Opinie o DPD Polska w Wałbrzych Uczniowska 34

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie DPD Polska. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska w Wałbrzych Uczniowska 34

Dziewczynka33

Masakra!!!trzy dni czekam na kuriera..przedwczoraj nie bylo kuriera a napisane ze odebrane....a dzisiaj ze paczka nie przygotowana!!!!! Siedze caly dzien w domu i nikt nie przyjezdza a zaplacone do odbioru..

1
Zła

Fatalna usługa. 21.05 13.20 mail, że przesyłka będzie doręczona w danym dniu, co nie nastąpiło. Na drugi dzien dopiero pojawila się informacja że, o godzinie 14 podobno juz byla doręczona, tylko ani kuriera ani paczki nie było, zaznaczajac, ze cały czas byłam w domu. Kurier nie odbiera telefonu, ani nie dzwoni na podany do przesylki numer - nie pierwszy już raz zresztą.

N.L.

Kurier dnia 2020-03-16 około godz.14.00, zadzwonił o dostarczenie paczek i zażądał zapłacenia gotówką. Z centrali DPD, wcześniej otrzymałem informacje , iż można płacić kartą płatniczą i na to byłem przygotowany. Kurier odmówił realizację zapłaty, ponieważ nie jest wyposażony w terminal płatniczy. Poprosiłem, jak zwróci paczki w oddziale w Wałbrzychu, aby przyjechał do mnie inny kurier z terminalem celem zapłaty kartą. Kurier zwrócił paczki z adnotacją - odmowa przyjęcia , CO JEST KŁAMSTWEM - OSZUSTWEM. koordynator w centrali DPD Pan. T.C. - powiedział że on tego przekłamania nie może naprawić i mam zwrócić się do nadawców paczek. Teraz klienta musi sam zadbać o dobro swojej opinii u poważnych kontrahentów. Takie standardy funkcjonowania ma DPD. Z poważaniem

Czesław
Inne
@N.L.

Rzeczywiście skomplikowaną sytuację miałeś w związku z odbiorem tej paczki. Nie miałeś przygotowanej gotówki do odbioru przesyłki? Przypuszczam, że ułatwiłoby to cały proces.

krystyna 14 maj 2020 g 13:30
@N.L.

Podobnie miałam dzisiaj z moja paczka.Dostalam wiadomość że moge płacic karta bo kurierzy posiadaja terminale płatnicze co dziaj jest juz powszechne.Na gotowkę nie byłam przygotowana musiałam poprosic sąsiadke. a kurier tez nie był miły.Odradzam korzystanie z usług tej firmy.krystyna

Klient

Kurier zatrudniony przez DPD obsługujący teren Wałbrzycha i okolic jest osobą niekompetentną,poświadcza nieprawdę na dokumentach przewozowych,a do tego jego zachowanie jest chamskie w stosunku do klienta.Nie wiem,czy spółka DPD podejmuje jakiekolwiek działania w stosunku do tego typu pracowników.Niemniej jednak powinna,bo zacznie tracić klientów.

1
Klient
@Klient

Ostrzeżenie (usunięte przez administratora)Dostarczuciel przesyłek obsługuje teren Wałbrzycha i Szczawna-Zdroju oraz okolic. Na dokumentach przesyłowych poświadcza nieprawdę,w sposób arogancki i chamski zachowuje się w stosunku do klientów oraz dopuszcza się innych bezprawnych czynności.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma DPD Polska poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Recruitment specialist / remote work
Wałbrzych
Perform Recruitment
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Wałbrzych
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wałbrzych
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Wałbrzych
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
janek2020

Kurier do niczego, kłamie że był na ulicy uzdrowiskowej, jest bezczelny. Moja zona dzisjaj cały dzień czekała na przesyłkę.Facet kłamie ze był o 14. Za co płacicie kurierom. Nie potrafi określić godziny o której będzie, nie potrafi zadzwonić na telefon żony. Jestem bardzo zawiedziony, że takiego człowieka firma zatrudnia. Przesyłki dalej nie dostarczył, facet twierdzi że był pod drzwiami, kłamie bo byłem z żoną w domu.

janek2020
@janek2020

Przecież nie możemy stać cały dzień przed bramą i czekać na jaśnie pana kuriera że raczy kiedyś przyjść, czasami myślę że firma zatrudnia tych, którzy do żadnej pracy się nie nadają. Czekamy na bardzo pilną przesyłkę, dobrze byłoby gdyby dyrekcja firmy wyciągneła konsekwencje wobec takich pracowników, i ktoś w końcu odebrał telefon (z kurierów) tej firmy-skrzynka przepełniona,...

Wałbrzych

To firma KPINA,moja paczka doręczona ale nie do mnie tylko do kogoś innego. Do kogo nie wiem ale konsultanci umywają ręce, że niby kontaktu z kurierem od 3 dni nie mają, mam sobie czekać aż KTOŚ zadzwoni. To już kolejny raz gdy DPD mnie zawodzi. Unikajcie DPD Wałbrzych!!!!

1
Magdalena Ciągło

BARDZO NIE POLECAM już któraś paczka z kolei nie doszło niby odbiorca nie obecny pomijając fakt że moja teściowa siedzi cały czas w domu ponieważ jest po operacji więc nawet śmieci nie wychodzi wyrzucać...

1
Darek
Inne

Wszystkie uwagi są skierowane na niewłaściwe forum i firma może nic nie wiedzieć!!

ggggg

Witam serdecznie Firma jaką reprezentuje Wałbrzych na ulicy Uczniowskiej 34 to nie firma DPD to są osoby które : KŁAMIĄ , NISZCZĄ PACZKI JAKIE MY ZAMAWIAMY, I JESZCZE NA DODATEK WYPISYJĄ ,ŻE NAS NIE MA CHODZI TU O PORTAL JAKI FIRMA dpd POSIADA :ADRESAT NIEOBECNY " STARY NUMER CHODZI TU TYLKO I WYŁĄCZNIE O WAŁBRZYCH ,KTO PODPISAŁ Z NIMI UMOWĘ !!!!!!!!!!CZY CENTRALA W WARSZAWIE CZYTA JAK TACY PSUJĄ IM OPINIE, WG MNIE TO FIRMA KTÓRA POWINNA ZEJSĆ Z RYNKU W TRYBIE PILNYM !!!!!!!!!!

2
Magda

Wiecie co? Ja chyba jako jedyna nie mam zastrzeżen do dpd. Od ladnych praru lat prawie codziennie zamawiam. Paczki zawsze przychodzą w dobrym stanie, jada z walbrzycha, kurier jest zawsze w określonych godzinach. Jak wiem, ze nie będzie mnie w domu pisze lub dzwonie na numer podany w wyslanym powiadomieniu ( numer znam na pamięć bo na szczęście caly ten czas kurier jest ten sam) zawsze zostawia paczke we wskazanym miejscu. ludzie, zawsze idzie się dogadać....., kurier to tez człowiek nie pogryzie ;) to samo działa w druga strone, paczki firmowe wysylam tez przez dpd, kurier przyjezdza na czas, klienci maja paczki zazwyczaj na drugi dzień, wiadomo przed swietami trochę dluzej ale to przecież normalne... no, chyba ze jestem ta jedyna i mam to szczęście, ze trafiłam na porządnego kuriera a nie jakiegoś cwaniaka

1
Sandra

Tragedia, dostaje powiadomienie że kurier dostarczy dziś paczkę, dzwonię i informuje kuriera że pracuje do 14:00 i cz y mógłby dostarczyć paczkę po 15:00, mówi że ok że nawet mu to pasuje , po czym 14:18 dostaje SMS ,że próba doreczenia,nikogo nie zastano, dzwonię do kuriera ponownie i pytam czy przyjedzie ponownie bo czekam już w domu, mówi że tak, jest 19:30 nikogo nie było, zmarnowany cały dzień , dzieńdoberek siedziby nie można się dodzwonić bo nie ma takiego numeru , nigdy więcej Dpd

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czekam dalej

Witam. Zamawiałem laptopa drogą DPD. I to był mój błąd. Takiego olewatorstwa ze strony kuriera, nigdy nie doświadczyłem. Kłamca i ściemniacz. Ciekawe czy autko dalej ma niesprawne :) przytoczę tylko że w systemie widniał opis: odbiorca niedostępny, a wieczorem napisał mi ESA że autko się zepsuło. Skandal.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
łojciec

została do mnie wysłana paczka, kurier nie zostawił niczego, tego samego dnia o 17 przyszedł e mail że paczka nie została odebrana i trzeba iść do punktu odbioru, o 18.50 przybyłem do punktu, w punkcie okazało się że już odesłali ją do głównego oddziału a z oddziału miała by zostać odesłana do nadawcy (paczka z Anglii) więc musiałem pojechać kolejny 10km do kolejnego oddziału stamtąd Jaka firma kurierska dostarcza paczkę do Wałbrzycha rano a już wieczorem mają ją odsyłać do nadawcy, GRATULUJE!!! Moje sugestie dla DPD Polska: zwiodłem się, zróbcie selekcje w wałbrzyskim oddziale Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zrobić selekcje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
Inne
@łojciec

Rozumiem, że w przypadku firm świadczących usługi kurierskie, mogą pojawiać się wpisy osób, które korzystały z ich usług, jednak myślę, że takie zgłoszenia powinieneś kierować bezpośrednio siedzibie firmy, ponieważ jest to wątek, w którym dyskutujemy na temat firmy DPD Polska jako pracodawcy. Może masz jakieś doświadczenia związane z tą firmą? Każda nowa informacja będzie cenna dla osób, które w przyszłości mogą podjąć pracę w tym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo istotną rolę. Jak wygląda ten aspekt w DPD Polska?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
edek
@Administrator

Słabo ;-(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Administrator

Firma opiera swoją kulturę organizacyjną na wartościach takich jak: Zaangażowanie,Jakość, Rozwój, Ludzie, Odpowiedzialność. Budujemy zaangażowanie Pracowników i Współpracowników firmy bazując na poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania. Dajemy możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności. Ponad 60% wakatów wypełnianych jest w ramach rekrutacji wew., co potwierdza, iż wierzymy w potencjał naszych pracowników i doceniamy ich lojalność. Więcej informacji można uzyskać na stornie: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kariera-w-DPD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roman
@Administrator

Atmosfera w miejscu pracy fatalna, konieczne głębokie zmiany

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
Inne
@Roman

Dlaczego tak twierdzisz? Od Twojego wpisu minęło już trochę czasu, dlatego ciekawi mnie, jak obecnie wygląda atmosfera w firmie DPD Polska? W Twoich oczach uległa ona poprawie? Jeżeli tak to, jakie zmiany nastąpiły, które sprawiły, że atmosfera się poprawiła? Zachęcam do przedstawienia, jak to obecnie wygląda.

Marek

Fatalna firma.Niewiarygodna.Na wysłane cztery przesyłki -trzy dotarły w przeciągu pięciu dni (a nie dwóhc jak zapewniała pani przyjmująca paczki) .Syn wysyłał i jego przesyłka w ogóle nie dotarła.Ostatnia moja przesyłka z Wałbrzycha do Jeleniej Góry wędrowała przez PABIANICE ,bo pomylono kody magazynów. Omijajcie tę firmę z daleka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Marek

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

lena

czy kurier, który pracował jeszcze jakieś pół roku temu na terenie ul. Limanowskiego w Wałbrzychu jeszcze pracuje??? Nie zdziwię się, że rzucił pracę, bo takich jak on mało, coraz mniej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kwachum

szanowni państwo nigdy nie skorzystam z usług tej firmy, niestety często jestem zmuszony przez dostawców na w/w firmę, każdy kontakt z z kurierem to powrót do przeszłości, obsługa na poziomie - 10 ( minus) , mało tego że bez kultury, łaskę robi że doręcza to jeszcze kłamie, ostatni numer kuriera to stwierdzenie że źle podpisałem przesyłkę ( podpisałem czytelnie) według kuriera w związku z wejściem RODO miałem podpisać drukowanymi ( kto zna formę podpisu drukowanymi?) nie wiem czy to już idiotyzm czy brak elementarnej wiedzy, co oznacza podpis czytelny, bo to nie to samo co drukowane, oczywiście kurier wyszedł i przesyłki nie zostawił stwierdzając że nie podpisałem właściwe, nadmieniam że przesyłka była opłacona , dramat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@kwachum

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

lola

Popieram Jolo. Pracownicy oczywiście nie wszyscy a Wałbrzychu w DPD to niezbyt przyjemniaczki WIDMO kurierzy.Zamiast dostarczyc przesyłkę to wciskają kit ze byli i nikogo nie zastali,.Otrzymałam wiadomość iż będzie kurier między 13.45-15.45 po pracy gnam żeby być a tu nikogo nie było.W następny dzień że kurier ponowi próbę dostarczenia w godz.19.00-21.00 i co czekałam do 21.30 a tu nic.Mają telefony ale chyba dla własnych potrzeb prywatnych nie dla kontaktu z klientami.o 21.30 wyszukałam telefon kuriera aby się dowiedzieć co z przesyłką to usłyszałam iż kurier już śpi.Obrażonym tonem co ja niby chcę .Zapytałam gdzie ponownie moja przesyłka usłyszałam iż kurier był o 17.00-tylko gdzie /więc po co informacja o której będzie/to chyba jakaś pomyłka coś komuś się po paprało.nie wiem co za ludzie zatrudniają nie znają się na zegarkach-zdala od takiej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystyna
@lola

jaki pan, taki kram

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
katarzyna

Nie polecam, obsługa tragiczna. Pani z obsługi klienta nawet nie chciało wyjść zza biurka by zważyć przesyłkę. Miałam wrażenie, że robi mi "przysłowiową łaskę", mimo, że usługa była wcześniej opłacona. Nadana paczka w oddziale w Wałbrzychu była kilka razy przyjmowana, co w rezultacie wpłynęło na jej dostarczenie, po kliku dniach. Zawartość , mimo,iż przesyłka była oklejona kartkami z informacją "ostrożnie- nie rzucać szkło" została całkowicie zniszczona. Kurier spisujący protokół szkody powiedział adresatowi, że "oni na takie oznaczenia nie zwracają uwagi". Ciekawe dlaczego? Problem ze zrozumieniem czytanej treści, czy raczej zwykłe olewanie klienta. Oczywiście reklamacja nic nie dała, firma przerzuciła odpowiedzialność na adresata, jakoby on sam uszkodził przesyłkę, za którą wcześniej zapłacił. Kpina. Proponuję omijać DPD szerokim łukiem. Na rynku jest wiele konkurencyjnych firm kurierskich, które świadczą usługi na poziomie. DPD z pewnością taką firmą nie jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dorota
@katarzyna

Dziękuję za ciekawy opis standardów firmy DPD, moja firma nie będzie korzystała z usług tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kurier

Ludziska to jak? Warto tam pracować czy nie warto? zainwestować w auto i cieszyć się z ciekawej pracy, czy wytrzegać się i trzymać z daleka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
@kurier

Nie !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Roman
@kurier

Trzymać się z daleka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska - Wałbrzych

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska
Przejdź do nowych opinii