Opinie o Hotel Sheraton w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Hotel Sheraton, lecz też Klientów firmy. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Hotel Sheraton o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Sheraton w Warszawa

trebor

Pracowałem tam przez 3,5 roku od otwarcia . Jak czytam te opinie to jestem przerażony. wtedy chyba nikt nie narzekał i musiał bardzo chcieć aby go zwolnili. Nie było mowy o jakiś umowach zlecenia. No ale widac czasy się zmieniły i chyba wiem od kiedy to mogło się zacząć . Jak nastał konus w HR niejaki Robert Ż. no ale może się mylę? Pozdrowienia dla najstarszego pracownika Jacka Kozickiego.

I am Sheraton

Pracy w dobrym hotelu - w ogóle (!) nie polecam tym, którzy myślą, ze "czy się stoi, czy się leży...itd." Hotelarstwo i usługi generalnie to ciężka praca, także w weekendy, święta, dni wolne - hotel pracuje non stop. A w hotelu dbającym o najwyższy standard dla gości i pracowników, po prostu trzeba ten standard zapewniać 100% i cały czas. Ale jest podstawowy benefit - doświadczenie. Doświadczenie jakie zdobywa się w takim miejscu jest bezcenne. A jeśli dobrze radzisz sobie w pracy w takim miejscu, angażujesz się, dbasz o swoja prace, dbasz o gości - którzy Cię chwalą i jeszcze potrafisz zdobyć kolegów - masz pełną szanse pewnego dnia zostać Kierownikiem, Managerem itd. Tak naprawdę, wystarczy naprawdę chcieć i coś z siebie dać. Wiem o tym, bo tak jak ja, taka właśnie drogę przebyło w tym miejscu 99% obecnej kadry Kierowniczej wywodzącej się z podstawowych stanowisk tego hotelu. Osobiście, polecam prace w tym miejscu zaangażowanym i chcącym cos osiągnąć ludziom. Tym, którzy skarżą się, ze "trzeba pracować" - sorry, no trzeba :) - tym nie polecam

. Nowy wpis
Były pracownik

Praca tam to była porażka. Toksyczna atmosfera między współpracownikami, niechęć którą czułem na kilometr do mojej osoby, brak czasu i chęci do nauczenia podstawowych rzeczy i późniejsze narzekanie na to że się czegoś nie potrafi i "przecież to takie proste". Nie dawanie żadnego miejsca na własną inicjatywę. W dodatku mobbingowy potwór w postaci pani O. na recepcji która "nie będzie się powtarzać" nie potrafi i nie chce uczyć jako przełożony nowy pracowników i wykorzystuje każdą sytuację by podnieść swoje ego. Wszystko tego doświadczyłem w tym hotelu jako były pracownik. Muszę powiedzieć że jako ambitna osoba starająca pracować jak najlepiej zostałem wielokrotnie zbesztany za błędy innych oraz za nie dawanie sobie wejść na głowę. Nie pracy na recepcji w tym hotelu.

2
Kropka w nazwie? Ciekawe. Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@.

Nie pamiętam kiedy ostatnio na recepcji była 'toksyczna atmosfera między współpracownikami', zwłaszcza między nowymi, a starymi. Niechęć do jakiekolwiek nowej osoby? Brak czasu i chęci do nauczenia podstawowych rzeczy? Nikt na recepcji w hotelu Sheraton Grand Warszawa nie ma niechęci do nowych pracowników, a wręcz przeciwnie, wszystkim zależy na tym, aby jak najlepiej i jak najszybciej przekazać odpowiednią wiedzę nowym pracownikom - problemem są jedynie osoby, które przychodzą do pracy i nie chcą się jej nauczyć za wszelką cenę lub twierdzą, że one już wszystko umieją i nie trzeba ich niczego uczyć. (usunięte przez administratora) Dodatkowo na pewno nikt ambitnej osoby by nie zbeształ za błędy - pominę już fakt tego, że ambitna osoba sama starałaby się te błędy poprawiać/naprawiać, a najlepiej w ogóle ich nie popełniać i słuchać innych, starszych stażem pracowników, którzy nie chcą źle dla nowych. Niestety, ale czasy nastały takie, że każdy unosi się "honorem", obraża się za wszystko i o wszystko, jednocześnie wprowadzając właśnie wspomnianą wcześniej toksyczną atmosferę... I tak jak już ktoś tutaj wcześniej napisał: "Hotelarstwo i usługi generalnie to ciężka praca, także w weekendy, święta, dni wolne - hotel pracuje non-stop. A w hotelu dbającym o najwyższy standard dla gości i pracowników, po prostu trzeba ten standard zapewniać w 100% i cały czas." Osobiście jako aktualny i wieloletni pracownik hotelu polecam pracę w tym miejscu osobom zaangażowanym i chcącym coś osiągnąć w hotelarstwie i turystyce. Nawet przy odrobienie chęci po prostu się da :) A tym, którzy skarżą się, że "trzeba pracować" to nie polecam żadnej pracy, bo wszędzie trzeba pracować i wykonywać swoje obowiązki należycie bez dziecinnego obrażania się :)

Robert

Dobra firma, fajna praca ale z całą pewnością nie wszyscy mogą pracować w takim prestiżowym miejscu!

PrawdziwyPrestiż Nowy wpis
Były pracownik
@Robert

Jeśli ten "prestiż" to piękna grawerowana złota pokrywa prowadząca do dziury pełnej: ludzi z wybujałym ego, (usunięte przez administratora) nierealistycznych wymagań i nieproporcjonalnych zarobków do pracy to tak pełna zgoda. Czysty prestiż ;)

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Hotel Sheraton możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Kucharz?

Cook Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie. Okres 3 miesiące. Rok a później nieokreślony

Front Office
Były pracownik

Pracowałam w Sheraton Warsaw wiele lat temu. Najlepiej wspominam posiłki w przerwach i wspierających się w trudach współpracowników. Praca była długa, wymagająca i mało płatna (mimo, że to Front). Zawsze dziwiło mnie, że w hotelu 5 gwiazdkowym pensje są tak kiepskie (nie starczalo nawet na skromne funkcjonowanie). Kadra zarządzająca, cóż... jak zaczynałam na Froncie byli jeszcze Artur i Wojtek (nie Kaśka, etc. )... Ta kobieta to mobbingujacy potwór. Zawsze czepiała się głównie dziewczyn. Odreagowywała swoje prywatne porażki. Cóż na mnie jako pracownika nikt nie narzekał, nawet mnie chwalono. Chciałam się uczyć... ale jak tylko było to możliwe zniknęłam i nigdy nie żałowałam. I am not Sheraton. I am happy person ????

Kirk
Były pracownik
@Front Office

Taa, pamietam ten czas, super Team to byl. Najlepsza Recepcja ever Aska tez byla Ok

Też były pracownik - Seba :)
Były pracownik
@Front Office

Możliwe że pracowniliśmy wspólnie, bo pamiętam jak Artur był FOM :) teraz Artur jest Dyrektorem sheratona w Poznaniu. Artur to był gość, wymagający ale zawsze fair i bronił Frontu jak nikt inny. Wiele się od niego nauczyłem!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Hotel Sheraton prowadziła rekrutację na stanowisko Kierownik Zmiany w Gastronomii - F&B Supervisor. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Art Directora do pracy w teamie
Warszawa
Bluecloud Interactive Sp. z o.o.
(48 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Obsługi Klienta (2 stanowiska)
Warszawa
Rayner Intraocular Lenses Limited
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Jolanta

Dla mnie to dobre miejsce do pracy , fajna firma tylko szkoda, że teraz jest jak jest i ciągle martwimy się co będzie dalej z hotelem i z nami

I am Sheraton

Pracy w dobrym hotelu - w ogóle (!) nie polecam tym, którzy myślą, ze "czy się stoi, czy się leży...itd." Hotelarstwo i usługi generalnie to ciężka praca, także w weekendy, święta, dni wolne - hotel pracuje non stop. A w hotelu dbającym o najwyższy standard dla gości i pracowników, po prostu trzeba ten standard zapewniać 100% i cały czas. Ale jest podstawowy benefit - doświadczenie. Doświadczenie jakie zdobywa się w takim miejscu jest bezcenne. A jeśli dobrze radzisz sobie w pracy w takim miejscu, angażujesz się, dbasz o swoja prace, dbasz o gości - którzy Cię chwalą i jeszcze potrafisz zdobyć kolegów - masz pełną szanse pewnego dnia zostać Kierownikiem, Managerem itd. Tak naprawdę, wystarczy naprawdę chcieć i coś z siebie dać. Wiem o tym, bo tak jak ja, taka właśnie drogę przebyło w tym miejscu 99% obecnej kadry Kierowniczej wywodzącej się z podstawowych stanowisk tego hotelu. Osobiście, polecam prace w tym miejscu zaangażowanym i chcącym cos osiągnąć ludziom. Tym, którzy skarżą się, ze "trzeba pracować" - sorry, no trzeba :) - tym nie polecam

I'm only human
Były pracownik
 Pytanie
@I am Sheraton

Doświadczenie? :D Doświadczenie to można zdobywać na stażu, albo praktykach na studiach. Praca jest po to, żeby zarabiać. Natomiast praca w hotelarstwie to jedna wielka porażka i kpina. Wymagania duże, warunki pracy ciężkie, ale wynagrodzenie jak w pierwszej lepszej pracy bez żadnych kwalifikacji.

R2D2
Były pracownik
@I'm only human

Nooo, to powodzenia z takim podejsciem w zyciu i w tej twojej pracy. Na Poczcie albo w przychodni jako dozorca sie sprawdzi na 100% i to do konca zycia. W dobrym hotelu nie. Tu musisz sie zaangazowac, byc cierpliwym i zobaczysz, ze w koncu ktos to zauwazy i doceni. Try it out...

wafelek

tak to niestety gorzka prawdziwa prawda...........Hotel Sheraton to tylko zewnetrzny looksus bo wewnętrznie zaczyna śmierdzieć padliną.......jestem pracownikiem i wiem co mówie-napewno nie polecam!!!! a co do działu Ochrony to niestety prawda co pisza przedmówcy.

Pazdzioch
Były pracownik
@wafelek

Pracowałem w dz ochrony kilka lat. Uważam ze s hotelu pracowali wspaniali ludzie. Nawet szef Andrzej M był naprawdę w porządku .poza tym była dB płaca złe każdy tez wtedy prace szanował . Było kilku cwokow jak Resl , zelewski .. reszta to super ekipa ..barmani kelnerki z SPE Sosna Szyszka Kucharz dziewczyny z orientalnej i z recepcji Rysiek nocny manager Zygmunt . Stefan z pralni i p Hania ...Pozdrawiam serdecznie

trebor

Pracowałem tam przez 3,5 roku od otwarcia . Jak czytam te opinie to jestem przerażony. wtedy chyba nikt nie narzekał i musiał bardzo chcieć aby go zwolnili. Nie było mowy o jakiś umowach zlecenia. No ale widac czasy się zmieniły i chyba wiem od kiedy to mogło się zacząć . Jak nastał konus w HR niejaki Robert Ż. no ale może się mylę? Pozdrowienia dla najstarszego pracownika Jacka Kozickiego.

SUEREM
@trebor

BYLEM I WIEM KTO TO ROBERT ,Ż ,I PRACOWALEM KOMPLETYNY DEBIL IDIOTA JAKI CH MALO,NDAJE SIE DOSZEFA SEGRAGATRONI SMIECI ALE NIE NA HOTEL

don bon
@SUEREM

mialem okazje miec doczynienie z panem robert Z.jak staralem sie prace,potwierdzam kompletnu idota i nie nadawal sie do tej funkcji,zero szacunku i mogles byc doskanalmy kandydatem to i tak sie nei dostaales boc zawsze cos wymusslim zebys nie dostal tej pracy ,zero szacunku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Friend
Były pracownik
@trebor

Tak ja tez pracowałem z Jackiem Kozickim. Fajny facet i do dzis jesteśmy kolegami. Jesli chodzi o tego typa R Żela to był cwokiem. Chciał mnie zastraszyć ale jak wyjąłem dyktafon zesral sie w swoje wielkie gacie i kazał Gosi L wypisać zwol za porozumieniem stron 3 miś :) Pozz tym fajna ekipa ..(usunięte przez administratora)

Stella

Trudno jest zrozumieć ciągłe pretensje i postawę roszczeniową niektórych osób. Każdy jest świadom jaki mamy czas niepewny a przecież firma jest oceniana jako dobry pracodawca.

Pppp
Pracownik
@Stella

To prawda, firma to na prawdę dobry pracodawca

Pytanie
 Pytanie

Czy Hotel Sheraton zapewnia kartę multisportu?

Grazyna
Pracownik
@Pytanie

zapewnia, za dodatkowe 10 lub 20 PLN

Ken

Totalne nieporozumienie. Atmosfera tragiczna, kompletny brak współpracy i wparcia, pieniądze śmieszne. 5 gwiazdek, a traktują ludzi gorzej niż w hostelu. HR tragedia - totalnie niekompetentni ludzie, za grosz kultury osobistej, brak jakiekolwiek podstawowej wiedzy na temat tego co robią - tracili bardzo dobre talenty,a (usunięte przez administratora) trzymali.

Mieczysław
@Ken

Zawsze mi się wydawało, że w hotelu 5-gwiazdkowym pracownikom przysługuje wyższe wynagrodzenie. "Atmosfera tragiczna", mówisz tutaj może o recepcji czy jako całokształt? Zdradzisz proszę jaka jest wysokość tego wynagrodzenia?

Były pracownik
@Ken

Piszesz na temat HR, że niekompetentni ludzie i że tracą talenty. Ja też jestem byłym pracownikiem i odszedłem z powodu innych osób a nie HR. To raczej bezpośredni przełożony jest w głównej mierze odpowiedzialny za dbanie o swoich pracowników i o to żeby chcieli tam pracować, bo pracuje z nimi na co dzień. W moim przypadku mógł faktycznie dbać o nas trochę bardziej...

anonim
@Ken

Zgadzam się z Tobą. pare bab z HR obecnie są niekompetentne, a jedna z nich kiedyś rozwaliła mi szafkę i zabrała mi plakiet do uniformu, gdy wracałem z uniformu (prawda że nie mam dowodów na to, ale HR odniósł się do mnie nieprzychylnie(usunięte przez administratora)

Interested
@Ken

Ludzie, jestem ciekawa, jak Sheraton przedzie teraz w wiadomych czasach. Co oferuja ludziom, o ile w ogole? Czytam z przerazeniem aktualne wpisy-jeszcze sprzed lutego 2020, pensje tego rzedu to byly oferowane 10-15 lat temu. Widac nic sie nie zmienilo, a teraz to pewnie polowe ludzi pozwalniali albo proponuja jakies tragiczne warunki. Hotelarstwo-no comment. Zarowno pod wzgledem finansowym jak I ogolnego podejscia do pracownika-jestes tylko na uslugach gosci:, nic nie znaczysz. Nadskakiwanie gosciom I znoszenie wszelkich upokorzen, tyle pamietam z pracy w tym przybytku x lat temu. Nigdy wiecej ....

anonim

Praca na dziale magazynowym. Pracowałbym dłużej niż prawie pół roku gdyby nie fakt że w tym hotelu miałem szefową kontrolerkę towaru-podpierdalaczkę i skończone zołzy z HR, które szukają u innych pracowników problemu. Na wyższych stanowiskach same baby, które uważają że mogą decydować kogo wywalić, a kogo nie. A kto się im podoba to zostawiają tego, a jak ktoś nie - robią z nim porządek. Kiedy mnie zwalniały to podały mi śmieszne i niespójne powody do zwolnienia mnie. Niska pensja, mniej płacą, a za dużo wymagają. Dodałbym jeszcze mobbing. Nie polecam tej roboty nawet najgorszemu wrogowi.

Nick

Nie polecam pracy na kuchni, szef nie widzi problemów, które mu się przedstawia, że za mało ludzi na tak dużo pracy, że sprzętu brakuje. I w dodatku śmieszne pieniądze, o awansie można zapomnieć, dostają je ulubieńcy :) dodam, że szef nie zamawia w pełni towaru, później trzeba zrobić coś z niczego, a jak wyjdzie źle to wiadome kto dostaje :) zero szacunku do pracownika, trzeba się prosić o przysługujące dni wolne.

Pracownik

Najpierw nauczania się pisać, bo wstyd sobie przynosisz. Zapamiętaj: food cost. Edukacja chłopie, edukacja... później czepiaj się innych.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Hotel Sheraton jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Kropka
@Pytanie

Nie. Przyjmują do wiadomości i nic się nie zmienia...

Pracownik
@Kropka

To może spróbuj porozmawiać z kimś innym, z innym managerem, HRem. Moja sprawa, którą zgłosiłem została rozwiązana i to pozytywnie :)

Iza

Niemiła obsługa

Gość
@Iza

Z jakiego Działu? Ja mam wręcz odwrotne wrażenia. Zawsze uśmiechnięci i pomocni. Za każdym razem.

klient

zapłaciłam za hotel w formie przelewu. Hotel nie zaksięgował mojej wpłaty . Na miejscu musiałam zapłacić drugi raz za nocleg . Tera czekam za zwrotem pieniędzy

1
anonim

Pracowałem tam prawie 4 lata, zapierdziel na 200 %, za bardzo małe pieniądze,często słysząc od przełożonych, to jest Sheraton. Zarabiają wyłącznie menagerowie, recepcji, ochrony, służby pięter no i oczywiście dyrektor finansowy. Nikomu nie polecam tam pracy za grosze.

Dominika
@anonim

Czy możesz podzielić się z Nami informacją, na jakim stanowisku byłeś zatrudniony w Hotel Sheraton? Skoro w wypowiedzi poruszyłeś kwestię wynagrodzenia, warto napisać jakiego stanowiska one dotyczą. Konkretne wypowiedzi okazują się bardzo pomocne dla użytkowników forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Audrey

Mialam te "przyjemnosc" pracowac w administracji pare dobrych lat. Byly to czasy, kiedy nie mozna bylo wybrzydzac I ogolnie ciezko bylo znalezc dobra posade. Uprzedzam tym pytania, czemu sie tyle meczyc... Ogolnie praca uslugowa z serii: klient nasz pan. Pracy full, a kazde odejscie od stanowiska niemile widziane, bo musial byc staff do odbioru telefonow, a te dzwonily non stop. Praca polegajaca na tworzeniu " raportow od raportow" I to na potrzeby wszystkich, w tym innych dzialow. Bezsnes, kumulacja papierow, wyszukiwanie bledow, kto i w czym zawinil. Atmosera w dziale przez to coraz gorsza, bo kazdy kombinowal jak umial, by sobie nie dokladac problemow. Ludzie coraz mlodsi I bez doswiadcz, o wyksztalceniu I znajomosci jez.obcych, poza ang, nie wspomne-a byla to jednak administracja. Szefowe nawet sie staraly, ale jak tu ogarnac taki bezlad . Z drugiej strony nawet ktos o dobrych checiach nie mogl przeskoczyc tego korporacyjnego podejscia polegajacego na tworzeniu kolejnych raportow I tlumaczeniu sie przed wlascicielami. De facto, praca na 2 hotele: Sheraton I Westin. Z perspektywy lat, wpominam beznadziejnie-strata czasu, zero nauki, ktora moznaby wyniesc I zastosowac gdzies indziej. Chyba ze ktos zadowoli sie znajomoscia li tylko opery. Nie ma ona jednak zadnego zastosowabia w innych, powaznych miejsach pracy. Powiem tak-towarzysko: ok, bo ludzie starali sie wspierac w swojej niedoli, dopoki im starczylo cierpliwosci I dobrego nastawienia, ale z merytorycznego punktu widzenia, b. slabo. Jako takie benefity, ale juz premii za sprzedaz brak. A jak byly, robiono wszystko, by sie skonczyly. Smieszne I starszne. Ciekawe, kim teraz obstawia sie stanowiska. Ukraina?

Mariusz
@Audrey

Rozumiem, że nie masz dobrych wspomnień jestli chodzi o zatrudnienie, ale napisałaś, że atmosfera była dobra, a to już duży plus. Od czasu jak byłaś zatrudniona mogło się wiele zmienić. Niewiele osób wypowiedziało się w tym roku w tym wątku, więc zachęcam pracowników do większej aktywności i podania aktualnych warunków zatrudnienia.

Niki

Hotel Sheraton nie płaci praktykantom nawet grosika (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Sheraton - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Hotel Sheraton