy niewiele pracuja!!!!! Wychodza na pogaduchy. Nie umieja pomoc, bo ich wiedza jest zenujaca i wielu pracownikow zna sie lepiej na ubezpieczeniach. Jeden z nich ..coz czesto nie rozumie co sie do niego mowi i odpowiada dosc irytujaco zostawiajac bez konkretnej pomocy. A ludzie b.ok:)

zzz

Pierwszy etap to robienie z siebie debila i planowanie jakiegoś biznesu pana bułki ( od paru Łat te same zadania na rekrutacji) zarobki nawet spoko jeśli ktoś duzo robi. .. Potwierdzam ze niektórzy trenerzy nic ie umieją. .. Mają nawet problem z produktami OUW warty.... Nie doceniają pracowników którzy naprawdę wiedzą o co chodzi w ubezpieczeniach. ..choć szkoda bo byłaby dużą lepsza obsługa klienta. .. Do. Pana prezesa : proszę sie przyjrzeć pracy trenerow gdyż myślę ze jako specjaliści powinni znac sie na tym co robią. ..

xxx

Da sie zarobić jeśli sa połączenia, ... Obecnie nie ma za duzo pracy... Jeśli chodzi o szkoleniae to masakra bo każą robić z siebie idiote. .. Większość trenerow nic nie umie i ciężko u nich znaleźć pomoc. .. Zazwyczaj przyjmują wszystkich, no chyba ze im sie ktoś nie podoba to go odrzucą... Ogolnie jeśli ktoś ma wiedzę z ubezpieczeń to sobie sam poradzi na aluchawce:-)

xxxx

Praca nie jest zła. Fakt jest akordowa i na umowę zlecenie.Praca jest dobra przede wszystkim dla studentów, którzy chcą dorobić i mieć doświadczenie w przyszłości podczas poszukiwania nowej pracy. Może się wiele nauczyć z dziedziny ubezpieczeń. Umowę dostaje się na dłuższy czas. Rekrutacja jest trzy etapowa: rozmowa telefoniczna, Assesment Center oraz rozmowa indywidualna. Szkolenie jest bezpłatne, ale pierwszy miesiąc ma zwiększoną stawkę. Kolejne dwa mają mniejszą stawkę, następnie przechodzi się na akord. Można dużo zarobić, ale trzeba chcieć i być zaangażowanym. Nieprawdą jest, że liderzy i trenerzy mają 20 lat - są w różnym wieku, jedni są młodsi, drudzy starsi. Wielu z nich zostało wybranych w rekrutacjach wewnętrznych. W firmie pracują ludzie w różnym wieku. Większość to studenci, ale są też osoby po 30, 40 i 50. Jest możliwość otrzymania umowy o pracę, nie jest gwarantowana, ale jeśli zwalnia się stanowisko wybiera się osobę, która dobrze wykonuje swoją pracę, ma dobre wyniki jakościowe. Wiele osób już w ten sposób podpisało taką umowę. Są osoby, które już w tej firmie pracują 5, 6 lat i na tym stanowisku. Poza tym atmosfera w firmie jest rewelacyjna.

zed

Aby tam sie dostac trzeba przejsc Assesment Center plus kolejna rozmowe, z assessmentu przechodzi niewiele osob a potem jest kolejny etap. Praca dobra dla poczatkujacych zawodowo. Co do dodatkow to przeciez tylko pracodawca moze je uzyskac a nie ta osoba konkretna. Moze zadzwon do kadr do wawy...ja nie slyszalem by ktos tam mial stopien nieprlnospr.ale wiafomo o tym sie nie mowi.

on

tzn.ile zarobić dużo to dla jednego 800 zł a dla drugiego np.2000 tyś. Bez podstawy to raczej ciężko. Z tego co piszecie to praca dla studentów

xxx

Co za bzdury. Moze warto sprobowac, zanim sie napisze takie glupoty Prawda jest taka ze Twoja wyplata zalezy od Twojego zaangażowania. Jak masz wszystko w D i liczysz na wyplate dzieki stawce godzinowej, to nie wiem czy wyciagniesz nawet 1200. A jak chcesz sie nauczyc i skupisz sie na swojej pracy, to wyciagniesz nawet 3000 netto (albo wiecej). Jak chcesz to zarobisz-tyle. To jest zasada na tym stanowisku. Powodzenia:)

gość

piszecie tu o różnych stanowiskach, doradca, rejestrator szkód. Czy ktoś może pracuje lub pracował na rejestracji szkód w Katowicach?

o

piszecie tu o różnych stanowiskach, doradca, rejestrator szkód. Czy ktoś może pracuje lub pracował na rejestracji szkód w Katowicach?

oleńka

a czy godziny w jakich sie pracuje ustalają oni czy można samemu je sobie wybierać z przedziału 6-22 bo nie ukrywam że nie miałabym za bardzo jak dojechać do siebie z katowic po godzinie 22

Gość

Praca w przedziale czasu 6-22 plus soboty. Minimalna dyspozycyjność to u nich 3 godzin tygodniowo. Przez pierwszy miesiąc płacą 11 zł brutto za godzinę a od drugiego 8 zł brutto za godz. albo przechodzi się na system akordowy i dostaję się 4,20 coś około brutto za zarejestrowanie sprawy w systemie. Jedna rejestracja trwa 15, 20 min. Brak podstawy więc trzeba siedzieć i dzwonić. Liderki mają po 20 lat. Prawie pusta sala, rotacja i ogłoszenia co chwilę.

anonim

(usunięte przez administratora)

alice

hej. godziny są między 6 a 22.Oczekują 30 godz. min tygodniowo. Info z Assessment. Warunki tzn.?

mała

Szkoda że nie byłam na tym forum wcześniej bo tylko straciłam czas na rekrutacji. Szukam stałej pracy z płacą wyższą niż najniższa krajowa a w Warcie nie ma na to szansy.

mama

czyli praca dobra dla uczniów i studentów którzy chcą sobie dorobić

niewarta

Beznadziejny system płacowy. Po szkoleniu dają przez pierwszy miesiąc 11 zł brutto za godzinę, później przez 2 miesiące 8 zł brutto lub można wybrać opcję prowizyjną, czyli 3 zł brutto za każdą rejestrację szkody. A później po okresie 3 miesięcy dostaje się tylko 3 zł brutto za zarejestrowaną szkodę, czyli praca akordowa.

anonim

(usunięte przez administratora)

alice

Hej. A czy może mi ktoś powiedzieć jakie zadania były na Assessment i jakie są godziny pracy ?

Zawiedziona

Rozmowa kwalifikacyjna dotyczyła stanowiska rejestratora szkód i obsługi klienta w Warcie w Katowicach. Praca wprawdzie na telefonie ale przy rozmowach przychodzących. Rekrutacja 2-etapowa. Najpierw grupowa - assessment center, a później rozmowa indywidualna. Praktycznie wszyscy kandydaci przeszli etap rekrutacji, więc nie widzę sensu robienia tego typu rekrutacji. Praca na umowę zlecenie, co nie każdemu odpowiada. Nie to jest jednak problemem. Najpierw okazało się, że kandydat musi przejść 2-tygodniowe darmowe szkolenie w siedzibie firmy. Bezsens, bo w większości firm szkolenia są w trakcie trwania umowy i są płatne. Do tego okazało się, że stawka nie jest godzinowa, ale za ilość zarejestrowanych szkód. Także nie da się obliczyć miesięcznej wypłaty, bo nie ma żadnej podstawy. Rekrutacje przeszłam pozytywnie, ale nie uzyskałam przed szkoleniem odpowiedzi na temat pieniędzy. Także zrezygnowałam z tej pracy.

next

chyba mowa o sprzedaży jakiś doradca coś w tym stylu, jako doradca nie polecam, chyba, że chcesz dostać zajoba złośliwego.

...

to jest Likwidator Techbiczny???o takim stanowisku piszecie?

anonim

Podpisuję się pod tym w 100%

lady

Praca- żenada, płaca- minimalna, wymagania- maksymalne, atmosfera- jeden by drugiego zagryzł, ogólnie nie polecam, no chyba że chcesz się nabawić nerwicy, depresji i wielu innych przykrych dolegliwości.

misti

jak pracujesz to jesteś tylko planem-wynikiem, nie liczysz się jako człowiek, jak odchodzisz straszą cię,żebyś nie próbował szczęścia u konkurencji, bo masz zakaz konkurencji. Nikogo nie obchodzisz, masz robić durne przypisy za 1100 zł., biegać jak piesek za klientami za swoje paliwo i swój tel. Nikt ci za nic nie odda, mogą cię tylko obciążyć jakimiś notami i innymi duperelami. Nie polecam.

wiktoria

Nie polecam pracy w Warcie, zwłaszcza w Mysłowicach. Pani dyrektor nie szanuje pracowników, liczą się tylko wyniki a pracuje się na prowizje dla pani derektor żeby mogła sobie pojechać na wakacje do Stanów zjednoczonych.

opinia

+ do tego praca na 3 zmiany w tym w soboty i niedziele.

nikola

I jak po rozmowie kwalfikacyjnej w warcie? jakie pytania??? jaka twoja reakacja ... prosze o odpowiedz

nikola

I jak po rozmowie kwalfikacyjnej w warcie? jakie pytania??? jaka twoja reakacja ... prosze o odpowiedz

Agata

czy ktoś praowcował w Warcie w Katowicach mam mieć rozmowę w czwartek, do katowic mam kawał drogi więc się zastanawiam czy jechać, z wyżej wypowiedzi widzę że chyba sobie daruję a czy ktoś może napisze wiecej m.in. chodzi mi o zarobki Dzięki :)

robol

Płacą grosze, nie dotrzymują obietnic podwyżek, ilość pracy taka, że ciułać by przez 24 h na dobę a i tak człowiek by się nie wyrobił, zmuszają do robienia nadgodzin, totalny nieład organizacyjny, ciągłe wysłuchiwanie skarg i awantur zdesperowanych klientów i bezradność... tak oto wspominam tę firmę.

Zostaw opinię o Warta 24 Plus - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Warta 24 Plus