WARTA 24 PLUS

Lublin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 67 ocen.

Opinie o WARTA 24 PLUS

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WARTA 24 PLUS

xyzzz

" Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów". Richard Branson. Tak dla przypomnienia...

lubę Wartę

Pracują w Warcie moje koleżanki. Są zadowoleni z pensji, atmosfery w pracy i nie zamierzają się zwalniać. A więc się zmieniło wszystko na dobre.

xyzzz
@lubę Wartę 06.02.2017, 19:02
Pracują w Warcie moje koleżanki. Są zadowoleni z pensji, atmosfery w pracy i nie zamierzają się zwalniać. A więc się zmieniło w...

To w takim razie nie pracują w Warcie w Lublinie...

luz
@xyzzz 12.02.2017, 16:50
To w takim razie nie pracują w Warcie w Lublinie...

Praca w Lublinie to niezly meksyk. Szczegolnie w komunikacji przerabane, bo Goska rzadzi od wielu lat. Tak to jest jak sie ma plegary od samego poczatku zatrudnienia :) Jak lubisz tyrac to praca dla ciebie. No i przy okazji jak dasz z siebie wszystko pracujac od rana do nocy 7 dni w tygodniu to mozesz zarobic calkiem niezle

biker
użytkownik zarejestrowany

Nigdy więcej nie zacznę pracy w firmie tylko po tym jak została mi ona zarekomendowana przez jednego ze znajomych. Tak miałem w poprzedniej firmie. Te z kolei sam sprawdziłem w kilku źródłach i się nie przeliczyłem. Pracuje w Warcie już od dłuższego czasu i jak na razie mi się podoba. W końcu skończyły się problemy z finansami

alex

Byłem dzisiaj na rozmowie w Katowicach i nic nie sciemniają

marek

siema, jakie są zarobki w contact center w Lublinie? rozważam jeszcze inną możliwość - czy 2,5k na rękę jest tam możliwe?

ubawiony

Kolega to ten niedoceniany niezastąpiony pracownik roku czy też zwyczajnie zazdrości szefowi trenerek?

xerxes

Skoro już tutaj wpadłem napiszę co myślę o pracy w Warcie w Lublinie. Kadra kierownicza to katastrofa, zaczynając od grubaska Jaworskiej czy jak jej tam, ta średnio ogarnięta "trenerka" na dyrektorku, który pewnie sprzedałby duszę diabłu żeby tylko utrzymać się na stanowisku kończąc :) Jeśli lubicie pracę z amatorami to idealnie trafiliście :)

xyz

Witajcie!Warta ogłosiła rekrutację do Contact center i jestem już umówiony na rozmowę rekrutacyjną w Katowicach.Chciałbym dowiedzieć się od Was czy jest sens się tam pojawić.Na jakie zarobki można liczyć? Wiem,że przez pierwsze 3 miesiące jest umowa zlecenie,potem wynagrodzenie akordowe.Chodzi mi o konkretne kwoty jakie można osiągnąć przez pierwsze 3 miesiące i potem.Jaka jest atmosfera? Czego można spodziewać się na rozmowie rekrutacyjnej? Ma to trwać do 3 h.Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

major

Firma krzak. Zdecydowanie nie polecam.

krystyna
użytkownik zarejestrowany

o a czy w Katowicach nie szukają kogoś do pracy w biurze w tym Warta 24 Plus? bo może bym się nadała, dawno temu pracowałam kiedyś w warcie, później z przyczyn niezależych ode mnie musiałam zrezygnować, ale pracę wspominam sobie bardzo miło, więc z chęcią wróciłabym jeśli tylko miałabym taką możliwość ;)

ruda

pracowałam w Warcie 2 lata. Jesli chodzi o kase to przy dobrym wyrabianiu premii mozna naprawde bardzo dobrze zarobić, mozna nawet odłożyć :) niektorzy liderzy posaiadają naprawde dużą wiedzę merytoryczną, jednak nie są zbyt skorzy do pomocy. To prawda ze czasami nawet na Ciebie nie popatrzą. O siku nie trzeba pytać ale już o wyjście na papierosa owszem. Trenerki są suuuper :) atmosfera w pracy miedzy pracownikami rewelacyjna,kazdy kazdemu pomaga a spotkania po pracy sa czeste i mile ;) Ogólnie nie ma na co narzekać :)ale za rzadami Eli było o wieele sympatyczniej :) pozdro dla dziewczyn z COA :D

były pracownik Kce

Firma nie jest zła. Można się wiele nauczyć, by w przyszłości znaleźć lepszą pracę - dla studenta, który potrzebuje doświadczenie jest ok. Pensja jest zaniżona w porównaniu z innymi TU. Jeśli chodzi o liderów i trenerów to są to ludzie z dużą wiedzą merytoryczną i chęcią pomocy. Atmosfera w firmie jest rewelacyna!

Krzysztof

Najgorsza firma pod każdym względem !!!!!!!!!!!!!! Odradzam !!!!!!!!!!!!!!!

Jarek

Korporacyjny wyścig szczurów – masakra. Szanse awansu - nikłe Nikt z nikim nie rozmawia. Każdy na każdego donosi – chyba są za to punkty. Brak profesjonalistów. Odradzam !!!

misia

powiem tak, pracuje od 2 lat.można zarobić ale pod warunkiem jak się ma klientów.firma nie płaci źle ale państwo sporo zabiera.obecnie szukam innej pracy bo zawsze jest coś nie tak.a to panie księgowe się nie wyrobiły, a to się nie zaksięgowały pieniądze klienta, takie przeciąganie struny.w efekcie nie wypłacą ci całej prowizji w jednym miesiącu, tylko w następnym, bo zawsze jest coś.takie oszczędzanie.jak nie sprzedaż , to nie dlatego że klienci są niezdecydowani tylko to ty masz złe podejście.i te ciągłe mydlenie oczu, i mówienie o tym jaka to warta jest warta.ja mam miłą panią dyrektor, ale wspiera tylko sobie upodobanych.ja muszę szukać klientów a niektórzy idą do gabinetu dyrektora i dostają pewny kontakt, idą, sprzedają i zarabiają.wiekszość dzwoni i szuka klientów.a najlepsi są agenci hdi, ciągle mielą te same pieniądze.np.klienci hdi mają polisy po 14 lat, przychodzi agent, namawia go na wyjęcie kasy z polisy i wrzucenie na nową, "lepszą".jak ktoś się dopatrzy co się robi to się zrobi afera z tego.praca dla ludzi z rozległymi , dobrymi kontakatami, tylko taki zarobi.generalnie nie polecam.mozna się zadłużyć.

były pracownik

nic ciekawego...liderzy - [usunięte przez moderatora], nawet na Ciebie nie spojrzą jak do nich mówisz prócz [usunięte przez moderatora]. Jest to na prawdę zajebista dziewczyna i jeśli będziesz tam pracował to życzę Ci szczerze byś był w jej grupie. Praca nie jest zła. Całkiem przyjemna ale nużąca masakrycznie. Pozdrawiam i powodzenia życzę

mila

Zastanawiam się nad pracą tutaj, wiecie teraz ciężko cokolwiek znaleźć zaprosili mnie na rozmowę, może ktoś mi coś więcej opowie, najlepiej na priv jeżeli jest możliwość: [usunięte przez moderatora]

123

a czy ktoś wiem coś na temat pracy w dziale korespondencji, pojawiło sie ostatnio ogłoszenie, że szukają tam pracowników - nie wiem czy warto aplikować.

misiek

Ogólnie nie ma co narzekać. Nawet na przełożonych.

Nnnn

Pracowałam w CAW na początku jego działalności w Lbn. Jeszcze wtedy szkolenie było świetne. Każde następne, to już niestety coraz niższy poziom, a więc i kompetencja pracowników coraz niższa. Przełożeni, liderzy - porażka. Zadufani w sobie ludzie, niespecjalnie znający się na tym co robią, za to żywo zainteresowani donoszeniem, podsłuchiwaniem i patrzeniem na ręce. Za to atmosfera wśród innych konsultantów - rewelacja! Pieniądze jak na lubelskie realia i pierwszą pracę - dobre. Praca ta była dobrym punktem zaczepienia dla dalszej kariery zawodowej.

nowy

ja tam swoje wiem, niech się martwi ten co wprowadza zamieszanie

wyjątkowo ciekawa

No dawajcie te inicjały, boicie się?

ona

no może chociaż jakieś inicjały...?

a ja wiem

musiał być mocno wyposzczony zeby sie czepic takiego badziewia z bagazem

ciekawy

napiszcie wreszcie o kogo chodzi bo ciekawość mnie zżera

hahaha

hahaha! uderz w stół a nożyce się odezwą! bo masz na dole szare komórki [usunięte przez moderatora]

on ona ono

oooo... bardzo ciekawe.... a o kim mowa? bo ja nic nie widzę, ale może mam mocno zamknięte oczy?

prawo

w normalnych firmach wylatuje się za romans w pracy, bo to brak profesjonalizmu i dowód , że pracownicy zajmuja się czym innym niz pracą. W Warcie też by sie przydało takie respektowanie prawa. pozdrawiam

banda wałkoni

sprzedać firmę i pozwalniac [usunięte przez moderatora], nic nie robią, dzwonią do radia z firmowego telefonu, nikt ich nie rozlicza z tego co zrobili, niekompetentni, bez wykształcenia a w dodatku zarozumiałe snoby, a klient ich nie obchodzi, firma tylko traci przez nich

BALLLAK

Najgorsza firma na świecie. Tam się nie likwiduje, tam się odbiera telefony i pyta czy mozna wyjść na siku, świete krowy z "gniazda". Ciekaw czy ich ktos rozlicza z czasu spędzonego w kiblu. Nawet najwiekszemu wrogowi nie polecam tej pracy.

blondek

dobrze napisane! I prawdziwie( usunięte przez administratora )

slaweczek

firma beznadziejna, słabi pracownicy, leniuchy i w dodatku bez szkoły, jak umiesz niewiele idź do policji, jeśli jestes megagłąbem idź do warty, tak się teraz mówi.

nergal

Najgorsza firma, w jakiej miałem przyjemność pracować. Stosunek przełożonych do podwładnych jest tak skrajnie nieodpowiedni, że ręce opadają. Uważajcie na trenerki, bo bez pardonu o wszystkim donoszą. Jedynym normalnym kierownikiem jest kolega z Radzynia Podlaskiego, którego serdecznie pozdrawiam. Za podobne lub nawet wieksze pieniądze może pracować w lepszych firmach, oszczędzicie sobie przy tym stresów i zdrowia. Jeżeli jesteście świeżo po studiach i macie trochę oleju w głowie to omijajcie CAW w Lublinie z daleka..

danek

Pomnóż ją sobie razy trzy to ci wyjdzie pensja kierowników/liderów/trenerów.

doświadczona
@danek 03.01.2012, 20:06
Pomnóż ją sobie razy trzy to ci wyjdzie pensja kierowników/liderów/trenerów.

radzę uważać!!! pomimo tego, że firma jest bardzo znana, to podjęcie współpracy może przynieść więcej strat FINANSOWYCH niż zysków. ostatnio rekrutują do obsługi szkód. ODRADZAM!

jam

A wiecie że początkujący pracownik w Biedronce zarabia 1800 brutto plus premie. Kwota nieosiągalna dla technicznego w Warcie...

anonim

Tak sobie poczytałem o byłym pracodawcy i powiem wam że sie uśmiałem do łez. Nie pracuje już tam od grudnia zeszłego roku, ale widze że dużo sie nie zmieniło, tylko zaskoczyło mnie że ludzie sie tam nudza!! za moich czasów nie było czasu na nudę tylko odbieralo sie telefony i [usunięte przez moderatora] od kierowników za to że sie nie likwidowało szkód pomiędzy rozmowami :D, no ale może to sie zmienilo. Powiem takkkk jak przeprowadziłem sie i znalazłem inną pracę nie mogłem uwierzyć że inaczej można pracować RAPORTOWANIA,RAPORTÓW, RAPORCIKÓW i Raportów z raportu i zestawieniem z minut pracy. O zarobkach to juz szczerze moge napisać że Mało za Mało jak za taką pracę, nie zarabiam teaz wiecej ale mam wiecej wyjebane i mniej nerwów. Pozdrawiam Wszystkich pracowników :)

klientka

chcesz poznać opinię na temat pracowników warty wejdź na [usunięte przez moderatora] ... [usunięte przez moderatora] i inni, którzy zniszczyli życie innym też tu są

ubezpieczony

tabor w mojej firmie jest ubezpieczony w warcie, interesuja mnie zatem o informacje dotyczące kondycji firmy,

anonim

ja jestem jednym z wielu, którzy wiedzą o tym , nie zamkniecie gęby wszystkim, na forach internetowych i w realu, ciągle się o tym mówi, wielu przedsiębiorców już nie chce się już ubezpieczać w tej firmie

anonim

widzę, ze informacja o gigantycznym odszkodowaniu zniknęła. ciekawe dlaczego? pracownicy warty rozpowiadają o tym bez skrupułów, a jesli osoba postronna to powtarza to jest źle. wyśledźcie zatem wtyczkę, która zdradza tajemnicę firmy, zamiast kasować posty....

anonim
użytkownik zarejestrowany

Każdej z tych dużych firm o których mówili w tv..ALE AMERYKĘ ODKRYŁEŚ.

polityk

pracownicy sami opowiadają, że firma cienko przędzie, bo ubezpieczyła kogoś waznego i musiała wypłacić gigantyczne odszkodowanie, dlatego musi zarabiać na zwykłych, prostych ludziach. jak myślicie, komu warta wyplaciła milionowe odszkodowanie?

wiem

to nie był najlepszy pracownik, nikt nie chciał iść i koleś sam się zgłosił. może mu się to podobało?

jam

Hehehe, dobre :) Cała Warta....

kongo

kolacja z szefem. a poszedł na nia facet. pogratulowac pomysłu. a moze lepsza byłaby kolacja z żona szefa? żenada

aaa

jaka? chyba żadna

kongo

a wiecie jaka była nagroda dla najlepszego pracownika COR-u w Lublinie?

tofik

Warta COR to też kółko wzajemnej adoracji, obiboki i lizusi, niestety spijają niezasłużenie piankę, bo są blisko szefostwa. zbliża się "jajeczko" pewnie będą łapać punkty. Do roboty!

Przemo Warta

nie wszyscy są niekompetentni, nie można generalizować, choć znajdą się i tacy którzy nadrabiają miną albo krzykiem, tak jak wszędzie... powód: za dużo pracowników co się nudzą, wskazana redukcja i ocena firmy na pewno się poprawi

xde

Tak..... wyspa koło wzajemnej adoracji, miejsce gdzie miło spędza się czas. Ludzie którzy tam siedzą w większości nie są kompetentne i lubią się wywyższać. Tak naprawdę liczy się kogo znasz a nie co potrafisz.

Zostaw opinię o WARTA 24 PLUS - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WARTA 24 PLUS