gino rossi

Częstochowa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 10 ocen.

Opinie o gino rossi

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie gino rossi

Zażenowana

Jeśli chodzi o pracę w Gino w Galerii Jurajskiej to uciekajcie jak najdalej stamtąd! To co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie! Osoba zarządzająca nie ma pojęcia o pracy na swoim stanowisku, nie wiem jakim cudem się tam znalazła. Niekompetentność, cwaniactwo, i nękanie wynikami - tyle w skrócie. Ustalanie grafiku pod siebie potem dopiero reszta pracowników, wprowadzanie takich zmian, które po chwili są cofane. Każdy po tygodniu chce stamtąd uciekać ale w tych czasach nie tak łatwo znaleźć pracę więc praca tam jest męczarnia nie wspomnę o 12stkach i staniu przez tyle czasu na salonie za marne grosze bo w zasadzie najniższa pensja z małym groszem na taki salon to wstyd i kpina. Często w sklepie nie ma nikogo przez pół dnia a i tak zawsze trzeba stać przy drzwiach, oczekiwać klienta jak hiena i udawać że coś się robi na salonie bo na magazynie nikt nie może przybywać. Dziewczyny zastanówcie się gdzie skladacie swoje CV. Nie polecam!

O.n.a
@Zażenowana 15.01.2017 18:37
Jeśli chodzi o pracę w Gino w Galerii Jurajskiej to uciekajcie jak najdalej stamtąd! To co się tam dzieje to przechodzi ludzkie...

Żaden kierownik nie ma obowiązku układania grafiku pod swoich pracowników - grafik to przywilej i jeśli kierownik ma zachcianke to może nawet ułożyć Ci wszystkie weekendy pracujące z zachowaniem co 4 niedzieli wolnej. Stanie na baczność? - chyba jakiś standard Gino ma i nikt nie będzie Ci płacił za siedzenie.... Słabe zarobki? - To się weź za robotę i wyrabiaj dodatki za swoje parametry!!! Najlepiej dać premie bo każdy chce ale od siebie to zero... "z pracą teraz ciężko" hahaha zwłaszcza na stanowisko sprzedawcy, gdzie na każdym kroku kogoś szukają. Złóż wypowiedzenie księżniczko i siedź w domu, kierowniczka Gino oraz cała załoga będzie Ci wdzięczna bo nie ma nic gorszego niż pracownik który tylko marudzi i psuje atmosferę całego zespołu...

Maniek

@emeryrtura faktycznie muszę przyznać, że umowa o pracę i odprowadzane składki są w tej pracy kluczowym atutem. Pracowanie na umowach śmieciowych powinno być zakazane ;) W zasadzie wysokość wynagrodzenia też mnie zadowolą. Fajnie, że akurat szukają sprzedawców.

anonim

swieza wiadomosc...jesli ktos chce byc nekany psychicznie na kazdym kroku!!!!przez pania kierowniczke za najnizsza krajowa to wspolczuje.pracuje tam tylko jedna sympatyczna osoba wspolczuje jej,mozna zwracac uwage ale w taki sposob i takim tonem to karalne-mobing i psychiczne dreczenie

miła

Składałam tam kiedyś cv na kierownika. Mieli odpowiedzieć ale nie odpowiedzieli. Dostałam prace w innej firmie, też w Jurajskiej. Po jakimś czasie się dowiedziałam czemu się nie odezwali. Panienki nie przekazały cv koordynatora. Gratuluje pracowników. Co mijam sklep to Panienki na zapleczu. Ciekawe czy maja już kierownika.

kicia

Popieram, menago poprostu szkoda gadać!Szkoda tylko firmy ,ze takie typy tam zarzadzają!

maku

Masz racje,potwierdzam!donosicielstwo i wchodzenie w tyłek górze na kazdym kroku wyscog szczurów i rywalizacja o sprzedaż indywidualną.Jak był stary zarząd i AM Karolina to było inaczej teraz jakiś [usunięte przez moderatora] do niczego sie nie nadaje jak tylko obsadza do salonów swoje znajome i zwalniaja starych dobrych pracowników którzy pracują w firmie od lat!!!!niesprawiedliwe!!!!a salon w częstochowie faktycznie masakra z tym magazynem:)pozdrawiam

anonim

Postawa dla sprzedawcy 1050 zł....za ciężką fizyczną pracę, ech!!!magazyn na zewnątrz dwa pietra niżej (rampa) szczegolnie fajne doznania w czasie zimy:)))stanie na baczność 12 godzin, wymagania bardzo wysokie za taką beznadziejną kasę...wyzysk i zastraszanie, ogólne chamstwo, donosicielstwo ma się świetnie, szczególnie opłacalne przy kontaktach z \"górą\"...Nie polecam.

Zostaw opinię o gino rossi - Częstochowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie gino rossi