Nigdy więcej DPD gbur ,brak kultury sms ze można kartą zapłacić to kłamstwo nigdy nie można i nigdy nie ma wydac poprostu zabiera paczkę i ma w du....... Sosnowiec
Zamówiłam telewizor oczywiście sprzedawca wysłał firmą DPD. Kurier tej firmy to kompletne dno . Nie pozwalał mi sprawdzić przesyłki czy nie jest uszkodzona tłumacząc że on nie ma czasu i napewno nic jej nie jest i mam mu uwierzyć na słowo.Spóźnił się o 2 godziny mimo że na SMS była inna godzina. Nigdy więcej firmy dpd chyba że zmienią kuriera na kulturalnego bo ten nie zna tego słowa.A mieszkam w Wodzisławiu Śląskim.
Odradzam korzystanie z DPD. Kurier wysyła SMS, że dostarczy mi paczkę w godzinach 10.00-11.00 konkretnego dnia w piątek. Przekładam swoje plany i czekam na kuriera. Oczywiście kurier nie przywózł paczki, na domiar złego śledząc paczkę na stronie www widzę adnotację, że została zmieniona data dostarczenia przesyłki na poniedziałek. Oczywiście nie ja dokonałam zmiany terminu, zrobił to kurier. W końcu paczka została dostarczona, karton poobijany a szklane elementy wewnątrz opakowania potłuczone. Musiałam zamówić kuriera w celu spisania protokołu szkody i znów ta sama procedura- kurier może do mnie przyjechać w godzinach 12.00-14.00, wtedy kiedy jestem w pracy i nikogo w DPD to nie obchodzi. Rozmowa przez telefon z pracownikiem DPD była bardzo nieprzyjemna. Sporo rzeczy zamawiam internetowo ale od tej pory będę kupowała produkty ze sklepów, które mają podpisane umowy z innymi firmami kurierski niż DPD. Kurierzy innych firm są bardziej elastyczni, często można się umówić na dogodniejsze godziny odbioru przesyłki, tak aby obie strony były usatysfakcjonowane.
Kurier okropnie nie uprzejmy Rybnik Meksyk wręcz chamskib Moje sugestie dla DPD Polska: Kurier chamski !!! Rybnik dzielnica Meksyk
Nie polecam kategorycznie. 1. Kurier niby dostarcza przesyłkę i zawsze jedzie do ciebie gdy jesteś w pracy. W imię zasady: odchaczone i zwrócone 2. To ja mam dostosować godziny pracy do kuriera, choć pracuję od 8 do 15 niemożliwym jest odebranie paczki. No chyba nie o to chodzi jak zamawia się przesyłkę kurierską. 3. Brak kontaktu telefonicznego. Wolałbym sam dojechać do kuriera by to załatwić ale nie mogę bo nie odbiera telefonu, może obrażony 4. Kłamstwa pod tytułem: odbiorca nieobecny Dno i rozpacz Dlatego omijam szerokim łukiem sprzedawców internetowych oferujących dostawę przez DPD
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Ja korzystałam dużo razy z usług firmy dpd ponieważ oni obsługują sklepy , w których często robię zakupy. Zazwyczaj kurierzy byli uprzejmi i solidni, z małymi wyjątkami. Dostawałam też powiadomienia, że kurier będzie u mnie między godz. 12,o,a 14,o i tak zwykle byli. Teraz jest chyba jakiś nowy kurier , który mnie uziemił w domu już drugi dzień. Wczoraj dostałam wiadomość , że mam przesyłkę, ale nie podano o jakiej porze mogę się spodziewać kuriera. Czekałam do drugiej, po drugiej ustaliłam telefon kuriera, zadzwoniłam i zapewnił mnie , że będzie w ciągu najbliższych dwóch godzin. Przełożyłam wizytę u lekarza, którą miałam planowaną i czekałam bezskutecznie na niego do osiemnastej. Po osiemnastej znowu zadzwoniłam, obiecał, że przesyłkę dostarczy jutro zaraz z rana. Ponieważ do tej pory go nie ma- zadzwoniłam ponownie i przypominałam, że miał być u mnie zaraz z rana, a on podniesionym głosem na mnie oznajmił mi , że jeszcze nie wyjechał z magazynu i nie wie kiedy będzie u mnie. Nie mam nikogo komu mogłabym powierzyć odebranie przesyłki. Pikanterii dodaje temu fakt, że mogłabym sama odebrać tę przesyłkę w ciągu pół godziny, bo punkt DPD znajduje się w odległości ok. 1,5 km od mojego domu. Jeśli tak ma wyglądać obsługa klienta to ja bardzo takiej firmie dziękuję. Sprawa dot. Oddziału DPD w Katowicach.
Ja również nie polecam .Wysłałam paczkę a dokładnie cała walizkę do Polski do moich dzieci prezentów, same nowe rzeczy z metkami , oczywiście paczka zaginęła ..ponad rok czasu pisałam maile i dzwoniłam na przemian z jednego punktu do drugiego , tylko mnie odsyłali , nikt nie był w stanie mi pomóc ...a jak wysłałam rachunek na moje zakupy nie na wszystkie oczywiście bo część nie zachowałam to przestali do mnie odpisywać ..zero reakcji ani żadnego zwrotu biorąc pod uwagę ze moja paczka była ubezpieczona na 5000zl nie otrzymałam ani centa .Tak to jest właśnie firma .
Kontakt z kurierem to porazka .
Najgorszy przewoźnik w Polsce!!! Popieram w 100% wcześniejsze wpisy. Już kilka razy miałam problem z odebraniem paczki - kurier nie w tych godzinach co otrzymywałam SMS, błędny adres (kłamstwo) itd kurier nie odbiera telefonu a z firma nie można w ogóle się skontaktować !!! Czat to wielka bujda bo nigdy nie udało mi się skontaktować z konsultantem. Nie polecam i rozradzam każdemu korzystanie z tego przewoźnika. Złożyłam już kilka reklamacji a na żadna nie otrzymałam odpowiedzi. Niesolidna firma
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Jakość usług tragiczna. Chamscy kurierzy, aroganccy, traktują klientów jak zło konieczne. Czekam na kuriera w miejscu które on wyznaczył żeby odebrać paczkę z umową Play. Nie polecam szkoda nerwów i czasu. Tragedia
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Niestety jak to najczęściej bywa, ludzie naglą do negatywnych komentarzy, a jeśli idzie wszystko dobrze, to nikt nie wystawia opinii. Jestem od lat klientką DPD, bo robię zakupy przez Internet, i nigdy się nie zawiodłam na przewoźniku. Szanowni Czytelnicy zwróćcie uwagę, że negatywnych komentarzy są TYLKO dwie strony, to niewiele na ilość paczek, które przechodzą co dzień przez magazyny. Błędy każdy może popełnić, jesteśmy ludźmi. Wrzucanie do worka całej firmy przez niezadowolenie z jednego kuriera jest płytkie.
Straszna firma kurierska. Kurierzy chamscy
Szczyt CHAMSTWA ze strony kuriera,dostaje maila i sms-a o dostarczeniu przesylki dzwonie do kuriera a on z ( Łacina do mnie) dosłownie! Nie polecam tej firmy bo nie pierwszy raz mam problemy z odbiorem przesyłem!!!!!!!! Wystawił ze odbiorca nie obecny mimo ze nawet u mnie nie byl!!!!!!!!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Mialam to samo na dodatek moja pacze dostarczono do obcej osoby. Dobrze że była uczciwą i oddala paczkę. Nawet nie zadzwonił.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Beznadziejna firma dwa razy paczki nie dostarczono a mnie potraktowano jak ćwierć inteligentke. Nie polecam nokomu !
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
A ja muszę pochwalić DPD Polska,kurierzy zawsze dzwonią lub zowstawiają przesyłkę u ochrony jeśli jestem nieobecna,zawsze mili i wyrozumiali kurierzy:) Nie, nie pracuję w DPD Polska,jestem klientem:)
PODRÓŻ MOJEJ PACZKI ZAKOŃCZYŁA SIĘ POMYŚLNIE DZIĘKI POMOCY ZNAJOMEGO PANA KURIERA ZA CO BARDZO DZIĘKUJĘ. RESZTA TO CAŁKOWITA PORAŻKA! Począwszy od pierwszego kuriera GRZEGORZA (zero kontaktu) poprzez infolinię(brak kompetencji i dobrego wychowania) a skończywszy na ludziach odpowiadających na emaile(to chyba odpowiadał automat)-żadna z osób nie wykazała ani grama chęci pomocy,aby paczka do mnie dotarła!Odnoszę wrażenie,że zależy FIRMIE DPD,aby mieć jak najmniej klientów...gratuluję podejścia! w każdym razie ja szerokim łukiem będę omijać firmę DPD.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Sosnowiec oszusci jakich malo nie wyplacaja wybagrodzen!!!! Praca nawet do 21 a mialo byc do 15 o wszystko pretensje kary i obcinanie kasy nikomu nie polecam
Kiedy dostałem scaner bez pokrowca który podpinasz do pasa usłyszałem cyt "na pokrowiec trza se zasłuzyć". Jak zrezygnowałem z tej absurdalnej roboty miesiąc temu to do dziś dzwonią do mnie klienci oraz pół dpd, najlepszy był telefon 2 dni temu od dyspozytora, odbieram a tam w słuchawce, ku..a ile razy mam ci mówić, że paczka leży....... itd", tacy są inteligentni i kulturalni. kilkanaście razy im zgłaszałem by usunęli mój nr telefonu bo już nie robię dla nich i nie dociera.
DPD Chorzów - szkoda czasu i nerwów. Płacisz za przesyłkę i musisz być stróżem w domu bo nie wiadomo kiedy jaśnie pan przyjedzie. Odradzam
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Totalna porażka DPD to najgorsze dziadostwo jakie widziałem.Czekam na paczkę pół miesiąca!!! Jedna paczka dotarła po 10 dniach a dwie zaginęły gdzieś u tych partaczy na magazynie. TOTALNE DNO
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Stracone nerwy i pieniądze!!!!!! czekam na przesyłkę ponad tydzień a o niej ani widu ani słychu. Porażka to mało powiedziane, dodzwonić się na infolinię = czekać 10 albo i dłużej na rozmowę = naciągnie na koszty, a co z tego że się dodzwonisz jak i tak nic nie pomogą bo nic nie wiedzą! Od tygodnia moja przesyłka leży na magazynie i czeka i NIKT nie wie kiedy do mnie dojedzie! miała być dziś a tu co- przepraszamy ale nie wiemy dlaczego przesyłka do Pani nie dojechała. Ch^%%$ ich to obchodzi że ja na to czekam już od tygodnia, i mam z tego powodu duże kłopoty!!!!!!!!!!!!!! DNO, DNO I JESZCZE RAZ DNO. NAJWIĘKSZE NIEPOROZUMIENIE EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Odradzam firme kurierska oszusci moja przesyłka byla w dostarczeniu przez 3 dni po telefonie do firmy okazalo się ze inny kurier ja pobral na drugi dzien okazalo sie ze to ten kurier co mial przywiesc tylko niby zostawił u sasiada w innej klatce po ktoryms telefonie do firmy i przekazanu ze zapłaca za przesyłke w ten sam dzien dostarczenia wieczorem totalna porażka ...
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
słuchajcie: "kurier nie ma obowiązku zadzwonić pod podany na liście przewozowym numer telefonu odbiorcy żeby poinformować go, że przywiózł przesyłkę"... jeżeli gdzieś jest teren zamknięty to wpisują, że cie nie było... i to już nie ich zmartwienie. Odradzam bo to jest firma pseudokurierska i na pewno nie można wierzyć w jakieś brednie, że zależy im na jakości i, że biorą pod uwagę opinie klientów.
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!