StanleyBlack&Decker

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 13 ocen.

StanleyBlack&Decker
3 13 6 1

Opinie o StanleyBlack&Decker

Dorota

@Oki A zatem firma trochę oferowała swoim pracownikom, co niewątpliwie świadczy o tym, że o nich dba. Już kilka lat nie pracujesz w StanleyBlack&Decker, więc sytuacja pracy mogła się tam trochę zmienić. A jakie stanowisko obejmowałeś? Może jeszcze dysponujesz wiedzą na temat tego, czy na chwilę obecną planują powiększenie zespołu?

Dorota

@Oki Można powiedzieć, że są to już zarobki na dobrym poziomie. Dziękuję, iż udzieliłeś jasnej odpowiedzi użytkownikowi @Romek. Długi masz już staż pracy w StanleyBlack&Decker? Czy oprócz premii, o której nadmieniasz, można liczyć tam na jakieś dodatki pozapłacowe?

Oki
@Dorota 24.09.2018 13:50

Bilety do kina/siłownia, opieka medyczna, bony na święta itp. Już kilka lat nie pracuje w Sbdinc.

Romek

Ma ktoś jakieś info jak zarabiają handlowcy, jakie auta firmowe i czy można korzystać po pracy? Będę wdzięczny za info :-)

Oki
@Romek 28.06.2017 16:39

4500-5500 brutto + premia kwartalna i roczna. Auta to vw passat również do użytku prywatnego.

Dorota

@Dagny Z jednej strony dobrze, iż firma StanleyBlack&Decker zatrudnia osoby bez doświadczenia zawodowego - trzeba dawać szansę również młodym ludziom. Z dugiej strony w firmie, według Twojej relacji - panuje chaos. Od czego zależy to, że część osób bierze nadgodziny każdego dnia, a cześć je musi odbierać? @Durna Jola Stawiasz bardzo poważne zarzuty względem tego pracodawcy. Mobbing jest bowiem świadomym, uporczywym nękaniem psychicznym pracownika w sposób werbalny lub niewerbalny przez przełożonego lub współpracownika. Jeśli zatem rzeczywiście takie sytuacje mają tam miejsce, to powinnaś natychmiast to komuś zgłosić.

Durna Jola

Zgodzę się z uprzednimi opiniami co do tego, że w firmie panuje bardzo dobra atmosfera - wśród kadry wyższego szczebla, a także między kolegami czy koleżankami z zespołu, co wpływa pozytywnie na zacieśnianie więzi międzyludzkich. Uprzejmość, chęć niesienia pomocy drugiej osobie, a także serdeczność to tylko niektóre z cech, które mogłabym wymienić, mające miejsce na porządku dziennym, natomiast pierwszy raz w życiu spotkałam się z formą mobbingu stosowaną przez swojego kierownika, tj. począwszy od obowiązkowego powitania słodyczami jako "wkupne", po nieodpowiednie wprowadzenie nowej pracownicy do firmy, a także silne insynuowanie niewydarzonych historii na tle grupy, celową izolacje, przydzielenie obowiązków niezgodnych z umową, umawianie wszystkich na posiłek o jednakowej godzinie. Młodzi pracownicy, z brakiem doświadczenia - po studiach lub ich braku, w obawie przed utratą pracy, przyzwalają na zaistniałą sytuację, co w konsekwencji prowadzi do dużej rotacji oraz fakt niewyjaśnionej sytuacji w związku z nadgodzinami pozostaje inną kwestią. To tylko niektóre z rzeczy, o których mogłabym napisać. Ogromna dysproporcja między osobami zatrudnionymi na tzw. "śmieciówkach" oraz UoP. Odpowiedzialność spoczywająca na barkach osoby zatrudnionej również jest na tyle duża, iż staż pracy w zepsole to max. do 4 msc. Jest to praca dla osób, które naprawdę nie mają innego wyjścia. Ogólnie - praca dla wytrwałych psychicznie.

Dagny

Przymują jak leci bez doświadczenia - dużo bardzo młodych ludzi, niskie stawki, bardzo duża rotacja. Zero szkoleń (a obiecują na rozmowie coś innego). Tłumaczą się ciągle małym budżetem, na wyjeździe służbowym nie pozwalają nawet korzystać z taksówki na lotnisko, dziwny system nadgodzin - część osób bierze każdego dnia i ma dodatek do pensji, część musi te godziny odbierać. Z reguły praca za 2 osoby. Nie ma szans nauczenia się czegokowlwiek, bo target jest najważniejszy. Najgorsza korporacja, w jakiej pracowałam.

Administrator

Wiarygodne opinie osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie, to cenna wskazówka dla osób rozważających pracę w firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia wynagrodzenia oraz benefitów pozapłacowych w StanleyBlack&Decker? Podzielcie się tymi informacjami.

ela hela

Brak możliwości rozwoju. Brak szkoleń. Brak pomysłu firmy i managerów na pracowników. Managerowie dbają głównie o siebie. Podwyżki rzędu 3% co roku, nie więcej, bo nigdy nie ma na to środków, do tego nierówne płace kobiety vs mężczyźni. Nie płacą za nadgodziny, ale jeśli jest praca to trzeba ją wykonać, nie bacząc na nadgodziny. Socjal przyzwoity – duży plus za ubezpieczenie grupowe.

A.
@ela hela 14.12.2017 15:31

Nie wiem w jakim dziale pracowałaś, ale w moim płaci się za nadgodziny + za dobrą pracę dostaje się nagrody. Pracy jest dużo, ale to korporacja, a nie sanatorium.

A.
@ela hela 14.12.2017 15:31

Nie wiem w jakim dziale pracowałaś, ale w moim płaci się za nadgodziny + za dobrą pracę dostaje się nagrody. Pracy jest dużo, ale to korporacja, a nie sanatorium.

A.
@ela hela 14.12.2017 15:31

Nie wiem w jakim dziale pracowałaś, ale w moim płaci się za nadgodziny + za dobrą pracę dostaje się nagrody. Pracy jest dużo, ale to korporacja, a nie sanatorium.

A.
@ela hela 14.12.2017 15:31

Nie wiem w jakim dziale pracowałaś, ale w moim płaci się za nadgodziny + za dobrą pracę dostaje się nagrody. Pracy jest dużo, ale to korporacja, a nie sanatorium.

ela hela
@A. 29.03.2018 21:08

@A. W takim dziale, gdzie za nadgodziny nigdy nie dostałam ani grosza. Nikt oczekuje od firmy bycia sanatorium, ale po prostu bycia fair. Nie wypowiadałam się w temacie ilości pracy, w końcu to praca, tylko w temacie firmy jako całości i podejścia "góry" do szeregowych pracowników. Każdy ma swoje zdanie. Moje jest takie jak powyżej.

Administrator

Co teraz dzieje się w tym momencie w StanleyBlack&Decker? Ostatni post zamieszczony został 9 temu. Na pewno od tego momentu wydarzyło się wiele ważnych rzeczy, które dotyczą organizacji pracy i pracowników. Może ktoś jednak śledzi to forum i mógłby coś napisać o tym szefie?

I am a polish boyfriend yes yes yes I am

Bardzo dużo studentów. (usunięte przez administratora) Podwyżki raz do roku max 4%, jedynie jak ktoś rzuci wypowiedzenie, to wtedy się reflektują, że dają za mało. Praca 8h i do domu, nadgodziny do odbioru. Atmosfera w teamach luźna i niezobowiązująca. Nie ma dress codu. Multisport lub bilety do kina+ luxmed w standardzie, Generali dodatkowo płatne. Woda, kawa, herbata do picia, jabłka co tydzień, co kwartał wyjście teamowe do restauracji, czasami są też większe imprezy integracyjne. Lokalizacja ok, chociaż mogłoby być więcej miejsc parkingowych, bo czasami nie ma gdzie parkować. Generalnie nie jest źle, ale praca raczej na początek niż na rozwój kariery.

zainteresowany

Jak dla mnie duża ilość studentów to powód nad rozważeniem czy warto w takim miejscu pracować. Dlaczego? Pracodawca przyzwyczajony do 'śmieciówek', niskich stawek itd. Jestem co prawda zainteresowany pracą tam, ale mam ponad 10 lat doświadczenia zawodowego i już kilka razy musiałem odejść z pracy ponieważ byłem za drogi w porównaniu do studenta. Ale widzę że mają parę ogłoszeń - jak się odezwą to spróbuję :-)

pepe

Świetna atmosfera, duże możliwości rozwoju i awansu bo firma bardzo szybko rośnie, zróżnicowane obowiązki i odpowiednia ilość pracy (mało nadgodzin, zawsze wszystkie są rozliczone). Fajne miejsce do pracy gdzie człowiek nie padnie na zawał ze stresu po kilku latach.

Roxy

Zdecydowanym plusem firmy jest atmosfera: ludzie są świetni, sympatyczni, mili i serdeczni. Z przyjemnością chodzi się do pracy. Bardzo dużo studentów. Praca wymagająca ale przyjemna. Raz w tygodniu są jabłka :) nie trzeba siedzieć po godzinach.Wszelkie problemy rozwiązywane są bardzo szybko, ludzie chętnie ze sobą współpracują.

była księgowa

Korpo jak korpo. Stawki 30% niższe niż gdziekolwiek indziej. Jedyny plus to, że zatrudniają bez doświadczenia i można po roku - dwóch przejść do innej firmy (gwarantowana podwyżka min 30% - ja tak miałam). Duża rotacja (całe działy odchodzą) przez co mało jest doświadczonych ludzi. Godne polecenia tylko dla osób na studiach albo tuż po - jeśli ktoś już pracował w innej firmie to należy omijać z daleka. Praca w święta i czasem soboty (jeśli centrala w USA pracuje to Warszawa też). Szkolenia i kursy - żadne. Podwyżki - raz do roku 4 % brutto (nie liczyć na więcej). Rozwój - nawet ok, pracuje się na wielu systemach, można podszkolić angielski w codziennej komunikacji (ale to chyba w każdej firmie).

Zostaw opinię o StanleyBlack&Decker - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie StanleyBlack&Decker