Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia

Świętochłowice

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 6 ocen.

Opinie o Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia

Aneta

Dobrze napisane @klientka, jest wielu różnych ludzi, którzy lepiej lub gorzej sprawdzają się w jakiejś pracy. Jednak stanowisko ekspedientki to wizytówka Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia i zawsze powinna być chociaż próba starania się o jak najlepszą obsługę, a jeśli jej nie ma to pracodawca powinien o tym wiedzieć.

klientka

Niektórzy klienci może nie zdają sobie sprawy że czasami sami swoim zachowaniem doprowadzają do tego że ekspedientka jest zniechęcona . Powinni też zrozumieć że do zadań ekspedientki nie należy tylko obsługa klienta . Zamówienia,wykładanie towaru , przyjmowanie dostaw , sprzątanie i wiele innych rzeczy jest na ich głowie a klient narzeka że musi ta chwile dłużej postać w kolejce

Aneta

Niekiedy każdy z pracowników ma gorsze dni @stałaklientkakslepu, jeśli takie zachowanie bardzo komuś nie odpowiada może warto zgłosić je wyżej? Często pracodawcy nie zdają sobie z zachowania swoich pracowników podczas zmian sprawy. Warto również przekierować kogoś na to forum, żeby mógł przeczytać opinie innych.

Stała klientka sklepu

Jestem stałym klientem sklepu " Pochrzęst " , uwielbiam kupować tam pieczywo - jest pyszne , ale niestety jedna z pań sprzedających w sklepie jest bardzo nieuprzejma, nie odpowiada na " dzień dobry ", zawsze obsługa jest u niej nie miła - zachowuje się tak jakby była w pracy za karę , a klientów traktuje z góry ! Powiem szczerze, że każdy ma gorsze dni, ale ta Pani ma je chyba codziennie . Robię tam zakupy od 5 lat i jeszcze nie spotkałam się z miłą obsługą tej Pani ... zawsze pokazuje że jest najważniejsza,bo stoi za ladą , a klient jest nikim !

Aneta

Jak obecnie wyglądają warunki zatrudnienia w Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia? Pracujesz w firmie? Chętnie usłyszymy jakie są Twoje doświadczenia.

danso

Przy obsłudze klienta wielkich pieniędzy @kal nie zarobisz, może jakieś 1800 złotych netto plus premia.

Krosem

Dokładnie mam ten sam problem co kolega. Niestety nie wiem jak się zakończyła ta historia bo ja również szukałbym takiej dorywczej pracy w firmie Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia. Wiadomo, nie na jakimś wysokim stanowisku czy coś, ale jednak jako taki zwykły pomocnik typu podaj, przynieś, pozamiataj, nie wiecie czy potrzebują takich ludzi ?

Ja biore

ja bym chcial sobie dorobic pare groszy do mojego kieszonkowego studenckiego - dobrze sie ucze i w ogole ale brakuje pieniazkow na jakies proste przyjenosci .przyjmowane sa osoby ktore chca pracowac na 1/4 etatu czy nie bardzo jest szansa na zatrudnienie takiej osoby w pochrzeście? pozdrawiam uzytkownikow

nie jestem pracownikiem tej firmy

Ludzie nie narzekajcie...jak Wam żle to idźcie pracować do kłosa tam dopiero dowiecie sie co to znaczy zero szacunku do pracownika tak ogólnie mówiąc....

bambi

wydaje mi się, że niestety nie. Rotacje w firmie nie są tak duże, żeby mieli szukać pracowników w najblizszym czasie

.

Bajzel to ty masz chyba w glowie.

bolo

Praca w tej firmie tak jak juz ktos tu pisal to akt desperacji totalny wielki balagan praca na cukierni wiarę ok za to na piekarni to bazę może dlatego że pracuje może dwóch piłkarzy zresztą reszta to z lapanki ogólną beznadziejna .odradzam.:)

bohun

szkoda że tak tu smarujecie, nie zasłużyli normalna firma, ludzie do pogadania, miło wspominam tam pracę

biskup

Drodzy forowicze gorzkie zale sa w niedziele o godzinie 16.00 wszystkim obecnym serdeczne bog zaplac.

ken

Barbi dobrze napisalas .

monia

Masz racje kilkanascie lat temu bylam cicha ,ale ludzie tacy jak ty mnie zmienili. Pozdrawiam cie serdecznie.

cukiernik

Ja tez pozdrawiam Pana Darka takiego dobrego szefa to nigdzie nie znajdę

cuk

Pozdrawiam p.Darka. Jest pan ok.

....

Pozdrawiam wszystkich pracujacych w firmie Pochrzest. .nie przejmujcie sie glupimi wpisami.nie warto.Kiedys wazna mi osoba powiedziala madra rzecz .JESZCzE SIE TAKi NIE URODZIL ZEBY WSZYSTKiM DOGODZIC

@@21

firma super cukiernicy oki gorzej z niektorymi ekspedientkami zwlaszcza na hajdukach same kierowniczki co jedna to madrzejsza te normalne to albo sie zwolnily albo zostaly przeniesione a szkoda

pracownica

Pozdrawiam szefostwo i wszystkich współpracowników. Fajnie, że możemy razem pracować. Jesteście spoko.

pracownik

Masz racje firma jest ok .szefa znam przeszlo 10 lat i zawsze idzie wszystko z nim zalatwic. Wyplaty na czas praca 8godzin to czego jeszcze chciec wiecej.

...

Firma Pochrzęst jest najlepszą jaką znam super miła atmosfera super piekarze super cukierniki a i oczywiście sprzątaczki bardzo miło nastawieni do pracy. Nasi kierowcy zawsze są na czas z towarem a ekspedientki robią wszystko żeby sprzedać nasze wypieki pozdrawiam wszystkich pracowników tej wspaniałej Firmy

aniolek

Ludzie nie sluchajcie tych obelg .ta firma. szefostwo jak i ludzie sa ok . A ktos poprostu zazdrosci.

...

ja uwazam ze ta firma jak i ludzie ktorzy tam pracuja sa ok. [usunięte przez moderatora] prawda ze atmosfera tam niebardzo.widac z komentarzy ze ktos poprostu zazdrosci .niestety sa ludzie i ludziska.

@@

zgadzam się z taki ktoś. Jak dla mnie ta firma jest OK. Poprzednio pracowałem w firmie po 12 godzin codziennie, co z tego ze szef obiecywał fajną wypłatę, jak przyszedł 10, to dostałem 500zł i później musiałem chodzić i się prosić o resztę i tak nigdy nie dostałem tyle ile mi obiecywano i do tego pracowalem [usunięto przez moderatora]

taki ktoś

Pracuję w tej firmie od kilku lat i jestem zadowolona. Szefostwo jest OK można sie dogadac i starają się isc na rekę. Pracuję legalnie, mam ubezpieczenie i wypłatę na czas. Jeśli komuś tak źle się robi to po co dalej tu pracuje - zwolnij się i poszukaj sobie innej roboty.

.pracownik

Ludzie dajcie juz luz.co wy sie tak czepiacie tej firmy.nikt nikogo na sile nie trzyma.ja juz tam pracuje dluzszy czas i jestem zadowolony .wyluzujcie.i dajcie spokoj .

ktoś

Monika to odpowiednia Osoba na odpowiednim stanowisku, fajnie, że jest naszą kierowniczką.

pracownik

Pracuje w tej firmie bo ciezko o prace ale nikomu nie polecam[usunięte przez moderatora] i ludzi niekompetentnych na kierowniczych stanowiskach nie potrafiacych zarzadzac ludzmi. Atmosfera nieprzyjemna [usunięte przez moderatora] falszywa dwu licowa osoba bojąca się o stołek . Zarobki jak kto woli takie sobie nieadekwatne do wykonywanej pracy.Nie polecam nikomu

koniczyna98

jak Kuba Bogu tak Bog Kubie nie umiecie szanowac pracy i najlepiej zwalac na szefostwo byscie sie do roboty wzieli to i zarobki by byly inne a co do piekarzy to z nich takie piekarze jak zemnie mechanik nie umia chleba upiec a [usunięte przez moderatora] jest oki umie zawalczyc o swoje i juz sie to nie podoba, najlepi zatrudnijcie sie na kopalni bo tam wasze miejsce

pr

Sam szef ani to cukiernik ani piekarz chodzi i opowiada jsk sie robilo a na bytomiu tata musial na maka wykladac.szefostwo w tej firmie to fajny duet pani [usunięte przez moderatora] to w normalnej firmie mila by stanowisko przy ksero albo ekspresie do kawy a nie dlugoletnie dobrze platne praktyki.moze nauczyla by sie szacunku jak by na takie stanowisko musiala naprawde zapracowac ale tak to jest jak wsxystko sie dostanie nie polecam nikomu brak szacunku do pracownikow kodes pracy to bajka no chyba ze w akcie desperacji

pr

jestem tego samego zdania [usunięte przez moderatora] znam 7 lat i mnie nigdy nie zawiodła jest najlepsza kumpelą

wściekły

z jednym sie musze zgodzic..ze dobry nick sobie wybrałes,,świr,, a co do kapusiów to w firmie nie brakuje racjia ale nie [usunięte przez moderatora] sie do nich zalicza lecz siedlisko modliszek i konfidentów czyli sklep na hajduki 15,tam mozna wybierac w przedziale wiekowym 18-50 jak nie wiecej..[usunięte przez moderatora] a ty sie nie przejmuj tymi [usunięte przez moderatora] banda nierobów ino w [usunięte przez moderatora] umia grac i krasc a wine swojego niepowodzenia szukaja w innych

świr

Pani [usunięte przez moderatora]! To ma być kierowniczka? Potrafi tylko gnębić uczni i kłamać. UWAGA ZIOMALE! Nie szukajcie tu praktyki,bo ta baba Was wykonczy !!!!!!!!!

Piekarzyk

NORMALNE JAJA 12 LAT PRACUJESZ I CO Z TEGO MASZ? TO ZE NAPEWNO NIE UMISZ ROBIC BO TAK NAPEWNO BYS W TYM SYFIE NIE SIEDZIAL FIRME ZEŁOZYŁ P.[usunięte przez moderatora]? DOSTAŁ OD OJCA. POZATYM WOLNE ZA BAJE KIEDY BEDZIE WYBRANE W STYCZNIU? BO TERAZ LUDZI NIE MA KTO ZA 350ZŁ NA TYZIEN CO SZANUJE SIEBIE BEDZIE TAM PRACOWAL? KTOS KTO NIE POTRAFI TAK JAK KILKA OSÓB Z NIE BEDE WYMIENIAŁ. POZATYM W WPORZADKU NIE SA A NAEWNO NIE P.[usunięte przez moderatora] ;-(

ktos

adamusek - 2011-04-06 00:24:33 Myślę że sam szef pan [usunięte przez moderatora] jest ok ale jego kierownictwo w osobie pana Jana to beznadziejność,brak wykształcenia na to stanowisko i pozbywanie się ludzi którzy mu nie pasują.Nie polecam tej firmy ludziom którzy w swoim zawodzie pracują długo i go szanują.to wiecej nie mysl

prawdomówny

pracownik - 2012-11-17 15:45:31 moim zdaniem jak pracownik pracuje w tej firmie to mu wszystko pasuje i warunki pracy i płacy a jak przychodzi do zwolnienia to już jest zemsta i jak zaszkodzić szefostwu ja tam pracuje już 12 lat i jak potrzebuję pomocy to nigdy mi nie odmówili jej zawsze szli na rękę. nasze szefostwo jest wyrozumiałe i też są ludźmi a temu co nie pasuje to niech sobie też założy tak dużą firmę i taki staż jak p. [usunięte przez moderatora]to zobaczymy jak sie będzie zachowywać i czy też podoła tak dużemu stresowi jacy stwarzają byli pracownicy. jest to świństwo.... POZDRAWIAM SZEFOSTWO I PRACOWNIKÓW Z DUŻYM STAŻEM1.moim zdaniem jak pracownik pracuje w tej firmie to mu wszystko pasuje i warunki pracy i płacy--bo zostaje wprowadzony naumyślnie w błąd 2. ja tam pracuje już 12 lat i jak potrzebuję pomocy to nigdy mi nie odmówili--samemu sobie nie idzie ;) (w trakcie studiów) 3. a temu co nie pasuje to niech sobie też założy tak dużą firmę i taki staż jak p. [usunięte przez moderatora]--dostać od ojca nie założyć (chyba swoją działalność to może każdy) 4.zobaczymy jak sie będzie zachowywać i czy też podoła tak dużemu stresowi-- jaki ma przez swoją prawą rękę ;) 5.wszyscy wiedzą o kim mowa, ale nie sam zainteresowany 6.pozdro dla dalej pracujących tych z dużym stażem i szacunek za wytrwałość POZDRAWIAM MAJSTRA XD

były pracownik

Prawda jest taka że jak pracujesz i się nie odzywasz to szefostwo jest cudowne.Powiedz parę słów prawdy i nie pracujesz,bo bunt trzeba dusić w zarodku taka polityka firmy. Przykre ale prawdziwe. TRZEBA BYĆ UCZCIWYM TO NIE BĘDZIE STRESU.Życzę powodzenia

pracownik

moim zdaniem jak pracownik pracuje w tej firmie to mu wszystko pasuje i warunki pracy i płacy a jak przychodzi do zwolnienia to już jest zemsta i jak zaszkodzić szefostwu ja tam pracuje już 12 lat i jak potrzebuję pomocy to nigdy mi nie odmówili jej zawsze szli na rękę. nasze szefostwo jest wyrozumiałe i też są ludźmi a temu co nie pasuje to niech sobie też założy tak dużą firmę i taki staż jak p. [usunięte przez moderatora] to zobaczymy jak sie będzie zachowywać i czy też podoła tak dużemu stresowi jacy stwarzają byli pracownicy. jest to świństwo.... POZDRAWIAM SZEFOSTWO I PRACOWNIKÓW Z DUŻYM STAŻEM

Byly Pracownik

Fajnie bylo by gdyby szefostwo dawalo umowe o prace a nie umowe zlecenie, gdyz nie ma zadnych przywilejow urlop co prawda daja ale 10dni platnego reszta bezplatna. Praca 7dni w tygodniu zarobki bardzo male 1300zl jak rodzine utrzymac? Ogromna niesprawiedliwosc za nadgodziny nie chca placic a zadaj Bog wie ile. NIE POLECAM NIKOMU

ktos

W tej Firmie jest super miła załoga super wyroby a kierowczka jest najlepsza z [usunięte przez moderatora] idzie wszystko załatwic pozdrawiam wszystkich cukierników

True and Pride

Jeśli chodzi o moje zdanie to bardzo dobra firma z tradycjami,dobrymi zarobkami i dobrymi pracownikami. Praca przebiega w miłej atmosferze i według regulaminu pracy. Szef jak i zarząd oraz kierownictwo są bardzo wyrozumiali i w porządku. ,,POZDRAWIAM\\\'\\\' wszystkich tych co skrytykowali i zepsuli opinię tej firmy gdyż wykazali się brakiem doświadczenia w swych zawodach oraz totalną głupotą i brakiem szacunku dla pracowników, zarządu oraz kierownictwa tej firmy i pokierowali się kompleksami dla tej firmy chcąc się odgryśc za swoją nieudaną karierę tutaj. Pyrsk!

honesty and respect

Macie racje fajna firma jeśli ktoś lubi pracować 7 dni w tygodniu za grosze i nie musi być szanowany przez pracodawce,który pracownika traktuje jak zło konieczne,a przestrzeganie praw pracownika niema miejsca gdyż kodeks pracy w tej firmie nie istnieje.Życzę powodzenia przyszłym pracownikom.

mily

(usunięte przez administratora) jestes cep i nierobol a nie piekarz

adamusek

Myślę że sam szef pan (usunięte przez administratora) jest ok ale jego kierownictwo w osobie pana(usunięte przez administratora) to beznadziejność,brak wykształcenia na to stanowisko i pozbywanie się ludzi którzy mu nie pasują.Nie polecam tej firmy ludziom którzy w swoim zawodzie pracują długo i go szanują.

Zostaw opinię o Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia - Świętochłowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pochrzęst Piekarnia & Cukiernia