Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?
Jako była pracownica, mogę naprawdę pochwalić firmę. Pracowałam w biurze w siedzibie firmy. Była to moja pierwsza poważna praca. Naprawdę polecam. Zdobyłam cenne doświadczenie, dużo się nauczyłam, jednak uciekłam z firmy z powodu studiów dziennych ;) Płaca nienajgorsza. Atmosfera świetna. Miło też wspominam kanapki i zupki :D
Pracuję w firmie od ponad roku. Na tle innych sieci hotelarskich firma zachowuje się bardzo odpowiedzialnie i profesjonalnie w stosunku do Pracownikow w okresie pandemii. Wynagrodzenia sa płacone na czas (ostatniego dnia miesiaca), jesli sa obnizki wynagrodzen to tylko czasowe i na 0,8 etatu. Praktycznie nikt nie został zwolniony. Od lipca do pazdziernika pracowalismy calkiem normalnie. sa jasno okreslone sciezki awansu. Polecam prace w tej firmie, bo naprawde duzo sie mozna nauczyc i rozwinac, zarabiaja przy tym pensje wyzsza niz w wiekszosci sieci hotelarskich
To świetnie, że Dobry Hotel sprawdził się jako pracodawca w tym trudnym okresie jakim jest pandemia koronawirusa i praktycznie nie odczuliście jej skutków jako pracownicy. A powiedz, czy firma oferuje możliwość pracy w trybie zdalnym na stanowiskach, w przypadku których jest to wykonalne?
- Mimo pandemii większość pracowników utrzymanych - Wypłata na czas - Vouchery pobytowe na święta dla wszystkich. To się ceni. Polecam
Rekrutacja we Wrocławiu na Wierzbowej. Maj 2022. Pan menadżer Robert Z. wykazał się całkowitym brakiem kompetencji. Nie potrafił odpowiedzieć na moje najprostsze pytania dotyczące: zakresu obowiązków, formy ewentalnej umowy, wysokości zarobków, rodzaju serwowanej kuchni, daty rozpoczęcia pracy....... Zadawał żenujące pytania niezwiązane z celem spotkania i sam w żenujący sposób na nie odpowiadał. Odniosłem wrażenie, że zaprosił mnie na plotki, chyba z powodu nudy. Dla mnie spotkanie było bezowocne. Niepotrzebnie straciłem swój cenny czas. Zrezygnowałem z pracy w tym miejscu, o czym niezwłocznie Pan rekrutujący został poinformowany.
Dlaczego upieram się pracować na stanowisku kelnera pomimo mojego bardzo dużego doświadczenia w gastronomii? Kilka pytań dotyczących mojego życia prywatnego. (Nie po to zgłosiłem się na rekrutację).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
pragniemy wyrazić podziękowania i słowa uznania dla Wszystkich Pracowników naszej firmy, którzy wykazali się zaangażowaniem i odpowiedzialnością w mijającym roku.
Życzymy Państwu dużo zdrowia, wielu budujących myśli, energii do osiągnięcia zamierzonych celów oraz wspaniałego 2021 roku – składa zespół Grupy Dobry Hotel!
Pracowałem w Dobrym Hotelu, ale już dobrych parę lat temu. Plusy: - Fajne benefity (nie wiem czy teraz też są), takie jak multisport, opieka medyczna, posiłki - Atmosfera raczej na plus (choć były i te stresujące dni, ale to jak wszędzie) - Super ekipa (utrzymuję do tej pory te znajomości) - Elastyczny grafik, jeśli pracujesz na zleceniu to pod studenta idealnie Minusy: - niska pensja (nie doceniają długoletnich pracowników) - brak możliwości awansu, chociaż zdarzają się pojedyncze przypadki Generalnie moje doświadczenie w Dobrym Hotelu oceniam -4/5, porównując do konkurencji (mam prawie 6 lat doświadczenia w kilku różnych hotelach).
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w DOBRY HOTEL MIĘCZKOWSKI SP. K.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Wątek na temat rozwoju w Sieci Dobry Hotel Mięczkowski został już poruszony i widnieje na stronie. Może ma Pan/Pani bardziej szczegółowe pytania, na które mogłabym odpowiedzieć?
Praktycznie takowej nie ma - widać czasem, że ktoś z centrali awansuje, ale po dwóch latach pracy możnaby czegoś się spodziewać, pomimo należycie wykonywanych obowiązków.
Dziwne że pozytywne opinie pojawiły się w jednym momencie. Chyba nakaz wstawienia pozytywnej opinii przez Dyrektora Marketingu. Dramat A nie pracodawca. Sieć Dobry Hotel to tonący okręt z którego trzeba uciekać jak najszybciej . Płaca minimalna. Zmiana grafiku z dnia na dzien mają pracowników za nic. A mówienie że można skontaktować się z działem kadr w celu wyjaśnień to jedna wilka ściema. Żadnej rozmowy żadnych konkretnych odpowiedzi na pytania tylko coachingowy bełkot.
Dzień dobry, Zaręczamy, że sami nie umieszczamy pozytywnych opinii. Swoją drogą ubolewamy, że nie ma w naszym kraju kultury pozytywnej wypowiedzi zwrotnej - prawie nikt nie śpieszy się z pisaniem pochwał, kiedy jest zadowolony z pracy. Natomiast, kiedy pozytywna opinia pojawia się na wątku, to większość czytelników odbiera ją jako laurkę wystawioną przez pracodawcę. Powracając do tematu Pana/Pani wypowiedzi odnośnie naszej firmy, przypominamy, że w każdym przypadku potwierdzenia tych tez, można skontaktować się z nami pod adresem hr@dobryhotel.com - na tą chwilę informacje są zbyt ogólne. Gwarantujemy, że odpowiadamy na każdy e-mail. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i stale wyciągamy wnioski, celem usprawnienia funkcjonowania naszej firmy.
Według mnie to dobra firma. Pracuję już rok, dużo się w tym czasie nauczyłam. Przede wszystkim fajni ludzie, atmosfera. Dużo fajnych dodatków jak: posiłki, wyjazdy integracyjne, zniżki na terenie całej Polski na usługi hotelowe i gastronomiczne, bilety na wydarzenia kulturalne, konkursy z nagrodami – dużo by wymieniać. Jak ktoś chce związać się z pracodawcą na dłużej -polecam. Istnieje możliwość awansu np. osoba na stanowisku recepcjonisty jest aktualnie dyrektorem hotelu.
Kasia, czy możesz sprecyzować jakiego stanowiska dotyczy dodana przez Ciebie opinia? Jak wygląda ścieżka kariery, umożliwiająca wspomniany przez Ciebie rozwój?
W hotelach naszej sieci jest kilka, jak nie kilkanaście przykładów awansów wewnętrznych, np. z recepcjonisty na kierownika recepcji następne na dyrektora hotelu. W związku z rozwojem sieci, firma poszerza również swoje działy w Centrali. I tak dzięki rekrutacji wewnętrznej nasi pracownicy z hoteli mają możliwość przejścia właśnie do centrali. Jeśli ktoś jest naprawdę dobrym pracownikiem, firma daje duże możliwości rozwijania swojej kariery.
Fajnie, że pracodawca wspiera rozwój kariery. Czy także oferuje szkolenia branżowe podnoszące kwalifikacje zawodowe?
Tak, większość działów w naszej firmie uczestniczy w dedykowanych szkoleniach branżowych, które są organizowane cyklicznie.
Czytam te opinie i sam nie wierze.. uważam, że praca w DH to dobry wybór, pracuję 2 lata ! Niestety tu wylewane są żale osób, które pracują 2 miesiące i mają jakiś żal bo sami się nie sprawdzili. Polecam DH ! dodatkowo dodam, że nie zamierzam zmieniać hotelu! Pozdrawiam
Witam wszystkich, pracuję w jednym z hoteli w recepcji. Uważam, że praca w DH jest w porządku. Jest umowa o pracę, badania lekarskie, no chyba że ktoś woli zlecenie, jest wynagrodzenie zawsze na czas, nadgodziny są oddawane, grafik jest elastyczny, można zawsze zgłosić swoje prośby. Mi się pracuje dobrze, jestem zadowolona. Oczywiście dużo zależy od ludzi z którymi się pracuje w zespole, u nas akurat jest bardzo ok pod tym względem. Jak słyszę od znajomych, co się dzieje w niektórych hotelach czy restauracjach, to na DH nie można złego słowa powiedzieć.
Drodzy Państwo, od kilku dobrych lat mam przyjemność pracować w zespole DH w jednym z hoteli. Staż mojej pracy dowodzi, że DH jest dobrym pracodawcą. W DH rotacje są TYPOWE dla branży hotelarskiej i gastronomicznej - jeśli kogoś to zaskakuje to ma niewielkie doświadczenie pracy w tym sektorze. Firma może pochwalić się wieloma pracownikami z kilku i kilkunastoletnim stażem pracy i właśnie to w tej branży nie jest standardem. Przed ogłoszeniem epidemii, pracownikom przysługiwał szereg benefitów, łącznie z premią (za realizację budżetu i zaangażowanie w pracę). Z przyczyn naturalnych, benefity zostały wstrzymane i z tego co mi wiadomo, mają zostać przywrócone, jeśli tylko sytuacja na to pozwoli. Co istotne, w hotelach tej firmy grafik pracy jest przygotowywany POD PRACOWNIKA. Nigdy nie spotkałam się tu z żadnym mobbingiem, o którym była wzmianka w jednej z opinii. Po prostu niektórzy nie zdają sobie sprawy, że w tej firmie trzeba przyłożyć się do pracy, aby zostać docenionym. A to docenienie może prowadzić nawet do awansu w obrębie sieci. Szczerze polecam pracę w hotelach DH!
(usunięte przez administratora) Nie doceniają stałych długoletniej pracowników. Którzy się angażują mimo pandemia i dają z siebie wszystko .(usunięte przez administratora)
Gdy przeszliśmy pod skrzydła Dobrego Hotelu zmieniły się zasady wypracowane od wielu lat mieliśmy wrażenie że na lepsze ale pierwszą porażką było zlikwidowanie dodatku stażowego z poprzedniej firmy który stałym pracownikom został już przyznany lub miał być przyznany w niedługim czasie, zamiast tego miał być udział w wypracowanym zysku którego od kilku lat oficjalnie nie ma, nawet po pierwszym roku pod skrzydłami DH oficjalnie zysku nie było a kierownictwo się nagrodziło. Tyle ze słabości ( wynagrodzenie) Zaletami jest elastyczny grafik pracy, mimo skromnej wypłaty współpraca między działami jest świetna, czasem zdarzają się jakieś zgrzyty ale ogólnie oceniam że jest OK. Pakiet dodatkowych benefitów (śniadania pracownicze, kawa) to fajna opcja, nie każda firma decyduje się na taką formę wsparcia, minusem hotelarstwa są urlopy poza sezonem turystycznym, szkoda że nie zostało to dopracowane przez centralę bo fajnie było by wyjechać w wakacje choć na tydzień. Plusy to zniżki na pobyty w hotelach grupy DH widać w tym kierownictwo trochę się stara, myślę że gdyby wynagrodzenie było większe to zadowolenie pracowników by wzrosło, no i szanowny dziale HR nie oszczędzajmy na ilości pracowników i będzie ok
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszej firmie, jednocześnie bardzo nam miło, gdy pracownicy uznają nasze starania i są w stanie podzielić się merytoryczną oceną – za to bardzo dziękujemy :)! Nawiązując również do początku wypowiedzi to w naszej firmie od wielu lat obowiązują te same warunki wynagradzania, i zgadza się, że mogą być odmienne od tych jakie wynikały z regulaminu spółki, która poprzednio zarządzała hotelem. Dodatkowo zachęcamy do kontaktu z nami pod e-mailem: hr@dobryhotel.com - z chęcią przyjmiemy uwagi, postaramy przeanalizować je wtedy wnikliwie i wyciągniemy wnioski na przyszłość. Pozdrawiamy
Po długim okresie pracy można już coś powiedzieć. Dawniej mogło mi się wydawać, że była to firma godna polecenia, dzisiaj stanowczo odradzam. Dla studentów zdecydowane TAK! Dla osób, które samodzielnie muszą się utrzymać nie polecam. Z plusów elastyczny grafik (recepcja i restauracja), atmosfera w zespole (hotele i centrala bardzo mili ludzie) dawniej baaardzo atrakcyjne zniżki do hoteli (wycofane z powodu pandemii) być może już wróciły,integracja, sniadanie, obiad, kawa dla personelu, możliwość awansu (w nawiązaniu do poniższych opinii awanse się zdarzają), możliwość umowy o prace. Z minusów: baaaaardzo słabe wynagrodzenie, ale to tez zależy od działu (recepcja, restauracja bardzo duża rotacja pracowników za te pieniądze nie ma się co dziwić, w kuchni raczej stały zespół) nawet awansując otrzymujesz niewielka podwyżkę, mimo ze stajesz na rzęsach i jesteś najmilszy dla gości, dajesz z siebie 1000% atmosfera z góry mega stresująca, ciagłe wytykanie błędów, wymagania coraz większe, w okresie pandemii praca za kilka działów a żadnego docenienia. Pomimo ze czas pandemii był trudnym okresem dla branży hotelarskiej pracodawca pokazał, ze ma pracownika w ... po zakończonym lockdownie praca na pełen etat (pełen wymiar godzin) za 80% wynagrodzenia, robienie 3x tyle i wyznawanie zasady „bądź wdzięczny, ze wgl masz prace”. Jeżeli ktoś chce się sprawdzić w hotelarstwie to na start ok
Dziękujemy za opinię, w której zawartych jest sporo pozytywnych informacji na temat naszej firmy. W dzisiejszych czasach w branży turystycznej nie jest łatwo, ale pomimo tak trudnego okresu do tej pory wynagrodzenia obniżyliśmy tylko na 4 miesiące i wiązało to się z automatycznym obniżeniem wymiaru czasu pracy w takiej samej proporcji. Od 1 lipca 2020 roku przywrócony został pełen wymiar czasu pracy w zgodzie z obowiązującym wcześniej umowami oraz powróciliśmy do pełnego wymiaru wynagrodzenia. W tej chwili nie korzystamy juz z możliwości obniżania wynagrodzeń ze względu na COVID jak to jest praktykowane w innych firmach. Większość pracowników w naszej firmie zatrudniona jest na umowę o pracę, przywracamy też stopniowo wewnętrzne benefity. Dbamy o to aby zespół Dobrego Hotelu odczuwał satysfakcję z wykonywanej pracy, dlatego staramy się stwarzać stabilne warunki zatrudnienia. Do właściwego wyjaśnienia poruszonych w komentarzu kwestii spornych lub niejasnych potrzebujemy większej ilości danych. Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez drogę mailową – hr@dobryhotel.com
Jak jest z pakietem medycznym w DOBRY HOTEL MIĘCZKOWSKI SP. K.? Można dołączyć rodzinę?
Aktualnie nie posiadamy oferty pakietu medycznego dla pracowników. Jednocześnie zapewniamy, że pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwolą nam wrócić do poprzedniego stanu przed kryzysem, gdzie oferowaliśmy bogate pakiety benefitów - w tym pakiet medyczny.
Czy DOBRY HOTEL MIĘCZKOWSKI SP. K. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Istnieje kilka form zatrudnienia. Niektórzy pracownicy preferują umowę zlecenie, zaś niektórzy umowę o pracę. Możliwą formą zatrudnienia jest też kontrakt b2b. Rodzaj zatrudnienia jest kwestią indywidualną, na którą wpływ mają uzgodnienia między pracownikiem i pracodawcą.
Stanowczo odradzam.(usunięte przez administratora) wymogi nadgodzin, wysyłanie na przymusowe urlopy i premie, ktorych nikt nie widział.
Witamy, dziękujemy za podzielenie się opinią. Zawsze staramy się dokonywać wszelkich czynności zgodnie z prawem i procedurami, dlatego zależy nam na wyjaśnieniu opisanego komentarza, prosimy o bezpośredni kontakt z opisem szczegółów sytuacji na adres mailowy: hr@dobryhotel.com Zalecamy również zgłaszanie podobnych problemów na bieżąco z przełożonym lub z odpowiednim działem, tak aby znaleźć najlepsze porozumienie i wyjaśnienie. Pozdrawiamy
Serdecznie pozdrawiamy,
Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Zdecydowanie nie polecam. Nadgodziny niepłatne, z odbiorem jest problem bo brakuje ludzi. Cięcia kosztów, premie, których nikt na oczy nie widział, brak podwyżek, a argumentem odmowy umowy o pracę jest (usunięte przez administratora)
Przykro nam czytać takie informacje. Interesuje nas poznanie szczegółów, aby móc się do nich odnieść. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR pod adresem e-mail: hr@dobryhotel.com Zachęcamy również do zgłaszania podobnych problemów na bieżąco z przełożonym lub z działem HR, tak aby znaleźć najlepsze porozumienie i wyjaśnienie.
Rozumiem, że piszesz o odbiorze nadgodzin. Ale chyba jest jakiś określony czas, w którym wolne dni za nadgodziny można odebrać, na przykład dwa czy trzy miesiące? Czy nie jest to określone?
Nie polecam pracodawcy. (usunięte przez administratora)wypracowaną prowizja została najpierw zmniejszona później wstrzymana. Obecna sytuacja to jedno ,ale traktowanie pracowników to drugie. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 10 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?
Kandydaci do pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.