Opinie o Pawtrans Holding sp. z o.o.
Od czego uzależniona jest premia w firmie Pawtrans Holding sp. z o.o.? Jakie są progi premiowe? Dodali 31 marca na GoWork.pl ogłoszenie na stanowisko Kierowca Międzynarodowy.
Witam, Prosze przesłać swoje CV na adres praca.kierowca@pawtrans.pl , nastepnie umówimy się na spotkanie i wszytsko wytłumaczę. Pozdrawiam
Witam . Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak wygląda obecnie praca w Pawtrans ? Jakie zarobki, system pracy ,jaka atmosfera? Czy warto składać CV ?
Zatrudniamy kierowców krajowych i międzynarodowych. W związku z przewozem płynnych produktów spożywczych i określonymi wymaganiami z tym związanymi proponujemy system pracy 2/1. W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić. Wytłumaczymy jak to u nas wygląda i odpowiemy na wszystkie pytania.
Jestem pracownikiem zajmującym się rekrutacją w firmie Pawtrans. Ponieważ od kliku kierowców dowiedziałem się jaką popularnością na serwisie cieszy się nasza firma, pozwoliłem sobie zajrzeć na portal i zapoznać się z opiniami. Dziękuję bardzo, są one dla Nas bardzo pomocne, jednak przy większości mam odczucie, że pisze je konkurencja chcąca Nas zdyskwalifikować i oczernić. Nie obawiamy się negatywnych opinii, tych konstruktywnych i realnych, z każdą jesteśmy gotowi się zmierzyć. Pawtrans stawia na jakość, bezpieczeństwo i nowoczesność, jesteśmy elastyczni. Blisko 300 kierowców pracujących chyba stanowi najlepsze referencje. W związku z rozwojem cały czas mamy otwarte ogłoszenie i poszukujemy chętnych kierowców. Zapraszamy do kontaktu, aby przekonać się jak realnie wygląda praca.
Panie Krzysku, jestem długoletnim kierowcą i zależy mi na dobru spółki i nie chce(usunięte przez administratora)do własnego gniazda , ale musi Pan przyznać, że dzieje się coś złego w naszej firmie. Z firmy zwalniają się koledzy, którzy przepracowali kupę lat, Podkarpacie ucieka, doświadczeni chłopaki spod bazy. Trzeba coś zmienić bo na serio jeszcze z dwa lata temu byłem dumny ze mogłem pracować z takiej firmie jak pawtrans. A teraz zdając skład stresuje się człowiek, czy czegos nie przeoczył i za kilka dni nie przyjdzie nota. Ok rozwalę lusterko, zarysuje kabinę, zgubie złączkę, klucz, ale obciążenie za odprysk na szybie, wystrzał opony w czasie jazdy, atak dzikusów we Francji na samochód lub paliwo, czy uszkodzony zawór spowodowany zużyciem, a nie przez nie grzanie towaru to już jest ogromnym przegieciem. Trzeba cod z tym zrobić bo przez to duzo chłopaków odeszlo. Druga sprawa spedycja, my jako kierowcy prosimy, aby ludzie tam siedzący potrafili zrozumieć, że kierowca to człowiek, który może czasem źle się czuć, być chory, czasem poorustu z przemęczenia zaspać i nie jest jak ciężarówka, która pojedzie na godzinny serwis i będzie ok. Czuje się tak jakby spedycja była szkolona, by nas tępić, super było przy starej ekipie (Norbert Ania Agnieszka Martyna Basia) trzeba było pomoc, był telefon, normalna prośba i były pozytywne nastroje. A teraz żyjemy jak pies z kotem. Druga sprawa to pieniążki.. Chłopaki na działalności nie przekraczają 8 tys km przy 3 tyg w trasie, przy płatności z km jest kiepska wypłata. A ogólnie reszta czyli ułożenie zleceń, tras, opłaty drogowe, płatności za drogi myjnie, samochody serwis i sprzęt jest na mega dużym poziomie. A wracajac do konkurencji to działają bardzo bo teraz dobry szofer jest na wagę złota, a będzie jeszcze gorzej. W Danii i Hamburgu, widząc na myjniach znajomość u kierowcy języka to oferują już 100 euro dniowki (inter Tank lub wemmers ) i kilku chłopaków już zwerbowali w ten sposob od nas. A poza tym stałe zlecenia, stałe miejsca rozkadunkow załadunków, nowy sprzęt, pieniądze na czas, premie paliwowe, transport busem z bazy do samochodów i już jazda busem liczona jak obecność w pracy jest super.
To nie konkurencja to piszą byli kierowcy którzy to firmę budowali przepracowali po 20 lat i więcej a poprzychodzilo pseudo spedytorów w pampersach gdzie w dopiero byli gówno widzieli i karierę będą robić kosztem szofera , a karma wraca.
Pisaliście wcześniej o obciążeniach za szkody czy to jest tak, że kierowca sam za to płaci i kasa jest mu zwracana w takiej sytuacji, czy po zjeździe firma się tym zajmuje całkowicie?
Ale nie miły burak odbiera telefony w rekrutacji
Teraz to ty jesteś niemiły, więc masz remis. Wiadomo, ze rekruter powinien zachowywać się profesjonalnie, ale ludzie są różni. Umówiłeś się w końcu na rozmowę, czy zrezygnowałeś?
To smutne ale ta firma leci w dół. Dawniej była to firma z zasadami. Dziś człowiek jest tylko cyfrą. ZERO szacunku, ktoś kto oddał sie firmie w całości przez 15 lat jest wyrzucany z firmy BEZ POWODU ot tak bo ktoś tak chce. Pracuje sie tu codziennie po 10 lub nawet 12 godzin i ciągłe pretensje. Zero kultury do pracownika . Kierowcy są CIĄGLE karani za byle co a nawet sa im wmawiane jakies przewinienia. To mogłaby byc wspaniała firma bo ma potencjał ale obecnie to najgorsza firma jaką mozna sobie wyobrazić jeżeli chodzi o traktowanie pracownika. Jedyne co się zgadza to to że wypłata jest zawsze na czas tylko niewadomą jest ile Ci potrącą z tej wypłaty za wymyślone błędy!!!
Pawtrans może pochwalić się ponad 30-letnim doświadczeniem i nieustannie rozwija się w wielu aspektach. Dąży do osiągnięcia perfekcji w tym, co potrafią robić najlepiej - tak słyszałam o tej firmie. Dlatego jestem zaskoczona Twoją opinią. Wspomniałeś, że nierzadko pracujecie tam po 12 godzin. A płacą Wam dodatkowo za te nadgodziny?
Ktoś tu chyba premi nie dostał i wylewa żale, to jedna z nielicznych firm transportowych w Polsce, która ma jeszcze zasady, a jeździłem w wielu
Kiedyś był szacunek a w chwili obecnej w tej firmie nie szanują nikogo nawet szef nie ma szacunku do nikogo a ty Prezes myślałeś że co że jak zapiepszasz po 10-12 godzin to zdobędziesz szacunek ????????????????gdzie ty się uchowałeś????
Ja wygląda zatrudnienia w Pawtrans na własnej działalności? Trzeba mieć swój sprzęt (ciągnik)? Czy też jak to w innych firmach jest się kierowcą na sprzęcie zleceniodawcy?
Jakie masz życzenie, masz ciągnik bierzesz tylko cysternę, masz i cysternę bierzesz tylko zlecenia, jak nic nie masz to działalność albo umowa o pracę - wszystkie formy obecnie wiem, że są dostępne, tylko jak dzwonisz to proś z dyr Iloną to będą konkretne odpowiedzi
Zasady haha o czym ty mówisz chłopie znam kierowcę który jeździł kilka ładnych lat i na koniec potrącili mu za (usunięte przez administratora) koszulkę to są zasady ????????
Prawda .Pani Ilona to jedyna konkretna osoba w tej firmie mająca pojęcie o tym co robi, pamiętam ją jeszcze z czasów kiedy rozliczała kierowców, ogarniała nie tylko to ale i wiele innych spraw o których jej koleżanki nie miały pojęcia.
Może i jest w tym odrobina prawdy. Ale moim zdaniem bardziej chodzi o to kto jakie ma stanowisko i ile może. Co z tego że będzie (usunięte przez administratora) spedytor jak już się w tej firmie nie raz zdarzało jak ma za krótkie rączki? Ilu super spedytorów odeszło bo byli blokowani przez kolegów którzy dłużej tu pracują a byli mniej ogarnięci. To jest jak w polityce. Im wyżej jesteś możesz więcej nie koniecznie będąc bardziej ogarnięty niż ktoś kto ma mniejszą władze. Moim zdaniem zaczęło się w tej firmie źle dziać od kilku miesięcy i to jest problem na górze. Bo skoro kierowców tyłu odchodzi to znaczy że jest źle to wszystko poukładane. I nikt z tym nic nie robi myśląc że znajda się nowi kierowcy którzy zapełnia tą dziurę. Owszem będą rotacje. Ale jeśli by było dobrze rozporządzanie to nikt by nie odchodził. Jak było kiedyś ? Stos CV leżał w pawtransie bo każdy się pchał do tej firmy. A teraz ? Czym się różni kiedyś od teraz? Poprostu źle prosperującą góra. Wystarcza 3 zmiany żeby mieli kierowców: 1 podnieść place , 2 bezsensowne noty typu odpryski na szybie i wystrzały opon po 3 szacunek do kierowcy że strony spedycji jak i równouprawnienie. Dlaczego kierowcy ze wschodu zarabiają tyle samo a nawet lepiej bo są na umowie a trzeba ich załadować rozładować bo nie znają języka. A to się spóźnia i trzeba ich przepinać bo on musi się wyspać i pokuszac jak i on nie wyjmie karty na pauzie na bazie a Polak może umyć oto bez karty. Zastanówcie się bo naprawdę firma z taką niegdyś pozycja na rynku spadła w oczach kierowców o naprawdę bardzo wiele
To może Ty też nie wyjmuj karty przy myciu? Nie rozumiem tych bólów o Ukraińców, każdy ma swoją umowę i chyba nie zabierają Ci z pensji, żeby im płacic?
Witam kolegów,może napisze ktoś wkońcu coś sensownego o tej firmie, jak wyglądają zarobki, na jaką umowę można liczyć ? Jaki system jest w pawtransie ? Jestem ciekaw bo w sumie mam niedaleko do Poniatowej i ciągle widzę coraz więcej aut z pawtransu na Europie więc chyba nie jest źle w tej firmie
A mało było powiedziane? Co chcesz wiedzieć? Przyjdź, zatrudnij się, a po kilku miesiącach się zwolnisz :). Jeśli chcesz w miarę sensownie pracować i zarabiać to jedna rada. Zamów jak najszybciej autokar na Ukrainę wyrób sobie tam obywatelstwo wróć i zatrudnij się jako Ukrainiec a będziesz miał lepiej :)
ale pieprzysz, zawsze znajdzie się jakiś siejący zamęt, robota jak robota, wszystkie formy zatrudnienia wiem , że są obecnie dostępne, kasa zawsze na czas
Pewnie jesres z Poniatowej i latasz z prezencikami na spedycję. Co vlissingen i powrót z Rotterdamu ładujesz. Świecko non stop . Prawda jest taka ze poszanowania do kierowcy tutaj nie ma a obciążenia są dosłownie za wszystko kropka rysa i cyk 500 zloty nie ma . Więc nie (usunięte przez administratora)
Cześć @Szoferek, dobrze wiedzieć, że Pawtrans Holding dotrzymuje terminów wypłat. Powiedz, jak wygląda kwestia rozwoju zawodowego - czy firma oferuje swoim pracownikom jakieś kursy, szkolenia?
Pani Justyno jedyne kursy jaka firma nam oferuje to kurs do domu firmowym busem ???????? wypłaty są na czas, ale gdzie indziej można lepiej zarobić i mieć fajniejszy komfort psychiczny podczas wykonawania zleceń transportowych. Nie trzeba tłumaczyć się dlaczego wydłużył pan pauzę, dlaczego pojechał pan objazdem, dlaczego jest tyle braków, dlaczego nie włączył pan kompresora, dlaczego szybko przejął pan auto, dlaczego dlaczego dlaczego itp ???? dużo zleceń jest na Anglię i Francję i przy dotychczasowej sytuacji tam panującej (morderstwo kierowców) przebijanie się do portu przez tłum imigrantów, którzy rzucają kamieniami w zestaw i w momencie rozbicia szyby to kierowca pokrywa koszty wymiany, a we Francji to koszty są spore, kradzieże paliwa to ogólnie za takie pieniadze szkoda narażać swojego życia zdrowia , a także czasu stojąc kilka dni i czekając na odprawę.
no i dla mnie to też dobre, że nie muszę sie tłuc z klamotami tylko busem podjezdzam pod chałupę i mojej kobicie nie zawracam głowy co by mnie wiozła
szkolenia są od samego początku, wręcz bym powiedział że aż za długie, co jakiś czas cos sie dzieje - były właśnie z Dafem z ekologicznej jazdy, a teraz coś szykuje się z Volvo
Jestem pracownikiem zajmującym się rekrutacją w firmie. Priorytetem Spółki jest dbałość o bezpieczeństwo kierowców. Wspomagają nas w tym nowoczesny tabor i systemy. Opisane sytuacje nie miały miejsca bądź nie zostały ujawnione. Zastanawiam się @Majk czy jesteś kierowcą, czy konkurencją wypisującą specjalnie negatywne opinie? Realnych opinii się nie obawiamy. Aktualnie mamy cały czas aktywne ogłoszenie o pracę na stanowisko kierowcy, zapraszam do składania swojej kandydatury i zweryfikowanie faktów.
No i jak poszło szkolenie z ekonomicznej jazdy ????bo czytając pańskie wypowiedzi to kierowca najlepszy z najlepszych ????
Jeśli chcesz być nikim zwykłym pomiotłem to staraj się o pracę w Pawtrans i zapomnij o jakimkolwiek systemie pracy.Jedno jest pewne zapłacisz za wszelkie szkody.
pracowalem, jest tak jak chłopaki piszą.. Za odprysk zostałem obciazany.. Kolege obciazyli, musiał napisać oswiadczenie, poszedł ubezpieczyc samochód i zniżki mu poleciały przez to oswiadczenie.. Także odrobilismy szkolenie i weeek
Hej @hansi, rozumiem, że nie jesteś zadowolony z pracy w Pawtrans Holding. Jak myślisz, czy osoba bez doświadczenia zawodowego mogłaby się tam czegoś nauczyć? Wiesz, taka osoba może mieć mniejsze wymagania i chcieć rozbudować swoje CV.
to co ten kumpel za oświadczenie napisał? swoim samochodem jezdził? on coś ubezpieczał? Co ma jego prywatne oświadczenie do szkody z Pawtransu - bzdury piszesz Piter
Prawdę gada. Jeśli napiszesz oświadczenie bo musisz i masz zarejestrowany samochód osobowy prywatny na siebie to poleca Ci zniżki. Mi też poleciały i pytałem znajomego który pracuje jako agent ubezpieczeniowy że tak niestety jest. Więc Szoferek jeśli nie wiesz to proszę nie wmawiaj ludziom że tak nie jest. To jest forum i każdy chce znać prawdę. Skoro pytają to chcą wiarygodnej odpowiedzi żeby później nie mieli niejasności jak coś ich takiego spotka.
Obciążają za wszystko, nawet za rzeczy, których nie byłeś sprawcą, a zjechałeś na firmę i w momencie wykrycia to musisz pokryć koszty naprawy. Niby system 2 tyg na 7 dni to zazwyczaj jeździsz 3 tygodnie i po 3/4 dniach w domu już wyganiają w trasę..
Co za bzdury , dlaczego nie zglosisz jak cos jest uszkodzone albo nie napiszesz wyjasnienia ? Jeden drugiego (usunięte przez administratora) , podklada swinie ,ukrywa ....a te obciazenia to wyjatkowo a czesto umarzja jak wyjasnisz na czas
Hej, ale czy w takim razie jeżeli jeździsz więcej niż jest spisane na umowie, Pawtrans Holding liczy to jako nadgodziny? Ile jesteś w stanie zarobić miesięcznie @TurboStar? Mam nadzieję, że znajdziesz czas by odpisać.
Cześć @RG, domyślam się, że pracujesz w Pawtrans Holding już jakiś czas? Możesz powiedzieć, czy przez ten okres zaproponowano Ci jakaś podwyżkę, bądź premie? Chciałabym się zorientować, jak wygląda sprawa rozwoju zawodowego w firmie.
Hej, w zeszłym roku Pawtrans Holding poszukiwali księgowej. Niestety nie da się już przejrzeć szczegółów oferty. Powiecie jakie warunki oferowali? Może ktoś z Was brał udział w tej rekrutacji?
Witajcie. Dostałem propozycję pracy w Pawtrans na stanowisku kierowcy na własnej działalności. Co sądzicie? Pchac się w to czy dać sobie spokój? Pozdrawiam
Na działalności dostaniesz około 20 gr na start z km nawet przy niskim zusie będziesz bardziej plecy za kierowcami na umowie.
Moi Państwo widzę, że każdy ma swoje mniejsze lub większe żale. Brakuje tu jednak konkretnych informacji. Na jakie zarobki można obecnie liczyć w Pawtransie na umowie lub DG? W jakich systemach się jeździ? Czy możliwy jest system 2/2? Jak bardzo uciążliwe jest skakanie po autach? Czy faktycznie zdarzają się podmiany w innym miejscu niż rozpoczęło się pracę? Jak atmosfera? No i jak zlecenia? Tacho na styk czy jednak wszystko do zrobienia dla ogarniętego człowieka? Czy PT robi wprowadzenie dla kierowców bez doświadczenia na beczce?
W stu procentach się z Tobą zgadzam! Brakuje tu właśnie takich informacji, o jakie zapytałeś. Miejmy nadzieję, ze jakiś pracownik Pawtrans Holding zechce w miarę szybko ich nam udzielić. Wiem, że szukają tam teraz Kierowcy. Masz w planach aplikowanie?
Bo konkretnych informacji nie uzyskasz. To nie jest państwowa robota że pracujesz od 7 do 15. Powiem Ci jak wygląda to mniej więcej , a to dlatego że wszystko zależy od ilości kierowców w firmie i od pory roku (czytaj w zimę mniej zleceń w lato i na jesieni dużo więcej). Zarobki jeśli jest dużo kierowców to zapomnij o umowie, przyjmą tylko na działalność a tu na początek możesz dostać 63E diety dziennie plus km około 24 groszy. I teraz wypłata zależy od ilości spędzonych dni w aucie i km. Jeśli jest dużo ludzi to Cię będą często ściągać i będziesz jeździł po 20 dniówek max. Zrób wtedy z 7 tys km i podlicza sobie że zarobisz wielkie .... Bo jeszcze ZUS podatek księgowa itp. a jeśli chodzi o system pracy. 2/2 raczej nie wejdzie w grę. Na umowie o pracy możesz liczyć na 3 tyg i tydzień w domu bądź 10 do 14 dni pracy i 4 dni w domu. Na działalności mozesz jeździć 2 tyg na 1 tyd w domu np. Pamiętaj że jeśli jest dużo pracy a mało kierowców te system nie dzialaja będą Cię przeciągać i będziesz krócej siedział w domu. Jak będzie dużo kierowców będzie na odwrót nie będziesz mógł się doprosić o trasę. A na działalności jeśli nie pracujesz to jesteś w plecy. Podmiany zależy skąd jesteś. Ale bus wywiezie i dowiezie Cię do bazy. Atmosfera 1 na 10. Zlecenia zależy czasem nie masz co z czasem robić a czasem ładujesz spóźnione i nie masz czasu na nic. Każdy kto chce tu przyjść jeździć ma szkolenie z nauczycielami w podwójnej jeśli chodzi o znajomość cysterny. Zależy od Ciebie w ile złapiesz te procedury. Bardzo uciążliwe jest skakanie po autach a w szczególności w zimę. Jedna z niewielu zalet tej firmy to kasa na czas. Ale pamiętaj że jak jest dużo kierowców to obciążają za wszystko co tylko możliwe.takze to po krotce.
Jedyny plus tej firmy to kasa na czas, ale teraz to wszędzie płacą wiec Pawłowski nie robi łaski. Brak jakiego kolwiek systemu jazdy. Niby jezdzisz 2/1 ale może to byc 10-12 dni a nawet 18-20 dni w trasie. Pobyt w domu po kilku dniach sms z potwierdzeniem wyjazdu (a może jednak jeleń sie zgodzi i pojedzie) obciążenia za wszystko dosłownie... Nawet mała ryska na schodkach od wewn str drzwi czy odprysk na szybie na ktory nie masz wpływu potrafią obciążyć. Za paliwo też obciążają. Zero jakiejkolwiek atmosfery kierowca jest traktowany jako zło konieczne. Starsi kierowcy ktorzy mają lepsze stawki za km zarobią stosunkowo więcej, no i oczywiście układy układziki bo w okolicy bazy mała wioska każdy każdego zna spedytor planer kierowca
Jeśli chce być traktowany jak śmieć przez spedycje. Ciągle tłumaczyć się dlaczego wydłużył pauzę 9h o 11 minut, dlaczego spóźnił się na rozladunek bo na styk wszystko było wliczone, dlaczego przez 40 minut tankowal paliwo, a na końcu został obciazony za klosz od lampy, który od dwóch lat był pęknięty to droga wolna :D ja pol roku wytrzymałem :d
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Pawtrans Holding sp. z o.o.?
Na ubranie robocze raz na 2 lata pod warunkiem ze wczesniej sie nie zwolnisz bo wtedy trzeba za nie zapłacić. Poza tym nic!
Panowie przepracowalem tam dobrych kilka lat kiedys firma byla ok teraz jeden wielki kolchoz. Zero szacunku do pracownika kazdy traktowny jest przedmiotowo. Wiekszoc ludzi ktorzy przychodza do pracy to UA wiec chyba oczyms to swiadczy.
Ja nie narzekam, jestem od kilku miesięcy ale w porównaniu do poprzednich firm naprawdę jest ok, no i kasa na czas
Możesz powiedzieć jak Ci wychodzi finansowo i w jakim systemie pracujesz? No i czy faktycznie tak obciążają kierowcę za wymyślone błędy?
Możesz powiedzieć coś więcej na temat systemu i zarobków w PawTransie? Mam niedaleko do bazy i w sumie zmieniłbym firmę bo dojeżdżać 400km a 80 to jest różnica
Siema, mógłbyś podpowiedzieć jak wygląda praca w PawTransie? Jaka stawka? Jakie systemy?
Witam czy w firmie Pawtrans są przyjęcia do pracy?
Witam. Mam pytanko co do pracy w pawtransie. Obecnie pracuje w dystrybucji. Ogólnie wszystko sp0ko tylko ch#j nie pieniądze. Często widzę ogłoszenia z pawtransu, mam niedaleko do bazy i teraz co mnie interesuje. Jaki system pracy i czy jest stały czy jak się uda... Jakie pieniądze można zarobić tak od min do Max? Na co uważać itp. Miałem krótkie epizody z jazdą poza granicami ale raczej pod tym względem świeżak. No i jeszcze pytanie czy ogarnięcie obsługi cysterny problematyczne? I czy jak przyjdę to jakieś szkolenie czy 1 trasa w podwójnej?
Witaj. Możesz zdradzić ile w rzeczywistości wynosi wynagrodzenie na biedrolocie w Lubartowie na dystrybucji?
3300 za 4 dni w tyg za 5 dni 3900-4000 Tak mówił mi gość z Lublina który zatrudnia na dystrybucję w lubartowie
Czyli standard. Chodzi raczej o tryb 4 na 2 ,a nie że 4 dni pracy w tygodniu ;) 3300 podstawa plus za dodatkowy kurs czyli 5 dzień cyklu ok 150zl zależnie od przewoźnika. Ale nie ma się co łudzić, że będziesz walił 4 dodatki w miesiącu. Pierwszeństwo mają chłopy rolne na dobre strzały i lizidupki. A (usunięte przez administratora) 10h za dodatkowe 150zl to średnio się kalkuluje.
No niestety się nie dowiedziałem. Jak widzisz same lanie wody tutaj ,a jak pytasz o jakiś konkret to bez odpowiedzi żadnej normalnej.
Witam, jak to w Tym pawtransie jest? Słyszałem że kawał drania przyjmuje jakiś Pan o nazwisku na B, i że (usunięte przez administratora). Prawda czy tylko tak mówią, chodzi o pracę dla kierowców
To że kierowcy uciekają z pawtransu to norma ,ale że spedytorzy to o czymś swiadczy
Czy w Pawtrans Holding sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Witam czy w PawTransie są przyjęcia do pracy jako kierowca do przyczenia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pawtrans Holding sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pawtrans Holding sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pawtrans Holding sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!