Arra Group Sp. z o.o.

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Arra Group Sp. z o.o.

Las palmas
Pracownik
 Pytanie

Firma arra niewiem jak tam jest??? Zostać u nich kierowca kat b??oto jest pytanie....warto??

Ewelina Koziar
Pracownik
@Las palmas

Dzień dobry! Zapraszam do złożenia dokumentów. A na forum jak to na forum, ile osób, tyle opinii... Pozdrawiam serdecznie

Varsava
Kandydat
 Pytanie

Dzień Dobry Widnieje ogłoszenie na kat.B kraj-Warszawa I mam z tego powodu kilka pytań Na ogłoszeniu nie widnieje wymaganie ADR Jeśli kandydat nie może dostarczyć przez najbliższe miesiące niekaralności to czy ma szansę zostać przyjęty, jeśli posiada doświadczenie 5 letnie na kontenerach 8 paletowych ,jest z okolic Warszawy ma 30 lat ,aktualną książeczkę sanepid,badania psychotechniczne ? Pozdrawiam

Pracodawca

@Varsava

Dzień dobry. Podstawą zatrudnienia jest zaświadczenie o niekaralności. Można nie mieć doświadczenia, ADR można zrobić później, ale niekaralność oraz badania psychotechniczne są niezbędne. Jeśli chciałby Pan otrzymać więcej informacji na temat warunków zatrudnienia, zapraszamy do kontaktu pod numerem 535507071 lub do odwiedzenia naszej strony www.arra.pl - zakładka kariera. Pozdrawiamy, Zespół ARRA GROUP

Łukasz
Kandydat
 Pytanie

Witam mam pytanie ile zarabia kierowca kat "c" po kraju??

Pracodawca

@Łukasz

Dzień dobry. Ze względu na różne opcje, proszę o kontakt z panią Anną Szczepańską pod numerem telefonu 535 507 071. Udzieli ona Panu szczegółowych informacji. Pozdrawiam serdecznie.

Mapet
Były pracownik
@Łukasz

Nie szukaja na C

Karolina
Kandydat

Jakie są zarobki netto na start na transporcie krajowym

Pracodawca

@Karolina

Dzień dobry. W tej kwestii bardzo proszę o kontakt z panią Anną Szczepańską pod numerem telefonu 535 507 071. Udzieli ona pani szczegółowych informacji na ten temat. Pozdrawiam serdecznie.

Kierowca Międzynarodowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dzisiaj odbyłem rozmowę rekrutacyjną , Pani z HR miła , rzeczowa . Rozmowa długa ale też zadawałem dużo pytań , potem test z jazdy busem ;) Myślałem że to będzie parking a pojechaliśmy w miasto , trochę było stresu ale Pan z Floty też przesympatyczny. Ogólnie rekrutacje oceniam bardzo pozytywnie , a co do samego testu to pozwala sprawdzić swoje umiejętności , kierowca odpowiedzialny jest za siebie , pojazd i ładunek . Ogólnie rekrutacja na +

Pytania

Jako rezultat zaznaczyłem iż dostałem pracę ale nie przyjąłem gdyż nie było możliwości zaznaczenia innej odpowiedzi a jestem umówiony za tydzień w celu ustalenia konkretnych kroków.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Beata
 Pytanie

Dzień dobry. Czy może mi ktoś powiedzieć jak się pracuje w biurze? Na jakim poziomie sa zarobi i czy można liczyć na długotrwałą współpracę?

Pracodawca

@Beata

Dzień dobry, bardzo dobrze się pracuje, i w biurze i za kółkiem :) Zarobki uzależnione są od zajmowanego stanowiska i doświadczenia. Zapraszam do zapoznania się z ofertami i złożeniem podania na www.arra.pl/kariera Pozdrawiam, Ewelina

Tomek
 Pytanie

Jak wygląda praca w biurze? Czy w firmieda się popracować dłużej?

Pracodawca

@Tomek

Dzień dobry! Bardzo dobrze wygląda :) I jak najbardziej da się popracować dłużej. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami i złożeniem podania na www.arra.pl/kariera Pozdrawiam, Ewelina

Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w ARRA GROUP?

Pracodawca

@Pytanie

To zależy od stanowiska :)

Wiesław
 Pytanie

Witam. Czy jest możliwość rozpoczęcia kariery w waszej firmie jako kierowca kat b w transporcie międzynarodowy bez doświadczenia. Mam ważny paszport . Aplikacje składałem w portalu PARACA.PL DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDŹ

Pracodawca

@Wiesław

Dzień dobry, oczywiście, że istnieje taka możliwość. Proszę o kontakt z panią Anią pod numerem telefonu 535 507 071. Udzieli ona Panu wszystkich potrzebnych informacji. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie, Ewelina

Piotr
 Pytanie

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy transport krajowy jest również obsługiwany z oddziału w Głogowie (wyjazdy i zjazdy)? Jakiś czas temu zrezygnowałem ze złożenia CV przez to, że mam daleko do Torunia. Ewentualnie rozmyślałem, czy indywidualnie byłoby możliwe przedłużenie wyjazdu po kraju na system międzynarodowy. Natomiast ostatnio przeglądając ogłoszenie zobaczyłem taką notatkę "Wyjazdy z oddziału w Toruniu/Głogowie." Stąd pytanie o wyjazdy i zjazdy w Głogowie (krajówka). Z góry dziękuję za odpowiedź.

3
JANEK.
@Piotr

Witaj,praca na kraju wygląda w ten sposób: 1)Dzwonisz do firmy,siedziba w Głogowie. 2)Po obgadaniu szczegółów,wysłaniu CV i tego czy zostaniesz przyjęty do pracy bo to podstawa i jedyne wyjście z sytuacji dostaniesz formularze do wypełnienia na e-mail...wszystko Ci powiedzą na rozmowie kwalifikacyjnej którą odbędzie się na Skype,przez Internet bo nie wiem skąd jesteś a zatrudnieniem do pracy nowego pracownika zajmuje sie tylko Głogów,Toruń się tym nie zajmuje...Toruń to Spedycja krajowa i tylko to a zatrudnieniem zajmuje się Głogów,Siedziba firmy ARRA GROUP. 3)Jeżeli będą zainteresowani i Cię zatrudnią to będziesz musiał tam pojechać już po zrobieniu badań lekarskich,książeczki z sanepidu,psychotestow,zaświadczeniu o niekaralności oraz świadectwa ADR jeśli posiadasz,wszystkiego dowiesz się podczas rozmowy ale te 3 rzeczy są najważniejsze czyli Badania lekarskie,psychotesty,książeczka zdrowia(sanepid) bez tego ani rusz...później niekaralność oraz ADR ale to musisz spełniać...następnie jak już będziesz w Głogowie pojedź tam najlepiej pociągów lub z kimś bo dojedziesz tam szkolenie BHP oraz szkolenie stanowiskowy z obsługi samochodu,instruktaż i dostaniesz tam w siedzibie firmy samochód na stan oraz telefon komórkowy oraz karty do bankomatu oraz paliwową Orlen do tankowania samochodu. 4)Po szkoleniu i zgodności w dokumentach,odbiorze samochodu dojedziesz w 1 trasę. 5)Toruń nie zajmuje się przyjęciami do pracy...tam znajduje się spedycja i to z nimi tylko współpracujesz,Głogów już nic do Ciebie nie będzie miał,reszta zależeć będzie tylko od Ciebie i Twojego Spedytora z którym będziesz pracować...Czyli początek owszem Głogów,podjęcie pracy,szkolenia odbiór Auta...Ale później tylko Toruń...praca wygląda tak ze jeździsz po Polsce od Poniedziałku do piątku...weekend masz wolny i kontaktujesz się telefonicznie że swoim spedytorem z Torunia.Spedytor Tobą kieruje Głogów tylko Cię zatrudnia albo ewentualnie zwalnia.

JANEK.
@JANEK.

Samochód będziesz miał pod dom i z domu wyjeżdżasz w trasę i tym samochodem po trasie zjeżdża się pod do. Samochód masz na stan i nigdzie bo nie oddajesz jest twój na cały okres współpracy nigdzie bo nie odwozisz ani nie odbierasz.Dostajesz go w Głogowie i już zostaje u Ciebie pod domem jest jakby (usunięte przez administratora)nie ma czegoś takiego jak na miedzynarodówce że auto musisz zdać po zjeździe i jak wyjeżdżasz to popierasz znów samochód,na krajówce auto masz na stan pod dom i za niego odpowiadasz...kontaktuje się z Tobą spedytor z Torunia bo na krajowce jezdzisz pod Toruniem i on Ci wyznacza cele bo zrealizowania Ty tylko jezdzisz od pon. Do pt. Weekend wolny auto pod domem.

Piotr
@JANEK.

Rozumiem, dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze 2 pytanka ile tygodniowo pokonuje się kilometrów i ile dziennie robicie średnio załadunków/rozładunków.

JANEK.
@Piotr

Różnie raz w ciągu dnia robisz 300-400km. 1 załadunek 1 rozładunek... A czasem stoisz dzień i cisza totalna,

2

Pracodawca

@Piotr

Cześć, Piotr. Najlepiej będzie, jeśli zadzwonisz pod numer 535 507 071. Tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na interesujące Cię pytania. Pozdrawiam, Ewelina

Pytanie
 Pytanie

Czy w ARRA GROUP są szkolenia zewnętrzne?

Mapet
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Tzn ??

Pracodawca

 Pytanie
@Pytanie

Dzień dobry, oczywiście, że są, jednak ich rodzaj uzależniony jest od stanowiska. Jakie konkretnie Pana interesuje?

DabQ

Poszukują z okolic Wwa oraz Poznania

Kierowca C E

Witam. Dzisiaj i ja podzielę się swoją opinią na temat pracy w Arra jako kierowca C+E. Pracowałem jako kierowca na tzw., dużym. System 2/1 "umówiony na gębę" bo w umowie mamy zapis 1/1 etatu. Wynagrodzenie na czas. Dieta za delegacje kierowcy rozliczana max do 7 dni od zjazdu. Podstawa liczona od 1wszego do 1wszego i wpływ na konto każdego 10tego dnia miesiąca. Parkingi praktycznie tylko płatne i Autohof. Jezdza prawie że wszędzie. Przez pierwsze 4 miesiące od zatrudnienia wszystko było tak jak należy. Informacja o wyjeździe w trasę przez telefon,data godzina jakie auto wszystko ok. Jeśli chcecie swoje auto to 2/weekend a tak to przesiadki. Do domu ściągali też terminowo. Przez pierwsze 4 miesiace. Tabor to praktycznie same actrosy mp4, 2 dafy xf 106 a reszta lata po Polsce bo już się nie nadaje na UE. Po 4 miesiącach zaczęły się przeciągania w trasie, nie terminowe zjazdy do domu i w praktyce wychodziło 3/1. Było kilka rozmów na ten temat, próśb żeby nie przeciągali w trasie bo umowa była. 2 na 1 i koniec. Mówiłem, tłumaczyłem ze ja też mam swoje życie, obowiązki w domu, dziecko itd ale nic to nie dawało. Kierowca swoje Arra swoje... W trasie bardzo czesto blokowane sa karty paliwowe albo wgl nie działają. Często karty byly konfiskowane na bramkach autostradowych z powodu braku środków finansowych. ( sam miałem taki przypadek) Jak coś się spieprzy w aucie na zachodzie to raczej ciężko się doprosić o servis np niemiecki czy francuski czy holenderski i przeciągają do zjazdu na bazę pod pretekstem "przy zjeździe pojedziesz na servis i zrobią" a tak naprawdę auto zjeżdża na bazę mycie tankowanie i na drugi dzień wsiada inny kierowca i leci w trasę dalej... No chyba że auto jest już unieruchomione w trasie to w moim przypadku ściągali ALA servis z Polski... Rozumiem koszty. Ale to puzniej my kierowcy jeździmy skorupami... Kierowcy do dnia dzisiejszego zgłaszają usterki, starają się umówić na servis ale ciężko to idzie. W spedycji przemiał za mojej kadencji był ogromny. Przez lekko ponad rok co 3 msc zatrudniali spedytora/kę bo każdy widział co się dzieje i uciekał. Główny spedytor, menager spedytorów, niewiem jak chłopa nazwać bo podczas jednej rozmowy że spedytorem prowadzącym poinformował mnie ze Pan Bartosza T., jest moim przełożonym i on decyduje o wszystkim,np., kiedy mogę wziąść urlop czy da mi podwyżkę itd. Kiedy stwierdziłem że nie zatrudniałem się u spedytora czy kierownika spedycji tylko u Pana Artura Ratajczaka który jest prezesem firmy Arra to temat odrazu się urwał. Facet ma wiecznie problem. Bulwersuje się przez telefon,broń boże zadzwonić do niego z jakimś problemem. Pewnego razu byłem w trasie. Byłem akurat w Niemczech 550 km od Polskiej granicy,mija 13 dni w budzie, informuje spedytora o moim jutrzejszym zjeździe na bazę żeby się upewnić czy napewno jutro zjezdzam a On mi mówi że ma powrót dla mnie ale przez Hiszpanie ????... I że będę za tydzień w domu. Oczywiście po kłótni jaka się wywiązała zjechałem na bazę. W między czasie podczas kłótni przez telefon gdy powiedziałem już po raz setny ze jeżdżę w systemie 2/1 stwierdzili ze nie mam nigdzie zapisane w umowie o pracę 2 tygodnie w trasie i 1 tydzień w domu tylko wymiar czasu pracy :1/1 etatu i co?! Och jakie było moje zdziwienie gdy usłyszałem to od kierownika spedycji mówiącego z taką pewnością siebie... Po tym zajściu pojechałem w ostatnie kółko bo mieli trzymać się terminów zjazdów kierowcy do domu na czas. Po kilku dniach dzwoni Pan z biura że On miał telefon od Pana Bartosza T., iż spóźniłem się na załadunek czy rozładunek bo zamiast zrobić 9h pauzy czego chciał Pan Bartosz. T., ja zrobiłem 11h. Oczywiście nikt się nie spóźnił ale facet miał dosyć tego że nie dam sobie wejść na łeb i nie będę grał tak jak On chce. Walczyłem o swoje i walczył będę. Bo znam swoje obowiązki i prawa i nie dam sobą pomiatać. Oczywiście "dobiłem do brzegu"ostatniej trasy i się rozstaliśmy.

duch
@Kierowca C E

Kierowca CE powiedz czy to prawda że firma testuje i chce przejśc na system 10 dni w trasie i 4 dni w domu?? Podobno to pomysł geniusza BT??

Barrak Bob
 Pytanie

Cześć, czy mogę prosić o napisanie jak wygląda zwyczajny dzień pracy Kierowcy Kat B, w Transporcie Krajowym? Dziękuję za informację. Pozdrawiam

Kiero
@Barrak Bob

(usunięte przez administratora) kolego zwyczajny dzień pracy , jeśli w tym robisz to powinieneś wiedzieć, to tak jak by pani aplikowała na pracę kasjerki i się pyta pracodawcy co będzie robić w pracy (usunięte przez administratora) zamiatać przed sklepem

Kiero

Witam chce też zostawić swoją opinię i wrażenia z pracy w Arra. Czytając to co w innych postach napisane z częścią się zgodzę a z częścią nie. Prace w Arra zaczynałem od wyższej stawki ze względu na doświadczenie jakie już miałem jako busiarz po Eu tzn 5200 na rękę, osoby bez doświadczenia lub z małym zarabiają odpowiednio 3600/4200 na ręke przez pierwsze 3 miesiące okresu próbnego następnie też mają 5200 na umowie rocznej i ok 6200 na umowie bezterminowej która kierowca dostaje po tej rocznej. System pracy 23 dni/7, Uważam że to solidna firma oczywiście porównuję do dwóch poprzednich gdzie jeździłem. W Arra jestem 4 miesiące ale już z rok prędzej się przymierzalem aby aplikować lecz trochę odległość od domu a to 360km miała wpływ na podjęcie decyzji. Pierwszy kontakt miałem z p. Romanem wszystko jasno mi wytłumaczył co i jak.... Po ok 6 miesiącach jak byłem na rozmowie wszystko to potwierdziło się no może oprócz tego że zwiększyła się flota, przybyło kierowców. Jest nie wiele firm gdzie są dwudniowe szkolenia dla kierowców które naprawdę są potrzebne i przydatne nawet dla starych wyjadaczy, arra to transport chłodniczy produktów faramaceutycznych więc jest trochę do ogarnięcia. Kilka rzeczy mi się bardzo spodobało, konkretne można powiedzieć intensywne szkolenie z obsługi urządzeń na aucie, procedur itp ale dzięki osobie prowadzącej w fajnej atmosferze, naprawdę dużo informacji jak na dwa dni bo tyle trwa szkolenie i rzecz niespotykana tzw poradnik kierowcy, ważne informacje przydatne dla kierowcy zamieszczone w książeczce która każdy kierowca dostaje i dodatkowo są w firmie osoby co w razie potrzeby są dostępne nie sklamie jak napisze 24/24 i tak gdy czegoś się nie wie lub nie pamięta i wszystko inne szkoleniowiec, w razie awarii flotowiec, jak i spedytor/dyspozytor. Do tej pory kasa jaka miała być zawsze była na czas, choć na minus to to, że dieta za jazdę po pl jest polska 75zl po Eu mam 35 euro, samochody w miarę nowe najstarsze coś koło 3 lat i z tego co wiem są już na wylocie a cała flota na dziś to ze 164 i co miesiąc dochodzi po kilka nowych, jest też minus auta nie są przepisane do kierowcy, zdarzają się awarie np agregatu, wtedy jazda na serwis a czesto ten czas to czas kierowcy. Co do kilometrów to w moim przypadku na cztery trasy jakie do tej pory zrobiłem to najwięcej km w 24 dni 15600 wykrecilem a najmniej to 10400 w 23 ale nie powiem zdarzy się, że czasy od załadunku do rozładunku są napięte, są momenty gdy zdaje mi się że spedycja w "innym świecie" żyje ale nie miałem do tej pory zgrzytow wszystko idzie ustalić, Firma się rozwija dochodzą auta, zatrudniają nowych kierowców czy pracowników biurowych i tu mam wrażenie że czasami szwankuje komunikacja i przepływ informacji....kierowca-biuro-kierowca czy w samym biurze też ale idzie się przyzwyczaić. Ogólnie jestem zadowolony z pracy w tej firmie, fajne jest ze po całej Eu się jeździ jest co pozwiedzać. Przeliczanie h za kierownicą na kasę co do ręki się bierze jak ktoś tu w komentarzach pisał to ci co z branży to wiedza ze bez sensu, efekt końcowy się liczy bynajmniej dla mnie. Podoba mi się jeszcze to że kierowcy pracujący w Arra to też w razie potrzeby służą doświadczeniem radą i pomocą ale są i tacy co psiocza, narzekają, negatywnie o firmie się wyrażają ale i tak w następną trasę jadą.

2
Cesare
@Kiero

Generalnie się z Tobą zgodzę Kolego choć z tą dokładnością szkolenia to chyba trochę przesadziłeś a z tą całodobową dostępnością telefoniczną osób z biura to już poszedłeś po bandzie z lukru...

Cesare
@Kiero

Zgadzam się z Tobą Kolego w całej rozciągłości - no może tylko z tą dokładnością szkolenia w praktyce troszkę przykoloryzowałeś (w sumie to nie wina prowadzących tylko ograniczony czas - moim zdaniem trzy dni byłyby rozwiązaniem optymalnym) - natomiast co do dostępności i podejścia konkretnych Osób z biura w poważnej sytuacji kryzysowej... Jestem pod olbrzymim wrażeniem - w jak najbardziej pozytywnym świetle tego słowa - i nie jest to bynajmniej "lukrowanie" na pokaz lecz świeżo przeżyta autopsja

mietek
@Kiero

a jakie są szkolenia z liczenia kilogramów ładunku i porównywania tego co jest napisane w dowodzie rejestracyjnym? Bo z tego co zauważyłem to żadne ,najlepszym tego dowodem są parkingi przy punktach kontrolno-pomiarowych (wagach) na granicach ;) Niestety arra ładuje na auto które ma 300kg ładowności po 1200-1400kg no takie realia

Asia
@Kiero

A czym jezdzisz busem czy ciężarówka?? Bo te zarobki to chyba raczej dla busiarzy

Zbigniew
Inne
@Asia

Jesteś zainteresowany zatrudnieniem w firmie? Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/arra-group-sp-z-o-o-sp-k,16314 są aktualne oferty pracy i między innymi pracodawca szuka kierowcy chłodni w transporcie międzynarodowym. W odpowiedzi na Twoje pytanie dotyczące zarobków pracodawca oferuje atrakcyjne i terminowo wypłacane wynagrodzenie od 3600 do 6300 złotych i system pracy 3/1 - 23 dni w trasie. Jeśli zdecydujesz się złożyć CV daj znać.

kiero
@Zbigniew

co terminowości to tutaj móglbym sypac przykladami ze nie jest tak pieknie, ostatnio problem z kartami paliwowymi, nie dzialaja od kilku miesiecy, a jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase, zdarzają sie przypadki czekania na kasę na karcie firmowej bo nie ma za co zatankować!!!

Jeżdżący
@Cesare

Kolego Cesare, jeżdżę w atra już któryś rok gdy się przyjmowałem szkolenie było jednodniowe i ja i inni z tego okresu jakoś daliśmy i dajemy rady. Uważam, że(usunięte przez administratora). stara się jak może aby przekazać istotne informacje dodatkowo wszystko na papierze wystarczy poczytać. Reszta zależy już od osoby co i ile zapamięta i jakim chce być lub jest pracownikiem a z tym już różnie zresztą sam pewnie wiesz

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Mapet

Omg dziewczyno jezdzilas cos po eu a boisz się zadzwonic i wyslac cv ???? Lepiej zostan w kuchni..

Nowy ciekawy
 Pytanie

Witam czy Arra ma oddziały swoich flot nie tylko w Głogowie np w Rzeszowie ?

Kierowca
@Nowy ciekawy

Nie. Mają oddział tylko w Głogowie i w Toruniu

Stasiek
 Pytanie

Witam, jestem zainteresowany pracą jako kierowca kat. b po kraju. Jak to jest z tymi wyjazdami, wyjeżdżam w poniedziałek wracam w piątek czy tego samego dnia do domu?

Kierowca arry
@Stasiek

Wyjezdzasz w poniedzialek a do somu wracasz w piatek System pon_pt weekendy wolne

Zapytanie
 Pytanie

Jako kierowca kat b są zjazdy do domu w tygodniu czy nocowanie w terenie?

Kierowca arry
@Zapytanie

Nocowanie w kurniku

Marcin ????

Jak wyglada jpraca w arra dużo eksptesoe?daja się wyspać a zarobki jakie

Kierowca arry
@Marcin ????

Moje pierwsze kółko zajelo 22dni z czego 7-8 dni było stane na parkingu raz 4dni paryż a raz 3-4 dni budapeszt.13tys km zrobione w 98% w ciągu dnia :) Zarobki 3tys brutto podstawa i diety na polske 75zł i europe w zaleznosci od doswiadczenia miedzy 30e-40e netto

Przemek
 Pytanie

Dzien dobry. Jestem zainteresowany podjęciem u panstwa pracy na stanowisku kierowca krajowy. Doszly mnie sluchy ze kierowcy krajowi jeżdżą pon-pt i na weekendy są w domu. Ile zarabia u państwa kierowca krajowy na rękę? Bede bardzo wdzieczny za wszystkie informacje. Pozdrawiam

Mapet
@Przemek

3tys podstawy brutto i 75zl dniowka

Zostaw merytoryczną opinię o Arra Group Sp. z o.o. - Głogów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Arra Group Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Arra Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 121.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Arra Group Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 13 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Arra Group Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Arra Group Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Arra Group Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii