Jestem klientem, który dokonał w firmie zakupu i zmuszony jest produkt reklamować. Zgroza! Nie ma telefonu do działu reklamacji. Nie ma osoby kontaktowej. Ewidentny brak organizacji. Po prostu: produkujemy i sprzedajemy, opinie recenzujemy i niech będzie co ma być! Skandal! Od 7 dni próbuję z kimś poważnie porozmawiać. Bez rezultatu!
Niestety zakupiłam ostatnio łóżko piętrowe w tej firmie. Wykonane z tak cienkich rurek i profili, że gną się po miesiącu użytkowania. W firmie nie ma z kim rozmawiać. Są miłe panie, ale nie mają pojęcia o tym jak załatwić reklamację. Zaproponowano mi 70 zł ponieważ odpada z ramy lakier, gdyż rama się wygięła! Po prostu obrażają mnie takimi propozycjami. Ja się martwię, żeby mój wnuk nie spadł z łóżka, gdy się ona rozpadnie, a pani proponuje mi 70 zł na pomalowanie ramy! Telefonów do działu reklamacji nie ma. Są tylko maile, na które nie wiem kto odpowiada. To nie jest poważne traktowanie klientów.
Czy Pan Marek albo Wojciech są świadomi jak zarządzają swoją firmą i pracownikami?? Rzetelna Firma???? Jak dbacie o klientów którzy wam zaufali , zakupili wasz produkty , a realizacji trwa ok półtora miesiąca??? ( chodzi o fotel + podnóżek, brak podnóżka) maile odpisywane na odczepne. Chodzi o zamówienie z listopada nr .35463
Widzę, że klienci narzekają między innymi na nerwowość pracowników - ktoś jest mi w stanie powiedzieć z czego to wynika i czy tam panuje ogólnie taka nerwowa atmosfera? Chcę tam się starać o pracę ale szukam miejsca ze spokojną atmosferą między pracownikami i nie wiem czy tu mogę na taką liczyć.
NIE POLECAM towary bardzo słabej jakości , krzesła posłużyły niecałe 10 miesięcy i poodłaczały się boki (krzesło typu fotel) po złożeniu reklamacji otrzymałam odmowę - powód uzytkowanie przez prawie rok Po odwołaniu ponowna odmowa tym razem od SZEFA - wstyd P. Marku Szlagor
ZAMÓWIŁEM ŁÓŻKO 30/09/2020 MIAŁEM GO DOSTAĆ PO 5 DNIACH PO 5 DNIACH PRZYSZEDŁ E-MAIL , ;ZAMÓWIENIE 204717213 - JEST KOMPLETOWANE Twoje zamówienie o numerze 204717213 ma już wygenerowany numer przesyłki 2639000335744 i trafiło do magazynu. Teraz oczekuje na spakowanie i zabezpieczenie na czas transportu. Paczkę nadamy firmą Ambro. Możesz śledzić paczkę korzystając z poniższego linku: 2639000335744 Przypominamy, że wysyłamy nasze paczki do 5 dni roboczych, do tego należy doliczyć czas transportu, który wynosi średnio 1-2 dni robocze. Wysyłka produktów z usługą wniesienia odbywa się tylko w środy, przy czym zamówienia które wpłyną w ten dzień po godzinie 10.00 wyjdą w następną środę. W okresie świąt czas ten może się wydłużyć. Wyjaśnienie standardowych statusów paczki w firmie kurierskiej: Zarejestrowano dane do przesyłki | Nasz dział wysyłek utworzył list, ale paczka jest jeszcze w przygotowaniu Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | Paczka odebrana przez kuriera Wydanie przesyłki do doręczenia | Paczka w doręczeniu PO 12 DNIACH OD ZAMÓWIENIA 13/10/2020 ;Witam, w dniu dzisiejszym dostałam informację z magazynu iż towar uległ uszkodzeniu podczas załadunku, Niestety nie mamy już kolejnej sztuki aby Pau wysłać. W ramach przeprosin może Pan sobie wybrać inny model do 100 zł droższy, a my wyślemy w tej samej cenie Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam CZY TO JEST NORMALNA I RZETELNA FIRMA
Czy w końcu otrzymał Pan zamówiony towar?Pytam ponieważ u mnie było dokładnie tak samo i aktualnie czekam na towar.A nie mogę się tam dodzwonić.
Jesteś klientem firmy P.P.H. LUZ s.c. Szlagor Marek, Szlagor Wojciech lub jej pracownikiem? Co sądzisz o warunkach pracy, umowy? Twoja opinia jest ważna!
11.10. 2020 r. zamówiłam łóżko, do dzisiaj czekam na zamówienie,Pani, z którą rozmawiałam pod nr 77 540 7847, była tak bezczelna, że zamiast znaleźć rozwiązanie niemiłej sytuacji, zaproponować coś, z czego klient byłby zadowolony, co zrobiła?, po prostu się rozłączyła. Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam, chamstwo totalne, zero chęci jakiejkolwiek, żeby wykazać choć odrobinę uprzejmości. Złośliwość nie zna granic, teraz będę czekała kolejne parę dni. Ciekawe czy szef tej niekompetentnej osoby jest świadomy tego, że przez takie zachowanie jego pracowników traci klientów. Ja na 100% nie polecę tego sklepu nikomu, wręcz przeciwnie, będę wystawiała złe i negatywne komentarze. Antyreklama pójdzie w eter. Firmują się hasłem "Rzetelna Firma", nie potwierdzam tego absolutnie. taki znak do czegoś zobowiązuje.
Fatalna obsługa, arogancka (usunięte przez administratora), która nie potrafi rozmawiać z klientami, krzyczy i powtarza się, myśli chyba, że wszyscy są tacy bezczelni jak ona, czekam na zamówienie od 11.10.2020r. bo Paniusia nie umie zaproponować nic konkretnego. Słów brakuje, jak poprosiłam o namiary na szefa, to co? oczywiście - nie, absolutnie, a skąd, nie da rady. Nie polecam nikomu, ciekawe w jakim stanie przyjedzie łóżko, jeśli w ogóle, bo złośliwość nie zna granic.
Witam, czekam już ponad dwa tygodnie na zamówiony z promocji fotel na taras, nr zamówienia 10532 - jeżeli nie będzie realizacji zapłaconego zamówione poproszę o zwrot pieniędzy! Bożena Raszeja
Zostałam bardzo niemiło potraktowana przez kierowcę luz. Pogoda straszna leje deszcz, burza proszę żeby mnie Pan kierowca wpuścił do autobusu ale nie... Pan mnie odsyła dwa przystanki dalej bo za 5 minut dopiero odjezdzamy. Wszystko rozumiem, ale gdzie się podziała zwykła,ludzka życzliwość. Ważne że Panu na głowę nie pada... Nie rozumiem jak można być takim egoistom . Ja też wielu rzeczy nie muszę, ale robię dla innych tak po prostu po ludzku. Beznadziejne podejścia do klienta. Życzę żeby pana też ktoś tak potraktował może wtedy się chociaż zastanowi. 03.06.18 trasa Opole Kluczbork 16.25