Fiskars

Słupsk

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 28 ocen.

Opinie o Fiskars

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fiskars

Gość

Do inzynierka Rafalka jak jeszcze raz uslysze jakies glupie teksty do mojej zony w pracy to pogadamy inaczej .pamietaj z hama nigdy nie bedzie. Człowieka.jak sie nie umiesz odzywac do kobiet to moze powinienes zmienic zaklad i pracowac z facetami tam by cie nauczyli kultury

kuba
użytkownik zarejestrowany

o, to ciekawe. a może ktoś napisać ile i jakie zmiany?

kandydat

a jakie warunki pracy na Magazynie ? System pracy i wynagrodzenie by mnie interesowało głównie jak ktoś może proszę o pomoc bo zastanawiam się nad aplikacją na to stanowisko

JA

Praca w fiskarsie? jeden wielki syf!!Ten ślepy to mistrz. Wszystko wie najwięcej a pracownik nigdy nie ma racji. Jego motto"rob coś, cokolwiek abyś robił". Niesprawiedliwy cham. Swoim pupilkom podpisuje na norme a "wyrzutków" ma w nosie. Fiskars to jedna wilka elita. Jak do niej nie należysz albo sie nie wkupisz podlizywniem itp to giniesz. A jesli chodzi o montarz to jeden wielki balagan. Nie tylko się nakleja naklejki ale montuje narzędzia na starych popsutych maszynach. Czasami trzeba czekać godzine aż naprawią maszyne, abo przywioza komponenty, lub tez ustawia stanowisko. a normy sa takie wysokie, że [usunięte przez moderatora] sie az pot leci. Oczywiście najlepsze stanowiska dostaja [usunięte przez moderatora]zeby mialy norme. Fistars to syf.

bodzio

Praca na montażu polega na naklejaniu naklejek. Jeden brygadzista o imieniu chyba ( usunięte przez administratora ) (taki wytrzeszcz w okularach jeździł czarną bmw) był wnerwiający. Jak zabrakło naklejek to chodziłem do niego żeby załatwił więcej a ja czekałem ok. pół godz. i nic, a jak robił obchód to opierdzielał czemu nic nie robię, to za którymś razem od razu szłem do magazyniera po te naklejki. NAKLEJKA, NAKLEJKA I JESZCZE RAZ NAKLEJKA

Zostaw opinię o Fiskars - Słupsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fiskars