Masakra!!!trzy dni czekam na kuriera..przedwczoraj nie bylo kuriera a napisane ze odebrane....a dzisiaj ze paczka nie przygotowana!!!!! Siedze caly dzien w domu i nikt nie przyjezdza a zaplacone do odbioru..
Fatalna usługa. 21.05 13.20 mail, że przesyłka będzie doręczona w danym dniu, co nie nastąpiło. Na drugi dzien dopiero pojawila się informacja że, o godzinie 14 podobno juz byla doręczona, tylko ani kuriera ani paczki nie było, zaznaczajac, ze cały czas byłam w domu. Kurier nie odbiera telefonu, ani nie dzwoni na podany do przesylki numer - nie pierwszy już raz zresztą.
Kurier dnia 2020-03-16 około godz.14.00, zadzwonił o dostarczenie paczek i zażądał zapłacenia gotówką. Z centrali DPD, wcześniej otrzymałem informacje , iż można płacić kartą płatniczą i na to byłem przygotowany. Kurier odmówił realizację zapłaty, ponieważ nie jest wyposażony w terminal płatniczy. Poprosiłem, jak zwróci paczki w oddziale w Wałbrzychu, aby przyjechał do mnie inny kurier z terminalem celem zapłaty kartą. Kurier zwrócił paczki z adnotacją - odmowa przyjęcia , CO JEST KŁAMSTWEM - OSZUSTWEM. koordynator w centrali DPD Pan. T.C. - powiedział że on tego przekłamania nie może naprawić i mam zwrócić się do nadawców paczek. Teraz klienta musi sam zadbać o dobro swojej opinii u poważnych kontrahentów. Takie standardy funkcjonowania ma DPD. Z poważaniem
Rzeczywiście skomplikowaną sytuację miałeś w związku z odbiorem tej paczki. Nie miałeś przygotowanej gotówki do odbioru przesyłki? Przypuszczam, że ułatwiłoby to cały proces.
Podobnie miałam dzisiaj z moja paczka.Dostalam wiadomość że moge płacic karta bo kurierzy posiadaja terminale płatnicze co dziaj jest juz powszechne.Na gotowkę nie byłam przygotowana musiałam poprosic sąsiadke. a kurier tez nie był miły.Odradzam korzystanie z usług tej firmy.krystyna
Kurier zatrudniony przez DPD obsługujący teren Wałbrzycha i okolic jest osobą niekompetentną,poświadcza nieprawdę na dokumentach przewozowych,a do tego jego zachowanie jest chamskie w stosunku do klienta.Nie wiem,czy spółka DPD podejmuje jakiekolwiek działania w stosunku do tego typu pracowników.Niemniej jednak powinna,bo zacznie tracić klientów.
Ostrzeżenie (usunięte przez administratora)Dostarczuciel przesyłek obsługuje teren Wałbrzycha i Szczawna-Zdroju oraz okolic. Na dokumentach przesyłowych poświadcza nieprawdę,w sposób arogancki i chamski zachowuje się w stosunku do klientów oraz dopuszcza się innych bezprawnych czynności.
Kurier do niczego, kłamie że był na ulicy uzdrowiskowej, jest bezczelny. Moja zona dzisjaj cały dzień czekała na przesyłkę.Facet kłamie ze był o 14. Za co płacicie kurierom. Nie potrafi określić godziny o której będzie, nie potrafi zadzwonić na telefon żony. Jestem bardzo zawiedziony, że takiego człowieka firma zatrudnia. Przesyłki dalej nie dostarczył, facet twierdzi że był pod drzwiami, kłamie bo byłem z żoną w domu.
Przecież nie możemy stać cały dzień przed bramą i czekać na jaśnie pana kuriera że raczy kiedyś przyjść, czasami myślę że firma zatrudnia tych, którzy do żadnej pracy się nie nadają. Czekamy na bardzo pilną przesyłkę, dobrze byłoby gdyby dyrekcja firmy wyciągneła konsekwencje wobec takich pracowników, i ktoś w końcu odebrał telefon (z kurierów) tej firmy-skrzynka przepełniona,...
To firma KPINA,moja paczka doręczona ale nie do mnie tylko do kogoś innego. Do kogo nie wiem ale konsultanci umywają ręce, że niby kontaktu z kurierem od 3 dni nie mają, mam sobie czekać aż KTOŚ zadzwoni. To już kolejny raz gdy DPD mnie zawodzi. Unikajcie DPD Wałbrzych!!!!
BARDZO NIE POLECAM już któraś paczka z kolei nie doszło niby odbiorca nie obecny pomijając fakt że moja teściowa siedzi cały czas w domu ponieważ jest po operacji więc nawet śmieci nie wychodzi wyrzucać...
Wszystkie uwagi są skierowane na niewłaściwe forum i firma może nic nie wiedzieć!!
Witam serdecznie Firma jaką reprezentuje Wałbrzych na ulicy Uczniowskiej 34 to nie firma DPD to są osoby które : KŁAMIĄ , NISZCZĄ PACZKI JAKIE MY ZAMAWIAMY, I JESZCZE NA DODATEK WYPISYJĄ ,ŻE NAS NIE MA CHODZI TU O PORTAL JAKI FIRMA dpd POSIADA :ADRESAT NIEOBECNY " STARY NUMER CHODZI TU TYLKO I WYŁĄCZNIE O WAŁBRZYCH ,KTO PODPISAŁ Z NIMI UMOWĘ !!!!!!!!!!CZY CENTRALA W WARSZAWIE CZYTA JAK TACY PSUJĄ IM OPINIE, WG MNIE TO FIRMA KTÓRA POWINNA ZEJSĆ Z RYNKU W TRYBIE PILNYM !!!!!!!!!!
Wiecie co? Ja chyba jako jedyna nie mam zastrzeżen do dpd. Od ladnych praru lat prawie codziennie zamawiam. Paczki zawsze przychodzą w dobrym stanie, jada z walbrzycha, kurier jest zawsze w określonych godzinach. Jak wiem, ze nie będzie mnie w domu pisze lub dzwonie na numer podany w wyslanym powiadomieniu ( numer znam na pamięć bo na szczęście caly ten czas kurier jest ten sam) zawsze zostawia paczke we wskazanym miejscu. ludzie, zawsze idzie się dogadać....., kurier to tez człowiek nie pogryzie ;) to samo działa w druga strone, paczki firmowe wysylam tez przez dpd, kurier przyjezdza na czas, klienci maja paczki zazwyczaj na drugi dzień, wiadomo przed swietami trochę dluzej ale to przecież normalne... no, chyba ze jestem ta jedyna i mam to szczęście, ze trafiłam na porządnego kuriera a nie jakiegoś cwaniaka
Tragedia, dostaje powiadomienie że kurier dostarczy dziś paczkę, dzwonię i informuje kuriera że pracuje do 14:00 i cz y mógłby dostarczyć paczkę po 15:00, mówi że ok że nawet mu to pasuje , po czym 14:18 dostaje SMS ,że próba doreczenia,nikogo nie zastano, dzwonię do kuriera ponownie i pytam czy przyjedzie ponownie bo czekam już w domu, mówi że tak, jest 19:30 nikogo nie było, zmarnowany cały dzień , dzieńdoberek siedziby nie można się dodzwonić bo nie ma takiego numeru , nigdy więcej Dpd
Witam. Zamawiałem laptopa drogą DPD. I to był mój błąd. Takiego olewatorstwa ze strony kuriera, nigdy nie doświadczyłem. Kłamca i ściemniacz. Ciekawe czy autko dalej ma niesprawne :) przytoczę tylko że w systemie widniał opis: odbiorca niedostępny, a wieczorem napisał mi ESA że autko się zepsuło. Skandal.
została do mnie wysłana paczka, kurier nie zostawił niczego, tego samego dnia o 17 przyszedł e mail że paczka nie została odebrana i trzeba iść do punktu odbioru, o 18.50 przybyłem do punktu, w punkcie okazało się że już odesłali ją do głównego oddziału a z oddziału miała by zostać odesłana do nadawcy (paczka z Anglii) więc musiałem pojechać kolejny 10km do kolejnego oddziału stamtąd Jaka firma kurierska dostarcza paczkę do Wałbrzycha rano a już wieczorem mają ją odsyłać do nadawcy, GRATULUJE!!! Moje sugestie dla DPD Polska: zwiodłem się, zróbcie selekcje w wałbrzyskim oddziale Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zrobić selekcje
Rozumiem, że w przypadku firm świadczących usługi kurierskie, mogą pojawiać się wpisy osób, które korzystały z ich usług, jednak myślę, że takie zgłoszenia powinieneś kierować bezpośrednio siedzibie firmy, ponieważ jest to wątek, w którym dyskutujemy na temat firmy DPD Polska jako pracodawcy. Może masz jakieś doświadczenia związane z tą firmą? Każda nowa informacja będzie cenna dla osób, które w przyszłości mogą podjąć pracę w tym miejscu.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo istotną rolę. Jak wygląda ten aspekt w DPD Polska?
Firma opiera swoją kulturę organizacyjną na wartościach takich jak: Zaangażowanie,Jakość, Rozwój, Ludzie, Odpowiedzialność. Budujemy zaangażowanie Pracowników i Współpracowników firmy bazując na poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania. Dajemy możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności. Ponad 60% wakatów wypełnianych jest w ramach rekrutacji wew., co potwierdza, iż wierzymy w potencjał naszych pracowników i doceniamy ich lojalność. Więcej informacji można uzyskać na stornie: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kariera-w-DPD
Dlaczego tak twierdzisz? Od Twojego wpisu minęło już trochę czasu, dlatego ciekawi mnie, jak obecnie wygląda atmosfera w firmie DPD Polska? W Twoich oczach uległa ona poprawie? Jeżeli tak to, jakie zmiany nastąpiły, które sprawiły, że atmosfera się poprawiła? Zachęcam do przedstawienia, jak to obecnie wygląda.
Fatalna firma.Niewiarygodna.Na wysłane cztery przesyłki -trzy dotarły w przeciągu pięciu dni (a nie dwóhc jak zapewniała pani przyjmująca paczki) .Syn wysyłał i jego przesyłka w ogóle nie dotarła.Ostatnia moja przesyłka z Wałbrzycha do Jeleniej Góry wędrowała przez PABIANICE ,bo pomylono kody magazynów. Omijajcie tę firmę z daleka.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
czy kurier, który pracował jeszcze jakieś pół roku temu na terenie ul. Limanowskiego w Wałbrzychu jeszcze pracuje??? Nie zdziwię się, że rzucił pracę, bo takich jak on mało, coraz mniej...
szanowni państwo nigdy nie skorzystam z usług tej firmy, niestety często jestem zmuszony przez dostawców na w/w firmę, każdy kontakt z z kurierem to powrót do przeszłości, obsługa na poziomie - 10 ( minus) , mało tego że bez kultury, łaskę robi że doręcza to jeszcze kłamie, ostatni numer kuriera to stwierdzenie że źle podpisałem przesyłkę ( podpisałem czytelnie) według kuriera w związku z wejściem RODO miałem podpisać drukowanymi ( kto zna formę podpisu drukowanymi?) nie wiem czy to już idiotyzm czy brak elementarnej wiedzy, co oznacza podpis czytelny, bo to nie to samo co drukowane, oczywiście kurier wyszedł i przesyłki nie zostawił stwierdzając że nie podpisałem właściwe, nadmieniam że przesyłka była opłacona , dramat
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Popieram Jolo. Pracownicy oczywiście nie wszyscy a Wałbrzychu w DPD to niezbyt przyjemniaczki WIDMO kurierzy.Zamiast dostarczyc przesyłkę to wciskają kit ze byli i nikogo nie zastali,.Otrzymałam wiadomość iż będzie kurier między 13.45-15.45 po pracy gnam żeby być a tu nikogo nie było.W następny dzień że kurier ponowi próbę dostarczenia w godz.19.00-21.00 i co czekałam do 21.30 a tu nic.Mają telefony ale chyba dla własnych potrzeb prywatnych nie dla kontaktu z klientami.o 21.30 wyszukałam telefon kuriera aby się dowiedzieć co z przesyłką to usłyszałam iż kurier już śpi.Obrażonym tonem co ja niby chcę .Zapytałam gdzie ponownie moja przesyłka usłyszałam iż kurier był o 17.00-tylko gdzie /więc po co informacja o której będzie/to chyba jakaś pomyłka coś komuś się po paprało.nie wiem co za ludzie zatrudniają nie znają się na zegarkach-zdala od takiej firmy.
Nie polecam, obsługa tragiczna. Pani z obsługi klienta nawet nie chciało wyjść zza biurka by zważyć przesyłkę. Miałam wrażenie, że robi mi "przysłowiową łaskę", mimo, że usługa była wcześniej opłacona. Nadana paczka w oddziale w Wałbrzychu była kilka razy przyjmowana, co w rezultacie wpłynęło na jej dostarczenie, po kliku dniach. Zawartość , mimo,iż przesyłka była oklejona kartkami z informacją "ostrożnie- nie rzucać szkło" została całkowicie zniszczona. Kurier spisujący protokół szkody powiedział adresatowi, że "oni na takie oznaczenia nie zwracają uwagi". Ciekawe dlaczego? Problem ze zrozumieniem czytanej treści, czy raczej zwykłe olewanie klienta. Oczywiście reklamacja nic nie dała, firma przerzuciła odpowiedzialność na adresata, jakoby on sam uszkodził przesyłkę, za którą wcześniej zapłacił. Kpina. Proponuję omijać DPD szerokim łukiem. Na rynku jest wiele konkurencyjnych firm kurierskich, które świadczą usługi na poziomie. DPD z pewnością taką firmą nie jest.
Dziękuję za ciekawy opis standardów firmy DPD, moja firma nie będzie korzystała z usług tej firmy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!