Contact Center Play katowice zawiszy czarnego 5

Katowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 17 ocen.

Opinie o Contact Center Play katowice zawiszy czarnego 5

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Play katowice zawiszy czarnego 5

kuba

widać, że firma ma spore zainteresowanie, skoro nie wrzuca ofert, a ogranicza się jedynie do takiej formy rekrutacji :) to bardzo dobry znak, że działają prężnie

Hrabia

na szkolenie z produktów poświęcają 2 i pół tygodnia na szkolenie techniczne z obsługi programów dają łaskawie 3 dni a do ogarnięcia masz 6 programów dodam że podczas tych 3 dni po razie wprowadzacie zamówienia do komputera reszta czasu to pokazówka z których nauczycie sie wielkie G bo od samego patrzenia nic sie nie nauczycie

Essa

Generalnie powiem tak, każdy robi sam na siebie, starasz się - zarabiasz, nie starasz się - nie zarabiasz, bardzo proste. Mam w grupie kilka osób które robią tam pół roku i wypłaty sięgały nawet 4tys do ręki. Fakt, że czasem baza jest taka, że rzygać się chce i ciężko wyrobić cel ale bez pracy nie ma kołaczy :}

...

dostajesz jedynie łaskawie godzinówki ... do tego oczywiście wielce jak zwykle obiecywaną prowizję , premię (usunięte przez administratora) ci się przewraca z tego nadmiaru - rzeczywistość jest jak najbardziej rzeczywista w tym państewku i takiej firemce jak ta - dostajesz wielkie(usunięte przez administratora) :)i to nawet jak napijesz się wódki z dyrektorem(usunięte przez administratora). :))) odradzam z d e c y d o w a n i e

alewis21

W skali 1-10 firmę ocenię na 5,5, w porywach 6 punktów. Spędziłem tam 1.5 roku co jest bardzo dobrym stażem jak na call centre byle jakiego typu. Atmosfera wbrew pozorom jest OK, liderzy też (z pewnymi wyjątkami), zarobki w miarę - pracując po 100-120 godzin wychodziłem razem z prowizją koło 1,8k na umowie o pracę, co daje zupełnie przyzwoite 15-18 PLN netto za godzinkę. Zleceniówki ze statusem studenta mogą spokojnie ponad 2k wyrobić. Niestety sporo rzeczy tu denerwuje - przede wszystkim ciągłe zmiany, brak pewności jutra, ciepanie po kampaniach jak szmacianymi lalkami oraz brak przypisanych stanowisk przez co prawie codziennie musisz bić się o miejsce. Zwolniłem się stamtąd po tym jak przenieśli mnie z utrzymania (które lubiłem, naprawdę) na typowy chamski telewcisk bez możliwości powrotu, dajac cele z kosmosu - dzięki czemu miałbym 700 zł a nie 1900 bo premii wyrobić nie było szans. Nie nadaję się do wciskania jakiegoś [usunięte przez moderatora] ludziom którzy tego nie chcą a niestety lokalizacja zmniejszyła obsadę na utrzymaniu o jakieś 60% zastępując je chamską akwizycją. Jak ktoś lubi tracić swoją godność byle tylko sprzedać pakiet starej babci - proszę bardzo, najlepsi wciskacze 3000 zarabiają. Gdyby nie te zmiany w obsadzie wiosną byłoby 8 punktów, na utrzymaniu jest naprawdę solidnie, cele nie są trudne do wyrobienia a jak masz wynik zrobiony to możesz mieć choćby i 2 godziny przerwy, nie czepiają się.

miko

pracowalam tam i jesli mialabym powiedziec jak mi sie pracowalo w skali 1-10 (10 najlepiej) to moja ocena 3. dlatego az tyle punktow bo nie jest to praca w kamieniolomach albo inna ciezka fizyczna. Nie dalam wiecej punktow poniewaz: firma korzysta z systemu predictive czyli polaczenia wpadaja co kilkanascie a czasami nawet co kilka sekund przez co gardlo nie moze sobie odpoczac co w polaczeniu z suchym powietrzem i "wiatrem" z klimatyzacji na 95% spowoduje zapalenie gardla a wiadomo brak wynikow i Twoja dalsza kariera w tej firmie stoi pod znakiem zapytania. Moznaby przymknac oko na warunki no bo przeciez jak jest dobra kasa to mozna najesc sie aspiryny z witamina c i chodzic dalej trzepac hajs ale jest jeden problem... wcale duzo sie nie zarabia porownujac ta firme z innymi wypada kiepsko a to wszystko dlatego bo zatrudnienie przez agencje pracy tymczasowej ktora pozera nam polowe wyplaty.

aaaaaaaaaa

Ja pracowałam. Wytrzymałam 3 miesiące i uznałam, że moje nerwy i zdrowie ucierpią i to bardzo, jeśli popracuję tam jeszcze jeden dzień dłużej. [usunięte przez moderatora]. Tak najprościej to powiedzie. Ludzie siedzą w sali, gdzie pracuje chyba ze sto osób, jak człowiek spóźni się z przerwy pięć sekund to od razu dywanik u tak zwanego lidera, liderzy to zwykłe [usunięte przez moderatora], którzy zamiast pomagać, doradzać patrzą tylko na swoje tyłki, a ich ulubionym zajęciem jest przechadzanie się po sali z hasłami typu "Dzwonić!!!". Zarobki beznadziejne, no chyba, że ktoś pracuje po 12 godzin to wtedy może dostanie coś więcej. NIE POLECAM nikomu. Trzymajcie się z daleka od tej firmy.

anonim

Czy ktoś pracował dla playa jako telemarketer w katowicach na zawiszy czarnego 5 ? Dawny budynek tepsy, pleya obsługuje Contact Center, tak samo jak niegdyś tepsę. Jakie są prowizje dla playa ? Ktoś wie ?

Zostaw opinię o Contact Center Play katowice zawiszy czarnego 5 - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Play katowice zawiszy czarnego 5