Opinie o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Sopot

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Sopot

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Aga
Pracownik

Każdego kto wstąpi do tego związku wyrzucą z pracy albo nie przedłużą umowy.Oczywiście oficjalnie powodem zwolnienia będzie zupełnie co innego

Karol
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Mysle, ze nie potrzebnie straszysz. Prosze nie wprowadzać w błąd. Powód zwolnienia musi być konkretny i zasadny. Żeby zwolnić pracownika o umowę o pracę to naprawdę trzeba mieć solidny powod żeby zwolnić takiego pracownika. To juz nie te lata kiedy straszyło się ludzi, ze sie ich wyrzuci. Zresztą wielu pracowników nie ma już nic do stracenia i pójdzie w to. Zresztą, pomyśl sama… jeśli nagle zwolniliby pracowników którzy zgłosili się do związku, w potem pracownicy by to zgłosili to wiesz co by firmę spotkało? Polecam doinformować się wcześniej, a później pisać komentarze. Ja jestem jak najbardziej za tym pomysłem.

Aga
Były pracownik
@Karol

No cóż,być może ale kiedycsa coś podobnego próbowałam pracując tam zorganizować to pozbyłam się pracy a przez kilka tygodni wiedziałam ze szukają na mnie haka bo sami robiący audyty mnie o tym informowali.Jeszcze nie znasz dobrze DH.Obecni pracownicy są zobowiązani pisemnie do nie mówienia co się dzieje w środku. Ale szczerze życzę aby się udało z tymi związkami

związkowiec
Inne
@Aga

Wyrzucić mogą, pewnie zmyślą coś ale w przypadku wyrzucenia możecie w sądzie w grupie i wywalczyć przywrócenie do pracy lub odszkodwanie. Nicnierobieniem nic nie wywalczycie i będziecie dalej pracować na głodowych pensjach traktowani jak (usunięte przez administratora) aż się sami zwolnicie albo was zwolnią. W pojedynkę nie macie szans ale w grupie siła!

Paweł
Pracownik

Wydaje mi się, że jeżeli chcemy trafić do ludzi chętnych, a tacy się na pewno znajdą w firmie DH, bo wielokrotnie już o tym słyszałem to trzeba do nich jakoś inaczej trafić niż tutaj. Jakby nie patrzeć to tutaj bardzo mało osób zagląda. Popieram.

Kamil
Pracownik
 Pytanie

Może jakiś fejkowy wstępny e-mail żeby zebrać wszystkich chętnych? Potem jakieś spotkanie Teams, zoom. I zrobić niespodziankę dla DH :)

Rafał
Były pracownik

Na recepcji powinno być na zmianie: 2 recepcjonistów, 1 portier i manager. Dochodziło do takich absurdów, że manager był sam który musiał: zameldować kolejkę ludzi, którzy czekają za check inem, przewieźć auto jednego z Gości do drugiego hotelu na parking, wywieźć walizki na górę do pokoju, zaprowadzić Gościa do SPA, który zabłądził i odbierać między czasie telefony. Wisienka na torcie to dodatkowo odrobic się ze swoją całą administracją, bo w przeciwnym razie pretensje od dyrekcji dlaczego nie wyrabiam się ze swoją pracą. A to wszystko przez cięcia i wyzysk który tam panuje. Lekceważą Ciebie i Twoje stanowisko. Mają gdzieś Twoje zdanie i zdrowie psychiczne. Starają sie za wszelką cenę Ciebie upokorzyć i zniszczyć jak najbardziej. A gdy do tego dochodzi to Ciebie po prostu wymieniają. I do tych co ponizej pisali zarzuty, że papieroski, ciągłe przerwy i ploteczki pracownicy mają. To wyobraźcie sobie, że ja musiałem biec do łazienki za swoją potrzebą, bo nie miał kto mnie zastąpić. Dyrektor gdy zobaczył, że recepcja pusta to pretensje, a gdy prosiłem aby stanął na chwilę to odpowiedź usłyszałem “ale na długo, bo mam swoją robotę do zrobienia”. Żadnych zatem papierosków i przerw w firmie DH nie ma, bo nie ma ludzi do pracy i każdy pracuje na wielu stanowiskach bez podwyżki.

HT
Były pracownik
@Rafał

I jeszcze dostaniesz nowego pracownika na przeszkolenie na którego kompletnie nie masz czasu. Stoi więc taki biedak w kącie i czuję się jak 5 koło u wozu, bo sekundy nie masz żeby mu cokolwiek wytłumaczyć. Natomiast przyjdzie taki dyrektor na drugi dzień z oczekiwaniami, że Nowy będzie już alfą i omegą.

Mateusz
Pracownik
@Rafał

My dostawaliśmy praktykantów ze szkół i informacje, że mamy parę dni na wprowadzenie i przeszkolenie takiego 17latka, a potem musimy zmienić grafik i wyrzucić kelnerów i korzystać z darmowej siły roboczej. Śmiech na sali co się wtedy dzieje. Co z tego, że mam 4 osoby na zmianie jak żadna z tych osób nie jest kelnerem i dopiero uczy się tacy trzymać. A stres dla takiego ucznia jest ogromny. Tak jak wiele osób tu napisało, firma Dobry Hotel zniszczy każdego nawet ucznia, który musi odbyć praktyki, a nie za ma takie widzi mi się.

Aleksandra
Były pracownik
 Pytanie
@Rafał

Jako manager również miałam obowiązek robienia " wszystkiego za wszystkich" czyli puste etaty,bo cięcia. Operócz swojej pracy miałam obslużyć gościa w restauracji,biegać do gości w pokojach " ze wstawkami w przeprosiny ,bo np recepcja coś skopała, odebrać dostawę, wtachac ja do magazynu( ręcznie - nie ma miejsca na przejazd wózka plus schody są, ustawić sale pod konferencję,na bieżąco przerwy kawowe posprzątać i uzupełnić. wszystko dosłownie w jednym czasie. Nie było rąk do pracy. Na moje prośby do dyrekcji,że potrzebuje ludzi - odpowiedzi były typu " trzeba lepiej zarzadzać"... kiedy nie ma ludzi bo tnie się etaty - to trzeba się rozdwoić roztroić- żeby dać radę. I tak wracałam z pracy nieprzytomna że zmęczenie - bo udawało mi się w większości to jednak ogarnąć. Jakim kosztem? Wypalenia. Nie ma mnie już w DH i żałuję tylko że tak długo to znosiłam. Ale to już moja sprawa. Nikomu,nikomu nie polecam pracować w tej sieci. Obojętnie w którym hotelu w PL.

Adriana
Były pracownik
@Mateusz

Potwierdzam. W kuchni praktykanci,też nie mieli jak się uczyć ,bo musieli stać na stanowisku " zmywak" ile się dało ,bo zmywak bez etatu. Nie chwilowo. Na stałe! W hotelu 4*. Be zmywaka. Czyli kelnerzy,manager,kto popadnie,praktykanci...w szczególności - jak akurat byli takowi

Krzysztof
Były pracownik
@Aleksandra

Ludzie którzy zastanawiają się nad pracą dla firmy DH właśnie na takich opiniach, których tutaj jest mnóstwo powinno bazować i podjąć decyzja. Wiadomo, że człowiek powinien się uczyć na własnych błędach, ale ta firma już za dużo karygodnych błędów popełniła kosztem pracownika. Niektórzy zapłacili za to zdrowiem. Okropne rzeczy tam spotkały ludzi.

Kucharz
Były pracownik
@Adriana

U nas na kuchni to samo. Problem z ludźmi i zamiast rozpocząć rekrutację to informacje, że nie stać teraz firmę na pokrycie starych etatów i za dwa tygodnie dostaniemy na 3 tygodnie praktykantów. Praktykanci, dzieci które mają się uczyć jak gotować, a nie dawać ich na produkcję albo zmianę wieczorna i kazać gotować jak prawdziwy kucharz. (usunięte przez administratora)

Nick
Pracownik

Przez brak kompetencji u przełożonych dobrzy pracownicy odeszli. Standardy spadły i to bardzo widać. Firma przekombinowała i przestała płacić pracownikom ich pieniędzy. Dużo ludzi nie zostało jeszcze rozliczonych za poprzednie miesiące gdy firma miała rzekomo problemy finansowe, a okazało się, że inwestowali w inne obiekty i kupowali stare kamienice. Wstydźcie się żeby tak (usunięte przez administratora)ludzi!!!!

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kle
Pracownik
 Pytanie

No właśnie chyba nie jest dokładnie opisane. Jest opisane ogólnikowo tzn. coś było, ale nie umiem tego sformułować np. (usunięte przez administratora) wyzysk i nie płacą, omijać to miejsce, blablabla” . Nie wiem jak u innych, ale ja pensje dostaje co miesiąc, jestem rozliczana ze wszystkich godzin. Wyzysk? Bo co? Każą pracować na umowie, która sobie wynegocjowałeś? Przychodzić punktualnie, uczesanym, z czystym uniformem ? Przestrzegać czasu pracy i nie wychodzić co 10 minut na szluga? Czy może właśnie wyganiają was z tych fajek i każą robić rzeczy w czasie przeznaczonym na pracę, a nie później wypłacać nadgodziny, bo przez pół dnia skupiało się na plotkowaniu i narzekaniu, zamiast na pracy? Bo umowy nie podpisałeś? To może pofatyguj się do podpisania? Przypomnij się i przede wszystkim nie zaczynaj pracy, owieczko, bez podpisanej umowy. To jest twój interes, żeby mieć papier. Nie rozumiem, jak myślący człowiek może przyjść do pracy, wykonywać jakieś zadania bez podpisanej umowy! Hotele jak hotele. Była, jest i będzie hierarchiczność. W każdym jednym… ten „plebs” (jak to siebie sami nazywacie), narzeka. Tak było zawsze. Każdy ma wybór. Każdy może zrezygnować i szukać swojego miejsca za tyle pieniędzy ile sobie życzy… Ps. U innych pracodawców też raczej nie będziecie dostawać hajsu na sam fakt podpisanej umowy… tam też trzeba przychodzić do pracy punktualnie, byc czystym, uczesanym, uprasowanym i przede wszystkim świadczyć usługi za które pracodawca wam płaci. ????

Dorota.
Były pracownik
 Pytanie

Umowa ustalona, pensja również- nie dostajesz papierów do podpisu kilka dni- a potem podsuwają ci umowę- zlecenie...a ustalenia były umowa o pracę. Hotel w którym nie ma " stanowiska" zmywak. Kelnerzy lub manager ( bywa i tak) robi zmywak Nieadekwatna ilość pracy do ilości pracowników. Duża impreza typu wesele, nie muszę nikomu mówić ile roboty...robi wszystko 3 osoby( zmywak też i poletka szkła a jakże). Robota do 6 rano. 13 znowu do pracy..... Stare zepsute sprzęty, podarte krzesła, procedura serwisu ustalona a brak narzędzi....przyborniki w do przypraw, czystych kart menu ( za drogi ciągły dodruk). Wstrzymanie na kilka łka miesięcy wypłaty tipów. Wstrzymanie wypłaty prowizji za sprzedaż win( ale ciśnienie na sprzedaż jest oczywiście). Zapytasz o wypłatę nadgodzin- ładujesz na dywaniku- poruszyłeś niewygodny temat. Odbieranie nadgodzin- nie chcą płacić- w wolnym- kiedyś tam.... może jak będzie totalny przestój. Szukanie ratownika do spa że opcją " będziesz tragażem" i ustawiaczem " konferencji. Tipy " na karcie" przepadają w ilościach hurtowych... Panika tylko jak " dyrektorzy " wpadają. Praca " pod dyrektorów" goście mniej ważni- najważniejsze żeby dyrektor "miał jajka usmażone" jak lubi. Zdezelowany sprzęt w kuchni, pourywane uszy w garach, stare brudne deski na bufetach i setki innych...." - oszczędności" w firmie - nie ma na zakupy. Szkoleń brak, tylko durne programy wewnątrz firmowe- "dam ci karteczkę z pochwałą jak coś dobrze zrobisz ". Rotacja coraz większa, " dzieci " bez wykształcenia hotelarskiego " są" zobowiązane do dawania serwisu 4- 5 gwiazdkowego. Jak? Twój problem. Manager cię nie nauczy i tak- sam zawalony milionem spraw i roboty... Każda " reklamacja" gości w recepcji - darmowa kolacja....kuchnia klnie , bo ma za mało przygotowanego jedzenia np, a w restauracji kelnerów nie ma. Darmowe kolację w ilości hurtowej...kto ma obsłużyć? 2 kelnerów- a co tam ,,biegaj i szybciej obsługuj, bo pewnie chcesz się lenić i albo nie nadajesz się ". Wymieniać dalej ...co robią dyrektorzy...co się dzieje w księgowości? Dalej mało argumentów żeby omijać to miejsce szerokim łukiem......

Kle
Pracownik
 Pytanie
@Dorota.

Ok i to jest konkretna informacja. Dziękuję. To skoro umowa nie jest taka na jaką się umawialiście, to dlaczego podpisujecie? No ludzie, jesteście dorośli…

heh
Inne
 Pytanie
@Kle

Ale rżniesz głupa że głowa mała. Po hotelu pałętają się ludzie bez umowy i wykonują obowiązki i oni mają się przypominać, że nie dostali jeszcze umowy? To jest zasmarkany interes pracodawcy. Załóżmy że przyjdzie kontrola z PIP albo co gorsza coś się stanie i ktoś dozna urazu? Kto za to beknie, pracodawca, czy pracownik?

Michał
Były pracownik
@Kle

To jeszcze ze swojego doświadczenia przytoczę. W normalnym zakładzie pracy po roku, ba nawet po pół roku zaczynają się negocjacje co do wynagrodzenia, jakaś lepsza forma umowy. W dh po roku dostałem to samą stawkę, mimo (usunięte przez administratora) za 3, mamienie oczu, jak to jest się dobrym pracownikiem, pochwał ile to dzięki tobie się zrobiło. Odszedłem po zobaczeniu "nowej" umowy. Tak jak Dorota jeszcze wspomniała, to spuszczanie się nad regionalnymi gdy tylko przyjeżdżają do hotelu, jak to jest tu wspaniale i nawet sam pan/pani dyrektor się nagle pojawia w obiekcie żeby przywitać, oprowadzić. (usunięte przez administratora)

Michał
Były pracownik
@Kle

A i jeszcze zapomniałem napisać. Dostałem z miejsca większa stawkę na kierowniczym stanowisku u konkurencji.

Kle
Pracownik
 Pytanie
@heh

No właśnie… kto ? Hahaha Pracownik wykonuje obowiązki bez umowy, wpada kontrola … hotel się wyprze, że nie zna człowieka. Jak coś się stanie- „ale ten człowiek u nas nie pracuje!” . Przecież umowa to zabezpieczenie dla dwóch stron. Pałętasz się bez umowy, to dlaczego się w ogóle zabierasz za jakiekolwiek obowiązki? To jest obowiązek dwóch stron, ale pilnowanie podpisania umowy leżą bardziej po stronie pracownika, który jak się już zabierze za obowiązki oczekiwałby jakieś zapłaty, nie ?

Beti
Pracownik
@heh

Przez tyle lat ile tak pracowałam nie doczekaliśmy się kontroli PiP,no chyba ze zapowiedziane sanepidu

PIP
Pracownik
@Beti

U nas był kucharz na zmianie, który jeszcze nie miał umowy, ale na „już” był potrzebny na zmianie. Kazali mu wybiegać z hotelu i czekać aż skończy się kontrola. Prawie godzinę stał w styczniu na mrozie

1
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja we Wrocławiu na Wierzbowej. Maj 2022. Pan menadżer Robert Z. wykazał się całkowitym brakiem kompetencji. Nie potrafił odpowiedzieć na moje najprostsze pytania dotyczące: zakresu obowiązków, formy ewentalnej umowy, wysokości zarobków, rodzaju serwowanej kuchni, daty rozpoczęcia pracy....... Zadawał żenujące pytania niezwiązane z celem spotkania i sam w żenujący sposób na nie odpowiadał. Odniosłem wrażenie, że zaprosił mnie na plotki, chyba z powodu nudy. Dla mnie spotkanie było bezowocne. Niepotrzebnie straciłem swój cenny czas. Zrezygnowałem z pracy w tym miejscu, o czym niezwłocznie Pan rekrutujący został poinformowany.

Pytania

Dlaczego upieram się pracować na stanowisku kelnera pomimo mojego bardzo dużego doświadczenia w gastronomii? Kilka pytań dotyczących mojego życia prywatnego. (Nie po to zgłosiłem się na rekrutację).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Sopot
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik budowy (kubatura)
Sopot
Flize Gres Sp. z o.o. sp.k.
(115 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Natalia
Pracownik

Wydaje mi się, że najgorzej dzieje się na południu Polski. Dużo pracowników odeszło albo zostali zwolnieni w tym dyrektorzy hoteli albo kierownicy działów. Tylko na najwyższych szczeblach jest kolesiostwo i ludzie są nie do ruszenia. Smutne czasy nastały dla tej firmy. Czarne chmury nad firmą wiszą i muszą coś zmienić żeby pracownicy znowu poczuli się szanowani. Już nie chodzi o cięcia etatów, ale o wyzysk jaki tam panuje. Ludzie są obrażani i traktowani bez szacunku, a teraz wylewa się ten cały żal tutaj.

Agata
Pracownik

Brak doświadczenia oraz odpowiedniego przeszkolenia na stanowiska dyrektora. Z tym samym spotkamy sie w Krakowie - dyrektorem został 26 student, który ani nie potrafi zarządzać ludźmi, ani z nimi rozmawiac, ani ich jednoczyć. Obiecał jednemu pracownikowi podwyżkę już w zeszłym roku, natomiast zwlekał z czasem. Pracownikowi zależy na miejscu, więc czekał i wzorowo wykonywał swoją pracę. W nagrodę otrzymał dodatkowe obowiązki w nowo otwartym hotelu. Zatem pracownik wykonując pracę za dwóch poszedł i poprosił zaległa obiecana podwyżkę. Dyrektor powiedział, że firma nie przewiduje już dla niego podwyżki nawet jeżeli wiąże się to z dodatkowym etatem, a najlepsze to jest to, że dodał „zawsze możesz zmienić pracę jak Ci się nie podoba.”. Takich absurdów jest mnóstwo i tak jak napisałaś „ryba psuje się od głowy”. Przyzwolenie na takie traktowanie wychodzi od dyrektorów regionalnych i samego prezesa. ZERO SZACUNKU MACIE DLA PRACOWNIKÓW!!!!

Wiesia
Pracownik

W zeszłym roku zaczęłam pracę w jednym z Krakowskich hoteli. Nigdy czegoś podobnego nie widziałam wcześniej. Dyrektorowie dostają cynk, że prezes przyjeżdża i zaraz będzie w Krakowie. Dyrektorowie mają swoją grupę na jednej z aplikacji. Informują się tam o każdym ruchu prezesa. Portier stał za rogiem jednego z hoteli i obserwował do którego z hoteli wejdzie. Normalnie chłopa śledził. Potem szybka akcja SMS gdzie się zameldował i czy poszedł od razu do pokoju, czy może do innego hotelu coś zjeść. Dochodzi do takich absurdów, że dają sobie znać, że np zjadł tylko tatar, więc na pewno pójdzie gdzieś jeszcze na kolację. A jak ma wieczór w SPA to już nie wyjdzie z hotelu. Panika na każdym kroku, stres który pada na pracownika jest niewyobrażalny. Managerowie zastraszeni przez dyrektorów zanim cokolwiek się jeszcze wydarzyło, następnie wystraszony manager wyładowuje swoje frustracje na recepcjoniście/ kelnerze itp itd… wszystko po to, bo przyjeżdża prezes firmy, który jest postrachem w całej firmie. Ja rozumiem mieć szacunek i dystans do swojego chlebodawcy, ale to jest po prostu złe. Najsmutniejsze chyba w tym wszystkim był fakt, że gdy prezes miał mieć operację co wiązało się z jego dłuższym nie przyjeżdżanie do swoich hoteli to ludzie się cieszyli. Tak bardzo się bać, że choroba człowieka uspakaja atmosferę i pracownik czuję ulgę. Jeżeli ktoś mi tu napisze, że to normalne to naprawdę tracę wiarę w ludzi :(

Kelner
Pracownik

Na zmianie jest nas dwójka i mamy pracować w dwie osoby na restauracji i na barze, który znajduje się na końcu hotelu. Gdy Gość wchodzi do baru to recepcja nas woła, że mamy tam iść. W przypadku gdy mamy pełną restaurację i kuchnię daleko gdzie wymagane jest od nas abyśmy: Witali Gości, mieli czas na krótką pogawędkę, zebrali zamówienie, przynieśli i zaserwowali wino, posprzątali, przygotowali ciepłe napoje, biec na kuchnię i w tym samym czasie jest takich 7 stolików. Goście ciągle wchodzą, my dostajemy cynk, że ma któryś z nas biec na bar i zamienić się teraz w barmana. Ktoś z nas rzuca wszystko i biegnie na drugi koniec hotelu. Jedna osoba która wita Gości i zaprowadza do stolika, a w tym samym czasie inny gość czeka na płatność, kuchnia dzwoni, inni czekają na kawę to serwis staje się do ****. Presja dla kelnerów i Gości. Manager nawet jak chce to nie może nikogo nam dać do pomocy, bo sam ma uwiązane ręce. Cięcia… to się nazywa wyzysk. Takich przykładów jest w naszym hotelu bardzo dużo w każdym dziale.

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Kelner

Dokładnie tak. Ze szczegółami opisana sytuacja jak wygląda praca w DH. Nierealne oczekiwania, do zbyt małej ilości pracowników i obowiązków. Obowiązki 5 osób zwalone na 3. Byłam tam ,wiem doskonale. Jako manager słyszałam od dyrekcji " trzeba zarządzać lepiej, nie sztuką jest dobrze pracować jak jest sporo ludzi do pracy...." Ale z 2 osób zrobić 5? Jest sztuką. Niemożliwą. I to za ochłapy nie pieniądze. Dalej ktoś nie rozumie dlaczego nie można tam pracować? Widzicie ładne wnętrza i myślicie że będzie fajna praca. Nic takiego. Hotel urządził ktoś inny,ktoś inny jest właścicielem a zarządza dh. Wyszystująca, bezczelna firma.Wysysk w biały dzień. Juz niedługo p. Mieczkowski....niedlugo

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Michał
Były pracownik

Przecież większość już odeszła z tego (usunięte przez administratora) i wyrażają zdanie o swoim byłym pracodawcy. A wy dalej z "Hexo" zarabiajcie swoją średnią krajową i brońcie tych wyzyskiwaczy, może dostaniecie podwyżkę inflacyjną za swoje oddanie.

Karolina
Pracownik
 Pytanie

@Iwona serio uważasz: „ Jeśli pracodawca nie dotrzymał warunków umowy, rozwiążcie ja. W czym jest wasz problem?” Jest to ok? Wystarczy zmienić pracę, a pracodawcy dać przyzwolenie na nie wypłacanie i nie dawanie wypłaty? Właśnie przez takich jak Ty na rynku pracy jest tak źle, bo dla Ciebie wystarczy zmienić pracę i tyle. Idź, pracuj chociażby przez parę dni za darmo i potem powiedz rodzinie, która utrzymujesz „no trudno, pracowałam za darmo. Pójdę gdzie indziej i może tam zapłacą. (usunięte przez administratora) to co piszesz.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

Byłem w tej sytuacji. Miałem umowę z dyrektorem, że po 3 miesiącach dostanę umowę o pracę i X zł podwyżki. Po 3 miesiącach usłyszałem, że to nie jego decyzja, ale nie może mi dać ani umówionych pieniędzy, ani obiecanej umowy. Gdybym wiedział na samym początku, że jest to niepewne nie podjąłbym się tej pracy, bo ja mam określone standardy w jakich chce pracować. I zgadnij co się stało? Musiałem odejść i znowu zacząć szukać pracy na nowo. Pracodawcy to obleciało i uważam, że to jest nie fair traktowanie tak pracowników i to właśnie przez takie „Iwony” pracodawca jest bezkarny, a człowieka naraża na stres i nie słuszne traktowanie. Zmarnowałem swój czas i zapał, a na prawdę się starałem, bo zależało mi na tej pracy. Sytuacja z Krakowa.

Też Michał
Były pracownik
@Michał

Dokładnie. Ludzie piszą tutaj podając przykłady jak np: brak obiecanych wypłaconych pięniędzy. Brak umów. Wyzysk, czyli liczba obowiązków większa niż powinna przypadać na jednego pracownika. Niekompetentni młodzi dyrektorowie. I dużo, dużo więcej. Trzeba po prostu czytać ze zrozumieniem. A Ci co bronią i tak piszą to z samej „góry” gdy tylko ocena do 2.0. To już któryś raz gdy wtedy się uruchamiają.

Alicja
Kandydat

W firmie jest tak źle, że aż ciężko w to wszystko uwierzyć. Południe Polski całe leży. Ludzie uciekają i okropne historie opowiadają co ich tam spotkało. Wyzysk, niewypłacanie pieniędzy za pracę, ludzie pracujący bez umów, które są im obiecane, przełożeni odzywają się do pracowników jak do smieci. Zero szacunku dla pracownika. Chcialam tam pracować, ale teraz cieszę się, że omija mnie to wszystko.

Hotelarz
Pracownik

Jestem hotelarzem z zawodu i z zamiłowania. Swoje przepracowałem i swoje widziałem w wielu miejscach. Natomiast to co zastałem w firmie Dobry Hotel po prostu mnie przeraziło. Miejsce pracy bardzo odbiega od norm prowadzenia hoteli. Wielu młodych dyrektorów po prostu nie ma doświadczenia na tym stanowisku. Chłopak 26 letni powinien przebyć lata na stanowiskach kierowniczych, albo chociaż dostać odpowiednie szkolenia, a oni łatają dziury na stanowiskach dyrektorskich niedoświadczonymi osobami. Oni są młodzi i oczywiste, że będą popełniać błędy, ale niestety firma, a w szczególności pracownicy najbardziej dostają po uszach. Dodatkowo nie płacą umówionych pieniędzy, zwlekają z umowami, nie trzymają się umówionych terminów, unikają złożonych obietnic, szkalują pracowników. Bardzo, bardzo nie ładnie Panie prezesie, bo to od Ciebie wszystko wychodzi. Pan Leszek jest o wszystkim informowany, a przymyka oczy i zezwala na te wszystkie niesmaczne sytuacje, które mają tam miejsce. Wydaje mi się, że ludzie się już zbuntowali i wyleje się wszystko. Wystarczy, że jedna osoba to zgłosi i potem pójdzie samo.

Pracownik
Pracownik

@Pracodawca póki nie zaczniecie wyciągnąć wniosków z tego co robicie od dłuższego czasu i jaki jest wyzysk, zastraszanie, poniżanie i przejawianie (usunięte przez administratora)panuje w tej firmie to nie będzie lepiej.

Zakopane
Pracownik

To było jedno szkolenie i tyle. Od dwóch lat tam pracuje i szkoleń żadnych nie ma. Nawet czasu na przeszkolenie pracowników typu kelner/recepcjonista/ housekeeper nie ma, poniewaz są takie cięcia, że przy zatrudnieniu „nowego” daje mu się tylko tacę, albo szmatę do sprzątania i ma sam wiedzieć jak pracować. A gdy jednak czasem jakiś mądry manager da mu do pomocy doświadczonego pracownika to potem dyrektor robi awanturę, że etaty będą przekroczone. Dużo, a nawet bardzo dużo dobrych ludzi odeszło przez cyrk który się dzieje w firmie.

Wszystkie miasta
Były pracownik
@Zakopane

Tak się dzieje we wszystkich hotelach, nowi pracownicy przychodzą po czym odchodzą po przepracowaniu góra 2 tyg. jak widzą ogrom obowiązków i wynagrodzenie. Wszyscy a przynajmniej większość dobrych ludzi już odeszła do konkurencji albo na dobre zakończyła przygodę z hotelarstwem. @Pracodawca bardzo mi przykro, że Panie z centrali odpowiedzialne za HR muszą to czytać, które swoją drogą nie są temu niczego winne, natomiast Pan, Panie Leszku i cała zgrajo regionalnych (usunięte przez administratora), ogarnijcie się wreszcie, bo niedługo wam to imperium upadnie. Nie pozdrawiam

Aneta
Były pracownik
@Zakopane

Tak. Potwierdzam. Pracowałam tam. Koszmar praca dla tej niby sieci. Wyzysk,bezczelość,brak szacunku. Ludzie ,którzy decydują w kwestiach jak dobór win, kawy, serwisu , jakości jedzenia - w większości ( bywa kilku dobrych managerów,ale oni też na wiele wyborów nie mają wpływu) - kompletnie się nie znają na smakach,markach,jakości. Na hotelarstwie. Uciekać i szerokim łukiem unikać.

Pracownik
Pracownik
@Zakopane

Było jedno, ale powiedzieli przecież że będą następne. Ale poprawa wymaga czasu. Dajmy im ten czas. A jak się nie podoba, to zawsze możesz sobie pójść do konkurencji, skoro tam jest lepiej. Ja wiem, że nie jest. Tam też wymagają. Tam też płacą za wykonaną pracę, a nie śmiechyhichy na papierosku. Jak coś jest psute latami, to nie oczekuj, ze zostanie naprawione w dwa dni.

XYZ
Pracownik
@Wszystkie miasta

I to jest właśnie najgorsze, że brak w tej firmie stabilizacji. Za duży przemiał ludzi, a za mało zostaje doświadczonych. Panie w HR tylko czytają i nic z tym nie robią. Jest gruba akcja teraz w Krakowie z pracownikami i te Panie z HR chowają wszystko pod dywan i chronią tych na samej gorze. Tam ręka reke myje. Wszystko niedługo i tak wyjdzie na światło dzienne, więc nikomu tam tak kolorowo nie będzie.

Krk
Pracownik
 Pytanie

Pojawiła się opinia o szkoleniach ze sprzedaży- też je przeszliśmy i akurat uważam że to było super! Bo wcześniej szkoleń nie było. Kto chce to z nich wyniesie bardzo dużo, a kto nie chce to nie wyniesie. Proste, nie? Kwestia nastawienia. Od czegoś trzeba zacząć.

Zakopane
Były pracownik
@Krk

Wcześniej to nie było chyba nigdy żadnego szkolenia z niczego. W każdym razie u nas

Gdańsk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Były pracownik
 Pytanie

To co się dzieje od Października w tej sieci to jakiś dramat totalny. Pracuje już kilka dobrych lat u nich ale takiego czasu jak ostatnie pół roku nie pamiętam. Ty się starasz a wszystko co robisz jest i tak źle. Przyjedzie sobie dyrektor żeby szkolić nas z programu more, na koniec jest egzamin i dostajesz voucher !uwaga! Do wykorzystania w hotelach sieci. Dajcie ludziom jakieś pieniądze, premię i naprawdę będziemy robić swoją pracę. Wolałbym mieć gwarantowaną premię co miesiąc nic najniższą. Jak mam najniższą nie będę polecać żadnego programu more. Obowiązków coraz więcej a pensja najniższa bo wzrosła najniższa w kraju… jeżeli przed podwyżką najniższej miałam 2800 na rękę. Po podwyższcie mam 3200. To czemu nie podniesiecie mi tego co miałam wcześniej więcej od najzniszej? Nie polecam tego dziadostwa zwanego dobrym hotelem. Okres wypowiedzenia jest całe szczęście 3 miesięczny ale istnieją jeszcze zwolnienia lekarskie :) a i nie wykorzystam urlopu zaległego. Będę tak długo robiła żebyście mi wypłacili zaległy urlop. A nie na waszą komendę go wykorzystywać.

Hexo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 40 dni.
Pracownik
 Pytanie

Rzeczywiście firma zrobiła dym ze wstrzymaniem premii do kwietnia, ale nie mogę już czytać tych bzdur…. Po pierwsze- pracowniku- kto negocjował Twoją umowę o pracę i stawkę na jaka się zgodziłeś? Chyba nie twoja przedszkolanka, tylko Ty. Ty, podpisując dokument zgodziłeś się na warunki płacowe. Do kogo możesz mieć pretensje, że za mało zarabiasz? Do siebie. Po drugie- w Krakowie jest kilku bardzo słabych i bardzo niekompetentnych dyrektorów i kierowników (recepcji szczególnie). I na to ogromny wpływ na komfort pracy. Po trzecie, pracownicy sami tworzą nieprzyjemną atmosferę plotkując, buntując przeciwko sobie innych pracowników (szczególnie tych nowych). W Krakowie jest to bardzo widoczne w dwóch 5- gwiazdkowych hotelach. Tworzą się kliki / obozy… Dużo świetnych kierowników odeszło z tych hoteli właśnie przez atmosferę budowaną od dołu. Pracownicy wcale nie są tacy nieskazitelni- stoją na szlugu przez większość czasu i knują, plotkują i obgadują, a potem mają pretensje że nikt im nie chce dać podwyżki… Rzygac mi się chce widząc komentarze, bo sam jestem przykładem osoby, która ciężko pracuje i wielokrotnie otrzymywałem podwyżkę, bez proszenia się o nią… Nie musicie robić dodatkowych zadań, żeby ktoś was docenił… wystarczy że będziecie poprawnie robili to, na co się zgodziliście podpisując umowę tzn. pobierać wynagrodzenie za poprawne wykonywanie swoich obowiązków. Jak się nie podoba, to drzwi są otwarte. Nikt was nie trzyma na stanowiskach na siłę. A są w hotelach egzemplarze, które chodzą i narzekają od LAT, że „malo praca”, a na pytanie czy zrobiłeś coś w kierunku aby to zmienić odpowiadają „to i tak nic nie da” i idą zatruwać atmosferę dalej… Czy wy jesteście poważni?! Czy w tych wszystkich negatywnych komentarzach są jakieś konkrety? Nie ma. Jest jedynie wylana żółć, która nic nie wnosi merytorycznego, a jedynie psuje opinie… nie do końca słusznie.

Praca tam to jak zły sen
Były pracownik

Były pracodawca to kompletna porażka! Żadnych benefitów, ledwo przekraczająca najniższą krajową płaca, a personel dłużej pracujący ma swoje własne kółko wzajemnej adoracji. Traktowali nas jak nic nie warte tłumoki, którzy są tam tylko po to, żeby ich nadęci przełożeni mogli na nas sobie pojeździć. Na początku dawali nam wolne dni jako prezent, ale potem wyłaziły wnioski o urlop z nakazem podpisu. I jeszcze dodawali, że to pozostałość z tamtego roku, więc jak nie podpiszemy, to przełożeni nam go narzucą. (usunięte przez administratora) i obietnice bez pokrycia były na porządku dziennym. Ciągle kręcili nam kit i wciskali różne brednie. A co do Pani M.K., to nawet nie mam słów. Cały czas siedziała w hotelu i zmieniała zdanie jak wiatr. Rano wydawała polecenia, a potem z tego wykręcała się jak węgorz. A jak chcieliśmy porozmawiać z dyrektorami o ich niezrozumiałych decyzjach i tej beznadziejnej atmosferze, to ci wszyscy tchórze uciekali tylnymi drzwiami. Takie coś to jakaś parodia. Nawet diabłu bym nie polecił tego miejsca. Wchodząc tam, można dostać depresji i uwierzyć, że jest się całkowicie bezwartościowym człowiekiem. Niebezpieczne dla zdrowia psychicznego.

Antośka
Inne
@Praca tam to jak zły sen

Ale to w całej firmie oscylują zarobki w granicach najniższej krajowej? A dają przynamniej umowę o pracę? Skoro ciężko o komunikację z przełożonymi, to może atmosfera między pracownikami ratowała sytuację?

Zmęczony
Były pracownik
 Pytanie
@Antośka

Jako zwykły szeregowy tak, wydaję mi się, że oferowali nawet mniej, kierownicy mają niewiele więcej. W zasadzie tylko dyrektorzy i podobne stanowiska przytulają grubą "pajdę" za wyniki hotelu (twierdzą, że nic z tego nie mają i tylko wyłącznie dla statystyk), ale ciągła presja i narzucanie coraz to nowych obowiązków byle by zrobić ładne cyferki nie bardzo współgra z wypowiedzią zarządu. Na początku dostajesz umowę zlecenie na bodajże 3 miesiące? Podczas której nie dostajesz premii ze sprzedaży (zresztą bardzo często się to zdarza, że nawet na UoP tej premii nie ma, bo hotel nie wyrobił budżetu) Potem faktycznie ta umowa o pracę jest. Atmosfera między pracownikami szeregowymi to jedyny aspekt tej pracy który jako tako ratuje cię od popadania w depresję, zarząd i dyrektorzy mają cię za robaka którego trzeba zajechać przy najmniejszym koszcie. Ogólnie osoba wyżej bardzo dobrze to ujęła i tak się dzieje we wszystkich hotelach tej firmy.

anonim
Inne
@Zmęczony

Niewiele więcej to ile konkretnie na rękę więcej? 100zł może 200 zł ? Dokładanie obowiązków ma przełożenie na większą wypłatę? Jakie są zasady wyrobienia budżetu?

Maria
Były pracownik
@anonim

Do opisu sytuacji w DH pasuje doskonale stare polskie przysłowie: OBIECANKI CACANKI A GŁUPIEMU ....ZNÓW OBIECANKI Budżet śrubowany tak,aby nie był osiągalny dla tych mrówek zarabiających na rozwijającą się sieć .A w DH zostają Ci ,którym wmawia się ,ze wszędzie zarabia się tyle samo.Ale co się dziwić,skoro udało się frakcji rządzącej to czemu miałoby się nie udać żołnierzom prezesa.Trzeba stamtąd odejść by spoglądając wstecz zobaczyć w jakim kieracie się przebywało.

Olga
Inne
@Maria

A co jaki czas średnio jest podnoszony budżet? Nigdy się nie zdarzyło żeby osiągnąć budżet? Na tą chwilę ile on wynosi?

anonim
Inne

Serio? Mowa o tych premiach ale ja nie za bardzo wiem o jakich kwotach w ogóle mowa. Ile mniej więcej one wynoszą, że aż tak bardzo nie chcą ich wypłacać? Poza premiami macie jakieś inne dodatki chociażby na święta?

Krzysiek
Były pracownik
@anonim

Voucher swiateczny w wyskosci 500zl do wykorzystania w sieci Dobry Hotel i w zasadzie to tyle

Mati
Pracownik
@Krzysiek

Premi nie ma wogole bo niby ciężką sytuacja w firmie od pandemii. jeśli chodzi o wypłaty to masakra nie polecam. inaczej się obiecuje a inaczej jest naprawdę.

anonim
Inne

Co to znaczy dobra premia konkretnie? No i te ochłopy? :P Aż taka duża jest różnica między kwotami? Pracuje się na nie indywidualnie, czy zespołowo? Tak ogólnie, już pomijając kwestie tej premii itp, co myślisz o pracy tutaj? Jeśli chodzi o atmosfere itp?

anonim
Inne
@Mati

Tzn. jak obiecują, a jak jest, mógłbyś konkretniej o tym napisać, bo to dosyć ważnej? Jest jakaś istotna różnica w tych sumach? Czyli nie zanosi się, żeby była premia, a jak z podwyżkami?

Swoje wiem
Pracownik
@anonim

Obiecany awans od roku brak podwyzki od 2 lat. Podobno stan firmy jest krytyczny xd z mojego dzialu przychod wiekszy o 25% BRAK PREMII OD ROKU

3
Aneta
Były pracownik
@Praca tam to jak zły sen

Zgadzam się w 100%. Pracowałam prawie rok. Koszmar

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Katarzyna H
Były pracownik

Zgadzam się, ktoś o nich powinien jakiś materiał nakręcić. Jakiś dziennikarz powinien się zatrudnić w jednym z hoteli (najlepiej w Krakowie, bo tam największe nr odchodzą) i nagrać jak to wygląda od samego początku i co naprawdę pracownicy mówią o dyrektorach i oszustwach które tam panują. Obrażają ludzi na okrągło i (usunięte przez administratora) to na porządku dziennym tam jest. Na pewno znajdą ludzi którzy zechcą mówić.

Katarzyna H
Były pracownik

Obiecują ludziom pieniądze których później nie płacą. Powinni się wstydzić to jak traktują ludzi i do jakich okrucieństw tam dochodzi nad pracownikiem. Niech ludzie wiedzą jaką koszmarną firmą jest firma Dobry Hotel, która w niczym nie jestem dobra. Żałosne. Niszczą psychicznie dobrych pracowników którzy chcą tylko pracować i zarabiać. SKANDAL!!!!

Krakow
Były pracownik

Jestem z Krakowa i każdemu odradzam tam pracę. Dobry Hotel niszczy ludzi :( pieniędzy tam dużych nie zarobicie, a tylko zdrowie stracicie. Bardzo, bardzo zle miejsce i wiele złych ludzi tam pracuje. Nie masz na górze „znajomych” to jesteś NIKIM i oni Ci to udowodnią.

Nie polecam
Były pracownik

Dodam swoje pięć groszy, bo ten temat nie był chyba wcześniej poruszany. Mianowicie w hotelach praktykuje się wewnętrzne "wałki", tj. sztuczne tworzenie obłożenia w hotelu aby podnieść statystykę a co za tym idzie większe pieniążki dla dyrektorów i zarządców obiektu, aczkolwiek nie wiem czy centrala jest świadoma tej praktyki. Kolejną rzeczą są przekręty w różnego rodzaju konkursach, gdzie wygrywają osoby, które: a) są bliskim znajomymi menedżera/dyrektora b) osoby które trzeba udobruchać aby się nie zwolniły w kolejnych tygodniach. Osoby, które faktycznie zasłużyły nigdy nie są wynagradzane. Na koniec dodam jeszcze, że osoby na wyższych stanowiskach są niekompetentne, wybierane tylko za, kolokwialnie mówiąc dobre lizanie (usunięte przez administratora) Serdecznie nie polecam tej firmy

Ludomira
Były pracownik
@Nie polecam

Tak, 100% prawda. Ten cały konkurs KUDO, który ma polegać na kwartalnym wybieraniu pracownika z największą liczbą głosów jest o kant rozbić. Dyrektor sam wybiera osobę, która chce udobruchać żeby została. Najgorsze jest to, że pracownicy widzą kto naprawdę dostał najwięcej imiennych głosów, bo jest to ogólno dostępne. Zatem kosztem pracowników dyrektor wyciera sobie twarz naprawdę zasłużonymi pracownikami którzy zasługują na wyróżnienie. Żałosne. Wstyd Dobry Hotel, wstyd!!! Albo jak raz firma nie opłaciła pracownikom kart multisportu (za którą sami sobie płacą, bo firma pobiera pieniądze) i ludzie stali jak Barany przed tymi siłowniami/fitnessami i nie mogli się dostać. Firma wzięła ich pieniądze i tyle ich widziano przez parę dni dopóki nie uregulowali płatności. Nie polecam, bo bardzo dużo takich krzywych rzeczy się tam dzieje.

Zostaw merytoryczną opinię o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 10 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Przejdź do nowych opinii