Trzymać się z dala od tego miejsca z trzech powodów: - wyzysk - (usunięte przez administratora) na recepcji (menadżerka Ola K.) i bardzo toksyczna atmosfera w recepcji. Ogromną rotacja pracowników, średnio co dwa/ trzy miesiące - bardzo niska placa, jedna z najniższych spośród hoteli w Warszawie
pracowałem w okresie jesienno-zimowym w latach 2018-2019. Na początku przyjazna ekipa i menadżerka. W ciągu dalszej współpracy atmosfera zmieniła się dla mnie na tragiczną i dająca wiele do życzenia. Niskie płace za poniżej 2000 zł do lapy to jedno, ale (usunięte przez administratora)szefowej i jej krzyki, szantaże o przynależeniu do ekipy i jej nadgorliwości to już przebój. Pracownicy? W większości byli toksyczni: wykluczanie bo Ciebie nie chcą do siedzenia przy stoliku, obgadywanie, obrabianie (usunięte przez administratora) przed przełożonymi i schizy jednego magazyniera to śmiech na sali i bardzo zniechęcająca do współpracy. Tylko jedna osoba była w porządku na dziale magazynowym. Niszczenie szafek i zabieranie plakietek to zrobiła osoba albo za poleceniem szefowej albo jest naprawdę nadajacą się do leczenia. Na koniec nie dość że zwalniają mnie dyscyplinarnie za nic, to jeszcze zostałem upokorzony przez dział kadrowy i szefową, że doświadczam aż do dzisiaj z depresją. O szefach kuchni nie wypowiem się, bo sprawiali wrażenie w porządku ludzi. Przed niesprawiedliwym zwolnieniem mnie z pracy zauważyłem że sporo ludzi z kuchni i działu hotelowego zaczęli znikać, a wcześniej słyszałem u niektórych narzekania o płacy i warunków jakie panowały w hotelu. Nie dziwię się i m i zarazem potwierdzam ich powody odejścia z pracy. W tej pracy również pracują w 90% donosiciele i ulubieńcy hotelu, którym jak się nie podobasz robią wszystko żebys zniknął z hotelu na dobre. Byłem potraktowany jak zagrożenie i (usunięte przez administratora) społeczna. Jeśli czyjeś nie miłe Wam zdrowie psychiczne i godność oraz nawet życie, polecam tą pracę. Jeśli naprawdę szanujecie swój czas i zdrowie i jeśli ktoś z was tak nie chce skończyć z deprwesją w bardzo przykry sposób, omijajcie hotel szerokim łukiem i nie polecam nikomu pracy na dziale magazynowym. Jesli chodzi o wygląd magazynu, to tam jest sam bałagan i (usunięte przez administratora) oraz (usunięte przez administratora) za którego trzeba każdego dnia sprzątać, a jak nie masz co robić to Ci każą każdą półkę czyścić, że to jest cholernie męczące i upokarzające. Pani Alina jest jedną z najgorszych przełożonych i nie tylko ona. Jeśli ona do tej pory pracuje w Sheratonie, przestrzegam przed nią. Jest nieuprzejmą i fałszywą sobą, która na każdym kroku upokarza jeśli nie spełnisz polecenia jak by chciała. Nie polecam pracy w Sheratonie w 100%. Nie wiem jak jest teraz i jak się hotel zmienił po latach, ale po ostatnich niemiłych i zarazem nieprzewidzianych wydarzeniach nie polecam tej współpracy z tym hotelem. Jeden z magazynierów, z którym pracowałem, jest spoufalonym ulubieńcem Pani Aliny pod imieniem pana M. Nie polecam tej współ[pracy. Pozdrawiam
Nie wypowiem się na temat działu HR bo od tamtego czasu zmienił się w 100%. Mogę napisać że teraz jest naprawdę Ok. Zespół nastawiony na komunikację i współpracę z pracownikiem. Polecam:-) Chętnie też zakwestionuję powyższą opinię na temat p. Aliny. Współpracuję z Panią Aliną od ponad roku. Widzę z jakim szacunkiem i serdecznością odnosi się do swoich współpracowników. Chętnie udziela wsparcia zarówno członkom zespołu, jak i innym obszarom w biznesie. Pani Alina pracuje u nas od lat i niezmiennie w środowisku zarówno współpracowników jak i przełożonych cieszy się ogromnym szacunkiem. W tym roku właśnie za zaangażowanie i styl pracy została doceniona tytułem pracownika miesiąca. Pozwolę sobie zauważyć, że jeśli ktoś pisze tak krzywdzącą opinię tz, że sam nie wykazał się odpowiednim zaangażowaniem i profesjonalizmem. Bo co można jeszcze zauważyć u Pani Aliny i co jest bardzo doceniane to konstruktywna informacja zwrotna. P. Alina nie boi się w subtelny i obiektywny sposób zwrócić komuś uwagi jeśli ktoś popełnia błędy. Postawa ta jest ogromnym atutem i właśnie dzięki niej nasi praktykanci i nowi pracownicy są profesjonalnie przygotowywani do pracy. Podsumowując warto zerknąć z dystansem na czyjąś obiektywną i delikatną uwagę, bo dzięki niej możemy się rozwijać i doskonalić swoje kompetencje, co serdecznie polecam autorowi poprzedniego posta.
Opinia powyższa jest bardzo jednostronna, niesprawiedliwa i krzywdząca dla pracowników hotelu, a w szczególności dla p.Aliny. Jest ona pracownikiem z dużym doświadczeniem zdobytym na różnych stanowiskach i dlatego widzi wiele rzeczy z różnych perspektyw. Pani Alina pokazuje jak należy prawidłowo wykonywać czynności i obowiązki zlecone na danym stanowisku, aby praca była wykonana bezpiecznie , zgodnie z obowiązującymi procedurami a także z poszanowaniem do miejsca pracy i towaru. Zawsze służy pomocą i wsparciem. Jeśli ktoś nie ma ochoty pracować w miejscu, gdzie obowiązują zasady i procedury, które definiują prawidłowe wykonywanie swoich obowiązków to lepiej, aby znalazł sobie pracę gdzie indziej.
@Aga K i @amkk Rozumiem w pełni że jesteście w pełni lojalnymi pracownikami Sheratona i rozumiem że każdy ma swoją opinię. Możecie bronić niektóre osoby, ale osoby krytycznie wypowiadające się w ten sposób do p. Aliny czy do dziale HR itd. to są osoby które miały styczność z nimi jeszcze sprzed pandemii i dobrze wspominają na swój sposób współpracę z tymi osobami. Były osoby, które krótko pracowały i nie wykazały się tym co powinny i czego było trzeba oczekiwać od nich, i być może opinia tej osoby wynikła z czystej frustracji i poczuciem niesprawiedliwości na swój sposób, ale to jej opinia i nikt z was nie przekona ta osobę do zmiany. Coś musiało być na rzeczy, skoro takie są opinię, a jeśli chodzi o pensję i ogólnie o atmosferze w całym hotelu i nie tylko w dziale magazynowym, to na pewno cos w tym hotelu musiało byc. Wypowiadacie sie w obronie tych osób z tego powodu że pracujecie po pandemii i nie mieliście zielonego pojęcia co było sprzed pandemii i nawet nie znając tych osób, które odeszły. Część pracowników była w porządku, ale nie zmienia to faktu że istniały donosy i osób, które kogoś nie chciały w zespole a działy kadrowe szły im na rękę z tego powodu bo były niezadowolone i z pracy jakiegoś pracownika, który tylko wykonywał prace swoje. Na początek współpracy z Sheratonem nie było dokładnie odpowiedniego szkolenia systemowego w magazynie, co spowodowało zdziwienie szefowej braku samodzielności i braku profesjonalizmu szefowej, ale to nie usprawiedliwia ją te rzeczy. Temat Sheratona jest skończony i co zrobicie wasza sprawa, ale samo próba wybielania firmy nie wchodzi w grę i założę się że albo ktoś z was próbuje kogoś bronić, albo ktoś z góry napisał takie kontropinię. Pozdrawiam osoby broniące górę
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, to znajomość kilku języków obcych jest lepiej wynagradzane dla kelnera?
Super sprawa a ile wynoszą zniżki na noclegi w hotelach sieci? Myślę o apce na kelnera a'la carte i wyczytałem o nich w ofercie.
kto wspominał o zniżkach? Za moich czasów zadnych zniżek nie było na hotel. Zarobki w hotelu były takie, że nie stać byłoby Cię tu spać, pracując w hotelu xD
i żeby była jasnośc, nie mówie tego złośliwie, zwyczajnie nocleg był na tyle drogi, że tygodniowy pobyt, kosztowałby równowartośc 50% pensji ;) ale to urok pracy w drogich hotelach, na słabo płatnych stanowiskach
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, to znajomość kilku języków obcych jest lepiej wynagradzane dla kelnera?
Super sprawa a ile wynoszą zniżki na noclegi w hotelach sieci? Myślę o apce na kelnera a'la carte i wyczytałem o nich w ofercie.
kto wspominał o zniżkach? Za moich czasów zadnych zniżek nie było na hotel. Zarobki w hotelu były takie, że nie stać byłoby Cię tu spać, pracując w hotelu xD
i żeby była jasnośc, nie mówie tego złośliwie, zwyczajnie nocleg był na tyle drogi, że tygodniowy pobyt, kosztowałby równowartośc 50% pensji ;) ale to urok pracy w drogich hotelach, na słabo płatnych stanowiskach
Pracuję już jakiś czas w tym hotelu i po przeczytaniu opinii na tym portalu, zaskoczył mnie pozytywnie. Zgrany i przyjazny team, jasny system wynagrodzeń, ciekawa praca i realna możliwość rozwoju. Bardzo fajne miejsce dla tych, którym chce się pracować.
Na jakie wynagrodzenie mogę liczyć na wstępie jako nowy Marketing Specialist oraz praca jest w systemie jednej zmiany?
Trzymać się z dala od tego miejsca z trzech powodów: - wyzysk - (usunięte przez administratora) na recepcji (menadżerka Ola K.) i bardzo toksyczna atmosfera w recepcji. Ogromną rotacja pracowników, średnio co dwa/ trzy miesiące - bardzo niska placa, jedna z najniższych spośród hoteli w Warszawie
Widzę, ofertę na kelnera ale nie ma podanych godzin pracy. Są one stałe?
pracowałem w okresie jesienno-zimowym w latach 2018-2019. Na początku przyjazna ekipa i menadżerka. W ciągu dalszej współpracy atmosfera zmieniła się dla mnie na tragiczną i dająca wiele do życzenia. Niskie płace za poniżej 2000 zł do lapy to jedno, ale (usunięte przez administratora)szefowej i jej krzyki, szantaże o przynależeniu do ekipy i jej nadgorliwości to już przebój. Pracownicy? W większości byli toksyczni: wykluczanie bo Ciebie nie chcą do siedzenia przy stoliku, obgadywanie, obrabianie (usunięte przez administratora) przed przełożonymi i schizy jednego magazyniera to śmiech na sali i bardzo zniechęcająca do współpracy. Tylko jedna osoba była w porządku na dziale magazynowym. Niszczenie szafek i zabieranie plakietek to zrobiła osoba albo za poleceniem szefowej albo jest naprawdę nadajacą się do leczenia. Na koniec nie dość że zwalniają mnie dyscyplinarnie za nic, to jeszcze zostałem upokorzony przez dział kadrowy i szefową, że doświadczam aż do dzisiaj z depresją. O szefach kuchni nie wypowiem się, bo sprawiali wrażenie w porządku ludzi. Przed niesprawiedliwym zwolnieniem mnie z pracy zauważyłem że sporo ludzi z kuchni i działu hotelowego zaczęli znikać, a wcześniej słyszałem u niektórych narzekania o płacy i warunków jakie panowały w hotelu. Nie dziwię się i m i zarazem potwierdzam ich powody odejścia z pracy. W tej pracy również pracują w 90% donosiciele i ulubieńcy hotelu, którym jak się nie podobasz robią wszystko żebys zniknął z hotelu na dobre. Byłem potraktowany jak zagrożenie i (usunięte przez administratora) społeczna. Jeśli czyjeś nie miłe Wam zdrowie psychiczne i godność oraz nawet życie, polecam tą pracę. Jeśli naprawdę szanujecie swój czas i zdrowie i jeśli ktoś z was tak nie chce skończyć z deprwesją w bardzo przykry sposób, omijajcie hotel szerokim łukiem i nie polecam nikomu pracy na dziale magazynowym. Jesli chodzi o wygląd magazynu, to tam jest sam bałagan i (usunięte przez administratora) oraz (usunięte przez administratora) za którego trzeba każdego dnia sprzątać, a jak nie masz co robić to Ci każą każdą półkę czyścić, że to jest cholernie męczące i upokarzające. Pani Alina jest jedną z najgorszych przełożonych i nie tylko ona. Jeśli ona do tej pory pracuje w Sheratonie, przestrzegam przed nią. Jest nieuprzejmą i fałszywą sobą, która na każdym kroku upokarza jeśli nie spełnisz polecenia jak by chciała. Nie polecam pracy w Sheratonie w 100%. Nie wiem jak jest teraz i jak się hotel zmienił po latach, ale po ostatnich niemiłych i zarazem nieprzewidzianych wydarzeniach nie polecam tej współpracy z tym hotelem. Jeden z magazynierów, z którym pracowałem, jest spoufalonym ulubieńcem Pani Aliny pod imieniem pana M. Nie polecam tej współ[pracy. Pozdrawiam
Nie wypowiem się na temat działu HR bo od tamtego czasu zmienił się w 100%. Mogę napisać że teraz jest naprawdę Ok. Zespół nastawiony na komunikację i współpracę z pracownikiem. Polecam:-) Chętnie też zakwestionuję powyższą opinię na temat p. Aliny. Współpracuję z Panią Aliną od ponad roku. Widzę z jakim szacunkiem i serdecznością odnosi się do swoich współpracowników. Chętnie udziela wsparcia zarówno członkom zespołu, jak i innym obszarom w biznesie. Pani Alina pracuje u nas od lat i niezmiennie w środowisku zarówno współpracowników jak i przełożonych cieszy się ogromnym szacunkiem. W tym roku właśnie za zaangażowanie i styl pracy została doceniona tytułem pracownika miesiąca. Pozwolę sobie zauważyć, że jeśli ktoś pisze tak krzywdzącą opinię tz, że sam nie wykazał się odpowiednim zaangażowaniem i profesjonalizmem. Bo co można jeszcze zauważyć u Pani Aliny i co jest bardzo doceniane to konstruktywna informacja zwrotna. P. Alina nie boi się w subtelny i obiektywny sposób zwrócić komuś uwagi jeśli ktoś popełnia błędy. Postawa ta jest ogromnym atutem i właśnie dzięki niej nasi praktykanci i nowi pracownicy są profesjonalnie przygotowywani do pracy. Podsumowując warto zerknąć z dystansem na czyjąś obiektywną i delikatną uwagę, bo dzięki niej możemy się rozwijać i doskonalić swoje kompetencje, co serdecznie polecam autorowi poprzedniego posta.
Opinia powyższa jest bardzo jednostronna, niesprawiedliwa i krzywdząca dla pracowników hotelu, a w szczególności dla p.Aliny. Jest ona pracownikiem z dużym doświadczeniem zdobytym na różnych stanowiskach i dlatego widzi wiele rzeczy z różnych perspektyw. Pani Alina pokazuje jak należy prawidłowo wykonywać czynności i obowiązki zlecone na danym stanowisku, aby praca była wykonana bezpiecznie , zgodnie z obowiązującymi procedurami a także z poszanowaniem do miejsca pracy i towaru. Zawsze służy pomocą i wsparciem. Jeśli ktoś nie ma ochoty pracować w miejscu, gdzie obowiązują zasady i procedury, które definiują prawidłowe wykonywanie swoich obowiązków to lepiej, aby znalazł sobie pracę gdzie indziej.
@Aga K i @amkk Rozumiem w pełni że jesteście w pełni lojalnymi pracownikami Sheratona i rozumiem że każdy ma swoją opinię. Możecie bronić niektóre osoby, ale osoby krytycznie wypowiadające się w ten sposób do p. Aliny czy do dziale HR itd. to są osoby które miały styczność z nimi jeszcze sprzed pandemii i dobrze wspominają na swój sposób współpracę z tymi osobami. Były osoby, które krótko pracowały i nie wykazały się tym co powinny i czego było trzeba oczekiwać od nich, i być może opinia tej osoby wynikła z czystej frustracji i poczuciem niesprawiedliwości na swój sposób, ale to jej opinia i nikt z was nie przekona ta osobę do zmiany. Coś musiało być na rzeczy, skoro takie są opinię, a jeśli chodzi o pensję i ogólnie o atmosferze w całym hotelu i nie tylko w dziale magazynowym, to na pewno cos w tym hotelu musiało byc. Wypowiadacie sie w obronie tych osób z tego powodu że pracujecie po pandemii i nie mieliście zielonego pojęcia co było sprzed pandemii i nawet nie znając tych osób, które odeszły. Część pracowników była w porządku, ale nie zmienia to faktu że istniały donosy i osób, które kogoś nie chciały w zespole a działy kadrowe szły im na rękę z tego powodu bo były niezadowolone i z pracy jakiegoś pracownika, który tylko wykonywał prace swoje. Na początek współpracy z Sheratonem nie było dokładnie odpowiedniego szkolenia systemowego w magazynie, co spowodowało zdziwienie szefowej braku samodzielności i braku profesjonalizmu szefowej, ale to nie usprawiedliwia ją te rzeczy. Temat Sheratona jest skończony i co zrobicie wasza sprawa, ale samo próba wybielania firmy nie wchodzi w grę i założę się że albo ktoś z was próbuje kogoś bronić, albo ktoś z góry napisał takie kontropinię. Pozdrawiam osoby broniące górę
Pracował ktoś jako magazynier i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.
Kiedyś pracowałem w 2018-2019 roku jeszcze niedługo przed rozwiązaniem stanowiska. Beznadziejne warunki pracy, mobbing na co dzień przez przełożoną i fałszywi ludzie wbijający nóż w plecy, nie mówiąc o niskich płacach. Nie sądziłem że przywrócono stanowisko magazynowe, skoro ktoś tu pyta na ten temat. Po ostatnich doświadczeniach i gorszym traktowaniu nigdy więcej do Sheratona. Uważaj na Panią Alinę P. Jest dość (usunięte przez administratora)i surowa babka. Powodzenia
Pracowałem kiedyś w Sheratonie na magazynach, co prawda krótki czas., ale atmosfera była ok, dużo się nauczyłem i pozytywnie wspominam Panią Alinę jako zaangażowaną osobę i chętnie pomagającą.
Jeśli pracowałeś krótki czas, to nie masz pojęcia co było w tej współpracy tak naprawdę. Masz swoją opinie, szanuje. Nie każdy wspomina dobrze współpracę z tą osobą. Kiedyś gdy tam pracowałem, byli magazynierzy i pracownicy powiązani z działem tej Pani , którzy wcześniej ją dobrze znali i mówili mi co innego, co mnie nie wtedy zaskoczyło. Byłem ostrzeżony. Na początku też tak myślałem że było ok, ale po 5 miesiącach pracy wydarzyło się za dużo że szkoda o tym mówić. Możesz bronić tę osobę, ale temat Sheratona jest skończony dla mnie i te rzeczy wydarzyły się z sprzed pandemii. Więc musiałeś podjąć pracę u nich już po pandemii. Jeśli odszedłeś, to jak ty uznajesz czy było ok czy nie, ale nie znasz P. Aliny dokładnie, a być może poznałbyś jeszcze lepiej gdyby to była kwestia czasu ile czasu byś pracował. Twoja ocena. Powodzenia
Czy ktoś z Was ma doświadczenie pracy w dziale sprzedaży lub marketingu? Widzę, że pojawiła się oferta pracy na stanowisko specjalisty ds marketingu i zastanawiam się czy jest to stanowisko godne uwagi.
Zastępca szefa kuchni Sebastian powiedział mi pierwszego dnia pracy , że (usunięte przez administratora). Trzymałam to w sobie przez dwa miesiące i po poinformowaniu przełożonego zostałam zwolniona z pracy. Podobne przypadki były z każdą zgłaszająca osoba.
Praca na dziale magazynowym. Pracowałbym dłużej niż prawie pół roku gdyby nie fakt że w tym hotelu miałem szefową kontrolerkę towaru-podpierdalaczkę i skończone zołzy z HR, które szukają u innych pracowników problemu. Na wyższych stanowiskach same baby, które uważają że mogą decydować kogo wywalić, a kogo nie. A kto się im podoba to zostawiają tego, a jak ktoś nie - robią z nim porządek. Kiedy mnie zwalniały to podały mi śmieszne i niespójne powody do zwolnienia mnie. Niska pensja, mniej płacą, a za dużo wymagają. Dodałbym jeszcze mobbing. Nie polecam tej roboty nawet najgorszemu wrogowi.
Pracował ktoś na staniwosku cukiernik i jest w stanie opisać jak wygląda praca jaka atmosfera i zarobki ?
Czy mógłby ktoś coś powiedzieć na temat działu fitness? Jaka atmosfera w nim panuje? Dotychczas słyszałam opinie, że pracują tam dość niekompetentne osoby bez żadnego doświadczenia, przez co kiepsko nim zarządzają. Nie wiem czy warto ubiegać się o to miejsce
Niestety od jakiegoś czasu z przykrością ale musiałam zrezygnować z fitnessu tam ze względu na zmiany personalne jakie zaszły. Komunikacja w mojej ocenie jest potworna- nowa managerka ma na oko 20 lat i z tego co wiem ewidentnie nie ogarnia tego należycie. Obawiam się, że jeśli tak to wygląda z perspektywy osoby, która chodziła tam miesiącami to z pracą tylko gorzej :(
Niestety, nie rozumiem dlaczego firma pozwala sobie zatrudniać na takie stanowisko w warszawskim hotelu tak młodą osobę, sami sobie tym szkodzą, wszystko idzie moim zdaniem ku gorszemu. Co z tego że odnowiona strefa fitness wyglada pięknie skoro panuje potworny chaos.
Aktualnie zespół Fitness świetnie funkcjonuje. Pracą dowodzi Pasjonat tańca breakdance, zdrowego stylu życia i budowania motywacji poprzez zmianę sposobu myślenia. Człowiek z wiedzą i ogromnym zaangażowaniem. Pomaga nawet nam pracownikom w kształtowaniu zdrowej postawy. Bardzo polecam :-)
Byłam na praktykach w tym Hotelu na dziale housekeepingu.Wracając do domu płacz idąc na staż tak samo.Była sytuacja kiedy kierowniczka wydarła się na nas bo weszłyśmy podczas odprawy,kiedy innego dnia postanowiłyśmy nie wchodzić ona stwierdziła ze się spóźniłyśmy i kazała nam na kolanach czyścić drzwi,listwy na wszystkich piętrach.To niestety jeden z wielu przykładów…
Było to już jakiś czas temu ale z tego co pamietam powinniśmy jako hotelarze być na różnych działach i pomagać Panią pokojowym w przygotowaniu pokoi.Było jak było po tych praktykach zrezygnowałam z bycia hotelarzem mimo tego ze wiem ze miała bym dobre stanowisko po tej szkole.
Czy w Hotel Sheraton możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Kucharz?
Nie polecam pracy na kuchni, szef nie widzi problemów, które mu się przedstawia, że za mało ludzi na tak dużo pracy, że sprzętu brakuje. I w dodatku śmieszne pieniądze, o awansie można zapomnieć, dostają je ulubieńcy :) dodam, że szef nie zamawia w pełni towaru, później trzeba zrobić coś z niczego, a jak wyjdzie źle to wiadome kto dostaje :) zero szacunku do pracownika, trzeba się prosić o przysługujące dni wolne.
Najpierw nauczania się pisać, bo wstyd sobie przynosisz. Zapamiętaj: food cost. Edukacja chłopie, edukacja... później czepiaj się innych.
Nie widzę by moja wypowiedź źle była napisana ???? food cost to jedno, ale nie muszę dodawać że kto pierwszy w magazynie ten lepszy. Bo dla kogoś zawsze zabrakło. A o awansie nic się nie odniesiesz? Nie będę rzucać imionami, ale wszyscy wiemy, że awansu nie dostali ludzie z zasłużenia tylko z włażenia wiadome gdzie. Najlepsze co mnie spotkało to odejście z tej pracy. Pieniądze małe i nieadekwatne do wykonywanych obowiązków.
Jaka jest atmosfera na kuchni i czy warto się zatrunić na stanowisko "pomocy kuchennej" itp. jaki jest zakres obowiązków? Czy agencja pracy która zatrudnia ludzi jest wiarygodna? proszę o jakies info w tej kwestii.
Nie wiem jak z agencją, ale na normalnej umowie zlecenie czy o pracę to praca za bardzo małe pieniądze, dużo nadgodzin, bo nie ma ludzi do takiej ilości pracy. Zakres obowiązków No robisz co dany szef działu Ci każe i tyle. Czy coś kroić, smażyć, obsługa bufetu itp
Praca tam to była porażka. Toksyczna atmosfera między współpracownikami, niechęć którą czułem na kilometr do mojej osoby, brak czasu i chęci do nauczenia podstawowych rzeczy i późniejsze narzekanie na to że się czegoś nie potrafi i "przecież to takie proste". Nie dawanie żadnego miejsca na własną inicjatywę. W dodatku mobbingowy potwór w postaci pani O. na recepcji która "nie będzie się powtarzać" nie potrafi i nie chce uczyć jako przełożony nowy pracowników i wykorzystuje każdą sytuację by podnieść swoje ego. Wszystko tego doświadczyłem w tym hotelu jako były pracownik. Muszę powiedzieć że jako ambitna osoba starająca pracować jak najlepiej zostałem wielokrotnie zbesztany za błędy innych oraz za nie dawanie sobie wejść na głowę. Nie pracy na recepcji w tym hotelu.
Nie pamiętam kiedy ostatnio na recepcji była 'toksyczna atmosfera między współpracownikami', zwłaszcza między nowymi, a starymi. Niechęć do jakiekolwiek nowej osoby? Brak czasu i chęci do nauczenia podstawowych rzeczy? Nikt na recepcji w hotelu Sheraton Grand Warszawa nie ma niechęci do nowych pracowników, a wręcz przeciwnie, wszystkim zależy na tym, aby jak najlepiej i jak najszybciej przekazać odpowiednią wiedzę nowym pracownikom - problemem są jedynie osoby, które przychodzą do pracy i nie chcą się jej nauczyć za wszelką cenę lub twierdzą, że one już wszystko umieją i nie trzeba ich niczego uczyć. (usunięte przez administratora) Dodatkowo na pewno nikt ambitnej osoby by nie zbeształ za błędy - pominę już fakt tego, że ambitna osoba sama starałaby się te błędy poprawiać/naprawiać, a najlepiej w ogóle ich nie popełniać i słuchać innych, starszych stażem pracowników, którzy nie chcą źle dla nowych. Niestety, ale czasy nastały takie, że każdy unosi się "honorem", obraża się za wszystko i o wszystko, jednocześnie wprowadzając właśnie wspomnianą wcześniej toksyczną atmosferę... I tak jak już ktoś tutaj wcześniej napisał: "Hotelarstwo i usługi generalnie to ciężka praca, także w weekendy, święta, dni wolne - hotel pracuje non-stop. A w hotelu dbającym o najwyższy standard dla gości i pracowników, po prostu trzeba ten standard zapewniać w 100% i cały czas." Osobiście jako aktualny i wieloletni pracownik hotelu polecam pracę w tym miejscu osobom zaangażowanym i chcącym coś osiągnąć w hotelarstwie i turystyce. Nawet przy odrobienie chęci po prostu się da :) A tym, którzy skarżą się, że "trzeba pracować" to nie polecam żadnej pracy, bo wszędzie trzeba pracować i wykonywać swoje obowiązki należycie bez dziecinnego obrażania się :)
Dobra firma, fajna praca ale z całą pewnością nie wszyscy mogą pracować w takim prestiżowym miejscu!
Jeśli ten "prestiż" to piękna grawerowana złota pokrywa prowadząca do dziury pełnej: ludzi z wybujałym ego, (usunięte przez administratora) nierealistycznych wymagań i nieproporcjonalnych zarobków do pracy to tak pełna zgoda. Czysty prestiż ;)
Pracowałam w Sheraton Warsaw wiele lat temu. Najlepiej wspominam posiłki w przerwach i wspierających się w trudach współpracowników. Praca była długa, wymagająca i mało płatna (mimo, że to Front). Zawsze dziwiło mnie, że w hotelu 5 gwiazdkowym pensje są tak kiepskie (nie starczalo nawet na skromne funkcjonowanie). Kadra zarządzająca, cóż... jak zaczynałam na Froncie byli jeszcze Artur i Wojtek (nie Kaśka, etc. )... Ta kobieta to mobbingujacy potwór. Zawsze czepiała się głównie dziewczyn. Odreagowywała swoje prywatne porażki. Cóż na mnie jako pracownika nikt nie narzekał, nawet mnie chwalono. Chciałam się uczyć... ale jak tylko było to możliwe zniknęłam i nigdy nie żałowałam. I am not Sheraton. I am happy person ????
Możliwe że pracowniliśmy wspólnie, bo pamiętam jak Artur był FOM :) teraz Artur jest Dyrektorem sheratona w Poznaniu. Artur to był gość, wymagający ale zawsze fair i bronił Frontu jak nikt inny. Wiele się od niego nauczyłem!!
Dla mnie to dobre miejsce do pracy , fajna firma tylko szkoda, że teraz jest jak jest i ciągle martwimy się co będzie dalej z hotelem i z nami


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Sheraton?
+Zobacz opinie na temat firmy Hotel Sheraton tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Sheraton?
+Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!