Opinie o apart.pl - Apart sp. z o.o. w Suchy Las

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Apart Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Apart Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Apart Sp. z o.o. w Suchy Las

JOLA

Jesteście po prostu OSŁY. Nikt z Was się nie zastanowił nad tym ze dzięki temu że macie umowę o pracę nie zostaniecie bez dochodu.Mam wielu znajomych którzy pracują z własną działalnością, mają małe biznesy( ja notabene też miałam),i ich sytuacja jest TRAGICZNA tak tak TRAGICZNA. A ja teraz siedzę sobie cichutko w domku i czekam na rozwój wydarzeń. Fakt faktem że firma jak zawsze nas nie poinformowała o niczym, nie napisała maila i nie z konkretnymi rozwiązaniami bo myśle że mają dwa tygodnie i na pewno w biurze prezesów jest gorąca dyskusja. Oczekiwałam choćby takiego maila WIEMY ZE JESTEŚCIE ZDENERWOWANI ALE NIE MARTWCIE SIĘ ZROBIMY WSZYSTKO CO W NASZEJ MOCY ABYŚCIE JAK NAJMNIEJ ODCZULI SKUTKI TEJ SYTUACJI. Ale tak jak pracuję kilkanaście lat nigdy empati ze strony pracodawcy nie odczułam, a wręcz przeciwnie. Teraz to wielce możemy chodzić na zwolnienie jak jesteśmy chorzy.Niektórzy nie byli ani razu a Ci co są nowo zatrudnieni z katarkiem lecą. I OBY CI KTÓRZY SIĘ ZWALNIAJĄ OPISALI W MAILACH TO CO CZULI, JAK ZOSTALI TRAKTOWANI ALE TEŻ I TO CO BYŁO DOBRE W FIRMIE.....np. paczki bo nie ukrywam ze byłam bardzo zadowolona, szkoda tylko ze tak późno po tyyyyyyylu latach.

4
Korona
@JOLA

Sama jesteś Durniem. Mamy mężow, synów, szwagrów i siostry co pracy ja na własną ręka. Sami za siebie ZUS płacą. Wiesz co i tacy rozumieją sytuację bardziej niż korporacjie typu Apart. W pierwszej kolejności zadbały o zdrowie pracowników jak mają takich. O ich bezpieczeństwo. Dziękują im jeśli będą w stanie pracować w kontakcie z innymi ludzmi. Wystarczyło kogoś mądrego przy boku prezesa żeby pomyślał o Nas. Pewne nawet niematerialne zachowania uratowałyby nasze nastawienie. Ale teraz chodzi tylko o straty. My też mamy kredyty i będziemy mieli straty. Od ponad roku mamy straty i prezes ma to gdzieś.

Szok
@JOLA

Nie wierzę w to co czytam. Szok szok. No trochę ci to nie wyszło Jolu. Staralas się jak mogłaś ale my nie jesteśmy przedszkolakami. Wielu z Nas ma wykształcenie ekonomiczne i nie tylko. Mądrość życiowa też. Więc nie rób z nas (usunięte przez administratora)

Mila
@JOLA

Prawda jest taka, że nikt do tej pory nic nam nie mówi. W wielu sieciówkach pracownicy już wiedzą jak ta trudna sytuacja dla obu stron na być rozwiązana. U nas cisza. Martwcie się sami.

Stefan
@JOLA

Kiedyś zamykaliśmy jeden salon i mieliśmy potem 2 tygodnie wolnego z czego tydzień mieliśmy "nadrobione" w godzinach drugi tydzień bez godzin. Zapłacili nam tylko za pierwsze 2 tygodnie gdzie salon był otwarty czyli tylko prowizja od sprzedaży. Te gimnastykowanie się na witrynach i staranne pakowanie dóbr luksusowych mieli w (usunięte przez administratora) nie wspominając jak to dają (albo dawali) premie za otwarcie, to takiej za zamknięcie nie było. Moja rada jest taka że lepiej ten co może to niech idzie na zwolnienie bo tu firma widzi tylko swój nos, Twój ma w... Pewnie zapłacą za pół miesiąca a reszta...

Grzegorz
Inne
@Mila

Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich, a przede wszystkich dla osób mających bezpośredni kontakt z klientem. Daj znać, czy pracodawca wprowadzi przerwę w pracy i w jaki sposób będzie to rozwiązane jeśli chodzi o wynagrodzenie?

Oooo
@Szok

Z takim wykształceniem co robisz pracując w Salonach Apart za mało ambicji czy co bo nie rozumiem

Ola

Jako pracownik centrali, mogę powiedzieć jasno - każda negatywna opinia jest prawdziwa!

Kkk

Cos wiadomo?

Abc
@Kkk

To trochę takie nękanie pracowników, nic nie wiadomo i myśl człowieku , co zrobią. Wychodzi ich stosunek do ludzi, którzy budują wizerunek firmy i zasuwają na ich zysk.

Pikawka

Marka najbardziej rozpoznawalna. Kojarzona z prestiżem, renomą i elegancja. Niestety to wszystko jest zabawa w cyrk. Sugestie pracowników - odzież służbowa - nie interesują nas wasze sugestie i wynurzenia; płyny dezynfekcyjne- proszę nie dzwonić nie pytać. Generalnie odczepcie się od centrali i won do lady. A teraz? Napiszemy smsa, żebyście odebrali e-maila. Niezależnie o czym się jutro dowiemy, jakiś żal do firmy zostaje. Wynikający z braku chęci zrozumienia, empatii, zignorowania nas- ludzi pierwszego kontaktu z klientem. Lubię swoją pracę, mam wspaniały zespół. Daje z siebie naprawdę dużo. Zazwyczaj staje w obronie firmy. Tymbardziej mi przykro, że w obliczu wirusa (chodzą pogłoski) staniemy na froncie. W Naszej firmie kuleje system zarządzania ludźmi, przebiegu informacji, motywowania i kontrolowania. I empatii. Człowiek, człowiekowi.... ? Co się musi wydarzyć, aby zrozumiano jaka wartością jest człowiek.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę. Rozmowa odbywała się w salonie galerii w kąciku sali sprzedażowej. Była obezna kierowniczka salonu i dyrektor regionalny. Na rozmowę czekałam ok 20 min. Rozmowa przebiegała kulturalnie. Przedstawiono mi firmę, charakterystykę pracy i obowiązki oraz zarobki. Miałam czas na swoje pytania. Miałam dostać odpowiedź niezależnie od wyniku. Nikt nawet smsa nie napisał.

Pytania

1. Co wiem o firmie. 2. Jakie jest moje doświadczenie. 3. Dlaczego wybrałam ich ofertę pracy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Taka

Pewnie ze nie chcemy by Apart zbankrutował.,, choć to im nie grozi,, ale oczekujemy zainteresowania i jak to jest w regulaminie etycznego zachowania wobec Nas. Kultury wobec nas zwłaszcza w tak trudnej sytuacji w całej Europie nie tylko w Polsce. A tak na marginesie przecież sprzedaż robi dz. Marketingu nie my sprzedawcy. Więc po co otwierać salony. Marketing nadrobi nasze zamknięcie. W czym problem?

Nowa obserwujaca.

Jestem lojalna. Długo już pracuję w tej firmie. Teraz jestem przerażona postawa firmy do nas. To straszne ze nikt o Nas nie dba. Nikt nie martwi się o nas. Nikt nie wydał żadnej informacji żebyśmy byli spokojni. Szok. Żadnych dobrych słów.

MM

Dla uspokojenia nastroju zapoznajcie się z informacją z 13.03., która jest jednoznaczna. APART jest zobligowany podporządkować się: "Wszystkie sklepy oferujące sprzedaż ubrań, biżuterii, kosmetyków, narzędzi i wszelkich innych towarów pozostają otwarte. Ograniczenie dotyka jedynie tych punktów, które znajdują się w centrach lub galeriach handlowych. W galeriach i centrach handlowych zaś otwarte będą wszystkie: sklepy spożywcze, apteki, drogerie, pralnie. Banki i placówki finansowe działają normalnie." źródło: https://www.gov.pl/web/koronawirus/ograniczenia-dzialalnosci-gastronomicznej-rozrywkowej-oraz-funkcjonowania-galerii-handlowych

Tak ale...
@MM

Ale większość naszej wylęgarni wirusa jest właśnie w centrum. Ile jest salonów wolnostojących... ? To o te centra się rozchodzi. Jak tylko zmuszą nas do pracy dzwonię do telewizji

MM

Poszerzamy asortyment o rogale świętomarcinskie (spożywka), płyn do dezynfekcji (apteka), system ratalny (bankowość) i otwieramy??? :-)

Tak ale...

Coś TVN przestał masowo bombardować nas tym szitowym asortymentem. Teraz TVP ma na tapecie nasze chińskie cuda. Ale za nic nie pójdę do pracy... Chyba że razem z kamerą DDTVN

Ja

Spytaj swojego kierownika bo był zobowiązany się z nim zapoznać. A jak nie przekazuje pracownikom info , no cóż....

Korona

Gdzie jest koordynator co ma paliwo służbowe i super aparat w telefonie? Niech jeździ i robi foty. Żenada nikt jak do tej pory nie zapytał się o nasze zdrowie. Pracowaliśmy bez zabezpieczeń bhp obsługując nie wiadomo kogo. Inne firmy wysyłają podziękowania za pracę w takich warunkach. Tak dużo trzeba?

Zdrowa
@Ja

Takiej właśnie odpowiedzi sie spodziewalam... wiem ale nie powiem...czyli nic nie wiesz

Ola Espanola!

Ciekawe czy w Hiszpanii i w Czechach ktoś dzisiaj jechał do galerii aby przeczytać maila i zrobić fotodokumentację.

1
Ciekawa

Skąd macie takie rewelacje? Jest rozporządzenie? JEST! Więc po co siejecie ferment...

Ja

Jezeli nas zmusza do powrotu tobi tak 40% ma dzieci do 8 lat i pojda na opieke. 20% na chorobowe i nie jest w stanie zaden salon uciagnac przy tak obnizonej obsadzie. Zenada i tyle

anonim

(usunięte przez administratora)

mm

Nawet jeśli wrócimy do pracy to i tak utargów nie będzie,czyli zysk 0 ,raz na jakiś czas wejdzie oglądacz i tyle

Ogladacz
@mm

Tylko ten jeden może być zarażony i od razu wszyscy z załogi. Chyba że Apart stoi murem za taktyką Angielską, 60% społeczeństwa powinna się zarazić żeby wypracować odporność .

Bugahah

O co chodzi ? Był jakos email?

Ania

Dobra, co nas obchodzi ten ich towar . Gdzie informacja czy będą nam płacić przez te 2 tygodnie???

3
Eve
@Ania

Towar jak zwykle najważniejszy,nawet jak jest alarm bombowy to wszystko trzeba schować,nie ważne, że bomba może pierdyknąć, to cała polityka Apart. Chooju mają pracowników.

7
Fifi
@Ania

Skoro nie obchodzi was towar i Firma to uważam że nadszedł czas aby góra zrobiła znaczną rotacje w Salonach a niektóre osoby funkcyjne powinny być zdegradowane..

Ania
@Fifi

Ooo, odezwał się ktoś z sekty. Jakbyś człowieku był normalny to Twoim naturalnym zachowaniem byłoby myślenie najpierw o sobie, a nie o towarze. Dlaczego w emailu nie bylo informacji o tym co bedzie z nami ? Dlaczego nie mamy informacji co z naszymi wyplatami?

2
Adc
@Ania

I tak nie mogą zapłacić nam mniej niż najniższa krajowa.

1
Eve
@Fifi

Idź sobie strzel baranka o ścianę,bo tu nawet Snickers nie pomoże przy Twoim gwiazdorzeniu. Skąd Cię w tym Aparacie wytrzasnęli? Z jakiej wiochy pochodzisz?!

1
Wirus 2
@Adc

Nie masz racji.

Adolf
@Fifi

Skoro my nic ne obchodzimy firmy to i firma nic nie obchodzi nas...

Fifi
@Ania

Firma myśli chyba nadal że posiada lojalnych pracowników mam nadzieję że góra czyta te Wasze wpisy i wyciągnie odpowiednie wnioski.... Gratuluję Wam szacunku do samych siebie wyrazy uznania dla pracowników tego typu

3
Fifi

No cóż a upadające gwiazdy widać boli to że inni są mądrzejsi od nich

Filemon
@Fifi

Fifi - widzę że murem stoisz za firma, nie wnikam jaką funkcję tam pełnisz ale z wypowiedzi wynika że jesteś osobą elekwentną i dziwię się że masz jednostronne podejście do tej sytuacji. Każdy pracownic szanuje swoją pracę i pracodawcę ale w sytuacji zagrożenia życia własnego i bliskich decyzja jest raczej bezdyskusyjna. Reakcja ludzi jest naturalna. Czy firma zadbała wcześniej o bezpieczeństwo pracy? Zaopatrzyła pracowników w odpowiednie ubrania i chemię. Może wydać się to śmieszne ale jeżeli wymaga się od ludzi by ryzykowali swoje zdrowie a nawet życie dla dobra materialnego innych to Twoja wypowiedź jest wręcz mobingiem . Ludzie się boją o życie A Ty ich straszysz utrata pracy lub degradacja. W tej sytuacji nie wiele różnisz się od faszystów . Przemyśl to zanim ocenisz innych . Wielu ludzi w tej firmie poświęca się dla niej niejednokrotnie nawet przez wzgląd na koleżanki i kolegów z salonu by funkcjonował on jak najlepiej. Co chwila dochodzą w salonie nowe obowiązki A pracy po za obsługą klientów jest coraz więcej. Czy ktoś to docenia czy doceniana są pracownicy? Dla czego ludzie z wieloletnim stażem odchodzą. Czytałaś ostatniego maila od pochodzącej koleżanki? Nie dał Ci nic do myślenia. Bądźmy obiektywni wielu ludzi chętnie by wsparło firmę w tej trudnej sytuacji ale niech firma przedstawi racjonalne i bezpieczne sposoby.

B2b

Teraz widać jak szanują swoich pracowników. Oni się pozamykają w domach A my szaraki do pracy .Dlaczego?dlatego bo kasa ważniejsza od naszego zdrowia .Ludzi chętnych do pracy nie mają A po takiej akcji będzie jeszcze mniej.

Ja

Apart miał szansę pokazać ludzką twarz i zadbania poprostu o swoich pracowników. Egzamin oblany!!!!! Sprawdzanie konkurencji, robienie zdjęć ŻENADA. Ale klientów ostrzega się żeby dbali o siebie ! A pracownicy - kierownicy mogą się narażać i jeździć do salonów czytać maile. Ale Apart o klienta dba , a pracownika może wymienić. Wstyd ... Z miłości do kasy - to jest motto władz Aparatu.

Pola

stracicie stałych pracowników przez to co robicie szczególnie teraz! Nienormalne. Boja się ze konkurencja będzie otwarta. Sami sobie przyjdźcie do salonów i otwieracie je! A nie wysyłacie pracowników którzy maja dzieci, rodzine i to się dla nich teraz liczy a nie jakieś wasze głupkowate pomysły !!! Zero dojrzałości dzieciarnia się dzieje

?
@Pola

ale kto ma przyjeżdźać?o co chodzi?

Hajabubo

Skandal! Wirus panuje a pracownicy maja jeździć do pracy bo tak sobie życzy Apart. Wbrew temu co rząd ogłosił. Liczą się dla nich tylko pieniądze, pracownicy oraz ich zdrowie już nieistotne! Myślałam ze jest to profesjonalna firma. Katastrofa !!!

Men

Jak moja żona będzie musiała iść do pracy ,to poruszę całe media a jak trzeba będzie to pójdę wyżej czyli tam z kąd wyszło zarządzenie. Tu trąbią na prawo i lewo żeby siedzieć w domu a Apart nie musi się do tego stosować?!! Od kiedy!

B2b

Już kombinują byśmy do pracy wrócili bo nie ma wyszczegolnionego salonu jubilerdkuego na liście zamkniętych sklepów. Firma ma nas w (usunięte przez administratora) i nasze bezpieczeństwo,dobrze wiedza że kasę muszą i tak nam wypłacić za czas postoju A żal ich ściska. Po prostu tragedia!

peace
@B2b

ciśnienie jest bo niektóre galerie naciskają sieci jubilerskie aby się otworzyły (po nie ma ich w rozporządzeniu) --- ale w komentarzu do rozporządzenia już są --- . firma nie jest za otwieraniem, ale musi mieć dowód na wypadek kar, jakie niektórzy zarządcy galerii mogą nałożyć

Xxx
@B2b

Nie maja co kombinować, było wyraźnie i jasne rozporządzenie Rządu że wszystkie galerie z wyjątkiem aptek, spożywki, pralni oraz punktów z środkami czystości czyli Rossman itp.wiec co jest dla nich nie jasne? Czy ktoś wymienił jubilerów? Bo może nie dosłyszałem!!!!

Sbs
@B2b

Jakiś absurd. Nikt nie będzie wymieniał KAZDEGO sklepu z nazwy. Jest wyrazie napisane co może być otwarte a tam sklepowy jubilerskich nie ma. Kto o zdrowych zmysłach przyjdzie przymierzać pierścionki, obrączki kolczyki itp. Na takich rzeczach wirus aż prosi się o klientów. Inna sprawa dotyczy naszego bezpieczeństwa. Kto z nas zdecyduje się mając dzieci, rodziców starszych na pracę w potencjalnej wylęgarni wirusa. Mnie np. nie bardzo uśmiecha się przyjmować ludzi i mieć z nimi kontakt często dużo mniejszy niż metr. Jeśli jakimś cudem zmuszą nas do powrotu natychmiast kładę L4.

Xxx

To jest sytuacja nadzwyczajna, i gdyby taka galeria chciała nałożyć kary to firma powinna się powołać na rozporządzenia Rządu Polskiego ,przecież przy nich taka galeria jest pionkiem i może sobie wsadzić gdzieś swoje rozporządzenia.

Złotko
@Xxx

Dokładnie. Tak samo uważam. W momencie gdy rząd wprowadza takie środki zapobiegawcze i mówi że zamknięte jest WSZYSTKO...to wszystko. Rozumiem, że firma zaliczy plecy, ale to dotknie wszystkich. Otwieranie salonów do sprzedaży i wpuszczenie klientów jest jak dla mnie nieodpowiedzialne i może skutkować drugimi Włochami. A już podejścia firmy do nas jako do pracowników nie skomentuję. Niech otworzą, polecą L4 to się opamiętają.

Dezorient
 Pytanie

Czy ktoś wie co z wynagrodzeniami? Czy ten zasiłek możliwy jest do pobrania w sytuacji zamkniętego salonu? Ma ktoś konkretną informacje?

Zostaw merytoryczną opinię o Apart Sp. z o.o. - Suchy Las

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Apart Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Apart Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 214.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Apart Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 178, z czego 15 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 99 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Apart Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Apart Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Apart Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii